Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

Όποιος μιλά για τον άλλο χωρίς να πονά - π. Αιμιλιανός Σιμωνοπετρίτης

Όποιος μιλά για τον άλλο χωρίς να πονά, χωρίς να αγαπά, χωρίς η καρδιά του να νιώθει γλυκασμό γι' αυτόν, όταν αποκαλύπτει με φθόνο πόσο κακός είναι ο άλλος και πόσο ψεύδεται, ο άνθρωπος αυτός ζει μέσα στα τείχη του εγωισμού του. Είναι δυστυχέστατος, αποτυχημένος. Δεν έχει την ελάχιστη πληροφορία μέσα του ότι υπάρχει Θεός. Αν είχε, θα ήξερε πως ο Θεός είναι ο πλησίον και δε θα ήταν δυνατόν να ατιμάσει το Θεό στο πρόσωπο του αδερφού του.

Αρχιμανδρίτης Αιμιλιανός Σιμωνοπετρίτης  

13 σχόλια:

  1. Και οποιος επιτρεπει την αναρτηση κατακρισεων, συκοφαντιων και γενικα αντιχριστιανικων σχολιων ποιες ευθυνες εχει ;Μνπως αυτο σχετιζεται εμμεσα και με την παρουσα αναρτηση του αειμνηστου Αιμιλιανου Σιμωνοπετριτη ; Μηπως και αυτο ειναι μερος του προβληματος που αποκαλυπτει πολλα ;

    Καλο ειναι να κανει και ο διαχειριστης του μπλογκ που εκανε την αναρτηση την αυτοκριτικη του .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προς: 24 Ιουνίου 2016 - 5:12 μ.μ.

    Κάνω συνεχώς αυτοκριτική. Γι’ αυτό είναι χιλιάδες τα σχόλια «ευλαβών βλαμμένων» τα οποία δεν έχω δημοσιεύσει. Σου συνιστώ να διαβάσεις από το βιβλίο «Ο προορισμός του ανθρώπου» το κεφάλαιο περί «αυτογνωσίας» καλό θα κάνει και σ’ εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι πολλα τα σχολια που εχω κανει και δεν τα εχετε δημοσιευσει παρα το γεγονος οτι ηταν ευπρεπεστατα. Μην βιαζεστε να κατακρινετε τους αλλους οτι ειναι ευλαβεις βλαμμενοι.Δεν μπορειτε να γνωριζετε εξ αποστασεως. Οταν κατακρινουμε τους αλλους στην ουσια αδικουμε τον εαυτο μας.

    Καλοπροαιρετα και ως παρακληση το λεω, προσεξτε γενικα τα σχολια που δημοσιευτε. Οταν καποιος εγκρινει σχολιο κατακρισης η συκοφαντιας γινεται συμετοχος αλλων αμαρτιων.Επισης και η λογοκρισια ευπρεπων σχολιων δεν ειναι κατι σωστο.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προς: 24 Ιουνίου 2016 - 10:20 μ.μ.

    Αγαπητέ μου μερικές φορές οι αλήθειες πικραίνουν τους κακούς. Και εμένα με πικραίνουν και μου χαλούν την ειρήνη μου. Μέσα στους «ευλαβείς βλαμμένους» συγκαταλέγω και τον εαυτό μου. Η επιλογή της δημοσιεύσεως ή μη είναι ζήτημα του πως το βλέπει ο καθένας.
    Είναι ορισμένοι αδελφοί εκ των συνεργατών, που δεν έχουν πρόβλημα με οποιοδήποτε σχόλιο. Κάποια άλλοι, όπως πρόσφατα αγαπητός αδελφός, θέλει μόνο επαίνους. Μου είναι δύσκολη η επιλογή. Έχω σκεφθεί πολλές φορές να τα καταργήσω. Έτσι όμως θα υπάρξει αποξένωση. Δεν διεκδικώ το αλάθητο. Ζητώ συγνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ζητω συγνωμη και εγω για οποια λαθη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τασο οτι και να είπε ο αναγνώστης ειναι μια άποψή. Η μήπως απαγορευται. Πάντως περί βλαμενων ειναι μια φραση που οντος δημιουργεί μια αναστάτωση μια στενωχορια. Να προσέχουμε λίγο το τι λεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προς:25 Ιουνίου 2016 - 11:01 π.μ.

    Αγαπητέ μου η φράση την οποία χρησιμοποίησα «ευλαβείς βλαμμένοι» είναι μία Αγιοπατερική φράση την οποία έχει πει ο Άγιος της εποχής μας Παΐσιος ο Αγιορείτης.
    Την ιδία φράση, πολλές φορές ανέφερε σε ομιλίες του και ο ταπεινός εργάτης του Ευαγγελίου, ο σπουδαίος Θεολόγος μακαριστός Νικόλαος Σωτηρόπουλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τασο η αντιπαράθεσή που έχω μαζί σου μου αρέσει γιατί λέγονται απόψεις που στο τελος θα βγει το αποτέλεσμά. Ο Θεος μαζί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν έχω τίποτα με τον Σωτηρόπουλο, ούτε τον γνώριζα προσωπικά.
    Αναρωτιέμαι όμως, όταν ένας ανθρωπος δέχεται αφορισμό απο την Ιερά Συνοδο του Πατριαρχείου, και για πολλά χρόνια μετά δεν ζητα συγγνώμην, ωστε να αρθή ο αφορισμός του, μπορεί να χαρακτηρίζεται "ταπεινος εργατης του Ευαγγελίου και σπουδαίος θεολογος" ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ουτε εγω γνωριζα προσωπικα το Σωτηροπουλο. Συγνωμη ομως ζηταμε οταν κανουμε καποιο λαθος που αποδεικνυεται εκ των πραγματων. Ποιο λαθος εκανε ο Σωτηροπουλος ;Οτι ηλεγξε κακοδοξιες που δεν τολμησαν αλλοι ;

    Ενα ερωτημα που προκυπτει ειναι το εξης :η συνοδος που τον αφωρισε ηταν κανονικη η οχι ; Του απαγγελθηκε κατηγορια ; του δοθηκε η δυνατοτητα απολογιας ;Ειναι εγκυρο ενα εκκλησιαστικο δικαστηριο οταν δεν διδει τη δυνατοτητα απολογιας στο κατηγορουμενο ; Ειναι κανονικη συνοδος αυτη ; Η συνειδηση της εκκλησιας την αποδεχτηκε ;Μηπως η συνειδηση της εκκλησιας δεν αποδεχτηκε τον αφορισμο καθως σχεδον ολοι οι μητροπολιτες τον κοινωνουσαν και τον καλουσαν για ομιλιες αλλα και τεραστιο πληθος πιστων ηταν στο πλαι του ;

    Ακομα και οι Φαρισαιοι εδωσαν το δικαιωμα απολογιας στο Κυριο . Και αν τα στοιχεια που θα παρεθετε ο Σωτηροπουλος για τον Αυστραλιας ηταν αδιασειστα θα επρεπε να αφοριστει ο Σωτηροπουλος η να καθαιρεθει ο Αυστραλιας ; Πριν τον αφωρισουν τον φωναξαν για να δουν αν ειναι αληθινα οσα ελεγε ;

    Αν ηταν ψευδη οσα ελεγε ο Σωτηροπουλος τοτε γιατι ενας μεγαλος προορατικος γεροντας ( ο Πορφυριος η ο Ιακωβος Τσαλικης ) με τους οποιους συνδεονταν του ειπε τα ακολουθα ;


    απο το σημειο 1:15:00 εως 1:20:00
    http://www.pantokrator.info/gr/logos/sotiropoulos/219_megas_antixristos.mp3

    Ο ιδιος ο Σωτηροπουλος ελεγε το ακολουθο

    Χαρισματούχοι Γέροντες διάγνωσαν ότι απο μίσος και φθόνο του διαβόλου «αφορίστηκε» ο κ. Νικόλαος Σωτηρόπουλος

    Επισκέφθηκα σπουδαίους πνευματικούς Πατέρες, Χαρισματούχους, που έχουν το λεγόμενο διορατικό χάρισμα, χάρισμα του Αγίου Πνεύματος, με το οποίο βλέπουν αυτά που δεν μπορούμε οι πολλοί να δούμε. Μου είπαν τον ίδιον λόγο. Χαρισματούχοι και θαυματουργοί Πατέρες! «Σε αφόρισαν από φθόνο και μίσος του διαβόλου!».https://niksothropoulos.wordpress.com/2014/08/13/a-633/

    Εδω φαινεται πεντακαθαρα οτι ο Σωτηροπουλος συνδεοταν με τον αγιο Πορφυριο και το γεροντα Ιακωβο Τσαλικη στους οποιους προφανως αναφεροταν

    https://www.youtube.com/watch?v=OxDr1-Ms940
    https://www.youtube.com/watch?v=1xvstHc_pxI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο Σωτηρόπουλος υπήρξε ένας αμετανόητος που το διακατείχε η υπεροψία και ο εγωκεντρισμός. Η Εκκλησία έδειξε μακροθυμία και σπλάχνα οικτιρμών με το ότι τον κήδευσε σε ναό.
    Από εκεί που είναι τώρα για πολλά θα έχει μετανιώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το ηταν ο Σωτηροπουλος θα το κρινει αποκλειστικα και μονο ο Θεος. Ο μονος Δικαιοκριτης ο οποιος εταζει νεφρους και καρδιες.


    Η εκκλησια ( κληρος και λαος ) δεν συμφωνησε με την μειζων και υπερτελη συνοδο και γιαυτο παρουσιαζεται ενα μεγαλο ερωτημα. Αν οι συνεπειες της συνοδου αυτης δεν αγγιζουν το Σωτηροπουλο λογω της αντικανονικοτητας της και της μη αποδοχης της απο τη συνειδηση της εκκλησιας μηπως αγγιζουν τα μελη της ; Αν λοιπον κακως αποφανθηκαν μηπως κληθουν να σηκωσουν ενα τεραστιο βαρος αδικιας ;

    Η χωρος που τον αφορισε δεν εδειξε μακροθυμια και σπλαχνα οικτιρμων .Συνεβη ακριβως το αντιθετο. Το προσωπο που σχετιζεται αμεσα με τον αφορισμο του Σωτηροπουλου εδωσε σαφεις οδηγιες για τη κηδεια του. Και οι οδηγιες ηταν ενας μονος ιερεας θα τελεσει την εξοδιο ακολουθια, μονο ενας επικηδειος λογος, και να κηδευτει εκτος του κοιμητηριου της μονης. Ο αξιος ιεραρχης Κοσμας ο οποιος ελαβε τηλεφωνικα τις οδηγιες αυτες απο το προσωπο που σχετιζεται με τον αφορισμο του Σωτηροπουλου εκτελεσε τις δυο πρωτες οδηγιες. Δεν υπακουσε ομως στη τριτη.

    Συνεπως εγινε φανερο ποια ειναι η αγαπη τον προσωπων που τον αφορισαν και ποια ειναι τα σπλαχνα των οικτιρμων τους. Ουτε στο θανατο δεν τον σεβαστηκαν. Αυτη ειναι η αγαπη και συγχωριτηκοτητα του ευαγγελιου ; Η μηπως η αγαπη και η συγχωριτηκοτητα ειναι προς τους παπικους και προτεσταντες ;


    Εκει που βρισκεται λοιπον μπορει και να αγαλλεται για το στεφανι του αφορισμου κατα το λογο του Κυριου

    "μακάριοί έστε όταν ονειδίσωσιν υμάς και διώξωσι και είπωσι παν πονηρόν ρήμα καθ' υμών ψευδόμενοι ένεκεν εμου Χαίρετε και αγαλλιάσθε, ότι ο μισθός υμών πολύς εν τοις ουρανοίς"

    Παντως εδω φαινεται οτι ο αρχιεπισκοπος Κυπρου εχει μετανιωσει για τον αφορισμο Σωτηροπουλου
    "Αφορισμός" με πλαστογραφία της υπογραφής του Αρχιεπ. Κύπρου
    https://www.youtube.com/watch?v=ex2dsChCq8I

    O Αρχιεπ.Κυπρου και επίσκοποι κοροϊδεύουν τον αφορισμό
    https://www.youtube.com/watch?v=Pyyntc-mKMg


    Και μονο οτι δεν τον καλεσαν σε απολογια και δικη και τον αφορισαν με τοσες αντικανονικοτητες ειναι αρκετο. Μηπως το εχουν ηδη μετανοιωσει και αλλοι ;Μηπως καποιοι θα το μετανοιωσουν στο μελλον ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΡΙΣΑΝ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ!

    https://www.youtube.com/watch?v=2eLTtm2SC_w

    «Ουδέν δέδοικα ως επισκόπους πλην ενίων».
    Ιωαννης ο Χρυσοστομος

    ΑπάντησηΔιαγραφή