Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

Χωρίς τίτλο 8

8.

Έγραφαν παντού στους τοίχους “ζει”
για κάποιον ήρωα αντιστάσεως.
Κι’ αυτοί που τόγραφαν
δεν πίστευαν στην αθανασία.

Διάβασα, ότι η μνήμη του θα ζει
στη θύμιση των άλλων θνητών.
Κι’ άλλος έγραψε μεγαλόστομα,
ότι θάναι αθάνατος στις γενεές των θνητών.

Κάποιοι άλλοι διεκήρυξαν αποφθεγματικά,
ότι θα ζει στου ήλιου τη λάμψη,
στην ομορφιά των λουλουδιών,
στο τραγούδι των πουλιών,
στο γέλιο το αθώο των παιδιών,
στην πρόοδο και στη δημοκρατία.

Μακριά από μένα τέτοια
σάπια στηρίγματα
μακριά από μένα τέτοιες ψευτιές
και λογοπαίγνια και βερμπαλισμοί.

Σε τίποτα και κανένα κομμάτι μου
δεν με παρηγορεί κι’ αν ζήσει.
Εγώ ο ίδιος, σαν πρόσωπο,
μοναδικό και ανεπανάληπτο
με την μοναδική μου ετερότητα,
εγώ θέλω να ζω αιώνια
και όχι στη μνήμη θνητών σκιών.
Τέτοια αθανασία οι άνθρωποι
δεν μπορούν να μου χαρίσουν.

Μόνο η ενσάρκωση του Θεού
και η ανάσταση του συγκεκριμένου
ανθρωπίνου σώματός Του
μόνο αυτό αποτελεί τη μοναδική μου ελπίδα
και την μόνη επιθυμητή προσωπική αθανασία.

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οχι και τόσο καλο.
Μπορείς και καλύτερα.

Ανώνυμος είπε...

Θαυμάσιο
η τελευαία στροφή γίνεται ωστόσο αρκετά κηρυγματική και ίσως θέλει ξανακοίταγμα
γδμ

Ανώνυμος είπε...

Καλό...
Εμπειρικά μιλάς?

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου γδμ...

Ανώνυμος είπε...

Καπου το εχω ξανα διαβασει αυτο....
Στον Ριτσο, στον Σεφερη....καπου...

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ για τα σάπια στηρίγματα.
«Να αφήσω κάτι πίσω μου για να με θυμούνται», είναι μια έκφραση που ακούγεται από πολλούς και συχνά.
Το ποίημα είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ για κάποιον που θέλει να το κατανοήσει στο βάθος του.
Έχει ουσία! Είναι ωφέλιμο πραγματικά. Φαίνεται επίσης ότι είναι αληθινό. Από καρδιάς γραμμένο.
Όσο για το «κήρυγμα» του γδμ, νομίζω ότι κάνει λάθος. Δεν θέλει διόρθωση ΓΙΑΤΙ είναι η ΚΟΡΥΦΩΣΗ!!
Αναστάσιε, ευχαριστούμε. Συνεχίζεις να μας προσφέρεις, όπως ΠΑΝΤΑ!! σαν στοργικός πατέρας.
Ο σεβασμός και η αγάπη μας στο πρόσωπό σου, είναι δεδομένη.
(εκτός ορίων)

Ανώνυμος είπε...

ομορφο ποιημα μα καππως διδακτικο.

Κριτής είπε...

Εύχομαι αυτό που ποθείς να το κερδίσεις.

Ανώνυμος είπε...

Το επόμενο ποιημα Αναστάσιε πότε?
Αντε περιμένουμε.

Ανώνυμος είπε...

Το διάβασα μου άρεσε. Να ευχηθώ και εγώ να ζήσεις και να απολαύσεις την επιθυμητή αθανασία που ποθείς και που ποθούμε όλοι. Και κάτι ακόμα… αυτά τα μάτια είναι γοητευτικά.

Ανώνυμος είπε...

Αχ!! εσένα μου αρέσει όπως γράφεις. Όμως μου αρέσουν και τα όμορφα αυτά ματάκια. Είναι κακό;
Μαίρη