Τρίτη 14 Απριλίου 2015

Συγχώρεσε με Θεέ μου… -Χρήστος Φωτόπουλος

Συγχώρεσε με Θεέ μου…
Άλλη μια Μεγάλη Σαρακοστή πέρασε, άλλη μια μεγάλη εβδομάδα τελείωσε και ήδη βρισκόμαστε στην Χαρά της Αναστάσιμης περιόδου. Τα όσα θα ακολουθήσουν παρακάτω δεν θα ήθελα να σκιάσουν την Χαρά των ημερών, είναι απλά κάποιες διαπιστώσεις της συμπεριφοράς και του τρόπου αντιλήψεως ορισμένων από εμάς των Αγίων ημερών που πέρασαν. Θα τα αποτυπώσω σαν τα απευθύνω στον ίδιο τον Θεό.
Συγχώρεσε με Θεέ μου που δεν κατάλαβα το νόημα των Αγίων ημερών που πέρασαν…
Συγχώρεσε με Θεέ μου που το βράδυ της Μ. Πέμπτης αντί να συμπάσχω μαζί σου εγώ κοίταγα να κατακρίνω τον διπλανό μου…
Συγχώρεσε με Θεέ μου που ενώ εσύ υπέφερες επί του Σταυρού εγώ είχα στο νου μου να πω το σωστό ήχο στο επόμενο τροπάριο…

Συγχώρεσε με Θεέ μου που η Νηστεία μου ήταν φαινομενική και μόνον…
Συγχώρεσε με Θεέ μου που η διπλανή μου πεινούσε και δεν της έδωσα τίποτα…
Συγχώρεσε με Θεέ μου που και πάλι συμπεριφέρθηκα σαν κοιλιόδουλο κτήνος…
Συγχώρεσε με Θεέ μου που ενώ έκλαιγα στο Πάθος σου, έσπευσα να φύγω γρήγορα από την Χαρά Σου…
Συγχώρεσε με Θεέ μου που δεν κατάφερα να πείσω τους δικούς μου να μείνουμε στην Αναστάσιμη Λειτουργία…
Συγχώρεσε με Θεέ μου που και πάλι δεν μετάνιωσα, που και πάλι δεν κοινώνησα, που και πάλι έφυγα μακριά Σου…
Συγχώρεσε με σε παρακαλώ και άκουσε με τώρα λίγο πριν το Τέλος να σου λέω ως ο ληστής <<MΝΗΣΘΗΤΙ ΜΟΥ ΚΥΡΙΕ ΕΝ ΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΟΥ>>!

Χρήστος Φωτόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: