Έχουν γεμίσει τα σόσιαλ με φωτογραφίες της γυναίκας, που πάτησε με το
αυτοκίνητο το σκύλο στη Γαστούνη.
Όλες οι αναρτήσεις είναι γεμάτες ασύλληπτο μίσος από αυτοαποκαλούμενους ζωόφιλους!
Τι ψόφους, τι κατάρες, τι καρκίνους, τι ξεσκίσματα
και θανάτους εύχονται στη γυναίκα και την οικογένειά της!
Όλοι το ξέρουμε πια ότι τα σόσιαλ είναι ο
"κατάλληλος" χώρος για να βγάλει ο καθένας την ψυχοπαθολογία του, τη
δηθενιά του, την επιλεκτική ευαισθησία και την υποκρισία του.
Έχει όμως κι ένα καλό: Η έκθεση δείχνει και το
ποιόν του καθενός.
Και όποιος θέλει, ...βλέπει και καταλαβαίνει! Για να μην τρώει κουτόχορτο πλέον!
Και όποιος θέλει, ...βλέπει και καταλαβαίνει! Για να μην τρώει κουτόχορτο πλέον!
Παναγιώτης
Ασημακόπουλος

Φαίνεται η γυναίκα ότι δεν το ήθελε. Σταμάτησε άλλωστε. Νόμισε ότι το σκυλί απομακρύνθηκε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ νόμος δυστυχώς ασύλληπτα αυστηρότερος από το να πατήσεις άνθρωπο!!
Σημείο των καιρών και αυτό!
Το πρόβλημα είναι πάντα οι αυτοαποκαλούμενοι. Είτε αυτοαποκαλούνται "ζωόφιλοι", είτε "προοδευτικοί", είτε "φιλελεύθεροι", είτε και "συνειδητοί χριστιανοί". Και -επί το ειλικρινέστερον- ας διαβάσουμε την αμέσως προηγούμενη φράση όχι σε τρίτο, αλλά σε πρώτο πληθυντικό.
ΑπάντησηΔιαγραφή