Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Δέν προδίδομεν τήν Ὀρθοδοξίαν, ὡς κατηγορούμεθα, ἀλλά κηρύσσομεν πρός τούς ἑτεροδόξους καί πρός πάντας τήν Ὀρθόδοξον ἀλήθειαν. - Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος


Αἱ μεταξύ τῶν κατά τόπους Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν καί τῶν ἑτεροδόξων συζητήσεις καί οἱ διάλογοι ἔχουσι μέν ὡς ἀπώτατον στόχον αὐτῶν τήν ἐκπλήρωσιν τῆς βουλήσεως καί ἐντολῆς τοῦ Κυρίου "ἵνα πάντες ἕν ὦσιν" (Ἰωάν. 17, 21), συμβάλλουν δέ τό γε νῦν ἔχον εἰς τήν κοινωνικήν συνεργασίαν καί εἰς τήν μαρτυρίαν τῇ ἀληθείᾳ, ἐπί τῷ σκοπῷ τῆς ἀλληλοκατανοήσεως καί τῆς ἐν καιρῷ ἀποδοχῆς καί ὑπό τῶν ἑτεροδόξων τῆς μιᾶς Ὀρθοδόξου πίστεως. Δέν ἀποσκοποῦν, ὡς ἐγράφη καί ἐν Βουλγαρίᾳ καί ἀλλαχοῦ, εἰς τήν δημιουργίαν ἑνός κοινῶς ἀποδεκτοῦ «συνονθυλεύματος» δοξασιῶν. Δηλαδή, δέν ἐπιδιώκεται διά τῆς λεγομένης οἰκουμενικῆς κινήσεως ἡ ἀποδοχή μιᾶς «χριστιανικῆς συγκρητιστικῆς ὁμολογίας», ἀλλά ἡ ἐμβάθυνσις εἰς τήν Χριστιανικήν Ὀρθόδοξον πίστιν καί εἰς τήν κοινωνικήν συνεργασίαν τῶν ἐπικαλουμένων τό ὄνομα τοῦ Χριστοῦ. Δέν φοβούμεθα, ὡς εἰκός, οἱ Ὀρθόδοξοι, οἱ ἔχοντες τό πλήρωμα τῆς ἀληθείας, ὅτι θά ἐπηρεασθῶμεν ἐκ τῶν ἀπόψεων τῶν ἑτεροδόξων ἀδελφῶν ἡμῶν ἐπί τῶν δογματικῶν θεμάτων. Ἀκολουθοῦμεν ἁπλῶς τήν μακράν ἐκκλησιαστικήν παράδοσιν, τήν συγκεφαλαιουμένην εἰς τήν συμβουλήν τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τῆς Κλίμακος, καί συζητοῦμεν ἄνευ χρονικοῦ περιορισμοῦ μετά τῶν ζητούντων παρ᾿ ἡμῶν καλοπροαιρέτως λόγον περί τῆς ἐν ἡμῖν ἐλπίδος: «Ἐν τοῖς μέν κακοθελῶς ἡμῖν μαχομένοις ἀπίστοις, ἤ κακοπίστοις, μετά πρώτην καί δευτέραν νουθεσίαν παυσώμεθα. Ἐν δέ τοῖς τήν ἀλήθειαν μαθεῖν βουλομένοις, τό καλόν ποιοῦντες, ἕως αἰῶνος μή ἐκκακῶμεν. Πλήν, καί πρός στηριγμόν ἡμῶν τῆς καρδίας ἐν ἀμφοτέροις χρησώμεθα» (Κλῖμαξ, Λόγος ΚΣΤ΄, περί διακρίσεως, 2,11).
Διά τῆς τακτικῆς ταύτης δέν προδίδομεν τήν Ὀρθοδοξίαν, ὡς κατηγορούμεθα, οὔτε ὑποστηρίζομεν οἰκουμενιστικάς ἀντιλήψεις, ἀλλά κηρύσσομεν πρός τούς ἑτεροδόξους καί πρός πάντας τήν Ὀρθόδοξον ἀλήθειαν.
Ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος δογματίζει ὅτι ὁ Θεός «ἀεί μεθ᾿ ἡμῶν διαλέγεται». Ἑπομένως καί ἡμεῖς οἱ ὁποῖοι θέλομεν νά πορευώμεθα κατά τό ὑπόδειγμα Αὐτοῦ ὀφείλομεν νά διαλεγώμεθα μετά πάντων ὅσων ἐπιθυμοῦν καί θέλουν νά ἀκούσουν τάς ἀπόψεις, τάς πεποιθήσεις, τήν πίστιν καί τά δόγματα τῆς Ὀρθοδόξου ἡμῶν Ἐκκλησίας. Ἐάν παύσωμεν νά διαλεγώμεθα μετ᾿ αὐτῶν, παρακούομεν τήν ἐντολήν τοῦ Θεοῦ ὅπως μαθητεύωμεν πάντα τά ἔθνη (πρβλ. Ματθ. κη΄, 19).

Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος

71 σχόλια:

  1. "Χείλη αρχιερέως ου ψεύδονται" παναγιώτατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://katanixis.blogspot.gr/2013/09/blog-post_7812.html
    Ο πατριάρχης προκαλεί γενική θυμηδία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λόγια, λόγια, κομπολόγια!
    "Ουχ οις λέγομεν αλλ οις πράττομεν προσέχουσιν πάντες"!,
    ιερός Χρυσόστομος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ολοι οι δρομοι Του Κυριου ειναι Χαρη και Αληθεια,σε οσους τη Διαθηκη Του εφαρμοζουν και τις δικες Του ΕΝΤΟΛΕΣ.Ψλμ24-10)
    Και σε αυτους που Τον φοβουνται φανερωνει τη Διαθηκη Του.ψ.24-14).ΚΥΡΙΕ,ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΔΩΣ'ΜΟΥ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΟΥ.Ψ.68-14).θα τιμωρηθουν οσοι δεν πιστεψαν στην αληθεια.Β!Θεσ2-12).Οποιος με ευθυτητα πορευεται,αυτος και θα με υπηρετει.ψ.100-6).Ειμαι φιλος με ολους εκεινους που Σε σεβονται και που τους νομους Σου εφαρμοζουν.ψ.118-63).ΟΠΟΙΟΣ ΔΕ ΜΕΝΕΙ ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΤΟΥ,ΤΟΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ..Εβρ.8-9].Ει τις ου φιλει Τον Κυριον ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ ητω αναθεμα.Α!Κορθ.16,22) και ποιος αγαπα Τον Κυριον Ιησου ΧΡΙΣΤΟΝ;;;Ο εχων τας εντολας.Ιωαν 14-21).
    ----
    Αυτα φρονουμε
    Και θα ειχαμε φυγει εαν δεν υπηρχε ο λογος να υπερασπησουμε Την αγια μας και Ομοουσιον Τριαδα.Και σιγουρα δεν θα θελαμε να γινουμε δευτεροι Σαπρικιοι...π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σωστές θέσεις υπεύθυνου ιεράρχη. Διάβασα τα όσα γράφει ο 12.38 και μου προκάλεσαν θυμηδία. Μου θύμισαν απάντηση Κεδίκογλου στον Σύριζα. Η εποχή απαιτεί σοβαρότητα. Στην Αίγυπτο στην Συρία πολεμούν τον Χριστιανισμό και εδώ στην Ελλάδα ελάχιστοι παίζουν το παιχνίδι των εντυπώσεων χωρίς ουσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το λόγια λόγια κομπολόγια ταιριάζει σε αμετροεπείς κληρικούς και λαϊκούς που θέλουν να το παίξουν διάδοχοι του Αγίου Μάρκου Εφέσου του Ευγενικού. Χωρίς ποτέ να διαβάσουν το τι έπραξε ο Άγιος Μάρκος κατά τον διάλογο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα δικά σου χείλη ψεύδονται και όχι του Αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως. Αυτός ξεκάθαρα λέγει και εκφράζει τις Ορθόδοξες απόψεις του ευθαρσώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άρχισαν ξανά τα τύμπανα των συντηρητικών να κτυπούν τον Πατριάρχη. Παντού του βρίσκουν λάθη. Μόνο από καταγγελίες γνωρίζουν. Σπιλώνουν με τα ψέματά τους όχι τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο αλλά την Ορθοδοξία. Πως είναι δυνατόν όταν κατέχεις την αλήθεια να φοβάσαι τον διάλογο. Οι συντηρητικοί τον φοβούνται διότι δεν γνωρίζουν Θεολογία. Δεν γνωρίζουν την αλήθεια της πίστεως. Το μόνο που γνωρίζουν είναι να απομονώνουν Ιερούς Κανόνες για να βρίσκουν υλικό πολέμου. Τους κλαίω για την πλάνη στην οποία έχουν περιέλθει.
    Βαρθολομαίου του Οικουμενικού Πατριάρχου πολλά τα έτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προς 2:09: στερείσαι, ταλαίπωρε, επιχειρημάτων, γι αυτό καταφεύγεις στον Κεδίκογλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τελικά πόσοι Βαρθολομαίοι υπάρχουν βρε παιδιά;
    Αυτός δεν εκθείαζε τόσα χρόνια την "οικουμενική κίνηση";
    Τώρα τι έπαθε; Μετάλλαξη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προδότες της Ορθοδοξίας είναι όσοι πολεμούν τον διάλογο. Μόνο μέσα από αυτόν, μπορούν να κατανοήσουν τα σφάλματά τους οι ετερόδοξοι. Και να επιστρέψουν στην αλήθεια της πίστεως έτσι όπως την εκφράζει η Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ένας είναι ο Βαρθολομαίος 3.13. αν μελετήσεις τους λόγους του θα διαπιστώσεις ότι βαδίζει όπως οι Άγιοι Πατέρες στην ορθοδοξία. Σε έχουν μπερδέψει οι ψεύτες που τον κριτικάρουν κάνοντας την τρίχα τριχιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στους σύγχρονους επίγονους των Φαρισαίων 3,10 όσα επιχειρήματα και αν καταθέσεις θα παραμείνουν στην τύφλα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόσοι ετερόδοξοι επέστρεψαν στην Ορθοδοξία 3:34 μέσα απ τους διαλόγους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η διγλωσσία είναι πάγια πρακτική των οικουμενιστών. Ο οικουμενικός πατριάρχης προσπαθεί να επιτύχει τη συμμετοχή στους διαλόγους της Βουλγαρικής Ορθόδοξης Εκκλησίας. Ο Γιάννης Τάτσης ανατέμνει με επιτυχία στο blog του το όλο θέμα.
    http://thriskeftika.blogspot.gr/2013/09/blog-post_1398.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τωρα εδω γελαμε.Η να κλαιμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΙ Ο ΙΟΥΔΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΔΩΣΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ.Η ΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ.ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΘΡΗΣΚΟΛΗΠΤΟΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το διάβασα το πρόχειρο εισαγωγικό στο blog Θρησκευτικά για την ομιλία του Πατριάρχη. Δεν βλέπω κανένα κακό το να συμμετέχει και η Εκκλησιά της Βουλγαρίας στον Διάλογο. Δεν βλέπω πουθενά διγλωσσία. Ο Πατριάρχης μιλάει την γλώσσα της αλήθειας. Την δίγλωσσα την χρησιμοποιούν άλλοι. Ο Διάλογος είναι δημόσιος. Αυτά ο Βαρθολομαίος τα είπε και τα δημοσίευσε, δεν είναι κρυφά. Αλλού στα κρυφά συνωμοτούν ενάντια στον Διάλογο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αντιστρέφω την ερώτηση. Πόσοι ετερόδοξοι επέστρεψαν στην ορθοδοξία με την τακτική του είμαστε Ορθόδοξοι είσθε αιρετικοί; Ο Χριστός πήγε να βρει το απολωλώς δεν το περίμενε στον καναπέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ούτε γελάμε ούτε κλαίμε. Δοξάζουμε τον Θεό που φωτίζει τους Εκκλησιαστικούς μας ηγέτες να κάνουν διάλογο. Με τον διάλογο ο Χριστός μας κέρδισε ψυχές για τον παράδεισο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φαναριώτικη διπλωματία και διγλωσσία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ζαχαρἰας Τομπούλης21 Σεπτεμβρίου 2013 στις 7:26 μ.μ.

    Αγαπητοί αδελφοί,

    Θα μπορούσε κανείς πολλά να καταθέσει για την ασέβεια του κ. Βαρθολομαίου έναντι των Ιερών Κανόνων και των ιερών Δογμάτων. Δεν πρέπει να ξεγελιέται κανείς από τις ακραιφνώς ορθόδοξες δηλώσεις του, διότι αυτές γίνονται για "εσωτερική κατανάλωση" και όχι στο εξωτερικό : "από μέσα άνεση, από έξω εμφάνιση". Και μόνο η υποστήριξη από αυτόν του κειμένου του Πόρτο Αλέγκρε, όπου λέγεται ότι όλα τα μέλη του ΠΣΕ χωρίς άλληλα είναι "πτωχευμένα" (impoverished) αποτελεί βλασφημία κατά της Μιάς Εκκλησίας και αποδεικνύειότι το πρόβλημα δεν είναι οι διάλογοι, αλλά οι έγγραφες παραδοχές ετερόδοξων δογμάτων εκ μέρους των αντιπροσώπων μας.

    Μερικοί αναμασούν το επιχείρημα περί της ευγένειας του Αγίου Μάρκου έναντι των Λατίνων στην έναρξη της Συνόδου Φερράρας-Φλωρεντίας. Λησμονούν ποιό
    ήταν το συμπέρασμά του μετά τη διεξαγωγή του διαλόγου, ως πρός την αμετανοησία τους: "Φεύγετε ουν αυτούς, αδελφοί, και την προς αυτούς κοινωνίαν· οι γαρ τοιούτοι ψευδαπόστολοι, εργάται δόλιοι, μετασχηματιζόμενοι εις αποστόλους Χριστού" (Επιστολή τοις απανταχού της γης και των νήσων ευρισκομένοις Ορθοδόξοις Χριστιανοίς, Documents Relatifs au Concile de Florence, II, εκδ. Louis Petit, Turnhout 1974, σελ. 459)

    Όμως, δεν είναι όλα αυτά τυχαία. Διαβάστε το σύγγραμμα του Βαρθολομαίου "Η αλήθεια ελευθερώσει ημάς" (εκδ. Ακρίτας 1997), και θα δείτε εκεί πόσο μασονικά
    και New Age πράγματα λέει.

    Επί παραδείγματι σελ. 299: "Η Γαία γίνεται η προεικόνιση της Παρθένου-Μητέρας, και οι παλαιοί μύθοι μια ποίηση της κοινωνίας. Η αγιοσύνη μπορεί τότε να ξαναεπινοήσει το ιερό, ποιητική των πραγμάτων και των ανθρωπίνων μορφών, τρόμος μπροστά στην απεραντοσύνη της αγάπης".

    Σελ. 289: "Το πρόσωπο αποκαλύπτεται στο τέλος μιάς πραγματικής αρνητικής ανθρωπολογίας, όπου η πορεία του Ινδίας και του βουδισμού μπορεί πολύ να μάς
    βοηθήσει".

    σελ. 286 "Αυτή η άσκηση [η βουδιστική], που είναι μοναστική άσκηση, προσεγγίζει πολύ τη δική μας μοναστική άσκηση".

    σελ. 281 "Το ίδιο Πνεύμα ζωογονεί τα άστρα όπως και τους ανθρώπους, και αυτό ακριβώς γονιμοποιεί την Μητέρα-Γη, τη Γαία. Εμβαθύνοντας, λοιπόν, το
    οικολογικό αίτημα, ενδιαφέρει να "ξαναμαγευτεί ο κόσμος", να ξαναϊεροποιηθεί η φύση, να αποδοθεί σεβασμός στη Μεγάλη Μητέρα που είχε δαιμονοποιηθεί
    από τον μονόπλευρο αρρενωπό Θεό της ιουδαιο-χριστιανικής παράδοσης. Σε ένα από τα κέντρα της Νέας Εποχής, στη Σκωτία, λέγεται ότι έκαναν εύφορη μια
    άγονη γη, θεωρώντας την ιερή και τιμώντας τα "πνεύματα" των φυτών".

    Να χαίρονται, λοιπόν, τον Νεοεποχίτη κ. Βαρθολομαίο που δέχθηκε να μπει το όνομά του σε τέτοιες βλασφημίες περί φυσικής ιερότητας της γής, περί
    "δαιμονο-ποιητικής" ενεργείας του ιουδαιο-χριστιανισμού και περί "επαν-επινοήσεως" του "ιερού".

    Αυτή είναι η αφέλεια όσων λέγουν ότι "αν μελετήσεις τους λόγους του [του Βαρθολομαίου] θα διαπιστώσεις ότι βαδίζει όπως οι Άγιοι Πατέρες στην
    ορθοδοξία" !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Στο κατα Ιωαννην Ευαγγελιο,η προσευχη του ΚΥΡΙΟΥ εχει ως εξης.
    Φανερωσα το Ονομα Σου στους ανθρωπους, που μου εδωσες απο τον κοσμο.Τα λογια που μου εδωσες,εδωσα σε αυτους και αυτοι τα δεχτηκαν και πειστηκαν,οτι απο Σενα Προηλθα και πιστεψαν ,οτι Συ Με απεστειλες.
    Εγω γι αυτους παρακαλω,δεν παρακαλω για τον κοσμο.Δεν παρακαλω
    μονο γι αυτους αλλα και για οσους θα πιστεψουν με κηρυγμα τους Σε Εμενα, για να ειναι μεταξυ τους ενα , οπως Εμεις ειμεθα ΕΝΑ, ΕΓΩ ΕΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, για να εχουν φθασει σε ΤΕΛΕΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ . ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ, ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΩΝ - ΧΡΙΣΤΟΥ - ΘΕΟΥ. Η αγαπη με την οποια με αγαπησες να ειναι μεσα τους και ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ.
    Συμφωνα με το κατα Ιωαννην Ευαγγελιο η ενοτητα ειναι μονο με την αποδοχη των αληθειων του Ευαγγελιου ητοι του λογου του Θεου που κηρυξε ο Κυριος ημων Ιησους Χριστος και οι αποστολοι.

    Οι ετεροδοξοι Καθολικοι και Ευαγγελικοι κ.λ.π. δεν αποδεχονται ολες τις αληθειες που κηρυξε ο Χριστος με τις προσθαφαιρεσεις που εισηγαγαν στα δογματα τους.και συμφωνα με το λογο του Ευαγγελιου:ο ενοχος εν ενι γεγονε παντων ενοχος.
    Και εφ οσον δεν αποδεχονται ολες τις αληθειες του Ευαγγελιου ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να ειμαστε ΕΝΑ ,ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ,ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
    Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΗΣ, ΕΙΠΕ ,ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΣ ΠΟΥ ΚΗΡΥΞΕ.
    ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΓΑΠΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ.

    Ο Αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος ,λεει ,οτι ο Θεος διαλεγεται αει μεθ ημων,αλλα ποσοι τον δεχτηκαν και εγκολπωθηκαν τον Λογο του.
    Μετα πρωτης και δευτερας νουθεσιας παραιτου,διοτι εχει εκτραπη ο τοιουτος και ειναι αξιοκατακριτος .

    Εσεις Παναγιωτατε ποσα χρονια διαλεγεσθε με τους ετεροδοξους διχως καμια μεταμελεια εκ μερους τους, δεν νομιζετε , οτι ματαιοπονειτε και χανετε το χρονο σας στο διεθνες συμβουλιο (εκκλησιων.);
    Λετε ,οτι διαλεγεσθε μετα παντων, που θελουν να ακουσουν τα δογματα της Ορθοδοξιας και να μαθητευσετε παντα τα εθνη.
    Πως μαθητευετε παντα τα εθνη, οταν λετε και οι αλλες θρησκειες σωζουν
    και χαριζετε αντι του Ευαγγελιου Κορανιο σε Μωαμεθανους.
    Ειναι κηρυγμα του Ευαγγελιου η του Κορανιου σε παντα τα εθνη;
    Για να ακριβολογουμε μεχρι στιγμης μαλλον δεν μαθητευετε παντα τα εθνη.Αλλα κηρυττετε αλλο Ευαγγελιο, απο αυτο που κηρυξε ο Χριστος και οι Αποστολοι.

    Πως μπορει να υπαρχει ενοτητα μεταξυ μας ,την οποια πολυ επιθυμειτε, οταν δεν υπαρχη ενοτητα στην πιστη, διοτι η ενοτητα μεταξυ των ανθρωπων ,επιτυνχανεται με την πιστη στο Χριστο,Διοτι ο Χριστος ειπε:(ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΑΜΠΕΛΟΣ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΚΑΙ ΥΜΕΙΣ ΤΑ ΚΛΗΜΑΤΑ. ΠΑΝ ΚΛΗΜΑ ,ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΚΑΡΠΟΝ ΑΙΡΗ ΑΥΤΟ,ΙΝΑ ΠΛΕΙΟΝΑ ΚΑΡΠΟΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝ ΚΛΗΜΑ ΜΗ ΦΕΡΩΝ ΚΑΡΠΟΝ ΚΑΘΑΙΡΗ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΠΥΡ ΡΙΠΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙΕΤΑΙ.
    Απο την Αμπελο του Χριστου αποκοπηκαν οικειοθελως οι ετεροδοξοι και δεν αποτελουν Εκκλησια μαζι μας, πολυ περισσοτερο οι αλλοθρησκοι και ως εκ τουτου οσο και αν τους αγαπουμε ως συνανθρωπους μας δεν μπορουμε να συμπροσευχομαστε μαζι τους,
    ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΣΕΙΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΕ ΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ἀγαπητέ μου Ἀναστάσιε,
    Στενοχωροῦμαι πολύ μέ τά σχόλια τῶν προηγουμένων σχολιαστῶν. Πρέπει νά σεβώμαστε τόν Πατριάρχη μας, ὁ ὁποῖος ἀγωνίζεται γιά τήν Ἐκκλησία, τό Γένος καί τήν ἀλήθεια τῆς πίστεως. Προσπαθεῖ νά στέκεται ὄρθιος μέσα σέ ἕνα ἐχθρικό περιβάλλον (Τοῦρκοι, Ρῶσοι, ἑτερόδοξοι). Εἶναι ὀρθό νά τόν πετροβολοῦμε καί μεῖς;
    Ἄς προσευχόμαστε καθημερινά ὁ καθένας μας ὥστε ὁ Δομήτωρ τῆς Ἐκκλησίας νά τόν ἐνισχύει, νά τόν φωτίζει νά ὁρθοτομεῖ πάντα τόν λόγον τῆς ἀληθείας, νά προσέχει τίς κακοτοπιές ἀπό κάθε πλευρά καί νά τόν χαριτώνει.
    Μέ ἀγάπη Χριστοῦ
    Νικόλαος Μεσσαλᾶς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τα πλήρως δικαιολογημένα επικριτικά σχόλια σας πείραξαν κε Μεσσαλά και δε σας πείραξαν τα οικουμενιστικά παραστρατήματα του πατριάρχη; Δε σας πείραξε που ο πατριάρχης ψεύδεται ισχυριζόμενος ότι δεν ακολουθεί οικουμενιστική πολιτική όταν και "οι λίθοι κεκράξονται" για το αντίθετο; Έπειτα γιατί ανακατεύετε την όντως δυσχερή θέση του πατριάρχη εν μέσω εχθρικού περιβάλλοντος με ζητήματα πίστεως; Η Ορθοδοξία κείται υπεράνω οιασδήποτε εθνοκεντρικής σκοπιμότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΤΟΜΠΟΥΛΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. "Πόσοι ετερόδοξοι επέστρεψαν στην ορθοδοξία με την τακτική του είμαστε Ορθόδοξοι είσθε αιρετικοί";
    Όλοι όσοι επέστρεψαν επέστρεψαν έχοντας τη συνείδηση ότι απέπτυσσαν την αίρεση και την πλάνη. Όταν όμως τους λες ότι αποτελούν "αδελφή Εκκλησία", ποιος ο λόγος να μεταστραφούν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Και ο Χριστος μας εκανε διαλογο με τους φαρισαιους αλλα δεν νοθευσε την αληθεια του ευαγγελιου για να γινει αρεστος στους φαρισαιους.ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΒΑΣΙΛΙΚΟΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ?ΔΕΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΟΝ ΦΟΒΕΡΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ, ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Oι διάλογοι σήμερα δεν είναι μόνο περιττοί αλλά και επιζήμιοι!
    Επιπλέον όταν εξακολουθεί να δρα και να υφίσταται η επάρατη και δαιμονοκίνητη Ουνία τι σόι αξιοπιστία μπορεί να έχει ένας διάλογος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ο κ. Μεσσαλάς με νηφαλιότητα μας βάζει στην θέση μας. Η Εκκλησία δεν είναι γήπεδο για φανατισμούς και αντιπαραθέσεις. είναι χώρος προσευχής και μαθητείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Βασίλης Πανόπουλος, Θεσσαλονίκη21 Σεπτεμβρίου 2013 στις 8:54 μ.μ.

    Με τα όσα λέει εδώ ο Βαρθολομαίος συμφωνώ απόλυτα. Αυτοί που αντιδρούν μήπως είναι της εκκλησιαστικής αντιπολίτευσης. Αν δηλαδή ήσαν οι ίδιοι πατριάρχες θα ταμπουρωνόντουσαν στο Φανάρι με την μαύρη σημαία «ορθοδοξία ή θάνατος». Η κριτική έχει τα όριά της. Και οι αντιδράσεις δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα εσκαμμένα διότι καταντούν γελοίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ἀγαπητέ μου ἀνώνυμε 7:58 μ.μ
    Πρωτίστως μέ πειράζει γιά τόν διάλογο στό ἱστολόγιο αὐτό ἡ ἀνωνυμία. Νομίζετε ὅτι αὐτό εἶναι χριστιανικό καί ὀρθόδοξο; Βγεῖτε ἐπωνύμως νά λέτε τήν ἀποψή σας καί τότε νά κρίνετε τούς ἄλλους.
    Μέ ἀγάπη Χριστοῦ
    Νικόλαος Μεσσαλᾶς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η ανωνυμία μας πείραξε!
    "Ου ζητητέον τις ο λέγων αλλά τι το λεγόμενον"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Με τη γελοιωδέστατη αυτή πατριαρχική δήλωση θα καγχάσουν ακόμη και οι οικουμενιστές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αγαπητέ μου 9:25 μ.μ.

    Η ανωνυμία με πειράζει και εμένα.
    Είναι εύκολο να γράφεις πολλά υπό την προστασία της ανωνυμίας.
    Στην Εκκλησία υπάρχει το πρόσωπο και όχι η ανωνυμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. "Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία δέν ἐπιδιώκει νά πείση τούς ἄλλους περί συγκεκριμένης τινος ἀντιλήψεως τῆς ἀληθείας ἤ τῆς ἀποκαλύψεως, οὔτε ἐπιδιώκει νά τούς μεταστρέψει εἰς συγκεκριμένον τινά τρόπον σκέψεως". Τάδε έφη ο οικουμενικός πατριάρχης.
    Προς 6:59 21/9: μετά τις καινοφανείς και απαράδεκτες αυτές πατριαρχικές δηλώσεις μπορούμε να μιλάμε για επιστροφή των αιρετικών στην Ορθοδοξία μέσω των διαλόγων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Προς φιλοπατριαρχικούς, με τους οποίους φυσικά δε μας χωρίζει τίποτε σε προσωπική βάση: γιατί αδελφοί δουλεύετε στη σκοπιμότητα; τι άλλο επιτέλους θέλετε για να πειστείτε ότι ο πατριάρχης βαδίζει σε επικίνδυνα οικουμενιστικά μονοπάτια;
    Εδώ και καιρό σε διάφορες αναρτήσεις που έχουν σαν θέμα το φιλοοικουμενισμό του πατριάρχη έχουν παρατεθεί τόσα και τόσα στοιχεία που πείθουν και τον πλάεον απροκατάληπτο. Τελευταίο κραυγαλέο παράδειγμα υπήρξε η συγκλονιστική, πολυσέλιδη επιστολή προς τον οικουμενικό πατριάρχη, του μητροπολίτη Πειραιώς. Με αδιάσειστα στοιχεία, με διευθύνσεις και ονόματα. Αλλά και τόσα άλλα και άλλα στοιχεία όπως για παράδειγμα πλούσιο υλικό σε φωτογραφίες και βίντεο. Τα αμφισβητείτε; Προφανώς όχι. Ε λοιπόν, όταν σας τα υπενθυμίζουν κάποιοι γιατί αντιδράτε κατ αυτόν τον τρόπο; Ολόκληρα "σεντόνια" από φιλοοικουμενιστικές δηλώσεις του πατριάρχη έχουν παρατεθεί στο φιλόξενο αυτό ιστολόγιο και αντί να επικεντρώσετε εκεί το σχολιασμό σας και την κριστική σας συνθηματολογείτε και αναλίσκεσθε σε εγκώμια στο πρόσωπο του πατριάρχη. Κλασσικό και αξέχαστο παράδειγμα η ανάρτηση με την επιστολή της Σύναξης κληρικών και μοναχώς ενάντια στην οποία οι φιλοπατριαρχικοί αντιφρονούντες δεν προσήγαγαν ούτε ένα ουσιαστικό αντεπιχείρημα. Γιατί λοιπόν το κάνετε αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ευχαριστώ πολύ για τη δημοσίευση του σχολίου μου. Είχα σοβαρές ενδόμυχες επιφυλάξεις για το αν θα το δημοσιεύατε. Μπράβο σας, παρ΄ όλο που προφανώς εν γένει διαφωνούμε.

    Προς τον αγαπητό κ. Νικόλαο Μεσσαλά έχω να παρατηρήσω τα εξής: κι εμείς αγαπούμε την Εκκλησία παραπάνω απ΄ όσο νομίζουν μερικοί Αδελφοί εν Χριστώ και δεν είμαστε ούτε από αυτούς που κραδαίνουν πλακάτ και Σταυρούς, ούτε διατυμπανίζουμε προσωπικά αμαρτήματα. Πάνω απ΄ όλα αγαπούν την Εκκλησία οι Άγιοι, οι οποίοι αναγκάστηκαν να φανούν δριμείς στους ανθρώπους για να σωθεί η πλειονότητα των πιστών. Αυτό ίσχυσε και όταν μερικοί Πατριάρχαι στράφηκαν στην αίρεση, όπως οι ΚΠόλεως Νεστόριος, Μακεδόνιος, Σέργιος, Πύρρος, Πέτρος, Παύλος, ο Ιωάννης Καλέκας, ο Διόσκορος Αλεξανδρείας κ.ά. Γι΄ αυτό γράφει ο Άγιος Κύριλλος στον αιρετικό Πατριάρχη ΚΠόλεως Νεστόριο:

    "Αφού ο Σωτήρας μας λέγει ξεκάθαρα ότι εκείνος που αγαπά τον πατέρα ή τη μητέρα παραπάνω από εμέ δεν είναι άξιός μου και εκείνος που αγαπά τον γυιό και την θυγατέρα του παραπάνω από μένα δεν είναι άξιός μου, τί θα πάθουμε εμείς από τους οποίους η ευλάβειά σου [ο Νεστόριος] ζητεί να σε αγαπάμε παραπάνω από τον Σωτήρα μας Χριστό; Ποιός θα μπορέσει να μάς ωφελήσει ή ποιά απολογία θα βρούμε, τιμώντας την μακρόχρονη σιωπή για τις δικές σου δυσφημήσεις εναντίον Του; Και αν αδικούσες μόνον τον εαυτό σου διδάσκοντας και φρονώντας έτσι, θα ήταν μικρότερη η φροντίδα. Επειδή όμως σκανδάλισες κάθε Εκκλησία και έχεις εμβάλει ζύμη αήθους και ξένης αιρέσεως στους λαούς όχι μόνον εκεί, αλλά παντού (διότι παντού περιφέρθηκαν τα βιβλία των ερμηνειών σου), ποιός λόγος τώρα πιά θα αρκέσει για τις σιωπές μας ή πώς δεν είναι ανάγκη να θυμηθούμε τον Χριστόν να λέγει "Μη νομίσετε ότι ήλθα να βάλω ειρήνη επί της γης· δεν ήλθα να βάλω ειρήνη αλλά μάχαιρα. Διότι ήλθα να διχάσω άνθρωπο κατά του πατέρα του και κόρη κατά της μητέρας της"; Διότι όταν αδικείται η Πίστη, η προς τους γονείς αιδώς ας φεύγει, ως έωλος και επισφαλής, ας καταπαύει δε και ο νόμος της φιλοστοργίας προς τέκνα και αδελφούς, και για τους ευσεβείς ας είναι καλύτερος από τη ζωή ο θάνατος, για να τύχουν κρείττονος αναστάσεως σύμφωνα με το γεγραμμένο". (Γ΄ Επιστολή (Συνοδική) αγίου Κυρίλλου προς Νεστόριον - ACO 1.1.1.33 και MANSI 4, 1068).

    Αν όμως αμφιβάλλει κανείς ότι ο Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος αιρετίζει, δεν έχει παρά να ψάξει (θα βοηθήσουμε), αφού πρώτα αποφασίσει ότι όσα ανακαλύψει, δεν θα τον αναπαύσουν και πολύ στην "ασφάλεια" των εκκλησιαστικών βιτρινών και επιφαινομένων. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Δεν υπάρχουν φιλοπατριαρχικοί. Οι πατριάρχες περνούν και φεύγουν 10,9 είμαι φιλορθόδοξος. Διάβασα τα όσα είχε γράψει ο Πειραιώς και δεν με άγγιξαν. Δεν τα είδα και δεν τα αναγνωρίζω ως αδιάσειστα στοιχεία. Τα εγκώμια ως προς το πρόσωπο του σημερινού πατριάρχη από εμένα είναι ειλικρινή. Τον θεωρώ ως την σημαντικότερη προσωπικότητα στον χώρο της Εκκλησίας σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αμφιβάλω κ. Τομπούκη ότι ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως αιρετίζει. Από αυτά που έχω διαβάσει στα κείμενά του τον θεωρώ ότι είναι ορθόδοξος. Κανένας ως σήμερα δεν τον έχει κατηγορήσει για αίρεση, εκτός από γραφικούς τύπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Διαβάσα το αποσπασμα απο το σύγγραμμα του Βαρθολομαίου "Η αλήθεια ελευθερώσει ημάς" (εκδ. Ακρίτας 1997)που αναφερει ο κος Τομπουλης πιο πανω κι εφριξα.Κυριε ελεησον,τι ειναι αυτα που λεει?Ο ανθρωπος αυτος ειναι πολυ επικυνδυνος.Αυτα πιστευουν οι μασωνοι.Αυτα ειναι ακρως αιρετικα κι αντιχριστιανικα λογια και θεωριες.ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ!! ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Α, μωρέ τον καψερό, καλά πόσο χρονών είναι; κρίμα που ξεκίνησε άνοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τόσο πολύ το διάβασες και στα γρήγορα μάλιστα κ. Παπαγιαννόπουλε που δεν πρόσεξες ότι συγγραφέας είναι ο Olivier Clément. Σας παρακαλώ σε ποιο βιβλιοπωλείο το βρήκες Σαββάτο απόγευμα για να πάω να το προμηθευτώ. Πέρα από αυτά συνιστώ να διαβαστεί το βιβλίο για να δουν τα ψέματά σας οι αναγνώστες. Ο τίτλος του είναι: «Η αλήθεια ελευθερώσει υμάς - Συνομιλώντας με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο Α». είναι σπουδαία η συνομιλία του Πατριάρχη με τον Olivier Clément.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Το να δικαιολογεις καποιον ειναι δικαιωμα σου.Μπορεις ομως να καταθεσεις και τα επιχειρηματα σου για να εχει βαρος ο λογος σου?προς 11,45 μ.μ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. http://www.imdlibrary.gr/index.php/en/component/flippingbook/book/84-clement-olivier-i-alitheia-eleftherosei-ymas/2-books Clement, Olivier "Η αλήθεια ελευθερώσει υμάς" - Ορθόδοξη ... Εδω το βρηκα κυριε 11,45 μ.μ Διαβαστε και φριξτε. ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Για να φρίξουν κε Παπαγιαννόπουλε θα πρέπει να έχουν αναπτυγμένο το Ορθόδοξο αισθητήριο. Όταν αυτό έχει αμβλυνθεί πώς να φρίξουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Προς 10:41: γραφικοί τύποι λοιπόν ο μητροπολίτης Πειραιώς, ο μακαριστός καθηγητής Κορναράκης, οι καθηγητές Ζήσης και Μεταλληνός, σεβαστοί καθηγούμενοι, εκλεκτοί αντιαιρετικοί θεολόγοι, αριστούχοι επιστήμονες κ.ά.
    Καλό θα είναι 10:41 όταν μιλάς για "γραφικούς" τύπους να κοιτάς πρώτα στον καθρέφτη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Το διάβασα όταν πρωτοκυκλοφόρησε το βιβλίο κ. Παπαγιαννόπουλε. Δεν έφριξα αλλά θαύμασα την θεολογική γνώση του Πατριάρχη μας. Εγώ προσπαθώ να έχω καλούς λογισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ευχαριστώ για την υπόδειξη να κοιτάξω τον καθρέπτη μου. Συνεχίζω όλους αυτούς να τους λέω γραφικούς. Και τους λέω επειδή είναι. Ως χθες έγλυφαν τους Πατριάρχες και τους υμνούσαν. Ο Ζήσης όπως έχει ομολογήσει έγραφε και ομιλίες Πατριαρχών. Σήμερα για να μην είναι στην αφάνεια το «παίζουν» αντίθετοι. Μου θυμίζουν γραφικούς τύπους ψευτοτραγουδιστών και ψευτοηθοποιών που κυριαρχούσαν με τις βλακείες τους στα λεγόμενα μεσημεριανά προγράμματα της τηλεόρασης. Κάτι παρόμοιο είναι και αυτοί που αναφέρεις. Είναι κατά επάγγελμα αντιρρησίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Φτάνει που έχεις εσύ ανεπτυγμένο το ορθόδοξο αισθητήριο.
    Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Εις τον Επιβατήριο Λόγο του ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Χριστόδουλος ανέφερε: " Οι άγιοι Πατέρες ποτέ δεν φοβήθηκαν τον διάλογο με τον κόσμο έστω της πλάνης, της αμαρτίας και της αίρεσης. Αντίθετα πίστευαν μαζί με τον άγιο Μάρκο, επίσκοπο Εφέσου τον Ευγενικό και πρόμαχο της πίστεως, ότι "ότε διίστανται τινές αλλήλων και ου χωρούσι προς λόγους, δοκεί μείζων είναι και η μεταξύ τούτων διαφορά. Ότε δ' εις λόγους συνέλθωσι και εκάτερον μέλος νουνεχώς ακροάσηται τα παρ' ετέρου λεγόμενα, ευρίσκεται πολλάκις ολίγη η τούτων διαφορά". Και είναι ευθύνη της Ιεραρχίας κυρίως να μελετήσει νέους τρόπους αντιμετώπισης των ραγδαίων εξελίξεων, ώστε η Εκκλησία να είναι πάντοτε στην πρωτοπορία της επίλυσης των πνευματικών και κοινωνικών προβλημάτων του λαού μας, με τη δύναμη του φερέγγυου εκκλησιαστικού λόγου και με καθοριστικές ενέργειες της".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καμία Εκκλησία δεν θέλει να υποτάξει την άλλη, γίνεται διάλογος, για να βρούμε τουλάχιστον, αυτά τα σημεία που μας ενώνουν, δεν είναι έγκλημα αυτό. Δεν μπορεί ο χριστιανός να κάθεται με το τουφέκι στο χέρι, για να δει τις διαφορές των άλλων και να κατηγορεί. Ο χριστιανός είναι αυτός ο οποίος προσπαθεί να δεχθεί τον άλλο, δεν σημαίνει ότι πρέπει να εγκαταλείψει την πίστη του.

    Ιωάννης Σπιτέρης
    Καθολικός Αρχιεπίσκοπος Κερκύρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΟΛΑΙ ΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ.(ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ)

    ΑΠΑΤΩΜΕΘΑ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΑΝΟΜΕΝ ΕΑΝ ΝΟΜΙΖΩΜΕΝ ΟΤΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΙΣ ΚΑΤΗΛΘΕΝ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΑ(ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ .ΟΡΘ ΤΥΠΟΣ ΑΡ 94 ΔΕΚ 1968)

    ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ,ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ Η ΕΝΑ ΤΕΜΕΝΟΣ ΑΠΟΒΛΕΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ..(ΜΗΤΡΟΠ.ΕΛΒΕΤΙΑΣ.ΠΕΡΙΟΔ.ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ ΑΡ494/31/7/1993 σελ 23).

    ΗΔΗ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΟΙ ΔΥΝΑΝΤΑΙ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ ΤΩΝ ΑΧΡΑΝΤΩΝ ΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΝΑΟΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΙΣ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΟΝ[ΑΚΟΥΣΟΝ ,ΑΚΟΥΣΟΝ]ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΙΝ ΤΩΝ ΙΕΡΕΥΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ(ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ ΟΡΘ ΤΥΠΟΣ ΑΡ.92 ΟΚΤ 1968 ΣΕΛ 1).

    Η ΠΕΠΟΙΘΗΣΙΣ ΕΚΑΣΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ,ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟΝ..Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΖΗΤΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ(ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΕΩΣ ΜΑΞΙΜΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ 1973 ΣΕΛ 39)

    ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ''ΤΕΙΧΗ ΑΙΣΧΟΥΣ''.[ΠΑΤΡ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ .ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ 15/7/1989]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τι έχουν να πουν οι λαλίστατοι φιλοπατριαρχικοί, ναι ανώνυμε που αμφισβήτησες την ύπαρξη αυτού του όρου, οι λεγάμενοι βάζουν το πατριαρχείο της Πόλης πάνω απ την Εκκλησία του Χριστού, για τα όσα φρικτά καταχωρούνται στο σχόλιο του ανωνύμου των 12:33 μ.μ.;
    Απαντήστε "γενναίοι" με επιχειρήματα κι όχι με συνθήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ευχαριστούμε τον 12:33 για τα συγκλονιστικά στοιχεία που μας παρέθεσε αναφορικά με το μέγεθος της προδοσίας που συντελείται απ το σβησμένο "Φανάρι" και προσωπικά απ τον νυν οικουμενικό πατριάρχη Βαρθολομαίο. Επέστη μάλλον ο καιρός για τη διακοπή του μνημοσύνου του αφού φρονεί και κηρύσσει αιρετικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. http://syghorisis.blogspot.gr/2013/09/blog-post_22.html
    Θαυμάσια και νηφάλια προσέγγιση της τουλάχιστον ατυχούς πατριαρχικής δήλωσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Συγνωμη,για να καταλαβουμε ..
    Δεχομαστε ,οτι η Ρωμαιοκαθολικη ειναι ''αδελφη εκκλησια'',δεχομαστε Ιεροσυνη και μυστηρια ,εκει που υπαρχει ετεροδιδασκαλια και ψευδος ,εκει που κυοφορηθηκαν αιρεσεις αλλα και που αναθεματιστηκαν οικουμενικως.Επειτα μιλαμε για διαλογους,αφου εχουν γινει ολα αυτα ..και επειτα σου λεει οτι δεν χανουμε την πιστη μας.Πως ειναι δυνατον;;;Βασικα απο αυτα που διδαχτηκαμε ,η Πιστη μας βασιζεται στη δυναμη Του Θεου [Πιστευεις η δεν πιστευεις..ναι η ναι μεν αλλα;;;]*και η ερευνα που κανουμε μεσα απο τις Γραφες,δεν την κανουμε για να πιστεψουμε Τον Λογο Του Θεου,αλλα για να γνωρισουμε Τον Θεο καλυτερα.Νομιζω λοιπον πως ειρηνη και συνυπαρξη μπορουμε να εχουμε αλλα σε θεματα που δε θιγουν τις αρχες της Πιστης μας,της λατρειας και της διοικησεως για να μην οδηγηθουμε και στην ουνια.Αντιθετα ,εκεινο που εχουμε καταλαβει καλα ειναι οτι οι Παπικοι ειναι αδιαλλακτοι και μεσω των δικων μας συμβιβασμων θελουν μαλλων αυτοι να διορθωσουν εμας.Υπαρχουν πολλα ερωτηματα που θετουμε.Η αναγνωριση του βαπτισματος των Παπικων,ενα απλο ερωτημα,πως επηλθε,με την πιστη στην αληθεια;Δεν υπαρχει αληθεια,δεν υπαρχει Πνευμα...''Δεν θελει να υποταξει η μια εκκλησια την αλλη''...αφου εχουν εξισωθει.Μεταξυ δυο ισων ποια ειναι η ανωτερη;Νεοι τροποι αντιμετοπισης;;;εξισωση αληθειας και ψευδους;;;Η ενοτητα λοιπον δεν επερχεται με την ενωση των εκκλησιων αλλα με την ενωση στην εκκλησια Εν αγιω πνευματι και εν ενι στοματι και μια καρδια,ινα ωσιν εν.Απεριοριστη αγαπη προς ολους εξυπακουεται πως πρεπει να εχουμε..Αλλα χωρις το Πνευμα,αδυνατον να ενωθει κανεις στην Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια και Αυτο το αποκτουμε με την Πιστη!!!π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ο Βαρθολομαίος πάει να γίνει χειρότερος κι απ το "μεγάλο" Αθηναγόρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ούτε τον... εαυτό του δεν μπορεί να πείσει ο οικουμενικός με τη δήλωσή του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Μακριά απ τους λυκοποιμένες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Συγγραφέας του βιβλίου "Η αλήθεια ελευθερώσει ημάς" δεν είναι ο Olivier Clement, αλλά ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, όπως λέει και ο υπότιτλος του βιβλίου "Συνομιλώντας με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο Α΄". Στη σελ. 288 του συγγράμματος εμβαίνει η παρενθετική φράση "προσθέτει ο Πατριάρχης". Το εξώφυλλο του βιβλίου δεν είναι το πρόσωπο του Clement, αλλά του Πατριάρχη.

    Το γεγονός επιβεβαιώνεται και από την πατριαρχική επιστολή στην αρχή του βιβλίου (σελ. 7), όπου ο κ. Βαρθολομαίος επιβεβαιώνει: "εν ω καταχωρούνται και συνεντεύξεις και συνομιλίες της ημετέρας Μετριότητος". Για να μην τρελλαθούμε, δηλαδή ...

    Θαυμάστε και το εξής (σελ. 281) : "Οι αναζητήσεις της Νέας Εποχής μάς παραπέμπουν στην υψηλή θεολογία (εξ ορισμού νηπτική) της ορθόδοξης Εκκλησίας". Τάδε έφη ... Ζαρατούστρα! ή μήπως Βαρθολομαίος;

    Αυτοί που κρίνουν τις καρδιές των ανθρώπων και λένε ότι οι "αντιρρησίες" κατά του Πατριάρχη το κάνουν για να είναι στην επικαιρότητα, ας πληροφορηθεί ότι υπήρχαν πολύ ευκολότεροι τρόποι να μείνουν στην επικαιρότητα, και ότι - αντιθέτως - αυτή τους η στάση κατά του αιρετίζοντος Πατριάρχη, τούς ... κόστισε όλη την δημοσιότητα: ο π. Ζήσης απομακρύνθηκε από τους διαλόγους επειδή ταπείνωσε τους Ουνίτες στο Freising το 1990 και διότι έγραψε κατά της προδοτικής συμφωνίας του Bαlamand το 1993. Έκτοτε απομακρύνθηκε και από το Πατριαρχείο, και από την τηλεόραση 4Ε (με παρέμβαση του Μητροπολίτη Σερρών) και από το κανάλι ΤΩΡΑ (εκπομπή κ. Ανδρεάδη). Κι όλα αυτά στην ακμή της ηλικίας του, όταν είχε να προσφέρει πολλά ακόμη, ΟΠΩΣ ΜΑΡΤΥΡΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΤΟΥ Π.ΘΕΟΔΩΡΟΥ (βλέπε: http://www.youtube.com/watch?v=hUxkH8_z6-E και ακόμη http://www.youtube.com/watch?v=oj1TaEQpf6Y)

    Για το πώς ο π. Θεόδωρος συνειδητοποίησε το τί "παίζεται" και άλλαξε παρέες και πορεία, βλέπε http://www.youtube.com/watch?v=EmEcd_89DyM.

    Αν μερικοί αδελφοί περιμένουν να κατηγορηθεί ο κ. Βαρθολομαίος "επισήμως" ότι αιρετίζει, ας δούν την περίπτωση του Ωριγένους, ο οποίος καταδικάσθηκε ως αιρετικός μετά θάνατον. Διότι ενώ είχε ελεγχθεί για την αίρεσή του ενώ ζούσε, δεν μετενόησε, αλλά παρέμεινε πείσμων στη θέση του. Εδώ τί να πούμε; Πόσες πιά αποδείξεις να παράσχουμε για να καταδείξουμε "τον ελέφαντα στο σαλόνι;" Γράφω μόνο το εξής του κ. Βαρθολομαίου για όσους αρνούνται ότι αιρετίζει: "Οι κληροδοτήσαντες εις ημάς την διάσπασιν προπάτορες ημών υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχέκακου όφεως και ευρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού. Αιτούμεθα υπέρ αυτών το έλεος του Θεού, αλλά οφείλομεν ενώπιον Αυτού όπως επανορθώσωμεν τα σφάλματα εκείνων" Από το επίσημο πατριαρχικό περιοδικό «Επίσκεψις» 563 [30-11-1998].
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Εξαιρετικές πατριαρχικές δηλώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Υστερικά μηνύματα. Μερικοί ζητούν εξηγήσεις. Κατηγορούν άδικα το σεπτό πρόσωπο του Πατριάρχη. Δεν αξίζει σας αξίζουν απαντήσεις. Μέσα σας κυριαρχεί το πνεύμα της αντίδρασης. Το πνεύμα το φαρισαϊκό. Με παρρησία τα λέει ο Παναγιώτατος. Ότι καν να γράψετε το όνομά του δεν μπορεί να σπιλωθεί. Στο μέλλον θα δικαιωθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Δεν έχετε απαντήσεις ταλαίπωροι, δούλοι της σκοπιμότητας!
    Όσο για τα περί φαρισαισμού, είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Σάς ευχαριστώ για τις ύβρεις. Αξίζουν στην αμαρτωλότητά μου, αλλά δεν επιλύουν εκκλησιολογικά ζητήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Καποιος γεροντας κατοικουσε στη λαυρα κοντα στον αγιο Ιορδανη.Αυτον επισκεφτηκε καποιος αδελφος στο ονομα Θεοφανης για να ρωτησει τον γεροντα περι σωφροσυνης.''Κυριε αββα,εγω στη χωρα μου εχω μυστηριακη κοινωνια με τους Νεστοριανους''.Ο γεροντας τον νουθετησε να φυγει απο τη φοβερη αυτη πλανη και αιρεση ,και να εθει στη Μια αγια καθολικη και αποστολικη εκκλησια.''Αναμφισβητητα κυριε αββα,ολς οι αιρεσεις το ιδιο λενε,οτι αν δεν ερθεις σε μυστηριακη κοινωνια με μας δεν σωζεσαι.Τι να κανω ο ταλαιοπωρος;Παρακαλεσε ομως Τον Κυριο να μου δειξει την αληθεια..Ο γεροντας δεχτηκε αφηνοντας τον Θεοφανη στο κελι του και βγηκε στη Νεκρα Θαλασσα να προσευχηθει για το ζητημα***Το απογευμα της δευτερης ημερας βλεπει ο Θεοφανης εναν φοβερο στην οψη,που τον πηρε και τον εφερε σε εναν τοπο σκοτεινο,ολο φωτια.Μεσα εκει ηταν Ο ΝΕΣΤΟΡΙΟΣ,Ο ΕΥΤΥΧΗΣ,Ο ΑΠΟΛΙΝΑΡΙΟΣ,Ο ΕΥΑΓΡΙΟΣ,Ο ΔΙΔΥΜΟΣ,Ο ΔΙΟΣΚΟΡΟΣ,Ο ΣΕΒΗΡΟΣ,Ο ΑΡΕΙΟΣ,Ο ΩΡΙΓΕΝΗΣ ΚΑΙΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ...''Αυτος ο τοπος εχει ετοιμαστει για τους αιρετικους καθως και για οσους μιλουν βλασφημα για την αγια ΘΕΟΤΟΚΟ,αλλα και για οσους ακολουθουν τα πλανεμενα δογματα τους.Αν ομως δεν θελεις να δοκιμασεις αυτη την κολαση,προσελθε στην Μια αγια καθολικη και αποστολικη εκκλησια ,οπως σου λεγει ο γεροντας.ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΒΕΒΑΙΩΝΩ ΟΤΙ,ΑΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΡΕΤΕΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ,ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΡΘΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΕΡΧΕΤΑΙ.Και με αυτο συνηλθε ο αδελφος ,και ηρθε σε μυστηριακη κοινωνια με την αγια εκκλησια ,εμεινε δε με τον γεροντα πολλα χρονια οπου και εκοιμηθη.-
    ----
    Καπου τριαντα μιλια απο την πολη της Κιλικιας,ειναι δυο στυλιτες,που απεχουν μεταξυ τους λιγα μιλια.Απο αυτους ο μεν ενας ειχε μυστηριακη κοινωνια με την αγια καθολικη και αποστολικη εκκλησια,ο δε αλλος,ο οποιος ειχε και τον περισσοτερο καιρο επανω στο στυλο,ανηκε στην αιρεση του Σεβηρου.Ο αιρετικος κατηγορουσε με επιχειρηματα τον ορθοδοξο μηπως και τον προσελκυσει στην αιρεση του.Αποφασισαν να στειλουν και οι δυο μεριδα της δικης τους κοινωνιας και με προσευχη να τους διξει Ο ΘΕΟΣ ποιος εχει την αληθεια.Σαν ηρθε η μεριδα του Σεβηριανου,ο Ορθοδοξος αναψε φωτια με ξυλα και εβαλε σε ενα κατσαρολακι τη μεριδα του αιρετικου,η οποια αμεσως διαλυθηκε.Αμεσως πηρε στο ιδιο κατσαρολακι και εβαλε την αγια Κοινωνια της Ορθοδοξου εκκλησιας*και στη στιγμη το νερο παγωσε και η αγια Κοινωνια παρεμεινε σωα και στεγνη.Ετσι και αυτος προσεχωρησε στην Ορθοδοξο πιστη.[απο το Λειμωναριον].π-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Προς π.: καλά τα λες αδελφή αλλά για κάποιους αυτά αποτελούν ψιλά γράμματα. Υπάρχουν "ορθόδοξοι" χριστιανοί που θεωρούν ότι οι αιρετικοί παπικοί δεν είναι αιρετικοί αλλά μόνο σχισματικοί.
    Ο Βαρθολομαίος πότε ονόμασε τους διαστροφείς της Ορθοδόξου αληθείας παπικούς αιρετικούς; Αδελφή Εκκλησία τους ονομάζει. Και υπάρχουν "χριστιανοί" που τον υποστηρίζουν και εγκωμιάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Κατά τον λαόν και οι άρχοντες αυτού!
    Τέτοιοι είμαστε, τέτοιος πατριάρχης μας αξίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Οσοι πιστευουν διαφορετικα απο οτι η Εκκλησια Του Χριστου,το λεγει το ευαγγελιο,αυτοι ''δεν ειναι εξ ημων[Α! Ιωαν2-19]..διοτι εαν αληθινα προερχονταν απο εμας,θα ειχαν μεινει μαζι μας...αλλα εφυγαν για να γινει φανερο πως κανενας απο αυτους δεν δεν ανηκε ποτε με εμας.Εσιες ομως εχετε λαβει Το Χρισμα Του αγ.Πνευματος και μενετε σταθεροι στην αληθινη γνωση.Επειτα ,εχουμε την βεβαιοτητα του αγ.Γρηγοριου Του Παλαμα''οσοι ειναι εκτος αληθειας,δεν ειναι της του ΧΡιστου εκκλησιας''..ο αγ Κυπριανος συμπληρωνει''και οσοι ειναι εκτος εκκλησιας,δεν ειναι της αληθειας''.Το ζητημα ειναι κατα την ατελη μου γνωμη να μην αγωνιζεται κανεις τρεχοντας εις κενον ,οπως ο αιρετικος στυλιτης που εαν δεν ανακαλυπτε την αληθεια,σιγουρα κατα την εξοδο του απο αυτη τη ζωη,με τα λυπης του θα διαπιστωνε πως εκει πανω στο στυλο μαλλον βαρουσε αερα και οχι δαιμονες ,οπως πολυ καλα γνωριζει να κανει Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ..Οι ετεροδοξοι παρεμειναν στις ομολογιες τους χωρις να συντρεχει λογος και ετσι φαινεται περιτρανα πως δεν μπορεις να κηρυττεις την ''αληθεια'',ξεκινωντας μετην αρνηση της...π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. "Ἐάν παύσωμεν νά διαλεγώμεθα μετ᾿ αὐτῶν, παρακούομεν τήν ἐντολήν τοῦ Θεοῦ ὅπως μαθητεύωμεν πάντα τά ἔθνη (πρβλ. Ματθ. κη΄, 19)".
    Τώρα το πώς συνδυάζεται η "μαθητεία των εθνών" με την αναγνώριση "αδελφών Εκκλησιών" μόνο ο πατριάρχης μπορεί να μας το πει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή