Τρίτη, 21 Ιανουαρίου 2014

Άγιος στη συνείδηση του λαού ο Γέρων Βησσαρίων

   Την 22α Ιανουαρίου του έτους 1991 εκοιμήθη εν Κυρίω ο ταπεινός και ελεήμων Ιερομόναχος της Ιεράς Μονής Αγάθωνος Γέρων Βησσαρίων και εσφράγισε μία ζωή ασκήσεως, αγάπης, ταπεινώσεως, αγιότητος, η οποία εκινείτο αφανώς και ανυπόπτως ανάμεσά μας. Η κηδεία του έγινε στο Μοναστήρι του εν μέσω πλήθους πιστών. Όλη την ημέρα η περίβλεπτη Μονή της Θεοτόκου ήταν σκεπασμένη με παχύ στρώμα χιονιού και ευωδίαζε μια ασυνήθιστη  ευωδία. Μαζί με τα δάκρυα του λαού για την αποστέρηση του ευεργέτου Πνευματικού έρρεαν και τα δάκρυα της Παναγίας από την Εικόνα που ήταν δίπλα στον τάφο του Γέροντος. Την ίδια ημέρα έλαβαν χώρα θαύματα και σημεία ουράνια. Γι’ αυτό και ο προεξάρχων της εξοδίου Ακολουθίας αείμνηστος Μητροπολίτης Φθιώτιδος Δαμασκηνός είπε στην ομιλία του: «Σήμερα κηδεύουμε έναν άγιο...».
Η μνήμη του έμεινε ζωηρή και μετά τον θάνατό του. Όλοι μιλούσαν, σε κάθε χωριό και πόλη της Φθιώτιδος, για τον καλό Γέροντα, που περιόδευε με την εικόνα της Παναγίας, εξομολογούσε τους πιστούς, διανυκτέρευε στα σπίτια τους εδίδασκε με την αγάπη του, την λιτή ζωή του, τις ελεημοσύνες του και την αγιοσύνη του. Στη συνείδηση των πιστών ομολογείτο ως άγιος. Πολλοί μιλούσαν για θαύματα, που τους έκανε μετά θάνατον και ο τάφος του ήταν προσκύνημα για όλους τους προσκυνητάς της Ιεράς Μονής Αγάθωνος.

Στις 3 Μαρτίου του 2006 ο Θεός διετράνωσε την κεκρυμμένη αγιότητά του οσίου Γέροντος. Με την ανακομιδή του λειψάνου του, που έγινε εξ ανάγκης λόγω των έργων στην ανατολική πτέρυγα της Μονής, όπου και ο τάφος του Γέροντος, ο δοξάζων τους Αγίους Θεός απεκάλυψε το άφθαρτο και ευωδιάζον ιερό λείψανό του, το οποίο επί 15 χρόνια παρέμεινε άφθαρτο και ακέραιο, όπως ήταν την ημέρα της ταφής.
Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος εχαρακτήρισε το γεγονός «σημείο του ουρανού» δηλαδή μήνυμα προς το λαό μας και την εποχή μας, ο δε πιστός λαός της Εκκλησίας μας σε ημέρες χαλεπές ενισχύθηκε στην πίστη του.
Μόνο η στρατευμένη αθεΐα, που ύπουλα και μεθοδικά εχρησιμοποίησε την βουλιμία του κέρδους μερικών Μέσων Ενημερώσεως και αφελών δημοσιογράφων, άρχισε μια άνευ προηγουμένου επίθεση κατά του θαύματος και γενικώτερα κατά της Εκκλησίας με μοναδικά όπλα την παραπληροφόρηση και το ψεύδος. Επί ένα ολόκληρο μήνα «εμασώντο τας γλώσσας αυτών» και «εδολιούσαν» με πρώτη είδηση σε όλα τα ελληνικά κανάλια τον Γέροντα Βησσαρίωνα. Έτσι ο ισχνόφωνος  Γέροντας έγινε μεγαλοφωνώτατος κήρυξ της αγιότητος και πολλούς εστερέωσε στην πίστη και στην πνευματική ζωή.
Επέρασαν από την ημέρα της Κοιμήσεώς του 23 χρόνια και από την ημέρα της ανακομιδής του 8 χρόνια. Ο όσιος Γέροντας ευρίσκεται στον τόπο της αναπαύσεως του, εκεί όπου σε όλη την ιερατική του ζωή εξομολογούσε τους πιστούς, στο παρεκκλήσιο όπισθεν της θαυματουργού Εικόνος της Παναγίας Αγάθωνος και με την ειρήνη του Θεού ζωγραφισμένη και αποτυπωμένη στο άφθαρτο άγιο Λείψανό του, δέχεται τους προσερχομένους για να αναπαύσει την ψυχή τους και να διδάξει όλους ότι «θαυμαστός ο Θεός εν τοις Αγίοις αυτού».
Ο πιστός λαός, του απονέμει τιμές αγίου και όλοι εμείς, κλήρος και λαός της Φθιώτιδος, περιμένουμε να δείξει ο Θεός εμφανώς τί δέον γενέσθαι περί αυτού του κεκρυμμένου πνευματικού θησαυρού, που επλούτισε και πλουτίζει πνευματικά με τις δωρεές της Θείας Χάριτος τις ψυχές των εκζητούντων τον Κύριον.
Ο μακαριστός Γέροντας Βησσαρίων ο Αγαθωνίτης αναπαύεται μετά των Αγίων «εν τη αγήρω μακαριότητι».
«Άγιε του Θεού πρέσβευε υπέρ ημών».

† ο Φθιώτιδος Νικόλαος       

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι άγιοι είναι πάντα ταπεινοί. Ας μεσιτεύει για τον Ελληνικό λαό ο Γέροντας.

Della Vita Della Morte είπε...

Ο Άγιος Βησσαρίων κατά την ομολογία πολλών συγχωριανών του εἰχε διακόψει την Πνευματική Κοινωνία με το Μοναστήρι για λόγους Οικουμενισμού και απλά ενδυετόταν στην Ιερά Μονή.
Είναι δηλαδή ένας Άγιος που ανήκει σε εκείνη την μερίδα των Ορθοδόξων που χλευαστικώς αποκαλούνται παλαιοημερολογίται ενώ είναι Ορθόδοξοι στην Αγία Πίστη και στο βίωμα.
Έτσι εξηγήται και το γεγονός που η Εκκλησία Της Ελλάδος σε συννενόηση με το Οικουμενικό Πατριαρχείο ενώ αγιοκατέταξε τον Π. Πορφύριο δεν ασχολήθηκε με την Αγιοκατάταξη του Αγίου που όμως φρόντισε η Ουράνια Αγία Θριαμβεύουσα Εκκλησία να αναδείξη με αυτόν τον θαυματουργικό τρόπο. Την Αγίαν Του Ευχή να έχουμε.
Άγιε Γέροντα πρέσβευε και για μένα τον αμαρτωλό Μαρίνο μετά των οικείων μου.

Ανώνυμος είπε...

Η εξόδιος ακολουθία υπό του Μητροπολίτου Φθιώτιδος Δαμασκηνού μαρτυρά άλλα από αυτά τα οποία καταθέτης κ. Μαρίνε.

Della Vita Della Morte είπε...

Αυτά που καταθέτω αγαπητέ ανώνυμε, εγώ ο ίδιος τα συννέλεξα κάνοντας προσωπική έρευνα σε Πιστούς στα γύρω χωριά που διακονούσε ο Άγιος Βησσαρίων.
Για την εξόδιο ακολουθία, πιθανόν να έγινε κατά αυτόν τον τρόπο διότι δεν ανήκε σε Σύνοδο ΓΟΧ, αλλά παρέμενε έγκλειστος στην Ιερά Μονή.
Εάν με αμφισβητείς κάνε τον αγώνα σου και τον κόπο και ρώτα εάν ήταν Ζηλωτής ο Άγιος Βησσαρίων. Είμαι πολύ σίγουρος γι αυτό που καταθέτω κατόπιν προσωπικής επίπονης έρευνας στους παλαιούς των γειτονικών χωριών.

Ανώνυμος είπε...

Όταν το κρίνει σκόπιμο και φθάσει η ώρα τότε η Μεγάλη Εκκλησία θα προχωρήσει στην εγγραφή του αγίου του Θεού Βησσαρίωνα εις τα Δίπτυχα των Αγίων του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Ο Παναγιώτατος και η περί αυτόν Αγία Σύνοδος προχωρούν όποτε και όταν πρέπει εις την αγιοκατάταξη.

Ανώνυμος είπε...

Διάβασα τό σχόλιο τοῦ κ.Μαρίνου περί διακοπῆς τῆς πνευματικῆς κοινωνίας τοῦ ὁσίου γέροντος Βησσαρίωνος τοῦ Ἀγαθωνίτου μέ τήν μονή τοῦ Ὁσίου Ἀγάθωνος, ὅπου καί ἐγκαταβιοῦσε τά τελευταῖα ἔτη τῆς ἐπιγείου ζωῆς του. Εἶναι ἀπολύτως ἀναληθές, καθώς ὁ π. Βησσαρίων: 1.Μετεῖχε κανονικότατα στίς ἱερές Ἀκολουθίες τῆς Μονῆς του (ἄρα δέν ἦταν ἁπλῶς ἔγκλειστος-τρόπον τινά φυλακισμένος, ἀλλά ἀντιθέτως ἐνεργό μέλος)
2. Ἐξομολογοῦσε στό Μοναστήρι, ἀλλά καί σέ πολλές ἄλλες περιοχές καί Ναούς τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Φθιώτιδος, ὅπως καί στό Νοσοκομεῖο τῆς Λαμίας ἑκατοντάδες ψυχές ἐπί πολλά ἔτη.
3. Εἶχε ἐπίσης κοινωνία καί ἀναστροφή μέ τούς πατέρες τὴς Μονῆς. Ὑπάρχουν πλεῖστες ὅσες μαρτυρίες πού ἀναφέρονται τόσο ἀπό τόν σημερινό ἡγούμενο π.Δαμασκηνό, ὅσο καί ἀπό πλῆθος προσκυνητῶν.
4. Πρός ἐνημέρωσιν: ὁ ὅσιος γέροντας περιόδευε τά χωριά τῆς Φθιώτιδος μέ ἀντίγραφο τῆς θαυματουργοῦ εἰκόνος τῆς Παναγίας Ἀγάθωνος πρός εὐλογίαν τοῦ λαοῦ καί ἐνίσχυσιν τῆς Ἱερᾶς Μονῆς. Πῶς εἶναι ἐπομένως δυνατόν νά βρισκόταν σέ πνευματική ἀπόσταση ἀπό τό Μοναστήρι καί νά τοῦ ἔδειχναν τέτοια ἐμπιστοσύνη καί νά φαίνεται ὡς ἐκπρόσωπος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς.
5. Ἡ ἐξόδιος Ἀκολουθία τελέσθηκε στό Μοναστήρι ἀπό τον μακαριστό Μητροπολίτη Φθιώτιδος Δαμασκηνό κι ἐκεῖ ἐτάφη. Μάλιστα τότε ὁ Δεσπότης εἶχε πεῖ χαρακτηριστικά:"σήμερα κηδεύουμε ἕναν ἅγιο"! (σύμφωνα μέ μαρτυρίες αὐτοπτῶν μαρτύρων). Πῶς λοιπόν εἶναι δυνατόν νά μήν εἶχε κοινωνία μέ τό Μοναστήρι ἤ τόν Ἐπίσκοπο ἤ νά ἀνῆκε σέ μερίδα ἀντιδρώντων; Ὁ π.Βησσαρίων κατέθετε τήν πνευματική του μαρτυρία καί φυσικά τήν ὁμολογία ὑπέρ τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν πίστεως πολύ διαφορετικά καί ὄχι μέ ἀκρότητες!
Δέν γνωρίζω ποιά ἔρευνα ἔχει κάνει ὁ σχολιαστής κ.Μαρίνος καί σέ ποιά πρόσωπα. Πάντως δέν πρέπει νά εἴμαστε πρόχειροι καί βιαστικοί ἤ νά χρησιμοποιοῦμε τό ἀνυπόστατο ἐπιχείρημα ὅτι ἐρευνήσαμε ἐπιτοπίως (μέ μία ἐπίσκεψη στόν τόπο), ὁπότε καί γνωρίζουμε.
Ἐπιτρέψτε μου νά διατηρῶ ἀμφιβολίες ὡς πρός τήν ἔρευνα πού ἔχει διεξαχθεῖ καί καθ' ὅτι ἕλκω τήν καταγωγή ἀπό τόν τόπο γνωρίζω περισσότερα.
Ὅσον ἀφορᾶ τήν ἁγιοκατάταξη τοῦ γέροντος Βησσαρίωνος ἄς μήν εἴμαστε βιαστικοί. Ὡς ἅγιος τιμᾶται ἀπό τήν συνείδηση τοῦ λαοῦ (ἄλλωστε ἡ τοῦ λαοῦ προηγεῖται τῶν ἀποφάσεων τῶν ἐπισήμων διοικητικῶν ἐκκλησιαστικῶν ὀργάνων), ὅπως συνέβαινε καί σέ πολλούς ἄλλους ἁγίους μέσα στήν ἐκκλησιαστική πραγματικότητα. Ἐλπίζουμε ὁσονούπω νά πραγματοποιηθεῖ καί ἡ ἐπίσημη ἁγιοκατάταξη. Κύριος οἶδε πότε! Πάντως μιλοῦμε ἅπαντες γιά ἕνα θαῦμα μέ τό σεπτό σκήνωμά του.
Τέλος παρακαλῶ νά μή προβαίνουμε σέ σχόλια ἀνυπόστατα καί πρόχειρα πού ὁπωσδήποτε δέν τιμοῦ τόν ὅσιο γέροντα καί δέν ἔχουν καμμία σχέση μέ τήν πραγματικότητα.
Ὅσιε γέροντα Βησσαρίων πρέσβευε ὑπέρ ἡμῶν.

Ανώνυμος είπε...

Διάβασα τό σχόλιο τοῦ κ. Μαρίνου γιά τόν ὅσιο γέροντα Βησσαρίωνα. Ἐπιτρέψτε μου νά καταθέσω ὅτι εἶναι πλήρως ἀνυπόστατο. Ὁ π.Βησσαρίων δέν εἶχε διακόψει τήν πνευματική κοινωνία μέ τήν Ἱερά Μονή Παναγίας Ἀγάθωνος. Οὔτε ἦταν ἁπλῶς παραμένων στό Μοναστήρι ἤ τρόπον τινά ἔγκλειστος ἤ αἰχμάλωτος κατά λογική συνέπεια τοῦ ὅλου σκεπτικοῦ τοῦ σχολιαστοῦ. Καί ἐξηγοῦμαι:
1. Μετεῖχε κανονικά στίς ἱερές Ἀκολουθίες, λειτουργοῦσε καί ἐξομολογοῦσε στό Μοναστήρι.
2.Ἐξομολογοῦσε σέ πολλές περιοχές καί Ναούς τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Φθιώτιδος, καθώς καί στό Νοσοκομεῖο Λαμίας ἑκατοντάδες ψυχές ἐπί ἔτη πολλά.
3. Περιόδευε στά χωριά τοῦ νομοῦ Φθιώτιδος μέ ἀντίγραφο τῆς θαυματουργοῦ εἰκόνος τῆς Παναγίας Ἀγάθωνος πρός εὐλογίαν τοῦ λαοῦ καί ἐνίσχυσιν τῆς Ἱερᾶς Μονῆς. Πῶς λοιπόν εἶναι δυνατόν νά μήν εἶχε κοινωνία μέ τό Μοναστήρι καί νά περιοδεύει ὡς ἐκπρόσωπος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς;
4. Εἶχε πνευματική ἀναστροφή μέ τούς πατέρες τῆς Ἱερᾶς Μονῆς, ἔστελνε τά πνευματικά του τέκνα σέ διακονίες ὀρθοδόξων ἱεραποστολικῶν συλλόγων τῆς περιοχῆς καί ἦταν ἐπισήμως κληρικός τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Φθιώτιδος. Ὁ σημερινός ἡγούμενος τῆς Μονῆς Ἀγάθωνος ἦταν πνευματικό του τέκνο καί μαρτυρεῖ πλῆθος γεγονότων καί θαυμαστῶν σημείων ἀπό τήν ζωή του κοντά στόν γέροντα. Πῶς ἐπομένως δέν εἶχε ἐπαφή ὁ γέροντας μέ τό Μοναστήρι;
5. Ἡ ἐξόδιος Ἀκολουθία τοῦ γέροντος τελέσθηκε ἀπό τόν μακαριστό Μητροπολίτη Φθιώτιδος Δαμασκηνό, ὁ ὁποῖος καί ὁμολόγησε: "σήμερα κηδεύουμε ἕναν ἅγιο" (!), κατά μαρτυρίες ἀυτήκοων καί αὐτοπτῶν μαρτύρων!
Δέν γνωρίζω ποιά ἔρευνα ἔκανε καί μέ ποιά πρόσωπα ἐπικοινώνησε ὁ κ.Μαρῖνος. Ἐπιτρέψτε μου νά ἀμφισβητήσω τήν ὅλη ἔρευνα. Ἄλλωστε μέ μία ἐπίσκεψη στόν τόπο δέν ξέρω κατά πόσον εἶναι οὐσιαστικό τό ἀποτέλεσμα. Μή ρίχνουμε στήν συζήτηση τό ἐπιχείρημα: "πῆγα στῆν περιοχή καί ξέρω"! Κι εμεῖς γνωρίζουμε καλύτερα καί πληρέστερα καθ'ὅσον ἕλκουμε τήν καταγωγή ἀπό τόν τόπο καί γνωρίζουμε πρόσωπα και πράγματα.
Ὁ ὅσιος γέροντας δέν ἀνῆκε σέ καμμία σχισματική ὁμάδα παλαιοημερολογιτῶν! Ὁμολογοῦσε τήν ἀμώμητον ἡμῶν πίστιν καί μέ λόγους καί ἔργα, ἀλλά ὄχι μέ ἀκρότητες καί φανατισμούς!
Εὐχαριστῶ γιά τήν φιλοξενία!
Ὅσιε γέρων Βησσαρίων πρέσβευε ὑπέρ ἡμῶν!

Ανώνυμος είπε...

Ὅσον ἀφορᾶ τήν ἁγιοκατάταξη τοῦ μακαριστοῦ γέροντος Βησσαρίωνος ἄς ἔχουμε ὑπ' ὄψιν ὅτι ἡ τιμή τοῦ λαοῦ προηγεῖται τῶν ὅποιων ἀποφάσεων τῶν ἐπισήμων ἐκκλησιαστικῶν ὀργάνων, ὅπως συνέβη καί μέ πολλούς ἄλλους ἁγίους τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας.
Κύριος οἶδε πότε θά ἀνακηρυχθεῖ ἅγιος ὁ π. Βησσαρίων. Πάντως ἅπαντες ὁμιλοῦμε γιά ἕνα θαῦμα μέ τήν ἐμφάνιση τοῦ σεπτοῦ σκηνώματός του. Γεγονός ἀδιαμφισβήτητο ἐδὼ καί 8 χρόνια, πού μαρτυρεῖ ὑπέρ τῆς ἁγιότητος τοῦ ἀνδρός! Ἀναμένουμε τίς ἐξελίξεις! Ἄς ἀφήσουμε τόν Θεό νά μιλήσει, νά φωτίσει καί νά κατευθύνει!

Ανώνυμος είπε...

Είμαι από την περιοχή. Ποτέ και σε κανένα δημόσια δεν είχε πει κάτι. Μνημόνευε τον επίσκοπο κανονικά. Δεν είχε επιφυλάξεις. Λάθος οι πληροφορίες του κ. Μαρίνου.
Βασίλης Τριαντόπουλος

Della Vita Della Morte είπε...

Ας με συγχωρήσουν οι παραπάνω αδελφοί, αλλά επιμένω στην κατάθεσή μου ως αληθής.
Πνευματικό του τέκνο, βρίσκεται μοναχός σήμερα στην Ιερά Ανδρώα Μονή Αγίου Αθανασίου του Μετεωρίτου, στο Άνυδρο Φθοιώτιδος.

Σας ευχαριστώ για την επικοινωνία.
Καλό παράδεισο σε όλους, με τις ευχές και ευλογίες Του Αγίου Βησσαρίων.

Ανώνυμος είπε...

Να σταματήσουν την καπηλεία οι διάφορες ομάδες των παλαιοημερολογιτών υπέρ ή κατά των αγίων κληρικών μας. Ο σεβάσμιος γέρων Βησσαρίων δεν είχε καμιά σχέση η επικοινωνία με τους σχισματικούς παλαιοημερολογίτες. Ήταν προσηλωμένος στα μυστήρια της Εκκλησία και μνημόνευε κανονικά τον Επίσκοπό του.

Αληθεύοντες εν αγάπη είπε...

Το συνονθύλευμα της παναιρέσεως δεν είναι ο οικουμενισμός ή ο παπισμός αλλά ο παλαιοημερολογιτισμός της Ελλάδας. Όλες οι αιρέσεις του χριστιανισμού είναι συγκεντρωμένες στους παραποιητές του χριστιανικού δόγματος και βιώματος που είναι οι Γ.Ο.Χ.

Della Vita Della Morte είπε...

... Θα ήθελα να το συζητήσουμε το σχόλιό σου μπορούμε??
Ξεκίνα και παρέθεσε την επιχειρηματολογία σου για να στηρίψεις την άποψή σου και θα μου επιτρέπεις να σου απαντώ...
Σε αναμονή γιατί θεωρώ και διακυρήτω ότι οι ΓΟΧ είναι καθόλα Ορθόδοξοι....

Ανώνυμος είπε...

Καλόν εἶναι νά μήν ἐπιμένουμε στήν προσωπική μας γνώμη καί νά στοιχοῦμε στό ταπεινό πνεῦμα τῶν πατέρων μας, τό ὁποῖο συμπλέει πρός τήν αἰώνια διδασκαλία τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ.
Δέν γνωρίζω νά ὑπάρχει καμμία Ἱερά Μονή Ἁγίου Ἀθανασίου τοῦ Μετεωρίτου στήν περιοχή τῆς Φθιώτιδος, ἡ ὁποία νά ἀνήκει στήν κανονική Ἐκκλησία. Οὔτε ἐπίσης γνωρίζω ποιό εἶναι αὐτό τό "πνευματικό τέκνο" τοῦ Ὁσίου γέροντος τό ὁποῖο ἰσχυρίζεται ὅτι ὁ π. Βησσαρίων ἀνῆκε σέ ὁμάδες σχισματικῶν παλαιοημερολογιτῶν. Αὐτός ὁ ἰσχυρισμός εἶναι καθ' ὅλα ψευδής καί συκοφαντικός! Ὁ μακαριστός γέρων ἦταν ἐπίσημος κληρικός τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Φθιώτιδος, συλλειτουργοῦσε μέ τόν λοιπό κλῆρο τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως καί μνημόνευε τόν κανονικό ἐπίσκοπο τῆς περιοχῆς. Μή στηριζόμαστε στήν ἄποψη κάποιου-ὑποτίθεται- πνευματικοῦ τέκνου, πού δέν ξέρουμε πῶς καί γιατί λέει ὅ,τι λέει. Ἡ ἀλήθεια τῆς ὑποθέσεως εἶναι πολύ διαφορετική καί ὑπάρχουν πλεῖστες ὅσες μαρτυρίες ἀνθρώπων πού ἔζησαν τόσα χρόνια κοντά στόν γέροντα! Παρακαλῶ ἐπιπλέον ἄς μήν ἀσεβοῦμε στήν μνήμη του. Ἄς σταθοῦμε εὐλαβικοί προσκυνητές τοῦ σεπτοῦ γέροντος καί ἄς δοξάσουμε τό Πανάγιον Ὄνομα τοῦ Θεοῦ πού ἀναδεικνύει ἁγίους στήν πονηρά καί διεστραμμένη ἐποχή μας! Μάλιστα δέ ἐντός τῶν κόλπων τῆς λεγομένης (λανθασμένως) ὑπό τῶν σχισματικῶν παλαιοημερολογιτῶν , "νεοημερολογιτικῆς" Ἐκκλησίας, τῆς μόνης σαφῶς κανονικῆς Ἐκκλησίας. Ἡ χᾶρις τοῦ Κυρίου εἴθε νά φωτίσει καί τούς πεπλανημένους ἀδελφούς νά ἐπιστρέψουν στήν Μία, Ἁγία, Καθολική καί Ἀποστολική τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησία κι ἐμᾶς -κλῆρο καί λαό- νά μένουμε ἑδραῖοι καί ἀμετακίνητοι στό δόγμα καί τό ἦθος τῶν πατέρων μας, χωρίς ὑποχωρήσεις, οἰκουμενιστικές ἐνέργειες καί ἐκπτώσεις! Γένοιτο! Εὐχαριστῶ γιά τήν φιλοξενία!

Della Vita Della Morte είπε...

Aγαπητέ φίλε, ευχαριστώ για την απάντηση. Εκ του πολυτονικού της γραφής, αντιλαμβάνομαι ότι είσαι άνθρωπος ευγενής και μορφωμένος εκ των παλαιοτέρων ηλικιακά.
Θα έλεγα λοιπόν ότι «κάνω χάρη» και αφήνω στην άκρη τις μαρτυρίες των αδελφών όπως αληθώς κατάθεσα παραπάνω, και θα ήθελα να συζητήσω το θέμα υπό την «Σφενδόνη Του Αγίου Πνεύματος», όπως μας την παρέδωσαν οι « φωστήρες υπέρλαμπρους της αληθείας Χριστού»! «Οι Αστέρες πολύφωτοι του νοητού στερεώματος»! «Οι Μυστικές του Πνεύματος σάλπιγγες»!!» «Οι Θεηγόροι οπλίτες παρατάξεως Κυρίου»! «Τα Μυρίπνοα άνθη του Παραδείσου»! « Τα Πάγχρυσα στόματα του Λόγου»!
Αγαπητέ αδελφέ δες τα παρακάτω ιστορικά γεγονότα της κανονικής σας Εκκλησίας.
Η Αιρετική πατριαρχική ἐγκύκλιος τοῦ 1920, (διαμέσω της εγκυκλίου φαίνονται ΞΕΚΑΘΑΡΑ οι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ του ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ –
Η πραξικοπιματική αλλαγή του εορτολογίου το 1923 με τα τόσα προβλήματα που δημιούργησε στις οικογένειες των Ορθοδόξων. Οι Ταγοί σας εν μία νυκτί υιοθετήσανε εορτολόγιο που καταδικάστικε από 3 πανορθόδοξες Συνόδους και για το οποίο είχε εναντιωθεί και ο Άγιος Νεκτάριος.
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=80&aid=458045&cid=122
Η Θεία εμφάνιση Του Τιμίου και ζωοποιού Σταυρού επί της αγρυπνίας / εορτής με το Πάτριο εορτολόγιο το 1925 άνωθεν Του Αγίω Ιωάννη του θεολόγου.
http://www.youtube.com/watch?v=hH3dJh5So60#t=312

- ἡ ἐπίσημη «ἄρσις τῶν ἀναθεμάτων» τό 1965 ποῦ ἀπό τήν φύση τούς εἶναι αἰώνια,
- ἡ ἐπίσημη χορηγία τῶν Μυστηρίων πρός τούς παπικούς το 1969 ἀπό τό Πατριαρχεῖο τῆς Μόσχας,
- ἡ συμμετοχή τῶν ὀρθοδόξων στό Παγκόσμιο Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν (ΠΣΕ) ὡς ἰδρυτικά του μέλη ἀπό τό 1948(διάβασε να δείς τι λέει το καταστατικό και οὔτε οἱ Παπικοί δέν καταδέχτηκαν ποτέ νά γίνουν μέλη τοῦ ΠΣΕ γιατί θεωρούν τους εαυτούς τους αληθινή ολοκληρωμένη Εκκλησία). ,
- ἡ συνοδική ἀναγνώριση τῶν Λατίνων στό Μπάλαμαντ τό 1993,
- ἡ συνοδική ἀναγνώριση τῶν Μονοφυσιτῶν στό Σαμπεζύ ἀπό 9 ὀρθόδοξες ἐκκλησίες καί οἱ μετά αὐτῶν ἑνωτικές ἀποφάσεις τῶν Πατριαρχείων Ἀλεξανδρείας καί Ἀντιοχείας,
- ἡ ἐπίσημη ἀναγνώριση τοῦ βαπτίσματος καί τῆς ἱερωσύνης τῶν Λουθηρανῶν στό Φράιζινγκ ἀπό τόν Γερμανίας Αὐγουστίνο καί τήν περί αὐτόν Σύνοδο,
- ἡ κατάργηση τῆς τριπλῆς καταδύσεως στό Μυστήριο τοῦ Ἁγίου Βαπτίσματος, και το «χρονικό τσεκούρωμα»των μυστηρίων για χάρη του χρόνου.
Σε συνέχεια το σχόλιο....

Della Vita Della Morte είπε...

Σε συνέχεια...
Οι Παρακαταθήκες των Αγίων Πατέρων.
α. Ο Μέγας Βασίλειος λέγει:
« Οίτινες την υγιή πίστιν προσποιούνται ομολογείν, κοινωνούσι δε τοις ετερόφροσι, τους τοιούτους, ει μετά παραγγελίαν μη αποστώσι, μη μόνον ακοινωνήτους έχειν, αλλά μηδέ αδελφούς ονομάζειν»!

β. Επίσης, ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης διδάσκει:

«εάν τις δογματίζη, ή προστάσσει ποιείν ημάς», «παρ’ ο παρελάβομεν, παρ’ ο οι Κανόνες των κατά καιρούς Συνόδων, καθολικών τε και τοπικών» ορίζουσι “απαράδεκτον αυτόν έχειν” και “μηδέν λογίζεσθε αυτόν εν κλήρω αγίων”»!

« Φυλάξατε εαυτούς της ψυχοφθόρου αιρέσεως, της οποίας η κοινωνία είναι αλλοτρίωσις Χριστού»!

« Εχθρούς γαρ Θεού ο Χρυσόστομος, ου μόνον τους αιρετικούς, αλλά και τους τοις τοιούτοις κοινωνούντας μεγάλη και πολλή τη φωνή απεφήνατο»!

Έχει μολυσμόν η κοινωνία και μόνον με την αναφοράν του ονόματος των αιρετικών, έστω και αν ο μνημονεύων είναι Ορθόδοξος»!
γ. Οι αγώνες του αγίου Μάρκου είναι γνωστοί. Ποιά ήταν η στάση του στον ενωτικό Πατριάρχη Μητροφάνη και στους άλλους Λατινόφρονες της εποχής του; Να, τι λέει ο ίδιος στην Απολογία του:

« Ούτε βούλομαι, ούτε δέχομαι την αυτού (του Μητροφάνη) , ή την μετ’ αυτού κοινωνίαν, το παράπαν, ουδαμώς…Πέπεισμαι γαρ ακριβώς, ότι όσον αποδιΐσταμαι τούτου και των τοιούτων, εγγίζω τω Θεώ και πάσι τοις πιστοίς και αγίοις πατράσι. Και ώσπερ τούτων χωρίζομαι, ούτως ενούμαι τη αληθεία και τοις αγίοις πατράσι τοις θεολόγοις της Εκκλησίας»!

Επίσης, δίδασκε για την κοινωνία των Ορθοδόξων με τους Λατίνους και Ενωτικούς:

« Φεύγετε αυτούς, αδελφοί, και την προς αυτούς κοινωνίαν. Οι γαρ τοιούτοι ψευδαπόστολοι, εργάται δόλιοι, μετασχηματιζόμενοι εις αποστόλους Χριστού. Και ου θαυμαστόν. “ Αυτός γαρ ο σατανάς μετασχηματίζεται εις άγγελον φωτός”. Ου θαύμα ουν, ει και οι διάκονοι αυτού μετασχηματίζονται ως διάκονοι δικαιοσύνης… Στήκετε, κρατούντες τας παραδόσεις, ας παρελάβατε, τας τε εγγράφους, ίνα μη τη των αθέσμων πλάνη συναπεχθέντες εκπέσητε του ιδίου στηριγμού»!
Τέλος η Κα Θεοτόκος καθονόμασε στους Ζωγραφίτες Πατέρες τον Λατινόφρονα Πατριάρχη Βέκκο, « οι εχθροί εμού τε και του Υιού μου επλησίασαν» ο οποίος δεν είχε καταδικαστεί από σύνοδο για τα λατινόφρονα φρονήματα. Πόσο μάλλον ο σημερινός για τα Οικουμενιστικά του φρονήματα.
Αγαπητέ φίλε θεωρείς κανονική την Εκκλησία που ὅσοι πιστοί δέν ἀκολούθησαν τήν Παπική καινοτομία τοῦ Νέου Ἡμερολογίου, ἀντιμετωπίσθηκαν μέ ἐξαιρετικά σφοδρούς καί ἀπεινεῖς διωγμούς. Οἱ καινοτόμοι Ἀρχιερεῖς προσπάθησαν νά καλύψουν τήν προδοσία τῆς Ὀρθοδοξίας μέ χρήση βίας καί ἀστυνομικά μέτρα. Οἱ Γνήσιοι Ὀρθόδοξοι – διώκονταν, ὑβρίζονταν, συλλαμβάνονταν, φυλακίζονταν, συκοφαντοῦνταν καί ὅμως ἀγωνίζονται. Κατηγοροῦνται ὡς ταραχοποιοί, ὡς ὑπονομευτές τοῦ καθεστώτος, ὡς πλανεμένοι, ὡς αἱρετικοί. Καί ὅμως συνεχίζουν τόν ἀγῶνα των καί τόν κλιμακώνουν. Ἀγρυπνοῦν καί προσεύχονται «ἐν σπηλαίοις καί ὄρεσι καί ἐν ταῖς ὁπαῖς τῆς γῆς».
Σήμερα ο σημερινός Πατριάρχης που με όλους έχει αγαπητικές σχέσεις έχει διατάξει την εις θάνατον καταδίκη για τους Πατέρες Της Γνησίας Ιεράς Μονής Εσφιγμένου. Αποκλεισμός από τρόφιμα και φάρμακα, δήμευση των περιουσιακών στοιχείων της Μονής κ.α.
Αγαπητέ οι αυτοί είναι οι Ταγοί της Εκκλησίας σας που εσύ την θεωρείς κανονική, όμως διατυμπανίζω και διατρανώνω στεντορεία τη φωνή μου ότι Άγιοι Άφθαρτοι και Ευωδιάζωντες σαν Τον Άγιο Βησσαρίων Της Ιεράς Μονής Αγάθωνος, για όλους τους παραπάνω λόγους δεν αναδυκνείει η «κανονική σας Εκκλησία»!!! Αλλά απεναντίας τέτοιοι Άγιοι άφθαρτοι και ευωδιάζοντες αναδείχτηκαν μακρυά από το «Εκκλησιατικό σώμα» το δικό σας όπως οι Άγιοι Φιλάρετος Αρχιεπίσκοπος Ν. Υόρκης και Άγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς.
Αυτή είναι η στοίχησις της γνώμης των Πατέρων μας και όχι αυτή που μας παραθέτουν οι ταγοί σας εν τη Εκκλησία σας που εμμέσως αντιδράς και εσύ για τας Οικουμενιστικάς εκτροπάς.
http://misha.pblogs.gr/2009/06/o-omotimos-kathhghths-iwan-kornarakhs-peri-ths-antistasews-ston-.html