Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016

ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ ΑΔΕΛΦΟΘΕΟΥ - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΝΟΡΙΑ ΦΛΩΡΕΝΤΙΑΣ

ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ ΑΔΕΛΦΟΘΕΟΥ
 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΝΟΡΙΑ ΦΛΩΡΕΝΤΙΑΣ

Πρόκειται για μια περίλαμπρη τρίκλητη βασιλική ρωμανικού ρυθμού, στο ιστορικό κέντρο της Φλωρεντίας, κτίσμα του 11ου αιώνος, με αρχιτεκτονικές μεταβολές baroc κατά τον 18ο αιώνα. Βρίσκεται στην όχθη του ποταμού Arno, (το Ιερό της Βήμα βρίσκεται μετέωρο επάνω από τον ποταμό) από όπου λαμβάνει και την ονομασία «soprarno», πλησίον της γνωστής και ιστορικής γέφυρας του Ponte Vecchio. Κοσμείται με έργα τέχνης φημισμένων καλλιτεχνών της εποχής


Εορτή του Αγίου Ιακώβου και ο νους μου πάει σε πρόσωπα αγαπημένα.
Ο Θεός να αναπαύσει τις ψυχές, 
της νόνας μου Μαρίας,
του παππού μου Νικόλαου
και του θείου μου Δημητρίου
που αναπαύονται στο Κοιμητήριο της αγαπημένης μου Φλωρεντίας.  







 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΝΟΡΙΑ ΦΛΩΡΕΝΤΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: