Σάββατο 15 Απριλίου 2017

Αναστάσιμες ευχές από τον π. Παναγιώτη Θωμά

Αγαπητέ μου κύριε Κωστόπουλε ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.
Εύχομαι Ο Ανασπάς Κύριος μας να σας δίνει χαρά υγεία και ευτυχία. Ο άνθρωπος ζώντας την Ανάσταση του Κυρίου μας, ζει την πραγματική ζωή, ξέρει τον σκοπό της ζωής του που είναι η ένωση μας με τον Γλυκύτατο Ιησού. Δεν φοβάται τον Θάνατο, γιατί ξέρει ότι η ζωή του δεν τελειώνει σε ένα φρεσκοσκαμμένο Τάφο, Ζώντας από εδώ την Ανάσταση ξέρει ότι θα ζήσει και την προσωπική του Ανάσταση.
Χριστός Ανέστη
π. Παναγιώτης Θωμάς

Όντως ηγέρθη ο Κύριος σεβαστέ μου π. Παναγιώτη.
Είθε να μου χαρίσει ο Αναστάς Κύριος την προσωπική μου ανάσταση στην μετά τον θάνατο Ζωή. Πάντα στον νου μου έρχεται ο στίχος από τα χριστιανικά τραγούδια των νεανικών μου χρόνων «δεν με φοβίζει ο θάνατος είμαι πλασμένος αθάνατος».
Α.Κ.Κ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Η διαφορά του π. Παναγιώτη από άλλους καλούς κληρικούς είναι ότι πάντα έχει κάτι καλό να πει για όλους και ότι χαμογελά σκορπώντας με το χαμόγελό του αισιοδοξία. Γνωρίζω πολλούς και καλούς όπως έγραψα κληρικούς είναι ο μόνος που μου στέλνει μηνύματα εορταστικά δια του κινητού σε ευκαιρίες εορτών.