Στη συνείδηση των δημοκρατικά σκεπτόμενων
πολιτών όλου του κόσμου, η περίφημη φράση του βασιλιά της Γαλλίας Λουδοβίκου
ΙΔ' "Το κράτος, είμαι εγώ" (L'État, c'est moi), αντηχεί ως κορύφωση
μιας αυταρχικής, δεσποτικής και ολοκληρωτικής αντίληψης για την άσκηση της
εξουσίας, μιας αντίληψης, που μόνο δεινά επισώρρευσε στην πλάτη των λαών και
έχει αμετάκλητα καταδικαστεί και πλήρως απορριφθεί.
Από την
άλλη, προδίδει και μία ακραία έξαρση εγωιστικής αυτοπεποίθησης, αληθινά
εωσφορικής και ριζικά αντιχριστιανικής, κατά το Κυριακό λόγιο “Εί τις θέλει
πρώτος είναι, έσται πάντων έσχατος και πάντων διάκονος” [Μαρκ. Θ'35] .
Αν,
όμως, η διεκδίκηση, η απόκτηση και η νομή της εξουσίας κρίνεται ότι δεν συνάδει
με το πρότυπο του αληθινού Χριστιανού, ο οποίος θελει, και πρέπει να θέλει, να
εξουσιάζει μόνο τα πάθη του και τον κακό του εαυτό, πώς θα μπορούσε να
χαρακτηρισθεί η νοοτροπία και πρακτική ενίων Χριστιανών, Κληρικών και Λαϊκών, οι οποίοι με λόγια και με έργα
παρουσιάζονται κατώτεροι από τον αλήστου μνήμης Λουδοβίκο ΙΔ' , διακηρύσσοντας
ότι “l'église c'est moi”, η Εκκλησία
είμαι εγώ;
Ειδικά
τα τελευταία χρόνια, παρατηρούνται και εντοπίζονται ομαδικές ή ατομικές
εκδηλώσεις, οι οποίες, με το πρόσχημα της κινδυνευούσης από υπαρκτούς ή και
ανύπαρκτους κινδύνους και εχθρούς Ορθόδοξης πίστης, αναιρούν αυτό τούτο το Συνοδικό
πολίτευμα της Εκκλησίας, το οποίο θεόπνευστοι Οικουμενικές Σύνοδοι και Θεοφόροι
Πατέρες θέσπισαν, και οικειοπούνται ρόλο, έργο και λόγο υπερ-Εκκλησίας και
υπέρ-Συνόδου!
Βλέπουν
παντού εχθρούς της Ορθοδοξίας, και, αν δεν τους βρουν, κινούν γη και ουρανό για
να τους ανακαλύψουν, ενίοτε δε και να τους κατασκευάσουν...
Διυλίζουν
λόγια και κινήσεις, παρερμηνεύουν λέξεις και φράσεις, επιστρατεύουν και
επικαλούνται κατά το δοκούν Κανόνες και Πατερικές απόψεις, και μόλις βρουν την
ευκαιρία, ή μάλλον τον “προδότη” της πίστεως και της Ορθοδοξίας, ξιφουλκούν με
πύρινα λόγια και άρθρα εναντίον του και, όπως οι καλόγηροι του Μεσαίωνα
“βάπτιζαν” το κοτόπουλο και το μεταποιούσαν σε λάχανο, μετονομάζουν το ολέθριο
Σχίσμα, την ευθύνη για το οποίο ούτε το αίμα του μαρτυρίου δεν μπορεί να
εξαλείψει, κατά τον ιερό Χρυσόστομο, με την εύηχη λέξη “αποτείχιση”!
Καθώς,
όμως, βαυκαλίζονται ότι αγωνίζονται για την Ορθοδοξία, δεν αντιλαμβάνονται ότι
αποτειχιζόμενοι από τον Κανονικό τους Επίσκοπο, τον οποίο δικάζουν και
καταδικάζουν αυτοί μόνοι, περικλείονται στα τείχη του εγωισμού, τη βασική αιτία
κάθε αίρεσης, όπως υπογραμμίζει ο Άγιος Ιωάννης της Κλίμακος γράφοντας πως «εάν
είναι αδύνατο να προέλθει φλόγα από το χιόνι, πιο αδύνατο είναι να υπάρχει
ταπείνωση στους αιρετικούς».
Γιατί,
βέβαια, δεν συνιστά ταπείνωση η πεποίθηση και η διακήρυξη ότι αυτοί μόνοι είναι
οι γνήσιοι Ορθόδοξοι και όλοι οι άλλοι προδότες, ούτε δηλώνει Ορθόδοξο φρόνημα
η αυθαίρετη κρίση και κατάκριση “αλλοτρίων οικετών” και μάλιστα Επισκόπων, οι
οποίοι διατηρούν ακέραιη την αγιαστική δύναμη της Θείας Χάριτος...
Ούτε,
φυσικά, συνιστά ταπείνωση η αυτοπροβολή τους ως “ομολογητές της πίστεως” και η
εκ του ασφαλούς ηρωοποίησή τους από τους ομόφρονές τους, μέσω του διαδικτύου!
Μια
ηρωοποίηση που ενέχει έντονο αντιεπισκοπικό χαρακτήρα και συνοδεύεται από παντελή
απουσία αγάπης και αυτογνωσίας.
Όποιος
απροκατάληπτος διαβάσει κείμενά τους, θα διαπιστώσει με πόση εμπάθεια, με πόσο
μίσος στρέφονται καθ` όσων, κατά την αλάθητη άποψή τους, προδίδουν την
Ορθοδοξία, ιδιαιτέρως δε αν αυτοί είναι Επίσκοποι, και καθ` όσων ευρίσκονται
εκτός της Ορθοδοξίας, ένα μίσος και μια εμπάθεια, που απάδουν σε γνήσιο
Χριστιανό, και μάλιστα Ορθόδοξο...
Συνέπειες και αυτά του υπέρμετρου εγωισμού και της τάσεως αυτοπροβολής,
που τους διακρίνει, και, έτσι, χωρίς να
το συνειδητοποιούν, οδηγούνται εκτός Εκκλησίας, εκεί όπου ουδεμία υπάρχει
σωτηρία, ει μη μόνον αίρεση και θεομίσητο σχίσμα, τοποθετώντας τον εαυτό τους
πάνω από την Εκκλησία, ή και ταυτίζοντάς τον-βαβαί της βλασφημίας-μ` Αυτήν!
Διότι, δεν είναι, ούτε μπορούν να λέγονται, Ορθόδοξοι όσοι διεκδικούν
για τον εαυτό τους το Παπικό αλάθητο και διέπονται από την προτεσταντική
αντίληψη ότι ο κάθε ένας φωτίζεται απευθείας από το Άγιο Πνεύμα!
Αναφέρεται για τον Άγιο Ιερομάρτυρα Επίσκοπο Τύρου Δωρόθεο ότι όταν
ξέσπασε ο φονικός διωγμός κατά της Εκκλησίας στα χρόνια του Διοκλητιανου, το
ποίμνιό του, προκειμένου να χάσει τον πολύτιμο ποιμένα του, με θερμές
παρακλήσεις κατάφερε και τον έπεισε να απομακρυνθεί από τον τόπο των διωγμών.
Αποχώρησε στη Δυσσό, πόλη της Θράκης, και εκεί ασκήτευε μέχρι να περάσει ο
άγριος αυτός διωγμός. Όταν πέρασε η θύελλα του διωγμού, επανήλθε στο ποίμνιό
του και με όλη την πατρική στοργή που τον διέκρινε, στήριζε στην πίστη τους
αδυνάτους και πρωτοστατούσε στη βοήθεια των χηρών, ορφανών, ασθενών, και
γενικά, των θλιβομένων.
Είναι
βεβαιο ότι εάν ζούσαν τότε οι σημερινοί “απολογητές” και “πρόμαχοι” της
Ορθοδοξίας, θα κατηγορούσαν και αυτόν ως δειλό και ως προδότη της πίστεως, και
με περηφάνεια περισσή θα “διέκοπταν το μνημόσυνό του”...”ίνα μη μιανθώσι, αλλ`
ίνα φάγωσι το Πάσχα”....
Μητροπολίτης Σύρου Δωρόθεος Β΄
Μια χαρά τα λες δεσπότη μου. Δυστυχώς όμως το τραίνο τρέχει και έχει παρασύρει ελάχιστους οι οποίοι κάνουν θόρυβο. Πάνω από τις Συνόδους βάζουν τον εαυτούλη τους ως σωτηρία του ορθοδόξου δόγματος. Το κακό ότι ο θορυβούντες με την φωνή τους παρασύρουν αγνές ψυχές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ένοχος μητροπολίτης Σύρου όσα ψευτο- επιχειρήματα κι αν παραθέσει δεν καταφέρνει να αποσείσει το μέγεθος της ευθύνης του για την προδοσία της Ορθοδοξίας στην οποία πρωταγωνιστεί.
ΑπάντησηΔιαγραφή3:25
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ο σαλος εχει τας εμπειριας του!π
Ο Σύρου έχει πάντα κάτι να πει. Και εδώ διδάσκει εκκλησιολογία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντιπαρέρχομαι το παραπάνω σχόλιο που αναφέρει ότι ο Σύρου διδάσκει Εκκλησιολογία (!) για να τοποθετηθώ: οι παραβιάσεις των ιερών κανόνων που βαφτίζονται ως «οικονομία» δεν δίνουν το δικαίωμα στους παραβάτες να ειρωνεύονται αυτούς που τους τηρούν. Γιατί άραγε δεν διαλέγεται κανένας Οικουμενιστής και αγαπολόγος θεολόγος (...) με τον π. Αναστάσιο Γκοτσόπουλο στο θέμα των συμπροσευχών; Γιατί ο Μέγας Πρωτ. π.Γεώργιος Τσέτσης άφησε αναπάντητες τις επιστολές του π. Αναστασίου; Γιατί ακόμα κανείς δεν έχει αντιμετωπίσει τα επιχειρήματα του π. Αναστασίου στο σχετικό του βιβλίο;
ΑπάντησηΔιαγραφήL' eglise c' est moi. Αυτό το λέει όποιος δεν υπακούει στην Ιερά Παράδοση της Εκκλησίας, όχι όποιος την ακολουθεί. Όπως για παράδειγμα ο νυν Οικ. Πατριάρχης όπου στην διδακτορική του διατριβή αναφέρει οτί υπάρχουν Ιεροί Κανόνες που χρήζουν αναθεώρησης!!! Bonnuit...
Γεράσιμος Αθανασίου, απόφοιτος Θεολ. Σχολής Αθηνών
ΥΓ.: Ευχαριστώ για την δημοσίευση
Υπέροχο το κείμενο του Σύρου. Κάποιοι πονούν. Πρέπει να σταματήσουν οι στασιαστές με τις λόξες τους να προκαλούν κακό στο ποίμνιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ αδελφέ Γεράσιμε αν διαβάσεις το Πηδάλιο θα δεις ότι πολλοί Κανόνες δεν μπορούν να εφαρμοσθούν σήμερα. Και εσύ και εγώ είμαστε αφορισμένοι ως λαϊκοί διότι δεν τηρούμε κάποιους από αυτούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σύρου κ.κ. Δωρόθεος Β΄ καταπιάνεται με ένα θέμα σοβαρό και επίκαιρο. Τα όσα γράφει είναι η αγωνία του καλού Ποιμένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροτείνω την δημοσίευση αυτή να την εγκολπωθεί η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας μας και ως Εγκύκλιο να την αποστείλει σε όλο τον εφημεριακό κλήρο προς γνώση.
Η αποτείχιση είναι αποκοπή από το Σώμα της Εκκλησίας. Οδηγεί στο Σχίσμα και στην Αίρεση. Να αποφεύγουν οι πιστοί τους αποτειχισμένους κληρικούς όπως ο διάβολος το λιβάνι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί να διελεγχθεί κάποιος με τον π. Αναστάσιο Γκοτσόπουλο, αφού δεν υπάρχει ίχνος επαφής, στα όσα γράφει ο κληρικός αυτός σε βιβλία και άρθρα του. Η Εκκλησία, του έχει απαντήσει με την αδιαφορία της για τις θέσης του, που είναι δικές του διατυπώσεις, και όχι της Αγίας Εκκλησίας. Ας παραμείνει στην μοναχική του πορεία ο π. Αναστάσιος, αφού αυτή ήταν η επιλογή του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστές οι επισημάνσεις του Μητροπολίτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν φτάνουν τα λόγια.
Υπάρχει και η καθαίρεση.
7:57
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτα που εχει γραψει ο π.Αναστασιος ειναι αληθη,δεν εχεις δικιο,εισαι λαθος.η αδιαφορια της εκκλησιας δεν την αμνηστευει μπρος στο θρονο Του θεου,την Ημερα της δυσεως για πολλους ...αυτη θελω να νομιζω ειναι η προσορινη σου αποφαση που οταν επανορθωθει δεν θα πλεον αδικη.συγχωρησε με και μενα.ψαξε το λιγο ακομα!π
Η ντροπή της Εκκλησίας, πάντως, δεν είναι ο πατήρ Ευθύμιος, σεβασμιώτατε. Κυκλαδίτης είμαι και όλη η πιάτσα στα νησιά μας γνωρίζει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος 7:57: πότε απαντήσατε σοβαρά όσοι διαφωνείτε με τον π.Αναστάσιο, με επιχειρήματα και όχι φωνασκίες και συνθήματα στα όσα τεκμηριωμένα αυτός συνέγραψε; Και από πού κι ως πού οι ιδεοληψίες κάποιων οικουμενιστών αποτελούν απόψεις της Εκκλησίας; Από πότε η Εκκλησία του Χριστού αποτελεί φέουδο των παναιρετικών οικουμενιστών;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ αδελφέ 1:30 υπάρχουν κανόνες που επιδέχονται οικονομίας και άλλοι στους οποίους αρμόζει η ακρίβεια στην τήρησή τους όπως οι κανόνες περί συλλείτουργων και συμπροσευχών. Ο π. Αναστάσιος αναφέρει ένα σωρό από κανόνες και ερμηνείες από διάφορους κανονολόγους όπως ο αγ. Νικόδημος ο Αγιορείτης, ο Ζωναράς κτλ. Γιατί κανένας δεν τόλμησε να του απαντήσει;;; Άλλοι λένε ότι l' eglise c' est moi, όχι αυτοί που σας παραθέτουν την Κανονική Παράδοση της Εκκλησίας αλλά αυτοί που παραθέτουν αγαπολογίες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΑΣΤΗΡΙΚΤΑ ΜΕ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΑ ΟΙ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ. ΓΙΑΤΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ (ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΙ) ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΩΣ ΕΝΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΖΗΛΩΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΠΡΟΔΙΔΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΒΛΑΣΦΗΜΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΟΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ "ΑΛΑΘΗΤΟ" ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΠΑ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ, ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ΠΟΥ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΩΣ "ΑΓΙΟΤΑΤΟ" ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΠΑ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ, ΤΟΥΣ "ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ ΠΑΠΕΣ", ΤΟΥΣ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΠΙΣΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ "ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΘΑΝΑΤΟ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΥΣ ΣΤΟ ΔΑΙΜΟΝΙΚΟ ΚΟΡΑΝΙ ΤΟΥΣ" ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΑΥΡΩΣΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΜΕΣΣΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥΣ...
ΘΑ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΕΟ; ΣΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ;
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΤΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: ΠΩΣ ΘΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ ΑΝ ΠΡΟΔΙΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ; ΒΙΝΤΕΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: "Η ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ" "https://www.youtube.com/watch?v=vdx11IBJrc8 .
Σύμφωνα με το Σύμβολο της Πίστεώς μας ομολογούμε ότι πιστεύουμε στην αληθινή ΜΙΑ, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Χριστού με την Χάρη του Αγίου Πνεύματος και δεν υπάρχουν άλλες Εκκλησίες καθώς οι αιρετικοί (παπικοί, προτεστάντες, μονοφυσίτες, «οικουμενιστές δήθεν ορθόδοξοι», "γνήσιοι παλαιοημερολογίτες-ημερολάτρες των αμέτρητων παρασυναγωγών" και άλλοι αιρετικοί) δεν αποτελούν την ΜΙΑ Εκκλησία του Χριστού και βρίσκονται εκτός Εκκλησίας αφού διαστρεβλώνουν τον Άγιο Λόγο του Θεού και δεν είναι χριστιανοί (ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ «Όποιος έχει εκπέσει απ’ την αλήθεια της πίστεως δεν είναι δυνατόν να καλείται Χριστιανός», ΜΕΓΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, P.G 26, 596A.) και αναθεματίζονται από τον Χριστό και την αληθινή Ορθόδοξη ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ των Αγίων Θεοφόρων Πατέρων μας, Μαρτύρων και Ομολογητών (ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ Κεφ. 1, στίχος: 8 "ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω").
Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ, ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΘΕΟΦΟΡΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΕΝΤΕΙΧΙΣΗ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΖΗΛΩΤΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ, ΒΙΝΤΕΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: "Η ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ" https://www.youtube.com/watch?v=vdx11IBJrc8 .
http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm .
Ὁ κ. Δωρόθεος λέγει πολλά ψέμματα σέ λίγες μόνο γραμμές! Ποτέ ἕνας συγκεκριμένος ἀποτειχισμένος δέν εἶπε ὅτι αὐτός εἶναι ἡ Ἐκκλησία, οὔτε διεκδίκησε γιά τόν ἑαυτόν του τό Παπικόν ἀλάθητον, οὔτε διέπεται ἀπό τήν προτεσταντικήν ἀντίληψιν ὅτι φωτίζεται ἀπευθείας ἀπό τό Ἅγιον Πνεῦμα! Οὔτε χρειάζεται νά κινήσῃ γῆν καί οὐρανόν γιά ν' ἀνακαλύψῃ ἤ νά κατασκευάσῃ Προδότες τῆς Ὀρθοδοξίας, ὅπως γράφει ὁ κ. Δωρόθεος, ἀφοῦ γέμισε ὁ τόπος ἀπό δαύτους! Οὔτε χρειάζεται νά διϋλίζῃ λόγια καί κινήσεις ἤ νά παρερμηνεύῃ λέξεις καί φράσεις ἤ νά ἐπικαλῆται ἐσφαλμένως ἱερούς Κανόνες καί Πατερικές διδασκαλίες, ἀφοῦ τά ἔργα καί τά λόγια τῶν Οἰκουμενιστῶν εἶναι ξεκάθαρα αἱρετικά καί ὁμιλοῦν ἀπό μόνα τους. Οὔτε βεβαίως στοχεύει στήν αὐτοπροβολή καί τήν ἡρωοποίησίν του, ἐκτός ἐνίων. Καί οὔτε πίπτει εἰς κατάκρισιν ὅταν ὀνομάζῃ Προδότας τούς Οίκουμενιστάς, διότι «τό, μή κρίνετε, ἵνα μή κριθῆτε, περί βίου ἐστίν, οὐ περί πίστεως» (Ἁγίου Ἰ. Χρυσοστόμου, P.G. 63, 231-232). Κοντολογίς, ὅσα γράφει ὁ κ. Δωρόθεος γιά τούς ἀποτειχισμένους εἶναι ὅλα ψευδῆ καί ἄκρως συκοφαντικά. Ἐπίσης, μέ αὐτά πού ἔγραψε ὁ κ. Δωρόθεος ἀποδεικνύει ὅτι ἔχει τό πνεῦμα τοῦ Παπισμοῦ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μητροπολίτης λέει την αλήθεια η οποία πικραίνει τους κακούς και εγωιστές.
ΑπάντησηΔιαγραφή@Ανώνυμος 12:10: Ενώ αυτός είναι καλός και ταπεινόφρων...Εννοώ τον μητροπολίτη Δωρόθεο. Ειδικά αν τον δεις κανείς να λειτουργεί διαισθάνεται και τα δύο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μητροπολίτης Σύρου είναι δραστήριος Μητροπολίτης που τρέχει συνεχώς σε όλη την νησιωτική του περιφέρεια. Γνωρίζει όσο λίγοι Μητροπολίτες Θεολογία και τους Κανόνες. Εκδαπανά την ζωή του υπέρ του ποιμνίου του. Είναι Αρχιερέας πρότυπο. Το ότι πικράθηκε κάποιος ιερομόναχος και διαφωνεί μαζί του από ασήμαντη αφορμή δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αρχίσουν την πολεμική εναντίον του. Αν αδρανούσε κανένας δεν θα ασχολιόταν μαζί του. Η δυναμικότητα του πειράζει αυτούς που θα τον ήθελαν στο περιθώριο. Η εποχή μας έχει ανάγκη από δυναμικούς Αρχιερείς. Τέτοιος είναι και ο Σύρου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρουμε πολύ καλά πόσο δραστήριος είναι ο Σύρου, κύριε Ανώνυμε. Όχι όμως στη διαποίμανση του ποιμνίου που του εμπιστεύθηκε η Ιεραρχία (και ο Μητσοτάκης) αλλά σε άλλα. Μόνο σε άλλα...Τη διαποίμανση την κάνει ο Θεός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνδριώτης