Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Αγαπητοί Αναγνώστες του ιστολογίου «Αναστάσιος» σας ευχαριστώ


Αγαπητοί Αναγνώστες του ιστολογίου
«Αναστάσιος»
 σας ευχαριστώ για την αγάπη σας.

Χθες 22-7-2011 ενδεικτικά παρακολούθησα από ποιές πόλεις είχα επισκέψεις.

Διαπίστωσα την δυναμική του ιστολογίου.
 Οι επισκέψεις είναι από όλο τον κόσμο.
Οι επισκέψεις επί 24ώρου ξεπερνούν τις 1.000

Από την απογραφή που έκανα επί μισή ώρα το πρωί, και μία ώρα το απόγευμα είδα επισκέψεις από 140 πόλεις του κόσμου.

Σας ευχαριστώ.


1. Agrínion, GR
2. Alexandroúpoli, GR
3. Amaliás, GR
4. Andorra, ES
5. Árgos, GR
6. Argostólion, GR
7. Arlington, Texas, US
8. Arnhem, NL
9. Asia/Pacific Region, AP
10. Athens, GR
11. Axioúpoli, GR
12. Baracaldo, ES
13. Belgrade, RS
14. Berlin, DE
15. Bocholt, DE
16. Bonn, DE
17. Borås, SE
18. Brighton, GB
19. Brussels, BEBrussels, BE
20. Budapest, HU
21. Burnaby, CA
22. Caballito, AR
23. Cairo, EG
24. Cali, CO
25. California, YS
26. Cambridge, Massachusetts, US
27. Cebu, PH
28. Charlottesville, Virginia, US
29. Cheltenham, GB
30. Chiclayo, PE
31. Cluj-napoca, RO
32. Cúcuta, CO
33. Cuiabá, BR
34. Damascus, SY
35. Dover Foxcroft, Maine, US
36. Ellington, Connecticut, US
37. Fremont, California, US
38. Hamburg, DE
39. Hamilton, Michigan, US
40. Hebron, PS
41. Hechingen, DE
42. Hermosillo, MX
43. Honnef, DE
44. Hydra, GR
45. Iceland, IS
46. Ioánnina, GR
47. Iráklion, GR
48. Irkutsk, RU
49. Istanbul, TR
50. João Pessoa, BR
51. Kalamáta, GR
52. Kardítsa, GR
53. Karlsruhe, DE
54. Kateríni, GR
55. Kathmandu, NP
56. Kavála, GR
57. Kediri, ID
58. Keratsínion, GR
59. Kérkira, GR
60. Khíos, GR
61. Khmelnitskiy, UA
62. Kiev, UA
63. Komotiní, GR
64. Kórinthos, GR
65. Kos, GR
66. Kozáni, GR
67. Kranídion, GR
68. Kréstena, GR
69. Lárisa, GR
70. Larnaca, CY
71. Lausanne, CH
72. Lefkáda, GR
73. Lemesos, CY
74. Lisbon, PT
75. Litókhoron, GR
76. Lixoúrion, GR
77. London, GB
78. Loutrákion, GR
79. Madeirã, PT
80. Madrid, ES
81. Medan, ID
82. Mitilíni, GR
83. Montreal, CA
84. Moscow, RU
85. Moscow, RU
86. Mountain View, California, US
87. Mumbai, IN
88. New York, US
89. Newmarket, CA
90. Newtown, Pennsylvania, US
91. Nicosia, CY
92. Obregon, MX
93. Oinófita, GR
94. Ottawa, CA
95. Páfos, CY
96. Pátrai, GR
97. Pérama, GR
98. Pesara, IT
99. Philadelphia, Pennsylvania, US
100. Piraeus, GR
101. Ponta Delgada, PT
102. Reus, ES
103. Rio De Janeiro, BR
104. Roanoke, Indiana, US
105. Roscoe, Illinois, US
106. Russian Federation, RU
107. Salvador, BR
108. Samarinda, ID
109. Sámi, GR
110. San Antonio, Texas, US
111. Santa Cruz De La Palma, ES
112. São Carlos, BR
113. Satu Mare, RO
114. Savannah, Georgia, US
115. Scarborough, CA
116. Sevilla, ES
117. Shah Alam, MY
118. Siena, IT
119. Siero, ES
120. Singapore, SG
121. Spain, ES
122. Spárti, GR
123. Tafalla, ES
124. Tanzania, United Republic of, TZ
125. Tenbury Wells, GB
126. Teresina, BR
127. Thessaloníki, GR
128. Tirane, AL
129. Tokyo, JP
130. Torreón, MX
131. Tríkala, GR
132. Vaslui, RO
133. Vólos, GR
134. Waddell, Arizona, US
135. Wonosobo, ID
136. Wörth, DE
137. Wroclaw, PL
138. Yerushalayim, IL
139. Zákinthos, GR
140. Zaragoza, ES

44 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ενδιαφέρον Όντως.Καλή Συνέχεια Λοιπόν.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ είμαι από την Λευκάδα, εγώ!!!

Είμαστε για 3 ημέρες στην Λευκάδα για διακοπές... αλλά το "Αναστάσιος" είναι κόλλημα, είναι must όπου και να είσαι, ότι ώρα και να είναι. Και όχι μόνο μία φορά την ημέρα.

Συνεχίστε κ. Τάσο την προσπάθειά σας αυτή!

Α.Χ.Π.

Ανώνυμος είπε...

Το ΚΙΑΤΟ τα ξέχασες Αναστάσιε.

Ανώνυμος είπε...

Ρε πατρίδα τα «ένδοξα Παρίσια» που λέει και το τραγούδι σε παρακολουθούν. Ξέρεις εσύ Τάσο ότι σε αγαπάμε.

Ανώνυμος είπε...

Anipsie kai to agapito kata ta legomena soy Firenze to xexases. Ante den peirazei …. Na se xexasei o xaros poy elege kai o pappoys soy.

Ανώνυμος είπε...

Εις πάσαν την γήν εξήλθεν ο φθόγγος σου
Και εις τα πέρατα της οικουμένης το ιστολόγιό σου.

Μην παίρνεις αέρα διότι θα τις φας χιχιχι……

Ανώνυμος είπε...

Χαιρετισμους και απο Φαρσαλα

Ανώνυμος είπε...

Aγαπητέ,σού είχα πεί ότι θα καλύψεις κενό. Χρήσιμα τά blogs . Νά είναι πάντα βήμα χριστιανικής ενημερώσεως.΄Εχουμε ανάγκη την αλήθεια χωρίς...φτιασίδια. Ευχαριστούμε. Χ.

Ανώνυμος είπε...

Έχεις φίλους και στο Αίγιο.

Ανώνυμος είπε...

Την παρουσία του καταθέτη και ο Πύργος της Ηλείας. Σε ευχαριστώ για την πνευματική συντροφιά.

NAMAwvc είπε...

Συγχαρητήρια κι από τους Μολάους Λακωνίας. Τακτικά κοινοποιώ θέματα στην προσωπική μου σελίδα στο facebook από το ιστολόγιο σας κι αυτό γιατί το θεωρώ ως το πλέον ευέλικτο και εργονομικό, λόγω σχεδιασμού και θεματολογίας, στην στρατευμένη αποστολή την οποία υπηρετούμε, προς Δόξαν Θεού...Μερικές φορές κλέβω και κάποια λόγια σοφά για να τα συνδυάσω στην φωτογραφία της καληνύχτας μου στην δικτυακή μου παρέα που αριθμεί περί τα 6000 άτομα. Ελπίζω να μου την συγχωρήσετε την "κλοπή μου" αυτή...

Αναστάσιος είπε...

Προς: NAMAwvc .
Αυτή η «κλοπή» είναι ευλογημένη.
Σας ευχαριστώ είναι τιμή για εμένα η αναδημοσίευση των επιλογών που παρουσιάζω εδώ.
Καλή συνέχεια.

Αναστάσιος είπε...

Α.Χ.Π. σε ευχαριστώ.
Καλές διακοπές.

Ανώνυμος είπε...

Σας διαβάζω από το Ρέθυμνο. Συγχαίρω και ευχαριστώ διότι χρειάζεται από μέρους σας κόπος και χρόνος. Η Μεγάλη Παναγιά να σας προστατεύει.

Ανώνυμος είπε...

Και εγώ σε ευχαριστώ Αναστάσιε για την συντροφιά που μου κρατάς σχεδόν καθημερινά.
Πέτρος Δαμουλιάνος

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΗ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙ.ΑΠΟ ΒΕΡΟΙΑ.Π.Σ.Φ.

Ανώνυμος είπε...

Παρακολουθώ τον ιστοσελίδα αυτή από τότε που ξεκίνησε την ξεχωριστή πορεία της στον χώρο του διαδυκτίου.
Σας συγχαίρω για το επίπεδο την σοβαρότητα και το ήθος.
Τις καλύτερες ευχές μου σ' αυτό το μακρινό ταξίδι.
π. Δ. Α.

Αναστάσιος είπε...

* Ευχαριστώ τον φίλο ή την φίλη από το Κιάτο.
* Τα «ένδοξα Παρίσια» δεν τα ξεχνώ όπως και τους καλούς φίλους Κληρικούς και Λαϊκούς. Σύντομα θα σας επισκευθώ.
* Θεία μου αγαπημένη σε έχω στην καρδιά μου και στην προσευχή μου. Την Φλωρεντία δεν μπορώ να την ξεχάσω, την αγαπώ διότι αγαπώ εσάς.
* 12.01 Ευχαριστώ για την συμβουλή.
* Τα Φάρσαλα είναι πανέμορφα και ο χαλβάς σας νοστιμότατος.
* Αγαπητέ και σεβαστέ κ. Χ. πότε θα σας δω από κοντά; Καλή η διαδικτυακή συντροφιά καλύτερη η προσωπική.
* Οι φίλοι του Αιγίου είναι πολλοί και εκλεκτοί. Εξάλλου στο Πυργάκι έχω και εγώ κάποια ιστορία. Την αγάπη μου.
* Τώρα τι να πω για τον Πύργο; Έχω τόσους γνωστούς και συγγενείς. Σας στέλνω την αγάπη μου.
* Στο Ρέθυμνο δεν έχω έλθει. Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας.
* Κύριε Δαμουλιάνε σας ευχαριστώ για την τιμή. Κάθε καλό στην ζωή σας.
* Πολυσέβαστε π. Σ. Φ. η Βέροια είναι πανέμορφη γιατί την κοσμούν ψυχές με αξία και αγάπη όπως εσείς. Οι φίλοι σας από την Πάτρα σας χαιρετούν.
* Σεβαστέ μου π. Δ. Α. σας ευχαριστώ για την παρέα σας στο μακρινό αυτό ταξίδι. Παρακαλώ συνεχίστε να με συντροφεύεται και να εύχεσθε.

Ανώνυμος είπε...

Είμαι από Ξάνθη και φοιτητής στην Πολυτεχνική Σχολή Θράκης σας διαβάζω και θαυμάζω τις επιλογές σας.

Ανώνυμος είπε...

Δεν με ενδιαφέρει το πόσοι σε διαβάζουν αγαπημένε Τάσο, αλλά το ότι αυτά που βάζεις εδώ τα περισσότερα ικανοποιούν την ψυχούλα μου.

Χαράλαμπος Γερ.Στανίτσας είπε...

Από το Lixourion είμαι εγώ αγαπητέ κ.Διευθυντά. Βέβαια μένω προς Σάμη μεριά, αλλά το κέντρο του ΟΤΕ μας πετάει Ληξούρι και μας αδικεί λίγο του Χαλιώτες. Αλλο Κεφαλονιά, άλλο Ληξούρι!!!!!!!!

Εύχομαι καλή συνέχεια!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ Σας διαβάζω από το Πανεπιστήμιο της Λωζάνης που κάνω το Διδακτορικό μου.

Σας Εύχομαι πάντα καλή δύναμη.

Η Ελλάδα εδώ συνεχίζει να είναι Ιδανικό και Ελπίδα!

Καλή Συνέχεια!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα από Νάουσα.

Ανώνυμος είπε...

Αυτά τα μάτια τα βλέπω συχνά στην Καλαμαριά.
Αλέξανδρος

Ανώνυμος είπε...

Και το όνομα αυτού...ΠΛΑΤΙΑΝΑ!!
Χωριό του δήμου Ανδρίτσαινας στο νομό Ηλείας...
Ίσως το καλύτερο και ομορφότερο χωριό του δήμου...!
Μικρό και όμορφο το χωριό από το οποίο σε διαβάζω.
Ως τώρα γράφουν από μεγαλουπόλεις.
Υπάρχει και μια άλλη Ελλάδα.
Φιλιά.

Ανώνυμος είπε...

Η Αλεξανδρούπολη σε αγαπά.

Ανώνυμος είπε...

Η Νικιάνα της Λευκάδας σε διαβάζει καθημερινά.
Βασιλική.

Ανώνυμος είπε...

Και στη Φλώρινα σας διαβάζουν και στην Καλαμπάκα!Καλή δύναμη!Ο Χριστός μαζί σας!
ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Μην το ψάχνεις έχεις φίλους παντού Αναστάσιε.
Όλα αυτά τα χρόνια μας κρατάς σπουδαία συντροφιά από τον πνευματικό ηλεκτρονικό σου άμβωνα.
Πολλές φορές τα πατερικά και άλλα ερανίσματα τα χρησιμοποιώ στο κήρυγμα.
Έχεις κάνει σπουδαία εργασία αποδελτιοποίησης κειμένων.
Η εργασία σου στο βιβλιοπωλείο σε έκανε μια κινητή βιβλιοθήκη.
Σε ευχαριστώ διότι όσες φορές αποζήτησα την εμπειρία σου ανταποκρίθηκες.

Φίλος σου Επίσκοπος.

Ανώνυμος είπε...

Στην ώρα της «ψυχαγωγίας» αναζητώ την πνευματική σου συντροφιά αδελφέ Αναστάσιε. Σε κάποιο σημείο του Αγίου Όρους γεμίζεις τον χρόνο μου, έτσι ώστε να μην παραμένει ελεύθερος χρόνος στην δουλεία των παθών μου.
Αδελφέ, το έργο σου είναι ευλογημένο, διότι σκορπάς ως ταχυδρόμος Χριστού μηνύματα αισιοδοξίας.
π. Νεόφυτος

Ανώνυμος είπε...

Είμαι φοιτητής στην Σόφια.
Σερφάρω συχνά για κάτι το διαφορετικό από τα καθημερινά.
Καλή δύναμη.
Μην σταματήσεις.

Ανώνυμος είπε...

Χαιρετίσματα από Παραλίμνι Κύπρου.

Αναστάσιος είπε...

* Φίλε από την Ξάνθη. Την καλύτερη περίοδο της θητείας μου την πέρασα στην Ξάνθη την οποία γνωρίζω καλά και την επισκέπτομαι σχεδόν κάθε χρόνο. Καλή αντάμωση στις γιορτές της παλιάς πόλης.
* 6.46’ Χαίρω που τα κείμενα αναπαύουν την ψυχή σου.
* Κύριε Αντιπρόεδρε στην διαμάχη του Νησιού δεν θα μπω. Σε ευχαριστώ όπου και από εκεί μου κάνεις επισκέψεις. Καλές διακοπές. Χαιρετισμούς στην σύζυγο και τα παιδιά.
* Τιμή μου που με διαβάζεις από την Λωζάνη. Καλή συνέχεια στις σπουδές σου. Εύχομαι ότι το καλύτερο στην Διδακτορική σου διατριβή και σύντομα να την παρουσιάσεις. Περιμένω να δημοσιεύσω και φωτογραφίες από την Λωζάνη.
* Η Νάουσα είναι πανέμορφη και γραφική. Δεν μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου το υπέροχο Άλσος του Αγίου Νικολάου.
* Αγαπητέ Αλέξανδρε σε ευχαριστώ.
* Η Πλατιάνα μου είναι γνωστή και έλθει πολλές φορές. Ο παππούς μου είναι κοντοχωριανός.
* Και εγώ αγαπώ κάποιες ευλογημένες ψυχές στην Αλεξανδρούπολη που πέρυσι με φιλοξένησαν με χριστιανική αγάπη.
* Λευκάδα σε χαιρετώ. Τον Μάιο είχα έλθει και απόλαυσα την ομορφιά του νησιού.
* Φλώρινα είχες ποιμενάρχη Άγιο που σε έκανε γνωστή στα πέρατα της οικουμένης. Την ευχή του π. Αυγουστίνου να έχουμε κ. Νάνη. Η Καλαμπάκα έχει τις ευλογίες των Αγίων Μετεώρων.
* Σεβασμιώτατε σας ευχαριστώ για τα λόγια αγάπης. Είναι τιμή και ευλογία δι’ εμέ η επίσκεψή σας στον ιστοχώρο αυτό. Παρακαλώ την ευλογία και την προσευχή σας.
* Σας ευχαριστώ π. Νεόφυτε για τα καλά σας λόιγια καθώς και για τα σχόλια τα οποία κατά καιρούς διαβάζω. Την ευχή σας.
* Καλή δύναμη στον αγώνα σου αδελφέ από την Σόφια. Καλό πτυχίο και σύντομα.
* Ευχαριστώ φίλε από το Παραλίμνι. Πολλές φορές έχω έλθει και έχω απολαύσει καλό φαγητό, αρχοντική φιλοξενία και υπέροχη θάλασσα. Εύχομαι σύντομα να επουλωθούν οι πληγές που άνοιξε η τελευταία δοκιμασία στο Νησί. Τον Σεπτέμβριο θα έλθω για έναν γάμο στην Λάρνακα.

Ανώνυμος είπε...

Οι ευχαριστίες είναι δικές μας για τους κόπους σου.

Ανώνυμος είπε...

Φιλάκια πολλά από την Βενετία της Ελλάδας το πανέμορφο Αιτωλικό που το περιλούζει η θάλασσα.

Ανώνυμος είπε...

Από Mascot του Σύδνεϋ της Νέας Νότιας Ουαλίας Αυστραλίας πατριωτικούς χαιρετισμούς.

Ανώνυμος είπε...

Καθημερινά σε επισκέπτομαι για να διαβάσω κάτι το πνευματικό και να δω και κάποιο ενδιαφέρον νέο.
Εδώ Αμβούργο!

Ανώνυμος είπε...

Από το Κρίκελλο Δομνίστας που είμαι για παραθέρισμα την αγάπη μου.
Κάθε βράδυ σου κρατώ συντροφιά περιμένοντας να δω τις νέες σου παρουσιάσεις.
Καλή δύναμη φίλε μου άγνωστε φυσιογνωμικά αλλά γνωστέ διαδικτυακά.
Νεκτάριος

Ανώνυμος είπε...

Από την Νίκαια να πω και εγώ με τη σειρά μου συγχαρητήρια για το έργο που κάνετε.Καλή συνέχεια συν Θεώ πάντα για την διακονία της σωτηρίας μας!!!πην

Ανώνυμος είπε...

Από Διμηνιό Κορινθίας σε διαβάζω.

Ανώνυμος είπε...

Από την περιοχή της Βεργίνας σας επισκέπτομαι και σας διαβάζω.

Ανώνυμος είπε...

Χαιρετισμούς…. Φιλιά και ευχαριστίες από ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ Ημαθίας.
Υπάρχουμε και εμείς δεν είναι μόνο της Αιγύπτου.

Αναστάσιος είπε...

* 8:51, σας ευχαριστώ.
* Το Αιτωλικό είναι όμορφο και έχει και καλόκαρδους ανθρώπους. Έχω έλθει πολλές φορές για ομιλία στις πνευματικές σας αίθουσες.
* Η Αυστραλία είναι για την Ελλάδα χώρα μακρινή. Συνάμα και κοντινή λόγο των πολλών πατριωτών που πήγαν για το καλύτερο. Στο Σύδνεϋ έχω δύο θείες και ένα θείο και βέβαια ξαδέλφια. Να είσθε καλά.
* Φίλε ή φίλη από το Αμβούργο ευχαριστώ για τις επισκέψεις.
* Αγαπητέ Νεκτάριε από το Κρίκελλο, είσαι ευτυχισμένος που ζεις στην υπέροχη Ευρυτανία. Για την βραδινή συντροφιά σε ευχαριστώ.
* Αγαπητή Πηνελόπη από την Νίκαια σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Οι συχνές σας παρεμβάσεις με σχόλια με τιμούν.
* Το Διμηνιό είναι κοντά. Σε ευχαριστώ.
* Από την Βεργίνα με διαβάζεις όμως δεν την έχω επισκεφτεί ακόμα. Σας ευχαριστώ.
* Καλώς τονίζεις την ύπαρξη και της Αλεξάνδρειας Ημαθίας. Σας ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Σε διαβάζω καθημερινά.
Φιλάκια