Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

Αυτοκτόνησε ο γιος του διάσημου ψυχοθεραπευτή Ίρβιν Γιάλομ

Σχεδόν απίστευτο...

Ο γιος του Ίρβιν Γιάλομ(*), ο Βίκτωρ, αυτοκτόνησε. 

[...] Ο Φρόυντ γράφει σε επιστολή του: Υπάρχει ένας ρόλος όπου όλοι μας λίγο πολύ έχουμε αποτύχει, ο ρόλος του γονέα.

Μάρω Βαμβουνάκη

(*) Σημείωση ιστολογίου

 Ο Ίρβιν Γιάλομ (Irvin David Yalom, Ουάσινγκτον, 1931-) είναι Αμερικανός ψυχοθεραπευτής, συγγραφέας και ομότιμος καθηγητής Ψυχιατρικής στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ και συνεργάτης του Rollo May.

Αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους εν ζωή εκπροσώπους της υπαρξιακής σχολής ψυχοθεραπείας και είναι συγγραφέας του εγκυρότερου και πληρέστερου εγχειριδίου υπαρξιακής ψυχοθεραπείας

4 σχόλια:

  1. Κάπου διάβασα ότι είναι συνωνυμία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς, είναι επιβεβαιωμένο…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχουμε δυσκολεύσει τη ζωή μας, απουσιάζει από αυτή η απλότητα, απουσιάζει το οικογενειακό περιβάλλον, απουσιάζει ο φιλικός δεσμός. Ζούμε στην απομόνωση και έχουμε στο τέλος στην απαίτηση κάποιος άνθρωπος ψυχολόγος να μας λύσει τα εσωτερικά της ψυχής μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η σύγχρονη παιδαγωγική είναι για πέταμα. Επιστροφή στον τρόπο του παππού και της γιαγιάς. Σήμερα έχουν προβλήματα ψυχικά που τους οδηγούν στην αυτοκτονία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή