Πέμπτη 8 Ιουλίου 2021

Ρωσική εκκλησία: Η άρνηση εμβολιασμού είναι αμαρτία «Είναι αμαρτία να σκέφτεσαι τον εαυτό σου και όχι τον άλλον»


 Ρωσική εκκλησία: Η άρνηση εμβολιασμού είναι αμαρτία
«Είναι αμαρτία να σκέφτεσαι τον εαυτό σου και όχι τον άλλον»

 Η Ορθόδοξη εκκλησία της Ρωσίας χαρακτήρισε αμαρτωλούς όσους αρνούνται να εμβολιαστούν κατά του κορωνοϊού. 
 
Η εκκλησία κάλεσε όλους τους πιστούς να εμβολιαστούν, σε μια περίοδο που η Ρωσία καταγράφει ρεκόρ κρουσμάτων και θανάτων λόγω νέας έξαρσης του κορωνοϊού. 
 
Ο μητροπολίτης Ιλαρίων, επικεφαλής του τμήματος εξωτερικών εκκλησιαστικών σχέσεων του Πατριαρχείου της Μόσχας, δήλωσε ότι αυτοί που αρνούνται να εμβολιαστούν «διαπράττουν αμαρτία», για την οποία θα πρέπει «να εξιλεώνονται σε όλη τους τη ζωή». Είναι αμαρτία, συνέχισε, «να σκέφτεται κάποιος τον εαυτό του και όχι τον άλλο». 
 
Σε δηλώσεις του στην τηλεόραση ανέφερε ότι βλέπει καθημερινά ανθρώπους «που επισκέπτονται έναν ιερέα προκειμένου να εξομολογηθούν ότι είχαν αρνηθεί να εμβολιαστούν οι ίδιοι ή στενοί συγγενείς τους και άθελά τους προκάλεσαν τον θάνατο κάποιου». 
 
Η Ρωσία χθες ανακοίνωσε 737 νεκρούς σε 24 ώρες, αριθμός που αποτελεί «μαύρο» ρεκόρ για τη χώρα. Μέσα στο ίδιο χρονικό διάστημα καταγράφηκαν 23.378 κρούσματα, από τα οποία τα 5.498 στη Μόσχα. 
 
Στο μεταξύ ο υπουργός Υγείας, Μιχαΐλ Μουράσκο, δήλωσε ότι έως 850.000 πολίτες εμβολιάζονται καθημερινά στη χώρα. Σημείωσε ότι φαρμακευτικές εταιρείες έκαναν αίτηση για την έγκριση των εμβολίων τους στη Ρωσία, αλλά δεν αποκάλυψε ποιες ήταν αυτές. Μέχρι στιγμής στη χώρα χρησιμοποιούνται μόνο τα ρωσικά εμβόλια για τον κορωνοϊό.
 
Με πληροφορίες από Reuters 
Πηγή: LIFO

6 σχόλια:

Γκουρβελος Παναγιωτης είπε...

Κι αν κάποιος πεθάνει εξαιτίας του εμβολιασμού, άθελά του δεν αυτοκτονεί; Εξάλλου, οι εμβολιασμένοι είναι ασφαλείς και άτρωτοι από την επαφή τους με τους ανεμβολιαστους. Έτσι δεν είναι; Συνεπώς προτείνω προαιρετικό και όχι καταναγκαστικό εμβολιασμό, ιδίως των ηλικιωμένων και των ευπαθών κοινωνικών ομάδων. Εμβολιασμένοι και ανεμβολιαστοι ας συμφωνήσουμε επιτέλους ότι η οποιαδήποτε ιατρική πράξη προϋποθέτει εκ των ων ουκ άνευ την ελεύθερη συγκατάθεση του ανθρώπου. Αλλοιως μεταβαλλόμαστε σε άβουλα ζώα, που τα μπολιάζουν και τα σφραγίζουν χωρίς τη βούλησή τους. Μήπως κάποιοι οραματίζονται μια τέτοια φρικτή και ζωώδη κοινωνία;

Αναστάσιος είπε...

Αγαπητέ μου Παναγιώτη.
Όπως γνωρίζεις είναι άμισθος Διευθυντής μιας Μονάδας Φροντίδας Ηλικιωμένων. Επί 11 χρόνια προσφέρω τις όποιες υπηρεσίες μου, εις βάρος του χρόνου μου, και της υγείας μου, και τυγχάνω χωρίς ένσημα, ζώντας με τα όσα είχα συλλέξει από την εργασία μου, όταν την είχα προ της απολύσεώς μου, και την περιουσία των γονέων μου.
Επί 16 μήνες δίνω καθημερινή μάχη για την προστασία των ατόμων που είναι στην Μονάδα. Ως σήμερα ούτε ένας δεν ασθένησε από covid-19 εκ των τροφίμων. Αναπέμπω δόξα στον Θεό.
Δυστυχώς ασθένησαν 4 από τους εργαζομένους, οι οποίοι δεν πειθάρχησαν στα όσα οι υγειονομικές αρχές πρότειναν να κάνουν εκτός της εργασίας τους. Μία από αυτές έκανε σε εορτή τραπέζι στο σπίτι της σε 16 άτομα!!! Κατά τα άλλα λέει συνεχώς ότι δεν έχασε καμιά θεία Λειτουργία. Λόγω των μέτρων που είχα λάβει ουδείς εκ των τροφίμων ασθένησε. Να σου σημειώσω ότι είχα επιβάλει τα κατάλληλα μέτρα προτού η Πολιτεία τα επιβάλει.
Όταν ήλθε η ώρα του εμβολιασμού ζήτησα εν των υπευθύνων συγγενών να δώσουν την συγκατάθεση ή την άρνησή τους για να εμβολιασθούν οι τρόφιμοι. Ορισμένοι αρνήθηκαν. Ήταν δικαίωμά τους.
Από το προσωπικό ζήτησα το ίδιο, να κάνουν όσες το επιθυμούν. Δεν επέβαλα σε καμιά εκ των εργαζομένων να το κάνει. Το έκαναν μόνο 3 εκ των 20. Τώρα κάποιες το κάνουν.
Όπως κατανοείς δεν επέβαλα τίποτα σε κανένα. Μπορείς όμως σε παρακαλώ να καταλάβεις ότι καθημερινά τρέμει το φυλλοκάρδι μου ως υπεύθυνος, μήπως κάποιες εκ του προσωπικού ή και από εμένα νοσήσουν και ασθενήσουν οι ανεμβολίαστοι τρόφιμοι;
Μπορείς να σκεφθείς πως νιώθουν αυτοί οι άνθρωποι που επί 16 μήνες δεν μπορούν να δουν τα παιδιά τους, τα εγγόνια τους….
Ωραία τα διατυπώνεις αλλά επί του πρακτέου μπορείς να μου πεις τι μπορεί να γίνει.
Σου γνωρίζω, ότι προσωπικά το έκανα πρώτος το εμβόλιο, διότι με ενδιέφερε να μην κολλήσουν εξ αιτίας μου οι τρόφιμοι.
Γράφεις τα περί αυτοκτονίας.
Σε παρακαλώ απάντησε.
Ασθένησε κληρικός στον οποίο ο πνευματικός του του είχε πει να μην κάνει το εμβόλιο. Όταν πέθανε, ο πνευματικός έδωσε εντολή να μην που ότι είχε ασθενήσει για να μην «γίνει θόρυβος» και αποδειχθεί η αστοχία του. Κηδεύτηκε ως ασθενείς της conid-19 αφού κόλλησαν και ορισμένοι ανυποψίαστοι μέχρι την διάγνωση. Ως Θεολόγος αριστούχος που είσαι, μπορεί να μου πει την ευθύνη που έχει ο πνευματικός επί του θανάτου αυτού;
Λειτουργούσε κληρικός και ασθένησαν πολλοί από τους εκκλησιαζόμενους. Η εντολή του κληρικού προς όσους εκκλησιάζονταν για να μην «γίνει θόρυβος» ήταν να μην πουν τον χώρο του ναού αλλά κάπου στην πόλη. Ως αριστούχος Θεολόγος πως το κρίνεις αυτό;
Έχω 2 εργαζόμενες οι οποίες αρνήθηκαν να κάνουν εμβόλιο διότι τους το σύστησε ο πνευματικός τους. Τι έχει να πεις για αυτό;; που η ελευθέρα βούληση το ανθρώπου;
Έχω πολλά αλλά δεν θέλω να γράψω άλλα. Ο χρόνος μου είναι πολύτιμος και ελάχιστος.
Αγαπητέ μου Παναγιώτη, γνωρίζοντας τα αισθήματά σου προς τον άνθρωπο, σε παρακαλώ να απαντήσεις όχι με θεολογίες και φιλολογίες αλλά με πρακτικό τρόπο. Πρέπει να ανησυχώ για τον συνάνθρωπο ή «όσα πάνε και όσα έλθουν»;
Φιλικά
Αναστάσιος Κωστόπουλος

Ανώνυμος είπε...

Ας απαντήσουν αυτοί που έσπευσαν να χαρακτηρίσουν τον μη εμβολιασμό αμαρτία, στα παιδια της Γλυκερίας Μανουσάκη (44 ετών) γιατί θα ζήσουν τη ζωή τους χωρίς τη μητέρα τους.Κανείς δεν είναι εναντίον του εμβολιασμού. Είναι όμως τόσο ασφαλής και αποτελεσματικός με την σπουδή που έγινε; Εχουν εφαρμοσθεί ευρέως οι σύγχρονες τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή αυτών των εμβολίων ,ώστε να πείθουν για την ασφάλειά τους; Μια ουσία την παίρνεις στο σώμα σου πρωτίστως για να μη σε βλάψει και υστερα αν μπορεί να σε ωφελήσει.Όταν στην πράξη "μαθαίνουμε" ,με ποιό δικαίωνμα επιβάλλεις στον άλλο την υποχρεωτικότητα και με ποιά λογική χαρακτηρίζεις την ανυπακοή σε μια πολιτικοποιημένη επιστημονική άποψη "αμαρτία"; Πολύ περισσότερο αποτελεσματική θα ήταν η θέση "αυτό είναι το μόνο που έχουμε ως τώρα στα χέρια μας και οι ενδείξεις που έχουμε είναι ότι τα οφέλη είναι συντριπτικά περισσότερα από τους κινδύνους", παρά αυτή η φασιστική τρομοκρατία της υποχρεωτικότητας η οποία επενδύθηκε τώρα και με την "αμαρτία" για να τρομοκρατήσει αθώες περιδεείς συνειδήσεις.
Ας ελεγχθούν τα ""κορωνοπαρτυ" και οι εισαγόμενες κραιπάλες των κοσμοπολίτικων νησιών και οι Αγιοι Αρχιερείς ας κάνουν κάποιες δεήσεις να μας λυπηθεί ο Θε'ος και ας πάψουν να είναι τα παπαγαλάκια των πολιτικών , που μόνο τον άνθρωπο δεν έχουν στο πίσω μέρος του μυαλού τους. Δεν τους ενδιαφέρουν οι ανθρώπινες ψυχλες αλλά το "συστημα Υγείας" και πώς δεν θα καταρρεύσει ,γιανα κερδίσουν τις επόμενες εκλογές

Γκουρβελος Παναγιωτης είπε...

Αγαπητέ μου Τάσο, καλησπέρα!
Όπως σου φώναξα από το αυτοκίνητό μου, νωρίτερα το απόγευμα στην Πάτρα που σε είδα,επί του πρακτικού συμφωνούμε: θέλει μεγάλη προσοχή η μεταχείριση των ηλικιωμένων και των ευπαθών συνανθρώπων μας και σε συγχαίρω για την υπηρεσία σου. Επί του θεωρητικού όμως νομίζω πως συμφωνούμε ότι ο εμβολιασμός δεν μπορεί παρά να είναι προαιρετικός.

Γιάννης Ιωαννίδης είπε...

Κατά την πρόσφατη και παλαιότερη νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας:
"Το μέτρο του εμβολιασμού, καθ’ εαυτό,
συνιστά σοβαρή μεν παρέμβαση στην ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας και στην ιδιωτική
ζωή του ατόμου και δη στη σωματική και ψυχική ακεραιότητα αυτού, πλην όμως συνταγματικώς
ανεκτή, υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις: α) ότι προβλέπεται από ειδική νομοθεσία, υιοθετούσα
πλήρως τα έγκυρα και τεκμηριωμένα επιστημονικά, ιατρικά και επιδημιολογικά πορίσματα στον
αντίστοιχο τομέα και β) ότι παρέχεται δυνατότητα εξαίρεσης από τον εμβολιασμό σε ειδικές
ατομικές περιπτώσεις, για τις οποίες αυτός αντενδείκνυται. Η ως άνω
παρέμβαση, εφόσον κρίνεται, σύμφωνα με τεκμηριωμένα επιστημονικά δεδομένα, αναγκαία και
πρόσφορη για την προστασία της υγείας τόσο των ίδιων των εμβολιαζομένων όσο και τρίτων δεν είναι δυσανάλογη για την επίτευξη του προμνημονευθέντος συνταγματικού
δημοσίου σκοπού (προστασίας της δημόσιας υγείας)".
Συνεπώς, η αντίθεση στον υποχρεωτικό εμβολιασμό (όπως και η συμφωνία με αυτόν) προϋποθέτει τεκμηρίωση με παραπομπή στα έγκυρα επιστημονικά, ιατρικά και επιδημιολογικά πορίσματα στον αντίστοιχο τομέα και άρα δεν επιτυγχάνεται μία τέτοια τεκμηρίωση με απλή παραπομπή σε πολιτικές ή φιλοσοφικοηθικές απλώς αντιλήψεις ή σε χιλιαστικές προσεγγίσεις της πραγματικότητας.
Γιάννης Ιωαννίδης

Ανώνυμος είπε...

H αδελφή μου Μαρία Καγιάφα ετών 35 πέθανε διότι ο κληρικός που την εξομολογούσε της είπε να μην κάνει το εμβόλιο. Αρρώστησε από κορωνοϊό και άφησε πεθαίνοντας 4 παιδιά στον σύζυγο της. Τα παιδία θα τα μεγαλώσει ο κληρικός;
Είμαστε αγανακτισμένοι με τους κληρικούς.