Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

Μια άλλη πρόταση - Άγγελος Αντωνέλλης

 Αγαπητέ Αναστάσιε ,

Σε παρακαλώ  δώσε τέλος στα σχόλια και στις πρόσφατες αναρτήσεις '' πχ προς αγαπητούς αντιφρονούντες ....κλπ  '' που πλέον θεωρώ ότι δεν ωφελούν ......
Προτείνω σε όλους τους φίλους επισκέπτες να ξαναδούμε   την  ουσιαστική -βιωματική  και εμπνευσμένη ομιλία  για τον Άγιο Παΐσιο του Σεβασμιωτάτου  Μεσογαίας κ. Νικολάου που πρόσφατα εκφωνήθηκε στη Κόνιτσα .
Είμαι απόλυτα βέβαιος  ότι  ανεξαίρετα  όλοι   μας  θα ενισχυθούμε και θα χαρούμε  από την αναφορά περιστατικών της Αγίας βιοτής του  π.  Παΐσίου . Του άσημου Αγιορείτη ιερομόναχου που ο  Οικουμενικός μας Πατριάρχης κ.Βαρθολομαίος  τον είχε επισκεφθεί στο απέριττο κελλί του ,το  αγιασμένο από τις ολονύκτιες έμπονες προσευχές και αγρυπνίες του.... .
Με εκτίμηση,
Άγγελος  Αντωνέλλης

32 σχόλια:

  1. Ο άγιος κε Αντωνέλη στράφηκε κατά του δαιμονοκίνητου οικουμενισμού και αυτό θα πρέπει να το ξέρει ο πιστός λαός.
    Γιατί να συσκοτίζουμε αυτήν την αλήθεια και πραγματικότητα; Επειδή κάποιοι θίγονται;
    Όποιος θέλει μπορεί να αναγνώσει και μελετήσει την ανάρτηση στην οποία παραπέμψατε.
    Θα πρέπει όμως να γίνει κατανοητό ότι ο άγιος δε διατύπωσε μόνο πνευματικές διδαχές που σχετίζονται με το ήθος αλλά και θέσεις που σχετίζονται με το δόγμα. Και όλος αυτός ο θόρυβος γίνεται γιατί κάποιοι αφεύκτως θίγονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι ένας διάλογος από τον οποίο καθένας μας κ. Αντωνέλλη μπορεί να βγάλει συμπεράσματα θετικά ή αρνητικά. Δεν το βλέπω ως κακό την δημοσίευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλες οι πτυχές των Αγίων μας πρέπει να φανερώνονται στους πιστούς. Και ειδικά όταν αυτές καθίστανται επίκαιρες. Θεωρείτε κ.Αντωνέλλη ότι η αντιοικουμενιστική πτυχή του Αγίου δεν ωφελεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και μετά τον κ. Μαρτίνη και π. Μεσσαλά να και ο κ. Αντωνέλλης. Και αυτός κουβέντα δεν λέει για το φυλλάδιο αλλά συμβουλέυει να ασχοληθούμε με κάτι άλλο... τυχαίο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν και διαφωνώ με τα όσα γράφει ο π. Α. Γκοτσόπουλος νομίζω ότι έχει το δικαίωμα και αυτός και οι σχολιαστές να εκφράζουν δημόσια την σκέψη τους. Καλά τα πνευματικά. Χρειάζεται όμως και η κριτική σε ορισμένα που δεν είναι καλά. Βλέπε αδικία εις βάρος ιεραποστόλου στην Αφρική ….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το θέμα δημιουργήθηκε επειδή ο παπα-Τάσος είπε αλήθειες. Και κάποιοι τσιγαρίστηκαν απ αυτές. Αυτός όμως δεν είναι λόγος να αποσιωπάται η πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχη η ομιλία του Μεσογαίας την είχα ακούσει και την ξανάκουσα. Καμία σχέση με τα όσα γράφει ο π. Αναστ. Γκοτσόπουλος. Συμφωνώ και με την επιστολή του κ. Μαρτίνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 11:21, το γεγονός ότι δεν αναφέρει κάτι ο Μεσογαίας απ αυτά που αναφέρει ο π.Αναστάσιος δε σημαίνει ότι δεν ισχύουν τα τελευταία. Ο Μεαογαίας δεν αναφέρθηκε στον αντιοικουμενισμό του αγίου αλλά σε άλλες πτυχές της προσωπικότητάς του.Στον αντιοικουμενισμό του αναφέρθηκε με στοιχεία ο π.Αναστάσιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. '' .. Οι Άγιοι του Θεού με την Αγίαν ζωήν των και με τα Άγια πρόσωπά των επιβεβαιώνουν κατά τρόπον πειστικόν και αληθινόν και όλα τα άλλα δόγματα,όπως :περί της Εκκλησίας, περί της χάριτος, περί των Αγίων μυστηρίων ,περί του ανθρώπου περί της αμαρτίας,περί των ιερών λειψάνων περί των Αγίων εικόνων....

    Ναι,'' οι Βίοι των Αγίων είναι η εμπειρική Δογματική , Δογματική η οποία έχει γίνει βίωμα μέσα εις την αγίαν ζωήν των Αγίων του Θεού ανθρώπων.

    Εκτός αυτών ,οι Βίοι των Αγίων περιέχουν και όλην την Ορθόδοξον Ηθικήν-το Ορθόδοξον ήθος, εις ολόκληρον την λάμψιν του Θεανθρωπίνου μεγαλείου του....
    Δι΄αυτό και οι ''Βίοι των Αγίων''αποτελούν την ''βιωματικήν Ηθικήν,την εφηρμοσμένην Ηθικήν.

    Οι βίοι των Αγίων βεβαιώνουν αναμφισβήτητα ότι η Ηθική δεν είναι άλλο παρά μια εφηρμοσμένη Δογματική.....

    Αλλά τι είναι ακόμη οι ''Βίοιτων Αγίων;

    Η μοναδική Παιδαγωγική της Ορθοδοξίας .....

    Οι βίοι των Αγίων δείχνουν πολυαρίθμους αλλά πάντοτε βεβαίους δρόμους σωτηρίας, φωτισμού , αγιασμού ,μεταμορφώσεως, χριστοποιήσεως , θεώσεως....

    Ιουστ. Πόποβιτς ''Άνθρωπος και Θεάνθρωπος ''

    Για την αντιγραφή - μεταφορά αλλά και αιτιολόγηση γιατί πρότεινα στον κ. Κωστόπουλο την εκ νέου ανάρτηση της ομιλίας του Μεσογαίας κ.Νικολάου για τον Αγ.Παΐσιο , και ο νοών νοείτω.
    Άγγ. Αντωνέλλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η καλύτερη απάντηση από τον Άγγελο Αντωνέλλη με λόγια του Αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο νοών νοείτω κ.Αντωνέλλη ότι πάλιν δεν απαντάτε στο μείζον θέμα που είναι αυτο του οικουμενισμού... γιατί άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  12. Με συγχωρειτε,δεν μπορω να συμφωνησω !
    Δοξαζω τον Θεο που καταλαβα κατι που νομιζω θα συμφωνησετε και εσεις!
    Στο οτι ,....
    Απο την στιγμη που εγινε η αρσις των αναθεματων,μπορουμε να ασχοληθουμε με τους Πατερες μετα-Πατερικως βεβαια,σαν αυτοι ομως να ηταν πλεον '' πε-παλαιωμενοι ''ως προς τις αιρεσεις.
    Οποτε ,η'' Πατερικη ομολογιακη θεολογια'' του π.Παισιου ΦΙΜΩΝΕΤΑΙ πλεον,,,,,,,,,αφου ανοιχτηκαν αλλες οδοι της ενοποιησης με τους αιρετικους.Οι αιρεσεις με αυτο τον τροπο ενω ηταν καλυμμενες,τωρα αποκτουν εναν χαρακτηρα μια υποδομη, ενα κατι α λλο ..λαμβανουν μιαν εξουσια σιγα σιγα και μεσα στην εκκλησια χαριν της ενωσεως.Αυτο βλεπουμε!
    Θυμαμαι απο κατι φυλλαδια που ειχα διαβασει αλλα και με καποιους ιερεις που ειχα συζητησει που στην αρχη αυτης της προσπαθειας ηταν ολοι ενθουσιασμενοι για την σταση της Ορθ. Εκκλησιας αναμεσα στις πασης φυσεως Ομολογιες,πως ηταν αναγκαιοτης για να δωσουμε ''Μαρτυρια Πιστεως'' κατι σαν το στιγμα μας δηλαδη, και επειτα η ομολογια κ το στιγμα βλεπουμε να παιρνει στροφη 180 μοιρες,... σε αλλαγη της θεολογιας,αλλαγη πλευσεως δηλαδη.
    Αυτη λοιπον ειναι η ορθοδοξια του 21 αιωνα ,κουτσουρεμενη ,χωρις την ολη αληθεια ,χωρις το ομολογιακο φρονημα, που δινει ζωη στην Εκκλησια,χωρις νευση στους ετεροδοξους για μετανοια ,με μια φιλοσοφικη αντιμετοπιση και εναν οικουμενισμο ,μιαν αλλη θεολογια η οποια πληγωνει το σωμα Του Χριστου; Και ετσι λοιπον η Πατερικη θεολογια σε ολο της το μηκος,το βαθος,το υψος,το πλατος καταποντιζεται ενω ειχε να προσφερει τοσα κ αλλα τοσα ωστε να επιστρεψουν πολλοι απο τους ετεροδοξους και ετεροθρησκους και να δοξασθη Τον Ονομα Του Τριαδικου Θεου και απο αλλους!!!

    Δεν πρεπει λοιπον να εξεταζεται επιπολαια η ολη συμπεριφορα του αγ.Παισιου,ο οποιος μιλησε αρνητικα για τον Οικουμενισμο!
    Συγχωρηστε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Από ότι μπορώ να γνωρίζω ο κ. Αντωνέλλης δεν είναι Θεολόγος. Όμως είναι από τους θεολογούντες. Τώρα, με αυτή την θέση που μας μεταφέρει την άποψη του Αγίου Ιουστίνου κατά το κοινός λεγόμενο ‘έβαλε κάτω και τους θεολόγους’. Σας ευχαριστούμε κ. Αντωνέλλη με στήριξε αυτή σας η απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν καταλαβαίνω αδελφοί αυτό τον θόρυβο.Ο Άγιος Παΐσιος σε κάποια συγκυρία προ αμνημονεύτων ετών,με την ευγένεια και λεπτότητα που τον διέκριναν, έκανε κάποια σχόλια για τα γεγονότα της εποχής εκείνης.Αυτό το ξέρουν καλά όσοι τον γνώρισαν εις βάθος.
    Ήταν άραγε η κατάλληλη στιγμή να χρησιμοποιηθούν αυτά για κριτική στο Οικουμενικό Πατριαρχείο,τώρα που ο νυν Πατριάρχης με την περί αυτόν Ιερά Σύνοδο έκανε την αγιοκατάταξη του πατρός Παϊσίου;
    Θα ήταν πρέπον όλα αυτά τα πικρά να θεωρούνται ως ανεπίτρεπτη έκφρασης ευγνωμοσύνης προς τη μητέρα Εκκλησία, γι'αυτό το ιστορικό γεγονός;
    Εάν υποθέσουμε, όπως έλεγε ο άγιος πατήρ ότι η αναγνώρησι της αγιότητός του συνετελέσθη παρ΄ότι είχε πνεύμα κριτικής προς το Πατριαρχείο,τότε αυτό τιμά ιδιαίτερα τον Οικουμενικό Πατριάρχη και κάθε άλλο παρά συνηγορεί στο να του αποδίδονται τέτοιοι σχολιασμοί.
    Και μία απορία.Ο Πατριάρχης θα ανεκήρυσσε κάποιον άγιο εάν δεχόταν από αυτόν δυσμενή κριτική;Το βλέπω χλωμό και οξύμωρο.Μήπως πρόκειται για παρεξήγηση;
    Κάπου υπάρχει μπέρδεμα και καλό είναι να μην χρησιμοποιούμε αποσπασματικά κείμενα αγίων προς επιβεβαίωση προσωπικών και εγωϊστικών τοποθετήσεων.
    Ειρηνεύετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αντωνέλλη είσαι πρώτος. Να σε ευλογεί ο Θεός και να σε φωτίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απ' όλον αυτόν τον "πανικό" που έχει δημιουργηθεί...ζήτημα αν οι πραγματικοί σχολιαστές είναι παραπάνω από πέντε (5) τον αριθμό....
    Βρε παιδιά, απανωτά σχόλια, κάθε 2 ή 3 λεπτά, είναι ηλίου φαεινότερον ότι ανήκουν στον ίδιο σχολιαστή.....!!!!!
    Έλεος λέμε....!!!
    Ηρεμήστε.... δεν σώζεστε (άπαντες) γράφοντας σχόλια υπέρ ή κατά....!!!
    Κάντε προσευχή καλύτερα....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο άγιος Ιουστίνος χαρακτήρισε τον οικουμενισμό παναίρεση και καυτηρίασε την πολιτική του "μεγάλου" Αθηναγόρα. Τυχαίο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κρίνεις από εσένα 11.02
    Μου κίνησες την περιέργεια και είδα ο 11.53 και ο 11.54 είναι υπέρ του παπαΤάσου. Υπάρχουν δύο μηνύματα 11.06 αντίθετα το ένα από το άλλο.
    Σε παρακαλώ μην σπέρνεις ζηζάνια και μας βάζεις σε αμφιβολίες.
    Κάνε προσευχή. Θυμήσου και εμένα. Νίκος το όνομά μου. Εγώ την έχω κόψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και οι δύο όσιοι πολέμησαν την ολέθρια πολιτική του Αθηναγόρα! Υπάρχουν οι αντίστοιχες επιστολές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ σωστός ο κ.Αντωνέλης!
    Δεν διαφωνώ ότι πρέπει να αναδεικνύονται όλες οι όψεις και οι απόψεις του βίου των Αγίων μας. Όμως στην ορθοδοξία, όπως γνωρίζετε, δεν υπάρχει άνθρωπος αλάθητος! Ενδεχομένως στο συγκεκριμένο ζήτημα ο Άγιος να μην είχε την αλήθεια. Δεν σημαίνει ότι ο βίος, οι απόψεις και οι ενέργειες των Αγίων είναι πάντα σωστές και αλάθητες. Διαφορετικά ποιά η διαφορά ενός Αγίου και του Θεού; Αν είναι και οι 2 είναι αλάθητοι;
    Επίσης οι απόψεις του Αγίου διατυπώθηκαν σε συγκεκριμένο χωρο χρονικό και κοινωνικό πλαίσιο με άλλα δεδομένα απο αυτά της εποχής μας. Δεν μπορούμε να χρησιμοποιούμαι τις απόψεις κάποιου σε κάθε περίσταση, δεν είναι πασπαρτού!
    Το ζήτημα όπως το έθεσε ο παπαΤάσος πήρε χαρακτηριστικά διχαστικά, χώρισε τους πιστούς σε οικουμενιστές και μη (ζηλωτές) ενώ δεν είναι αυτή η πραγματικότητα και πιθανότατα η πρόθεση του παπαΤάσου. Σε λάθη έχουν υποπέσει και θα συνεχίσουν να κάνουν και οι 2 πλευρές, τόσο ο Πατριάρχης και όσοι χαρακτηρίζονται ως "πατριαρχικοί" και οι υπόλοιποι που συνεχώς στηλιτεύουν τον Πατριάρχη.
    Για τους παραπάνω λόγους εκτιμώ ότι απο τον βίο του κάθε Αγίου, οφείλουμε να λαμβάνουμε τα στοιχεία εκείνα που η Εκκλησία μας έχει δεχθεί ως θεόπνευστα και όχι αυτά που κατά περίπτωση μας βολεύουν. Υπήρξαν Άγιοι που έκαναν έκτροπα (δολοφονίες, βιασμούς, ληστείες κ.α.) πριν εισέλθουν στην ορθοδοξία, ανθρώπινες πλευρές και αυτές του εαυτού τους ήταν αλλά κανείς δεν τις προβάλλει!
    Ας κρατούμε λοιπόν απο τον κάθε Άνθρωπο, και Άγιο επομένως, ότι καλύτερο έχει να δώσει και όχι τις "αμφισβητούμενες" απόψεις και ενέργειές του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 10:09 σε τι έφταιξε ο παπα-Τάσος; Είναι ψέμματα τα όσα είπε ή προσωπικές του εκτιμήσεις; Ας αναιρέσουν με ατράνταχτα στοιχεία τα όσα έγραψε. Το κάνουν όμως; Όχι!
    Για το διχασμό δεν ευθύνεται ο παπα-Τάσος αλλά όσοι δεν είναι διατεθειμένοι να αντικρύσουν κατάματα την πικρή γι αυτούς αλήθεια.
    Με την ίδια λογική να απαλείψουμε απ την εκκλησιαστική ιστορία τις μελανές σελίδες του λυσσώδους πολέμου που δέχθηκε ο ιερός Χρυσόστομος απ το τότε εκκλησιαστικό κατεστημένο!
    Αγαπητέ η επθεση στον παπα-Τάσο είναι άδικη, προσχηματική, αναίτια, κωμική και εμπαθής.
    Μη βάζεις τις δύο πλευρές στο ίδιο σακκί.
    Όσο για το διχασμό όταν πρόκειται για θέματα που άπτονται του δόγματος η ομολογία θα γίνεται κι ας θεωρούν κάποιοι ότι κατ αυτόν τον τρόπο επέρχεται διχασμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κάνεις λάθος κ. Αντωνέλλη. Στην εποχή μας, τον λαό που τρέχει στις εκκλησίες για να ανάψει κερί, δεν τον ενδιαφέρει η ουσία, αλλά το περιτύλιγμα. Ο «πιστός» λαός επιθυμεί άρτο και θέαμα. Του προσφέρουν ένα κομματάκι άρτο για ευλογία, και για θέαμα εκτός από τους λαμπροφορεμένους κληρικούς με τους μεγάλους επιστήθιους σταυρούς και ένα φυλλάδιο για θέαμα. Εδώ κατάντησε η κοσμικότητα του κλήρου την Αγία μας Εκκλησία. Θα πω βαριά κουβέντα γίναμε χειρότεροι από τους ρωμαιοκαθολικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο κ. Αντωνέλλης δεν γνωρίζει ότι ο όσιος Παϊσιος ήταν απλός μοναχός και όχι ιερομόναχος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φίλε μου έχεις δίκιο ,εκ παραδρομής μου διέφυγε , και έγραψα το (ιερό)-μόναχος.
    Έτσι ο ταπεινός ασκητής μοναχός π.Παϊσιος
    '' μέσω των εν χάριτι ασκήσεων των ευαγγελικών αρετών : της πίστεως και αγάπης ,της προσευχής και νηστείας της ταπεινώσεως και πραότητος ,της υπομονής και συγχωρήσεως,'' πραγματοποίησε την παραγγελία του Θεού : ''Άγιοι γίνεσθε ,ότι εγώ άγιός ειμί''
    Δια των ευχών του Αγίου μας μοναχού π. Παΐσίου αυτό το εύχομαι και για όλους μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 11:01 σε ποιο φυλλάδιο αναφέρεσαι; Μήπως σ αυτό του π.Αναστασίου που διαφωτίζει και ευαισθητοποιεί το λαό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είναι γνωστό 11.44 μμ ότι ο Άγιος Ιουστίνος ήταν στην εξορία έγκλειστος σε Μονή από το Κομουνιστικό καθεστώς. Ως εκ τούτου δεν είχε καλή πληροφόρηση. Όσα μπορούσε να μάθει και όπως του τα έλεγαν έκρινε. Δεν σου κάνει εντύπωση ότι όλα τα πνευματικά του παιδιά που διοικούν την Σερβική Εκκλησία είναι υπέρ του διαλόγου και έχουν καλές σχέσεις με την ρωμαιοκαθολική Εκκλησία. Το βλέπεις ως τυχαίο; Όχι είναι η συνέχεια των όσων Άγιος Ιουστίνους μετέφερε στα πνευματικά του Παιδιά. δόξα τω Θεώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δε λένε να καταλάβουν μερικοί ότι άγιος Παίσιος δε σημαίνει μονάχα πνευματικές-οικοδομητικές διδαχές αλλά και έλεγχος του οικουμενισμού, των οικουμενιστών και των πρακτικών που οι τελευταίοι μετέρχονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν είναι όλα τα παιδιά του π. Ιουστίνου Πόποβιτς υπέρ του διαλόγου. Υπάρχει και ένας Άγιος άνθρωπος που είναι ενάντια και αυτός είναι ο ένας και μοναδικός Επίσκοπος Αρτέμιος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΣΕ ΒΑΡΒΑΡΑ ΕΘΝΗ.Ο ΘΕΟΣ ΑΣ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΟΥΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δεν είναι πλέον επίσκοπος 6.35 ο φίλος του παπά Αναστάση αλλά ένας απλός λαϊκός. Η Εκκλησία τον έχει καθαιρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τον Αρτέμιο δεν τον καθαίρεσε η Εκκλησία, γιατί αυτή δεν καθαιρεί!! Οι αιρετικοί επίσκοποι της Σερβικής Εκκλησίας τον καθαίρεσαν. Τον καθαίρεσαν αυτοί οι οποίοι τρωγοπίνουν με τους ρωμαιοκαθολικούς και τους προτεστάντες. ΑΥΤΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΚΑΘΑΙΡΕΣΑΝ!! ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ ΠΟΠΟΒΙΤΣ!!! Αυτά τα ολίγα για να μαθαίνετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή