Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Διαθρησκειακός διάλογος - Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος

Ο πρώτος στόχος του διαθρησκειακού διαλόγου δεν είναι ο προσηλυτισμός των αλλοθρήσκων εις τον Χριστιανισμόν ή των χριστιανών εις άλλην τινα θρησκείαν. Είναι εμφανώς και εντόνως διακεκηρυγμένον ότι εις τον διάλογον αυτόν προχωρούμεν δια πρακτικούς λόγους ειρηνικής κοινωνικής συμβιώσεως. Εαν αυτός ο βασικός πρώτος στόχος επιτευχθή, τότε κάθε μέλος της πολυθρησκευτικής κοινωνίας θα έχη την δυνατότητα, εαν θέλη, να αναζητήση τον διάλογον πίστεως μετά του οπαδού άλλης πίστεως.
Είναι ίσως δυσχερές να κατανοηθή η σημασία του διαλόγου της ειρηνικής κοινωνικής συμβιώσεως υπό των χριστιανών οι οποίοι ζουν εις το ειρηνικόν περιβάλλον μιας αμιγώς χριστιανικής και δη ομοδόξου κοινωνίας. Αλλ' οφείλουν όσοι αντιλέγουν εις τον διαθρησκειακόν διάλογον, ή όσοι υποστηρίζουν ότι αυτός πρέπει ευθύς εξ αρχής να είναι διάλογος πίστεως, να αναλογισθούν υπό ποίας συνθήκας ζουν οι εν κοινωνική μειοψηφία χριστιανοί, όταν η πλειοψηφία ποδηγετήται υπό φανατικών θρησκευτικών ηγετών, οι οποίοι αρνούνται το δικαίωμα υπάρξεως άλλης πίστεως εκτός από την ιδικήν των.

Όταν ηγέται τοιούτων αντιλήψεων συμμετέχουν εις ένα διαθρησκειακόν διάλογον με ηγέτας άλλων θρησκειών, εμποτίζονται ολίγον κατ' ολίγον από το πνεύμα της αναγκαιότητος της συνυπάρξεως, ακούουν και άλλας απόψεις, εμβαθύνουν ανεπαισθήτως εις αυτάς και ελπίζεται ότι αμβλύνουν την οξύτητα της αντιπαραθέσεώς των προς τας άλλας θρησκείας.

Όταν ο Απ. Παύλος επεσκέφθη τας Αθήνας, έκανε διαθρησκειακόν διάλογον με τους Αθηναίους. Δεν ωμίλησε κατ' ευθείαν περί του Χριστού. Ανεφέρθη εις όσα είχον είπει τνές των εθνικών ποιητών, και εις τον βωμόν του αγνώστου Θεού, δηλ. εύρε κοινά σημεία μεταξύ αυτών τα οποία επίστευε και εκήρυττε και εκείνων τα οποία οι Αθηναίοι μέχρι τότε είχον ακούσει ή επρέσβευον. Δια της προβολής των κοινών τούτων σημείων δεν ενόθευε την πίστιν και την διδασκαλίαν των, αλλά εδημιούργει δίαυλον επικοινωνίας με τους ακροατάς του κοινού ενδιαφέροντος.

Αυτοί οι οποίοι ανησυχούν μήπως δια των διαθρησκειακών διαλόγων οδηγηθώμεν εις έναν διαθρησκειακόν συγκρητισμόν, εις μίαν νέαν θρησκείαν, η οποία θα περιέχει όλα τα βασικά στοιχεία όλων των θρησκειών, έχουν επηρεασθή απο την συκοφαντικήν παραπληροφόρησιν, η οποία εμφανίζει τους επισκόπους της Ορθοδόξου Εκκλησίας ή τινας αυτών ως μη έχοντας την ορθόδοξον χριστιανικήν πίστιν. Αλλά τυχόν παραδοχή μιας τοιαύτης απόψεως συνεπάγεται απιστίαν ή ολιγοπιστίαν εις Αυτόν τον Χριστόν, ο Οποίος είναι η κεφαλή της Εκκλησίας και ο Οποίος δεν ημποδίσθη εις το κοσμοσωτήριον έργον Του ούτε από τας ανθρωπίνας αδυναμίας των μαθητών, τους οποίους ο ίδιος επέλεξε, ούτε απο την προδοσίαν του ενός αυτών. Εαν έχωμεν πίστιν εις τον Χριστόν και προσευχώμεθα θερμώς ίνα Ούτος διαφυλάττη τους επισκόπους "ορθοτομούντας τον λόγον της αληθείας Του", Ούτος θα εισακούση των προσευχών και δεν θα αφήση να προέλθη κακόν δια την Εκκλησίαν Του εκ των διαθρησκειακών διαλόγων.

Λοιπόν, εν συμπεράσματι, οι διαθρησκειακοί διάλογοι αποβλέπουν εις πρώτην φάσιν εις την ειρηνικήν συνύπαρξιν των πιστών των διαφόρων θρησκειών. Εφ' όσον αυτός επιτευχθή και υπάρξη ενδιαφέρον, το οποίον ελπίζεται ότι εν καιρώ θα προκληθή, θα δοθή ευκαιρία να ακουσθούν και αι καθαρώς ορθόδοξοι διδασκαλίαι επι διαφόρων θεμάτων υπο των πιστών των άλλων θρησκειών.
Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος

Υάκινθος

18 σχόλια:

  1. Μακάρι να είναι σωστή αυτή η κίνηση-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν γνωρίζω από αυτά...αυτά είναι της Εκκλησίας.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ολη η φασαρία έγινε επειδή ακούγαμε μερικούς που μιλούσαν για ένωση Εκκλησιών...Ο Οικουμενικός σπεύδει να ξεκαθαρίσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΙΝΑΙ ΙΕΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν πιστεύω που είναι κακό μερικοί Επίσκοποι να άνησυχούν για τις αλήθειες της Πίστης μας.και ποιος μου λεει εμνα πως δεν θα μεταπιδήσουν μερικοί σε άλλες δοξασίες με αποτελσμα να μοντερνίζουν παπιστοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μετά τις ομολογίες πίστεως κ.λ.π τα πήρε πίσω ο Πατριάρχης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάμε για δουλειά.Ας κάνουν ό,τι τους φωτίσει Ο Κύριος. Μου φτάνει η Πίστη η ορθή που έχω και ο αγώνας ο πνευματικός και οι μέριμνα της επιβίωσης που σε λίο καιρό θα γίνει σκληρότερη.Οι λογαριασμοί τρέχουν και εχω να σκεφτώ πολλές μέριμνες.Δεν θέλω άλλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. To κείμενο αυτό είναι γραμμένο πολύ πριν τις "ομολογίες πίστεως", άρα δεν σχετίζεται με αυτές. Αποτελεί τμήμα συνεντεύξεως που δόθηκε το 2000μ.Χ.
    Εαν κάποιοι φοβούνται μήπως παρασυρθούν και αλλοξοπιστήσουν, κάθονται σπίτι τους και ιδιωτεύουν, αλλά δεν αποτελούν κριτήριο πορείας της Εκκλησίας.
    Γεώργιοι Γεμιστοί- Πλήθωνες πάντοτε θα υπάρχουν, δεν θα σταματήσει η Εκκλησία να διαλέγεται εξ αιτίας τέτοιων κινδύνων, όμως κανείς δεν πηγαίνει στην κόλαση επειδή φταίει κάποιος άλλος-ας μην ψάχνομε για άλλοθι για την οποιαδήποτε προσωπική απώλεια-έναντι της Αληθείας είμαστε προσωπικώς υπεύθυνοι.
    Υάκινθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ.
    ΑΝ ΤΟΝ ΑΓΑΠΟΥΣΕ, ΘΑ ΚΟΙΤΑΖΕ ΠΩΣ ΝΑ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΑΛΛΟΔΟΞΟΥΣ.
    ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ.
    ΑΝ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΙ ΤΟΥ, ΘΑ ΝΟΙΑΖΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥΣ.
    ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΑΤΤΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΣΚΑΝΔΑΛΙΖΕΙ ΚΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ.
    ΟΠΩΣ:
    1)ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ(ΚΑΘΟΛΙΚΟΥΣ..Κ.Α.)ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΜΕ ΙΝΔΟΥΙΣΤΕΣ.
    2)ΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΣΤΗ "ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ" ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΔΟΞΟΥΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ ΚΑΘΑΡΑ!!
    3)ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΕΒΡΑΙΚΕΣ ΣΥΝΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΑ "ΚΟΙΝΑ" ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΕΒΡΑΙΩΝ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ.ΜΑ ΑΥΤΟΙ ΕΣΤΑΥΡΩΣΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΜΗ ΤΟΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΩΣ ΣΩΤΗΡΑ!!
    4)ΔΩΡΙΖΕΙ ΤΟ "ΑΓΙΟ" ΚΟΡΑΝΙ ΟΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΟ ΑΠΕΚΑΛΕΣΕ, ΣΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ...ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ...

    ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ...ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΠΛΗΣΙΟΝ, ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΕΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ, ΝΑ ΕΥΛΟΓΗΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ;
    ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΠ. ΠΑΥΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΕΙ, ΟΜΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΝΑ ΠΕΙΘΑΡΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

    ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΣΑΣ ΛΕΩ ΕΓΩ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ.

    ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΔΟΞΟΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΑΣΠΑΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ;
    ΑΦΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ Ή ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!!
    ΑΡΑ ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙ' ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ;
    ΚΙ ΕΤΣΙ ΑΘΕΛΑ Ή ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΙ Ο ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΣ.

    Ο ΘΕΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΑΚΡΟΘΥΜΕΙ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΄ΡΘΕΙ ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ με ανάπαυσαν οι σκέψεις αυτές του Πατριάρχου. Έχει δίκιο σε όσα λέγει. Γιατί τόσος πόλεμος για τους διαλόγους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kαλησπέρα!Νομίζω όλοι έχουμε τον ίδιο στόχο ,την βασιλεία των ουρανών!Το οτι έχουμε κάποιες διαφορετικές γνώμες,δεν σημαίνει πως δεν είμαστε ενωμένοι με τον Κύριο το οποίο είναι και το σημαντικότερο για μένα.Τα Γραφικά χωρία λέγουν την Αλήθεια της Πίστεώς μας και είναι απλανής οδηγός της Πίστεως.Ωστόσο πρέπει να έχουμε εμπυστοσύνη στην ιεραρχία της Ελλαδικής Εκκλησίας η οποία παρακολουθεί τα τεκταινόμενα και αποφασίζει....πην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα μου πει παρακαλώ κάποιος οι Παπικοί είναι Εκλησία; έχουν Ιερωσύμη; Τα μυστήριά τους είναι έγκυρα; Αυτά εγώ θέλω να λύσω, τα περισσότερα ας τα λύσουν οι μεγαλύτεροι από εμένα Θεολόγοι, και αν δεν έχουμε λύσει αυτά, τότε τι συζητάμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μόνο με αυτά που λέει εδώ έχει βάλει τα πράγματα στην θέση τους. Ας τα διαβάσουν κάποιοι κατά επάγγελμα διαμαρτυρόμενοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κατ αρχήν όταν έγινε το σχήσμα αποσχίστηκαν από την ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.Αρα δεν έχουν ''ένδυμα Γάμου''κατά τους Πατέρες ουτε το βάπτισμά τους είναι έγκυρo.EΝΟΧΟΠΟΙΟΎΝΤΑΙ για πολλα άλλα πάνω στα δόγματα.Αν το Πατριαρχείο ανανωρίζει όλες τις πλανεμένες εκκλησίες,ο Θεός δεν εμπαίζεται.Δεν εμπαίζεται διότι ο νόμος είναι η σκιά των μελλόντων αγαθών.Αν μερικοί εκ της ιεραρχείας έχουν παραβλέψει Αποστολικούς Κανόνες αυτό μου φαινεται πως έρχεται σε αντίθεση με την ενοτητα της Εκκλησίας και τον ίδιο τον Κύριο,Ο ΟΠΟΊΟς ΕΊΝΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΜΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΖΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΟΥΣ.Την ίδια τιμη δεν έχουν οι άγιοι με τον Κύριο;Όταν αποκόψει κανείς κάποιον από την ενότητα της Εκκλησίας δεν είναι σαν να αποκόβει τον Κύριο αφου είμαστε ενωμένοι;Στην ιεραποστολή που γίνεται στο Ζαίρ οι δικοί μας πηγαίνουν στα χωριά,οι Καθολικοί στις πόλεις.Ρωτούν:- θέλεται να σας μιλήσουμε για την ορθοδοξία;αν ναι προχωρούν στην διδασκαλία αν και εκεί είναι δεκτικοί,μπορεί να περάσει ένα διάστημα και δυο χρόνων για να κατηχηθούν,ώστε να βαπτιστούν και να γίνουν ορθόδοξοι.Οταν τόσα χρόνια γίνεται διάλογος και δεν γίνεται τίποτε τη στιγμή που οι ιθαγενείς κάτω απιστοι,άθεοι που και αυτοί είναι μπλεγμένοι με μαυρες μαγείες κ.λ.π και αυτοί βαπτίζονται οι δε άλλοι π[παπικοι,κ.λ.π]που είναι και μορφωμένοι όχι να ασπαστούν την πίστη θέλουν αλλά μας λέγουν και ελλειματικούς ..ζητουν και τα ρέστα και από πάνω τι να πουμε...Ακόμη και αν δεν υπήρχαν γραφές η ζωή σε κάνει πείρα...Η Ελλαδική Εκκλησία είμαι σίγουρη πως έχει γνώσεις και θα αποφασίσει.Ετσι μερικές σκέψεις είπα που μπορεί να είναι και λάθος .πην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έτσι το θέλω τον πατριάρχη υπερασπιστή της αλήθειας και της αγάπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. http://www.youtube.com/watch?v=j_LFqLAdnOg Η ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ,Η ΔΗΛΩΣΗ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕ ΣΩΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ -ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ -ΤΟ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΤΑΙ ΣΕ ΓΑΜΟΥΣ ΟΜΟΦΙΛΟΦΙΛΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ,ΤΟ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΛΟΓΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΣΥΝΑΓΩΓΕΣ ΕΒΡΑΙΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ,ΤΟ ΝΑ ΣΥΝΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΠΑ ΣΕ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ,ΤΟ ΝΑ ΔΙΩΚΕΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ 70 -100 ΕΤΩΝ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΔΑΝΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ...ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΠΗΔΑΛΙΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ....ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΟ ΙΕΡΟ ΠΗΔΑΛΙΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΑΜΕΣΑ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΑΠΟΛΕΣΘΕΙΤΕ -ΜΗ ΓΕΝΟΙΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ,Η ΔΗΛΩΣΗ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕ ΣΩΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ -ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ -ΤΟ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΤΑΙ ΣΕ ΓΑΜΟΥΣ ΟΜΟΦΙΛΟΦΙΛΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ,ΤΟ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΛΟΓΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΣΥΝΑΓΩΓΕΣ ΕΒΡΑΙΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ,ΤΟ ΝΑ ΣΥΝΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΠΑ ΣΕ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ,ΤΟ ΝΑ ΔΙΩΚΕΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ 70 -100 ΕΤΩΝ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΔΑΝΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ...ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΠΗΔΑΛΙΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ....ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΟ ΙΕΡΟ ΠΗΔΑΛΙΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΑΜΕΣΑ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΑΠΟΛΕΣΘΕΙΤΕ -ΜΗ ΓΕΝΟΙΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή