Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017

Che bello avere qualcuno che ti ascolta, ne parlavo oggi con il muro.


Che bello avere qualcuno che ti ascolta,
 ne parlavo oggi con il muro.

Τι ωραία να έχεις κάποιον να σε ακούει. 
Μιλούσα γι’ αυτό σήμερα με τον τοίχο. 

Το έφερα και το φέρνω πολλές φορές στο νου μου, από τα χρόνια που ήμουν στην Φλωρεντία, και μου το έλεγε η αείμνηστη νόνα μου η εξ Αλατσάτων Ερυθραίας (Μικρασίας).
Μου θυμίζει το «άνθρωπο ζητώ».

Η φωτογραφία δεν είναι από την Φλωρεντία αλλά από την πρώτη επίσκεψή μου στην Κύπρο με την Χ.Φ.Δ.. 

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είναι και ο τοίχος μια παρηγοριά για την μοναξιά του σημερινού ανθρώπου. Αν είναι και αισιόδοξος και κάθε τοίχο τον βλέπει ως διαφορετική συντροφιά τότε μιλάει σε τέσσερες τοίχους!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλύτερος ο τοίχος από κάποιους ενοχλητικούς συνανθρώπους.

Ανώνυμος είπε...

ΠΙΣΤΕΎΩ ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΣΥΝΘΉΜΑΤΑ .......ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΛΈΞΕΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΆΖΕΙΣ ΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΉ ΕΙΚΌΝΑ ΤΟΥ ΣΎΓΧΡΟΝΟΥ ΑΝΘΡΏΠΟΥ. ΟΛΑ ΤΑ ΈΧΕΙ ΠΛΟΎΣΙΑ .....ΜΑ ΤΟΥ ΛΕΊΠΕΙ ΚΆΤΙ! ΤΟΥ ΛΕΊΠΕΙ Ο ΣΥΝΆΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΧΑΡΟΎΝ ΜΑΖΊ. ΠΌΣΟ ΦΤΩΧΌΙ ΤΕΛΙΚΆ ΕΊΜΑΣΤΕ. ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΎΕΣΑΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΤΟΝ ΤΟΊΧΟ ....ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΝΑ ΑΝΟΊΓΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΆ ΣΟΥ !!!! ΜΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ Ή ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΟΒΆΣΑΙ Ή ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΈΧΕΙΣ. ΘΕΕ ΜΟΥ! ΤΙ ΜΟΝΑΞΙΆ????ΠΑΤΉΡ ΠΑΝΑΓΙΏΤΗΣ Θ.

Ανώνυμος είπε...

Με λίγα λόγια μια μεγάλη αλήθεια. Και μάλιστα πικρή αήθεια.

Ανώνυμος είπε...

Σωστά τα λέει και ο π. Παναγιώτης. Διότι υπάρχει και αυτή η παράμετρο του φόβου στο να ανοίξεις κάπου την καρδιά σου. Οπότε τότε η μοναξιά είναι περισσότερο οδυνηρή και ο τοίχος δεν είναι λύση διότι δεν σου απαντά ούτε σε συμμερίζεται.

Ανώνυμος είπε...

Σοφό. Ο τοίχος είναι καλύτερος Κωστοπουλάκη. Να μας γράψεις και άλλα ιταλικά.