Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Ευχές του Σεβασμωτάτου Μητροπολίτου Πατρών κ. Χρυσοστόμου στους Επιτυχόντες στα Α.Ε.Ι. και Α.Τ.Ε.Ι. της Χώρας

Ευχές
του Σεβασμωτάτου Μητροπολίτου
Πατρών κ. Χρυσοστόμου
στους Επιτυχόντες
στα Α.Ε.Ι. και Α.Τ.Ε.Ι. της Χώρας.


Προς όλα τα παιδιά μας που πέτυχαν στις διάφορες Σχολές των Α.Ε.Ι. και Α.Τ.Ε.Ι της Χώρας μας, εκφράζω τα συγχαρητήριά μου και τις εγκάρδιες πατρικές ευχές μου, για υγεία και πρόοδο ώστε να αναδειχθούν, μέσα από τις σπουδές πλέον που θα κάνουν, αντάξιοι των προσδοκιών της κοινωνίας μας.
Ο Θεός εβοήθησε ώστε να στεφθή με επιτυχία ο κόπος τους και να χαρούν την είσοδό τους στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Χώρας.
Δεν φτάνει όμως απλώς η γνώση για να αναδειχθή και να επιτύχη ένας άνθρωπος στη ζωή του, αλλά χρειάζεται και η αρετή.
Η συνύπαρξη των δύο αυτών παραγόντων και πρωτίστως η Χάρις του Παναγίου Θεού, αναγεννά το πρόσωπο και τον κόσμο.
Συγχαίρω τους Γονείς των παιδιών και τους Καθηγητές τους και εύχομαι σε όλους από καρδίας, κάθε ευλογία από το Θεό.
Τους νέους Φοιτητές και Φοιτήτριες θα συνοδεύη η αγάπη μου, το πατρικό μου ενδιαφέρον και η προσευχή μου.
Επίσης προσεύχομαι και για τα παιδιά που δεν μπόρεσαν να εισαχθούν σε κάποια Σχολή. Ο αγώνας τους, να είναι βέβαιοι, ότι δεν θα πάη χαμένος.
Ο Θεός, κάτι πολύ καλύτερο επιφυλάσσει γι’αυτούς και ίσως πολύ πιο σύντομα απ’όσο εμείς μπορούμε να φανταστούμε. Η ζωή είναι μπροστά τους και δική τους. Χρειάζεται θάρρος, πίστη στο Θεό, εμπιστοσύνη στον εαυτό τους, αισιοδοξία και ελπίδα.
Παιδιά μου προχωρείστε και θα επιτύχετε αυτό που έχετε στην καρδιά σας.
Όλους σας ευλογώ, και σας ασπάζομαι πατρικά.


Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
Ο ΠΑΤΡΩΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: