Παρασκευή 18 Μαΐου 2018

Άγριος καυγάς με τη συνείδησή μου και .. διακοπή σχέσεων! - Ιάκωβος


Άγριος καυγάς με τη συνείδησή μου και .. διακοπή σχέσεων!

Διάλογος με τη συνείδηση μου

-  Προχθές πρόσβαλες τον καημένο τον Γιάννη μπροστά σε όλους. Τον ύβρισες και τον ειρωνεύτηκες χωρίς να φταίει καθόλου, απλά επειδή ήσουν νευριασμένος. Πρέπει να πας να τον βρεις και να του ζητήσεις συγγνώμη!
-Δεν θα πάω και ούτε θα ταπεινωθώ μπροστά σ’ αυτόν.
-Εσύ αποφασίζεις! Κάμε ότι νομίζεις σωστό. Εγώ έχω καθήκον να σε συμβουλεύω. Αν κάποιος άλλος φερόταν σε σένα με αυτό τον απαίσιο τρόπο θα σου άρεσε;
-Α! Μα φτάνει πια! Εσύ δεν υποφέρεσαι άλλο. Και σταμάτησε να έχεις την εντύπωση ότι θα με τραβάς από το σχοινί και θα με κατευθύνεις!
-Σου το έχω πει πολλές φορές, αλλά δεν θέλεις να το καταλάβεις. Εσύ είσαι η «Κυβέρνηση». Εσύ ψηφίζεις και εφαρμόζεις τους «Νόμους» σου. Δεν μπορώ να το αμφισβητήσω και ούτε κατά διάνοια να σου επιβάλω να ενεργείς όπως θέλω εγώ και δεν έχω δικαίωμα ή εξουσία να σου καταργήσω το αυτεξούσιο που σου χάρισε ο Θεός!

-Τότε λοιπόν γιατί μουρμουρίζεις και γκρινιάζεις συνεχώς;
- Όπως εσύ είσαι «Κυβέρνηση» του εαυτού σου, έτσι κι εγώ είμαι η «Αντιπολίτευση». Δεν είμαι όμως στείρα, όπως συμβαίνει συχνά στις κοσμικές κοινωνίες. Εγώ πάντα θα σε επαινώ όταν κάνεις το καλό και πάντα θα σε «χτυπώ» όταν κάνεις το κακό. Έχω κι εγώ δικαιώματα που μου παραχωρήθηκαν από τον Κύριο της Δικαιοσύνης κι όπως εγώ δεν μπορώ να σου στερήσω την εξουσία να αποφασίζεις ούτε κι εσύ μπορείς να με φιμώσεις!
- Τελικά νομίζω πως εμείς οι δυο δεν θα τα πάμε καθόλου καλά! Θέλω να φύγεις αμέσως και να με αφήσεις ήσυχο. Και προ παντός να κλείσεις εκείνο το φλύαρο στόμα σου!
- Δεν πρόκειται να σου κάνω ποτέ αυτό το χατήρι γιατί έχω ευθύνη απέναντι στον Μεγάλο Κύριο που με ένωσε με την ψυχή σου. Θα με ακούεις συνεχώς. Αν κάνεις το σωστό, το δίκαιο, το ηθικό – δηλαδή το θεϊκό – αν συμπεριφέρεσαι στους άλλους με τον ίδιο τρόπο που θέλεις εσύ να σου φέρονται θα σε επαινώ κι εσύ θα έχεις την ειρήνη, την αγάπη και το έλεος του Χριστού. Αν όμως εσύ δεν θέλεις να με προσέχεις, με υποτιμάς και με περιφρονείς τότε αγνόησέ με. Να ξέρεις όμως πως σ’ αυτή την περίπτωση θα γίνεις ένας ασυνείδητος πορωμένος αμετανόητος, εχθρός του Θεού, του εαυτού σου και της κοινωνίας και θα αναλάβεις την αποκλειστική ευθύνη των πράξεων και των παραλείψεών σου όταν κληθείς σε απολογία ενώπιον του Δίκαιου Ουράνιου Κριτή. Τότε όμως, δυστυχώς για σένα θα είναι πολύ αργά! Δεν θα με ακούεις πια γιατί ο ρόλος μου τελειώνει στη γη. Και δεν θα έχεις κανένα ελαφρυντικό! Μακάρι ν’ αλλάξεις γνώμη ενώ είσαι ακόμα ανάμεσα στους ζωντανούς!
Ιάκωβος

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Ιάκωβε,
μετά απ' αυτό το θερμό επεισόδιο με τη συνείδησή σας, σίγουρα οι σχέσεις μαζί της θα έχουν αποκατασταθεί πλήρως.
Τόσο, που νιώθω πως ανήκετε σε εκείνους τους λίγους που μπορούν να έχουν τόσο ήσυχη συνείδηση, που θαρρείς πως μοιάζει μ' έναν ξάστερο ουρανό..