ΛΑΒΕΤΕ ΘΕΣΗ
1) Παρέλαση αθλητών, ορκωμοσία, έπαρση σημαίας, αρχή αγώνων.
2) Ομιλίες, διαφημίσεις, πλευρομετρήσεις, δακρυγόνα, ροπαλοφόροι.
3) Στα παρασκήνια οι πολυεθνικές εταιρίες παζαρεύουν με αθλητές.
4) Εμπορικοποίηση πάντων, οι δολοπλοκίες των μεγάλων, καταστροφή
του αθλητισμού.
5) «Για την Ελλάδα» εφώναξε ο Πύρρος Δήμας και πήρε το χρυσό
μετάλλιο.
6) Το πνεύμα ολυμπισμού καλό σημάδι, χωρίς ειδωλολατρία.
7) Το Πανάγιο Πνεύμα συρίζον, ευθές, λειτουργικοποιεί τον κόσμο.
8) «Πεντηκοστήν εορτάζομεν και Πνεύματος επιδημίαν», μυστήριο
παράδοξο.
9) «Είδομεν το φως το αληθινόν, ελάβομεν πνεύμα επουράνιον· εύρομεν
πίστην αληθή…».
10) Η γνώση της Αλήθειας οδηγεί εν Αγίω Πνεύματι στην ελευθερία
Χριστού.
11) Ο σύγχρονος αθλητισμός πάσχει, πνέει τα λοίσθια, πεθαίνει με τον
άνθρωπο.
12) Πτώση μεγάλη η μετάθεση του κέντρου από τον Χριστό στον άνθρωπο.
13) Ύψος πνευματικό, η συντετριμμένη καρδία, η ταπείνωση του σώματος.
14) Ο Ολυμπιονίκης, ο πρωταθλητής, άνθρωπος ή μηχανή;
15) Προπονητής, φίλαθλος, αθλίατρος, ψυχολόγος, βοηθούν ή πλάθουν
αντικείμενα;
16) Το κατ’ εικόνα θεού ανθρώπινο πρόσωπο στην Ορθοδοξία γίνεται.
17) Τα θεία χαρακτηριστικά φαίνονται απρόσιτα, όμως αληθινά.
18) Παίζουμε ποδόσφαιρο,κάνουμε παγοδρομίες, τρώμε τα μούτρα μας.
19) Σφαιροβόλος, άλτης, δρομέας, επικοντιστής, πίνουν, κερνούν νόθο
κρασί.
20) Απαισιόδοξο το κλίμαστον αθλητισμό μας· κάθε βήμα οδηγεί στο
μνήμα.
21) Κάπου στην Μακεδονία, τρίτο πόδι της Χαλκιδικής, Πνευματοκρατείται
το Άγιον Όρος.
22) Ελευθερώνεσαι εκεί από τα υλόφρονα δεσμά, γίνεσαι άναρχος κατά
χάριν.
23) Μαυροφόροι αθλητές, άγιες λευκές ψυχές, μαυροκομβοσχοινιάζουν
αγωνιζόμενοι.
24) Ο θάνατος ουκέτι κυριεύει τις καρδιές τους· παίζουν με τον
χάροντα.
25) Ο θείος έρωτας αποκρούει τον σαρκικό στο στάδιο – Μονή.
26) Τί περιμένουν στην ολονύκτια στάση «τα πετεινά του ουρανού»;
27) Θα έλθουν απόψε ο Χριστός, η Παναγία, οι Άγιοι να στεφανώσουν
αθλητές.
28) Λαμβάνουν θέση, ετοιμάζονται, ξεκινούν ταπεινά για τον
Παράδεισο: «Ναι, έρχου, Κύριε. Αμήν.».
Αυτό τι ακριβώς είναι;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ποίημα;;
Είναι ο εικοσιοχτάλογος του Χριστιανού;
Γράφτηκε κάπου αλλού και απλώς αναδημοσιεύεται;
Γράφτηκε ειδικά για το διαδίκτυο, οπότε ο μοναχός είναι όχι απλώς εν τω κόσμω αλλά στη μέση του κόσμου;
γδμ
Ως συμπυκνωμένες σκέψεις γενικού προβληματισμού τις βλέπω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν καταλαβαίνω τι θέλει να μας πει ο γδμ θέλει να μας περάσει το μήνυμα ότι οι μοναχοί δεν πρέπει να γνωρίζουν τα του κόσμου και ότι πρέπει να απέχουν από αυτόν.
Αν κάτι τέτοιο θέλει να μας πει να μην ξαναπατήσει το πόδι του και να μην ενοχλήσει με οποιονδήποτε τρόπο την ησυχία των μοναχών. Τότε θα μπορεί να κρίνει να τους βάζει στην θέση τους όταν χρειαστεί.