Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Καυτή ἀπορία

      Στήν ἐφημερίδα "τό Βῆμα" τῆς 10ης Ὀκτωβρίου πέρασε μιά ἀπρόσμενη εἴδηση:
     “Ἀπό τόν Ἰανουάριο θά ξεκινήσουν οἱ διαδικασίες γιά τή νομοθετική κατοχύρωση τῆς συμβίωσης ὀμόφυλων ζευγαριῶν. Ἡ νομοπαρασκευαστική ἐπιτροπή τοῦ Ὑπουργείου Δικαιοσύνης γιά τόν ἐκσυγχρονισμό τοῦ οἰκογενειακοῦ δικαίου, λειτουργεῖ ἤδη ἀπό τό καλοκαίρι καί ἀπό τήν Πρωτοχρονιά τοῦ 2011 ἀναμένεται νά ἀσχοληθεῖ μέ ζητήματα πού ἀφοροῦν τή συμβίωση ὁμόφυλων ζευγαριῶν”.
     Ἀπό ὅ,τι βλέπετε, μᾶς περιμένει μιά μεγάλη πρόοδος(!!!) στό διαβολικό ἀγώνισμα τοῦ ἐκχυδαϊσμοῦ τοῦ οἰκογενειακοῦ δεσμοῦ.
     Πλήθη λαοῦ, πού ἀναθέτουν τίς συνειδησιακές ἀγωνίες τους στά ἡγετικά στελέχη τῆς Ἐκκλησίας καί ἀναζητοῦν ἀγωνιστική σημαία στά παράθυρα τῶν Συνοδικῶν διαβουλεύσεων, περιμένουν νά ἀκούσουν ἀπό ἐκεῖ τά μηνύματα τῆς εὐπρέπειας καί τίς διδαχές τοῦ ἐξαγιασμένου ἤθους. Τί σκέπτονται καί τί λένε οἱ πατέρες;
     Πρός τό παρόν, δέν ἀκούστηκε ὅτι ἡ Σύνοδος συζήτησε τό θέμα.
     Ἐμεῖς, πιό ἄμεσα καί πιό ἐναγώνια, θά ρωτήσουμε τούς δυό στενούς καί ὁμόψυχους φίλους καί συγκυρίαρχους τοῦ Συνοδικοῦ προεδρείου, τόν Ζακύνθου Χρυσόστομο καί τόν Ἀθηνῶν Ἱερώνυμο: Ἅγιοι πατέρες, πῶς ἀξιολογεῖτε τήν πρωτάκουστη αὐτή ὑπουργική πρωτοβουλία καί πῶς μεθοδεύετε τήν ἀντίδρασή σας ἤ τήν ἀνταπόκρισή σας;   

17 σχόλια:

  1. Αμ τι μόνο στην Τήλο θα πηγαίνουν πρέπει να ανοίξει ο δρόμος για Ζάκυνθο μεριά…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σαν ορθόδοξο κράτος έπρεπε να μην επιτρέψει κατα την γνώμη μου τέτοιες παρεκκλίνουσες αποφάσεις.Οσο και αν είμεθα ευρωπαίοι, θα έπρεπε να διατηρήσουμε τα στοιχεία εκείνα που μας χαρακτηρίζουν ως ορθόδοξους έλληνες..
    Δυστυχώς όχι μονον επτωχευσαμεν οικονομικώς αλλά και ηθικώς..
    π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Υμείς γαρ επ' ελευθερία εκλήθητε, αδελφοί" (Γαλ. Ε΄ 13).
    Σημαίνει και ελευθερία στην επιλογή της αμαρτίας. Το κράτος μας δεν είναι θεοκρατικό οι πολίτες πρέπει να έχουν την επιλογή που επιθυμούν. Όσοι θέλουν συνειδητά να αμαρτάνουν ας έχουν και την νομιμότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στα αυτιά μου ηχούν τα λόγια της Σαπφώς Νοταρά «Σόδομα και Γόμορρα».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι ένα θέμα που μπαίνει 8:10.
    Για χάριν της ελευθερίας να νομιμοποιήσουμε την ανηθικότητα;
    Ξεχωρίζουμε δηλαδή άλλες παρεκκλίσεις είναι κακές όπως ο φόνος,η μη απόδοση των φόρων,η κλοπή κ.λ.π και άλλες οχι κακές;
    Είναι ένα ζήτημα αυτό!
    Διότι αν η κλοπή ας πουμε είναι παράβαση και θεσπίστηκαν νόμοι για αυτήν ,γιατί να μην είναι και παράβαση μια παρελλίνουσα ανήθικη συμπεριφορά κάποιων η οποία σκανδαλίζει...
    Νομιμοποιείς έτσι τον πολλαπλασιασμό του κακού.
    Η Ελλάδα ξεχώριζε από παλιά από την ορθοδοξία της και τον πολιτισμό της.Δεν υπάρχει αυτό τώρα και θα γίνουμε και εμείς ΒΑΒΕΛ λόγω του συνόλου των παρεκκλίσεων μας.
    οπισθοδρομική άποψη αυτή ;
    Το ζήτημα είναι να διερωτηθεί κανείς τι είναι πρόοδος;πην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μετά απο τα τόσα έχουν συμβεί στην Ελλάδα μας όλα πλέον είναι αναμενόμενα..

    Καλή σας μέρα κ ο Θεός βοηθός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΟΣ Η ΑΛΛΟΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ Η ΚΑΘΕ ΑΝΩΜΑΛΙΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καυτή απορία δεν είναι. Καυτό θέμα είναι. Η Εκκλησία το καταδικάζει και καλά κάνει. Όμως το πρόβλημα υπάρχει. Αρκετοί εν συνείδηση χριστιανοί το έχουν το κουσούρι. Κάνουν το αγώνα τους και ο Θεός ας τους ελεήσει.
    Στην Ελλάδα δεν ζουν μόνο χριστιανοί αλλά και αλλόθρησκοι ή άθεοι. Αυτοί γιατί να μην μπορούν να συμβιώνουν νόμιμα; Τι μας πειράζει εμάς; Την ψυχή του ο καθένας την έχει χωριστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι ανώμαλοι από ισχνότατη μειοψηφία θα καταφέρουν να νομιμοποιήσουν την διαστροφή τους. Οι χριστιανοί απαθώς παρακολουθούν τον ηθικό εκτροχιασμό της κοινωνίας. Η σιωπή είναι ενοχή.
    Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπορεί Μαίρη να μην είναι ενοχή αλλά ποιμαντική ΑΝΟΧΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η Σύνοδος να καταδικάσει την όποια σκέψη για νομιμοποίηση συμβίωσης ομόφυλων ζευγαριών. Οι Ιεράρχες γιατί σιωπούν; Είναι απαράδεκτο ο υπουργός δικαιοσύνης να σχεδιάζει νόμους για τέτοιες ανομίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Eγώ δεν το βλέπω κακό.
    Γιατί όχι;
    Τι κακό υπάρχει σε αυτό;
    Δεν το καταλαβαίνω.Μια χαρά θα είναι.
    Ο κάθε ένας άνθρωπος κάνει τις επιλογές του.
    Σεβαστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πώς να μη σιωπήσουν αγαπητοί αδελφοί οι ιεράρχες μας όταν υπάρχει συνοδικό έγγραφο,συνταχθέν προ ολίγων μόλις ετών,στο οποίο η ομοφυλοφιλία των κληρικών χαρακτηρίζεται σαν ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο;΄Βέβαια κάποιοι απ τους υπογράψαντες, που ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ αποτελούσαν την πλειοψηφία, δήλωσαν κατόπιν ότι υπεκλάπη η υπογραφή τους πλην όμως η ζημία έγινε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στην εποχή μας θα έλθουν και χειρότερα. Η αμαρτία βασιλεύει σε όλους τους τομείς. Η απόλαυση των σαρκικών αμαρτημάτων κυριαρχεί παντού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λύθηκαν όλα τα προβλήματα και η κυβέρνηση θα προχωρήσει και σε αυτό. Πάμε κατά ….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καθόλου ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο δεν είναι.Ειναι μια κτηνώδης αντίληψη και συμπεριφορά η οποία παρασύρει και κρημνίζει στον θάνατο και άλλες ψυχές.Από την στιγμή λοιπόν που έχει αυτή την παρεκτροπή, από που κι ως που ειναι προσωπικό το δεδομένο δεν το καταλαβαίνω παργματικά!!!Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο Θεός μας έπλασε ελεύθερους για να κάνει ο καθένας την επιλογή του. Κάθε ψυχή έχει την αξία της για τον Θεό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή