Ευλογίες και ευχές του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πατρών κ.
Χρυσοστόμου μετέφερε ο π. Παναγιώτης Θωμάς στον Αγιασμό για την αγωνιστική
περίοδο 2014-2015 τον οποίο τέλεσε στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο Πάτρας για την Π.Α.Ε.
Παναχαϊκή.
Το ρόστερ ποδοσφαιριστών για την περίοδο 2014-15, έχει ως εξής:
ΤΕΡΜΑΤOΦΥΛΑΚΕΣ:
Παπαδόπουλος, Μπαλασάκης, Κοντοπίδης.
ΑΚΡΑΙΟΙ ΜΠΑΚ:
Χούσα, Βαλαώρας, Ασίγκμπα, Κοντοχρήστος, Μπαρούτας, Τζωρτζάτος.
ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ:
Βαγγελόπουλος, Κάργας, Τσούπρος, Λεγάτος, Πρόβατος, Παναγιωτίδης.
ΑΜΥΝΤΙΚΟΙ ΜΕΣΟΙ:
Γκαντιάγκα, Μπαλού, Αναστασόπουλος, Τσαρτόλιας,
ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ ΜΕΣΟΙ:
Ντα Κόστα, Πλέγας, Χοτζάλι, Γεωργόπουλος, Κεφάλας.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΜΕΣΟΙ: Στεργίδης,
Σκερλετίδης, Ζλατκόφσκι. Μασούρας,
ΣΕΝΤΕΡ ΦΟΡ:
Μαρουκάκης, Κωστούλας,
Στις αρχικές προπονήσεις θα συμμετάσχουν οι Αναγνωστόπουλος, Δήμας, Κοτσόκολος
και Ζέλιος.
Τώρα πιστεύω ότι τα έχω δει όλα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα δω αν φέτος θα αλλάξει κάτι. Αν όχι .... τότε ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα καλύτερα θα έλθουν. Μην το προεξοφλείς. Πάντα υπάρχουν εκπλήξεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήένας φίλος με ρώτησε πέρυσι εξ αφορμής τέτοιου αγιασμού: κατά πόσο είναι σωστό αλλόδοξοι και αλλόθρησκοι κλωτσοσφαιριστές να παρευρίσκονται; Χρίονται και αυτοί; τί γίνεται;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα κατάλαβα πως ο πάτερ Θωμάς έφτιαξε τον Ναό: Κούγιας ε;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα επιθυμούσα να μάθω φίλε (31 Ιουλίου 2014 - 4:32 μ.μ.) τί θα έκανε ο ερωτών φίλος σου -ή και εσύ- σε μία τέτοια περίπτωση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι εύκολες οι φαρισαϊκού τύπου υπέρ-ορθόδοξες ερωτήσεις.
Ήμουν παρών, και θαύμασα όλα αυτά τα παιδιά, που παρακολούθησαν τον αγιασμό, κατά υποδειγματικό τρόπο. Ένας εξ αυτών -ο μοναδικός ίσος «αλλόδοξος»- είδα ότι έκανε τον σταυρό του κατά το ρωμαιοκαθολικό δόγμα.
Στην εκ του πονηρού απορία σου, σε πληροφορώ ότι όταν ο π. Παναγιώτης πλησίασε για να ευλογήσει με τον Τίμιο Σταυρό και να Αγιάσει, αυτός ο ένας -μάλλον για να μην σου δώσει αφορμή στον φίλο σου- διακριτικά απομακρύνθηκε, χωρίς να πλησιάσει.
Νομίζω ότι υπερπερίσσευσε η υποκρισία.
Φτάνει πια!
Ο 4:33 έχει απίστευτο χιούμορ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήαχχαχαχαχαχαχαχαχα.........
καλοοοοο....!!!!!!!
Μπραβο στον παπαθωμα...Λεβέντης παπάς!
Καλά υπάρχουν απορίες τέτοιου είδους; Τι έπρεπε να κάνει να τους αποβάλει. Όταν οι ιερείς πάνε στα σχολεία να κάνουν αγιασμό λένε να καθίσουν μόνο τα ορθοδοξόπαιδα. Να το προχωρήσω λίγο … μήπως δίνουμε με τέτοιες βλακείες τροφή σε αυτούς που πολεμούν την Εκκλησία. Οι δάσκαλοι να σταματήσουν τον εκκλησιασμό των μαθητών αφού δεν είναι σωστό τα ετερόδοξα παιδιά να κάνουν παραβρίσκονται στον εκκλησιασμό. Ξυπνήστε θα μας πάρουν φαλάγγι οι άθεοι αντίχριστοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ορθόδοξη Εκκλησία αγκαλιάζει με στοργή και αγάπη όλο τον κόσμο. Αυτοί από τις πολυθρόνες και τα πληκτρολόγια να μην σπέρνουν ζιζάνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν περιμέναμε απ τον οικουμενιστή ιστολόγο, τον υμνητή του αρχιπροδότη πατριάρχη Βαρθολομαίου, διαφορετική τοποθέτηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει αποβάλλει εδώ και καιρό τα προσχήματα και έχει μεταβάλλει το blog του σε αδίστακτο βήμα προώθησης του παναιρετικού οικουμενισμού δικαιολογώντας με σοφιστείες και φληναφήματα τα πατριαρχικά αίσχη.
Απ τον κόρακα κρα θα ακούσεις!
π. Παναγιώτης πανατχού παρών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο Πάτερ. Καλή δύναμη.
Ν.
Προς: 1 Αυγούστου 2014 - 12:47 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε ή Κυρία.
Ο κόρακας εσύ είσαι διότι ανακράζεις με το γράψιμό σου «κρα».
Όπως γράφεις δεν ανήκεις στην Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία αφού δεν μνημονεύεις τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο ή ο «ψευτοεπισκοπός σου» δεν έχει Κοινωνία με αυτόν.
Ο σύγχρονος μας π. Γεώργιος Φλορόφσκυ, ο μεγάλος Ορθόδοξος ερευνητής και καθηγητής της Ιστορίας της Ανατολικής Εκκλησίας στο πανεπιστήμιο του Harvard, έγραψε:
«Η Εκκλησία αποτελεί το έργο του Χριστού στη γη-είναι η εικόνα και η κατοικία της ευλογημένης παρουσίας του στον κόσμο. . . Έξω από την Εκκλησία δεν υπάρχει σωτηρία. Όλη η κατηγορηματική δύναμη και το αποκορύφωμα της σ' αυτόν τον αφορισμό βρίσκεται στην ταυτολογία του. Έξω από την Εκκλησία δεν υπάρχει σωτηρία, διότι σωτηρία είναι η Εκκλησία, διότι σωτηρία είναι ή αποκάλυψη της οδού για τον καθένα που πιστεύει στο όνομα του Χριστού. Αυτή η αποκάλυψη βρίσκεται μόνο στην Εκκλησία. . . Το βασίλειο της Εκκλησίας είναι η ενότητα. Και ασφαλώς αυτή η ενότητα δεν είναι εξωτερική, αλλά εσωτερική, στενή, οργανική. Είναι η ενότητα του ζώντος σώματος, η ενότητα του οργανισμού. Η Εκκλησία αποτελεί μία ενότητα όχι μόνον με την έννοια ότι είναι μία και μοναδική είναι πρώτα απ' όλα μία ενότητα, διότι αυτή καθ' εαυτήν η ύπαρξή της συνίσταται στην επανένωση της χωρισμένης και διαιρεμένης ανθρωπότητας. . . Μέσα στην Εκκλησία η ανθρωπότητα περνά σε άλλο επίπεδο, αρχίζει έναν καινούργιο τρόπο ύπαρξης. Μία νέα ζωή γίνεται δυνατή, μία ζωή αληθινή, ολοκληρωμένη και πλήρης, μία καθολική ζωή, με την ενότητα του Πνεύματος εν τω συνδέσμω της ειρήνης. Αρχίζει μία καινούργια ύπαρξη, μία νέα απαρχή ζωής, καθώς συ Πάτερ εν εμοί, καγώ εν σοί, ούτω και αυτοί εν ημίν. . . ίνα ώσιν εν καθώς και ημείς εν έσμεν»
Εσύ δεν ανήκεις σε αυτή την ενότητα της Εκκλησίας αλλά σε κάποια «ψευτοσυναγωγή» που μπορεί κατ’ όνομα να φέρνει τον όρο εκκλησία αλλά δεν είναι αφού δεν έχει ενότητα με τον Πατριάρχη μας Βαρθολομαίο.
Σύμφωνα με τον πατέρα και μάρτυρα της Εκκλησίας, τον άγιο Ιγνάτιο Αντιοχείας, ο οποίος έγραψε γύρω στο 110 μ. Χ. , η Εκκλησία πρέπει να είναι τόπος κανονικής τάξεως, ενότητας και αποστολικής αυθεντίας. Να τι τονίζει:
«Φροντίσατε να τα κάνετε όλα κατά Θεόν, με τον επίσκοπο προκαθήμενον εις τύπον Θεού και με τους πρεσβυτέρους εις τύπον της συνόδου των αποστόλων και με τους διακόνους, τους πολύ αγαπητούς μου, τους εμπιστευμένους την διακονίαν του Ιησού Χριστού. Αυτός γεννήθηκε από τον Πατέρα προαιώνιος και ήταν ο Θεός Λόγος και Μονογενής Υιός. . . Μην παρασύρεσθε από άλλες ετερόδοξες διδασκαλίες ούτε από παλαιούς μύθους, που είναι ανάξιοι λόγου».
Όσον άφορα στον όρο «Εκκλησία», η Εκκλησία από πάντα δίδασκε ότι όσοι εμφανίζονται ως επίσκοποι ή ιερείς, για να είναι αυθεντικά αποστολικοί, πρέπει να μπορούν να αποδεικνύουν την αδιάσπαστη ιστορική συνέχεια με την πρώτη αποστολική Εκκλησία, η οποία θεμελιώθηκε από τον Ιησού Χριστό. Συνέχεια αυτών είναι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος τον οποίον αναγνωρίζουν όλα τα Πατριαρχεία και οι Αυτοκέφαλες Εκκλησίες και Αρχιεπισκοπές. Όπως έγραψε ο απόστολος Παύλος, «άλλο θεμέλιο δεν μπορεί κανείς να βάλει παρά εκείνο που έχει τοποθετηθεί κι αυτό είναι ο Ιησούς Χριστός» (Α' Κο 3,11).
Σου εύχομαι καλή μετάνοια και επαναφορά στην Εκκλησία διότι εκτός αυτής δεν θα βρεις την σωτηρία.
Ιστολόγε να χαίρεσαι που σε λένε οικουμενιστή. Η Εκκλησία είναι Οικουμενική. Υπάρχουν και υπήρχαν και μικρές ομάδες με το πνεύμα του παλαιοημερολογιτισμού (συντηρητικοί) που την θέλουν αποκομμένη από την Οικουμενικότητα. Έχουν μια αγοραφοβία. Δεν τολμούν να αντικρίσουν τον συνάνθρωπο. Ζουν σαν τα νυχτολούλουδα που τους αρέσει το φεγγάρι. Δεν μπορούν να αντικρίσουν από την μειονεκτικότητά τους τον Ήλιο της Δικαιοσύνης όπως τα ηλιοτρόπια. Δυστυχώς γι’ αυτούς δεν θα νιώσουν ποτέ –γιατί δεν το θέλουν- την οικουμενικότητα της Εκκλησία που έχει τον Χριστό ως Κεφαλή της. Θα παραμείνουν αποκομμένοι από την κλήση στην «ενότητα της πίστεως και την κοινωνίαν του αγίου Πνεύματος».
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδιά όταν οι δεσποτάδες και οι παπάδες αγιάζουν τα ύδατα στα λιμάνια τα ποτάμια και τις λίμνες κοιτάζουν ποιοι είναι ορθόδοξοι για να τον κάνουν; Μην με τρελάνετε σας παρακαλώ. Καλά δεν υπάρχει λογική;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Εκκλησία πρέπει όπου την καλούν να δίνει την ευλογία της και να ενθαρρύνει κάθε προσπάθεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εκκλησία πρέπει σαν το αλάτι να νοστιμίζει και να θεραπεύει με την παρουσία της την καθημερινότητα των ανθρώπων. Θέλουν εδώ και χρόνια να την απομονώσουν την εκκλησία και τους ιερείς μέσα στους ναούς. Τους ενοχλεί που προσφέρει δυναμικά την παρουσία της όχι μόνο σε αγιασμούς αλλά σε κοινωνική και φιλανθρωπική παρουσία. Το κακό ότι αυτά τα λένε οι εκτός οι κουλτουριάρηδες του αρνητισμούς άλλα παρασύρουν και συνειδητά μέλη της εκκλησιαστικής συνάξεως. Θέλει προσοχή και «γερό στομάχι» από τους αγωνιζόμενους ευλαβείς κληρικούς για να αντέξουν τα εκτός και εντός κτυπήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙστολόιγε να σε έχει ο Θεός καλά να να προσφέρεις την μαρτυρία σου από αυτόν τον χώρο. Όταν σε κατηγορούν να γνωρίζεις ότι σπας αυγά και φτιάχνεις κάτι καλό. Μου αρέσουν τα θέματά σου τα οποία αγγίζουν πολλές πλευρές. Ο καθένας τα αξιολογεί. Σε άλλα ιστολόγια βλέπω μονομέρεια και φανατισμό σε σένα βλέπω πως έχεις ανοικτούς ορίζοντες πάντα μέσα στο πνεύμα το ορθόδοξα εκκλησιαστικό. Σε ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρήστος Συνοδινός
Η ουσία είναι πόσους θα φέρεις στην Εκκλησία και όχι πόσους θα διώξεις. Η τοπική Εκκλησία βρίσκεται κοντά στους χώρους όπου συχνάζουν οι νεολαίοι μας, με ικανοποιητικά αποτελέσματα. Βαρεθήκαμε πλέον να βλέπουμε άσπρα κεφαλάκια στους Ναούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ.Α.Κ.