“Αν κάποιος ξένος έλθει να μείνει μαζί σας στην χώρα σας, μην τον εκμεταλλευτείτε. Να του φέρεστε όπως σ’ έναν συμπατριώτη σας. Να τον αγαπάτε σαν τον εαυτό σας, γιατί και εσείς ξένοι ήσασταν στην Αίγυπτο”
Η τοπική εκκλησία των Πατρών είδε τους μετανάστες με αγάπη και τους συμπαραστέκεται με την εποπτεία του Μητροπολίτη Πατρών κ. Χρυσοστόμου με την καθημερινή σίτισή τους.
Και αν αφοδευαν μεσα στις εκκλησιες οπως εκαναν στο Αγαθονησι? Τοτε τι? Και αν εσφαζαν ολες τις κοτες και τα προβατα των ντοπιων που ειναι η μοναδικη περιουσια τους? Τοτε τι? Αγαπη? Και αν πατουσαν πανω στις Αγ.Τραπεζες οπως παλι εκαναν στο Αγαθονησι? Τοτε τι? Γιατι ολοι εσεις που μιλατε εξω του νυμφωνος λετε πολλα λογια? Λογια...Λογια...Λογια... Επειδη εισαστε στην απ'εξω...Επειδη οι μεταναστες ειναι κατι μιλια μακρυα απο εσας... Αλλιως? Αντε, χορτασμαε θεολογιες...
"τοτε προσελθων αυτω ο πετρος ειπεν κυριε ποσακις αμαρτησει εις εμε ο αδελφος μου και αφησω αυτω εως επτακις λεγει αυτω ο ιησους ου λεγω σοι εως επτακις αλλ εως εβδομηκοντακις επτα" καπου τα λέει στο κατα Ματθαιο. Αλλα χορτασαμε θεολογίες. Κατα τον 4,39 τα λόγια του Ευαγγελιου είναι ετσι για τον αερα.
Τι να γίνει ως πολυγραφότατος ο π. Θεόκλητος έκανε και μερικά λάθη. Το κείμενό του δεν νομίζω ότι αποπνέει το άρωμα της ορθοδόξου διδασκαλίας της εκκλησίας. Ο μακάριος γέροντας επηρεάσθηκε από το εθνικό φρόνιμα και όχι από το εκκλησιαστικό πνεύμα. Νεανία δεν έκανες καλά που το πρόβαλες αυτό το κείμενο το οποίο κάποιοι το χρησιμοποιούν όπως εσύ σήμερα εδώ.
Καλά γιατί βρε φίλε γιατί λες ότι δεν έκανε καλά. Την άποψή του έγραψε ο π. Θεόκλητος. Δεν είναι Ευαγγέλιο τα λόγια του. Έτσι πίστευε έτσι έγραψε. Μπορεί κάπου αλλού να γράφει διαφορετικά.
Δεν μπορεί, νεανία, νά΄χει δίκιο ο π. Θεόκλητος αφού έρχεται σε αντίθεση με τις αντιλήψεις των παραπάνω σχολιαστών. Και τί σιγά μην πιστέψουμε τον π. Θεόκλητο μπροστά σε τέτοιους αλάθητους. Ό,τι μας βολεύει το χρησιμοποιούμε άλλωστε, ό,τι δεν μας βολεύει το παραμερίζουμε. Τι θα πει ότι διαφέρει το εκκλησιαστικό φρόνημα από το εθνικό; Έχουν ακούσει ποτέ τίποτα για το μακεδονικό ζήτημα; Για εξαρχικούς και έλληνες (ίσον ορθόδοξοι), ή μάθαμε ένα ποίημα και το κολάμε παντού; Μπερδεύουμε την παγκοσμιοποίηση με την οικουμενικότητα; Η αλήθεια είναι πάντα ζήτημα λεπτών διαφοροποιήσεων. Με σεβασμό, κάποιος που αγαπάει μεν τους μετανάστες, αλλά επιμένει στην διατήρηση της ταυτότητας των λαών. Μην ξεχνάμε ο π. Παίσιος ποτέ στα γραπτά του δεν ξεχνά την πατρίδα του.
Η δικαιολογίες είναι πάντα στην ημερήσια διάταξη όλων μας. Είναι γνωστό ότι οι άλλοι έχουν άδικο όχι εμείς. Εμείς είμαστε ωραίοι και καλοί πάντα… !!!! Μαίρη
ΣΩΣΤΟ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΗ ΒΟΛΕΨΗ ΜΑΣ!!
ΟΠΟΤΕ, ΑΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ....
ΠΕΣΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ...
ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ!!!!!
Μήπως πρεπει καί ο ξένος νά σέβεται αυτόύς που τού προσφέρουν φιλοξενία;υπαρχει κι αυτή η πλευρά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι λεει ο απόστολο Παύλος περί αγάπης αλλά δεν τα λεει για μας αλλα για τους Κορίνθιους της εποχής εκείνης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά τα λέει στην Παλαιά Διαθήκη όχι στην Καινή.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο ζήτημα της μετανάστευσης είναι περίπλοκο μήν τό θίγετε μόνο από μια πλευρά,περι αγάπης κ.λ.π
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο δρόμο έχω δει να γράφουν ότι όλοι μετανάστες είμαστε. Νομίζω πως έχουν δίκιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ τοπική εκκλησία των Πατρών είδε τους μετανάστες με αγάπη και τους συμπαραστέκεται με την εποπτεία του Μητροπολίτη Πατρών κ. Χρυσοστόμου με την καθημερινή σίτισή τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστα πραττει ο μητροπολιτης,απλα είπαμε πώς το θέμα εχει πολλες πλευρές.Τοσο δύσκολο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αν αφοδευαν μεσα στις εκκλησιες οπως εκαναν στο Αγαθονησι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤοτε τι?
Και αν εσφαζαν ολες τις κοτες και τα προβατα των ντοπιων που ειναι η μοναδικη περιουσια τους?
Τοτε τι?
Αγαπη?
Και αν πατουσαν πανω στις Αγ.Τραπεζες οπως παλι εκαναν στο Αγαθονησι?
Τοτε τι?
Γιατι ολοι εσεις που μιλατε εξω του νυμφωνος λετε πολλα λογια?
Λογια...Λογια...Λογια...
Επειδη εισαστε στην απ'εξω...Επειδη οι μεταναστες ειναι κατι μιλια μακρυα απο εσας...
Αλλιως?
Αντε, χορτασμαε θεολογιες...
"τοτε προσελθων αυτω ο πετρος ειπεν κυριε ποσακις αμαρτησει εις εμε ο αδελφος μου και αφησω αυτω εως επτακις λεγει αυτω ο ιησους ου λεγω σοι εως επτακις αλλ εως εβδομηκοντακις επτα" καπου τα λέει στο κατα Ματθαιο. Αλλα χορτασαμε θεολογίες. Κατα τον 4,39 τα λόγια του Ευαγγελιου είναι ετσι για τον αερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου κολλαει αυτό;
ΑπάντησηΔιαγραφήπώς να εξηγήσουμε τον Αγιο Δημητριο που καρφώνει στό έδαφος και σκοτώνει τον Σκυλογιάννη,φθηνοι κηρυκες της τποτιθέμενης αγάπης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχεις δικηο.Λείπει η διάκριση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι δικαιολογίες δεν παύουν να είναι δικαιολογίες 4:31. Η ουσία όμως είναι το σημαντικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://2.bp.blogspot.com/_p9qk1pN75Vg/SlPj1AigkQI/AAAAAAAAD34/7zQBbawan3s/s1600-h/Page6.jpg
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΕΝΑ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΝΔΡΟΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΑΤΟΥ...
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ....
ΕΝΑΣ ΑΓΙΟΣ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΜΑΣ...
ΜΠΕΙΤΕ ΚΙΑ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΙ ΕΛΕΓΕ ΠΡΟ 10ΕΤΙΑΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ...
ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ...
ΝεανίαΣ
Μπράβο νεανία
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να γίνει ως πολυγραφότατος ο π. Θεόκλητος έκανε και μερικά λάθη. Το κείμενό του δεν νομίζω ότι αποπνέει το άρωμα της ορθοδόξου διδασκαλίας της εκκλησίας. Ο μακάριος γέροντας επηρεάσθηκε από το εθνικό φρόνιμα και όχι από το εκκλησιαστικό πνεύμα. Νεανία δεν έκανες καλά που το πρόβαλες αυτό το κείμενο το οποίο κάποιοι το χρησιμοποιούν όπως εσύ σήμερα εδώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά γιατί βρε φίλε γιατί λες ότι δεν έκανε καλά. Την άποψή του έγραψε ο π. Θεόκλητος. Δεν είναι Ευαγγέλιο τα λόγια του. Έτσι πίστευε έτσι έγραψε. Μπορεί κάπου αλλού να γράφει διαφορετικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορεί, νεανία, νά΄χει δίκιο ο π. Θεόκλητος αφού έρχεται σε αντίθεση με τις αντιλήψεις των παραπάνω σχολιαστών. Και τί σιγά μην πιστέψουμε τον π. Θεόκλητο μπροστά σε τέτοιους αλάθητους. Ό,τι μας βολεύει το χρησιμοποιούμε άλλωστε, ό,τι δεν μας βολεύει το παραμερίζουμε. Τι θα πει ότι διαφέρει το εκκλησιαστικό φρόνημα από το εθνικό; Έχουν ακούσει ποτέ τίποτα για το μακεδονικό ζήτημα; Για εξαρχικούς και έλληνες (ίσον ορθόδοξοι), ή μάθαμε ένα ποίημα και το κολάμε παντού; Μπερδεύουμε την παγκοσμιοποίηση με την οικουμενικότητα; Η αλήθεια είναι πάντα ζήτημα λεπτών διαφοροποιήσεων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε σεβασμό, κάποιος που αγαπάει μεν τους μετανάστες, αλλά επιμένει στην διατήρηση της ταυτότητας των λαών. Μην ξεχνάμε ο π. Παίσιος ποτέ στα γραπτά του δεν ξεχνά την πατρίδα του.
Η δικαιολογίες είναι πάντα στην ημερήσια διάταξη όλων μας. Είναι γνωστό ότι οι άλλοι έχουν άδικο όχι εμείς. Εμείς είμαστε ωραίοι και καλοί πάντα… !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαίρη