Φίλοι σχολιαστές, είμαι «αδιόρθωτος», δεν «αλλάζω», ούτε πρόκειται να γίνω όμοιός σας.
Την κριτική σας, με άνεση μπορεί ο καθένας από σας, να τη στείλει
με mail στους ενδιαφερόμενους.
Τον ενδιάμεσο δεν θα τον κάνω και μάλιστα σε ανώνυμους λιβελλογράφους.
Τα ανωτέρω είναι απάντηση στους σχολιαστές:
1. «To δημοσιογραφικό και λοιπό ήθος;
σου το έδειξες ιστολόγε για μία ακόμη φορά. Έθαψες κανονικά τα σχόλια ……..που
δεν σου άρεσαν …….. Είσαι αδιόρθωτος τελικά»
2. «Νομίζεις ότι ασκώντας λογοκρισία
αποκτάς αξία; Δεν ντρέπεσαι λιγάκι; Διπλό το κρίμα σου! ………… θάβεις την
αντίθετη άποψη. Τελικά είσαι αδιόρθωτος. Κρίμα που πήγα να πιστέψω ότι άρχισες
να αλλάζεις.»
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν πρόκειται για προπαγανδιστικά σχόλια νεοταξίτικα, αντιεκκλησιαστικά και σκοτεινά που στόχο έχουν την Ελληνορθόδοξη Παράδοση μας, τότε άριστα έκανε ο Διαχειριστής και δεν επέτρεψε το αντιεκκλησιαστικό μένος και την νεοταξίτικη προπαγάνδα μέσα από το μπλογκ του. Αυτό έχει χρέος να κάνει απέναντι στον Θεό και την αλήθεια.
Λόγο θα δώσει στον Δημιουργό του και Θεό του που σταυρώθηκε γι΄ αυτόν και όχι στους ανθρώπους επώνυμους ή ανώνυμους που έχουν και πάθη, και λάθος απόψεις και πολλές φορές επηρεάζονται από την νεοτάξιτικη πλύση εγκεφάλου. Και κάποιες φορές εκτός από τις νεοταξίτικες απόψεις πιθανόν να έχουν και άλλα πονηρά συμφέροντα.
Δεν χρειάζεται να βάλεις τη λέξη αδιόρθωτος σε εισαγωγικά. Εκτός εισαγωγικών αποδίδει καλύτερα την πραγματικότητα. .....
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά έβαλε την λέξη εντός εισαγωγικών αν πρόκειται για κόψιμο σχολίων κακότροπων και αντι-ορθόδοξων. Η διόρθωση που νομίζει ο καθένας ότι πρέπει να κάνει ο Τάσος δεν είναι η αληθινή διόρθωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιόρθωση είναι μόνο η διόρθωση προς το καλό. Δεν είναι διόρθωση, η διόρθωση σύμφωνα με τις αμαρτωλές σκέψεις και τις πονηρές θελήσεις του καθενός.
Αν πάλι πρόκειται για κόψιμο των ορθόδοξων σχολίων και των αντιοικουμενιστικών, εκεί ναι μάλιστα, χρειάζεται κάποια διόρθωση ο Τάσος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην αλήθεια της Εκκλησίας μας να κοιτάτε να υπηρετείτε ιστολόγε και να μην σας ενδιαφέρουν ουδόλως οι φωνασκίες και οι κραυγές διάφορων παρατρεχάμενων κοσμικών και κοσμικοσυλλογιζόμενων που θέλουν να περάσουν με το στανιό την δική τους γραμμή. Το ίδιο κάνουν πολλά ορθόδοξα μπλογκ και έχουν ήσυχη την συνείδηση τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορείτε ν΄ αρέσετε και στον Θεό και στον κόσμο. Είναι αδύνατον αυτό λέει η Αγία Γραφή.
Τιμόθεος
Απο το μπλογκ σου να λάμπει η λαμπρή Ορθοδοξία μας και η Ελλάδα μας όπως την ήθελαν οι ήρωες του 1821 και τίποτα άλλο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό να έχεις σαν πυξίδα.
Αυτές οι κουτσομπόλες να γράψουν στους ίδιους σωστά το γράφεις. Αλλά οι κουτσομπόλες μπροστά τους γλύφουν και πίσω ρίχνουν το φαρμάκι τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλος ιστολόγος
Προς "φίλο ιστολογο" :δεν ξέρεις προφανώς για τι πράγμα μιλάς. Και αδικείς κατάφωρα τους σχολιαστές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ιστολογος όμως ξέρει.
Αν έχει τα κότσια να δημοσιεύσει τα σχόλια.
Άστους στις πίκρες τους μην δίνεις σημασία να τα διαγράφεις και να μην απαντάς αλλά να γελάς με την κατάντια τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ. Αναστάσιε,
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Το δημοσιογραφικό και λοιπό σας ήθος το δείξατε για ακόμα μια φορά, όταν θάψατε τα σχόλια που δεν σας άρεσαν, εξαιτίας του υβριστικού περιεχομένου τους. Ευτυχώς που παραμένετε αδιόρθωτος. Και να είστε σίγουρος πως και οι ίδιοι οι λιβελογράφοι σας το ίδιο θα έκαναν σε παρόμοια περίπτωση. Με τη διαφορά πως εκείνοι θα εξαπέλυαν μεγαλύτερο μένος. Επειδή η ευγένεια και η διάκριση σπανίζουν..
2. Η λογοκρισία που ασκείτε σας δίνει αξία εφόσον πρόκειται για σχόλια υβριστικά. Διπλό το κρίμα στους σχολιαστές αυτούς και κρίμα που επιπλέον νιώθουν κιόλας πως αδίκως φιμώνονται! Ευτυχώς που παραμένετε αδιόρθωτος. Ο σχολιαστής νούμερο 2 μπορεί να ελπίζει σε μια καλυτέρευση του χαρακτήρα σας, εφόσον γίνει και ο ίδιος καλό παιδί. Αλλά επειδή φαίνεται έντονα η απογοήτευσή του, ας αρχίσει από τώρα να...διορθώνεται...για να διορθωθούν και οι άλλοι γύρω του.
Συμφωνώ με το σχόλιο 6:26 μμ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε έξυπνο τρόπο απαντά και κάνει στάκτη τις κατηγορίες των ανώνυμων.
Κότσια έχει ο ιστολόγος αν κόβει τα αλεπουδίστικα αντιεκκλησιαστικά σχόλια. Δεν ορίζεις εσύ την έννοια των κοτσιών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚότσια δεν είναι να κάνει το μπλογκ του χωματερή αλεπουδίστικων σχολίων που μπερδεύουν τους αναγνώστες και μεταφέρουν το αντιεκκλησιαστικό μένος και την προπαγάνδα π.χ. του Σόρος.
Τα κουτσομπολίστικα σχόλια που προσβάλλουν την Εκκλησία να κόβονται χωρίς δεύτερη σκέψη._
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο 7:43 μμ είναι μια απάντηση στο 5:19 μμ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα "κατάφερες" πάλι κε Κωστοπουλε να "βγεις λάδι", ενώ έθαψες μη υβριστικά σχόλια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποτελεί κατάντια για τους υποστηρικτές σου σχολιαστές να διασύρουν άλλους σχολιαστες χωρίς να έχουν υπόψη τα σχόλια που απέστειλαν.
Κοιτάξου απόψε στον καθρέφτη.
Το Θεό δεν μπορείς να τον ξεγελάσεις πάντως όπως ξεγέλασες τους υποστηρικτές σου.
Εάν δημοσιευες τα μη υβριστικά σχόλια θα έλαμπε η αλήθεια.
Τώρα έγινες εσύ ο καλός και μεις οι υβριστες.
Μην δίνεις σημασία στα νεοεποχίτικα σχόλια, να τα διαγράφεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔίνε σημασία και μην κόβεις τα ορθόδοξα σχόλια. Αρκετές φορές τα έχεις κόψει, ενώ ήταν κόσμια.
Κατ'αρχην,δεν ειναι ευκολο να αλλαξεις καποιον εαν ο ιδιος δεν το θελει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου ελεγε μια παλιοημερολογιτισσα,πως εγω με το παλιο γεννηθηκα και με το παλιο θα πεθανω.
Σε μια συνομιλια ειχε πει ο Αββας Σερηνος κατι απλο,οτι οπως ο ομιλιτης ειναι ελ ευθερος να συμφωνει με την γνωμη του ακροατη ,το ιδιο και ο ακροατης ειναι ελευθερος να δεχθη η οχι την γνωμη του ερμηνευτη.
Το ζητουμενογια μενα ειναι να μην ερχομαστε αντιμετοποι με την πιστη.
Η ενδιαμεση σταση,δεν πρεπει να ακυρωνει την πιστη.Αυτο νομιζω!
''Τα μπλογκ δεχονται μπορει και χιλιαδες μηνυματα καθημερινα,πλην ομως χιλιαδες ειναι και οι αποψεις των ανθρωπων που σχολιαζουν.Αυτο δεν σημαινει πως ειναι σωστες ολονων διοτι υπαρχουν ομαδες που δουλευουν για να διχασουν,να αποπροσανατολισουν,να αλλοιωσουν,να συνετισουν,να προβληματισουν,να ακυρωσουν,να συκοφαντησουν κλπ.''. Αυτα εκ του πν.μου πατρος.
Ελευθερος ειναι και ο ιστιολογος,να φιλοξενει η οχι αποψεις ειτε για να μην μετατραπει το μπλοκ σε καφενειο οπου οι περισσοτεροι θα βριζουν οι μεν τους δε κ οι οι λοιποι ολους , γιατι θελει να κρατησει μια σταση ενδιαμεση.
Δεν μπορεις τον αλλον να τον φορτωνεις με βρισιες ενω σε φιλοξενει,ουτε να τον πιεζεις να αλλαξει σταση ξαφνικα.Δεν ειναι ντεκες τα μπλοκ.Βλεπω και αλλου απαραδεκτες συμπεριφορες.Ουτε και ο ιδιος που ειναι ιστιολογος κ διαχειριζεται τα σχολια,να ειναι ρατσιστης η προκατειλημμενος και να κλεινει την πορτα στο Χριστο.Επειδη λοιπον ειναι εργο δυσκολο,ας αφησουμε τον καθενα να διαχειριζεται τον χωρο του οπως εκεινος νομιζει.
Προς 10:26 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλέ μου άνθρωπε οι σχολιαστές που μιλάς για την δήθεν κατάντια τους, επαίνεσαν τον διαχειριστή μόνο αν έκοψε τα νεοεποχίτικα προπαγανδιστικά σχόλια.
Σε διαφορετική περίπτωση, αν έκοψε τα ορθόδοξα σχόλια -που πράγματι κόβει αρκετές φορές- , τότε δεν ισχύει ο έπαινος ούτε η στήριξη. Η στήριξη αφορά μόνο το κόψιμο των νεοεποχίτικων αντιεκκλησιαστικών σχολίων.
Προς ORTHODOXIA ORTHO 8:18
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι οι μεν τους δε. Μην τηρείς ουδέτερη στάση. Απο τους Ορθόδοξους σχολιαστές δεν υπάρχουν ούτε βρισιές, ούτε κάτι το κακό. Υπάρχει καυστικότητα ναι. Όχι βρισιές. Μερικοί οικουμενιστές είναι αυτοί που δεν σταματούν να μειώνουν τον π. Άγγελο Αγγελοκόπουλο και τον π. Αναστάσιο Γκοτσόπουλο.
Η ουδέτερη στάση είναι απαράδεκτη συμπεριφορά.
Διαφορετικά σβήσε το ORTHODOXIA ORTHO και γράψε OUDETEROXIA OUDETERO.
Η δημοσίευση των σχολίων είναι στην διακριτική ευχέρεια του ιστολόγου. Είναι δικαίωμά του το τι θα δημοσιεύει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστά φίλε 2:33 μμ. Συμφωνώ ότι είναι δικαίωμα του διαχειριστή η ανάρτηση των σχολίων.
ΔιαγραφήΑλλά και οι σχολιαστές έχουν δικαίωμα να κάνουν τις παρατηρήσεις τους στον διαχειριστή και να διαμαρτύρονται.
Ὑμεῖς γὰρ ἐπ᾿ ἐλευθερίᾳ ἐκλήθητε (Γαλ.5:13)
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι εμείς που έχουμε ιστολόγια, πιστεύουμε ότι ακολουθούμε τον ορθό δρόμο, και προβάλουμε κείμενα και ειδήσεις που ανταποκρίνονται στα πιστεύω μας. Αν δεν αφήσουμε ελεύθερα τα σχόλια των επισκεπτών, πως ο επισκέπτης, αν δεν γνωρίσει και την άλλη Πατερική διδασκαλία που κάποιος σχολιαστής παρουσιάσει, θα οικοδομηθεί εν Χριστώ;
Εσύ κ.Σίλβερ πιστεύετε στην πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης.
ΔιαγραφήΚαι συμφωνείτε με το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα.
Αυτές είναι οι μεγαλύτερες πλάνες σας.
Αφήνω ότι πρόσφατα είπατε ότι καλά κάνουν οι άλλοι ιστολόγοι και ασκούν λογοκρισία στα σχόλια.
Στον δικό του χώρο καθένας κάνει ότι θέλει. Είναι δυνατό να λέει καθένας ότι νομίζει σε μια σύναξη πνευματική και ο προϊστάμενος να μην επιβάλει την τάξη την οποία θέλει. Υπάρχουν χώροι πολλοί για να εκφράζει καθένας από μας τις θέσεις του. Πολλές φορές έχω γράψει σχόλια σε συγκεκριμένα ιστολόγια και δεν μου τις δημοσιεύουν επειδή οι διαχειριστές δεν συμφωνούν. Γιατί ο διαχειριστής του Ιστοχώρου αυτό να δημοσιεύει οποιονδήποτε;
ΑπάντησηΔιαγραφήπ. Νεόφυτος
Ο π. Νεόφυτος έχει οικουμενιστικές απόψεις φαναριώτικες και φαίνεται θα έγραψε οικουμενιστικά σχόλια σε ορθόδοξα μπλογκς και θα του τα κόψανε όπως ήταν αναμενόμενο.
ΔιαγραφήΤώρα ίσως να θέλει να καλοπιάσει τον διαχειριστή για να κόβει τις ορθόδοξες απαντήσεις που θα τον περιποιούνται αναλόγως...
Είσαι αδιόρθωτος. Κόβε σχόλια και μην απολογείσαι για τις αποφάσεις σου. Σε όσους δεν αρέσει να πάνε σε άλλη πόρτα. Αλλά πάνε γυρεύοντας και αυτοί.
ΑπάντησηΔιαγραφή2.06
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχω εκπαραθυρωθει τοσες φορες εδω και μια δεκαετια απο πολλα ιστιολογια αλλα και απο το Φ.Μ .
Καποια στιγμη εφυγα και ξανα χτυπουσα την πορτα.Κανε και εσυ το ιδιο και μη ζητας διευκρυνησεις απο τους διαχειριστες γιατι ειναι καλυτερο να μην ξερεις.Ουτε να κατακρινεις γιατι δεν ξερεις τον χαρακτηρα του αλλου πολυ καλα.
Οσο για το ουδετεροθρησκο,ποτε δεν δηλωσα πως ειμαι .Γιαυτο,μη βαζεις ταμπελες.Συμμετεχεις σε καποια σχολια,λες την αποψη σου και αυτο ειναι ελευθερια της γνωμης.Ολα τα αλλα ασε τα να τα χειριζονται αλλοι.Ο Κυριος ειναι η Κεφαλη μας και αυτος διοικει την Εκκλησια Του!
Ευχομαι ολοψυχα να βρεις οχι μονον εσυ αλλα ολη η εκκλησια το ελεος Του Θεου !
ORTHODOXIA ORTHO25 Φεβρουαρίου 2020 - 7:25 μ.μ.
ΔιαγραφήΔεν σε κατηγόρησε κανείς για ουδετεροθρησκεία. Για την ουδετερότητα σε κατηγόρησαν. Δεν μπορεί να κρατάς μεσοβέζικη στάση απέναντι στην διαμάχη ορθόδοξων και οικουμενιστών, αν είσαι αυτό που γράφεις ORTHODOXIA ORTHO.
Τώρα με την εκπαραθύρωση σου δεν συμφωνώ γιατί βλέπω ότι μιλάς κόσμια. Αλλά ο κάθε διαχειριστής έχει δικαίωμα να επιλέγει την γραμμή που θα κρατήσει.
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ κ.Σίλβερ πιστεύετε στην πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης.
Ο Κύριος:
«Oυδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν· ή γάρ τον ένα μισήσει καί τον έτερον αγαπήσει, ή ενός ανθέξεται καί του ετέρου καταφρονήσει. ου δύνασθε Θεώ δουλεύειν και μαμωνά» (Mατθ. 6,24)
Η Κυρία Θεοτόκος:
Οι εχθροί εμού και του Υιού μου επλησίασαν. (Ποιοι είναι οι εχθροί; Οι λατινόφρονες).
Οι 26 Οσιομάρτυρες της Ι. Μ. Ζωγράφου γνώριζαν την διδασκαλία της Ορθοδοξίας, αυτή που αποκαλείς πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχησις, γι’ αυτό και την ακολούθησαν, δεν μνημόνευαν τον λατινόφρονα Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννη Βέκκο, κάηκαν ζωντανοί, και εισήλθαν στην Θριαμβεύουσα Εκκλησία του Κυρίου! Για όσους από τους Μοναχούς δεν άντεχαν το Μαρτύριο η Κυρία Θεοτόκος τους υπέδειξε τον άλλο δρόμο σωτηρίας των: Την φυγή τους εις την κορυφήν του Όρους, μακράν των λατινοφρόνων. Αυτός είναι ο μόνος δρόμος των Ορθοδόξων.
Για την κατηγορία των χλιαρών: «Οίδα σου τα έργα, ότι ούτε ψυχρός ει ούτε ζεστός• όφελον ψυχρός ης ή ζεστός. Ούτως ότι χλιαρός ει, και ούτε ζεστός ούτε ψυχρός, μέλλω σε εμέσαι εκ του στόματός μου» (Αποκ. γ´ 15-16 ).
Τα έχετε μπερδέψει πολύ κ. Silver.
ΔιαγραφήΣυμφωνώ ότι οι λατινόφρονες είναι αιρετικοί. Αλλά μπερδεύεις τις τότε με τις σημερινές συνθήκες, όπως σου έχουν πει αλλά δεν θέλεις να καταλάβεις. Χωρίς να θέλω να πω ότι οι σημερινοί οικουμενιστές δεν είναι αιρετικοί. Ομως αν διαβάσεις ιστορία θα δεις ότι άλλα γεγονότα έγιναν τότε όταν είπε αυτόν τον λόγο η Παναγία στους Μοναχούς οσιομάρτυρες.
Για το παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα.
Αλλά μην ξεχνάς ότι ούτε αίμα μαρτυρίου δεν ξεπλένει το Σχίσμα, όπως λέει ο ι. Χρυσόστομος.
Αντισχισματικός και Αντιοικουμενιστής
Ερώτηση στον Silver
ΔιαγραφήΔέχεσαι τους σύγχρονους αγίους Γέροντες Ιωσήφ Ησυχαστή, Παΐσιο, Πορφύριο, Ιάκωβο και Σωφρόνιο ως αγίους;
Ενα πτηνό μου είπε ότι απο τα λόγια σου φάνηκε ότι κάποιους δεν τους δέχεσαι. Πές μας εσύ καλύτερα, ποιούς δέχεσαι σαν αγίους και ποιούς δεν δέχεσαι.
Αντισχισματικός και Αντιοικουμενιστής
Γιατί κόψατε πριν λίγες ημέρες τις απαντήσεις στον οικουμενίσταρο ψευτοστουδίτη;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίχε γράψει ένα κομμάτι απο 2-3 επιστολές του αγίου Θεόδωρου του Στουδίτη για να πείσει τους αφελείς για την σωστότητα της φιλοπαπικής του γραμμής....
Γιατί τα κόψατε;;;;
Ὁ Μητροπολίτης Κανάγκας κ.κ. Θεοδόσιος, κατὰ κόσμος Παῦλος Τσιτσιβός, γεννήθηκε στὸν Κυπάρισσο Αἰτωλοκαρνανίας
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό 10:14μμ έπρεπε να το γράψεις σε άλλη ανάρτηση όπου και ρώτησαν για τον επίσκοπο Θεοδόσιο.
ΔιαγραφήΟ ανώνυμος 7:39 μ.μ. ανήκει σε κάποια μυστική υπηρεσία?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι ευφάνταστε 10:31 μμ, δεν ανήκει σε μυστική υπηρεσία, απλά διαβάζει και παρακολουθεί το μπλογκ όταν εσύ βλέπεις την βρωμοτηλεόραση με τις διάφορες αντιευαγγελικές ανηθικότητες και την νεοταξίτικη πλύση εγκεφάλου...
ΔιαγραφήΟ ανώνυμος 2:06 μ.μ. ας ανοίξει δικό του blogg: AMEROLIPSIA AMEROPIPTO.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος 10:34 μμ
ΔιαγραφήΤο σχόλιο του 2:06 μμ είναι ορθόδοξο και όχι ουδέτερο. Οπότε αν ανοίξει μπλογκ θα είναι Alithini Orthodoxia Ortho
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα έχετε μπερδέψει πολύ κ. Silver.
Συμφωνώ ότι οι λατινόφρονες είναι αιρετικοί. Αλλά μπερδεύεις τις τότε με τις σημερινές συνθήκες,
Εάν συμφωνείς ότι οι λατινόφρονες είναι αιρετικοί, πρέπει να ακολουθήσεις τον ένα και μοναδικό δρόμο που ακολούθησαν οι Άγιοι της Εκκλησίας μας. Ἰησοῦς Χριστὸς χθὲς καὶ σήμερον ὁ αὐτὸς καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας (Εβρ. 13: 8).
Ίσως σε βοηθούσε : π. Θεόδωρος Ζήσης: Γένεσις και εξέλιξις της πατρομαχικής μεταπατερικότητας.
Όπως καλώς γνωρίζεις έχω ιστολόγιο και ο χρόνος δεν μου επιτρέπει να είμαι συνεχώς εδώ να απαντώ.
αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ (Τιτ.3,10)
Και οι δύο διαχειριστές της "Ορθόδοξης Φωνής" και του "Αναστάσιος" σήμερα δεν ανανέωσαν μέχρι στιγμής το μπλογκς τους. Τί έγινε; Εχουν πιάσει εκκλησιαστική συζήτηση μεταξύ τους;
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ βλέπω πόλεμο "χριστιανών αδελφών"...Αναστάσιε, γιά δοκίμασε για λίγο καιρό, τώρα μάλιστα πού μπαίνουμε στίς νηστείες, εάν αφαιρέσεις την θέση "Ανώνυμος" από την φόρμα σχολίων και επιτρέψεις μόνο τίς υπόλοιπες τότε μόνο ίσως επικρατήσει ησυχία !
Καί δεν θα λέει ο ένας στον άλλον επικριτικά "άντε από εδώ ανώνυμε" πού κρύβεσαι, καί δεν έχεις το θάρρος να πείς ποιός είσαι" !
Προς: 26 Φεβρουαρίου 2020 - 7:38 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για το ενδιαφέρον σας. Δεν έχω γνωριμία για να έχω συζήτηση και μάλιστα προσωπική.
Τάσο 9:08πμ, τα e-mail του καθενός διαχειριστή υπάρχουν στα μπλογκ σας και κάλλιστα θα μπορούσε να είχε αναπτυχθεί μια εκκλησιαστική συζήτηση μεταξύ σας, σαν αδελφοί Χριστιανοί που είστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρός 8:31πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι πόλεμος είναι συζήτηση.
Ο Τάσος να μην αφαιρέσει την δυνατότητα σχολιασμού γιατί τα ορθόδοξα σχόλια ωφελούν. Όποιος δεν του αρέσει ας πάει αλλού. Τόσα μπλογκ υπάρχουν, πολλά θα βρει όπου εκεί δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού και ορθόδοξος αντίλογος.
Τί έγιναν οι απαντήσεις στον Σίλβερ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι ένα χρυσό και καλό παιδί παρόλο που η ηλικία σου πλέον προχώρησε. Έχεις καλή και ευλογημένη καρδιά. Να το ξέρεις ότι εμείς τον Κωστόπουλο τον χαιρόμαστε έτσι που ήταν και που συνεχίζει να είναι. Τώρα μην θες από όλους να είναι ικανοποιημένοι υπάρχουν και τα «σταυρόξυλα» ιδιαίτερα στον εκκλησιαστικό χώρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι ο ένας και μοναδικός Κωστόπουλος. Ο Κωστόπουλος που του αξίζει μια θέση στην καρδιά μας. για να μην τα δημοσιεύεις εσύ γνωρίζεις. Συμφωνώ μαζί σου για σε γνωρίζω και ξέρω την αμεροληψία σου.
ΑπάντησηΔιαγραφή‘’Πάντα στη πιο ψηλή κορφή χτυπά η οργή του ανέμου,
ΑπάντησηΔιαγραφήγι’ αυτό στον Αναστάση μας Δίδε κουράγιο Θεέ μου…”