Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Η νέα τάξη πραγμάτων μας θέλει προσκυνημένους και υποταγμένους - Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος

«Κάτι άλλαξε τις τελευταίες δεκαετίες. Η αθλιοποίηση της ζωής δεν περιορίζεται στον εαυτό μας, επεκτείνεται στο παρελθόν, επιχειρείται μια υπομείωση, ένα κατέβασμα του χθες για να μη φαίνεται το δικό μας νανικό ανάστημα. Χτίζουμε όχι κάτι δικό μας αλλά γκρεμίζουμε ο, τι έχτισαν με θυσίες και αίματα οι πρόγονοί μας»
«Διερωτώνται πολλοί συμπολίτες μας γιατί τέτοιο μένος κατά του 1821, γιατί τέτοια μανία κατά των ηρώων και των μαρτύρων του. Το1821 παραμένει το μεγάλο σχολείο του απροσκύνητου ήθους. Και η νέα τάξη πραγμάτων μας θέλει προσκυνημένους και υποταγμένους».   
Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος

6 σχόλια:

  1. χαχαχαχχαχααχ. Καλό και τούτο. Έχει μεγάλη σημασία ποιος το λέει, ο απροσκύνητος!!!! χαχαχαχαχχα
    Να σαι καλα Τασο μας έκανες και γελάσαμε λιγάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και ο Αρχιεπισκοπος Ιερώνυμος κάνει πλάτες στους άθεους κυβερνώντες και στα όργανα της παγκοσμιοποίησης για να ολοκληρώσουν το ανόσιο έργο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν μιλάει, τσαντίζεστε!
    μιλάει,πάλι σας πειράζει!!
    μάλλον έχετε προβλημα στον εγκέφαλο!!!
    Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρε φίλε μου Μ., σημασία έχει τι λέει, όχι απλά να μιλάει. Και ένα πιο σημαντικό : μεγαλύτερη σημασία έχει τα λόγια του να συμβαδίζουν με τις πράξεις του. Από λόγια, άλλο τίποτα, ως προς τας πράξεις διατηρώ τινάς επιφυλάξεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τις πράξεις του δεν τις διατυμπανίζει, όταν πχ μαζεύει ναρκομανείς τις νύχτες στην Ομόνοια, δεν καλεί τις κάμερες. Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μιλάω για την γενικότερη τάση της οσφυοκαμψίας. ΑΥτό που λες Μ. το γνωρίζω και το αναγνωρίζω.(βέβαια για να το ξέρω και γω και συ σημαίνει ότι κάποιος φρόντισε τεχνηέντως να μαθευτεί, άρα δεν διαφέρει και πολύ από το να το έδειχναν και οι κάμερες. Ίσα ίσα έτσι γράφει καλύτερα στον κόσμο). Μιλάω κυρίως για την "σθεναρή" στάση που κρατά εναντίον όσων επιβουλεύονται την Εκκλησία και το έθνος. Εκεί παέι ο έλεγχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή