Όποιος συνέβη να μείνει καμιά βδομάδα στο σπίτι χωρίς να βγει μια βόλτα να δει τον ήλιο, μπορεί να αντιληφθεί το σκληρότατο της άσκησης των εγκλείστων. Ο άγιος Θεοφάνης, είναι...λατρεία! Ο,τι έχει μεταφραστεί στα ελληνικά από το έργο του, πρέπει να διαβαστεί από το Χριστεπώνυμον, προς ωφέλειαν...
Μόνο η λεγομένη βυζαντινής τεχνοτροπίας είναι η σωστή στις εικόνες; Αυτή της Ρωσικής και όχι δυτικής δεν είναι σωστή; Αυτό το Δυτικής προελεύσεως όπως και ο Αναστάσιος τι υπονοεί; Όταν λες σαλογραία άνωθεν εντολή τι θες να πεις; Δεν φτάνει μόνο να διαβάζω τα σχόλια αλλά πρέπει και εγώ που τα διάβασα να μάθω κάτι. Άντε λοιπόν ας μάθουμε και οι άλλοι.
Στα πνευματικά σπάνια βλέπω σχόλια. Μου κέντρισε το ενδιαφέρον και διαπίστωσα αδελφικά μαχαιρώματα. Κρίμα δεν νομίζω ότι αξίζει κάποιος να πέφτει τόσο χαμηλά με θέματα που έχουν να μας δώσουν δύναμη στον πνευματικό μας αγώνα. Το 1ο και το 2ο σχόλια είναι καλά, τι έχουν να μας δώσουν. Θα μου έδινε προσωπικά μεγάλη χαρά αν και στα πνευματικά δημοσιευμένα κείμενα διάβαζα σκέψεις για πνευματική ενίσχυση.
να με συγχωρειτε!!ειμαι ο ίδιος που έκανα και το 1ο σχόλιο.. φυσικα μια αγιογραφία μπορεί να δημιουργησει κατάνυξη στην ψυχή ή και τρόμο.. θα σας θυμίσω το γνωστό παράδειγμα όπου είχε παει κάποιος στον γερ.παίσιο και του είπε "γιατι ο Χριστός με κοιτάει έτσι σε αυτη την εικόνα?με κοιτάει σαν γερμανος..." το είπε αυτό γιατι η αγιογραφία είχε όντως λίγο άγρια χαρακτηριστικα... Οπότε μπορούμε και απο τον σχολιασμό των εικόνων να ωφεληθούμε.. Προσωπικα μου άρεσε και με ανεπαυσε οταν την ειδα αυτη του αγ.Θεοφανους γι'αυτο και το εξεφρασα..
υπέροχη αγιογραφία...και το ρητο του Αγίου..
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστούμε..
Όποιος συνέβη να μείνει καμιά βδομάδα στο σπίτι χωρίς να βγει μια βόλτα να δει τον ήλιο, μπορεί να αντιληφθεί το σκληρότατο της άσκησης των εγκλείστων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ άγιος Θεοφάνης, είναι...λατρεία!
Ο,τι έχει μεταφραστεί στα ελληνικά από το έργο του, πρέπει να διαβαστεί από το Χριστεπώνυμον, προς ωφέλειαν...
Οχι και υπεροχη. Δυτικής προελεύσεως όπως και ο Αναστάσιος!
ΑπάντησηΔιαγραφήTo προηγούμενο σχόλιο το υπογράφει η Σαλογραία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλπίζω ότι δεν σου δόθηκε άνωθεν εντολή να την...καραντινοποιήσεις...ως βέβηλη...
Μόνο η λεγομένη βυζαντινής τεχνοτροπίας είναι η σωστή στις εικόνες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή της Ρωσικής και όχι δυτικής δεν είναι σωστή;
Αυτό το Δυτικής προελεύσεως όπως και ο Αναστάσιος τι υπονοεί;
Όταν λες σαλογραία άνωθεν εντολή τι θες να πεις;
Δεν φτάνει μόνο να διαβάζω τα σχόλια αλλά πρέπει και εγώ που τα διάβασα να μάθω κάτι.
Άντε λοιπόν ας μάθουμε και οι άλλοι.
Στα πνευματικά σπάνια βλέπω σχόλια. Μου κέντρισε το ενδιαφέρον και διαπίστωσα αδελφικά μαχαιρώματα. Κρίμα δεν νομίζω ότι αξίζει κάποιος να πέφτει τόσο χαμηλά με θέματα που έχουν να μας δώσουν δύναμη στον πνευματικό μας αγώνα. Το 1ο και το 2ο σχόλια είναι καλά, τι έχουν να μας δώσουν. Θα μου έδινε προσωπικά μεγάλη χαρά αν και στα πνευματικά δημοσιευμένα κείμενα διάβαζα σκέψεις για πνευματική ενίσχυση.
ΑπάντησηΔιαγραφήνα με συγχωρειτε!!ειμαι ο ίδιος που έκανα και το 1ο σχόλιο..
ΑπάντησηΔιαγραφήφυσικα μια αγιογραφία μπορεί να δημιουργησει κατάνυξη στην ψυχή ή και τρόμο..
θα σας θυμίσω το γνωστό παράδειγμα όπου είχε παει κάποιος στον γερ.παίσιο και του είπε "γιατι ο Χριστός με κοιτάει έτσι σε αυτη την εικόνα?με κοιτάει σαν γερμανος..."
το είπε αυτό γιατι η αγιογραφία είχε όντως λίγο άγρια χαρακτηριστικα...
Οπότε μπορούμε και απο τον σχολιασμό των εικόνων να ωφεληθούμε..
Προσωπικα μου άρεσε και με ανεπαυσε οταν την ειδα αυτη του αγ.Θεοφανους γι'αυτο και το εξεφρασα..