Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Γιατί σ’ αγάπησα - Ίων


Γιατί σ’ αγάπησα

Ρωτούν γιατί σ’ αγάπησα.
Μα τι ερώτηση κι αυτή…
Κι είν’ τόσα πολλά αυτά που θα’ θελα να πω∙
τα προφανή, τα λογικά, τα αιώνια.
Μα πιότερο - σε σένα θα το πω καρδιά μου -
ελάτρεψα τα χέρια σου.
Αυτά ‘ναι που μ’ αγκάλιαζαν,
όταν εδάκρυζα δίχως αιδώ  μπροστά σου,
αυτά ‘ναι που ματώσανε,
όταν το σπίτι μας λιθάρι το λιθάρι χτίζανε.  
Στο σπίτι αυτό που ζήσαμε, χαρήκαμε,
ματώσαμε, πεθάναμε και πάλι σηκωθήκαμε.
Τα χέρια αυτά ‘ναι που με σήκωναν,
που κράταγαν το βάρος της ψυχής μου.
Μα τίποτε απ’  όλα αυτά δε μαρτυρώ.
Το στόμα μου αρνείται τη θύμησή σου να προδώσει.
Μα κάποιοι επιμένουν και ρωτούν.
Βαθιά στα μάτια τότε μέσα τους κοιτώ∙
ποτέ τα μάτια τα αισθήματα δεν κρύβουν.
Όποιος μπορεί θα καταλάβει.
Είσ’ εδώ, κοντά μου, δίπλα μου,
σα να μην έφυγες ποτέ.
Μ’ ακούς; Σ’ αγαπώ.
Όχι κάποτε.
Τώρα.
Τ’ ακούς; Σ’ αγαπώ.

Ίων

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ζεστό εκφραστικό και ρομαντικό.
Γράφεις για το γούστο μου υπέροχα.
Μαίρη

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχο
Είσαι τόσο τρυφερός όσο γράφεις;

Ανώνυμος είπε...

Ίων αν και δεν είσαι ΙΟΝ γράφεις γλυκά σαν σοκολάτα!

Ανώνυμος είπε...

Μακάρι μέχρι τέλους να λες τα ίδια.

Ανώνυμος είπε...

Yπέροχη αυτή η αγάπη και ακόμα πιο υπέροχος ο τρόπος με τον οποίο εκφράζεται!Ίων σε είδα στο προηγούμενο ποίημα σου, δεν σχολίασα γιατί περίμενα να δω αν και το επόμενο θα είναι εξίσου καλό. Πραγματικά και αυτό είναι υπέροχο!Αν έχεις ζήσει μια τέτοια αγάπη και δεν είναι κάτι στην φαντασία του ποιητή, είσαι πραγματικά τυχερός...

Ανώνυμος είπε...

"Σ'αγαπώ. Όχι κάποτε. Τώρα.".Δεν θα πω τίποτε άλλο εκτός του ότι αυτοί οι στίχοι με άγγιξαν...Μπράβο βρε Ίων, τα κατάφερες πάλι!

Ανώνυμος είπε...

Σε είδα ξανα ήσουν στα μαύρα ντυμένη πλατεία μαβύλη τέσσερις παρα μαζί μ ένα ψώνιο κι οι δυο χαμένοι τρώγατε σαντουιτς θολή ματιά...σε είδα για λίγο έξω από μια στάση, φοβόμουν βλέπεις μη μ αντιληφθείς αν κι ήσουν χλωμη ξενυχτισμένη Θεε μου είχες μια λαμψη μαγικη... σε ένιωσα μέσα μου παντου σα να μη πέρασε μια μερα...

Αλεξανδρεύς είπε...

ο έρως γεννά ποίηση! ποίηση αλήθειας! Ίωνα συνέχισε!

Ανώνυμος είπε...

Εκδίκηση
Εν πρώτοις Κύριε
μνήσθητι
όσων μας λύπησαν.
Ηθελημένα ή άθελά τους
Όσων μας έστειλαν
έν όρεσι και σπηλαίοις
και ταις οπαίς της γης
εντός μας.
Μνήσθητι Κύριε
όσων ακόμα η ψυχή
απέναντί μας δε μαλάκωσε.
Και δος αυτοίς
αντί των επιγείων
τα επουράνια
αντί των προσκαίρων
τα αιώνια
τα θυμηδέστερα
τα ευφρόσυνα.

χ

Ανώνυμος είπε...

Πολύ τρυφερός ο τρόπος που εκφράζεις την αγάπη σου Ίων!Φαίνεται ότι είσαι ευαίσθητος και καλλιεργημένος άνθρωπος.Περιμένω και άλλα...

Ανώνυμος είπε...

Μια γλυκιά πνοή στη λαίλαπα που κυριαρχεί γύρω μας.Αυτό είναι το ποίημα σου και μου αρέσει πολύ!

Ανώνυμος είπε...

Πάρα πολύ καλό!