Τρίτη 2 Ιουλίου 2019

Τά ὄργια εἶναι ἀλληλεγγύη; - π. Δανιήλ Ἀεράκη


Τά ὄργια εἶναι ἀλληλεγγύη;

ἀρχ/του Δανιήλ Ἀεράκη

Τά ὄργια εἶναι κοινωνική ἀλληλεγγύη; Ἡ ἀσέλγεια εἶναι ἀνθρώπινο δικαίωμα; Ἡ ἀνωμαλία εἶναι προστατευόμενη κόρη τοῦ κράτους; Ὅλα αὐτὰ τὰ ἐρωτηματικὰ γεννιώνται ὅταν ἀκοῦς, ὅτι ἕνα μεγάλο κόμμα στέλνη ἕνα γραμματέα του, τὸν γραμματέα «Κοινωνικῆς Ἀλληλεγγύης, ΑμεΑ καὶ Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων» νὰ παραστῆ ὡς ἐκπρόσωπός του στὴν ἐκδήλωση τῶν ὁμοφυλοφίλων, στὸ Athens Pride! Πραγματοποιήθηκε καὶ στὶς 8 Ἰουνίου 2019 στὴν Πλατεῖα Συντὰγματος.
Ὅλοι οἱ γκέϊς, χωρὶς ἴχνος ντροπῆς, ἀναίσχυντα, ξεγυμνώθηκαν καὶ πρόβαλαν ὡς καύχημά τους την ἀσέλγειά τους! Ἐπί τῶν ἡμερῶν Τσίπρα βραβεύτηκε ἡ ὁμοφυλοφιλία, νομιμοποιήθηκαν οἱ ὁμόφυλες σχέσεις, καθιερώθηκε ἀκόμη καὶ ἡ συμβίωσις («γάμος») ὁμοφύλων ἀτόμων!

Καὶ οἱ χριστιανοὶ εἶπαν μὲ κάποια... ἀφέλεια: «Ἔ! Θὰ φύγη κι ὁ Τσίπρας! Θὰ ἔρθη ἡ Ν. Δημοκρατία καί θά μαζευτοῦν τὰ δημόσια ὄργια»!
Τῆν ὥρα ποὺ γράφεται τὸ παρὸν ἐπίκεινται οἱ ἐθνικὲς ἐκλογές. Ὅταν κυκλοφορήση τὸ παρὸν φὺλλο, πιθανὸν νὰ ἔχουμε τὸν κ. Κυριάκο Μητσοτάκη πρωθυπουργό καὶ τὴ Ν. Δημοκρατία κυβέρνησι. Ὁπωσδήποτε τὰ γραφόμενά μᾶς ἐδῶ δὲν ἔχουν πολιτικὴ χροιά, οὕτε μποροῦν νὰ ἐπηρεάσουν τὴν ψῆφο κανενός.
• Θλιβόμαστε ὄμως ὅταν τὸ κόμμα, στὸ ὁποῖο ἔχουν ἐπενδύσει τὶς ἐλπίδες τους πολλοὶ Ἕλληνες, ὅτι θά μᾶς ἀπαλλάξη ἀπὸ τὴν ἠθική σῆψι τοῦ ΣΥΡΙΖΑ, ἔχει στὶς τάξεις του ἄτομα ὁμοφυλόφιλα καὶ ἐπίσημα ὡς κόμμα ὑποστήριξε τὴν αἰσχρότατη αὐτή πομπὴ τῶν γκέϊς! Ἡ εἴδησις εἶναι ἀνατριχιαστική: «Ἡ Νέα Δημοκρατία θὰ ἐκπροσωπηθεῖ στὸ Athens Pride ἀπὸ τὸν Γραμματέα Κοινωνικῆς Ἀλληλεγγύης, ΑμεΑ καὶ Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων, Γιῶργο Σταμάτη. Θὰ τὸν πλαισιώνουν ἀναπληρωτὲς του καὶ στελέχη τῆς γραμματείας, καθὼς καὶ ἀπὸ τοὺς ὑποψηφίους βουλευτὲς στὴν Α' Ἀθηνῶν ἡ Φωτεινὴ Πιπιλῆ καί ἡ Ἀλεξάνδρα Χαριτάτου».
Δὲν γνωρίζει ἡ Ν. Δημοκρατία, ὅτι ὁ λαὸς δὲν τὴν θέλει μόνο γιά ἀνάπτυξι καὶ καλυτέρευσι τῆς οἰκονομίας, ἀλλὰ κυρίως γιά τὴν ἀνύψωσι τῶν καταρρακωμένων ἠθικῶν ἀξιῶν καὶ ἐθνικῶν ἰδεωδῶν, πού ἐξευτελίσθησαν ἀπό μιά παρωχημένη πλέον κυβέρνησι;
Ἕλληνας θέλει ἄρχοντες χριστιανοὺς (καί ὄχι τυπικά, ἀλλὰ οὐσιαστικὰ) καὶ ἀληθινοὺς πατριῶτες. Κι ἄν δεν τοὺς βρίσκη σέ μεγάλο κόμμα, ποὺ πλειοψήφισε, καταφεύγει σέ «κομμα-τάκια», σὲ τύπους ποὺ καπηλεύονται και τὴ θρησκεία ἀκόμη!
Κύριε Μητσοτάκη, προσανατολισθῆτε στὰ ἰδεώδη τῆς φυλῆς μας, ἂν δὲν θέλετε νὰ κυβερνήσετε μιά σαπισμένη κοινωνία…

13 σχόλια:

  1. Ο πανοσιολ. π. Δανιήλ Αεράκης αγωνίζεται πάντα για τα δίκαια της Εκκλησίας και την επιστροφή των ανθρώπων στις εντολές του Θεανθρώπου με όλες του τις δυνάμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς υπήρχε η πολιτική παράταξη "ΚΟΙΝΩΝΙΑ" δέκα χρόνια ,αλλά οι Χριστιανοί δεν την υποστήριξαν.Ο καρπός απο δω και στο εξής είναι πολύ πικρός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Που κατάντησε η κοινωνία;;;; Την ευθύνη δεν την έχουν τα πολιτικά κόμματα αλλά και η εκκλησιαστικοί ηγέτες που δεν τολμούν να ελέγξουν.
    Ευτυχώς που υπάρχουν φωνές ως αυτή του αγωνιστή π. Δανιήλ. Ίσος επειδή έχει φωνή γιαυτό οι δεσποτάδες δεν τον έκριναν να γίνει μητροπολίτης. Τους αρέσουν οι άφωνοι για να μην τους χαλούν την ησυχία και την συνεργασία με τους πολιτικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  4. Δυστυχώς οι άνθρωποι της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ παρ΄όλες τίς ενδεχομένως καλές προθέσεις τους υπέπεσαν σ΄ένα σοβαρό λάθος. Κάποιο αναρμόδιο πρόσωπο τής "προεδρικής αυλής" ( σεβαστό κατά τα άλλα πού αρθρογραφεί και στον ΟΡΘ.ΤΥΠΟ υποστηρίζοντας την δική του προσωπική γραμμή έκανε κάποιες δηλώσεις σχετικά με τίς νέες ταυτότητες ( καί μάλιστα εν μέσω τεταμένης κατάστασης διαδηλώσεων) ότι είναι ακίνδυνες και οτι μπορούμε ελεύθερα να τίς πάρουμε !!! Αποτέλεσμα ήταν να πάρει την πρώτη του ψύξη ο πιστός λαός και να κουμπωθεί μή τον κρυώσουν...Μετά είχαμε συγγνώμες "δεν τό είπα έτσι, άλλο εννοούσα" άλλα φεύ το πουλάκι πέταξε και χάθηκε η εμπιστοσύνη παρ΄όλες τίς μετέπειτα αλλαγές στο Προεδρείο του κινήματος...Όλα αυτά πρός γνώση και συμμόρφωση να μη τρυπώνουν συγγενείς, αδελφοί και πατεράδες εκεί πού δεν πρέπει και γίνονται τέτοιες και παρόμοιες ζημιές...

    Αττικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντώντας στον συκοφάντη ανώνυμο, τον προκαλώ να παραθέσει αποδείξεις για τα όσα ψευδώς ισχυρίζεται εξ ονόματός μου.

    Μιλώ και γράφω ΠΑΝΤΟΤΕ επώνυμα και ουδέποτε ανασκεύασα κάποια από τις δηλώσεις μου. Επιπλέον, οι διοικητικές αλλαγές στην «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» έχουν εξηγηθεί πλήρως από τα Δελτία Τύπου της Παρατάξεως και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν πολιτικάντικες κινήσεις προς άγρα ψήφων.

    Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου θα ήθελα να γνωρίζουν οι συκοφάντες πως εκτός από την ανθρώπινη δικαιοσύνη υπάρχει η ΘΕΙΑ, που είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΗ! Αν όντως πιστεύουν σε Θεό, όσου γράφουν αυτά τα αισχρά ψεύδη, ας αναλογισθούν πως κάποια στιγμή ΟΛΟΙ θα κλείσουμε τα μάτια!

    Μανώλης Β. Βολουδάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από την απάντηση την οποία έλαβες αρμόδια, υπεύθυνα και επώνυμα Αττικέ αποδεδείχθηκε ότι τα περισσότερα που γράφεις εδώ είναι μπαρούφες γιαυτό και η ανωνυμία σου.
    Δεν αξίζει να διαβάζω τις παρεμβάσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Αττικός δεν είναι ένας Σεραφειμικός που συνέχεια γράφει για τους 12 καλούς μητροπολίτες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προς 12:12μ.μ.
    Δεν είναι όλοι οι ανώνυμοι σαν ένα ανώνυμο (Αττικός). Τότε και η ιατρική είναι κακία επειδή έχουν βρεθεί ιατροί κακοί ή εκμεταλλευτές!
    Δεν φταίει η ανωνυμία.
    Φταίει η επώνυμη ή ανώνυμη επιπόλαια και αστήρικτη και λαθεμένη ρίψη κατηγοριών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  9. Σαν ένας Χριστιανός πού επανειλημμένως ψήφισα κι΄ εγώ την ΚΟΙΝΩΝΙΑ προσδοκώντας μία αλλαγή ( και μία απήχηση στον χριστιανικό κόσμο πού όμως δεν ήλθε και πολύ πικράθηκα από την εξέλιξή της… ) είχα νομίζω και το δικαίωμα να ειπώ και έναν αντίθετο λόγο σύμφωνα πάντα και με όσα τουλάχιστον ακούγονταν τότε σε Χριστιανικούς κύκλους. Και βάσει αυτών των σχολίων μίλησα. Αν αυτό δεν άρεσε κάπου, και ένας απλός σχολιασμός ( όπως άλλωστε συνηθίζεται στα κινήματα και στα κόμματα ( με το δικαίωμα μάλιστα του «ανώνυμου» πού δίνει και ο ιστολόγος ), άν αυτό δεν άρεσε λοιπόν και θεωρήθηκε ως …» βαριά συκοφαντία» ( ! ) με αστραπές και βροντές «χριστιανικές» ( παρά λίγο αρές και αναθέματα…ωραίο χριστιανισμό έχουμε ) , έ, τι να κάνουμε τώρα ; Με όλους δεν μπορεί να συμφωνούμε... Αν πάλι είναι όλα ψεύδη, ζητώ συγγνώμη για όσα έγραψα και κάποιους στενοχώρησα. Δεν ήταν στις προθέσεις μου ! Τίποτα άλλο.

    Αττικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο Αττικός το βιολί του!! Τη μια τα βάζει με τους 12 ακατηγόρητους και αδίκως εκθρονισθέντες Αγίους Επισκόπους,την αλλη τα βάζει με την Κοινωνία.... Μαλλον εχει τρικυμία εν κρανίω!!!! Ποιος ξέρει τι συγγένεια έχει με τους αρχιτέκτονες της Ελληνικης εκκλησιαστικής ανωμαλιας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητέ Αναστάσιε συνέχισε τη διαακονία σου και ασε τον Αττικό να βράζει στο ζουμί του.... Κάποια στιγμη θα μεινει χωρις ζουμι και θα κολλησει στον πατο της κατσαρολας. Εδω ο κοσμος καιγεται και οι καθε ειδους Αττικοι τρώγωνται με τα ρουχα τους!!!! Ευχαριστουμε πολυ για το μαχητικο φρονημα του ιστολογιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  12. ΠΡΟΣ

    4 Ιουλίου 2019 - 2:14 μ.μ
    5 Ιουλίου 2019 - 4:01 μ.μ.
    =======================
    Αγαπητέ αδελφέ. Προφανώς εσύ έχεις την τρικυμία εν κρανίω πού αναφέρεις, και δεν το καταλαβαίνεις.... Από ποιό σχόλιο ή κείμενό μου βγάζεις συμπέρασμα ότι τα έβαλα εναντίον των 12 Μητροπολιτών; Γιά ρώτησε τον Αναστάσιο πού συντηρεί το ιστολόγιο καί γνωρίζει από μέσα τα πράγματα εάν ποτέ ο Αττικός κατηγόρησε τούς 12; Γιατί παραμυθιάζεις με ψέμματα τούς αδελφούς παίρνοντας προφανώς θάρρος από την ανθρώπινη διαφωνία μου με την Κοινωνία; Είχες κάποια εμπάθεια φαίνεται και μόλις μύρισες διαφωνία όρμησες κι΄εσύ μαζί με κάποιον άλλον πού με είπε και... Σεραφειμικό!!! Ότι θέλετε λέτε, για σοβαρευθείτε και μάθετε να μιλάτε χωρίς εμπάθεια, καί αφού καταλάβετε τί λέει και τι εννοεί αυτός πού αφήνει ένα σχόλιο εδώ μέσα, άντε μπράβο ! Ακούς εκεί κατηγόρησα τώρα και τούς 12 ! Τί άλλο θα ακούσω εδώ μέσα δεν ξέρω..

    Αττικός.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάντως θέλεις να πεις Αττικέ με αυτά που γράφεις ότι δεν ήταν και τόσο έγκλημα η άδικη εκθρόνιση των 12 μητροπολιτών, ότι δεν ήταν τόσο άδικη. Αυτό δεν θέλεις να πεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή