Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

Χριστιανοί και τραμπουκισμοί

 Έξω από τον κινηματογράφο είχαν μαζευτεί πολλοί ευλαβείς χριστιανοί. Κρατούσαν πανό και σταυρούς.  Διαμαρτύρονταν με φωνές και απειλές ενάντια στο βλάσφημο φιλμ που παιζόταν.
 Περνούσε  από την περιοχή κι ο παπα-Γιώργης. Σταμάτησε να δει. Οι πιστοί ετοιμάζονταν να σπάσουν τη τζαμαρία. Ο ιδιοκτήτης του κινηματογράφου τα χρειάστηκε...
 Μέσα στη φασαρία και τις εντάσεις, ο ιερέας ανέβηκε τα σκαλιά του κινηματογράφου. Στάθηκε μπροστά στο πλήθος και ένευσε με τα χέρια του να ησυχάσουν για να μιλήσει. Οι πιστοί υπάκουσαν αμέσως στον ρασοφόρο ιερέα με τη λευκή γενειάδα.
 " Αδελφοί μου, εμείς οι χριστιανοί δεν έχουμε άλλο όπλο από την προσευχή! Ας γονατίσουμε να προσευχηθούμε στον Κύριο!".
 "Ναι, ναι", είπαν όλοι και γονάτισαν. Έψαλαν το "Τη Υπερμάχω...". Με κραυγές μάλλον...
 Κατόπιν ο παπα-Γιώργης ανέλαβε με βροντερή φωνή να αναπέμψει την ευχή:

  "Χριστέ και Κύριε, εσύ που επιτίμησες πάνω στη Γεθσημανή τον μαθητή σου τον Πέτρο, όταν έκοψε το αυτί του διώκτη Σου, και που αποκατέστησες μάλιστα τον διώκτη Σου στην υγεία του, μόνο και μόνο για να βάλει στη συνέχεια τα βλάσφημα χέρια πάνω Σου και να Σε οδηγήσει στο Σταυρό, σε ευχαριστούμε σήμερα για το παράδειγμά Σου και σε παρακαλούμε να μας επιτρέψεις να ΜΗΝ το ακολουθήσομε... Εμείς θα πατάξουμε κάθε βλάσφημο και κάθε αμαρτωλό που πιάνει στο στόμα του ακόμα και το όνομά Σου... Προσευχόμαστε να μας δώσεις τη δύναμη να μην ακολουθήσουμε το παράδειγμά Σου και να διορθώσουμε εμείς τις άστοχες ενέργειές Σου, διότι...".
  Τα υπόλοιπα λόγια δεν ακούστηκαν, σκεπάστηκαν από τα γιουχαίσματα....
  (Από το βιβλίο: "Όσο μπορείς..." του Βασ. Αργυριάδη)

     Βυζάντιος

45 σχόλια:

  1. Καλή και χριστιανική η προσπάθεια του παπα-Γιώργη αλλά το τέλος έπρεπε να το γνωρίζει. Δεν αντέχουν οι πορωμένοι που είναι μια μειονότητα στο σύνολο του χριστιανικού κόσμου την οδό της αγάπης ή της λεγόμενης βασιλικής οδού…..
    Έχω ζήση σε αίθουσα τα γιουχαρίσματα των ευσεβών και ορθοδόξων χριστιανών των μακριών σταυρών…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν ανάβουν τα αίματα τότε το γιούχα είναι πλημμέλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν υπάρχει μεγαλύτερο σκοτάδι από το σκοτάδι του μυαλού δεν κατανόησαν τους λόγους του Χριστού «Γνώσεσθε την αλήθειαν, και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς» (Ιω. η΄ 32) αυτή την αλήθεια την ερμηνεύει καθένας με τον τρόπο του και στο τέλος κάνει αγώνα για την αλήθεια του Χριστού πάνω σε σαθρά θεμέλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εκείνο που σας λέω αδέλφια είναι πως κάθε στρατευμένη ιδεολογία αφιονίζει τους οπαδούς της και προάγει το δογματισμό, τη μωρία, τη μισαλλοδοξία, και τη βαρβαρότητα. Κάθε στρατευμένη ιδεολογία είναι "πίστη" και κάθε "πίστη" είναι εκ φύσεως επιθετική, βάρβαρη, κατηχητική-προπαγανδιστική. Όσο μεγαλύτερη η σωτηριολογική προπαγάνδα, τόσο μεγαλύτερη η πίστη, το αφιόνι και η μωρία διασάλευσης του νου και η διέγερση των κατώτερων ενστίκτων... που σε βγάζουν τελικά έξω από την χριστιανική βιωτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο ΟΧΛΟΣ δεν έχει ποιότητα. Δεν υπάρχει χριστιανικός, εβραϊκός, ινδουιστικός, μουσουλμανικός κλπ. είναι ΟΧΛΟΣ και δεν μπορείς να τον μαλακώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα λόγια προσευχής αυτού του λευκασμένου λευίτη ας μας προβληματίσουν. Με συγκλόνισαν εσωτερικά διότι και εγώ μέσα στο πάθος θα ξεχνούσα την διδασκαλία του Ευαγγελίου και θα προσπαθούσα να διορθώσω αυτά που ο Θεός μας δίδαξε.
    Ο Θεός για γίνει έλεος διότι ως χριστιανοί είμαστε για κλάματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι ζωηρές διαμαρτυρίες όχι μονάχα επιτρέπονται αλλά και επιβάλλονται όταν υβρίζεται το θεανδρικό πρόσωπο του Κυρίου μας και τα ιερά πρόσωπα.
    Ατυχέστατο το δημοσίευμα κε Κωστόπουλε.
    Τι θλιβερότερο όλων;
    Τα σχόλια επιδοκιμασίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτην ακριβως την μεθοδο του παπα - Γιωργη χρησιμοποιει η Εκκλησια σημερα.
    Γι αυτο και δεν υπηρξε ουσιαστικη διαμαρτυρια (πλην ενδεχομενως της προσευχης), ουτε για την ψηφιση του Συμφωνου Συμβιωσης για ετεροφυλους, ουτε για την ψηφιση του Συμφωνου Συμβιωσης για ομοφυλοφιλους, ουτε για τα Gay - Pride σε διαφορες πολεις της Ελλαδος, ουτε για την διδασκαλια του Μουσουλμανισμου, του Ιουδαισμου και του Βουδισμου στους μαθητες της Δ' Δημοτικου, ουτε για την ριψη της εικονας της Παναγιας στον καλαθο των αχρηστων απο υπαλληλο του Οργανισμου Πιστοποιησης, ουτε για την απονομη της Σημαιας με κληρωση σε "τυχερο" μαθητη, κλπ. κλπ.
    Αρα λοιπον, ολοι οι Ελληνες Ορθοδοξοι Χριστιανοι συμπεριφερονται συμφωνα με τις επιταγες της Πιστεως τους. Διαμαρτυρονται χαμηλοφωνως και ησυχως !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  9. «Μακάριοι οι ειρηνοποιοί, ότι αυτοί υιοί Θεού κληθήσονται» (Ματθ. 5, 9).

    [Αγαπητοί,]
    Στο παρακάτω απόσπασμα, από μία επιστολή την οποία έγραψε ο ίδιος ο π. Σεραφείμ κατά την εορτή της μετακομιδής των λειψάνων του αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου – 27 Ιαν./9 Φεβ. , το 1977, υπογραμμίζει προφητικά τη μεγάλη ανάγκη για ενότητα των Ορθοδόξων, εν όψει της προκλήσεως της «Μεγάλης και Αγίας Συνόδου»:
    "Προσευχόμαστε ο Θεός να χαρίζει ειρήνη στο μικρό ποίμνιό Του και οι μικρές διαφορές απόψεων να μην καταστρέψουν την ενότητα όλων, όσοι θα έπρεπε να αγωνίζονται εναντίον της πραγματικής αποστασίας της εποχής μας – αυτήν που αντιπροσωπεύει η τρομακτική «Όγδοη Οικουμενική Σύνοδος» *, η οποία φαίνεται πως πλησιάζει. Κατά κάποιον τρόπο υποδεχόμαστε αυτήν τη ληστρική σύνοδο, διότι θα είναι ίσως τόσο ολοφάνερα αντι-Ορθόδοξη, ώστε κάποιοι θα τη δουν και θα αποστραφούν την ολέθρια αυτή οδό. Αυτός είναι ένας ακόμη λόγος για τους αληθινούς Ορθοδόξους χριστιανούς να μην είναι φανατικοί αλλά μετριοπαθείς, παραμένοντας στην οδό της αληθινής Ορθοδοξίας και όχι του σεκταρισμού, εν όψει τέτοιων πειρασμών".
    *[έτσι αναφέρονταν στη Σύνοδο, εκείνη την εποχή, οι διοργανωτές και σχολιαστές αυτης].

    Πηγή: http://orthodoxaustralia.org/2016/10/10/243-jan-27feb-9-1977-st-john-chrysostom/
    orthodoxethos.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κάποτε στο περιοδικό Ο ΣΤΑΥΡΟΣ σε άρθρο του ο π.Δανιήλ Αεράκης χαρακτήρισε ως "φλογοσβέστες" εκείνους που επιχειρούν να ποινικοποιήσουν εκκλησιαστικά και θεολογικά την επιβεβλημένη ζωηρή διαμαρτυρία των πιστών χριστιανών σε παρόμοιες ή ανάλογες περιπτώσεις.
    Οπωσδήποτε επιβάλλεται η διάκριση αλλά είναι αδιανόητη και η σιωπή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι μειοψηφίες υπήρχαν και θα υπάρχουν στο περιθώριο της Εκκλησιαστικής ιστορίας. Αν διαβάσεις τον Στεφανίδη θα δεις πολλά τέτοια Βυζάντιε από την ίδρυση της Εκκλησίας ως σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άραγε αυτός ο παπα-Γιώργης είναι υπαρκτό πρόσωπο ή ο συντάκτης του κειμένου προκειμένου να κατοχυρώσει και να προσδώσει κύρος στις ιδεοληψίες τις έθεσε στο στόμα του υποτιθέμενου "παπα-Γιώργη";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Προς 1:41/26/9: και ποια δηλαδή είναι η χριστιανική βιωτή;
    Να σιωπάς όταν υβρίζονται τα ιερά και τα όσια της πίστεώς σου;
    "Θαυμάσια" "χριστιανική βιωτή"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν καταλαβαίνω ποιους πειράζει η αλήθεια του προσευχητικού κηρύγματος αυτού του παπά. Καλά τα λέει. Δεν με νοιάζει αν είναι υπαρκτό πρόσωπο και ο Κύριος μιλούσε με παραβολές. Το καλύτερο που θα έπρεπε μερικοί από δω είναι να καθρεπτιστούνε σε αυτόν που Σταυρώθηκε από Αγάπη και μετά να τολμήσουνε ας ψελλίσουνε αντιδράσεις.
    π. Νεόφυτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο Βυζάντιος κατάφερε να μας περάσει το μήνυμα. Ο κάθε αποδέκτης ας το δει με την δική του οπτική ματιά. Προς Θεού όχι τραμπουκισμοί και γιουχαρίσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με προβληματίζουν οι επιθέσεις στην λογική αυτού του κληρικού από ορισμένους εδώ μέσα που νομίζουν ότι μόνο με τις δυναμικές χουλιγκανικές αντιδράσεις μπορούν οι χριστιανοί να αντιμετωπίζουν τους αντιτιθέμενους.
    Στα μαρτύρια των πρώτων χριστιανών και στους συναξαριστές βλέπω τους αγίου της Ορθοδόξου Εκκλησίας να έχουν συμπεριφορά ως και του παπά αυτού.
    Οι αντιδράσεις του διαφορετικού τύπου συγχωρέσατε με αλλά θα το πω προσομοιάζουν με την εποχή της ιεράς εξέτασης των αιρετικών παπικών.
    Μήπως μερικοί παποφέρνουν χωρίς να το έχουν συνειδητοποιήσει.
    Πως αντέδρασε ο Χριστός μα στον Πιλάτο και πως στον Σταυρό;
    α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σηκωθείτε απ τον τάφο μακαριστοί αγωνιστές επίσκοποι Αυγουστίνε και Σεβαστιανέ που καταεβάζατε τον κόσμο στο "άγιο πεζοδρόμιο" και με τη μάχαιρα του λόγου επιστομίστε τους όψιμους αναθεωρητές που μαραίνουν τον ιερό ζήλο και ψύχουν την αγωνιστικότητα του ποιμνίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο εκκλησιαστικός ιστορικός Σωκράτης αναφέρεται σε ομάδες ορθοδόξων χριστιανών που με πρωτοβουλία του αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, επί αρχιεπισκοπείας του τελευταίου στην Πόλη, κατέβηκαν στους δρόμους και τις πλατείες της κάνοντας ολονυχτίες και έψαλλαν με ζωηρότητα ύμνους που εξυμνούσαν την Αγία Τριάδα κρατώντας αναμμένες λαμπάδες. Αυτά έγιναν ως αντίδραση στα υπολείμματα των αρειανών που ζούσαν εκτός πόλεως και οι οποίοι όταν οι ορθόδοξοι γιόρταζαν μεγάλες γιορτές, μάλιστα το εσπέρας του Σαββάτου και της Κυριακής, συγκροτούσαν πυκνές ομάδες, εισέρχονταν στην πόλη, καταλάμβαναν κεντρικές θέσεις και έψαλλαν αρειανούς ύμνους που βλασφημούσαν την Αγία Τριάδα. Ερέθιζαν, επίσης, και προκαλούσαν τους ορθοδοξους λέγοντας "πού εισιν οι λέγοντες τα τρία μίαν δύναμιν";
    Ο ηγέτης των ορθοδόξων αντέδρασε με τον ίδιο τρόπο. Στο πεζοδρόμιο οι αρειανοί; Στο πεζοδρόμιο και οι ορθόδοξοι. Καθ ομάδας οι αρειανοί; Καθ ομάδας και οι ορθόδοξοι. Ύμνους αντιφωνικούς οι αρειανοί; Ύμνους αντιφωνικούς και οι ορθόδοξοι.
    Και έτσι ο τότε αυτοκράτωρ Αρκάδιος αναγκάσθηκε να λάβει μέτρα και να σταματήση τις δημόσιες εκδηλώσεις των αρειανών που μάλιστα τραυμάτισαν αρκετούς από τους ορθοδόξους σε μία εξόρμησή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Επειδή κάποιοι σχολιαστές αναφέρθηκαν στα συναξάρια μήπως θυμούνται κάποιους αγίους που συνέτριψαν τα είδωλα μπροστά στους ηγεμόνες;
    Έχουν μήπως υπ όψιν την πομπή του αγίου Τιμοθέου, επισκόπου Εφέσου, εναντίον της πομπής των ειδωλολατρών της Εφέσου στην οποία και βρήκε μαρτυρικό θάνατο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. AΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
    Την νύκτα της 13ης προς την 14ην Αυγούστου εδόθη μια χηρά μαρτυρία και ομολογία. 80 περίπου χριστιανοί, μη υποφέροντες τον εκτραχηλισμόν του λεγομένου καλλιτεχνικού κόσμου, και μη θέλοντες να καταντήση αυτός ο τόπος εν απέραντον χαμαιτυπείον, προπαντων δε λυπούμενοι την νέαν γενεάν, η οποία δημοσία διά του κινηματογράφου και του θεάτρου λαμβάνει μαθήματα διαφθοράς και ασεβείας, προέβησαν εις μίαν ηρωικήν πράξιν. Ηγόρασαν εισιτήρια, εισήλθον εις το εν Αθήναις θέατρον Μπουρνέλλη, όπου επαίζετο πορνικόν, κιναιδικόν και ασεβές έργον, περί του οποίου γράφομεν και ανωτέρω, και προς το τέλος του εργου, όπου διεκωμωδείτο ο Θεός και παρωδείτο το Σύμβολον της Πίστεως, εφώναξαν στεντορεία τη φωνή "Αίσχος" και έλεγον: "όχι να εξευτελίζουν και την Πίστιν! Όχι να διαλύουν τα πάντα"! Ο περισσότερος λαός μας, παρ όλας τας αμοραλιστικάς και αθειστικάς θεωρίας, πραγματικάς πλύσεις εγκεφάλων διά των συγχρόνων μέσων, και παρ όλα τα σκάνδαλα αναξίων εκπροσώπων του Κράτους και της Εκκλησίας, εις τα βάθη του διατηρεί ακόμη φιλότιμον και ζώπυρα ηθικής και πίστεως.
    Η παράστασις του ελεεινού θεατρικού έργου διεκόπη. Καταφθάσασα δε η Αστυνομία, -μέρτυς και αυτή εν μέσω της αντιφατικής και εγκληματικής γενεάς-, εκράτησε τέσσαρα πρόσωπα εκ των αποδοκιμασάντων το έργον, ηκολούθουν δε και άλλα τέσσαρα τελείως οικειοθελώς, διά να δώσουν και ενώπιον της Αστυνομίας και ενώπιον των δικαστηρίων, όπου παρεπέμφθησαν κατόπιν μηνύσεως του θιασάρχου κ.Π...,την μαρτυρίαν της χριστιανικής και εθνικής των συνειδήσεως.
    Εν τω μεταξύ οι κ.κ. ηθοποιοί, ενώ κατ αρχάς ετρομοκρατήθησαν προ της ιεράς οργής και αγανακτήσεως τόσου πλήθους θεατών και απεσύρθησαν εκ της σκηνής και εκρύπτοντο ως ο Αδάμ εν τω παραδείσω , βλέποντες κατόπιν, ότι οι χριστιανοί περιορίζοντο μόνον εις φωνάς, ώρμησαν ομοθυμαδόν εναντίον των και επροπηλάκισαν άνδρας και γυναίκας , υβρίζοντες αυτούς και τον Θεόν κατά τον χυδαιότερον τρόπον , και αποδεικνύοντες και δι αυτού του τρόπου ποίαν σχέσιν έχει η "καλλιτεχνία" των προς αυτό που λέγεται "πνευματικός άνθρωπος".
    ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 1975

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. http://aktines.blogspot.gr/2012/10/blog-post_5314.html
    H καλύτερη απάντηση στους θιασώτες της ηττοπάθειας από το μακαριστό Ν.Σωτηρόπουλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΤΙΜΟΘΕΟΥ
    "Εἰς Ἔφεσον ἐλατρεύετο ἡ Ἄρτεμις καὶ κατὰ τὰς πρὸς τιμήν της πανδήμους ἑορτὰς ἐλάμβανον χώραν ἀνήκουστα ὄργια, τὰ ὁποῖα δικαίως ἐξήγειρον τὴν ψυχὴν τοῦ Ἀποστόλου. Κατὰ τὴν τοιαύτην πανήγυριν, ὀνομαζομένην Καταγώγιον, τὸ ἔτος 97 μ.Χ., οἱ Ἐφέσιοι εἰδωλολάτραι περιήρχοντο μετημφιησμένοι καὶ μὲ προσωπίδας τὴν πόλιν, φέροντες μικρὰ εἴδωλα εἰς χεῖρας καὶ προβαίνοντες εἰς πλεῖστα ὄργια, ἐγκλήματα καὶ ἀσελγείας καθ᾿ ὁδόν. Ὁ Τιμόθεος ἐπιχειρήσας νὰ ἐμποδίσῃ αὐτούς ἐν μέσῃ ὁδῷ καὶ ἐλέγξῃ τὴν πλάνην των, ὑπέστη σφοδρὸν καὶ ἀνηλεῆ λιθοβολισμόν ἐκ μέρους τοῦ μαινομένου πλήθους, συνεπείᾳ τοῦ ὁποίου κατέπεσεν αἱμόφυρτος ἐπὶ τοῦ ἐδάφους. Οἱ εἰδωλολάτραι τότε μὲ μεγαλυτέραν λύσσαν ἔτυπτον διὰ λίθων καὶ ῥοπάλων τὸν Ἅγιον, τὸν ὀποῖον ἐχλεύαζον καὶ ἔσυρον ἀνὰ τὰς ὁδοὺς τῆς πόλεως. Ὁ Τιμόθεος μετὰ καρτερίας ὑφίστατο τὸ μαρτύριον, εὐχαριστῶν τὸν Κύριον, διότι τὸν ἠξίωσε νὰ προσφέρῃ τὴν ζωήν του ὑπὲρ Ἐκείνου καὶ νὰ γίνῃ πιστὸς «ἄχρι θανάτου».
    Ἐν τέλει ἐγκαταλειφθεὶς ἡμιθανής, περσυνελέγῃ μὲ πολλὴν εὐλάβειαν ὑπὸ χριστιανῶν καὶ μετεκομίσθῃ κρύφα πέραν τοῦ λιμένος τῆς πόλεως. Τὸ ἀσθενικὸν σῶμα τοῦ μάρτυρος ἐξαντληθὲν τελείως ἐκ τῶν κακώσεων καὶ τῶν τραυμάτων ὑπέκυψε καὶ ἡ παρθενικὴ ψυχὴ τοῦ ἁγίου τούτου ἀνδρός, ὁ ὁποῖος εἶχε τὸ αὐτό μαρτυρικὸν τέλος μὲ τὸν πρωτομάρτυρα Στέφανον, ἔσπευσεν εἰς συνάντησιν τοῦ ουρανίου αὐτῆς Νυμφίου, τὴν 22αν Ἰανουαρίου τοῦ 97μ.Χ., ἐπὶ τοῦ αὐτοκράτορος Δομετιανοῦ, ἢ κατ᾿ ἄλλην ἐκδοχήν, ἐπὶ Νέρβα, ἀνθυπατεύοντος τῆς Ἀσίας τοῦ Περεγρίνου".
    ΥΠΟ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΤΙΤΟΥ ΜΑΤΘΑΙΑΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Διαβάστε τον πρώτο λόγο του ι. Χρυσοστόμου "περί ακαταλήπτου του Θεού" και θα καταλάβετε ποιά είναι η θέση του.
    το Ότι κάποιοι αναφέρονται σε παραδείγματα αγίων δεν σημαίνει ότι τυα καταννοούν σωστα και κυρίως ότι όσου κατεβάζουν την πίστη στα πεζοδρόμια ομοιάζουμ με τους αγίους!!!!!!!!!!
    Βυζάντιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι να διαβάσουν βρε Βυζάντιε οι άνθρωποι των άκρων δεν τους ενδιαφέρει ούτε τι λένε οι περισσότεροι των Πατέρων ούτε το παράδειγμα του Κ.Η. Ιησού βλέπουν τι τους λένε οι γεροντάδες και οι παντελενοφόροι ΄Πατέρες΄. Μην χάνεις τον χρόνο σου δεν θα αλλάξουν άποψη ούτε με θαύμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Προς Βυζάντιο: δεν απάντησες επί της ουσίας. Μάλλον τσούζει και τσιγαρίζει η αλήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ο φανατισμός ποτέ δεν είναι καλός σίγουρα είναι καταδικαστέος όταν προέρχεται από την Εκκλησία της αγάπης και τους ανθρώπους της.
    Τα λόγια αυτού του ιερέα είναι τα λόγια που βγαίνουν από την διδασκαλία του Χριστού μας.
    Ο ορθόδοξος δεν μπορεί να μοιάζει στους μουτζαχεντίν των αλλόπιστων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ο Κύριος μας προτρέπει: «Μάθετε απ’ εμού, ότι πράος είμι και ταπεινός τη καρδία, και ευρήσετε ανάπαυσιν ταις ψυχαίς υμών» (Ματθ. ια' 29).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Η εκφορά ζωηρού- ελεγκτικού λόγου των κακώς κειμένων κάθε άλλο παρά συνιστά φανατισμό.
    Η σιωπή δεν είναι πάντα χρυσός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Όσοι κάθονται στις κερκίδες του εφησυχασμού και του συμβιβασμού καλά θα κάνουν να πάψουν να επικρίνουν εκείνους που τρέχουν στο στίβο του ομολογιακού αγώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ο Κύριος πήρε και το φραγγέλιο κάποτε. Αλλά αυτό το ξεχνούν κάποιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όταν προβλήθηκε το 1989 το αίσχος του Σκορτσέζε ο πιστός κλήρος και λαός αντέδρασαν δυναμικά και τελικά σταμάτησε η προβολή της ταινίας με συνέπεια η εφημερίδα "ΑΚΡΟΠΟΛΗ" να αναγράψει σχετικά:
    "Ο αγώνας των θρησκευτικών οργανώσεων, που δε δίστασαν ούτε μπροστά στα ΜΑΤ να εκφράσουν την αντίθεσή τους στην προβολή της ταινίας, δικαιώθηκε χθες απ το δικαστήριο".
    Ο δε σύλλογος των φοιτητών του Ποιμαντικού Τμήματος του ΑΠΘ σε δήλωσή του ανέφερε: "καταγγέλουμε την προκλητική ολιγωρία της πολιτείας και δηλώνουμε ότι συμπαραστεκόμαστε στις κηνιτοποιήσεις της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκηςως ελάχιστη συμμετοχή στον αγώνα της Εκκλησίας και επιφυλασσόμαστε για ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΕΡΑ ΜΕΤΡΑ".
    Τότε βάβαια είχαμε μπροστάρηδες που ξεσήκωναν τον κόσμο όπως το μακαριστό Φλωρίνης Αυγουστίνο, το Σεβαστιανό και άλλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αφού ο Κύριος 8.31 πήρε το φραγγέλιο όπως ανερυθρίαστα το γράφεις εδώ γιατί κατηγορούν οι ομοϊδεάτες σου τους βανδαλισμούς και τα φραγγέλια της ιεράς εξέτασης; Γιατί φωνασκείς ίσος για τα φραγγέλια των φανατικών μουσουλμάνων; Μια από τα ίδια είσαι. Ποια η διαφορά. Σε όλα υπάρχει μέτρο. Οι διαμαρτυρίες με βιαιότητα δεν έχουν σχέση με χριστιανούς. Η Εκκλησία των Κατακομβών δεν σου μίλησε ποτέ στην καρδιά σου; δεν διάβασες να δεις το παράδειγμα των Χριστιανών που έβαψαν με το αίμα της αγάπης και της θυσίας το δένδρο της Αγίας Εκκλησίας. Προσωπικά θλίβομαι για την κατάντια μας.
    Πέτρος Νικολακόπουλος
    Νίκαια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πράδειγμα προς μίμηση αποτελεί η στάση της ηγεσίας της Εκκλησίας της Μολδαβίας που πλαισιούμενη από τον κλήρο, τους μοναχούς και το λαό κατέβηκε στο πεζοδρόμιο εναντίον του gay pride (δεκάδες χιλιάδες κόσμος) με αποτέλεσμα να ματαιωθεί το συγκεκριμένο αίσχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αυτή τη στιγμή η υγιώς φρονούσα μερίδα της νεοελληνικής κοινωνίας διεξάγει έναν ωραίο και θεοφιλή αγώνα για τη διαφύλαξη και κατοχύρωση του ορθοδόξου προσανατολισμού και χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών, εναντίον του ελεεινού και τρισαθλίου νομοσχεδίου περί της αλλαγής φύλου και γενικώς εναντίον της αναληφθείσης επιχειρήσεως αποχριστιανισμού και αφελληνισμού της πατρίδας μας.
    Πολλοί, μάλλον οι περισσότεροι, είναι αυτοί που αναρωτιούνται: "πού είναι η επίσημη Εκκλησία"; Ποια η αντίδρασή της και η αντίσταση που επιβάλλεται να προβάλλει εν προκειμένω;
    Τη στιγμή,λοιπόν, αυτή βλέπουμε να αντικρύζουν το φως της δημοσιότητος κάποια αμφιλεγόμενα κείμενα που μονομερώς τονίζουν τον οπωσδήποτε κεντρικό ρόλο της προσευχής παραθεωρώντας, όμως, την αυτονόητη αλήθεια επί τη βάσει της οποίας υφίστανται και άλλες μέθοδοι δράσεως και αντιδράσεως, ουδόλως κατακριτέες όταν ασκούνται υπό όρους και προυποθέσεις.
    Η εκκλησιαστική Ιστορία, παλαιότερη και πρόσφατη, βρίθει σχετικών παραδειγμάτων.
    Ο Θεός μας έδωσε νου για να σκεπτόμαστε, να αξιολογούμε πρόσωπα και καταστάσεις, να κρίνουμε, να συγκρίνουμε,να ελέγχουμε. Στόμα για να μιλάμε και να διαμαρτυρόμαστε, χέρια για να γράφουμε.
    Κάποτε θα χρειασθεί και η έντονη και ζωηρή διαμαρτυρία μας. Αυθόρμητα έρχεται απ τα μύχια της υπάρξεώς μας. Μην την ποινικοποιούμε. ΔΕίγμα πνευματικής υγείας είναι. Ούτε αποτελεί άσκηση βίας η ζωηρή κραυγή και διαμαρτυρία. Έκφραση πόνου και αγωνίας συνιστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΠΕΡΙ ΦΡΑΓΓΕΛΙΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ
    "Τέλος κάμνομεν δημοσίαν την δήλωσιν. Ότι εάν παρ όλας τας αναφοράς, τα υπομνήματα, τας διαμαρτυρίας των Συλλόγων, ουδέν γίνη, τότε ο Σύλλογος "Μέγας Αθανάσιος" έχει την απόφασιν να βαδίση ριζοσπαστικήν γραμμήν. Το κακόν, προκλητικόν, σκανδαλώδες, ανυπόφορον καταστάν θα αντιμετωπίση άλλην κατάστασιν. Μετά τα ήπια μέσα θα υψωθή, ναι θα υψωθή ΦΡΑΓΓΕΛΙΟΝ.Δεν θα το κρατήσουν, ως θα έδει, αρχιερείς και θεολόγοι και ιεροκήρυκες. Θα το κρατήση ο λαός, ο ευσεβής λαός. Αυτός, όσον ολίγος και αν είνε, αυτός είναι ο φρουρός των Νόμων, των γραπτών και των αγράφων. Αυτός είναι ο φρουρός της Πίστεως και της Ηθικής. Εις αυτόν, κατά το τελευταίον άρθρον του Ελληνικού Συντάγματος, εις τον πατρωτισμόν αυτού αφιερούται η τήρησις του Συντάγματος και το Σύνταγμα δεν λέγει,ίνα η Ελλάς γίνη Χόλλυγουντ...Ναι! Ο λαός θα υψώση το φραγγέλιον και θα ακουσθή η φωνή του, φωνή Θεού, λέγουσα.
    -Μη ποιείτε την Ελλάδα οίκον αισχρού εμπορίου και τα μνήματα αυτής σπήλαια γκαγκστερικών ταινιών και εγκλημάτων...
    -Αλλά πριν φθάσωμεν εις τα άκρα, ας ελπίσωμεν εις την διά "νομίμων και κανονικών μέσων" διόρθωσιν του κακού. Ο Κύριος βοηθός!
    ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΠΙΘΑ ΜΑΡΤΙΟΣ 1953

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ο Κυριος, αγαπητε Πετρο 9 - 34, πηρε το φραγγελιο και ΑΝΕΤΡΕΨΕ ΤΑΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΩΝ ΚΟΛΛΥΒΙΣΤΩΝ, δεν κτυπησε ανθρωπους. Διαβασε παλι το σχετικο χωριον, διοτι δεν το εχεις προσεξει καλα.
    Ειναι δυνατον να συγκρινης την ενεργεια αυτη του Κυριου με τις πυρες της Ιερας Εξετασης και τους αποκεφαλισμους, τις εκτελεσεις, τις εκρηξεις και τους ομαδικους θανατους που εφαρμοζουν οι Τζιχαντιστες Μουσουλμανοι ?
    Η Ορθοδοξια ειναι η Θρησκεια της αγαπης και η διαμαρτυρια για την καταπτωση των Αρχοντων, που ψηφιζουν ανωμαλους Νομους, ειναι ενδειξη υγειας ενος τμηματος της Κοινωνιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Είναι επιεικέστατα ανεπίτρεπτο να παραλληλίζονται οι αγωνιστές που προπηλακίζονται από τους αντιφρονούντες υβριστές του Κυρίου με τους ιεροεξεταστές που έκαιγαν ανθρώπους στην πυρά. Να αναθεωρήσει ο σχολιαστής αυτόν τον ανατριχιαστικό παραλληλισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κάποιος έπλασε, προφανώς, ένα σενάριο περί υποτιθέμενης πρόθεσης κάποιων να θραύσουν υαλοπίνακες με αφορμή ασεβές κινηματογραφικό "έργο" και "έβαλε" κάποιον "παπα-Γιώργη" να υπερτονίσει μονομερώς το ρόλο της προσευχής και να καταδικάσει άλλες μορφές δράσεως. Πρόκειται για καθαρά υποκειμενικές αντιλήψεις που κάθε άλλο παρά δεσμεύουν την ηγεσία της Εκκλησίας και τα μέλη της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Δεν αναθεωρώ και μην με προκαλείς 7.08 διότι θα γράψω περισσότερα με ντοκουμέντα και όχι γενικόλογα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μα τόσο πείραξε κάποιους η ευαγγελική γλώσσα την οποία χρησιμοποιεί εδώ αυτός ο παπάς. πάει σκάρτεψε και η θεολογία της εκκλησίας από τους φανατισμένους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αυτό είναι το Πνεύμα του Ευαγγελίου έτσι πρέπει να ομιλούν και να δρουν οι ιερείς. Ας γίνει η στάση αυτή του λευκασμένου παπά-Γιώργη μάθημα για πολλούς που στο κήρυγμά τους ξεφεύγουν από ο πνεύμα του Ευαγγελίου σε προσωπικές λανθασμένες απόψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καθόλου δεν είναι αυτό το πνεύμα του Ευαγγελίου 9:17. Γι αυτό φθάσαμε εδώ που φθάσαμε. Λόγω της ηττοπάθειας των χριστιανών επενδεδυμένης με ευαγγελικό ψευτομανδύα.
    Ο υπερτονισμός της προσευχής ή μάλλον η απολυτοποίησή της συνιστά μονομέρεια.
    Στις Πράξεις των Αποστόλων συναντάμε μέχρι και την καύση των ειδωλολατρικών βιβλίων, ενέργεια που με τα σημερινά, διεστραμμένα και στρεβλά κριτήρια είναι politically incorrect.
    Οι μονομερείς απόψεις του υποτιθέμενου "παπα-Γιώργη" ελκύουν και εκλύουν αυτομάτως τη συμπάθεια του νεοεποχίτικου και νεοταξίτικου κατεστημένου που θέλει τους χριστιανούς να μην αντιστέκονται προκειμένου αυτό εύκολα να επιβάλλει τις θελήσεις του στη νεοελληνική κοινωνία. Αντίσταση μέχρις εσχάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αυτά συμβαίνουν στην Θεσσαλονίκη αυτές της μέρες για την παράσταση «Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ».
    Στην Θεσσαλονίκη ρόλο παίζει ένας ψετοπαπάς Κλεομένης και άλλοι φανατικοί χριστιανοί δεν υπάρχει εκεί δυστυχώς ένας πάπα Γιώργης. Αυτή είναι η κατάντια μας ως χριστιανοί σήμερα. να μας εκπροσωπούνε οι βλαμμένοι…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. "Αυτή είναι η κατάντια μας ως χριστιανοί σήμερα. να μας εκπροσωπούνε οι βλαμμένοι… ".
    Προφανώς, 12:34 21/10 έχεις χάσει το μέτρο στις εκφράσεις σου. Κατά τα άλλα ευαγγελίζεσαι το χριστιανικό ήθος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αν σε αντιπροσωπεύουν 7.24 οι Κλεομένιδες και οι συλληφθέντες ακραίοι με για σου και χαρά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή