Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2009

Προς την "Επιτροπή Πρωτοκλητείων 2009"

Πάτραι, 19 Νοεμβρίου 2009

Προς την
Επιτροπή Πρωτοκλητείων 2009

Από το 1996 και ήδη επί 13 συναπτά έτη οι “Εκδόσεις Ταώς” υπηρετούν και προσπαθούν να προβάλουν το ορθόδοξο βιβλίο. Η προσπάθειά μας αυτή με έδρα την πόλη των Πατρών απέδωσε ως τώρα -με τη βοήθεια του Θεού- πλούσιους καρπούς που σε επίπεδο αριθμών αποδίδονται με 25 τίτλους βιβλίων σε 131.000 αντίτυπα. Ορισμένα δε των βιβλίων μας έτυχαν πολλών επανεκτυπώσεων.

Θεωρούσα ως εκ τούτου απολύτως φυσική την πρόσκλησή μου ως υπευθύνου των εκδόσεων στην έκθεση με τίτλο “Αχαϊκή Ορθόδοξη Βιβλιογραφία”. Πλην όμως η προσδοκία μου απεδείχθη ματαία. Γνωστά τα λόγια του Κυρίου “ουδείς προφήτης δεκτός εστίν εν τη πατρίδι αυτού” (Λουκά δ΄ 24). Ωστόσο για την συγκεκριμένη έκθεση αρκετές φορές ως τώρα οι διοργανωτές ζήτησαν την εμπειρία μου από την 24χρονη ενασχόλησή μου με το αντικείμενο της ορθόδοξης βιβλιογραφίας.

Με την ελπίδα η παράλειψη της προσκλήσεως να ήταν μόνο προς το πρόσωπό μου και όχι και προς τους άλλους συντοπίτες εκδότες και συγγραφείς ορθοδόξων βιβλίων σας εύχομαι κάθε επιτυχία στην έκθεσή σας.

Με τιμή
Αναστάσιος Κ. Κωστόπουλος
Εκδότης

18 σχόλια:

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΕΤ. ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ είπε...

Αγαπητέ Αναστάσιε, δικαίως διαμαρτύρεσαι για την «παράξενη» και «χοντρή γκάφα» της Επιτροπής Πρωτοκλητείων να εξαιρέσει τις εκδόσεις «ΤΑΩΣ» από τη σχετική εκδήλωση, τη στιγμή που οι εκδόσεις αυτές έχουν να επιδείξουν ένα πλούσιο και αξιόλογο εκδοτικό έργο, το οποίο δεν περιορίζεται στα στενά όρια του νομού Αχαΐας, αλλά η εμβέλειά τους, τολμώ να πω, ότι ξεπερνάει και τα όρια της Ελλαδικής επικράτειας.
Κρίμα….. για άλλη μια φορά η Ελλάδα σκοτώνει τα παιδιά της……..

Ανώνυμος είπε...

πάντα ο ίδιος...

Ανώνυμος είπε...

Πληροφορήθηκα ότι σε διαφόρους «αξιωματούχους» της πολιτικής και των δημοσίων σχέσεων έστειλαν πρόσκληση ενώ σε εμένα που έχω συγγράψει 6 βιβλία δεν μου έστειλαν. Βλέπεις εγώ είμαι ένας απλός Θεολόγος και όχι κάποιος «μεγαλόσχημος»…..
Εμείς οι Θεολόγοι είμαστε δευτέρας κατηγορίας. Ρώτησα κάποια μέρα συνάδελφο Θεολόγο με ιστορία στην εκπαίδευση και δόκιμο συγγραφέα αν κηρύττει και μου είπε: «ζήτησα άδεια και περιμένω δύο χρόνια την απάντηση». Σε μας τους λαϊκούς θεολόγους δεν δίδουν άδεια. Σε κληρικούς που εισήχθησαν στην Θεολογία με βαθμό κάτω από την βάση της βάσης δίδουν άδεια επειδή φορούν το ράσο. Αλλά που να πω την πίκρα μου κανένας δεν θα με ακούσει από τους «μεγάλους». Ακόμα και την ένωση θεολόγων δεν την απασχολούν τα προβλήματα των θεολόγων.
Εμένα μου φτάνει η εκτίμηση των μαθητών μου και η πληροφορία της συνειδήσεώς μου, δεν με ενδιαφέρουν οι προσκλήσεις.
Ως εκ τούτου νομίζω ότι και η διαμαρτυρία σας αυτή είναι άστοχη. Η προσφορά σας είναι γνωστή κ. Κωστόπουλε μην αναμένετε τιμές.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με τον Αναστάσιο. Μεγάλη και τραγική η παράλειψη των υπευθύνων.
Ας ελπίσουμε να μην ήταν σκόπιμη και μεθοδευμένη αλλά μια ατυχής παράλειψη. Δικαίως διαμαρτύρεται και εξανίσταται. Πρέπει επιτέλους να μπει μία σειρά και μία τάξη στον «άτακτο» θεσμό των Πρωτοκλητείων. Επιτέλους πρέπει να γίνει ένας καινούργιος καταμερισμός ευθυνών . Τα ίδια πρόσωπα όλα αυτά τα χρόνια. Τι άλλο μπορούν να δώσουν οι άνθρωποι? Δεν λέω, καλά και τέλεια όλα όλα αυτά τα χρόνια. Έγιναν σημαντικές προσπάθειες από όλους και τους ευχαριστούμε πολύ. Αλλά πρέπει επιτέλους να μπουν καινούργια πρόσωπα, καινούργιες ιδέες.
Με σεβασμό.

Στανίτσας Γ. Νικόλαος
Νοσηλευτής Αιγινητείου Νοσοκομείου-Θεολόγος

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΧΡΗΣΤΟ ΛΕΒΕΝΤΙΑ....

Ν.εανια.Σ

Ανώνυμος είπε...

Τώρα έκανες την διαμαρτυρία σου και δεν θα μπορέσουν να φάνε οι παραλήπτες.
Δεν έχεις κατανοήσει ότι εμάς τους απλούς πιστούς μας βλέπουν ως λαουτζίκο για παραγέμισμα.
Έχω εκδώσει 230 βιβλία, και περιοδικό, και η Εκκλησία δεν με τίμησε ποτέ.
Δεν είμαι επιχειρηματίας, πολιτικός, δικαστικός, μεγαλογιατρός.
Δεν διευθύνω κάποιο ΜΜΕ, ραδιόφωνο, τηλεόραση, εφημερίδα.
Αν είχα ασχοληθεί με κάτι από αυτά θα με τιμούσαν όλοι: Πατριαρχεία, Αρχιεπισκοπές, Μητροπόλεις, Μοναστήρια και Σωματεία.
Κάνε ότι μπορείς και θα λάβεις τιμή και μισθό στον Ουρανό.
Λ

Ανώνυμος είπε...

Ο φωνή σου αυτή είναι φωνή πολλών. Απλά εσύ τόλμησες να εκφράσεις το δίκαιο παράπονό σου.

Ανώνυμος είπε...

Καιρός η Επιτροπή να αλλάξει

Ανώνυμος είπε...

Ωραία την έστειλες την επιστολή σου και τώρα να είσαι σίγουρος ότι θα την αρχειοθετήσουν στον κάλαθο των αχρήστων. Γιατί ματαιοπονείς;

Ανώνυμος είπε...

Καλά εκεί στην Μητρόπολη πως την έχουν δει?
Ξυπνήστε...

Ανώνυμος είπε...

Χα χα χα !!! Τι είναι αυτά που γράφεις; Αλήθεια περίμενες πρόσκληση; Καλό το ανέκδοτό σου. Να σου πω και εγώ τώρα το άλλο με τον Τοτό…...
Γιατί χάνεις το χρόνο σου με επιστολές. Γελάω γιατί όταν πάω σε κάποιο κατάστημα βλέπω κορνιζαρισμένο τον Σταυρό του Αγίου Ανδρέα που τον είχε δώσει ο πρώην μητροπολίτης «δια ασήμαντο αφορμή». Δεν λέω περισσότερα μην προσβάλω αυτούς που τον πήραν. Όταν τον βλέπω τότε συνειδητοποιώ την «κατάντια» κάποιων τιμών…..
Όπως γράφεις τις εκδόσεις σου τιμούν 131.000 αναγνώστες αυτό σου φτάνει. Αλήθεια γιατί δεν υπάρχουν τα βιβλία των Πατρινών συγγραφέων στο βιβλιοπωλείου του Αγίου Ανδρέα; Κατά τα άλλα από εορτές και πανηγύρια πάμε καλά.

Ανώνυμος είπε...

τασούλη με τα ωραία μάτια, γιατί δεν αναφέρεις στους αναγνώστες οτι συμπεριλαμβάνεσαι μέσα στο βιβλίο και υπάρχουν και προσωπικές ευχαριστίες προς το πρόσωπό σου; Εγώ το διάβασα είναι μιά αξιόλογη δουλειά και σε απάντηση στους κυρίους θεολόγους που διαμαρτύρονται, νομίζω οτι είναι η πρώτη φορά που περιλαμβάνονται σε ένα τέτοιο έργο και προβάλονται τόσο οι ίδιοι όσο και ο κόπος τους.
Τέλος οι εκδόσεις ΤΑΩΣ που πράγματι έχουν προσφέρει πολλά και κυρίως ο κ. Σπυρόπουλος, προβάλονται μέσα απο το βιβλίο, όπως όλοι οι εκδοτικοί οίκοι.
Αλλά αυτή είναι η διαφορά του ήθους κ. Κωστόπουλε ανάμεσα σε εσάς και τον κ. Σπυρόπουλο. Εκείνος υπερήλικας καιπήγε στην παρουσίαση του τόμου, γιατί κατενόησε τον κόπο των ανθρώπων και θεωρεί οτι τιμήθηκε το έργο του. ΑΛλά εσείς γεννηθήκατε μόνο για να γκρινιάζετε, γιατί αυτοί που δεν έχουν ποιότητα και και ήθος, μόνο να φωνάσκουν και να κάνουν ντόρο ξέρουν. Έτσι γίνονται αναγνωρίσημοι και αυτό είναι που θέλετε. Να τραβάτε τα βλέματα. Κρυφτείτε λοιπόν πίσω απο τις Εκδόσεις Ταώς για να ξεδιπλώσετε μία ακόμη φορά τα κόμπλεξ σας.

Αναστάσιος είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε «24 Νοε. 2009 5:45 μμ.»
Ευχαριστώ για τα φιλόφρονα λόγια σου, τα οποία αποπνέουν το δικό σου εκκλησιαστικό ήθος. Εγώ είμαι αυτός, έτσι, όπως με περιγράφεις. Από εκεί και πέρα σε όποιον αρέσω. Το ότι δεν σου αρέσει ο τρόπος που αντιμετωπίζω κάποια γεγονότα είναι δικό σου πρόβλημα. Δεν είπα ότι έχω ήθος, ούτε υπερηφανεύτηκα για την πνευματικότητά μου. Απλά επισήμανα ότι δεν έλαβα κάποια πρόσκληση.
Και τώρα σε αυτά που εκθέτεις:
α) Τον τόμο δεν τον έχω δει. Πιστεύω ότι ο συντάκτης και συγγραφέας κ. Λουλούδης έχει κάνει σπουδαία ερευνητική εργασία με την εκλεκτή ομάδα του. Το ότι όπως γράφεις έχει «προσωπικές ευχαριστίες» σε μένα τον ευχαριστώ εκ βαθέων. Δεν αμφισβήτησα στο κείμενό μου την αρχοντιά και την ευγένεια την οποία απέδειξε ο κ. Λουλούδης. Από την γνωριμία μαζί του έχω τις καλύτερες των εντυπώσεων. Ομολογώ ότι συνεργάτης του την Πέμπτη το μεσημέρι μου τηλεφώνησε για να με προσκαλέσει στην εκδήλωση. Του απάντησα ότι δεν θα παραστώ διότι υπό της επιτροπής έχουν σταλεί προσκλήσεις όπως πληροφορήθηκα, λέγοντας του, ότι έχω ως αρχή όταν αποστέλλονται για κάποια εκδήλωση προσκλήσεις εις τις οποίες δεν είμαι παραλήπτης να μην μεταβαίνω.
β) Τον κ. Σπυρόπουλο τιμώ και αγαπώ διότι αφανώς έχει προσφέρει πολλά σε έργα αγάπης, φιλανθρωπίας, ιεραποστολής και ελεημοσύνης. Είναι ένας καταξιωμένος επιστήμων Διδάκτωρ Γεωπονικής και με πλούσια εργασία στο χριστιανικό έργο. Είχα την ευλογία να τον έχω στα παιδικά μου χρόνια Κατηχητή στον Ιερό Ναό της Αγίας Παρασκευής Πατρών. Του αξίζουν συγχαρητήρια διότι παρ’ όλη την ηλικία του δίνει με δυναμισμό το «παρών» όπου και όσο μπορεί. Ο καθένας έχει τον χαρακτήρα του. Εγώ δυστυχώς απέχω πολύ από την αρετή την οποία διαθέτη ο κ. Σπυρόπουλος. Σου εύχομαι να του μοιάσεις και να διδαχθείς αυτά τα οποία εγώ δεν μπόρεσα να πάρω από αυτόν.

Συνέχεια στο επόμενο

Αναστάσιος είπε...

Συνέχεια προηγουμένου

γ) Τώρα τα προς εμέ. Αυτός είμαι όπως με περιγράφεις, δεν θα κρυφτώ πίσω από το δάκτυλό μου. Η Πάτρα είναι μικρή και ο κάθε ένας γνωρίζει τον άλλο. Αν τολμούσες να υπογράψεις το κείμενο με το ονοματεπώνυμο σου θα άκουγες και εσύ πολλά για σένα. Εγώ ανώνυμε γνωρίζω τον χαρακτήρα μου και το «κόμπλεξ» μου γι’ αυτό έκανα τις επιλογές της ζωή μου. Όταν ο μακαριστός μητροπολίτης Πατρών Νικόδημος, με επιμονή με εκκαλούσε να λάβω την Ιεροσύνη, ελάμβανε την αρνητική μου απάντηση. Ακόμα και όταν μου πρότεινε επιτελική θέση, προτίμησα να παραμείνω «ελεύθερος σκοπευτής» όπως μου έλεγε. Ως προς τα ότι: «εσείς γεννηθήκατε μόνο για να γκρινιάζετε» και ότι δεν έχω «ποιότητα» έχεις άδικο. Ανώνυμε μακάρι να είχες κάνει λίγα από αυτά τα οποία έχω κάνει έως τώρα στην ζωή μου. Δεν έχω ανάγκη να γίνω «αναγνωρίσιμος» στην μνήμη θνητών σκιών, διότι εμένα μου αρκεί το ότι με γνωρίζει ο Κύριός μου, και με γνωρίζουν οι άνθρωποι που αγαπώ και με αγαπούν, αυτό μου δίνει χαρά και πληρότητα.
Σ’ ευχαριστώ εκ καρδίας, έχεις την αγάπη μου.
Αναστάσιος Κ. Κωστόπουλος

Ανώνυμος είπε...

Για να σε προσφωνεί «τασούλη» σε γνωρίζει καλά ο ανώνυμος-δειλός που πίσω από την ανωνυμία αποκαλύπτει τα δικά του κόμπλεξ.
Εσύ γράφεις για την «επιτροπή» και αυτός σου γράφει τα δικά του απωθημένα. Αλλά βρε «τασούλη» και εσύ άστους δεν αξίζει να χαλάς την ζαχαρένια σου.

Ανώνυμος είπε...

Με χαρά υποδεχθήκαμε την έκθεση ορθοδόξων βιβλίων και θεωρούσαμε βέβαιη την επιτυχία της λόγω της προσωπικότητας των διοργανωτών Σεβασμιωτάτου και κ. Δημάρχου.
Όμως μας θύμισε το "ώδυνεν όρος και έτεκεν μύν".
- Κακή οργάνωση και διαμόρφωση .
- Απαράδεκτη συμπεριφορά προς τους συγγραφείς και τα υποτιθέμενα κατά φαντασία εκθέματα.
Ποιά εκθέματα !!!
Λαθεμένος ο διαχωρισμός των βιβλίων σε θεολογικά , ιστορικά ... γιατί σχεδόν κανένα βιβλίο δεν είναι αποκλειστικά θεολογικό ή ιστορικό.
- Ο χρονολογικός διαχωρισμός, διέσπειρε την συνοχή των βιβλίων κάθε συγγραφέα. Πρακτικά σωστό ήταν να εκτεθούν τα βιβλία ονομαστικά κατά συγγραφέα . Έτσι και η χρονολογία θα ήταν ευκολονόητη και το ποικίλο ορθόδοξο περιεχόμενο δεν θα παρουσίαζε πρόβλημα.
- Το Σάββατο ηλιόλουστη ημέρα, δύο μέρες μετά τα εγκαίνια, δεν υπήρχε ούτε ένας αρμόδιος για να δίνει πληροφορίες.
Κατάμονος και ανίδεος ήταν ο φύλακας υπάλληλος του Δήμου.
Έλλειψαν οι ιερείς ή οι αρχιμανδρίτες;
Κρίμα !!!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Αναστάσιε ο αυθάδης ανώνυμος μάλλον ζηλεύει τα ωραία σου μάτια...

Σεμπρεβίβα

Ανώνυμος είπε...

Σωστή η διαμαρτυρία σου. Αλλά η λαϊκή σοφία λέει πως «στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα» μερικές επιτροπές υπάρχουν στα χαρτιά και εμφανίζονται μόνο όταν υπογράφουν. Από τέτοιες επιτροπές δεν πρέπει να ζητά κάποιος ευθύνη για παραλήψεις.