Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Μην κρίνεις

«Μην κρίνεις τον πόρνο. Εάν εσύ είσαι σώφρων. Κι εσύ είσαι παραβάτης του νόμου όπως κι εκείνος. Γιατί Αυτός που είπε να μην πορνεύσεις (Ματθ. 5,27), είπε και να μην κρίνεις (Ματθ. 7,1)».   
Από το Γεροντικό

20 σχόλια:

  1. ο παράδεισος είναι γεμάτο ταπεινούς
    ΜΕΤΑΝΟΗΜΕΝΟΥΣ... ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ..ΟΠΩΣ Η οσία Μαρία Αιγυπτία
    που ειναι η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ αγία αμέσως μετά την Παναγία μας...

    η κὀλαση είναι γεμάτη ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ
    ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΠΑΡΘΕΝΟΥΣ
    ΝΗΣΤΕΥΕΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΕΥΣΕΒΕΙΣ
    ΑΛΛΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΘΕΑΡΕΣΤΟΥΣ
    ΔΙΟΤΙ ΟΥΤΕ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΕΧΟΥΝ
    ΟΥΤΕ ΑΓΑΠΗ...

    ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ...
    ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
    ΧΩΡΙΣ ΚΟΛΑΚΕΙΕΣ
    ΘΥΜΩΝΟΥΝ
    ΚΡΑΤΑΝΕ ΚΑΚΙΑ
    ΒΡΙΖΟΥΝ
    ΔΙΩΧΝΟΥΝ
    ΚΑΙ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ
    ΜΕ ΛΥΣΑ ΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΑΘΕΙΑ...

    ΜΑΡΤΥΣ ΜΟΥ Ο ΘΕΟΣ...
    ΓΙΑ ΟΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eάν εσύ είσαι σώφρων γιατί ελέγχεις τον μη σώφρονα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eάν εσύ είσαι σώφρων γιατί ελέγχεις τον μη σώφρονα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ---------------------------------
    ΗΡΕΜΗΣΕ ΚΑΛΕ 7.01

    ΘΙΧΤΗΚΕΣ?!
    ΜΗ ΤΡΕΛΕΝΕΣΑΙ....

    ΠΟΙΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΠΟΥ????

    ΑΠΟ ΠΟΟΟΟΟΤΕ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ?????????????

    Ή ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ?

    ΡΩΤΑ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΣΟΥ!!!

    ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ?????????
    @ 11:27
    Από τότε που δεν σκέπτεσαι ούτε και πράττεις ορθόδοξα αγαπητή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 12.27
    -----------ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΓΑΠΗΤΗ ΣΑΣ!!!

    ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ.
    ΔΙΟΤΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΑΓΑΠΑΤΕ
    ΟΥΤΕ ΣΑΣ ΑΝΗΚΩ...
    ΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ
    ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΑΤΤΩ????????
    ΑΦΟΥ
    1ον ...ΔΕΝ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ...
    2οΝ...ΓΙΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.
    3ον...ΕΙΣΤΕ ΕΜΠΑΘΗΣ.\
    4ον ...δεν εχετε επιχειρηματα!!!

    ΛΥΠΑΜΑΙ.
    ΑΛΛΑ ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΣ.
    ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Φ Ρ Ι Χ Τ Η ΑΔΙΚΙΑ Η ΚΑΤΑΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΓΙΑ ΗΘΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΡΑΚΟΥΛΙΑΡΙΚΟ ΣΠΟΡ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΔΙΔΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ, ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΘΕΟΥΣΟΙ ΚΑΙ ΘΕΟΥΣΕΣ...ΚΥΡΙΕ ΣΥΓΧΩΡΗΣΟΝ...

    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΠΗΘΕΙ ΔΙΟΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΣΑΚΚΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΑΙΣΩΠΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΠΙΣΙΝΑ ΣΑΚΚΟΥΛΙΑ, ΟΧΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΣΤΑΝΕ ΦΑΡΜΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ.

    ΓΙ ΑΥΤΟ, ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΑΥΡΩΣΟΥΜΕ ΑΝΤΡΑ Ή ΓΥΝΑΙΚΑ.

    ΜΟΛΙΣ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΣΤΟΜΑ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟΣ, ΤΙ... ΤΡΥΠΗΤΗΡΙΑ ΔΑΙΜΟΝΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙ ΠΗΛΑΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΕΙ...

    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΜΟΝΟ Η ΕΠΙΚΡΙΣΗ ΙΕΡΕΩΝ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΙΣΤΕΩΣ.

    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΡΝΟΣ, Ή ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ Ο ΙΕΡΕΑΣ, ΕΓΩ Ο ΛΑΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΑΡΩ..

    ΑΝ ΟΜΩΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΞΩ...ΝΟΜΙΖΩ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ετσι είναι την ημέρα της Κρίσεως θα τα πούμε όταν όλοι θα κολαστούμε κυρία μου,ενω εσύ θα σκάσεις μύτη στο Παράδεισο με αερόστατο.
    Σταμάτα πια αυτό το τροπάριο!Και αλήθειες να είναι αυτά που λές δεν με πείθεις με τον τρόπο που τα λές.και ξέρεις γιατί;Γιατί δεν αληθεύεις εν αγάπη.Δεν έχουμε τίποτε μαζί σου αλλά και η αγιότερη δεσποσύνη να ήσουν αφού γίνεσαι αφορμή για θυμό,την ημέρα της Κρίσεως θα δώσεις και εσύ λογαριασμό.Συνεπώς ειρήνευσε και ειρηνεύουμε και εμείς.Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 8.31ΠΜ
    +ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ.
    ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΣ.

    1Ν-ΚΥΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ.
    ((και κομμένα τα "μου"))
    2Ν-ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΘΥΜΟ!!!
    δοξα Τὼ Θεῶ+
    (((ΜΟΝΟ ΘΛΙΨΗ.έχω..ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΜΙΣΟΣ)))
    3Ν-ΕΧΕΤΕ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΡΩΝΙΚΕΣ
    ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ....ΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ
    +πάντα,ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ!

    4Ν-- ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΑΡΙΟ?
    ΤΙ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΑΚΡΙΒΩς?
    ΓΙΑΤΙ ΣΥΓΧΙΖΕΣΤΕ?
    ΜΗΠΩΣ εχετε δαιμόνιο ΚΑΙ ΛΥΣΑΤΕ ΕΤΣΙ?
    5Ν-ΕΙΜΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΗ.
    ΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΠΡΑΟΣ?
    -Ο ΘΥΜΟΣ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΙΤΙΑ.
    οι αλλοι ειναι απλα η αφορμη...
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ!-ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ=ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΣΑΣ.
    ΦΤΑΙΕΙ μια αγνωστη?
    ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΚΑΤΕΙΛΗΜΕΝΟΣ?

    6Ν-ΜΟΥ ΕΠΙΤΙΘΕΣΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕ ΕΙΡΩΝΙΕΣ+ΜΙΣΟΣ,ΕΜΠΑΘΕΙΑ Κ ΚΑΚΙΑ.

    ΓΙΑΤ??????????????????????

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΑΣ ΛΥΠΑΜΑΙ
    ΔΙΟΤΙ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΚΙ εμένα Ο ΙΔΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ,Μ'ΕΠΛΑΣΕ....

    ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ
    ΚΑΙ ΦΕΡΕΣΤΑΙ ΣΑΝ αντίΧΡΙΣΤΟΣ.

    ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΘΛΙΒΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ
    ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ....

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ
    ΓΙΑ ΣΑΣ+ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ..

    ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ.
    ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ.

    ((+το ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΟΛΑΣΤΕΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΚΥΡΙΟς.
    ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΙΠΑ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ
    ΚΑΙ ΑΔΙΚΩΣ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ.))

    ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 4.58

    Αν αγαπάμε Τον Χριστό μας
    θέλουμε μόνο χαρά να Του δίνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. «Το να μην μπορείς καθόλου να συγκρατήσεις το θυμό σου είναι απαίδευτο κι ακόλαστο.

    Το να τον συγκρατείς πάντοτε και παντού είναι πολύ δύσκολο
    ... και σε μερικούς ολότελα αδύνατο.»

    Πλούταρχος
    .........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @
    8:12
    Ειρήνευσε σε παρακαλώ πολύ για να ειρηνεύσουμε και εμείς..
    Επιμένω!
    Ειρήνευσε...
    Ειρήνευσε...
    ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. «O θυμός είναι κατά κάποιο τρόπο κάποια έξαψη και απότομο ξέσπασμα του πάθους, η οργή δε, είναι η μόνιμη λύπη και διαρκής ορμή προς την ανταπόδοση αυτών που επροκάλεσαν την αδικία, σαν να καλλιεργείται με ζέση η ψυχή προς την εκδίκηση».
    Tο παρακάτω απόσπασμα όπως και το προηγούμενο, προέρχεται από την ομιλία του M. Bασιλείου σχετικά με το θυμό και την οργή «Kατά οργιζομένων»:
    «Tο πάθος του θυμού, από τη στιγμή που θα αποβάλει την λογική και εξουσιάσει την ψυχή, αποθηριώνει εξ ολοκλήρου τον άνθρωπο, και δεν του επιτρέπει ούτε άνθρωπος να είναι, αφού δεν έχει πλέον την βοήθεια της λογικής.
    Διότι, όπως ακριβώς είναι το δηλητήριο στα δηλητηριώδη ζώα, το ίδιο γίνεται ο θυμός σ’ αυτούς που οργίζονται. Λυσσούν όπως ακριβώς τα σκυλιά, επιτίθενται όπως ακριβώς οι σκορπιοί, δαγκάνουν όπως τα φίδια.

    H Γραφή αυτούς που διακατέχονται από το πάθος τους αποκαλεί με ονομασίες των θηρίων, “σκυλιά άφωνα” (Hσ. 56, 10), φίδια, “γεννήματα εχιδνών” (Mατθ. 3, 7) και άλλα παρόμοια.
    Διότι αυτοί που είναι έτοιμοι να καταστρέψουν ο ένας τον άλλον και να βλάψουν τους ομόφυλούς τους, ευλόγως θα μπορούσαν να συναριθμηθούν με τα θηρία και τα δηλητηριώδη ζώα στα οποία εκ φύσεως ενυπάρχει αδιάλλακτο μίσος προς τους ανθρώπους.
    Eξαιτίας του θυμού υπάρχουν αχαλίνωτες γλώσσες και ξέφραγα στόματα. Xέρια ασυγκράτητα, ύβρεις, χλευασμοί, κατηγορίες, προσβολές και τόσα άλλα που δεν μπορεί να απαριθμήσει κανείς, είναι πάθη που γεννώνται από την οργή και τον θυμό.

    Μέγας Βασίλειος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ->..."Aπό το θυμό και ξίφος ακονίζεται. Tολμάται θάνατος ανθρώπου από χέρι ανθρώπινο. Aπό αυτόν μεν οι αδελφοί αγνόησαν ο ένας τον άλλον, γονείς και παιδιά εξέχασαν την συγγένεια. Kατά πρώτον λοιπόν αγνοούν τους εαυτούς τους οι οργιζόμενοι, έπειτα όλους μαζί τους φίλους.
    Όπως δηλαδή οι χείμαρροι που μαζεύονται στα κοιλώματα παρασύρουν ό,τι βρουν μπροστά τους, έτσι οι ορμές των οργιζομένων είναι βίαιες και ασυγκράτητες και παρασύρουν ομοίως όλους.
    Oι θυμώδεις δεν σέβονται τα γηρατειά, ούτε την αρετή της ζωής, ούτε την συγγένεια, ούτε υπέρτερα χαρίσματα, ούτε τίποτε άλλο από τα τίμια των ανθρώπων. O θυμός είναι μια στιγμιαία τρέλλα.
    Mη λοιπόν θεραπεύετε το κακό με το κακό, μήτε να επιχειρείτε να υπερβείτε ο ένας τον άλλον στις συμφορές. Σε ύβρισε αυτός που οργίσθηκε; Σταμάτησε το κακό με τη σιωπή. Eσύ δε, σαν ρεύμα, την οργή εκείνου αφού υποδεχθείς στην καρδιά σου, τους ανέμους να μιμήσαι, που με το αντιφύσημα ανταποδίδουν κάθε τι που λαμβάνουν.

    Nα μην κάνεις διδάσκαλό σου τον εχθρό, μήτε αυτό που μισείς.
    Mήτε να γίνεις σαν καθρέφτης του οργίλου, με το να δεικνύεις την μορφή εκείνου στον εαυτό σου. Eκείνος είναι κατακόκκινος, εσύ όμως δεν εκοκκίνησες; Mάτια κατακόκκινα, τα δικά σου, όμως, πες μου, γαληνεύουν; Φωνή τραχεία, η δική σου όμως είναι ήπια;
    Oύτε ο αντίλαλος στις ερημιές δεν επιστρέφει συνήθως έτσι ακέραιος πίσω σε αυτόν που φωνάζει, όπως γυρίζουν οι ύβρεις στον οργιζόμενο. Mάλλον δε, ο αντίπαλος γυρίζει ο ίδιος, η δε ύβρη επανέρχεται με προσθήκη.

    O θυμός προκαλεί μάχη, η μάχη γεννά ύβρεις, οι ύβρεις κτυπήματα, τα κτυπήματα τραύματα, από τα οποία πολλές φορές προκαλούνται θάνατοι. Aπό την πρώτη στιγμή ας σταματήσουμε το κακό με το να ξεριζώσουμε την οργή με κάθε τρόπο από τις ψυχές.
    Σε έβρισε; Συ πες καλό λόγο.
    Σε εκτύπησε; Eσύ να υπομείνεις.
    Mόνον τότε επιτρέπεται ο θυμός, όταν είναι εναντίον του διαβόλου και της αμαρτίας, όχι κατά των ανθρώπων." Μ.Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 10.00

    ειρηνική είμαι.

    ΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ?

    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ....

    ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ.

    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων, αγάπην δε μη έχω, γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον.
    και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν, και εάν έχω πάσαν την πίστιν, ώστε όρη μεθιστάνειν, αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμι.
    και εάν ψωμίσω πάντα τα υπάρχοντά μου, και εάν παραδώ το σώμα μου ίνα καυθήσομαι, αγάπην δε μη έχω, ουδέν ωφελούμαι. Η αγάπη μακροθυμεί, χρηστεύεται, η αγάπη ου ζηλοί, η αγάπη ου περπερεύεται, ου φυσιούται, ουκ ασχημονεί, ου ζητεί τα εαυτής, ου παροξύνεται, ου λογίζεται το κακόν, ου χαίρει επί τη αδικία, συγχαίρει δε τη αληθεία. πάντα στέγει, πάντα πιστεύει, πάντα ελπίζει, πάντα υπομένει. η αγάπη ουδέποτε εκπίπτει. είτε δε προφητείαι, καταργηθήσονται. είτε γλώσσαι παύσονται. είτε γνώσις καταργηθήσεται. εκ μέρους δε γινώσκομεν και εκ μέρους προφητεύομεν. όταν δε έλθη το τέλειον, τότε το εκ μέρους καταργηθήσεται. ότε ήμην νήπιος, ως νήπιος ελάλουν, ως νήπιος εφρόνουν, ως νήπιος ελογιζόμην. ότε δε γέγονα ανήρ, κατήργηκα τα του νηπίου.'
    βλέπομεν γαρ άρτι δι΄εσόπτρου εν αινίγματι, τότε δε πρόσωπον προς πρόσωπον. άρτι γινώσκω εκ μέρους, τότε δε επιγνώσομαι καθώς και επεγνώσθην. νυνί δε μένει πίστις, ελπίς, αγάπη, τα τρία ταύτα.
    μείζων δε τούτων η αγάπη.

    (Απ. Παύλου Α' Κορ.ιγ΄)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραίο το ως άνω κείμενο!
    Δύσκολο όμως στην πράξη.
    Διότι είναι και ανάλογα με τα ψυχικά αποθέματα που έχει κανείς,τις καταστάσεις ,την πνευματικότητα,το ήθος..είναι πολλά.
    Πολλοί φόνοι έγιναν από θυμό αλλά και άλλοι από την πολλή ανοχή του θυμωμένου δεν άντεξαν και στο τέλος επέπεσαν σε αυτό το ολίσθημα.

    ΄Θα ήθελα τον τίτλο του βιβλίου του Μ.Βασιλείου.Ευχαριστώ!
    ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο καρπός του Αγίου Πνεύματος

    "Ο δε καρπός του Πνεύματος είναι αγάπη, χαρά, ειρήνη, μακροθυμία, χρηστότης, αγαθωσύνη, πίστις, ...πραότης, εγκράτεια· κατά των τοιούτων δεν υπάρχει νόμος."
    Γαλάτες ε:22-23
    --
    Πραότητα

    «Τις είναι μεταξύ σας σοφός και επιστήμων; ας δείξη εκ της καλής διαγωγής τα έργα εαυτού εν πραότητι σοφίας»
    Ιακώβου 3:13.
    ---
    Αγαθωσύνη

    «διότι ο καρπός του Πνεύματος είναι εν πάση αγαθωσύνη και δικαιοσύνη και αληθεία»
    Εφες. ε:9.
    ---
    Μακροθυμία
    «Ενδύθητε λοιπόν, ως εκλεκτοί του Θεού άγιοι και ηγαπημένοι, σπλάγχνα οικτιρμών, χρηστότητα, ταπεινοφροσύνην, πραότητα, μακροθυμίαν, υποφέροντες αλλήλους και συγχωρούντες εις αλλήλους,
    εάν τις έχη παράπονον κατά τινος· καθώς και ο Χριστός συνεχώρησεν εις εσάς, ούτω και σείς».
    Κολ. γ’ 12-13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ειρήνευε, ΠΟΥ ΝΑ ΠΆΡΕΙ!
    ΕΊΡΗΝΕΥΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Aσχετο..
    τον τίτλο του βιβλίου βρε παιδιά περιμένω..
    ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ψαλμός Γ΄. 3
    Κύριε, τί επληθύνθησαν οι θλίβοντες με; πολλοί επανίστανται επ΄ εμέ.
    Πολλοί λέγουσι τη ψυχή μου· ουκ έστι σωτηρία αυτώ εν τω Θεώ αυτού.
    Συ δε, Κύριε, αντιλήπτωρ μου εί, δόξα μου και υψών την κεφαλήν μου. Φωνή μου προς Κύριον εκέκραξα και επήκουσε μου εξ όρους αγίου αυτού. Εγώ εκοιμήθην και ύπνωσα· εξηγέρθην, ότι Κύριος αντιλήψεται μου.
    Ού φοβηθήσομαι από μυριάδων λαού των κύκλω συνεπιτιθεμένων μοι.
    Ανάστα, Κύριε, σώσον με ο Θεός μου· ότι συ επάταξας πάντας τους εχθραίνοντας μοι ματαίως, οδόντας αμαρτωλών συνέτριψας.
    Του Κυρίου η σωτηρία και επί τον λαόν σου η ευλογία σου.

    KALYNYXTA

    ΑπάντησηΔιαγραφή