ΠΟΙΟΣ ΑΜΦΙΒΑΛΛΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟΥ
ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ Η ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΑΠΟ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΑ ‘’ΖΕΓΑΡΙΑ’’;
(Αναφορές του τύπου ‘’δεν είναι καιρός ακόμα’’,
φανερώνουν ότι ακολουθεί ο ‘’καιρός’’ αυτός )
Του Β. Χαραλάμπους
Δυστυχώς το σύμφωνο συμβίωσης θα οδηγήσει και στην εγκληματική υιοθεσία από
μέρους ομοφυλοφίλων ζευγαριών. Σε Ευρωπαϊκό επίπεδο ήδη, στην Μεγάλη
Βρεττανία, Ισπανία, Σουηδία, Νορβηγία, Ισλανδία, Δανία και Ολλανδία, αλλά
και σε πολιτείες των ΗΠΑ, γίνεται υιοθεσία από μέρους ομοφυλοφίλων
ζευγαριών.
Αναφορές του τύπου ‘’δεν είναι καιρός ακόμα’’
φανερώνουν ότι ακολουθεί ο ‘’καιρός’’ αυτός. Η ανέντιμη αναφορά ‘’δεν
είναι καιρός ακόμα’’, καταδεικνύει ότι δεν είναι προετοιμασμένη η πλειοψηφία
του λαού να αποδεχθεί και αυτό το έγκλημα των ‘’παθών ατιμίας’’. Δηλαδή το απαράδεκτο σύμφωνο
συμβίωσης, πέραν του ότι νομιμοποιεί τούτη τα ‘’πάθη ατιμίας’’, οδηγεί
και στην υιοθεσία από μέρους ομοφυλοφίλων ζευγαριών, με ότι εγκληματικό
συνεπάγεται για τα παιδιά.
Όπως έχουν εφεύρει νομικές και άλλες πολιτειακές οδούς, για επιβολή του
συμφώνου συμβίωσης, θα εφεύρουν τρόπους να ξεπεράσουν και τον σκόπελο του
εδαφίου 2 του άρθρου 1542 του Αστικού Κώδικα, που προϋποθέτει ότι η υιοθεσία
πρέπει να αποβλέπει στο συμφέρον του υιοθετημένου.
Να σημειωθεί ότι μέχρι στιγμής το άρθρο 1545 του Αστικού Κώδικα δεν
επιτρέπει να υιοθετείται το ίδιο πρόσωπο ταυτόχρονα από περισσότερους, εκτός
και αν αυτοί είναι σύζυγοι. Ποιος αμφιβάλλει ότι το σύμφωνο
συμβίωσης, ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου για την υιοθεσία από μέρους
ομοφυλοφίλων ζευγαριών, καθότι τελικά θα θεωρηθούν ότι είναι σύζυγοι με
βάση το σύμφωνο συμβίωσης.
Δεν είναι τυχαίο που κάποιοι εκ των πρωτεργατών του συμφώνου συμβίωσης
(διαφόρων κομμάτων του Ελληνικού Κοινοβουλίου), όταν ερωτηθούν για τη θέση τους
για την υιοθεσία από μέρους ομοφυλοφίλων ζευγαριών, απαντούν εμμέσως ότι ‘’γι’
αυτό το θέμα δεν έχει έρθει ακόμη ο καιρός’’. Το πρόβλημα δηλαδή δεν
είναι θέμα ουσίας, αλλά χρονικό και ειδικότερα θέμα προετοιμασίας από τον τρόπο
που εκφράζονται γι’ αυτό το πρωτοφανές για τα παιδιά έγκλημα των ‘’παθών
ατιμίας’’.
Δυστυχώς θα εφεύρουν και τις ανάλογες οδούς, για την στήριξη του
‘’συμφέροντος’’ του υιοθετημένου, για να υπερβούν τον σκόπελο του εδαφίου
2 του άρθρου 1542 του Αστικού Κώδικα, που προϋποθέτει ότι η υιοθεσία πρέπει να
αποβλέπει στο συμφέρον του υιοθετημένου.
Στην προσπάθειά τους αυτή εφευρίσκουν και το άτοπο ότι ‘’καμιά επίπτωση δεν
υπάρχει για το υιοθετημένο από ομοφυλόφιλα ζευγάρια παιδί, με βάση δήθεν
την επιστήμη της ψυχολογίας’’. Ανάλογη ήταν και η αναφορά του Δημάρχου
Θεσσαλονίκης κ. Μπουτάρη, ότι «υπάρχουν και ειδικοί που λένε δεν δημιουργεί
προβλήματα στο παιδί». Δεν αντιλαμβάνονται την παραδοξότητα των ισχυρισμών
τους για την προέκταση των ‘’παθών ατιμίας’’;
Από τη μια πασκίζουν να προβάλλουν τον
επιστημονικό κανόνα για την καθοριστική συμβολή του περιβάλλοντος στη
διαμόρφωση της ψυχοσύνθεσης του παιδιού και από την άλλη να προβάλλουν τον
αντιεπιστημονικό ισχυρισμό, ότι καμιά επίπτωση δεν έχει στο παιδί που θα
μεγαλώνει στο περιβάλλον ομοφυλόφιλου ζευγαριού;
Δεν θεωρείτε ότι είναι καλύτερο να υιοθετούνται παιδιά από ομόφυλα ζευγάρια από το να ταλαιπωρούνται στα διάφορα ιδρύματα που δεν έχουν τις κατάλληλες συνθήκες για αυτά;; Εγώ είμαι υπέρ αν το Ομόφυλο ζευγάρι είναι καλό. Аν η πολιτεία μετά τον έλεγχο που θα κάνει κρίνει να δώσει ένα παιδί σε ομόφυλο ζευγάρι τότε γιατί να ανησυχούμε;; Γιατί δηλαδή όλα τα ετερόφυλα ζευγάρια είναι πάντα καλύτερα;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ανοησίες είναι αυτές;; Αγαπητέ Αναστάσιε σε προστάζω να διαφυλάξεις το επίπεδο του blog σου και τους αναγνώστες σου. Υπάρχει κάποιος προβοκάτορας ή «αδελφή» ανάμεσά μας;; Ο Θεός να βάλει το χέρι του με όσα γράφονται εδώ!!
ΑπάντησηΔιαγραφή10.28
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερα! Οπως το αντιλαμβανομαι,ο ρολος της μητερας ειναι πολυ σπουδαιος στην Ορθοδοξη παραδοσηκαι γι'αυτο Ο Θεος μας εδωσε ως προτυπο μητερας την Υπεραγια Θεοτοκο.Τα αμαρτηματα αυτα θεωρουνται βδελυγμα στον Θεο,ειναι θανασιμα αμαρτηματα ,εαν και εφοσον δεν υπαρξει μετανοια,για να μην απελπισουμε και καμια ψυχη.Δεν ειναι φυσιολογικο να εχει ενα παιδι ως μητερα εναν ομοφυλοφιλο και ως πατερα παλι εναν αλλο.Η Εκκλησια εαν συμμετεχει σε αυτη την εφαρμογη του νομου,φοβαμαι πως εκτος της ευθυνης που εχει να συνετισει την πολιτεια,μηπως μπει και σε περιπετεια και πρεπει να μπορει να στοχαστει τις συνεπειες που προκειται να ακολουθησουν και με φωτιση Θεου να τις επισημανει καθαρα ,οπως δηλαδη και το πραττει πολυ καλα ,ετσι ωστε να αποτραπει η προεκταση των ασεβων πραξεων.Το βλεπουμε και με το θεμα της καυσεως των νεκρων,εαν δεν προσεξουμε ,θετουμε εαυτους και αλληλους εκτος εκκλησιας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλύτερα ένα παιδί να μεγαλώσει σε σπίτι με κακό πατέρα καί κακή μητέρα παρά να μεγαλώσει σε δυό Σοδομίτες πού θα κοιτάζουν να πασπατέψουν το παιδί και να το κάνουν συκιά, σάν τα μούτρα τους, Θεός φυλάξει από τέτοιους μπάσταρδους "γονείς".
Μέτοικος
Γιατί πρέπει να γράφονται τόσο άσχημα λόγια για ανθρώπους που δεν γνωρίζουμε, απλά γιατί είναι ομοφυλόφιλοι;; Και εγώ θα μπορούσα να αποκαλέσω «Σοδομίτες» και «συκιές» και σαν τα «μούτρα τους», τους ετερόφυλους. Δεν το κάνουμε όμως διότι τους σεβόμαστε για τις ερωτικές τους πεποιθήσεις. Ας σεβαστούν και αυτοί τις δικές μας. Ούτε μπάσταρδοι είναι οι ομοφυλόφιλοι, ούτε ελεεινοί!! Μια χαρά άνθρωποι είναι. Και εκτός αυτού δεν θα πρέπει να κρίνουν κάτι που δεν έχουν δοκιμάσει. Ας το δοκιμάσουν πρώτα και μετά θα δουν ποια είναι η απόλαυση. Και δεν είναι αμαρτία αν γίνεται με αγάπη!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Σοδομικες σχεσεις αδελφε των 10.51 δεν δεν ειναι ουτε σεβαστες ουτε χριστιανικες ειτε τις επιλεγουν οι ετεροφυλοι ειτε οι ομοφυλοφιλοι. Δεν υπαρχει τιμη για ασεβεις πραξεις και σκεψεις στην Ορθοδοξη Παραδοση μας,παρα μονον τιμιες σχεσεις και εγκρατεις στο γαμο και εκτος γαμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ,...ειναι αμαρτια ,ειναι αμαρτια
Μεγαλη!
Ειχε πει καποιος αγιος δεν θυμαμαι ποιος,,,,,
Τωρα ηρθε στο μυαλο μου ομως.
''Αιτια της παραδοσεως της Πολης εις τους Μωαμεθανους ηταν
Ο μη-χριστιανικος βιος και η αποστασια απο την Ορθοδοξο πιστη''.
Οσο για τα ασχημα λογια ,αυτα να βαρυνουν ολους οσους αμαρτανουν κατ'αυτον τον τροπο,αυτο ειναι το δικαιο.
Το δικο μου ερωτημα ειναι ξερεις τι θα πει να κολαζεσαι αιωνια;Ολα στην αγαπη τα ριχνουμε;
Πραξεις ασεβεις ειναι και γινονται απο αγαπη;Η διαστροφη ειναι αγαπη;Η αγαπη ειναι και διαστροφη;;;;
Τι σοι αρετη ειναι η αγαπη εαν δεν εχει αγνα κινητρα και πραξεις αγαθες!
Η αγαπη εχει σχεση με το σκοτος;
Το φως εληλυθεν εις τον κοσμον ,αλλα η γαπησαν οι ανθρωποι το σκοτος Ιωαν 3-19..,,,,,...
Ποια αγαπη λοιπον ειναι αυτη για την οποια μιλα το ευαγγελιο;
Δεν ειναι ολοι αυτοι που ζουν στο σκοταδι της ανομιας,της απιστιας και της πλανης;
Ποτε υπαρχει ελπιδα να στραφουν προς το φως;
Δεν ειναι οταν παψουν να ζουν στο σκοταδι ολων αυτων και στραφουν προς το Φως;;;;
10.51 μια αποφαση ειναι η ψυχικη απομονωση των ασεβων πραξεων να μεταστραφει σε χαρα και ελπιδα και φως και δακρυα και τιποτε να μη μπορει η αποφαση αυτη να την κανει να γυρισει πισω.
Και η αποφαση ειναι η εις βαθος μετανοια!