Τετάρτη, 21 Ιουλίου 2021

Απάντηση σε ψευδές και συκοφαντικό δημοσίευμα

Με λύπη μου μόλις πληροφορήθηκα την ανάρτηση που πραγματοποιήσατε την 7.7.2021 στο ιστολόγιο που διαχειρίζεστε.

Συνημμένως σας αποστέλλω την απάντηση μου στα αναπαραχθέντα και από εσάς άκριτα  και παρακαλώ για την ανάρτηση της προκειμένου να ενημερωθούν οι αναγνώστες σας και να πληροφορηθούν τους φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς του ανοσιουργήματος που με την αναδημοσίευσή του συντελέσατε και εσείς στην διάδοση του. Αναμένω την κατά τον νόμο καταχώρηση της απάντησης μου και παρακαλώ πολύ για την ενημέρωση μου!

Με τιμή

Νικόλαος Δ. Καλλιούρης

Δικηγόρος

Τηλ: 6944365587

Δ Ι Κ Η Γ Ο Ρ Ι Κ Ο  Γ Ρ Α Φ Ε Ι Ο  Ν  Ι  Κ  Ο  Λ  Α  Ο  Υ   Κ  Α  Λ  Λ  Ι  Ο  Υ Ρ Η  ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΟΥΤΣΟΥ 20, 106 71 Αθήνα ● τηλ. 210 3607888, ● +30 6944365587●   

Ε-mail: nk-law@otenet.gr - nikoskalliourislaw@gmail.com


Προς: Τους/Τις κ.κ. Επικεφαλής ΜΜΕ Ελλάδας - Αυστραλίας - ΗΠΑ

(ιδίως όσα (ανα)δημοσίευσαν το συκοφαντικό δημοσίευμα του κ. Κρικόρ Τσακιτζιάν (περί «Κάθαρσης στην Αρχιεπισκοπή Αυστραλίας» στο www.pontosnews.gr, της 6 ης Ιουλίου 2021)

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ

                                                                                  Αθήνα, 16/7/2021

Αξιότιμε Κύριε Διευθυντά/Κυρία Διευθύντρια,

Δημοσιεύθηκε (ή αναδημοσιεύθηκε) πρόσφατα (6-8/7/2021) άκριτα και χωρίς να έχει προηγηθεί έστω και στοιχειώδης διασταύρωση κι επιβεβαίωση των πληροφοριών που διαδίδονται -ως οφείλουν οι λειτουργοί του Τύπου βάσει της Δημοσιογραφικής Δεοντολογίας- ένα δημοσίευμα/λίβελλος εναντίον του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας και θείου μου Στυλιανού Χαρκιανάκη, εμού του ιδίου και της οικογενείας μας, αλλά και εις βάρος άλλων προσώπων,

που λόγω διαφόρων σκοπιμοτήτων του νυν Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας Μακαρίου Γρινιεζάκη έχουν μπει στο στόχαστρό του και «εκτελούνται» με οργανωμένη συκοφαντική εκστρατεία του ιδίου και διαφόρων πειθήνιων οργάνων του στον ελλαδικό Τύπο και σε κάποια ομογενειακά ΜΜΕ της Αυστραλίας εδώ και ενάμιση χρόνο περίπου.

Πρωτοφανώς για Ορθόδοξο Ιεράρχη, ο -έως τότε άσημος- Βοηθός Επίσκοπος Χριστουπόλεως στην Εσθονία από της αναρρήσεώς του στον Θρόνο της Αυστραλίας (29/6/2019) έχει επιδοθεί σε έναν ανεκδιήγητο αγώνα δρόμου αφ' ενός για την αυτοπροβολή του σε κάθε μήκος και πλάτος της υφηλίου με οποιαδήποτε  υπαρκτή ή κατασκευασμένη ευκαιρία και αφ' ετέρου για την συνεχή αποδόμηση και κατασυκοφάντηση του προκατόχου του (του αειμνήστου θείου μου Αρχιεπισκόπου Στυλιανού), που διαποίμανε υποδειγματικά τον Ελληνισμό της Αυστραλίας επί 44 χρόνια (1975-2019), παραλαμβάνοντας ουσιαστικά χάος σε δύσκολες εποχές και παραδίδοντας κατά την εκδημία του μία (πανθομολογούμενα) άψογα οργανωμένη και ανθηρή Επαρχία του Οικουμενικού Θρόνου. Συντελώντας, παράλληλα, καταλυτικά στη διατήρηση της εθνικής ταυτότητας της Ομογένειάς μας μέσα σε μία κατ' εξοχήν πολυπολιτισμική κοινωνία.

Ωσάν να απευθύνεται αποκλειστικά σε λωτοφάγους, αμνήμονες και επιλήσμονες ο νυν Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας έχει επιστρατεύσει (με το αζημίωτο, άραγε;) συγκεκριμένους δημοσιογράφους για να τον εγκωμιάζουν καταιγιστικά, δίκην εργολάβων, ακόμα και για τα αυτονόητα, αλλά και για να παρουσιάζουν μία διαστρεβλωμένη πραγματικότητα (προσαρμοσμένη στις σκοπιμότητες του κ. Μακαρίου), χωρίς οι ίδιοι να έχουν πατήσει ποτέ το πόδι τους στην Αυστραλία και να έχουν γνώση της αληθινής κατάστασης εκεί, ώστε να μην παραπλανώνται αφελώς.

Και το χειρότερο, ο νυν Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας, με πρωτόγνωρη εκδικητικότητα εναντίον όσων ο ίδιος «βαπτίζει» εχθρούς και υπονομευτές εκείνου «και της Αρχιεπισκοπής» (την οποία ταυτίζει απολύτως με την «ταπεινότητά» του), διασπείρει διά των εντεταλμένων του, ανυπόστατες ή και κακόβουλες «πληροφορίες» κατά δικαίων και αδίκων, αδιαφορώντας για τις εντυπώσεις και τον κλονισμό που προκαλεί στο κοινό μια τέτοια συμπεριφορά προερχόμενη από έναν Ορθόδοξο Ιεράρχη.

Δεν θα αναφερθώ διεξοδικώς σε όλα τα παραπλανητικά και συκοφαντικά που ισχυρίζεται και μεταφέρει στους αναγνώστες του, στο αρχικό δημοσίευμα με την υπογραφή του στην ελλαδική ιστοσελίδα www.pontosnews.gr (και στις αναδημοσιεύσεις του) ο εσχάτως ανακαλύψας την Αυστραλία (σαν νέος ...Captain Cook) εξ Αθηνών δημοσιογράφος (αρμενικής καταγωγής) κ. Κρικόρ Τσακιτζιάν! Που εμφανίστηκε ξαφνικά, εδώ και ελάχιστους μήνες, ως ο μόνιμος εξυμνητής και «εκτελεστής» του κ. Μακαρίου, με σειρά «αποκλειστικών» συνεντεύξεων και «ρεπορτάζ» (με συχνότητα τουλάχιστον ένα την εβδομάδα!), άλλοτε κατακεραυνώνοντας με συκοφαντικούς ισχυρισμούς τους «εχθρούς» του κ. Μακαρίου και άλλοτε πλασάροντας τον Ελληνορθόδοξο Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας στο ελλαδικό κοινό σαν ένα «φαινόμενο επιτυχημένου κληρικού»!

Όμως, ο κ. Τσακιτζιάν δεν έμεινε μόνο στα εγκώμια υπέρ του νεοφανούς ...ειδώλου του, αλλά βάζει την υπογραφή του (χωρίς καμία επιβεβλημένη επιβεβαίωση) σε κείμενα που έχουν προφανώς υπαγορευθεί από τον κ. Γρινιεζάκη και την «ομάδα» του (φράσεις του «ρεπορτάζ» είναι παρόμοιες με εκείνες επισήμων Ανακοινώσεων της Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας που συκοφαντούν τους δήθεν «υπονομευτές» του Αρχιεπισκόπου!), με σκοπό να υποβαθμιστεί το έργο και να διασυρθεί η μνήμη του αειμνήστου Αρχιεπισκόπου Στυλιανού, αλλά και να συκοφαντηθούν όσοι δεν είναι αρεστοί στον κ. Μακάριο  και το «περιβάλλον» του. Λειτουργώντας ως «εκτελεστής» των επιθυμιών του κ. Μακαρίου και στοχοποιώντας αγνώστους του ανθρώπους προς εξυπηρέτηση των σκοπών του εντολέα του.

Ο εν λόγω δημοσιογράφος συκοφαντεί και διασύρει σε ένα από τα (προφανώς υπαγορευμένα) ενυπόγραφα «ρεπορτάζ» του (αυτό της 6/7/2021 στο www.pontosnews.gr), μεταξύ άλλων:

 

1.                  Τον Μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας Στυλιανό Χαρκιανάκη,

Ιεράρχη και Θεολόγο διεθνούς κύρους και εμβέλειας, έναν καταξιωμένο Ποιητή και Πανεπιστημιακό Δάσκαλο σε Ελλάδα και Αυστραλία, ιδιαίτερα μορφωμένο Κληρικό (Διδάκτορα του Πανεπιστημίου Αθηνών ήδη από το 1965), ο οποίος -ανάμεσα σε πολλά άλλα- έχαιρε της εμπιστοσύνης και εκτίμησης όλων των ανά τον κόσμο Ορθοδόξων Εκκλησιών, που επί 20 χρόνια (1980-2000) του είχαν αναθέσει την εκπροσώπησή τους στον Επίσημο Θεολογικό Διάλογο Ορθοδόξων - Ρωμαιοκαθολικών ως Συμπρόεδρο του Διαλόγου (ο έτερος Συμπρόεδρος ήταν ο εκπρόσωπος της Ρωμαιο-Καθολικής Εκκλησίας).

Ο αείμνηστος Στυλιανός Χαρκιανάκης, σε ηλικία μόλις 39 ετών, από Μητροπολίτης Μιλητουπόλεως και Ηγούμενος της Ιεράς Μονής Βλατάδων Θεσσαλονίκης (συνιδρυτής και πρόεδρος του περιωνύμου Ιδρύματος Πατερικών Μελετών), καθώς και Υφηγητής της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου εκείνη την εποχή, επιστρατεύθηκε από τη Μητέρα Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως για να αναλάβει τον «σταυρό» της πολυδιασπασμένης και καρκινοβατούσας τότε (αρχές 1975) Ελληνορθόδοξης Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας, με αποστολή να την αναδιοργανώσει εκ βάθρων και να ενώσει τη διχασμένη Ομογένεια.

 

Προς διευκόλυνση όσων αγνοούν τα γεγονότα, απλώς να υπενθυμίσω ότι ο αείμνηστος θείος μου Στυλιανός μετέβη ολομόναχος στην Αυστραλία, άνευ συνοδείας και υποστήριξης, σε μία ουσιαστικά διαλυμένη Αρχιεπισκοπή και επί 44 χρόνια υπηρέτησε τον λαό του Θεού εκεί, με τη βοήθεια του οποίου και ανασυγκρότησε την Εκκλησία μας με τρόπους αξιοθαύμαστους και θαυματουργικούς πολλές φορές (όπως ο ίδιος συνήθιζε να λέει). Με το θάρρος, την τόλμη, τη μαχητικότητα, τη σύνεση, την παρρησία, την ειλικρινή αγάπη και έγνοια για το ποίμνιό του, το όραμά του για μια «Ελλάδα μακριά από την Ελλάδα», ο αοίδιμος Αρχιεπίσκοπος ενέπνευσε, κινητοποίησε και υπερασπίστηκε την Ομογένειά μας, την Ορθοδοξία και τον Ελληνισμό (μέσα σ' ένα αρχικώς μη ανεκτικό ή και εχθρικό περιβάλλον) και έγινε ο αδιαφιλονίκητος πνευματικός ηγέτης τους εμπνέοντας, παράλληλα, σεβασμό κι εμπιστοσύνη σε κάθε επίπεδο και πτυχή της αυστραλιανής κοινωνίας. Αποδεκτός και σεβαστός από όλους τους πολιτικούς και κοινωνικούς παράγοντες της Αυστραλίας.

Με ακούραστους συνεργάτες του χιλιάδες κληρικούς και λαϊκούς σε όλη την αυστραλιανή ήπειρο (την οποία «όργωσε» ασυνόδευτος, από τους πρώτους κιόλας μήνες της εγκατάστασής του εκεί, με τα περιορισμένα μέσα επικοινωνίας και συγκοινωνίας τότε), επί τέσσερις δεκαετίες αναδιοργάνωσε και στελέχωσε τις δομές της Αρχιεπισκοπής, συνέχισε το έργο των προκατόχων του ιδρύοντας, με τη σειρά του, δεκάδες νέες Ενορίες με ναούς και ιδρύματα, ίδρυσε και υποστήριξε (με προσωπική του συνεχή ακαδημαϊκή και οικονομική συμβολή) τη Θεολογική Σχολή του Αγίου Αποστόλου Ανδρέου στο Σύδνεϋ - ισότιμη των ελλαδικών θεολογικών πανεπιστημιακών Σχολών (για την κάλυψη των αναγκών της Ομογένειας σε Κληρικούς και Θεολόγους από το δικό της «αίμα»)- αλλά και έξι (6) πρότυπα Δίγλωσσα (Ελληνικά - Αγγλικά) Ημερήσια Κολλέγια (από νηπιαγωγείο μέχρι και Λύκειο) σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Αυστραλίας, εξασφαλίζοντας από το 1987 έως και σήμερα ανελλιπώς αξιοθαύμαστη ελληνική/ορθόδοξη και αυστραλιανή εκπαίδευση σε χιλιάδες ελληνικής (κυρίως) καταγωγής παιδιά, συνέβαλε αποφασιστικά στην ίδρυση, ανάπτυξη κι εξάπλωση σ' όλη την Αυστραλία πρότυπων Γηροκομείων και Γηριατρείων για τη φροντίδα των ηλικιωμένων Ομογενών μας, Κέντρων Προνοίας, Μονάδων υποστήριξης ΑμεΑ και εξαρτημένων ατόμων, Κατηχητικών και άλλων ισχυρών και δυναμικών Οργανισμών.

(Όσα, δηλαδή, κληρονόμησε εδώ και δύο χρόνια ο διάδοχός του -και τα οποία προσπαθεί να «θάψει» βαθιά ο κ. Μακάριος αποφεύγοντας συστηματικά να αναφέρεται στον οραματιστή και δημιουργό όλων αυτών, στον προκάτοχό του, σαν να «φύτρωσαν» από μόνα τους στην Αυστραλία!).

 

Και όλα τα παραπάνω επιτεύχθηκαν με συνεχείς καθημερινούς σκληρούς αγώνες, λόγω συστηματικής πολεμικής και υπονόμευσης του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου από διασπαστικά στοιχεία που (για πολιτικούς και άλλους πιο ευτελείς λόγους) διαιώνιζαν τον διχασμό της Ομογένειας, τον οποίο ο αείμνηστος Ιεράρχης βρήκε να μαίνεται ήδη για δεκαετίες όταν πρωτοέφθασε στην Αυστραλία. Με ειλικρινή αγωνία για την ενότητα του Ελληνισμού, ο αοίδιμος Αρχιεπίσκοπος Στυλιανός κατόρθωσε κατόπιν πολυετών προσπαθειών να εξασφαλίσει ευήκοα ώτα στις πιο πολυάριθμες και σημαντικότερες «ανεξάρτητες» (εκτός Αρχιεπισκοπής, δηλαδή) κεντρικές Ελληνικές Κοινότητες, που επανέκαμψαν τελικά στις τάξεις της Αρχιεπισκοπής επί των ημερών του (Μελβούρνης/1993, Σύδνεϋ/2011 κ.α.), αποκαθιστώντας την ενότητα και τη συμφιλίωση της επίσημης Εκκλησίας με το σύνολο σχεδόν της Ομογένειας σ’ όλη την Αυστραλία εδώ και πολλά χρόνια.

 

Ο Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Στυλιανός Χαρκιανάκης, που μεγάλωσε φτωχός και ορφανός (καθώς ο ηρωικός πατέρας του εκτελέστηκε από τις γερμανικές δυνάμεις Κατοχής το 1941) στο Άδελε του Ρεθύμνου, μπορεί να γνώρισε χρόνια αναγνώρισης και ανθρώπινης «δόξας», όμως παρέμεινε πάντοτε ένας ασκητικός, λιτός και σεμνός Άνθρωπος, αποφεύγοντας συστηματικά τα φώτα της δημοσιότητας κι αφήνοντας το ΕΡΓΟ του να «μιλήσει» για όσα του επέτρεψε ο Θεός να κατορθώσει. Απεχθανόταν τη δημοσιότητα και την αυτοπροβολή!

(Γι' αυτό κι είναι για γέλια οι απίθανοι ισχυρισμοί του δαιμόνιου «ρεπόρτερ» και του νυν Αρχιεπισκόπου ότι δήθεν «..δημοσιογράφοι από την Ελλάδα, οι οποίοι προσπάθησαν με κολακείες και με ψυχολογικούς εκβιασμούς, να αποσπάσουν μεγάλα χρηματικά ποσά από την Αρχιεπισκοπή, γιατί όπως φαίνεται είχαν συνηθίσει να κάνουν τον ίδιο εκβιασμό όλα τα προηγούμενα χρόνια..»!

Ο Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος είχε αποδείξει στην πράξη όλη του τη ζωή αν λογάριαζε εκβιασμούς και κολακείες!.. Και προκαλώ τον νυν Αρχιεπίσκοπο να βρει και να παρουσιάσει αποδείξεις αν ποτέ η Αρχιεπισκοπή επί Στυλιανού πλήρωσε για Δημόσιες Σχέσεις, «Γραφεία Επικοινωνίας», «σειρές ντοκιμαντέρ εξύμνησης του Αρχιεπισκόπου», για «διαφημιστικές -και χρυσοπληρωμένες!- καταχωρήσεις των εορταστικών μηνυμάτων του Αρχιεπισκόπου σε ΜΜΕ» και άλλα πολλά, που μας συνηθίζει στη σύντομη θητεία του ως Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας ο κ. Μακάριος.)

Όσοι γνώριζαν τον Μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Στυλιανό μπορούν να μαρτυρήσουν για την ανιδιοτέλεια, την εντιμότητα, τη γενναιοφροσύνη, την ταπεινότητα, την παιδική καρδιά του και την ακεραιότητά του. Φτωχός γεννήθηκε και φτωχός αποδήμησε εις Κύριον ο αείμνηστος θείος μου, παρά τις μεθοδευμένες συκοφαντίες που διασπείρει ματαίως εις βάρος του προκατόχου του ο κ. Μακάριος, για να δικαιολογήσει την αδικαιολόγητη (για Ορθόδοξο Κληρικό) δική του αθεράπευτη ροπή προς την επίδειξη, την αυτοπροβολή και την πολυτέλεια. Έφτασε στο σημείο να διαπράττει (ή να υποκινεί άλλους να διαπράξουν) ακόμα και ποινικό αδίκημα (άρθρα 363 και 365 του Ποινικού Κώδικα για «Προσβολή μνήμης νεκρού») με την ανήθικη και άκρως παραπλανητική εμμονή του να παρουσιάζει συκοφαντικά τον προκάτοχό του ως δήθεν «πλούσιο», βάσει της διαθήκης του!

 

Ο άνθρωπος που επί 44 χρόνια ήταν Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας (με μισθό, φυσικά), και παράλληλα πανεπιστημιακός Καθηγητής στην Αυστραλία (Πανεπιστήμιο Σύδνεϋ από το 1976 και μετά) έπρεπε -κατά τους συκοφάντες του- να είναι άπορος!.... Ακόμα κι ένας χαμηλόμισθος Έλληνας μετανάστης, σκληρά εργαζόμενος για χρόνια στην Αυστραλία, έχει καταφέρει ν' αποκτήσει με συνετή οικονομική διαχείριση πολλά περισσότερα (ακίνητα κ.α.). Ο Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας δεν διέθετε ούτε ένα απλό δωμάτιο ως ιδιοκτησία του. Ούτε, φυσικά,  πανάκριβες σειρές πολυτελέστατων αμφίων (όπως ο διάδοχός του, μέσα σε λιγότερο από δύο χρόνια από την εκλογή του ως Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας) -ίσα ίσα μόλις που διατηρούσε ελάχιστες βαμβακερές υφαντές στολές τριμμένες και πολυφορεμένες. Γιατί αυτή ήταν η στάση ζωής του ως Κληρικού!

 

Σχεδόν το σύνολο της κληρονομίας που άφησε (κατά κύριο λόγο στην ίδια την Εκκλησία και τους Οργανισμούς της, εντός κι εκτός Αυστραλίας, και κατά δεύτερον στους εξ αίματος πολυπληθείς συγγενείς του από ένα μικρό ποσοστό στον καθένα μας) προέρχεται από το ΕΦΑΠΑΞ του (Superannuation, στην Αυστραλία), βάσει των ασφαλιστικών εισφορών του ως εργαζομένου στη χώρα. Και το ποσό της κληρονομιάς απέχει κατά πολύ από τα «περίπου 2,5 εκατομμύρια δολάρια» που παραπλανητικά και σκόπιμα διοχετεύουν στα ΜΜΕ ο κ. Μακάριος και η «ομάδα» του. Καθώς, αφαιρουμένων των φόρων και των άλλων εξόδων (π.χ. της κηδείας και του τάφου του, που σαφώς ορίζεται από τον Μακαριστό Αρχιεπίσκοπο ότι θα βαρύνουν την κληρονομιά του και όχι την Αρχιεπισκοπή Αυστραλίας), ζήτημα είναι αν το καθαρό ποσό της κληρονομιάς ανέρχεται σε 1,5 εκατομμύριο δολάρια (περίπου 900.000 ευρώ).

 

Αυτά είναι «τα πολλά εκατομμύρια που άφησε κληρονομιά ο Στυλιανός» -κατά τους ισχυρισμούς των «οργάνων» του κ. Μακαρίου. Ο αείμνηστος θείος μου ποτέ δεν επέτρεψε στον εαυτό του την παραμικρή πολυτέλεια και απόλαυση μέχρι το τέλος –όμως, ήταν πάντα προς τους συνανθρώπους του γενναιόδωρος, με αμέτρητες φανερές και ιδίως κρυφές ευεργεσίες και δωρεές, όπως γνωρίζουν οι στενοί συνεργάτες και ο κύκλος του.

 

Και αφού, κατά το «ρεπορτάζ», «είθισται ο επικεφαλής της Εκκλησίας να είναι εκείνος που δίνει το παράδειγμα της ταπεινότητας, της φτώχειας και της ηθικής», (όπως πράγματι το έδινε ο Μακαριστός θείος μου!), πώς δικαιολογεί ο υποβολέας του δημοσιεύματος (ο ίδιος ο κ. Μακάριος) το γεγονός ότι ενώ βρήκε πως ο προκάτοχός του διέμενε μονίμως σε ένα μικρό δωμάτιο στην Αρχιεπισκοπή, εκείνος -ο νεοσσός σε αρχιερατικό αξίωμα- μέσα στο πρώτο εξάμηνο που κατέφθασε στην Αυστραλία έσπευσε να εξασφαλίσει για τον εαυτό του κατοικία πολυτελέστατη, στο ρετιρέ ουρανοξύστη-«μπουτίκ» του Σύδνεϋ, την οποία  πλήρωσε ...χρυσή η Αρχιεπισκοπή (επτά εκατομμύρια δολάρια!) ξεσηκώνοντας σάλο σε ολόκληρο τον κόσμο (Μάρτιος - Ιούνιος 2020); Και, μάλιστα, μετά τις αποκαλύψεις των ΜΜΕ σε Ελλάδα κι Αυστραλία για την «σκανδαλιστική (για Επίσκοπο)» αγορά του εν λόγω διαμερίσματος, το «περιβάλλον» του νυν Αρχιεπισκόπου επιχείρησε άνανδρα, άτεχνα και προκλητικά να φορτώσει την απόφαση της συγκεκριμένης αγοράς στους ώμους του νεκρού -και πασίγνωστου για τη λιτή ζωή του- προκατόχου του κ. Μακαρίου (που είχε αποδημήσει εις Κύριον εννέα μήνες νωρίτερα από την αγορά του διαμερίσματος!), ώστε να αποποιηθεί τις προσωπικές ευθύνες του ο νέος Αρχιεπίσκοπος!.. Έτσι δίνει ο κ. Μακάριος ως «επικεφαλής της Εκκλησίας» το «παράδειγμα της ταπεινότητας, της φτώχειας και της ηθικής» -που τόσο ανήθικα αφαιρεί από τον προκάτοχό του;

 

Ειδικώς περί «Βασιλειάδος» Σύδνεϋ

Επίσης, ο κ. Μακάριος διά του εντεταλμένου «κονδυλοφόρου» του αναφέρεται στο συγκεκριμένο «ρεπορτάζ» στα …επιτεύγματά του και στην …Κάθαρση που επιχείρησε στον Οργανισμό Γηροκομείων της Αρχιεπισκοπής «Βασιλειάδα» Σύδνεϋ (για την ανάπτυξη του οποίου τόσο εκοπίασε και συνέβαλε επί δεκαετίες ο Μακαριστός θείος μου). «Ο Αρχιεπίσκοπος ανανέωσε το Διοικητικό Συμβούλιο, άλλαξε τον Διευθυντή, έκανε τομές στον εσωτερικό κανονισμό και κυρίως έχει κατεβάσει το έλλειμμα που βρήκε από τα 14 στα 6 εκ. δολάρια».

Ο εκάστοτε Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας προεδρεύει ex officio στον συγκεκριμένο Οργανισμό –τον μεγαλύτερο Φιλανθρωπικό Οργανισμό της Αρχιεπισκοπής. Και παίζει νευραλγικό και ουσιαστικό ρόλο σ’ αυτόν, εφ’ όσον πράγματι επιθυμεί ν’ ασχοληθεί ουσιαστικά μαζί του, καθορίζοντας τις κεντρικές αρχές και τον προσανατολισμό του, αλλά και ελέγχοντας τα πεπραγμένα του. Είναι πασίγνωστο στους κύκλους της Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας ότι για τουλάχιστον πέντε - έξι χρόνια πριν από την εκδημία του, ο Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος -λόγω της σοβαρής ασθένειάς του- είχε εκχωρήσει όλες τις ουσιαστικές αρμοδιότητες για τον Οργανισμό αυτόν στον τότε Βοηθό Επίσκοπό του και Πρωτοσύγκελο της Αρχιεπισκοπής στο Σύδνεϋ (τότε Επίσκοπο Απολλωνιάδος και νυν Μητροπολίτη Σεβαστείας, κ. Σεραφείμ) και στον επίσημο εκπρόσωπό του στο δ.σ. της «Βασιλειάδας» (και Διευθυντή του Ιδιαιτέρου Γραφείου του) Αρχιμανδρίτη π. Κύριλλο Ζήση. Δεν είχε, δηλαδή, καμία ουσιαστική εμπλοκή πλέον στα της διοίκησης και διαχείρισης του εν λόγω Οργανισμού.

Η «ανανέωση του δ.σ.» του εν λόγω Οργανισμού από τον κ. Μακάριο -κατά το επίμαχο «ρεπορτάζ»- αφορά ουσιαστικά σε ΤΡΙΑ πρόσωπα (σε σύνολο 8): Στον νέο εκπρόσωπο του Αρχιεπισκόπου στο δ.σ. (ο π. Κύριλλος Ζήσης, φυσικώ τω λόγω, αντικαταστάθηκε από τον νυν Αρχιδιάκονο του κ. Μακαρίου, π. Αθηναγόρα Καρακωνσταντάκη), σε ένα λαϊκό μέλος του δ.σ. (τον από παλιά απασχολούμενο στην Αρχιεπισκοπή λογιστή -ορισθέντα από τον Μακαριστό θείο μου ως έναν εκ των Εκτελεστών της Διαθήκης του- και ήδη «νέο Πραιτωριανό» του κ. Μακαρίου), τον κ. Σπύρο Αρβανιτάκη, και τον διορισθέντα με πλήρη ευθύνη και επιλογή του κ. Μακαρίου -από τον Σεπτέμβριο του 2020- ως νέο Εκτελεστικό Διευθυντή της «Βασιλειάδας» Σύδνεϋ κ. Σπύρο Στάβη.

Ο πρόεδρος του δ.σ. του Οργανισμού, δικηγόρος κ. Ιορδάνης Ιορδανίδης (James Jordan), διατηρήθηκε στη θέση του όπως και άλλοι τέσσερις του παλιού δ.σ. (διορισθέντες επί αειμνήστου Αρχιεπισκόπου Στυλιανού). Η πλειοψηφία και η κεφαλή του προηγούμενου δ.σ., που είχε «επιτύχει» το χρέος των $14 εκατ. δηλαδή, διατηρήθηκε ακέραιη στη θέση της από τον νέο Αρχιεπίσκοπο! Ο δε νεοδιορισθείς από τον κ. Μακάριο Εκτελεστικός Διευθυντής της «Βασιλειάδας» κ. Σπύρος Στάβης (Spiro Stavis) έχει παραπεμφθεί από την Ανεξάρτητη Επιτροπή Κατά της Διαφθοράς της Νέας Νότιας Ουαλίας (Σύδνεϋ), σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωσή της της 22ας/3/2021 (και ύστερα από εξονυχιστική έρευνα τεσσάρων ετών), για την άσκηση ποινικής δίωξης εις βάρος του για ΔΙΑΦΘΟΡΑ και καταχρηστική άσκηση των καθηκόντων του στην προηγούμενη θέση του σε μεγάλο δήμο του Σύδνεϋ (ως υπεύθυνος του Τμήματος Πολεοδομίας του) προτού προσληφθεί στη «Βασιλειάδα». Παρά την εκτεταμένη κάλυψη της πολύκροτης αυτής υπόθεσης από τα αυστραλιανά ΜΜΕ (ήδη από το 2017) και τα συνταρακτικά ευρήματα της Επιτροπής, τα οποία είναι αδύνατον να αγνοούσαν ο κ. Μακάριος και το …υπερδραστήριο «Γραφείο Επικοινωνίας» του, εν τούτοις ο νυν Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας ανέθεσε σ’ αυτό ακριβώς το άτομο (που η Επιτροπή έκρινε ότι βαρύνεται με σωρεία πράξεων διαφθοράς) την …εξυγίανση της «Βασιλειάδας»! Μαζί, φυσικά, με τον πρόεδρο και την πλειοψηφία των μελών του προηγουμένου δ.σ., τους οποίους -παρ’ ότι στάθηκαν προφανέστατα ανίκανα να διαχειριστούν επαρκώς τα οικονομικά του Οργανισμού και τον οδήγησαν στο «έλλειμμα των $14 εκατ.»- ο κ. Μακάριος διατηρεί αμετακίνητους στις θέσεις τους μετά την «αναδιοργάνωση και τις τομές που ο ίδιος έχει επιχειρήσει ως νέος Πρόεδρος του Οργανισμού»!

(Τελικά, πότε θα δοθούν στη δημοσιότητα οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ λόγοι της αιφνίδιας «παραίτησης»/απομάκρυνσης του προηγουμένου Εκτελεστικού Διευθυντού της «Βασιλειάδας» Σύδνεϋ, π. Νικολάου Σταυροπούλου, στις 7/8/2020, 14 μήνες μετά την ενθρόνιση του κ. Μακαρίου (ο οποίος μερικούς μήνες νωρίτερα τον είχε τιμήσει με την απονομή του εκκλησιαστικού αξιώματος του Πνευματικού);  Κατά πόσο ευθύνεται ο π. Ν. Σταυρόπουλος για το «έλλειμα των $14 εκατ.», που υποτίθεται ότι …θεράπευσε/μείωσε ο επισήμως παραπεμφθείς για διαφθορά σε δημόσια θέση νεοδιορισθείς από τον κ. Μακάριο διάδοχός του Σπύρος Στάβης; Αποδόθηκαν ευθύνες για τη δημιουργία του τεραστίου «ελλείμματος» σε έναν ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ και ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟ με εκατομμύρια ετησίως από το αυστραλιανό κράτος Οργανισμό, διαπιστώθηκε αν και ποιοι (ΕΠ)ΩΦΕΛΗΘΗΚΑΝ από το συγκεκριμένο «έλλειμμα» και κλήθηκαν άραγε οι ωφεληθέντες να επιστρέψουν κάποια ποσά; Ή επιβραβεύθηκαν ακόμα και με …αποζημιώσεις για να κρατήσουν το στόμα τους κλειστό, επί ημερών του κ. Μακαρίου;). 

Ας μην υποτιμά την κοινή λογική και ηθική ο κ. Μακάριος!

 

2.                  Εμένα και μέλη της οικογένειάς μας (της κατά σάρκα οικογένειας του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Στυλιανού), ως δράστες «κινήσεων και ενεργειών ιδιοτελών και εμπαθών»! Θρασύδειλα και χωρίς να με κατονομάζουν (αλλά «φωτογραφίζοντάς» με) ο δημοσιογράφος και ο υποβολέας του κ. Μακάριος, διαδίδουν ψευδώς και παραπλανητικώς διά του Τύπου ότι δήθεν «διώκομαι ποινικά από τις αυστραλιανές δικαστικές αρχές για κλοπή της Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας»! Φυσικά, οι συκοφάντες μου δεν αναφέρουν τι είδους «κλοπή της Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας» διέπραξα! Έκλεψα ...όλη την Αρχιεπισκοπή ή ...μέρος της μόνο;

 

Για την αποκατάσταση της αλήθειας ξεκαθαρίζω ότι καμία «ποινική δίωξή» μου δεν εκκρεμεί ενώπιον της αυστραλιανής (ή της ελληνικής) δικαιοσύνης! Με υποκινητή τον κ. Μακάριο, Οργανισμός της Αρχιεπισκοπής έχει καταθέσει εναντίον μου διάτρητη και απορριπτέα εν τη γενέσει της ΑΓΩΓΗ (Αστική υπόθεση και όχι Ποινική, όπως ισχυρίζονται οι άσχετοι συκοφάντες μου) για δήθεν «αφαίρεση» μίας εικόνας (αμελητέας καλλιτεχνικής και εμπορικής αξίας, αλλά τεράστιας συναισθηματικής αξίας για μένα και την οικογένειά μου!), ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΜΟΥ, που μου τη χάρισε αυτοπροσώπως εν ζωή ο Μακαριστός θείος μου Στυλιανός (στον οποίο η εν λόγω εικόνα είχε δωρηθεί προ 21 χρόνων/1998 προσωπικά και με ιδιόχειρη αφιέρωση στο όνομά του)! Επίσης, δηλώνω ότι το σημερινό καθεστώς της Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας έχει τελέσει εις βάρος μου αξιόποινες πράξεις, με «εργαλείο» εκβιασμού μου τη συγκεκριμένη εικόνα, προκειμένου να τους την παραδώσω  για να δεήσουν να μου αποδώσουν οι Εκτελεστές της Διαθήκης (στελέχη της Αρχιεπισκοπής και ελεγχόμενοι/εξαρτώμενοι από τον κ. Μακάριο) το νόμιμο κληρονομικό μου μερίδιο βάσει της τελευταίας βουλήσεως του Μακαριστού θείου μου Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας Στυλιανού, (το οποίο παράνομα παρακρατούν εδώ και ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ)!

Για όλ' αυτά ΕΧΩ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ ΣΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ εναντίον των φυσικών και ηθικών αυτουργών των εις βάρος μου αξιόποινων πράξεων!

 

Όσο για τα ποσά που υποτίθεται «ζήτησα να εκταμιευθούν τη μέρα που πέθανε ο θείος μου για λογαριασμό μου» ή για τα δήθεν «εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια που μεταφέρθηκαν στον κοινό λογαριασμό της Αθήνας για ίδιον (δικό μου) όφελος», ας το σκεφθούν καλύτερα οι συκοφάντες μου: ακόμα και ΑΝ διατύπωνα εγώ ο ίδιος τέτοιες απαιτήσεις (που δεν το έκανα), με ποια λογική και με ποια νόμιμη αιτία οι αρμόδιοι των Οικονομικών της Αρχιεπισκοπής θα υπέκυπταν και θα ικανοποιούσαν τα αιτήματά μου; Είχα μήπως εγώ προσωπικώς την παραμικρή πρόσβαση στους εν Αυστραλία λογαριασμούς του θείου μου ή είχα άραγε πρόσβαση στο Ταμείο της Αρχιεπισκοπής; ΑΛΛΟΙ διαχειρίζονταν αυτούς τους λογαριασμούς και τα οικονομικά του αειμνήστου θείου μου -όπως και τα Οικονομικά της Αρχιεπισκοπής για σειρά ετών (μετά από παραχώρηση των σχετικών αρμοδιοτήτων εκ μέρους του βαρέως ασθενούντος θείου μου Αρχιεπισκόπου Στυλιανού)- οι περισσότεροι των οποίων και σήμερα παραμένουν στον στενό ή στον ευρύτερο κύκλο του κ. Μακαρίου και της Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας (όπου δήθεν κάνει «Κάθαρση» ο κ. Μακάριος), με διάφορες ιδιότητες.

Και καλό είναι είτε (πραγματικά) ανεξάρτητοι ορκωτοί λογιστές είτε οι αυστραλιανές Αρχές (μια που η Αρχιεπισκοπή είναι Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός και επωφελείται από σημαντικές φοροαπαλλαγές) να ψάξουν να βρουν πού ακριβώς έχουν διοχετευθεί τα «εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια» -τα οποία, πάντως, δεν κατέληξαν σε κανέναν δικό μου (ή κοινό) λογαριασμό!

Η πικρή για τον κ. Μακάριο αλήθεια είναι ότι:

Μέχρι να βγω και να υπερασπιστώ δημοσία (με ανοικτές επιστολές μου στα ελλαδικά και τα αυστραλιανά ΜΜΕ τον Μάρτιο του 2020) τη μνήμη του Μακαριστού θείου μου, Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας Στυλιανού, καταδικάζοντας την επιχειρηθείσα αήθη μεταφορά της ευθύνης του νυν Αρχιεπισκόπου για την αγορά του πολυτελέστατου διαμερίσματος/κατοικίας του στους ώμους του νεκρού προκατόχου του, ο κ. Μακάριος με προσέγγιζε υποκριτικά, με κολακείες και επαίνους, και επεδίωκε τη φιλία μου. Μόλις ζήτησα μέσω των δημοσίων επιστολών μου να αποκαταστήσει την αλήθεια και την υστεροφημία του προκατόχου του, διαψεύδοντας τις αισχρές φήμες «κύκλων της Αρχιεπισκοπής» εκείνων των ημερών ότι δήθεν ο αείμνηστος ασκητικός θείος μου -ετοιμοθάνατος ων ή και ...μετά θάνατον!- είχε δώσει την έγκρισή του για την αγορά του πανάκριβου διαμερίσματος που επέλεξαν εκ των υστέρων ο ίδιος και η Επιτροπή Διαχείρισης Περιουσίας της Αρχιεπισκοπής/Consolidated Trust (στην οποία ο ίδιος προεδρεύει και ελέγχει απολύτως), κατέστη αυτοστιγμεί καταχθόνιος εχθρός μου και έκτοτε με διασύρει, με συκοφαντεί και με πολεμά με ανέντιμο τρόπο.

 

3.                  Τον «συγκεκριμένο αγιορείτη» Ιερομόναχο, που προσκαλείτο για σειρά ετών ως Πνευματικός στην Αυστραλία από τον Μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Στυλιανό (σ.σ. κατά την περίοδο της  Μ. Τεσσαρακοστής) και του οποίου «διέκοψε τις προσβάσεις στην Αρχιεπισκοπή» ο κ. Μακάριος, βάσει «σοβαρών εγγράφων καταγγελλιών» εις βάρος του. Ο εν λόγω Ιερομόναχος ήταν προσωπική χειροτονία του αειμνήστου θείου μου στην Ι. Μονή Σταυρονικήτα Αγίου Όρους (όταν διατελούσε ακόμα Μητροπολίτης Μιλητουπόλεως και Έξαρχος Αγίου Όρους του Οικουμενικού Πατριαρχείου). Είναι πνευματικό τέκνο των Οσίων Πορφυρίου και Παϊσίου, με την εξ αρχής ευχή και ευλογία των οποίων μετέβαινε στην Αυστραλία και έχαιρε της εκτιμήσεως και εμπιστοσύνης του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Στυλιανού!

Κατά σατανική σύμπτωση, βέβαια, οι «σοβαρές έγγραφες καταγγελίες» κατά του εν λόγω Ιερομονάχου εμφανίστηκαν στον κ. Μακάριο μόλις ο «συγκεκριμένος αγιορείτης» έψεξε δημοσία -με επώνυμο άρθρο του σε ελλαδική εκκλησιαστική εφημερίδα- τον νυν Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας για την παρασημοφόρηση με την ανώτατη διάκριση της Αρχιεπισκοπής ενός (μη Ορθοδόξου) Αυστραλού πολιτικού, που το 2017 πρωτοστατούσε (ως Διευθυντής της σχετικής εκστρατείας του κυβερνητικού κόμματος της Αυστραλίας) για την θέσπιση νόμου υπέρ του γάμου των ομοφυλοφίλων. Μια εκστρατεία που είχε βρει κατηγορηματικά αντίθετες σύσσωμες τις χριστιανικές Εκκλησίες της Αυστραλίας -με τον αείμνηστο Αρχιεπίσκοπο Στυλιανό, να τονίζει με έμφαση σε ειδικές εγκυκλίους του πόσο αντίθετη με τη χριστιανική διδασκαλία και ηθική ήταν η προοπτική αυτή.

 

4.                  Την «..άλλη ‘’κυρία” της οποίας δεν θεραπεύθηκαν οι διάφορες επιθυμίες σχετικά με την Αρχιεπισκοπή…».

Παρότι -επίσης θρασύδειλα και πονηρά- η «άλλη "κυρία"» δεν κατονομάζεται στο «ρεπορτάζ» της 6ης Ιουλίου 2021 του pontosnews.gr από τον κ. Τσακιτζιάν, ακόμη κι «οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ» αντιλαμβάνονται ότι οι συκοφαντίες αφορούν στην γνωστή Ελληνίδα (και Ελληνο-Αυστραλή) δημοσιογράφο (μέλος της ΕΣΗΕΑ), με μακρά επιτυχή θητεία στην ΕΡΤ και στην κρατική Ραδιοφωνία SBS Αυστραλίας και νομικό, κ. Βάσω Μώραλη!

Οι ...αμαρτωλές «επιθυμίες της οποίας δεν θεραπεύθηκαν σχετικά με την Αρχιεπισκοπή» και (σ.σ. μαζί με ...εμένα) «με άλλους, που έχασαν τα προνόμιά τους) ...ηγούνται της σπιλώσεως του νέου Αρχιεπισκόπου και έχουν ξεκινήσει συστηματικά έναν υπόγειο και ανέντιμο πόλεμο...». Πολλοί και στην Αυστραλία και στην Ελλάδα γνωρίζουμε επί χρόνια την κ. Β. Μώραλη ως μία δημοσιογράφο έντιμη, μαχητική και ακέραιη. Προφανώς αυτά είναι προσόντα που δεν εκτιμώνται στο νέο καθεστώς της Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας...

Τα τρομερά «εγκλήματα» της ΚΥΡΙΑΣ Μώραλη, που έχουν επισύρει το μένος του νυν Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας εις βάρος της, είναι ότι αφ' ενός συνδεόταν με πολύχρονες σχέσεις οικογενειακής ειλικρινούς φιλίας, αμοιβαίας εκτίμησης κι εμπιστοσύνης με τον Μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας Στυλιανό και αφ' ετέρου ότι δεν δέχθηκε να παραβλέψει ψεύδη και μεθοδεύσεις του κ. Μακαρίου, που αντιμετώπισε στο πλαίσιο των δημοσιογραφικών καθηκόντων της.

Ακριβώς βάσει της μακράς  δημοσιογραφικής καριέρας και ραδιο-τηλεοπτικής εμπειρίας της σε Ελλάδα και Αυστραλία, στην κ. Μώραλη προτάθηκε να αναλάβει τη δημιουργία και την πλήρη κι αποκλειστική δημοσιογραφική επιμέλεια ενός βιογραφικού ντοκιμαντέρ για τον αείμνηστο Αρχιεπίσκοπο Στυλιανό αμέσως μετά την εκδημία του (τέλος Μαρτίου 2019). Η πρόταση τής έγινε από το μεγαλύτερο Ίδρυμα της Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας, τον Οργανισμό Γηροκομείων «Βασιλειάδα», που χρωστάει πολλά για την ανάπτυξή του στον Μακαριστό Αρχιεπίσκοπο. Λόγω του ότι ένα Φιλανθρωπικό Ίδρυμα της Αρχιεπισκοπής (στελέχη του οποίου γνώριζε μάλιστα και προσωπικά) θα αναλάμβανε το κόστος του ντοκιμαντέρ, η κ. Μώραλη προσφέρθηκε εξ αρχής να παράσχει τις δημοσιογραφικές υπηρεσίες της ΔΩΡΕΑΝ -στη μνήμη του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου. Από την αρχή Απριλίου 2019 και για έναν ολόκληρο χρόνο η κ. Μώραλη οργάνωσε από το μηδέν το ντοκιμαντέρ και το υλοποίησε αυτοπροσώπως με 36 κινηματογραφημένες συνεντεύξεις επιφανών προσωπικοτήτων (Οικουμενικός Πατριάρχης, Αρχιεπίσκοποι, Πανεπιστημιακοί κ.α.) σε Ελλάδα, Αυστραλία και Τουρκία, συγκεντρώνοντας πρωτότυπο και σπουδαίο υλικό για τη ζωή και το έργο του αειμνήστου Αρχιεπισκόπου Στυλιανού. Κι ενώ ετοιμαζόταν για την τελική επεξεργασία του υλικού της (μοντάζ), το δ.σ. της «Βασιλειάδας» την ενημέρωσε ότι ο Εκτελεστικός παραγωγός (για τεχνικά θέματα) του ντοκιμαντέρ, εικονολήπτης συνεργάτης του Οργανισμού τους, παρουσίασε προς εξόφληση ένα εξωφρενικό ποσό για το κόστος της παραγωγής! Αποδίδοντας, μάλιστα, συκοφαντικά την αιτία της εκτίναξης του κόστους (και την αποδεδειγμένη προσωπική οικονομική κατάχρησή του πολλών δεκάδων χιλιάδων δολαρίων, με τριπλοχρεώσεις υπηρεσιών) στην ίδια -η οποία δεν αμειβόταν καν για όσα σημαντικά  πρόσφερε για την παραγωγή του ντοκιμαντέρ!

Παράλληλα, ο νέος Αρχιεπίσκοπος Μακάριος που είχε εκλεγεί στις 9/5/2019 και πρωτοενημερώθηκε για το ντοκιμαντέρ ελάχιστα πριν από την ολοκλήρωση των γυρισμάτων (μέσα Ιουλίου 2019), σε συνεργασία με τον καταχραστή Εκτελεστικό Παραγωγό (τον οποίο είχε ήδη διορίσει ως «Υπεύθυνο Επικοινωνίας» της Αρχιεπισκοπής!), αυτοπαρουσιαζόταν σε προαναγγελία του ντοκιμαντέρ ως ο έχων την αρχική πρωτοβουλία για τη δημιουργία του («Με την προτροπή και την ευλογία του Σεβασμιωτάτου Αρχιεπισκόπου κ. Μακαρίου...»), οικειοποιούμενος απροκάλυπτα πρωτοβουλία άλλων!

Απαίτησε μάλιστα να εμφανιστεί και ο ίδιος σ' αυτό -παρότι δεν είχε καμία προσωπική γνωριμία ή οποιουδήποτε είδους διασύνδεση με τον Μακαριστό Αρχιεπίσκοπο και το έργο του. Φυσικά, η κ. Β. Μώραλη αρνήθηκε να παίξει αυτό το ανήθικο παιχνίδι για να κολακέψει τον κ. Μακάριο και να υποβαθμίσει την αξιοπιστία και την ποιότητα του ντοκιμαντέρ για το οποίο τόσο πολύ είχε μοχθήσει. Έτσι, βρέθηκε, χωρίς καμία πρότερη ενημέρωσή της, εκτός του ντοκιμαντέρ (που στηριζόταν αποκλειστικά σχεδόν στον ανιδιοτελή κόπο της), το οποίο πλέον πήραν στα χέρια τους οι άνθρωποι που φέρθηκαν με τον πλέον ανήθικο κι αδίστακτο τρόπο. Με προφανή στόχο (όπως με παρρησία η κ. Μώραλη κατήγγειλε εξ αρχής) να «μαγειρέψουν» το ντοκιμαντέρ σύμφωνα με τις σκοπιμότητες του κ. Μακαρίου για υποβάθμιση του έργου και της αξίας του προκατόχου του και, φυσικά, να «χωρέσει» η καταχρηστική συμμετοχή του σ’ αυτό! Όπως και έπραξαν!

Η αξιοπρεπής δημοσιογράφος απευθύνθηκε εγγράφως στον κ. Μακάριο, ζητώντας ευγενικά να την αποκαταστήσει στον αρχικό ρόλο της και να της επιτραπεί να ολοκληρώσει η ίδια το ντοκιμαντέρ.  Ο Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας απαξίωσε ακόμα και να της απαντήσει! Και ασφαλώς, η κ. Μώραλη δεν αποδέχθηκε σιωπηρά αυτή την εξευτελιστική μεταχείριση και κατήγγειλε προ έτους δημόσια και ανοιχτά την απαράδεκτη συμπεριφορά του κ. Μακαρίου, το «κουκούλωμα» της κατάχρησης του στενού συνεργάτη του εις βάρος του Φιλανθρωπικού Οργανισμού της Αρχιεπισκοπής, την εκστρατεία κατασυκοφά­ντησής της, καθώς και την κακόβουλη υφαρπαγή της πνευματικής ιδιοκτησίας της με σκοπό την κακοποίηση του περιεχομένου του ντοκιμαντέρ. Έκτοτε η Αρχιεπισκοπή Αυστραλίας και η «Βασιλειάδα» έχουν με επίσημες ανακοινώσεις τους και κατά παραγγελία δημοσιεύματα «οργάνων» τους διασύρει και συκοφαντήσει την κ. Μώραλη.

Και ενώ ο Αρχιεπίσκοπος κ. Μακάριος διαλαλεί ευκαίρως ακαίρως την προσφυγή του στη Δικαιοσύνη για δήθεν δυσφήμησή του από την εν λόγω δημοσιογράφο, αποσιωπά ότι και η κ. Βάσω Μώραλη έχει προσφύγει επίσης στην Ποινική Δικαιοσύνη εις βάρος του ιδίου και συνεργών του.

 

5.                  Τον «αξιωματούχο κληρικό» που μετέθεσε ο νυν Αρχιεπίσκοπος από την Ενορία του, επειδή -κατά το υπαγορευμένο δημοσίευμα του κ. Τσακιτζιάν- «...ο εν λόγω κληρικός πέρα από τις εκκλησιαστικές παρανομίες του, είχε καθιερώσει διπλά μπλοκ αποδείξεων δίχως φυσικά την έγκριση του Συμβουλίου. Όταν το Συμβούλιο ανακάλυψε την κλοπή ζήτησε την απομάκρυνση του κληρικού από την ενορία. Και ο Αρχιεπίσκοπος έπραξε όπως θα έπραττε κάθε ενσυνείδητος Ιεράρχης».

Ποιον «αξιωματούχο κληρικό» υπαινίσσεται άραγε - πάντα αποφεύγοντας τα ονόματα (νέο είδος δημοσιογραφίας αυτό!)- ο μεταφορέας των συκοφαντιών του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας; Μήπως τον ...προχωρημένο Αρχιμανδρίτη που ο κ. Μακάριος προβίβασε προ μηνών σε Αρχιεπισκοπικό Επίτροπο και τον μετέθεσε από την έως πρόσφατα Ενορία του, επιβραβεύοντάς τον για την ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗ 30.000 δολαρίων που αποδεδειγμένα διέπραξε (με ασφράγιστα μπλοκ αποδείξεων των $60, εν αγνοία του διοικητικού συμβουλίου της Ενορίας - Κοινότητάς του στο δυτικό Σύδνεϋ) κατά την ημέρα της επίσημης υποδοχής του νέου Αρχιεπισκόπου στη συγκεκριμένη Ενορία το Νοέμβριο του 2019; Την οποία υπεξαίρεση κατήγγειλε επισήμως και εγγράφως το δ.σ. στον ίδιο τον κ. Μακάριο, απαιτώντας την επιστροφή των χρημάτων (που δεν επιστράφηκαν ποτέ τελικά).

Και αν δεν εννοείται στη συγκεκριμένη «καταγγελία» ο εν λόγω Αρχιμανδρίτης, ποιος άλλος μπορεί να «φωτογραφίζεται»; Και γιατί ο «ενσυνείδητος Ιεράρχης» δεν έπραξε γι’ αυτόν που υπεξαίρεσε τις 30.000 δολάρια ό,τι έπραξε για τον άλλον που (υποτίθεται ότι) παρανόμησε, αλλά τον μεν τελευταίο μετέθεσε τιμωρητικά, τον δε πρώτο προβίβασε και επιβράβευσε σκανδαλωδώς; Γιατί δεν παρέπεμψε ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ στο Πνευματικό Δικαστήριο της Αρχιεπισκοπής -όπως γίνεται σε κάθε ευνομούμενη Εκκλησία- για να δικαστούν κατά την εκκλησιαστική τάξη και να αθωωθούν ή να τιμωρηθούν βάσει των ΥΠΑΡΚΤΩΝ ανομημάτων τους (και όχι βάσει τυχόν «στημένων» καταγγελιών); Γιατί δεν λειτουργούν τα Πνευματικά Δικαστήρια της Αρχιεπισκοπής ειδικά στη διάρκεια της δικής του θητείας και παριστάνει ο ίδιος ο κ. Μακάριος τον ελέω Θεού Δικαστή;

 

Θα μπορούσα να συνεχίσω, ματαιοπονώντας, με την βάσιμη αντίκρουση και άλλων συκοφαντικών και ανακόλουθων ισχυρισμών από τους οποίους βρίθει το δόλιο δημοσίευμα, που υπαγόρευσε το νέο καθεστώς της Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας στον νέο του πρόθυμο «υπηρέτη»... Άξιος ο μισθός του!

Δηλώνω απερίφραστα ότι όσο ο κ. Μακάριος και τα «όργανά» του θα σπιλώνουν λασπολογώντας τη μνήμη του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας (και προσφιλέστατου θείου μου) Στυλιανού, όσο θα ασελγούν στο έργο του και θα διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα με συκοφαντίες και ψέματα, θα βρίσκουν εμένα (κι αρκετούς άλλους, φαντάζομαι, που «απολαμβάνουν» ανάλογη μεταχείριση και αδικία εκ μέρους του σημερινού καθεστώτος της Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας!) απέναντί τους.

 

Ας αναλογιστούν οι ηγέτες της Εκκλησίας μας το βάθος και το εύρος της ζημίας που συντελείται, τον κλονισμό της εμπιστοσύνης του Ορθοδόξου λαού, την ήδη επιγενόμενη (νέα) διάσπαση της ενότητας του αυστραλιώτη Ελληνισμού με αποκλειστική ευθύνη του κ. Μακαρίου, όταν αντιμετωπίζονται με ανεξάντλητη ανοχή τέτοιες καινοφανείς κι αντιχριστιανικές συμπεριφορές και μεθοδεύσεις εκ μέρους υψηλόβαθμων στελεχών της!

Επιφυλάσσομαι για την άσκηση κάθε νομίμου δικαιώματός μου εναντίον και του υποβολέα (ηθικού αυτουργού) και του «προθύμου κονδυλοφόρου» για την επιχειρηθείσα συκοφαντική διά του Τύπου προσβολή της μνήμης του Μακαριστού θείου μου Στυλιανού Σ. Χαρκιανάκη και της δικής μου προσωπικότητας.

 

Με τιμή

ΝΙΚΟΛΑΟΣ Δ. ΚΑΛΛΙΟΥΡΗΣ

Δικηγόρος Αθηνών παρ' Αρείω Πάγω

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: