Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ» δια το «ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ»

Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ πού ἔχει ὡς γνωστόν προσφύγει ἐνώπιον τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας γιά τήν διάλυση τοῦ ψευδεπιγράφου Τεκτονικοῦ Ἱδρύματος καί ἤδη ἀναμένεται ἡ ἔκδοσι τῆς Ἀποφάσεως τοῦ ἁρμοδίου Τμήματος ἐδέχθη πασχαλίους εὐχάς ἀπό τόν Καθηγητή κ. Σπυρίδωνα Καμαλάκη, Μέγα Ἄρχοντα Λογοθέτη τῆς τῶν Ἀλεξανδρέων Ἐκκλησίας καί Ὕπατο Μεγάλο Ταξιάρχη τοῦ Ὑπάτου Συμβουλίου τοῦ 33ου βαθμοῦ τοῦ ἀρχαίου καί ἀποδεδεγμένου Σκωτικοῦ τύπου τοῦ Τεκτονισμοῦ ὡς καί τό πόνημά του «Ἀχαρνῶν 19 & Σουρμελῆ», ἐκδόσεων Ὑπάτου Συμβουλίου τοῦ 33ου βαθμοῦ διά τήν Ἑλλάδα καί ἀπήντησε σέ αὐτόν μέ τήν κοινοποιηθεῖσα στό Πατριαρχεῖο Ἀλεξανδρείας κατωτέρω ἐπιστολή:

«Ἀξιότιμε κ. Καμαλάκη,
                                                                                                            Χριστὸς Ἀνέστη!
Ἔλαβα τὴν ἀπὸ 7.4.2015 ἐπιστολὴ – ἑόρτιο  πασχαλινὸ μήνυμά σας καὶ τὸ συνημμένο βιβλίο σας μὲ τίτλο: «Ἀχαρνῶν 19 καὶ Σουρμελὴ» καὶ σᾶς εὐχαριστῶ. Δὲν μπορῶ ὅμως νὰ σᾶς διαβεβαιώσω ὅτι χάρηκα κιόλας, τὸ ἀντίθετο μάλιστα, λυπήθηκα.

Λυπήθηκα κατ’ ἀρχὴν τόσο γιὰ τὸ περιεχόμενο τοῦ ἑορτίου πασχαλινοῦ μηνύματός σας, τὸ ὁποῖο εἶναι ἀπόλυτα ἀπογυμνωμένο ἀπὸ τὸ πραγματικὸ νόημα τῆς Ἁγίας καὶ Μεγάλης Ἑβδομάδος καὶ τῆς λαμπροφόρου Ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου μας, ὅσον ἐπίσης καὶ γιὰ τὸ περιεχόμενο τοῦ βιβλίου. Προφανῶς δὲν εἶστε θεολόγος καὶ δὲν θὰ περίμενα θεολογικὴ πραγματεία στὴν ἐπιστολή σας. Ὡστόσο ὅμως οἱ συνειδητοὶ πιστοὶ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί, ὁποιασδήποτε μορφωτικῆς στάθμης, αὐτὲς τὶς ἅγιες ἡμέρες βιώνουν τὰ Θεία Πάθη καὶ τὴν Ἀνάσταση τοῦ Κυρίου μας ὡς ὑπέρτατα γεγονότα ἀπολυτρώσεως ἀπὸ τὴ δουλεία τῆς ἁμαρτίας. Συμμετέχουν ὀντολογικὰ σ’ αὐτὰ μέσω τῆς λατρείας τῆς Ἐκκλησίας μας, τῶν μυστηρίων καὶ τοῦ πνευματικοῦ ἀγῶνος, τὸν ὁποῖον διεξάγουν πρὸς τὸν παλαιὸν ἄνθρωπον. Διὰ τοῦ πνευματικοῦ αὐτοῦ ἀγῶνος, συσταυροῦνται, συνθάπτονται καὶ συνεγείρονται μὲ τὸν δι’ ἡμᾶς Παθόντα, Ταφέντα καὶ Ἀναστάντα Λυτρωτὴ μας Χριστό. Τὴν ἁγία Νύχτα τῆς Ἀναστάσεως «θανάτου ἑορτάζομεν νέκρωσιν, Ἅδου τὴν καθαίρεσιν». Συμμετέχουμε στὸ μεγάλο πανηγύρι τοῦ θανάτου τοῦ θανάτου μας, τὴν ἥττα τοῦ διαβόλου καὶ τὴν κατάργηση τοῦ Ἅδου. Σ’ αὐτὴ τὴ λαμπρὴ παννυχίδα δὲν ἔχουν φυσικὰ θέση νοσηροὶ συναισθηματισμοὶ καὶ ἠθικὰ συμπεράσματα, ὅπως τοῦτο διαφαίνεται  στὴν ἐπιστολή σας: «Ὁ Γολγοθὰς εἶναι ὁ σπαραγμὸς τῆς ἐνσαρκωθείσης ἀπολύτου ἐλευθερίας ἐν τῷ προσώπῳ τοῦ Θεανθρώπου Ἰησοῦ, ποὺ ρίπτει ρίγη συγκινήσεως εἰς τὸν κόσμον, ποὺ δεικνύει τὸν τραχὺν δρόμον τῆς σωτηρίας τῶν λαῶν». Ὁ Γολγοθὰς δὲν εἶναι κάποιος «σπαραγμὸς τῆς ἐνσαρκωθείσης ἀπολύτου ἐλευθερίας ἐν τῷ προσώπω τοῦ Θεανθρώπου Ἰησοῦ». Ὁ ὅρος «σπαραγμὸς» εἶναι ἀδόκιμος καὶ μόνον ὡς «ὀδύνη» γίνεται δεκτὸς σύμφωνα μὲ τὸν λόγο τοῦ προφήτου «οὗτος τὰς ἁμαρτίας ἠμῶν φέρει καὶ περὶ ἡμῶν ὀδυνᾶται» (Ἤσ.53,4), ὄχι ὅμως ὡς ἀκούσιος πόνος. Ὁ Θεάνρωπος Ἰησοῦς ἐλευθέρως καὶ ἑκουσίως ἐβάδισε πρὸς τὸ πάθος καὶ τὸν θάνατο, διακονώντας τὴ δική μας ἀπολύτρωση. Σπαραγμὸ ἔβγαζαν οἱ δύο συσταυρούμενοι ληστές, οἱ ὁποῖοι ἀκουσίως συνεσταυροῦντο, καθὼς ἔβλεπαν τὸν θάνατο νὰ πλησιάζει καὶ ὅτι τὰ πάντα τελειώνουν ἐπάνω στὸν ἐπώδυνο σταυρό. Διαβλέπουμε δυστυχῶς στὴν φράση σας αὐτὴ τὴν υἱοθέτηση τῆς ἀντίληψης τῶν ἀρνητῶν τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου, ὅτι ἐπάνω στὸ σταυρὸ ἀνέβηκε κάποιος σπουδαῖος, ἔστω «θεάνθρωπος», μὲ τὴν ἐξωχριστιανικὴ ἔννοια, ὅπου τὰ πάντα τελείωσαν καὶ τὸ μόνο ποὺ ἀπόμεινε εἶναι κάποια ἠθικὰ διδάγματα! Ἐπίσης ὁ «τραχὺς δρόμος τῆς σωτηρίας τῶν λαῶν» δὲν ἐπιτυγχάνεται μὲ «ρίγη συγκινήσεως», ποὺ εἶναι πρόσκαιροι συναισθηματισμοί, ἀνίκανοι νὰ μεταμορφώσουν καὶ νὰ ἀνακαινίσουν τὴν ψυχή, ἀλλὰ μὲ τὴν συμμετοχή μας στὸ πάθος τοῦ Κυρίου μας διὰ τῆς μετανοίας καὶ τῆς νεκρώσεως τῶν παθῶν.
Ἐπίσης στὴν ἐπιστολὴ σας θεωρεῖτε ὡς ἀπαραίτητη τὴν ἐγκαθίδρυση τοῦ Ἐσταυρωμένου Ἰησοῦ «ἐντὸς τῶν καρδιῶν τῶν ἄτομων τῶν οἰκογενειῶν, τῶν κοινωνικῶν καὶ πολιτικῶν συστημάτων», γιὰ νὰ μπορέσουν τὰ ἀνθρώπινα αὐτὰ συγκροτήματα ὅπως «εὕρωσι τὸ βαθύτερον τῶν νόημα, νὰ βιώσωσι τοὺς ὑψηλοτέρους των σκοπούς». Ὁ Ἐσταυρωμένος καὶ Ἀναστᾶς Ἰησοῦς δὲν ἐγκαθιδρύεται στὶς καρδιὲς τῶν ἀτόμων, τῶν οἰκογενειῶν, κ.λ.π. μὲ φιλοσοφικοὺς στοχασμοὺς καὶ νοσηροὺς συναισθηματισμούς, οὔτε πολὺ περισσότερο μέσα στὰ τεκτονικά σας ἐργαστήρια καὶ στὶς τελετουργικὲς μυήσεις τῶν μελῶν σας, ἀλλὰ μὲ τὴν μέθεξη τῆς ἐν Χριστῷ ζωῆς. Ἐγκαθιδρύεται διὰ τῆς μετανοίας καὶ τῆς συμμετοχῆς στὰ μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας, διὰ τῶν ὁποίων καθαίρεται  σταδιακὰ ἡ ψυχὴ ἀπὸ τὰ πάθη καὶ οἰκειοῦται τὶς ἀρετές. Ἡ ὀντολογικὴ αὐτὴ μεταμόρφωση καὶ ἀνακαίνιση τοῦ ἀνθρώπου, (διότι περὶ αὐτῆς πρόκειται), δὲν εἶναι ἔργο ἀνθρωπίνης δυνάμεως. Μόνον ἡ Θεία Χάρις ἔχει τὴ δύναμη νὰ τὴν πραγματοποιήσει, συνεργούσης καὶ τῆς ἀνθρωπίνης θελήσεως.  Ὅλα αὐτὰ ὅμως πραγματώνονται μόνον μέσα στὴν Ἐκκλησία, (τὴν Ὀρθόδοξη) καὶ διὰ τῆς Ἐκκλησίας καὶ βεβαίως σὲ κανένα ἄλλο «ἐργαστήριο», εἴτε τεκτονικὸ λέγεται αὐτό, εἴτε ὁποιαδήποτε ἄλλη ὀνομασία ἔχει. Διότι μόνον μέσα στὴν Ἐκκλησία ἐνεργεῖ ἡ Χάρις, ποὺ μεταμορφώνει καὶ ἐξαγιάζει καὶ ἑπομένως αὐτὴ εἶναι τὸ μοναδικὸ «ἐργαστήριο» τῆς σωτηρίας τοῦ ἀνθρώπου. Ἂν λοιπὸν ὄντως πιστεύετε στὴν ἀνάγκη τῆς ἐγκαθιδρύσεως τοῦ Ἐσταυρωμένου Ἰησοῦ «ἐντὸς τῶν καρδιῶν τῶν ἀτόμων…» κ.λ.π., τὸ πρῶτο ποὺ ὀφείλετε νὰ κάνετε εἶναι, νὰ διαλύσετε τὰ τεκτονικά σας ἐργαστήρια, νὰ καταργήσετε τὶς τελετουργικὲς μυήσεις τῶν μελῶν σας καὶ νὰ γίνετε συνειδητὰ μέλη τῆς Ἐκκλησίας, μετέχοντες στὴ ζωή της καὶ ὑπακούοντες στὶς ἐντολὲς τοῦ Χριστοῦ.
Προχωρῶ στὴ συνέχεια σὲ σύντομο σχολιασμὸ τοῦ βιβλίου σας:
Κατ’ ἀρχὴν στὸ βιβλίο σας οὐδεὶς λόγος γίνεται γιὰ τοὺς σκοποὺς ἱδρύσεως τῶν Μασονικῶν Στοῶν, πράγμα ποὺ ἀποτελεῖ σοβαροτάτη παράλειψη. Ὅπως γνωρίζετε ὁ Τεκτονισμὸς συνεστήθη μὲ τὴν ἐπωνυμία «ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ» δυνάμει τῶν Βασιλικῶν Διαταγμάτων τῆς 19/7/1949 καὶ τῆς 16/11/1956, στὰ ὁποῖα καθορίζεται σαφῶς, ὅτι ὁ σκοπός τοῦ ὡς ἄνω ἱδρύματος εἶναι ἡ εὐόδωσις ἔργων εὐποιΐας, ἴδια διὰ περιθάλψεως ἐνδεῶν καὶ μορφώσεως ἀπόρων παίδων. Θὰ ἔπρεπε λοιπὸν στὸ βιβλίο σας νὰ παραθέσετε στοιχεῖα ποὺ νὰ ἀποδεικνύουν τὸν  φιλανθρωπικὸ χαρακτήρα τῶν μασονικῶν στοῶν. Καὶ τοῦτο διότι, ὅπως γνωρίζετε, ἡ αἰτία γιὰ τὴν ὁποία ζητήσαμε, πρὸ δύο περίπου ἐτῶν μὲ τὴν προσφυγή μας στὸ Συμβούλιο τῆς Ἐπικρατείας τὴν κατάργηση τοῦ ἐν λόγω «Τεκτονικοῦ ἱδρύματος», ἦταν ἀκριβῶς ἡ μὴ ἐκπλήρωση τοῦ σκοποῦ, γιὰ τὸν ὁποῖον ἱδρύθηκε καὶ ἡ ἀντ’ αὐτοῦ τοῦ σκοποῦ ἐν τῇ πράξει ἵδρυση, λειτουργία καὶ συντήρηση Μασονικῶν Στοῶν καὶ ἡ προώθηση τῆς λατρείας τοῦ Μεγάλου Ἀρχιτέκτονος τοῦ Σύμπαντος (Μ.Α.Τ.Σ.), μὲ τὴν πραγματοποίηση μυήσεων. Ἡ ὑπὸ τὸν ἀνωτέρω νομικὸ μανδύα λειτουργία τοῦ ὡς ἄνω «ἱδρύματος» καὶ ἡ πραγματοποίηση ἐν αὐτῶ ἀλλοτρίων σκοπῶν καὶ στόχων, τί ἄλλο μαρτυρεῖ παρὰ τὴν ἐξαπάτηση τοῦ Κράτους; Ἡ δὲ παράκαμψις καὶ ἀποσιώπησις τοῦ ζητήματος αὐτοῦ, τί ἄλλο μαρτυρεῖ, παρὰ τὸ ὅτι ἐπιβεβαιώνετε τὴν φρικτὴ αὐτὴ παρανομία, ποῦ συνεπάγεται βεβαίως βαρύτατες ποινικὲς εὐθύνες;
Ἀναφέρετε ἐπίσης ὅτι «ὁ Τεκτονισμὸς δὲν εἶναι θρησκεία…Ὁ Τεκτονισμὸς διακηρύσσει ἀπὸ τῆς γεννήσεώς του τὴν ὕπαρξη τοῦ Θεοῦ καὶ τὴν ἀθανασία τῆς ψυχῆς. Ἀλλὰ ἐπειδὴ δέχεται στοὺς κόλπους του ὡς μέλη ἄνδρες διαφορετικῶν θρησκευτικῶν πεποιθήσεων, δίδει στὸν Θεὸ τὴν προσωνυμία Ἐκείνου ποὺ ἀρχιτεκτόνησε τὸ Σύμπαν» (σέλ.17). Ὅπως καὶ ἄλλοτε ἔχουμε σχολιάσει, ὁ ἰσχυρισμὸς αὐτὸς εἶναι ἀναληθής. Ἡ ἐπίσημη διακήρυξη τῶν Τεκτόνων στὸ Σύνταγμα τῆς Μεγάλης Στοᾶς τῆς Ἑλλάδος (20.12.1949) ὅτι «ὁ Ἐλευθεροτεκτονισμὸς πιστεύει εἰς τὴν ὕπαρξιν τοῦ Θεοῦ ὑπὸ τὴν ἐπωνυμίαν Μέγας Ἀρχιτέκτων τοῦ Σύμπαντος» (Μ.Α.Τ.Σ.), οἱ συνεχεῖς ἀναφορὲς κατὰ τὴν ἔναρξη καὶ λήξη τῶν συνεδριάσεών σας στὸ ὄνομά του, οἱ ἀναφορὲς στὸν Μ.Α.Τ.Σ. στὰ ἐπίσημα τεκτονικὰ ἔγγραφα (Καταστατικὸς Χάρτης, Τυπικὰ μυήσεων κ.λ.π.), δὲν δηλώνει κάποια σχέση μὲ τὸ «ἱερό»; Δὲν φανερώνει θρησκευτικὴ πίστη καὶ ἐξάρτιση ἀπὸ κάποιο Θεὸ (ὅπως τὸν ἀντιλαμβάνεται ὁ Τεκτονισμός); Τὸν θρησκευτικὸ χαρακτήρα τοῦ Τεκτονισμοῦ μαρτυρεῖ καὶ ἡ Μασωνικὴ Ἐγκυκλοπαιδεία τοῦ Ν.Χ. Λάσκαρη, ἐκδιδομένη μὲ τὴν ἄδεια τῆς Μεγάλης Στοᾶς τῆς Ἑλλάδος: «Ἡ θρησκεία τοῦ Τεκτονισμοῦ εἶναι ἡ γενικὴ θρησκεία τῆς φύσεως καὶ τῆς πρωταρχικῆς ἀποκαλύψεως, τῆς κληροδοτηθείσης ἡμῖν ὑπὸ ἀρχαίου τινὸς καὶ πατριαρχικοῦ ἱερατείου, ἐν τῇ ὁποίᾳ ὅλοι οἱ ἄνθρωποι δύνανται νὰ συνυπάρξουν». Ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος μὲ τὴν ἱστορικὴ Συνοδικὴ ἀπόφασή της τὸ 1933 ἀποφαίνεται, ὅτι ὁ Τεκτονισμὸς «δὲν εἶναι ἁπλὴ τὶς φιλανθρωπικὴ ἕνωσις, ἢ φιλοσοφικὴ σχολή, ἀλλ’ ἀποτελεῖ μυσταγωγικὸν σύστημα, ὅπερ ὑπομιμνήσκει τὰς παλαιάς ἐθνικάς μυστηριακάς θρησκείας, ἢ λατρείας. Ἀποδεδειγμένως τυγχάνει θρησκεία μυστηριακή, ὅλως διάφορος…καὶ ξένη της χριστιανικῆς θρησκείας…». Ὁ Τεκτονισμὸς παρουσιάζει ὅλα τὰ χαρακτηριστικὰ γνωρίσματα μιᾶς θρησκείας, διότι ἐκτὸς ἀπὸ τὴν πίστη σὲ συγκεκριμένο θεό, τὸν Μ.Α.Τ.Σ., ἔχει διδασκαλία, λατρεία, μυστήρια, σύμβολα, ἱερατικοὺς βαθμούς, βαθμοὺς μυήσεως (ἀπὸ τὸν 1ο μέχρι τὸν 33ο), τελετὲς μυήσεως καὶ λατρευτικὸ οἶκο, τὶς Μασονικὲς Στοές. Σύμφωνα μὲ εἰδικοὺς μελετητές, τὸ θρησκευτικὸ σύστημα τῆς Μασονίας, μιμεῖται τὸν ἀρχαῖο Γνωστικισμό, διότι ἀποτελεῖ συνοθύλευμα θρησκευτικῶν στοιχείων ἀπὸ τὸν Μανιχαϊσμό, τὸν Νεοπλατωνισμό, τὸν Χριστιανισμό, τὸν Ἰουδαϊσμό, ἀπὸ τὴν Θεοσοφία τῶν ἀνατολικῶν θρησκειῶν, ἀπὸ τὶς Αἰγυπτιακὲς θεότητες τοῦ Ὄσιρι καὶ τῆς Ἴσιδος, χωρὶς νὰ ἀπουσιάζουν ἐπίσης στοιχεῖα Ὀρθολογισμοῦ καὶ Οὐμανισμοῦ.
Αὐτὸ δὲ ἀκριβῶς τὸ «συνοθύλευμα» τὸ βλέπουμε ξεκάθαρα στὸ βιβλίο σας. Διότι ὁλόκληρο τὸ περιεχόμενό του, ἀπὸ τὴν ἀρχὴ ὡς τὸ τέλος, χαρακτηρίζει τὸ στοιχεῖο τοῦ φιλοσοφικοῦ καὶ θρησκευτικοῦ συγκρητισμοῦ. Μέσα στὸ βιβλίο σᾶς ἀναμιγνύετε σ’ ἕνα «χαρμάνι» φιλοσοφίες, ἰδεολογίες, θρησκεῖες, ἐπιστῆμες μαζὶ μὲ τὴν χριστιανικὴ διδασκαλία, λὲς καὶ αὐτὴ ἀπὸ μόνη της δὲν εἶναι ἀρκετὴ νὰ φωτίσει, νὰ ὁδηγήσει τὸν ἄνθρωπο στὴν ἀλήθεια καὶ νὰ τὸν σώσει, ἀλλὰ χρειάζεται τὰ δεκανίκια ὅλων αὐτῶν τῶν φιλοσοφικῶν καὶ τῶν ἄλλων ἀνθρωπίνων συστημάτων.

Κάνετε ἐπίσης λόγο γιὰ τὴν αὐτογνωσία καὶ τὴν ἐνδοσκόπηση, μὲ τὴν βοήθεια τῆς ὁποίας ὁ μυούμενος στὸν Τεκτονισμὸ θὰ μπορέσει «νὰ ἀναδυθεῖ νικητὴς καὶ θριαμβευτὴς στὴν ἐπιφάνεια τῆς ζωῆς, χωρὶς πάθη καὶ μίση, χωρὶς κακία καὶ φθόνο, χωρὶς προλήψεις καὶ δεισιδαιμονίες, χωρὶς πλάνες ἀλλὰ καὶ ἄγνοια, ἕτοιμος, ἐλεύθερος στὴ σκέψη καὶ ἀδέσμευτος στὸ αἴσθημα γιὰ νὰ δεχθεῖ τὸ φῶς τῆς τεκτονικῆς σοφίας, τὸν ἥλιο τῆς ἀλήθειας…» (σέλ. 21). Ὁ ἄνθρωπος, μὲ τὶς δικές του μόνον δυνάμεις καὶ χωρὶς τὴν δύναμη καὶ τὸν φωτισμὸ τῆς Θείας Χάριτος, οὔτε ἀληθινὴ αὐτογνωσία μπορεῖ νὰ ἔχει, οὔτε «νικητὴς καὶ θριαμβευτὴς» τῶν παθῶν του μπορεῖ νὰ ἀναδειχθεῖ σύμφωνα μὲ τὸν λόγον τοῦ Κυρίου: «Χωρὶς ἐμοῦ οὐ δύνασθε ποιεῖν οὐδὲν» (Ἰω.15,5). Ἐπίσης δὲν ὑπάρχει κανένα «φῶς τεκτονικῆς σοφίας», οὔτε κανένας «ἥλιος τῆς ἀλήθειας». Τὸ μοναδικὸ καὶ ἀληθινὸ φῶς εἶναι ὁ Χριστὸς σύμφωνα μὲ τὸν λόγον Τοῦ «ἐγὼ εἰμὶ τὸ φῶς τοῦ κόσμου» (Ἰω.8,12) καὶ ἡ μοναδικὴ ἀλήθεια εἶναι καὶ πάλι ὁ Χριστὸς σύμφωνα μὲ τὸν λόγον Του «ἐγὼ εἰμὶ  ὁδὸς καὶ ἀλήθεια καὶ ἡ ζωὴ» (Ἰω.14,6). Ἡ ἀλήθεια δὲν εἶναι μία ἰδεολογία ὅπως ἐσφαλμένα νομίζετε, ἡ ὁποία ἀνακαλύπτεται διὰ τῆς «ἔρευνας» (σέλ.19), ἀλλὰ εἶναι πρόσωπο. Εἶναι ὁ ἴδιος ὁ Χριστός. Δὲν ὑπάρχουν ἄλλες ἀλήθειες καὶ ἄλλα φῶτα ἔξω ἀπὸ τὸν Χριστό.
Ὅπως ἀντιλαμβάνεσθε κ. Καμαλάκη, ὁ Χριστὸς στὶς παρὰ πάνω διακηρύξεις του εἶναι ἀπόλυτος, κοφτὸς καὶ κατηγορηματικός. Διεκδικεῖ ἀποκλειστικὰ μόνο γιὰ τὸν ἑαυτὸ Τοῦ ὁλόκληρη τὴν ἀλήθεια, ὁλόκληρο τὸ φῶς, ὁλόκληρη τὴν ζωή. Δὲν ἀφήνει κανένα περιθώριο γιὰ ἄλλες ἀλήθειες, γιὰ ἄλλα φῶτα, γιὰ ἄλλες ζωὲς ἔξω ἀπὸ τὸν ἑαυτό Του. Αὐτὸ πρέπει πολὺ νὰ σᾶς προβληματίσει, διότι βλέπουμε, ὅτι σὲ πολλὰ σημεῖα τοῦ βιβλίου σας χρησιμοποιεῖτε χωρία ἀπὸ τὴν ἁγία Γραφή, πρᾶγμα ποὺ δείχνει, ὅτι δέχεσθε τὴν χριστιανικὴ διδασκαλία. Ἂν λοιπὸν ὄντως τὴν δέχεσθε στὸ σύνολό της, τότε θὰ πρέπει νὰ παύσετε νὰ ψάχνετε γιὰ ἄλλες ἀλήθειες καὶ  γιὰ ἄλλα φῶτα στὴ φιλοσοφία, στὴν ἐπιστήμη, ἡ ὅπου ἀλλοῦ. Ἂν πάλι νομίζετε ὅτι στὸν Χριστιανισμὸ δὲν ἀποκαλύπτεται ὁλόκληρη ἡ ἀλήθεια, ἀλλὰ χρειάζεστε ἐπὶ πλέον καὶ τὴν φιλοσοφία τοῦ Κίργκεγκαρτ, τοῦ Σοπενχάουερ, τοῦ Χάιντεγκερ, τοῦ Κὰντ κ.α. γιὰ νὰ τὴν βρῆτε, τότε ὀφείλετε νὰ τὸ δηλώσετε ξεκάθαρα στὸ βιβλίο σας. Ὡστόσο, ἂν κάτι τέτοιο πιστεύετε, μὴ πλανάσθε, ὅτι εἶσθε ἀληθινὸς Ὀρθόδοξος χριστιανὸς καὶ μὴ ἐλπίζετε νὰ ἐπιτύχετε τὴν ἐν Χριστῷ σωτηρία. Οὔτε πάλι νὰ καυχᾶσθε, ὅτι εἶσθε «Μέγας Εὐεργέτης καὶ Μέγας Ἄρχων Λογοθέτης τῆς τῶν Ἀλεξανδρέων Ἐκκλησίας», διότι τὰ ἐκκλησιαστικὰ ὀφφίκια δὲν σᾶς ἐξασφαλίζουν τὴν σωτηρία.   Δὲν γνωρίζω βέβαια ἐὰν τὸ Πατριαρχεῖο Ἀλεξανδρείας σᾶς ἐτίμησε μὲ τὰ παρὰ πάνω ὀφφίκια ἐν γνώσει Του, ὅτι εἶσθε Μασόνος 33ου βαθμοῦ, ἢ ἐν ἀγνοία Του. Πάντως ἐγὼ ἔχω καθῆκον, νὰ γνωστοποιήσω στὸ Πατριαρχεῖο Ἀλεξανδρείας τὴν μασονική σας ἰδιότητα, προκειμένου νὰ προχωρήσει καὶ αὐτὸ στὶς ἐπιβαλλόμενες ἐνέργειες.
Περαίνοντας, ὡς ἐπίσκοπος καὶ ἐκ ποιμαντικοῦ καθήκοντος, θὰ ἤθελα νὰ σᾶς συμβουλεύσω τὰ ἑξῆς: Ἐπειδὴ ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία μας ἔχει ἤδη  ἀποφανθεῖ καὶ μάλιστα ἐπανειλημμένως, ὅτι ὁ Τεκτονισμὸς εἶναι «θρησκεία μυστηριακὴ ὅλως διάφορος…καὶ ξένη της χριστιανικῆς θρησκείας…», ὀφείλετε νὰ ξεκαθαρίσετε τὴν θέση σας. Καὶ εἴτε νὰ ὑπακούσετε στὴν ἀπόφαση τῆς Ἐκκλησίας, ἀπομακρυνόμενος ἀπὸ τὸν Τεκτονισμὸ ὁριστικὰ καὶ ἀμετάκλητα, ὥστε ἔτσι νὰ ἐπιτύχετε καὶ τὴν σωτηρία σας, εἴτε νὰ διαχωρίσετε τὴ θέση σας ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία καὶ νὰ παύσετε νὰ ἐξαπατᾶτε τὸν ἑαυτό σας καὶ τοὺς ἄλλους, ὅτι εἶσθε δῆθεν Ὀρθόδοξος χριστιανὸς καὶ μάλιστα ὀφφικιάλιος τῆς τῶν Ἀλεξανδρέων Ἐκκλησίας. Δὲν εἶναι κακὸ νὰ ὁμολογήσετε ἐλεύθερα, ὅτι λατρεύετε τὴ δική σας θεότητα, τὸν Μ.Α.Τ.Σ., ἢ τὴν ὅποια ἄλλη θρησκευτική σας πίστη. Κανένας δὲ μπορεῖ νὰ σᾶς μεμφθεῖ γι’ αὐτό. Σκεφθεῖτε ὅμως ποιὲς θὰ εἶναι οἱ αἰώνιες συνέπειες ἀπὸ τὴν ἐπιλογὴ σας αὐτή.
Μετ’ ἀναστασίμων εὐχῶν
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ»

46 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι Τέκτονες έχουν κάνει και συνεχίζουν να κάνουν προσφορές χρηματικές στην Εκκλησία.

Ανώνυμος είπε...

Ξεσκέπασέ τους Σεραφείμ.
Όλα στην φόρα.
Διαφάνεια παντού.

Ανώνυμος είπε...

Όταν κτίζουν Ναούς και κάνουν δωρεές σε φιλανθρωπικά ιδρύματα οι Μασόνοι είναι καλοί. Τα χρήματά του όλοι τα θέλουν. Μετά τους ξινίζουν. Δεν είναι ασυμβίβαστο το να είσαι τέκνων και χριστιανός. Τις αγκυλώσεις άλλων εποχών σήμερα τις έχει ξεπεράσει το εκκλησιαστικό πλήρωμα. Μπορεί να μην γνωρίζουν θεολογία σεβασμιότατε αλλά είναι καλοί οικογενειάρχες, επαγγελματίες και επιστήμονες. Πλείστοι εξ αυτών είναι και εκκλησιαστικοί σύμβουλοι.

Ανώνυμος είπε...

Το αν είναι ασυμβίβαστη ή όχι η ιδιότητα του χριστιανού με αυτήν του τέκτονα 1:34 εκτός των άλλων το έχουν ξεκαθαρίσει και επανειλημμένες εγκύκλιοι της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Ανώνυμος είπε...

Τις εγκυκλίους τις βγάζει η Σύνοδος για να τις καταλύουν οι δεσποτάδες. Πολλές από αυτές δεν ισχύουν. Υπάρχουν πληθώρα από αυτές.

Ανώνυμος είπε...

Λεβέντης ο Σεραφείμ!! Μακάρι να υπήρχε και άλλος σαν αυτόν. Άξιος!!

Ανώνυμος είπε...

''Δὲν γνωρίζω βέβαια ἐὰν τὸ Πατριαρχεῖο Ἀλεξανδρείας σᾶς ἐτίμησε μὲ τὰ παρὰ πάνω ὀφφίκια ἐν γνώσει Του, ὅτι εἶσθε Μασόνος 33ου βαθμοῦ, ἢ ἐν ἀγνοία Του. Πάντως ἐγὼ ἔχω καθῆκον, νὰ γνωστοποιήσω στὸ Πατριαρχεῖο Ἀλεξανδρείας τὴν μασονική σας ἰδιότητα, προκειμένου νὰ προχωρήσει καὶ αὐτὸ στὶς ἐπιβαλλόμενες ἐνέργειες.''
( ο Πειραιώς Σεραφείμ )

Ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας κ. Θεόδωρος είναι τώρα υποχρεωμένος
άμεσα να απαντήσει και να προβεί δημόσια στην ανάκληση των ''οφφικίων !!! ''

Αν τυχόν σιωπήσει ,διερωτώμαι ποιός Ορθόδοξος Επίσκοπος - Μητροπολίτης , ή και Ηγούμενος Ορθοδόξου Ιεράς Μονής θα μπορεί πλέον να τον δεχθεί....
Πού καταντήσαμε.... '' Ἐπὶ τῆς Μωσέως καθέδρας ἐκάθισαν οἱ ... ''
Ισχύει αυτό άραγε και για την Αλεξάνδρεια ;;;

Ανώνυμος είπε...

Ο Σεβασμιότατος Σεραφείμ να περιορισθεί εις την περιφέρεια του και να σταματήσει να ελέγχει τον πάσα ένα. Εγκύκλιο οικοδομής δεν έχω δει από τα χέρια του. Όλοι και όλα του φταίνε. Τώρα τα έβαλε με το Πατριαρχείο της Ιεραποστολής. Ας πάει αυτός στην Αλεξάνδρεια να δει την γλύκα. Εδώ οι Μητροπόλεις ζουν από τους μισθούς του Δημοσίου και τις εισπράξεις των Παγκαριών. Στην φτωχή Αφρική ζουν οι ενορίες και οι Ιεραπόστολοι Επίσκοποι από την φιλανθρωπία κάποιων Ελλήνων και ξένων. Όταν έχεις να αντιμετωπίσεις την φτώχεια δεν κάνεις επιλογή χρηματοδοτών. Κοιτάζω στα ιεραποστολικά περιοδικά τους ναούς από αχυροκαλύβες και κάτω από δένδρα και εδώ βλέπεις να κοσμούν τις προθήκες των ναών 15 σετ από ευαγγέλια και δισκοπότηρα και ένα σωρό άχρηστα τιμαλφή. Ο Αλεξανδρείας γνωρίζει, πονά, αλλά πρέπει να βοηθήσει τον κόσμο ….. τους χριστιανούς του.

Ανώνυμος είπε...

Τα Οφίκια δεν επιστρέφονται. Ούτε μπορεί να ασκεί έλεγχο οποιοσδήποτε Επίσκοπος. Αυτός που τα προσφέρει γνωρίζει. Δεν κατάλαβα γιατί την κοινοποίησε στον Πατριάρχη ο Μητροπολίτης. Μήπως για να τραβήξει το αυτί; Και μη χειρότερα τι θα ακούσω Θεέ μου.

Ανώνυμος είπε...

Να τους το κόψει το αυτί. Λαμόγια Μασόνοι….

Ανώνυμος είπε...

Έίπε ο 930μμ

''....Ούτε μπορεί να ασκεί έλεγχο οποιοσδήποτε Επίσκοπος.
Αυτός που τα προσφέρει γνωρίζει. Δεν κατάλαβα γιατί την κοινοποίησε στον Πατριάρχη ο Μητροπολίτης...'''

Αλλοίμονό μας !!!!
Απαγορεύεται δηλαδή ο Εκκλησιαστικά -Συνοδικά τεκμηριωμένος αντίλογος ;

Πάνω από κάθε ακόμα και Πατριάρχη στην Ορθόδοξη Εκκλησία μας είναι η Σύνοδος κλήρου και πιστού λαού ΕΝ ΑΓΙΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ.

'' Οι Ορθόδοξοι δεν κηρύττουν ποτέ τον εαυτόν των , ποτέ δεν ειδωλοποιούν τον ανθρωπισμόν. Οι Άγιοι χριστοφόροι Απόστολοι έδωσαν τον ορισμόν της θεανθρωπίνης εκκλησιαστικότητας:

'' Έδοξε τω Αγίω Πνεύματι και ημιν( Πρ.15,28 )

Πρώτον το Άγιον Πνεύμα και κατόπιν ημείς, ημείς τόσον , όσον δίδομεν χώρον εις το Άγιον Πνεύμα δια να ενεργή δι' ημών. ''( Ιουστ. Πόποβιτς)

Ακουέτω ταύτα και Βασιλεύς ..και ο όποιος εφήμερος Αλεξανδρινός...

Ανώνυμος είπε...

Ντροπή και μόνο ντροπή στους σχολιαστές που βρήκαν την ευκαιρία να βγάλουν τη χολή τους πάνω στον άξιο επίσκοπο του Πειραιά. Μέχρι και τους μασόνους έφθασαν να υποστηρίξουν προκειμένου να τον πλήξουν και κάποιος δε δίστασε με ένα επιεικώς φαιδρό και ανόητο "επιχείρημα"-σοφιστεία να απαξιώσει ακόμη και τις περί μασονίας ομόφωνες αποφάσεις της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος. Ενοχλεί καθώς φαίνεται για τα καλά ο πεπαρρησιασμένος λόγος του Πειραιώς Σεραφείμ!

Ανώνυμος είπε...


Χριστός Ανέστη
Με πολλά από όσα λέγει ή έχει πει ο Μητροπολίτης Σεραφείμ έχω διαφωνήσει και διαφωνώ. Ωστόσο επί του συγκεκριμένου νομίζω πως θα έπρεπε ομοφώνως να συμφωνήσουμε ότι είτε άκων είτε (πολύ χειρότερα)εκών ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας τελεί εν αδίκω. Δεν κατανοώ την βιασύνη των ΑΝΩΝΥΜΩΝ σχολιαστών να τον υπερασπιστούν. Πολλά συμπεράσματα μπορεί κανείς να βγάλει από τα σχόλιά τους ή τέλος πάντων πολλά ερωτήματα να θέσει. Σταχυολογώ κάποια από αυτά που γεννήθηκαν μέσα μου:
1. Είναι ο οποιοσδήποτε άνθρωπος (των Πατριαρχών συμπεριλαμβανομένων) εντός της εκκλησίας υπεράνω κριτικής;
2. Δεν έχουμε πληθώρα παραδειγμάτων στην εκκλησιαστική ιστορία όπου πατριάρχες, επίσκοποι κλπ κληρικοί έπεσαν σε λάθη, αιρέσεις, κλπ.;
3. (Μη εκκλησιαστικό σχόλιο) Είναι προφανές ότι ανάμεσα στους σχολιαστές κυκλοφορούν και: α. εγκάθετοι β. τυφλοί οπαδιστές γ. άνθρωποι με μια περίεργη αίσθηση του χιούμορ οι οποίοι θεωρούν ότι μπορούν να παίζουν εν ου παικτοίς. δ. η παπική νοοτροπία είναι όχι απλώς παρούσα αλλά πιθανώς και πλειοψηφούσα τάση εντός των μελών της ορθοδόξου εκκλησίας. ε. η διαφωνία με κάποιες απόψεις ή ενέργειες ενός προσώπου δεν νοείται ως συλλήβδην απόρριψή του στ. Αν σε ένα θέμα τόσο ξεκάθαρο όπως η θέση της εκκλησίας έναντι της Μασονίας μας ανακατεύει τόσο τι γίνεται με πολύ λεπτότερα και απαιτούντα διάκριση θέματα;
Τέλος θα ήθελα να προτείνω στον διαχειριστή του μπλογκ και αγαπητό φίλο Αναστάσιο να υιοθετήσει την ανάρτηση μόνο επωνύμων σχολίων έτσι ώστε να έχει καθένας την ευθύνη των λεγομένων του. Αυτό δεν ταιριάζει στο ορθόδοξο ήθος αδελφοί μου;
Με τιμή
Γ. Δ. Μαρκάκης

Ανώνυμος είπε...

Ελπίζω ΤΏΡΑ και το ηγουμενοσυμβούλιο της Αγιορείτικής Ιεράς μονής του Βατοπεδίου να κάνει την αυτοκριτική του σχετικά με την Αλεξάνδρεια......
Άγιε ηγούμενε, ''Ίσασιν οι μεμυημένοι...''

Ανώνυμος είπε...

Ο διαρκης Αντιχριστος, η Μασσωνια!
Κατι σαν τους ''χαλασοχωρηδες''που λεγει κ ο Α.Παπαδιαμαντης! Η μηχανη της ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ..π

Ανώνυμος είπε...

Ο κ. Καμαλάκης έστειλε ευχές και ένα βιβλίο στον Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ. Είναι δικαίωμα του κ. Σεραφείμ να ασκήσει κριτική θετική η αρνητική στον αποστολέα. Δεν είναι όμως ευγενικό για να μην πω και τίμιο το να δημοσιοποιεί την επιστολή του ο κ. Σεραφείμ ως Δελτίο Τύπου. Άραγε το ίδιο κάνει σε όλη την αλληλογραφία του. Αν το κάνει θα επιθυμούσα να δω τις επιστολές που έχει συντάξει από την ανάληψη των καθηκόντων του ως Βοηθός Επίσκοπος του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας Στυλιανού υπό τον τίτλο Χριστιανουπόλεως. Έπειτα ως Πρωτοσύγκελος του Πειραιώς κ. Καλλινίκου μετά ως Αρχιγραμματέας της Ιεράς Συνόδου και τέλος ως Πειραιώς. Αν έχει αυτή την συνήθεια έχει καλώς.
Αλήθεια κ. Μαρκάκη θα σας άρεσε την απάντηση στην αλληλογραφία σας να την κοινοποιήσει παντού ο κ. Σεραφείμ;
Αλήθεια αγαπητοί Κύριοι και Κυρίες σχολιαστές στην απονομή ενός Οφικίου για διαφόρους λόγους που αυτός κρίνει, διότι δεν πιστεύω ότι στα καλά καθούμενα έδωσε τιμητικό τίτλο στον κ. Καμαλάκη ο Πατριάρχης κ. Θεόδωρος έπρεπε να του ζητήσει «πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων και δράσεως»
Προσωπικά καταδικάζω την ενέργεια του Πειραιώς να δημοσιοποιήσει την επιστολή αυτή και να εγκαλέσει ένας ομοβαθμός του επίσκοπος τον Αλεξανδρείας.
Θα μπορούσε να το κάνει με κοινοποίηση της επιστολής και όχι με δημοσιοποίηση.
Από την ενέργεια αυτή του Πειραιώς κ. Σεραφείμ βλέπω άλλες σκοπιμότητες.
Συντάσσομαι με τον κ. Θεόδωρο όχι επειδή είναι Πατριάρχης αλλά επειδή με τρόπο ανοίκειο τον πολεμά επίσκοπος που έχει αναγάγει τον εαυτόν του –ίσως επειδή υπηρέτησε στα Εκκλησιαστικά Δικαστήρια- ως εισαγγελέας της Ορθοδοξίας.
Με τιμή
Ανδρέας Νικολάου

Υ.Γ. Συμφωνώ με την πρόταση του κ. Μαρκάκη περί επώνυμων σχολιαστών. Το ζήτημα είναι λεπτό.

Ανώνυμος είπε...

Τσούζει η αλήθεια και τσιγαρίζονται οι ένοχοι με αιτία και αφορμή τις αποκαλυπτικές παρεμβάσεις του μητροπολίτη Πειραιώς. Ο συγκεκριμένος επίσκοπος υπερμαχεί της αληθείας και του δικαίου χωρίς να φοβάται τις συνέπειες.

Ανώνυμος είπε...

Σεβασμιώτατε Πειραιώς,

Άς κοάζουν οι '' βάτραχοι του Νείλου '' η ευαίσθητη Επισκοπική σας συνείδηση σας οδήγησε στην επιβαλλόμενη ενημέρωση του Ορθοδόξου πληρώματος.
Τι και αν θίγονται επώνυμοι επίγειοι δήθεν ''κριτές της οικουμένης '',
σεις δεν σιωπάτε όταν η Αλήθεια - ο Θεός - και η Εκκλησία Του είναι το κινδυνευόμενο.
Ολόψυχα σας ευχόμεθα να έχετε και σεις την πληροφορία του Αποστ. Παύλου :
''Τον αγώνα τον καλόν ηγώνισμαι, τον δρόμον τετέλεκα, την πίστιν τετήρηκα· λοιπόν απόκειταί μοι ο της δικαιοσύνης στέφανος, ον αποδώσει μοι ο Κύριος εν εκείνῃ τη ημέρα, ο Δίκαιος Κριτής, ου μόνον δε εμοί, αλλά και πάσι τοις ηγαπηκόσι την επιφάνειαν αυτού.

Ανώνυμος είπε...

Ως αναγνώστης δεν είδα να κοάζουν τα βατράχια του Νείλου. Τα βατράχια της Ελλάδας κοάζουν προς επίδειξη αλλότριων, εκκωφαντικά και μασκοφορεμένα. Ο κ. Μαρκάκης επώνυμα τα έγραψε. Τα βατράχια των Πατρών συνηθισμένα από τα μασκαρέματα του καρνάβαλου συνεχίζουν το αντάρτικο μασκοφορεμένοι. Στα λιμάνια κυκλοφορούν και οι μάγκες που κτυπούν πισώπλατα. Είναι σωστό το τραγούδι που λέει «πατρινό καρναβάλι για πάντα!» .
Ανδρέας Νικολάου

Ανώνυμος είπε...

ΑΜΗΝ!

Ανώνυμος είπε...

Μασόνοι είναι όσοι κτυπούν το Πατριαρχείο χωρίς λόγο.

Ανώνυμος είπε...

Οι μεγαλύτεροι αντίχριστοι είμαστε οι Χριστιανοί που δεν έχουμε σεβασμό στους Θεσμούς τους Εκκλησιαστικούς. Ο πόλεμος δεν είναι έλεγχος για διόρθωση κύριοι αλλά πόλεμος για να ταπεινώστε και να εξουθενώστε αυτούς που δουλεύουν έστω και με λάθη και όχι αυτούς που στο όνομα της Ελληνικής Δημοκρατίας βγάζουν εγκυκλίους έχοντας κρατικά αυτοκίνητα, μισθούς και προστασία. Όσο περνά ο καιρός νομίζω ότι οι απόψεις του κ. Φίλη του Συριζα πρέπει να προωθηθούν. Έτσι οι μεγαλοσχήμονες του σήμερα θα είναι ένα τίποτα όπως είναι οι ΓΟΧ και τα υπόλοιπα δόγματα στην Ελλάδα. Ζω στην Γενεύη και βλέπω πως μας αντιμετωπίζουν ως Ορθοδόξους. Ως αμελητέα ποσότητα. Εσείς στην Ελλάδα τρώγεστε όπως πάντα για το τίποτα και σπέρνετε τον διχασμό. Λένε ότι οι Μασόνοι υποστηρίζουν ο ένας τον άλλον. Οι χριστιανοί οι Ορθόδοξοι προσπαθούμε να φάμε ο ένας τον άλλο. Αυτή η διχόνοια θα μας καταστρέψει.
Εδώ υπάρχει σεβασμός στον άνθρωπο και στην προσωπικότητα του άλλου. Υπάρχει ευγένεια την οποία στην Ελλάδα πλέον δεν μπορείς να την βρεις.
Μανόλης Καράογλου

Ανώνυμος είπε...

"Μήν αλλήλων δάκνεσθε ινα υπ' άλλων αναλωθείτε"

Ανώνυμος είπε...

[τά εν οίκω μή εν δήμω] σκανδαλίζουν και δεν βοηθούν.

Ανώνυμος είπε...

Πρόκειται για κατάντια! Αντί ομόθυμα να επιδομασθεί ο μητροπολίτης για την ευαισθησία του αυτός επικρίνεται! Σημείο των καιρών!

Ανώνυμος είπε...

Και τώρα ο Αλεξανδρείας θα βάλει «την γάτα του να κλαίει» «σιγά τα μπρόκολα!»

Ανώνυμος είπε...

1)
ΙΔΟΥ ΚΥΡΙΟΙ Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΤΑΣΗ -ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΠΡΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
κ.ΘΕΟΔΩΡΟ ,
ΠΟΥ ΕΤΙΜΗΣΕ ΜΕ ΟΦΦΙΚΙΑ ΜΑΣΟΝΟ 33 ΒΑΘΜΟΥ.

''... Πάντως ἐγὼ ἔχω καθῆκον, νὰ γνωστοποιήσω στὸ Πατριαρχεῖο Ἀλεξανδρείας τὴν μασονική σας ἰδιότητα, προκειμένου νὰ προχωρήσει καὶ αὐτὸ στὶς ἐπιβαλλόμενες ἐνέργειες.''

2)
ΙΔΟΥ ΚΑΙ Η ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ :
Περαίνοντας, ὡς ἐπίσκοπος καὶ ἐκ ποιμαντικοῦ καθήκοντος, θὰ ἤθελα νὰ σᾶς συμβουλεύσω τὰ ἑξῆς: Ἐπειδὴ ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία μας ἔχει ἤδη ἀποφανθεῖ καὶ μάλιστα ἐπανειλημμένως, ὅτι ὁ Τεκτονισμὸς εἶναι «θρησκεία μυστηριακὴ ὅλως διάφορος…καὶ ξένη της χριστιανικῆς θρησκείας…», ὀφείλετε νὰ ξεκαθαρίσετε τὴν θέση σας. Καὶ εἴτε νὰ ὑπακούσετε στὴν ἀπόφαση τῆς Ἐκκλησίας, ἀπομακρυνόμενος ἀπὸ τὸν Τεκτονισμὸ ὁριστικὰ καὶ ἀμετάκλητα, ὥστε ἔτσι νὰ ἐπιτύχετε καὶ τὴν σωτηρία σας, εἴτε νὰ διαχωρίσετε τὴ θέση σας ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία καὶ νὰ παύσετε νὰ ἐξαπατᾶτε τὸν ἑαυτό σας καὶ τοὺς ἄλλους, ὅτι εἶσθε δῆθεν Ὀρθόδοξος χριστιανὸς καὶ μάλιστα ὀφφικιάλιος τῆς τῶν Ἀλεξανδρέων Ἐκκλησίας. ''

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΥΘΕΙΑ
''
Οὐδεὶς οἰκέτης δύναται δυσὶ κυρίοις δουλεύειν· ἢ γὰρ τὸν ἕνα μισήσει καὶ τὸν ἕτερον ἀγαπήσει, ἢ ἑνὸς ἀνθέξεται καὶ τοῦ ἑτέρου καταφρονήσει. οὐ δύνασθε Θεῷ δουλεύειν καὶ μαμωνᾷ. ""

Ανώνυμος είπε...

Αυτά είναι αλληλομαχαιρώματα «Αγίων»

Ανώνυμος είπε...

Για περισσότερη ενημέρωση σχετικά με την ανάρτηση σας παραθέτω το παρακάτω σχόλιο:
( από την ιστοσελίδα : Πενταπόσταγμα -24 Νοεμβρίου 2013 )

ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣΩΝΩΝ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ;;;

Έχουμε αναφερθεί και παλαιότερα στον εν λόγω «μέγα ευεργέτη» του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, ο οποίος τυγχάνει ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΜΑΣΩΝΟΣ, συγκεκριμένα κάτοχος του 33ου βαθμού και αξιώματος του «ανθύπατου Μεγίστου Ταξιάρχη» του «αρχαίου και αποδεδειγμένου σκωτικού τύπου στην Ελλάδα»!!!
Από τη συγκεκριμένη Στοά λοιπόν (σύμφωνα με το «Πρακτορείο Τεκτονικών Ειδήσεων»), βραβεύθηκε ο Σπ. Καμαλάκης για την προσφορά του στον Τεκτονισμό!!!


Είναι πραγματικά απορίας άξιον, αν ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας Θεόδωρος γνωρίζει τα παραπάνω!
Κι αν ναι, πώς επιτρέπει ένας Μασώνος να λαμβάνει το αξίωμα του Μεγάλου Άρχοντος Λογοθέτη από το Πατριαρχείο;;;
Δεν γνωρίζετε, Παναγιώτατε, πως Η ΜΑΣΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ;;;
Ή μήπως οι σατανοκίνητοι Τέκτονες κάνουν κουμάντο ΚΑΙ σε αυτό το Πατριαρχείο;
Ο πιστός λαός, αναμένει απαντήσεις!
ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ


πηγή: http://www.pentapostagma.gr/2013/11/spyridon-kamalakis-patriarxio-alexandreias.html#ixzz3aOQv5x5Y

ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΑΓΝΟΙΑ... !!!!

Η ΠΛΗΓΗ ΕΙΝΑΙ ΧΡΟΝΙΑ...

ΩΣΤΟΣΟ ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ.....

Ανώνυμος είπε...

Εσύ που παραπέμπεις στο πενταπόσταγμα είσαι για γέλια. Καμιά είδηση της προκοπής. Μεριές φωτο και τίποτα άλλο το σημαντικό.
Δεν βλέπω ασυμβίβαστο μασονίας και ορθοδοξίας. Πολλοί τέκτονες βοηθούν το έργο της Εκκλησίας στην Ελλάδα και στην ιεραποστολή στα έθνη.

Ανώνυμος είπε...

Να λάμψει η αλήθεια εδώ και τώρα. Καμία κοινωνία του Ορθοδόξου Πατριαρχείου Αλεξανδρείας με τους αντίχριστους μασσώνους!

Ανώνυμος είπε...

Μια ζωή
πλάθουμε όνειρα με δολοπλοκίες,
συνωμοσίες χωρίς αντίκρισμα,
σπέρνουμε διχόνοιες,
σπιλώνουμε εργάτες του Ευαγγελίου.

Γιατί;
Για τον εγωισμό μας.

Αλλοίμονο αν ο κάθε Αλεξανδρείας έπρεπε να απολογηθεί στον κάθε φαντασιόπληκτο σχολιαστή αυτού του χώρου.

Ανώνυμος είπε...

Βγάλε την φούστα φόρεσε πανταλόνια και έλα να μας τα πεις τα κάλαντα. Πίσω από τον φερετζέ του ανώνυμου όσο και να κελαηδάς στα σκουπίδια πάνε τα γραπτά σου 2.33.
Πήγαινε να εξομολογηθείς διότι ζει Κύριος ο Θεός και είπεν ο Κύριος τοις εαυτού μαθηταίς ˙ Πας όστις ομολογήσει εν εμοί έμπροσθεν των ανθρώπων, ομολογήσω καγώ εν αυτώ έμπροσθεν του Πατρός μου του εν ουρανοίς. Όστις δ’ αν αρνήσηταί με έμπροσθεν των ανθρώπων, αρνήσομαι αυτόν καγώ έμπροσθεν του Πατρός μου του εν ουρανοίς. Εσύ που δεν ομολογείς με ταυτότητα τα πιστεύω σου θα πας στην κόλαση.

Ανώνυμος είπε...

Τα οφίκια τα δίδουν με απόφασή του οι Πατριάρχες ή οι Αρχιεπίσκοποι. Δεν ρωτούν κανένα διότι είναι στην αρμοδιότητά τους.
Τα τιμητικά παράσημα τα δίδουν με απόφασή του οι Μητροπολίτες. Δεν ρωτούν κανένα διότι είναι στην αρμοδιότητά τους.
Αυτοί γνωρίζουν περισσότερα και δεν πρέπει να λογοδοτούν σε κανένα.
Έχει δημιουργηθεί ένα θέμα χωρίς λόγο.
Δεν έκανε καλό ο Άγιος Πειραιώς που άνοιξε χωρίς λόγο τους ασκούς του Αιόλου.

Ανώνυμος είπε...

Ο Σεραφείμ δεν μασάει τα λόγια του. Να είχαμε και κάποιους ακόμη σαν αυτόν και θα σου έλεγα εγώ πως θα ήταν η Εκκλησία της Ελλάδας!! ΆΞΙΟΣ ΔΕΣΠΟΤΗ ΜΟΥ!! ΠΑΝΑΞΙΟΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

Είναι θλιβερό ότι η μασονία έχει διεισδύσει στις θεωρούμενες «υψηλές κοινωνικές τάξεις» τις οποίες ελέγχει.
Το επονίδειστο όμως είναι ότι έχει εύρει πρόσφορο έδαφος και στον εκκλησιαστικό χώρο, ώστε να προωθούνται σε θέσεις ευθύνης πρόσωπα φίλα προς αυτόν, παρ’ ότι έχει καταδικασθεί διαχρονικά από Ι. Συνόδους.
Με όσα έχουν καταχωρηθεί στην ιστοσελίδα «Αναστάσιος» γεννώνται πολλά και εύλογα ερωτήματα για την πορεία του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας και της κορυφής του.
Ένας μασόνος 33ου βαθμού φορτωμένος , ως μη όφειλε, με πατριαρχικές διακρίσεις και οφίκκια από την Αλεξάνδρεια, έστειλε τις ευχές με τις θεωρίες του καθώς και το βιβλίο του περί τεκτονισμού σε ποιόν; Στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πειραιώς, γνωστόν για τους αγώνες του κατά της μασονίας και υπέρ της Ορθοδοξίας γενικώτερα. Ο Σεβασμιώτατος λένε ότι του απάντησε γνωστοποιώντας το περιεχόμενο της επιστολής του, πράγμα που δεν κάνει σε κάθε του έγγραφο όπως λέει ο κ. Νικολάου και του καταλογίζει γι΄ αυτό μέγα ατόπημα! Ποιός να είναι άραγε αυτός ο κύριος; Αν είχε τηλέφωνο και διεύθυνση θα του μιλούσα για πολλά…
Μα υπάρχει σοβαρότης ή λόγος να γίνονται σε κάθε θέμα και μάλιστα άνευ σημασίας δημοσιοποιήσεις;
Ο κ. Καμαλάκης κυκλοφόρησε βιβλίο δημοσίως με τις ιδέες του και προκάλεσε με την αποστολή του τον Ιεράρχη. Δεν θα έπρεπε δημοσίως να λάβει απάντηση και να αποκρουσθούν οι θεωρίες του που αντίκεινται στην Ορθόδοξο πίστη και βλάπτουν το εκκλησίασμα; Όσο για την κοινοποίηση στον Πατριάρχη αυτό έγινε με λεπτότητα και οικονομία διότι έτσι του επέβαλε το αρχιερατικό του καθήκον.
Ουαί και αλοίμονο αν δεν τολμούσε ο Σεβασμιώτατος Πειραιώς αλλά και όσοι άλλοι κατά καιρούς έχουν επισημάνει και αντιδράσει σ΄ αυτές τις διολισθήσεις.

Παρατηρείται ότι η απάντηση δίδεται από τον Σεβασμιώτατο κ. Σεραφείμ στον τέκτονα του 33ου βαθμού και σπεύδουν διάφοροι να μιλούν ότι ο Πατριάρχης ήξερε τί έκανε και δεν υπόκειται σε έλεγχο για τις πράξεις του. Μάλιστα δεν θέλουν να δεχθούν ότι ο Πατριάρχης μπορεί να έκανε λάθος γιατί υπερασπίζονται την μασονία! Μετά τον Πάπα Ρώμης το αλάθητο διεκδικείται πλέον και για τον Πάπα της Αλεξανδρείας!
Μάλιστα οι πρόθυμοι υποστηρικτές ταυτίζουν πράγματα που είναι εκ διαμέτρου αντίθετα και έτσι προσφέρουν τις χειρότερες υπηρεσίες στον Πατριάρχη που δήθεν υπερασπίζονται!
Κάποιοι μάλιστα για να δικαιολογήσουν τις ενέργειες του Πατριάρχη αναμιγνύουν το Ιεραποστολικό έργο της Εκκλησίας. Εδώ είναι μια αλλή πονεμένη ιστορία.
Ο πιστός λαός συνδράμει το άγιο έργο των γνησίων ιεραποστόλων και όχι αυτών που χρησιμοποιούν την Ιεραποστολή για ίδιο όφελος.
Το Ελληνικό δημόσιο δεν καταβάλλει μόνο μισθούς του εν Ελλάδι κλήρου, ως έχει υποχρέωση για όσα έχει πάρει από την Εκκλησία, αλλά χρηματοδοτεί γενναίως το Πατριαρχείο και τους Μητροπολίτες του, που πολλοί εξ αυτών περιφέρονται ευκαίρως ακαίρως στην Ελλάδα μη έχοντας να επιδείξουν έργο ουσίας. Υπάρχουν μάλιστα και κάποιοι που σκανδαλίζουν και κάνουν κακό στην Ορθοδοξία και τον Ελληνισμό, χωρίς κανείς να τους βάζει στη θέση τους (ίδε περιοδικό Ιωάννης ο Βαπτιστής τεύχος Ιανουαρίου 2015 σελ. 15).
Ο Ελληνικός λαός που έχει υποστεί μύριες όσες στερήσεις και θυσίες αυτήν την κρίσιμη εποχή είναι άδικο να επωμίζεται και αυτές τις δαπάνες.
Ας προσέξουν οι πάντες οι καιροί ου μενετοί. Χρειάζεται κάθαρσις και πιστή εφαρμογή του Ευαγγελίου, χωρίς επαμφοτερισμούς και μάλιστα από τους Εκκλησιαστικούς ταγούς.
Δεν είναι επιθυμητή η καταδίκη και εξουθένωσις ουδενός, αλλά η προσήλωση στην Αλήθεια, τη Δικαιοσύνη, την Αγάπη που είναι ο μόνος Αληθινός Θεός όπως πιστεύει και ομολογεί η Ορθόδοξος Εκκλησία μας.
Ας γίνεται προσέγγιση σε τέτοια θέματα «μετά φόβου Θεού πίστεως και αγάπης».
Αυτό πιστεύω ότι κάνει ο άξιος Ιεράρχης του Πειραιά τον οποίο από καρδίας συγχαίρω για τον ορθοτομούντα λόγο του.
Ας μην προτρέχουν λοιπόν οι πρόθυμοι για τα χειρότερα.

Ανώνυμος είπε...

Παρακολουθώ αυτό τον διάλογο. Καθένας παραμένει περιχαρακωμένος στην γνώμη του. Ο σεβ. Πειραιώς καταδικάζει πιστεύω ότι κάπου χωρίς να το γνωρίζει θα έχει και μασώνους. Ο μακ. Αλεξανδρείας δεν είδα να τιμά τους μασώνους. Το πρόσωπο αυτό θα το τίμησε χωρίς να γνωρίζει την ιδιότητά του. Κάποιος λόγος υπήρξε για να τον τιμήση αλλά 100% όχι γιατί ήταν μασώνος. Την τρίχα την έκαναν τριχιά.

Ανώνυμος είπε...

Ισχύουν για όλους μας ,μικρούς και μεγάλους οι λόγοι του ψαλμωδού:

'' Παιδεύσει με δίκαιος ἐν ἐλέει καὶ ἐλέγξει με,
ἔλαιον δὲ ἁμαρτωλοῦ μὴ λιπανάτω τὴν κεφαλήν μου·
ὅτι ἔτι καὶ ἡ προσευχή μου ἐν ταῖς εὐδοκίαις αὐτῶν·
Ψαλ. 140,5

Ας με διαπαιδαγωγήση ο δίκαιος, έστω και με αυστηρότητα, την οποίαν όμως θα του εμπνέη η προς εμέ αγάπη του και συμπάθεια, και ας με ελέγξη.
Μυρωμένον ευώδες έλαιον αμαρτωλού να μη αρωματίση ποτέ την κεφαλήν μου.
Δεν ζηλεύω την ευημερίαν των αμαρτωλών, προσεύχομαι εξ αντιθέτου ποτέ να μη μετάσχω εις αυτήν.

Ανώνυμος είπε...

Δεν μου λες 6.23 τα χρήματα που εισπράττουνε οι σύλλογοι οι θρησκευτικοί στην Ελλάδα και οι περιουσίες που τους αφήνουν ελέγχουν αν είναι από έλαιο αμαρτωλού; Μην μας τρελάνεις τώρα!

Ανώνυμος είπε...

Η Μασονία δεν είναι ασυμβίβαστη με την Ορθόδοξη Εκκλησία. Οι Τέκτονες της Ελλάδος είναι ευσεβείς Χριστιανοί με παραδοσιακές αρχές και πάντα βοηθούν οικονομικά το έργο το φιλανθρωπικό της Εκκλησίας όχι μόνο στην Ελλάδα και στο ιεραποστολικό έργο της Ορθοδοξίας εις τον κόσμο ολόκληρο. Τα όσα λέει το 5απόσταγμα δεν έχουν σημασία. Βρήκαν αφορμή αργόσχολοι να κτυπήσουν τον Πατριάρχη. Δεν θα περάσουν τα σχέδιά τους. Το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας θα παραμείνει ανεξάρτητο και αδέσμευτο όπως όλα τα υπόλοιπα Πατριαρχεία. Είναι βαθιά νυχτωμένοι όσοι νομίζουν ότι βρήκαν αφορμή.
Θεσσαλονικιός Αιγυπτιώτης

Ανώνυμος είπε...

Καλέ!! μίλησαν και οι χριστιανοί της πολυθρόνας και του καφενείου που μόνο κριτική κάνουν και όλα τα γνωρίζουν. Για να τολμήσουν να μιλήσουν ρασοφόροι και λαϊκοί αυτού του είδους θα πρέπει να πάνε να δουλέψουν στην Αφρική. Είδα στις εκκλησιαστικές ειδήσεις τον Πατριάρχη να τρέχει αυτές τις μέρες στην Αίγυπτο για να ενίσχυση τους εκεί χριστιανούς.
Για μένα τα Πατριαρχεία τα Ελληνορθόδοξα και οι κληρικοί που τα επανδρώνουν είναι ήρωες της πίστεως. Ντροπή σε μας τους χριστιανούς του βουτύρου να λέμε το κοντό και το φαρδύ. Αίσχος.

Ανώνυμος είπε...

H ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΣΟΝΙΑ

''Αναλυτικότερα, στο θέμα της μασονίας η Εκκλησία της Ελλάδος έλαβε επίσημη θέση και μάλιστα δύο φορές.
Αρχικά, η Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος ασχολήθηκε με το θέμα αυτό κατά την συνεδρία της 7ης ‘Οκτωβρίου 1933 και εξέδωσε ειδική «Πράξη» (Περιοδικό «Εκκλησία», 48/1933, σσ. 37-39).
Το κείμενο αυτό κάνει λόγο περί «διεθνούς μυητικού οργανισμού» και «μυσταγωγικού συστήματος, όπερ υπομιμνήσκει τας παλαιάς εθνικάς μυστηριακάς θρησκείας ή λατρείας, από των οποίων κατάγεται και των οποίων συνέχειαν και αναβίωσιν αποτελεί».
Το κείμενο αναφέρεται σε μαρτυρίες μασονικών κειμένων και κατοχυρώνει τη θέση της «εκ των εν ταις μυήσεσιν δρωμένων και τελουμένων».
Για τη μύηση στον τρίτο βαθμό αναφέρεται πως αποτελεί «δραματικήν αφήγησιν του θανάτου του πάτρωνος της μασονίας Χιράμ και είδος τι μιμητικής επαναλήψεως του θανάτου τούτου.
Ούτως η Μασονία αποδεδειγμένως τυγχάνει θρησκεία μυστηριακή, όλως διάφορος, χωρισμένη και ξένη της Χριστιανικής Θρησκείας».
Η Μασονία, λέγει στη συνέχεια το κείμενο, έχει θρησκευτικές τελετές, όπως το τεκτονικό βάπτισμα, ο τεκτονικός γάμος, το τεκτονικό μνημόσυνο, τα εγκαίνια του τεκτονικού ναού κ.α.
Έχει μυήσεις, τελετουργικά τυπικά, δική της ιεραρχική τάξη, εορτές ηλιοστασίων, θρησκευτικά συμπόσια και μπορεί να καταταχθεί στο χώρο της θρησκευτικής φυσιολατρίας.
Η Ιερά Σύνοδος κατηγορεί τη μασονία για συγκρητισμό, πράγμα που επιβεβαιώνει την καταγωγή της από τα αρχαία ειδωλολατρικά μυστήρια, τα οποία δέχονταν στις μυήσεις των κάθε λάτρη, οποιουδήποτε θεού.
Με το να ζητεi η μασονία να συμπεριλάβει στους κόλπους της ολόκληρη την ανθρωπότητα, με την υπόσχεση πως θα της προσφέρει «ηθικοποίησιν και τελειοποίησιν και γνώσιν της αληθείας, ανυψοί ανεπαισθήτως εαυτήν εις είδος τι υπερθρησκείας, θεωρούσα πάσας τας θρησκείας, μηδέ της χριστιανικής τοιαύτης εξαιρουμένης ως υποδεεστέρας αυτής.
Υποτρέφει δε ούτω εις τους μύστας αυτής το φρόνημα, ότι μόνον εν τοις μασονικοίς εργαστηρίοις γίνεται η κατεργασία και λείανσις του αξέστου και ακατεργάστου λίθου».

Οι αξιώσεις της μασονίας περί υπερθρησκείας αποδεικνύονται και από το γεγονός ότι δημιουργεί μια αδελφότητα, την οποία θεωρεί ότι εξυψώνεται πάνω από κάθε άλλη που βρίσκεται έξω, ακόμη κι αν πρόκειται για χριστιανική, ως αδελφότητα που αποτελείται από βέβηλους.
Με τη μασονική μύηση ο χριστιανός γίνεται αδελφός του μυημένου οθωμανού ή βουδιστή ή οποιουδήποτε ορθολογιστή, ενώ ο χριστιανός που δεν έχει μυηθεί στη μασονία λογίζεται γι’ αυτόν βέβηλος.
Αντίθεση προς τη χριστιανική πίστη συνιστά επίσης και η φυσική ηθική, που υιοθετείται από τη μασονία.
H χριστιανική πίστη περιορίζει τον ανθρώπινο λόγο στα όρια της θείας αποκαλύψεως και οδηγεί στον αγιασμό ως αποτέλεσμα της χάριτος τού Θεού.
Αντίθετα η μασονία στηρίζει το ηθικό της οικοδόμημα «επί μόνων των φυσικών δυνάμεων του ανθρώπου, προς φυσικούς όλως κατατείνουσα σκοπούς».
Σύμφωνα με τη θέση που πήρε ο τότε Αρχιεπίσκοπος της Ελλάδος Χρυσόστομος, και η οποία υπογραμμίζεται στην «Πράξιν», κληρικοί που μετέχουν της μασονίας είναι άξιοι καθαιρέσεως.
Η απόφαση αυτή της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος ανανεώθηκε με μία νέα, που ελήφθη κατά την 28ην Νοεμβρίου 1972 και χαρακτηρίσθηκε «αυθεντικό κείμενο αυτής».
Γι’ αυτό και η Ιεραρχία «εμμένει απολύτως εις τα εν τη Πράξει οριζόμενα περί Μασονίας.
Διακηρύσσει και αύθις ότι η Μασονία είναι αποδεδειγμένως θρησκεία μυστηριακή, προέκτασις των παλαιών ειδωλολατρικών θρησκειών, όλως ξένη και αντίθετος προς την εξ αποκαλύψεως σωτηριώδη αλήθειαν της Αγίας ημών Εκκλησίας.
Διαδηλοί κατηγορηματικώς ότι η ιδιότης του Μασόνου υπό οιανδήποτε μορφήν είναι ασυμβίβαστος προς την ιδιότητα του χριστιανού μέλους τού Σώματος τού Χριστού».
Η νέα αυτή απόφαση μνημονεύει και επαινεί την υπ’ αριθ. 260/1.12.1969 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, με την οποία η μασονία καταδικάσθηκε «ως θρησκεία μυστική, μη γνωστή», καθώς και την ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου, που δημοσιεύθηκε στη «Φωνή τού Κυρίου» (13.5.1970), όπου η μασονία στηλιτεύεται ως θρησκεία.

Ανώνυμος είπε...

Δεν πιστεύω σε ασυμβίβαστα. Καθένας όπου και να είναι και ότι και να κάνει όταν θέλει είναι στην Εκκλησία. Εδώ βλέπουμε βαπτισμένους που λένε πως είναι άθεοι. Αυτός θέλει να είναι πιστός και καλά κάνει και μάλιστα προς έπαινό του βοηθά την Εκκλησία. Εμείς μόνο κουβεντούλες είμαστε.

assevius Ktisticus είπε...

Όλα όμορφα και γλαφυρά όσα ο Σεβασμιότατος σκέφτηκε και έγραψε....
όμως όταν το διαβάσεις προσεκτικά, βλέπεις ότι λείπει η ευρύτητα του πνεύματος, βλέπεις πως υπάρχει μια μονολιθικότητα και μια εμμονή στην αντίληψη πως έχει να αντιμετωπίσει κάποια άλλη ξένη και κρυφή θρησκεία...
ειδικά αυτό το κομμάτι που αναφέρει "...ἡ προώθηση τῆς λατρείας τοῦ Μεγάλου Ἀρχιτέκτονος τοῦ Σύμπαντος (Μ.Α.Τ.Σ.), μὲ τὴν πραγματοποίηση μυήσεων...." καθώς και η εμμονή σε "στημένες" δίκες, με "πειραγμένες" συνθέσεις της έδρας αλλά και η λογική της Ιεράς Συνόδου πριν από 80 περίπου χρόνια που δέχτηκε την εισήγηση του μειοψηφούντος και δεν δέχτηκε την εισήγηση της μειοψηφίας, των καθηγητών που είχε η ίδια ζητήσει... με κάνει να σκέφτομαι πως αλλού είναι το θέμα...
και πολύ φοβάμαι πως το θέμα είναι στον σκοταδισμό... στην φράση : ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ ΕΡΕΥΝΑ στην ποδηγέτηση του πλήθους....!
Μάλλον ο Σεβασμιότατος δεν θέλει σκεπτόμενους... θέλει ποίμνιο με την έννοια των προβάτων....
Αλλά δυστυχώς και οι ευρισκόμενοι στην απέναντι όχθη του "ποταμού", οι Τέκτονες, φταίμε περισσότερο όλων... γιατί του δίνουμε τροφή και επειδή είναι σαφώς εξυπνότερος των συνομιλητών του, εν προκειμένω του κ.κ. καθηγητού, τους τυλίγει σε μια κόλα χαρτί και τους κονιορτοποιεί...
Σαν Χριστιανός τον χαίρομαι και τον τιμώ...!!!
Σαν Τέκτων απλά τον αντιπαρέρχομαι...

Με εκτίμηση και με όλο τον σεβασμό που τρέφω προς τα αξιώματα του,σχολιάζω σαν Ελεύθερος και Χρηστών ηθών άνθρωπος...

Ανώνυμος είπε...

Επιτέλους και μια άποψη με μέτρο. Μια χαρά τα γράφει ο assevius Ktisticus. Ας σταματήσουν οι ακραίοι να γράφουν ευφάνταστα πράγματα.

Ανώνυμος είπε...

Οποιος συμμετέχει σε λατρευτικές τελετές αλλότριες αυτής της Ορθόδοξης Εκκλησίας, δεν μπορεί να είναι Ορθόδοξος Χριστιανός. Δεν μπορείς δύο Κυρίους να υπηρετείς, ο Χριστός το είπε, όχι εγώ...
Β.