ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΝ
Ἐκκλησιαστικαί Eἰδήσεις
Ἐπίσημος Ἀντιπροσωπεία τοῦ Βατικανοῦ εἰς τά Πατριαρχεῖα
Τήν μεσημβρίαν τῆς Τετάρτης,
28ης Νοεμβρίου, ἀφίχθη ἐκ Ρώμης ἡ ἐπίσημος Ἀντιπροσωπεία τῆς Α. Ἁγιότητος τοῦ Πάπα Φραγκίσκου, ἀποτελουμένη ἐκ τῶν Σεβ. Καρδιναλίου κ. Kurt Koch, Προέδρου τοῦ
Ποντιφηκοῦ Συμβουλίου διά τήν προώθησιν τῆς ἑνότητος τῶν Χριστιανῶν, Θεοφιλ. Ἐπισκόπου κ.
Brian Farrell, Γραμματέως τοῦ Συμβουλίου, καί Ὁσιολ. κ. Andrea Palmieri, Ὑπογραμματέως αὐτοῦ, τῇ συμμετοχῇ καί τοῦ ἐν Ἀγκύρᾳ Νουντσίου τοῦ Βατικανοῦ Σεβ. Ἀρχιεπισκόπου κ. Paul Fitzpatrick Russell, ἵνα παραστῇ κατά τήν Θρονικήν Ἑορτήν τῆς Ἁγίας τοῦ Χριστοῦ Μ. Ἐκκλησίας.
Τήν Ἀντιπροσωπείαν ὑπεδέχθησαν ἐκ μέρους τῆς Α. Θ. Παναγιότητος τοῦ Πατριάρχου
ἐν τῇ αἰθούσῃ τῶν ἐπισήμων τοῦ Ἀεροδρομίου, οἱ Σεβ. Μητροπολίτης Σηλυβρίας κ. Μάξιμος καί Πανοσιολ. Ἀρχιμανδρίτης κ. Ἀγαθάγγελος Σῖσκος, Βιβλιοφύλαξ τῶν Πατριαρχείων.
Ἡ Ἀντιπροσωπεία τό ἀπόγευμα τῆς ἰδίας προσῆλθεν εἰς τά Πατριαρχεῖα, ἔνθα ἐγένετο ἐπισήμως δεκτή ὑπό τῆς Α. Θ. Παναγι-ότητος τοῦ Οἰκουμενικοῦ
Πατριάρχου κ. κ. Βαρθολομαίου, ᾯτινι καί ἐπέδωκε προσωπικόν δῶρον τῆς Α. Ἁγιότητος τοῦ Πάπα.
Τό ἑσπέρας τῆς ἰδίας, παρετέθη ὑπό τῆς Συνοδικῆς Ἐπιτροπῆς ἐπί τοῦ Διαλόγου μετά τῆς ΡΚαθολικῆς Ἐκκλησίας δεῖπνον πρός τιμήν τῆς Παπικῆς Ἀντιπροσωπείας ἐν τῷ Ξενοδοχείῳ «Divan», εἰς ὅ παρεκάθησαν ἐκ μέρους τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου οἱ Σεβ. Μητροπολῖται Γέρων Περγάμου κ. Ἰωάννης
καί Σασίμων κ. Γεννάδιος, καί ὁ Πανιερ. Ἀρχιεπίσκοπος Τελμησσοῦ κ. Ἰώβ.
Παρακαλούμε μην κόβετε τα αντιοικουμενιστικά σχόλια. Δείξτε μια αντικειμενικότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην κόβετε τα αντιοικουμενιστικά σχόλια. Δεν θα σας σώσουν οι οικουμενιστές που σας παρασύρουν την ημέρα της Κρίσης. Μετανοείστε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος:30 Νοεμβρίου 2018 - 4:10 μ.μ
ΑπάντησηΔιαγραφή30 Νοεμβρίου 2018 - 6:41 μ.μ
Την απάντηση, σας την προσφέρει ο Οικουμενικός μας Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος κατά την ομιλία του εις την σημερινή Εορτή του Αποστόλου Ανδρέου από το Φανάρι.
«Εις δε τους εκπροσώπους του αντιοικουμενικού και αντιδιαλογικού φονταμενταλισμού, λέγομεν, μετ᾿ εμφάσεως, ότι όχι μόνον δεν είναι οι αυθεντικοί υπερασπισταί της εκκλησιαστικής παραδόσεως, ως οι ίδιοι θεωρούν τον εαυτόν των, αλλά ότι παρερμηνεύουν και παραποιούν την γνησίαν παράδοσιν, και, διά του ου κατ᾿ επίγνωσιν ζήλου των, διχάζουν τον λαόν του Θεού. Ως απεφάνθη η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος, «κοινός» και «ενιαίος» σκοπός εις πάντας τους θεολογικούς διαλόγους, τους οποίους διεξάγει η Ορθόδοξος Εκκλησία, είναι «η τελική αποκατάστασις της εν τη ορθή πίστει και τη αγάπη ενότητος» (Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον, § 12). Το κοινόν ποτήριον της Θείας Ευχαριστίας προϋποθέτει την κοινήν πίστιν, την πλήρη συμφωνίαν εις την ομολογίαν της πίστεως».
Τα περί Κρίσεως ας παραμείνουν εις τον Κριτή .
Δεν διαφωνούν μόνο οι πολεμιοι του θεσμού ή του προσώπου του Πατριάρχη αλλά και άνθρωποι που αγαπάμε την μητέρα Εκκλησία και ταπεινά προβάλλουμε κάποιες αντιρρήσεις στηριζόμενες στην πατερική παράδοση. Αφού τους ιερούς κανόνες και την ορθόδοξη θεολογία τα έχουμε κάνει στην άκρη, σε ποια ορθή πίστη και αγάπη εν ενοτητη θα οδηγήσουν οι διάλογοι; Το πρόβλημα των διαλόγων δεν είναι η ύπαρξή τους αλλά το περιεχόμενό τους όπως πολύ σωστά έχει πει πολλές φορές και ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου... Κάποτε έπαιρναν στους διαλόγους τον Ζήση τον Μεταλληνό και τον Ρωμανίδη. Τώρα μας εκπροσωπούν θεολογοι και κληρικοί υποστηρικτές της θεωρίας των κλάδων, της βαπτισματικής θεολογίας, της αναγωγής των Τριαδικών σχέσεων σε κτιστές κατηγορίες, "εραστές" της διδασκαλίας του Βαρλαάμ και όχι του Παλαμά... Άνθρωποι που τους ακούσαμε στις θεολογικές σχολές να μας διδάσκουν αιρετικές διδασκαλίες. Αν ήταν όλα ωραία και καλά στους διαλόγους και υπήρχε εμπιστοσύνη στους εκπροσώπους μας θα πέρναγε το άρθρο 3 του Κολυμπαρίου. Η άρνηση όμως τόσων παραδοσιακών Μητροπολίτών να υπογράψουν και οι αποκαλύψεις του Ναυπάκτου για όσα συζητήθηκαν στη Σύνοδο αποκαλύπτουν την γυμνή αλήθεια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε ο πατριάρχης Βαρθολομαίος θα σας σώσει την ημέρα της Κρίσεως. Υπήρξαν πατριάρχες που κατακρίθηκαν απο τον λαό του Θεού για τις αιρετικές τους απόψεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήπ. Γεράσιμε, δεν υπάρχουν πολέμιοι ούτε του πατριάρχη ούτε του θεσμού του πατριαρχείου. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν θέλουν να τα ξεπουλήσουν όλα στο όνομα του εκσυγχρονισμού, της παγκοσμιοποίησης και της πανθρησκείας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν πολλοί που τον λένε αιρετικό, τουρκοσπορο κτλ...
ΔιαγραφήΣωστά τα λέει στη συνέχεια ο π. Γεράσιμος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ποιός σας είπε π. Γεράσιμε ότι αυτοί που το λένε το στηρίζουν κάπου, σε δυνατά επιχειρήματα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιός σας είπε ότι είναι εχθρού του προσώπου του Πατριάρχη Βαρθολομαίου ή του θεσμού του πατριαρχείου;
Όταν πολεμάς το πρόσωπο αυτού που διαδίδει μεταπατερικές διδασκαλίες, μειώνοντάς τον με προσωπικούς χαρακτηρισμούς και επίθετα, δείχνεις ότι δεν σε νοιάζει ο οικουμενισμός αλλά ότι έχεις εμπάθεια προς ανθρώπους ...
ΔιαγραφήΚάνετε λάθος π. Γεράσιμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να καταλάβεις το λάθος σου. Σου λέω σε γενικές γραμμές. Οι Πατέρες δεν μιλούσαν μόνο εναντίον των αιρετικών διδασκαλιών, μιλούσαν και εναντίον των αιρετικών που διέδιδαν τις αιρετικές διδασκαλίες! Αυτό δεν είναι ούτε μειωτικός χαρακτηρισμός ούτε εμπάθεια. Είναι δίκαιος και ορθός χαρακτηρισμός για αποφυγή της βλάβης από τον λαό.
Ορθόδοξος Αντιοικουμενιστής
Είναι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος αιρετικός; και αν είναι αιρετικός ο Πατριάρχης, μήπως είμαι κι εγώ που μνημονεύω τον Μητροπολίτη Πατρών σε κάθε ακολουθία και Θ. Λειτουργία, ο οποίος Πατρών είναι σε κοινωνία με τον Κων/πολεως; Αδελφέ, κάπου πάσχει η εκκλησιολογία σου...
ΔιαγραφήΞαναστέλνω το σημερινό αψεγάδιαστο και εύλογο σχόλιο μου, μάλλον φαίνεται ότι θα παράπεσε κάπου γι΄αυτό δεν το βλέπω δημοσιευμένο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιλικρινά τώρα είδα την απάντηση σας. Εσείς π. Γεράσιμε απαντήστε μου στα εύκολα ερωτήματα και θα βρείτε τις απαντήσεις μόνος σας.
Είναι ο οικουμενισμός αίρεση;
Είναι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος οικουμενιστής;
Τώρα για το ζήτημα της κοινωνίας που ΕΣΕΙΣ βάζετε και όχι εγώ.
Τί σχέση έχει αν είναι σε κοινωνία ο ένας με τον άλλον; Υπάρχει και η οικονομία. Ποιός σας είπε ότι είναι υποχρεωτική η διακοπή της κοινωνίας με ένα αιρετικό που δεν έχει καταδικαστεί ακόμα από Σύνοδο;
Αν απαντήσετε σωστά θα δείτε ότι η εκκλησιολογία μου καθόλου δεν πάσχει. Μάλλον εσείς χρειάζεται να ξανακοιτάξετε κάποια πράγματα με σωστή ματιά.
Ορθόδοξος Αντιοικουμενιστής