Ἐδῶ ρέει ἡ εὐσεβής πηγή τοῦ
Γένους!
Αὐτό τό Φανάρι, τό κατά κόσμον μικρόν καί ἀδύναμον, φωτίζει ὡς ἄλλος
φάρος τηλαυγής, τό φῶς τῆς Εὐαγγελικῆς Ἀληθείας, τό Φῶς τῆς Ὀρθοδοξίας, τό φῶς
τῶν ἱερῶν παραδόσεων τῆς Μιᾶς καί ἀδιαιρέτου Ἐκκλησίας, εἰς τά πέρατα τῆς οἰκουμένης!
Ἡ χάρις τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κωνσταντινουπόλεως δέν περιορίζεται στόν γεωγραφικό χῶρο
πού τήν φιλοξενεῖ, ἀλλά ἁπλώνεται μέχρι τίς ἐσχατιές τοῦ τετραπεράτου κόσμου,
καί ἡ εὐχή της, ἡ εὐλογία της, ἡ προσοχή καί ἡ ἀγάπη τοῦ Πατριάρχου, ἀγκαλιάζουν
ὅλους, ὅσοι, ὅπου γῆς, αἰσθάνονται νά ρέῃ στάς φλέβας των τό Αἷμα τοῦ Ἰησοῦ
Χριστοῦ καί ἡ εὐγένεια καί ἀρχοντιά τῆς Ρωμηοσύνης.
Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος
Το Φανάρι είναι εσβεσμένο, ένεκεν των Οικουμενιστικών δραστηριοτήτων του Πατριάρχη και των συν αυτώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετάνοια, Μετάνοια,και επιστροφή στα Άγια Πατρώα Δόγματα, ειδάλως ΑΝΑΘΕΜΑ!!
" Τοις βάλλουσι κατά της Εκκλησίας του Χριστού και διδάσκουσιν ότι η του Χριστού Εκκλησία μεμέρισται έν ούτω καλουμένοις «κλάδοις», οίτινες διαφέρουσιν αλλήλων έν διδασκαλία και τρόπω ζωής, ή ότι ή Εκκλησία ούχ υφίσταται όρατώς, άλλ' άπαρτισθήσεται έν τω μέλλοντι, όταν άπαντες οί «κλάδοι» ή τμήματα ή όμολογίαι ή προσέτι και θρησκείαι ένωθώσιν έν ένί σώματι• και οίτινες ού διακρίνουσι τήν ιερωσύνην και τά μυστήρια τής Εκκλησίας άπό τήν ιερωσύνην και τά μυστήρια των αιρετικών, αλλά λέγουσιν ότι το βάπτισμα και ή ευχαριστία των αιρετικών είσίν ικανά προς σωτηρίαν• ωσαύτως, τοις κοινωνούσιν έν γνώσει τοις προμνημονευθείσιν αίρετικοίς ή συνηγορούσι, διαδίδουσι, ή ύπεραμυνομένοις τής καινοφανούς αυτών αίρέσεως του οικουμενισμού έν προσχήματι αδελφικής αγάπης, ή υποτιθεμένης ενώσεως των διαχωρισθένων Χριστιανών,
ΑΝΑΘΕΜΑ!
Αγίου Φιλαρετου Μητροπολίτου NY
Επιπλέον:
(1) Το 1995 έδωσε «κοινήν μαρτυρίαν πίστεως» με τον «πάπαν»
(2) Στη σελίδα 73 της διδακτορικής του διατριβής (1970) γράφει τα εξής εκπληκτικά: «Δέν δύνανται να εφαρμοσθούν σήμερον και πρέπει να τροποποιηθούν αι διατάξεις αι κανονίζουσαι τας σχέσεις των Ορθοδόξων Χριστιανών προς τους ετεροδόξους και ετεροθρήσκους. Δεν δύναται η Εκκλησία να έχη διατάξεις απαγορευούσας την είσοδον εις τους ναούς των ετεροδόξων και την μετ’ αυτών συμπροσευχήν καθ’ ην στιγμήν αύτη διά των εκπροσώπων αυτής προσεύχεται από κοινού μετ’ αυτών διά την τελικήν ένωσιν εν τη πίστει, τη αγάπη και τη ελπίδι.»
3. (4) Εις την 6ην Παγκόσμιον Συνάντησιν Θρησκείας και Ειρήνης στην πόλιν Riva Del Garda την 4-11-1994 εδήλωσε: «Οι θρησκευτικοί ηγέται οφείλουν να παίξουν ένα κεντρικόν και πνευματικόν ρόλον – είμεθα ημείς αυτοί που πρέπει να φέρωμεν εις το προσκήνιον τας ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑΣ ΑΡΧΑΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, της αδελφωσύνης και της ειρήνης . . . Αλλά τούτο δυνάμεθα να το επιτύχωμεν μόνον αν είμεθα ΗΝΩΜΕΝΟΙ ΕΝ ΤΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΘΕΟΥ, “Δημιουργού των πάντων, ορατών τε και αοράτων.” Καθολικοί και Ορθόδοξοι, Προτεστάνται και Εβραίοι, Μουσουλμάνοι και Ινδουϊσταί, Βουδδισταί και Κομφουκιανοί...
(4) Το 1998 ο Βαρθολομαίος εδήλωσε τα εξής δια του ανθενωτικούς αγίους της Εκκλησίας (Άγ. Γρηγόριος Παλαμάς, Μάρκος Ευγενικός, Κοσμάς Αιτωλός, Αθανάσιος Πάριος, Νικόδημος Αγιορείτης κ.ά.): «Οφείλομεν από τούδε ... να αναθεωρήσωμεν την τακτικήν ημών, να εκκαθάρωμεν την παλαιάν ζύμην, να γίνωμεν νέον φύραμα ... Η μετάνοια ημών διά το παρελθόν είναι απαραίτητος ... Οι κληροδοτήσαντες εις ημάς την διάσπασιν προπάτορες ημών υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως και ευρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού» (βλ. «Ορθόδοξος Τύπος», 23-7-1999).
Ax Καυμένε Πατριάρχη και συν αυτώ που σε ακολουθούν εάν δεν αλλάξετε πορεία!!
Το επιβάλλει η σημερινή ημέρα: Ανάθεμα Πάσι Τοις Αιρετικοίς"
και Αιωνία η Μνήμη Πάσι Τοις Αγωνισαμένοις και τελειοθήσεις Ορθοδόξοις""!!!
Το ανάθεμα δεν είναι στους αγωνιστές της πίστης και του δόγματος της Αγίας Ορθοδοξίας που είναι οι σπουδαίοι κληρικοί που διακονούν στο Φανάρι υπό την καθοδήγηση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου και της Αγίας και Ιεράς Συνόδου του σεπτού Οικουμενικού μας Πατριαρχείου, αλλά στους υβριστές Αυτού το Φάρου της Αλήθειας και της Ορθοδοξίας που προφυλάσσει τους στο λιμάνι της Αγίας Εκκλησίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝτροπή στους επαγγελματίες ΓΟΧ υβριστές του Οικουμενικού μας Πατριαρχείου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος 1:19 : φίλε πριν πιάσεις το πληκτρολόγιο άνοιξε και κανένα θεολογικό και λειτουργικό βιβλίο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥποτίθεται ότι γνωρίζεις ανάγνωση.
Γνωρίζω θεολογία και εκκλησιαστική πρακτική. Εσύ είσαι εκτός πνεύματος της Ορθοδόξου Εκκλησίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόσεξε μήπως και τα σημερινά αναθέματα σε συμπεριλαμβάνουν.
Το Φανάρι είναι η Ορθοδοξία.
Φίλε ανώνυμε 2:19 για σένα τα παρακάτω:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Σεραφειμ Πειραιώς και τα γνωστά του αναθέματα..
https://www.youtube.com/watch?v=DpGvSS9-kNQ
...Και μία επίσημη απάντηση προς τον Σεραφείμ Πειραιώς, που δημοσιεύτηκε και δεν αναιρέθηκε ποτέ μέχρι σήμερα, άρα και κατα συνέπεια την στιγματίζει ως defacto αληθή!!!
4. Ο αναθεματισμός, τέλος, των “Οικουμενιστών” και όσων μετέχουν σε διαχριστιανικούς και διαθρησκειακούς διαλόγους από τον Μητροπολίτη Πειραιώς εγείρει μείζον εκκλησιολογικό και κανονικό πρόβλημα. Ο Μητροπολίτης Πειραιώς, μόνος αυτός, αναθεματίζει ουσιαστικά το Οικουμενικό Πατριαρχείο (που έχει την πρωτοβουλία και τον συντονισμό των διαλόγων), την Εκκλησία της Ελλάδος στην οποία ανήκει (και η οποία με πρόσφατη συνοδική της απόφαση επαναβεβαίωσε τη συμμετοχή της στους διαλόγους), τα πρεσβυγενή πατριαρχεία και όλες τις Ορθόδοξες Εκκλησίες που μετέχουν των διαλόγων και διδάσκουν, σύμφωνα με τον άγιο Πειραιώς, “την παναίρεσιν του Διαχριστιανικού και Διαθρησκειακού Συγκρητιστικού Οικουμενισμού”. Υπ’ αυτήν την έννοια ο Μητροπολίτης Πειραιώς βρίσκεται ουσιαστικά σε de facto σχίσμα με την καθ’ όλου Ορθοδοξία, στο μέτρο που την θεωρεί αιρετική και την αναθεματίζει με τον πιο επίσημο και πανηγυρικό τρόπο, και οφείλει να ξεκαθαρίσει τη θέση του επ’ αυτού του ζητήματος.
- See more at: http://www.amen.gr/article8676#sthash.bqRxM5sb.dpuf
Έτσι για να μην λερώνεις την ψυχούλα σου και καταφέρεσαι ενάντια στους ΓΟΧ!!!
Εύχομαι την επόμενη φορά να απαντήσεις ονομαστικώς και όχι ανωνύμως, (μην αρνήσαι το όνομα του Αγίου Βαπτίσματος δημόσια), διότι είμαστε πρόσωπα στην Αγία Ορθοδοξία. Είναι η ελάχιστη ομολογία μας στις μέρες μας!
...Και κάτι άλλο σχετικά με την παρακάτω κατάληξη του Πατριάρχη, "Ἡ χάρις τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κωνσταντινουπόλεως δέν περιορίζεται στόν γεωγραφικό χῶρο πού τήν φιλοξενεῖ, ἀλλά ἁπλώνεται μέχρι τίς ἐσχατιές τοῦ τετραπεράτου κόσμου, καί ἡ εὐχή της, ἡ εὐλογία της, ἡ προσοχή καί ἡ ἀγάπη τοῦ Πατριάρχου, ἀγκαλιάζουν ὅλους, ὅσοι, ὅπου γῆς, αἰσθάνονται νά ρέῃ στάς φλέβας των τό Αἷμα τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ καί ἡ εὐγένεια καί ἀρχοντιά τῆς Ρωμηοσύνης""!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΗ Χάρις και Την ευχή και την ευλογία της Εκκλησίας της Κωνσταντινουπόλεως την έχουν ζήσει στο πετσί τους οι Εσφιγμενίτες Ζηλωτές Πατέρες εν Αγίω Όρει, τόσα χρόνια με το θανατικό εμπάργκο που έχουν επιβάλλει σε τρόφιμα, φάρμακα και την επειλή της εξορίας!!
Θανατική ποινη, επειδή δεν τον μνημονεύουν για τους γνωστούς λόγους των Οικουμενιστικών ανοιγμάτων!
Από "αγαπολογία" είμαστε χορτάτοι αγαπητοί του Πατριαρχείου, από Ορθοδοξία έχουμε μεγάλο έλλειμα.
Μαρίνε ποτέ δεν κατάλαβα γιατί βλέπουν ως καταστροφή τον οικουμενισμό. Εγώ το βλέπω ως ευλογία Θεού. Όσο για τον Πειραιώς δεν διαφέρει σε πολλά από τους ακατανόμαστους ΓΟΧ που μόνο που τους βλέπεις σου θυμίζουν μεσαιωνική εποχή στον καθολικισμό της ιερής εξέτασης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή μετάνοια.
Φίλε ανώνυμε 6:44, κατά τις συνταγματικές επιταγές της ελέυθερης σκέψης, άκουσα την γνώμη σου, χωρίς να συμφωνώ. Κάνε μία προσπάθεια να αιτιολογήσεις την ανωτέρω άποψή σου με βάσιμη επιχειρηματολογία, μήπως και το "ἁνατινάξουμε", το blog του αγαπητού μας και αμερόληπτου Αναστάσιου!
ΑπάντησηΔιαγραφή