Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019

ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΑΠΟ ΕΞΩΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΤΟΜΑ - π. Βαρθολομαίος Καθηγούμενος Ι.Μ. Εσφιγμένου Αγίου Όρους


 ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΑΠΟ ΕΞΩΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΤΟΜΑ

«Ο Μητροπολιτικός Ναός έχει καταληφθεί από παλαιοημερολογίτες - "γνήσιους ορθόδοξους χριστιανούς"· ο πολιτικός κόσμος καλεί την Εκκλησία της Ελλάδος να κάνει υπομονή και να διαπραγματευθεί με τους καταληψίες για το καθεστώς ιδιοκτησίας του ναού»...
θα μπορούσαν να είναι οι ειδήσεις σε ένα εφιαλτικό μέλλον.
Και όμως, δυστυχώς, αυτή η παράδοξη κατάσταση είναι πραγματικότητα στο Άγιο Όρος! Μια ομάδα ΓΟΧ (αυτοαποκαλούμενων «γνησίων ορθοδόξων χριστιανών» - παλαιοημερολογιτών) έχει κάνει κατάληψη διά της βίας στο κεντρικό κτήριο της Μονής Εσφιγμένου.
Η σχισματική αυτή ομάδα συντηρεί την κατάληψη με απειλές ανατίναξης του κτηρίου του μοναστηριού και με ρίψεις βομβών μολότωφ κατά ανθρώπινων ζωών! Διασπείροντας ψευδώς ότι είναι επί χρόνια στο μοναστήρι, αποκρύπτοντας τον τρόπο με τον οποίο μπήκαν στο μοναστήρι και την βία που άσκησαν στα γεροντάκια για να τους πάρουν τις θέσεις τους στην διοίκηση της μονής. Υπάρχουν έγγραφες καταγγελίες στην Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους για τον ξυλοδαρμό που υπέστησαν.

Η πολιτεία διαχρονικά δυστυχώς επιδεικνύει χαρακτηριστική αδράνεια στην επίλυση του ζητήματος που ταλανίζει το Άγιο Όρος. Λόγω μικροπολιτικών συμφερόντων παραμερίζεται το εθνικό συμφέρον και το καλό της Εκκλησίας.
Το Άγιο Όρος ανήκει στην κανονική Ορθόδοξη Εκκλησία, στην οποία ανήκει και η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού και τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία σε όλο το κόσμο, όπου η κάθε τοπική Εκκλησία εορτάζει με το ημερολόγιο τής επιλογής της.
Οι λεγόμενοι «γνήσιοι χριστιανοί»-παλαιοημερολογίτες δεν είναι μέλη της Εκκλησίας του Χριστού, απλά κάποιοι που φορούν ράσα και με διάφορες προφάσεις συγκεντρώνουν οπαδούς και υλικά οφέλη.
Σώστε το Άγιο Όρος!
+Αρχιμανδρίτης Βαρθολομαίος
Καθηγούμενος Ι.Μ. Εσφιγμένου Αγίου Όρους


31 σχόλια:

  1. Για τον οικουμενισμό έχει να πει κάτι ο αρθρογράφος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αγάπη και η επιείκεια ταιριάζουν στους μοναχούς.
    Αυτό περιμένουμε να δείξουν οι φαναριώτες και οι φιλοφαναριώτες απέναντι στους αδελφούς τους της παλαιάς αδελφότητης της Εσφιγμένου που έχουν την ίδια πίστη με όλους μας.

    Πρέπει να τους αφήσουν ήσυχους στην μοναστική τους ησυχία και στον αγώνα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι μοναχοί που αποκαλούνται από τον αρθρογράφο ως καταληψίες δεν ήταν πάντα στη Μονή;
    Δεν διώκονται τα τελευταία χρόνια επειδή δεν μνημονεύουν τον Πατριάρχη της Κωνσταντινούπολης;
    Ο λόγος της εκδίωξης τους δεν είναι η μη μνημόνευση του Πατριάρχη της Κωνσταντινούπολης;
    Μπορεί να μας απαντήσει κανείς αντικειμενικός αναγνώστης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από την στιγμή που δεν μνημονεύουν τον Επίσκοπό τους (Οικουμενικό Πατριάρχη) δεν έχουν καμία θέση στο Μοναστήρι. Τα μοναστήρια ανήκουν στην Εκκλησία και όχι στους εκάστοτε ενοίκους. Οι μοναχοί που σήμερα κάνουνε κατάληψη αφού δεν θέλουν να έχουν πνευματική σχέση με τον Πατέρα τους πρέπει να φύγουν να πάνε στο καλό και να παραμείνουν όσοι έχουν πνευματική επικοινωνία με την Εκκλησία.
    Τα περί οικουμενισμού είναι φαιδρότητες των συγκεκριμένων καταληψιών που κατάντησαν κακόγουστο ανέκδοτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι καταληψίες ΓΟΧ καλούνται να εγκαταλειψουν τη Μονή επειδή αποσχίστηκαν από την Εκκλησία. Επειδή δεν αναγνωρίζουν ιερωσύνη σε κανένα κληρικό που βρίσκεται σε κοινωνία με τον Οικουμενικό Πατριάρχη. Ούτε στουε υπόλοιπους μοναχούς του Αγίου Όρους. Και εννοείται ότι αν δεν ήταν καταληψίες δεν θα πετούσαν μολότοφ στους αστυνομικούς...

    https://www.news247.gr/img/4199/6221707/866000/w460mobile/460/molotof297.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά τα λες ‘’Πρέπει να τους αφήσουν ήσυχους στην μοναστική τους ησυχία και στον αγώνα τους’’ αφού όμως το άγιο Όρος είναι πλέον κατά την γνώμη των μοναχών αυτό οικουμενιστικό θα πρέπει να βρουν αλλού την ησυχία τους και να συνεχίσουν τον σπουδαίο αγώνα τους. Ο χριστός δεν είπε στους Μαθητές του να κλειστούν στο Θαβώρ (μοναστήρι) αλλά να πορευθούν να κηρύξουν την αλήθεια παντού. Να αφήσουν το μοναστήρι και να βγουν στον κόσμο να μεταφέρουν την αλήθεια που κατέχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η καταλλαγή και η ανεκτικότητα που είναι συνέχεια σαν καραμέλλα στο στόμα των ενοίκων του Φαναρίου πού είναι απέναντι στους μοναχούς της παλαιάς όπως την λένε αδελφότητας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμε 6:22 μ.μ. καθόλου δεν είναι φαιδρότητες τα περι οικουμενισμού.
    θέλεις απόδειξη ότι δεν είναι φαιδρότητες;
    Το Άγιο Όρος πριν λίγες δεκαετίες έκοψε το μνημόσυνο του Πατριάρχου Αθηναγόρα για τον οικουμενισμό του.
    Αναλογίσου: σήμερα ο σημερινός διάδοχος του στο θρόνο δεν ακολουθεί την ίδια πορεία με τον Αθηναγόρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δικαιολογίες. Ο διάλογος ή και οι συμπροσευχές δεν είναι λόγος να σταματήσει η επικοινωνία και η Κοινωνία. Όλες οι Μονές μνημονεύουν τον Πατριάρχη μόνο οι καταληψίες έπαψαν να τον μνημονεύουν. Το καλύτερο να φύγουν από το Μοναστήρι και να πάνε αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καθόλου δικαιολογίες δεν είναι. Ο οικουμενισμός του Φαναρίου βγάζει μάτι!
    Αν εσύ δεν το βλέπεις σημαίνει πώς έχεις πλήρη άγνοια του τι εστίν οικουμενισμός.
    Εκτός και αν είσαι οικουμενιστής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο π. Γεράσιμος καλά θα κάνει να μην είναι τόσο σίγουρος για όσα έγραψε στο σχόλιο του. Ίσως να έχει ακούσει μόνο την μία πλευρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας παραπέμπω στο βιβλίο καταπέλτης κατά των ΓΟΧ του π. Επιφανιου Θεωδοροπουλου: Τα Δύο Άκρα, Ζηλωτισμός και Οικουμενισμός. "Καλά θα κάνετε" κι εσείς να το διαβάσετε για να μην είστε κι εσείς τόσο σίγουρος...

      Διαγραφή
  12. ....το ζητημα της Εσφιγμενου δεν λυνεται ουτε με μολοτοφ ουτε με την ανευ οριων διαμνημονευση του οικ.πατριαρχου ουτε με παρεμβασεις εξωτερικων παραγοντων,ουτε με δικες και με αποκλεισμους εκ θαλασσης.Υπαρχουν απο ο,τι καταλαβα λογοι απο εποχης Αθηναγορα,τοτε με την αρση των αναθεματων,,οπου οχι μονον η Εσφιγμενου αλλα κ αλλες μονες διεκοψαν το μνημοσυνο του .

    Η αιρεση,ειναι υπευθυνη για τα σχισματα κ τις διαιρεσεις.Το 1971 χαρακτηρισθηκαν οι εσφιγμενιτες σχισματικοι κ ως ''καταληψιες'',τους απαγορευεται η δια βιου παραμονη στηνμονη;Οι Εσφιγμενιτες κατηγορουν το πατριαρχειο για αιρεση.Μια αιρεση,που δεν φαινεται μονο στη φαντασια των εσφιγμενιτων,αλλιως γιατι να δειξουν κ αλλες μονες την αντιθεση τους τοτε επι μη μνημονευσης Αθηναγορα,αλλα τοσο η Ι.Μ .Ξενοφωντος ,οσο κ η ιερα Μονη αγ.Παυλου,αν θυμαμαι,εκοψαν επι Αθηναγορα το μνημοσυνο κ στη συνεχεια επανεφεραν το μνημοσυνο επι πατριαρχειας Δημητριου.Δεν γνωριζω το ζητημα περισσοτερο απο καποιους αλλους,επειδη εμπλεχτηκαν κ οι παλιοημερολογιτες απ'ο,τι μαθαινει κανεις,επειδη τους δεχτηκαν εκει περα κ μαλιστα καποιος ιεραρχης των γοχ το ειχε πει'' Ας εχουμε κι εμεις εναν τοπο να παμε'', και δεν γνωριζω εαν τους μνημονευουν,αν κ ο ηγουμενος τους το εχει διαψευσει.Ο Νικ.Σωτηροπουλος ,δεν τους θεωρουσε σχισματικους.Οι ιδιοι ομιλουν περι μη κοινωνιας της αιρεσεως,διοτι ακοινωνητοι εστιν ,θεωρωντας και εχθρους οσους συγκοινωνουν με αυτους,ακουμε πως κοινωνουν με τους γοχ.ποιοι ομως χρειαζονται μαθηματα αγαπης,οταν παραπλανειται ο λαος κ εμμενει στις σχισμ.ομαδες κ δεν κατατεμαχιστηκαν σε σχισματα ταχατες αλλα συμφερον γαρ εστιν ανευ αυτων συναθροιζεσθαι εις ευκτηριον οικον η μετ'αυτους εμβηθηναι ως μετα Αννα κ Καιαφα εις την γεεναν του πυρος,ινα μη κοινωνησουν με τον κακοδοξουντα επισκοπον κ κοινωνουν με τα κομματα των παλιοημερολογιτων,τις κουρες των οποιων ιεραρχων τους ,κανεις δεν γνωριζει ποσο εγκυρες ειναι.Ακομα δε και το γεγονος,πως χαρακτηριζουν εμας αιρετικους.ΤΟΥΣ δε,αγιους Παισιο κ Πορφυριο,δεν θεωρουν αγιους....
    Ποσο μαλλον να ανοιγει η ψαλλιδα των σχισματων[10 γοχ παραταξεις κ βαλε] τους οποιους πρεπει η Εκκλησια να επαναφερει εις τους κολπους της,πως ομως ειναι το ζητουμενο,εφοσον η παναιρεση του Οικουμενισμου,πορευεται ακαθεκτη ινα ειδωλολατριση τους παντες;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν μιλάμε π.Geras Imos για τον Παλαιοημερολογιτισμό γενικά. Μιλάμε για τους συγκεκριμένους περι τον π. Μεθοδίον. Ίσως να μην είναι έτσι όπως τα έχετε πληροφορηθεί και όπως τα γράφετε.
    Έχετε ρωτήσει και την άλλη πλευρά, τους περι τον π. Μεθόδιον να σας τα εξηγήσουν ή στηρίζεστε στις δημοσιογραφικές πληροφορίες από κοσμικά blog's;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο π. Γεράσιμος λόγω σχήματος τα λέει ευγενικά.
    Από ότι διάβασα αυτές τις μέρες οι συγκεκριμένοι είναι ξανά κατηγορούμενοι στα δικαστήρια για βία την οποία είχαν ασκήσει στις Καρυές (μολότοφ κλπ. κλπ.) καθώς και στο Μοναστήρι. Αν δεν κάνω λάθος ο Μεθόδιος έχει καταδικαστεί αλλά δεν πήγε στην φυλακή διότι δεν τολμάει να υπομείνει για όσα πιστεύει και φυγοδικεί από τον Νόμο της Ελληνικής Δικαιοσύνης. Αυτές τις μέρες καλούν τον κόσμο οι καταληψίες στα Δικαστήρια για να τους συμπαρασταθούν. Ο κόσμος αυτούς τους λέει γιαλατζή αγωνιστές.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μια απλή ερώτηση,
    πόσοι αναρχοαριστεροί που πετάνε μολότωφ συνέχεια έχουν καταδικαστεί με τόσο βαρύτατες ποινές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος δεν ζει για να τοποθετηθεί επι του θέματος της Μονής Εσφιγμένου.
    Αντίθετα ο π. Γεράσιμος στο πρώτο του σχόλιο μίλησε για τη Μονή Εσφιγμένου. Εκεί μπορεί να κάνει λάθος και καλό είναι να δει τί λένε και οι άνθρωποι της άλλης πλευράς πριν κρίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο 10:44 π.μ. εννοεί τα "κατορθώματα" των αναρχικών στα Εξάρχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αν θέλης να σχηματίσης πιό σφαιρική αντίληψη για τον Μεθόδιο, αγαπητέ 2 - 20, ρίξε μιά ματιά στο παρακάτω βίντεο, να δής τον Μεθόδιο να ομιλή για τους Αγίους Παίσιο και Πορφύριο, και αν έχης υγιές αισθητήριο, θα φρίξης !

    https://www.youtube.com/watch?v=0rrdfnRwW6o

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το καθήκον των μοναχών, αγαπητέ 10 - 44, δεν είναι να μιμούνται τους αναρχοαριστερούς αλλά τον Χριστό !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συμφωνώ αγαπητέ 12:11 μ.μ. ότι το καθήκον των μοναχών είναι να μιμούνται τον Χριστό και όχι τους αναρχοαριστερούς. Δεν είπα ότι συμφωνώ με την πράξη τους.
    Αλλά το αίσθημα δικαιοσύνης μέσα σου δεν εξανίσταται με τόσο βαρύτατες ποινές, όταν δεν συλλαμβάνονται οι συνεχώς δημιουργούντες επεισόδια στα Εξάρχεια, εντελώς απρόκλητα, αναρχοαριστεροί και θέτουν σε κίνδυνο τις ζωές των αστυνομικών και την περιουσία των πολιτών;
    Πότε είδες εσύ τέτοια ποινή για μολότωφ; Μπορείς να μου δείξεις;
    Οι μοναχοί που πέταξαν κακώς, το τονίζω ΚΑΚΩΣ, την μολότωφ "ξεσπιτώνονταν" και μάλλον ο σκοπός τους ήταν να εκφοβίσουν παρά να χτυπήσουν κανένα.
    Οι αναρχικοί που χωρίς κανένα λόγο κάνουν συνεχώς επιθέσεις με βροχή από μολότωφ, συχνά-πυκνά στα Εξάρχεια, τί ποινές έχουν δεχθεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Προς 12:05 μ.μ.
    Έχω γνώση του βίντεου του Μεθόδιου και έχω πραγματικά φρίξει για την αδικία στους δύο αγίους Παΐσιο και Πορφύριο. Αλλά αυτή την στιγμή δεν συζητάμε αυτό και ούτε είπαμε ότι δεν έχουν ορισμένες πλάνες οι του Μεθοδίου.
    Απο την άλλη έχω δει πολλά βίντεο οικουμενιστών μεγαλόσχημων και έχω φρίξει πάρα πάρα πολύ περισσότερο.
    Βλέποντας και τα δύο και συγκρίνοντας τα, βλέπω ότι οι του Μεθοδίου λένε λιγότερο φρικτά πράγματα από ότι μεγαλόσχημοι οικουμενιστές που έχουν και όλη την κοσμική εξουσία με το μέρος τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όταν υπάρχουν Δικαστικές Αποφάσεις και αποξένωση επικοινωνίας με τις 19 Μονές του Αγίου Όρους όλα τα υπόλοιπα είναι για το καλάθι των σκουπιδιών. Τους καταδικασμένους τους συγχωράς αφού μετανοήσουν και κάνουν τον κανόνα τους διαφορετικά καμιά επικοινωνία με αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν είμαι Δικαστής ούτε καρδιογνώστης, 12 - 25, αλλά υποψιάζομαι ότι η βαρειά ποινή επεβλήθη πιθανόν για τρείς λόγους.
    Πρώτον, επειδη υπήρχαν και προηγούμενες καταδίκες, όταν είχαν προσπαθήσει να πωλήσουν ακίνητα της Μονης Εσφιγμένου σε Συλλόγους Παλαιοημερολογιτών, και οι πωλήσεις αυτές είχαν ακυρωθεί την τελευταία στιγμή από το Εφετείο Θεσσαλονίκης, Δεύτερον επειδή το περιστατικό με τις Μολότωφ έλαβε χώραν ΜΕΣΑ στο χώρο του Αγίου Ορους, χωρίς σεβασμό για την ιερότητα και την ιστορία του τόπου, και Τρίτον επειδή οι δράστες φέρουν την ιδιότητα του Μοναχού, δηλαδή είναι πρότυπα για την κοινωνία και τους ανθρώπους, και όχι απλοί ταραξίες των Εξαρχείων.
    "Εάν το άλας μωρανθή εν τίνι αλισθήσεται ?"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σεβαστή η άποψη σου , 12 - 29, αλλά θα μού επιτρεψης να φρίττω περισσότερο, όταν ακούω τον Μεθόδιο να λέει, ότι ο Χριστός θα απορρίψη τους Αγίους Παίσιο και Πορφύριο με την φράση "Ουκ οίδα υμάς", παρά όταν βλέπω τον Πατριάρχη να φιλάει τον Πάπα και τον Δαλαι Λάμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Προς 2:41μ.μ.
    Οι δικαστικές αποφάσεις είναι πρωτόδικες αλλά έτσι και αλλιώς όλες οι δικαστικές αποφάσεις είναι ανθρώπινες και όχι από αλάθητο Πάπα και μπορούμε να τις βάλουμε κάτω και να εξετάσουμε και εμείς και οι αρμόδιοι νομικοί και άλλοι αν είναι σωστές ή όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καθόλου για τα σκουπίδια δεν είναι οι τεκμηριωμένες απόψεις που στηρίζονται στην λογική και στην πραγματικότητα, όπως είναι το τί γίνεται γύρω μας.
    Τα σχόλια με τις μολότωφ των αναρχικών στα Εξάρχεια αποτυπώνουν μια ζοφερή πραγματικότητα. Αν άκουσες ακούστηκε ότι και το ίδιο το Αστυνομικό Τμήμα Εξαρχείων σκέφτεται να μετακομίσει από τα συχνά επεισόδια.
    Δεν θα συμφωνήσω με την "λογική" των δύο μέτρων και δύο σταθμών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ο Δημιουργός μας έδωσε τη λογική για να σκεπτόμαστε 2.41 και να κάνουμε συγκρίσεις με το τί συμβαίνει γύρω μας. Αν σταμάτησες εσύ να σκέπτεσαι, δεν θα σταματήσουμε και εμείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το πρόβλημα σήμερα δεν είναι ο παλαιοημερολογιτισμός και ο Μεθόδιος. Το πρόβλημα σήμερα είναι ο οικουμενισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δεν νομίζω 3:10 μ.μ. χωρίς και εγώ να είμαι δικαστής πώς οι λόγοι που αναφέρεις δικαιολογούν τέτοια βαρύτατη ποινή στην πρωτόδικη απόφαση. Δεν ξέρω καν αν είναι αυτοί οι λόγοι που αναφέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δεν μιλάμε για φίλημα Πατριάρχη με Δαλάι Λάμα και Πάπα, ανώνυμε 3:23μ.μ. Τόσα και τόσα είναι που δεν μετριούνται από οικουμενιστικής πλευράς που ισοπεδώνουν ολικά όλη την Ορθόδοξη Πίστη.
    Γι΄ αυτό και μίλησαν οι άγιοι για παν-αίρεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή