Ναι,θα συμφωνούσα με την κοσμική πλευρά του θέματος.Βαθύτερα το ζήτημα είναι άλλο.Έχουμε πολλές άγιες που είχαν και εξωτερική αλλά και εσωτερική ομορφιά.Ένα παράδειγμα ,η αγία μας Αικατερίνη!Την αληθινή ομορφιά για τις αληθινές θυγατέρες Του Κυρίου μας την κάνει η μετάνοια,η απλότητα,η λιτότητα,το ήθος,ακόμη και στην ενδυμασία το μέτρο,η πίστη,η αγάπη κ.λ.π.Έχω δει πολλές θυγατέρες τέτοιες που αγωνίζονταινα αγαπήσουν Τον Κύριο.Μακάρι να άλλαζε αυτή η νοοτροπία!Και θα αλλάξει εάν οι κοπέλες γίνουν πιο σταθερές στα Ιερά μας και όσια.-
Ποτέ δεν ίσχυε αυτό κατά τη γνώμη μου φίλε των 9:18 π.μ. Ο άγιος προβάλλει, και ορθώς, το δέον σε αντιδιαστολή με το ον. Το ον δεν καταργείται αλλά θα πρέπει να υπερβαίνεται χάριν του δέοντος.
Δεν γνωρίζω το πόσο ίσχυε αυτό στην εποχή του ι. Χρυσοστόμου. Σήμερα όμως τα εντελώς αντίθετα επιθυμούν οι άνδρες από τις γυναίκες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ συνδυασμός το καλύτερο βέβαια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι,θα συμφωνούσα με την κοσμική πλευρά του θέματος.Βαθύτερα το ζήτημα είναι άλλο.Έχουμε πολλές άγιες που είχαν και εξωτερική αλλά και εσωτερική ομορφιά.Ένα παράδειγμα ,η αγία μας Αικατερίνη!Την αληθινή ομορφιά για τις αληθινές θυγατέρες Του Κυρίου μας την κάνει η μετάνοια,η απλότητα,η λιτότητα,το ήθος,ακόμη και στην ενδυμασία το μέτρο,η πίστη,η αγάπη κ.λ.π.Έχω δει πολλές θυγατέρες τέτοιες που αγωνίζονταινα αγαπήσουν Τον Κύριο.Μακάρι να άλλαζε αυτή η νοοτροπία!Και θα αλλάξει εάν οι κοπέλες γίνουν πιο σταθερές στα Ιερά μας και όσια.-
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτις μέρες μας κανείς άνδρας δεν νοίαζεται για την ομορφιά της γυναικείας ψυχής..
ΑπάντησηΔιαγραφήυγ-ευχαριστώ για το σχόλιο σου στο πατρινό λουκούμι
Ποτέ δεν ίσχυε αυτό κατά τη γνώμη μου φίλε των 9:18 π.μ. Ο άγιος προβάλλει, και ορθώς, το δέον σε αντιδιαστολή με το ον. Το ον δεν καταργείται αλλά θα πρέπει να υπερβαίνεται χάριν του δέοντος.
ΑπάντησηΔιαγραφή