Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

Έλαβα σχόλιο στο οποίο και απαντώ:


Έλαβα το παρακάτω σχόλιο:
"Φουλ λογοκρισία. Ξέρεις Τάσο ή Πάτρα μικρή, η συνεχόμενη λογοκρισία μια στον ένα μια στον άλλο διαδειδετε γρηγορότερα κ από το φως. Πρόσεχε λοιπόν γιατί εμείς οι αναγνώστες σου που σε φεραμε στην πρώτη θέση εμείς κ θα σε θαψουμε, μη μας αγνοεις προκλητικά λοιπόν!!!! Κοψε τη λογοκρισία ειδικά όταν δεν υπάρχει υβρεολόγιο αλλά διατύπωση διαφορετικής γνώμης. ΑΣΕ τα λειβανισματα στην κάθε λογής εξουσία κ δώσε βήμα σε όλους μας, αλλιώς σε βλέπω να μένεις μπουκάλα σε λίγο καιρό... " 

 Στο οποίο απαντώ: 

Αγαπητέ «φίλε»
Το  μπλοκ το έφτιαξα για να περνώ τον χρόνο μου. Είναι προσωπικό, και βάζω όποιο θέμα μου αρέσει, και δημοσιοποιώ όποιο σχόλιο κρίνω. Μου παίρνει αρκετό χρόνο για να το συντηρώ. Αυτή την περίοδο κατά την οποία οι υποχρεώσεις μου είναι πολλές, θυσιάζω από τον πολύτιμο χρόνο της ξεκούρασης μου, για να είμαι συνεπής στους επισκέπτες που με τιμούν, και στους φίλους που στέλνουν την συνεργασία τους. Ανθρώπους σαν εσένα θα συνεχίζω να τους «αγνοώ προκλητικά». Δεν έχω κανένα κέρδος υλικό, δεν με ενδιαφέρει η απειλή σου «αλλιώς σε βλέπω να μένεις μπουκάλα σε λίγο καιρό...»  ούτε το «εμείς οι αναγνώστες σου που σε φεραμε στην πρώτη θέση εμείς κ θα σε θαψουμε,»
Απαντώ και με τον κατάλογο των προβολών της σελίδας κατά την χθεσινή ημέρα:
Ελλάδα                         4954
Κύπρος                          360
Ηνωμένες Πολιτείες       305
Γερμανία                        263
Πορτογαλία                      65
Γαλλία                              35
Ηνωμένο Βασίλειο           35
Ολλανδία                         34
Ουκρανία                         33
Καναδάς                          15
Τουρκία                           15
Ρωσία                               3
Τέλος επαναλαμβάνω υπάρχει το mail  για  κάθε επώνυμο σχόλιο στο anastasios2009@yahoo.gr  τα υπόλοιπα εκ του περισσού.
Σε χαιρετώ με αγάπη Χριστού

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σταμάτα να δίνεις σημασία στον κάθε ένα που έχει ψυχολογικά.

Ανώνυμος είπε...

Αν αυτό ο κύριος το θεωρεί σχόλιο με ευπρέπεια είναι βαθιά νυχτωμένος.
Να κάνεις καλύτερη επιλογή. Να διαγράφης την κάθε ανοησία. Έχω μπει να διαβάσω σχόλια και χάνω τον καιρό μου.

Ανώνυμος είπε...

Μην απολογείσαι δίνοντας απαντήσεις σε προβληματικούς ανθρώπους. Χρησιμοποιώντας την διαλεκτική την διαλεκτική του θα έλεγα «άστους να βράσουν στο ζουμί τους»

Ανώνυμος είπε...

Οι επισκέψεις νοιάζουν αυτούς που κερδίζουν από τα ιστολόγια. Εσύ το κάνεις για χόμπι τι πέντε τι δέκα το ίδιο κάνει. Δεν αναζητάς πελάτες.

Ανώνυμος είπε...

Το σχόλιο του εκβιαστή αυτού να το λάβεις υπόψιν σου. Αν δεν ξαναμπεί και αν κάνει κινητοποίηση εναντίον σου θα σου κόψει το ψωμί!
Χαχαχα
Τι χαζός πούνε ο κόσμος.

Ανώνυμος είπε...

Απύθμενο το θράσος του πατρινού σχολιαστή.
Τους θυμάμαι από τον στρατό τους πατρινούς.
Ως εδώ φτάνει. Δεν προχωρώ περισσότερο η ανατροφή μου η μακεδονίτικη δεν ου το επιτρέπει.

Ανώνυμος είπε...

Για μπουκάλα δεν σε βλέπω να μένεις. Για νταμιτζάνα θα το συζητούσα.

Ανώνυμος είπε...

Δικαιολογημένη η αντίδραση του Αναστάσιου. Αυτός βάζει τους όρους που έχει την ευθύνη.
Εγώ δεν θα έμπαινα στο κόπο νυχτιάτικα να του απαντήσω.

Ανώνυμος είπε...

Αντί να σου πει ευχαριστώ για όσα πνευματικά προσφέρεις και για τις ειδήσεις που παρουσιάζεις σου ζητά και τον λόγο. αυτά να τα ζητάει ο κύριος από το υπαλληλικό του προσωπικό και όχι από εθελοντές. Μερικές φορές ο κόμπος φτάνει στο χτένι. Άκου εκεί να σου λέει ότι θα μείνεις μπουκάλα. Αν ήμουνα ο διαχειριστής θα του έλεγα την τελευταία πρώτη για να παύση να μπαίνει εδώ ο ίδιος και τα όργανά του.

Ανώνυμος είπε...

Τόσα σχόλια για το τίποτα.
Απάντηση από τον ιστολόγο για το τίποτα.

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχα!! Ώρα για μπινελίκια. Αναστάσιε χώστα χοντρά. Γουστάρω!! Χαχαχα…

κότα είπε...

Δώσε βήμα σε όλους εμάς τους ανώνυμους για να βρίζουμε και να εκτονωνόμαστε αφού δεν φοράμε παντελόνια αλλά είμαστε κότες.
Δώσε βήμα γιατί δεν είμαστε άξιοι να δείξουμε το πρόσωπό μας αλλά το μόνο που μάθαμε είναι ο χαφιεδισμός με την κάλυψη στο πρόσωπο των ρουφιάνων μεντόρων μας.
Δώσε βήμα σε μας που μπροστά στους μεγάλους στεκόμαστε σούζα και πίσω το παίζουμε αντάρτες αντιστασιακοί παλικάρια.

Υπογραφή ‘’κότα΄΄

Ανώνυμος είπε...

Αναστάσιε σταμάτα επιτέλους να ανεβάζεις σχόλια ανώνυμα!
Είναι αιτία πολλών κακών!

Ανώνυμος είπε...

μόνο τα νούμερα κοιτάς, νούμερο είσαι;

Ανώνυμος είπε...

δε σε ενδιαφερει η απειλη του αλλα πεφτεις στην παγιδα να βλεπεις και να κρινεις και εσυ με νουμερα... γραψε αυτα που θελεις με κριτηριο να δοξαζεται το ονομα του Χριστού μας και μη σε νοιαζει τιποτε αλλο...... φιλικα και με πολυ αγαπη στο λεω.

κότα είπε...

Ο χριστιανός δεν είναι νούμερο στην μάζα. Εύκολα κατηγορείς ανώνυμε ως νούμερο έναν επώνυμο. Και συ σαν εμένα κότα είσαι.

Ανώνυμος είπε...

ειδα νουμερα 2:40 και ειπα την αποψη μου. ακριβως αυτο λεω και εγω να μη στεκομαστε στα νουμερα. δεν κατηγορω κανενα, εξεφρασα την αποψη στον ιστολογο την οποια αν του λεει κατι θα την αξιοποιησει αν δεν, ας την πεταξει στα σκουπιδια.
σας αγαπω ολους και ας κακαριζω... η κοτα της 1:31

Ανώνυμος είπε...

Αναστάσιε σε πάμε πολύ!! Σε αγαπάμε γιατί είσαι και μορφή και αυθεντικός και μοναδικός και υπέροχος άνθρωπος.

Ανώνυμος είπε...

Ο καθε ενας μπορει να εκφρασει την αποψη του ελευθερως,φτανει να μη ξεφευγει αναισχυντως,,,,
Τωρα εαν ειναι λαθος κατα την θεση,και εφοσον ζητηθηκε σχολιο,μπορει να δωθη απαντηση η οποια μορει να στεκει ορθως ,μπορει ομως και να μη στεκει ορθως,επειδη ολοι κανουμε λαθη.
Το κακο ειναι αλλο,το οτι δεν σεβονται τον χωρο του αλλου και καταντουν ανοητοι με το να υβριζουν,να εμπαιζουν,να στενοχωρουν τον πλησιον τους και να εχουν και την απαιτηση να τους ανεχονται και οι αλλοι,εκει ειναι το ζητημα.Και αφου εισηλθες στον οικο μου,θελησες να με διεγειρεις στο δικο σου υφος και στην δικη σου οδο και δε φτανει που σου ανοιξα και την πορτα μου,θελησες να μου ανεβεις και στο σβερκο,να με κανεις να χασω και την υπομονη και την ειρηνη μου,αλλα και την ευσεβεια της καρδιας μου και δεν φθανουν ολα αυτα,γυρνας και διατυμπανιζεις π.χ περι αγαπης και ανοχης και πρεπει ας πουμε να σου ανεβαζω καθε αναισχυντο σχολιο με το να κανω πως δεν βλεπω ενω βλεπω!Εκει ειναι το ζητουμενο ...οχι στην ανοχη,αλλα στη μη ελλειψη σεβασμου του αλλου και οχι στην αλλη αποψη.Ειναι κοινη πλεον διαπιστωσις αυτη,οχι γιατι ειναι κακο να κανεις ενα μικρο χιουμορ,αλλα επειδη το σερβιρεις τοσο ατσαλα και χωρις σκεψη και κριση,κανοντας ομως τον αλλον να παροργιζεται.Μιλαω γενικα κ οχι ειδικα,επειδη αυτο συμβαινει στα ιστιολογια ...και μερικοι μιλουν για αγαπη και ανοχη και μολις τους κανεις delete,,,,, σου πετανε μια ρηση πατερικη,λες και ο,τι ειπαν οι αγιοι ηταν για ολες τις υποθεσεις.
Προσωπικα ,πολυ ιγες ηταν οι φορες που δεν ανεβηκε σχολιο που εκανα στο μπλοκ του κ.Αναστασιου,ανεξαρτητως διαφορων θεσεων κ αντιθεσεων .αντιθετα ανεχθηκε την εμμονη μου στην πιστη στην εκκλησιαστικη παραδοση οπως και πολλων αλλων και χαιρομαι για τη δημοκρατικοτητα σε καιρους δυσκολους που ζουμε ολοι και που δεν γνωριζουμε τιποτε για το μελλον τι θα συμβει.Πλην ομως νομιζω εχει και την ελευθερια να κρινει εαν του ειναι απαραιτητο και ενα σχολιο,επισης υπαρχουν και αλλοι παραγοντες που δεν γνωριζουμε ,οπως και το δικαιωμα σαν ανθρωπος να εχει τις δικες του αντοχες και υπομονες αλλα και τα λεγομενα ορια,που δεν ειναι σιγουρο πως παντοτε ειναι δικαια ,κρινω απο τον εαυτον μου κ το λεγω ,οταν βομβαρδιζεται απο χιλιες δυο αποψεις κ πρεπει να διαθεσει καποιο χρονο για την καθε μια ξεχωρα κ χρονο ακομα για αλλα που πρεπει να ανεβασει.
Ευχομαι να γινουμε ολοι προσεκτικοτεροι και δικαιοτεροι και να καταλαβαινουμε και τον αλλον,ανεξαρτητως θεσεων κ αποψεων!

Ανώνυμος είπε...

Κυκλοφορούν πολλοί εξυπνάκηδες στην ιστοσελίδα του Αναστάσιου. Εγώ είμαι υπέρ της λογοκρισίας. Να λογοκρίνονται και να κόβονται από την δημοσίευση οι ανοησίες που γράφουν οι περισσότεροι. Όλοι οι εξυπνάκηδες οι καλοί χριστιανοί κρύβονται και τότε δείχνουν το πραγματικό τους πρόσωπο και όταν τους βλέπεις κάνουν μεγάλους σταυρούς. Ένας από αυτός είμαι και εγώ.

Ανώνυμος είπε...

Κάποιον καλό Ψυχίατρο έχετε να μου προτείνεται;;;;

Ανώνυμος είπε...

Πρέπει να έχεις γερό στομάχι για να διαβάζεις τα παράπονα (δικαιολογημένα ή αδικαιολόγητα) των επισκεπτών σου. Είμαστε όλοι μας κάθε καρυδιάς καρύδι. Καλή δύναμη.

Ανώνυμος είπε...

Γράψε από ποιο μέρος είσαι και ευχαρίστως θα σου προτείνω καλούς συναδέλφους ψυχίατρους. Η πελατεία μου είναι κατά προσέγγιση 70% που θρησκεύουν.

Ανώνυμος είπε...

Ο κάθε ψυχίατρος θα έπρεπε να έχει τον προσωπικό του ψυχίατρο!! Συμφωνώ με τον 1.13 ότι η πελατεία του είναι κατά προσέγγιση 70% άτομα που θρησκεύουν. Μπορεί και περισσότερα να είναι. Για αυτό και θρησκεύουν επειδή θέλουν ψυχίατρο. Μεταξύ όμως αυτών που θρησκεύουν είναι και αρκετοί που κάνουν τους θρησκευόμενους, όπως ο 1.13 για να κονομάει από τους ασθενείς - ψυχασθενείς. Σας δεν ντρεπόμαστε λίγο!! Έπεσαν οι μάσκες!! Αναστάσιε μην το λογοκρίνεις και δεν το δημοσιεύσεις!! Χαχαχαχα