Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2020

Είμαι «αδιόρθωτος»


Φίλοι σχολιαστές, είμαι «αδιόρθωτος»,  δεν «αλλάζω», ούτε πρόκειται να γίνω όμοιός σας.
Την κριτική σας, με άνεση μπορεί ο καθένας από σας, να τη στείλει με mail στους ενδιαφερόμενους.
Τον ενδιάμεσο δεν θα τον κάνω και μάλιστα σε ανώνυμους λιβελλογράφους.

Τα ανωτέρω είναι απάντηση στους σχολιαστές:
1. «To δημοσιογραφικό και λοιπό ήθος; σου το έδειξες ιστολόγε για μία ακόμη φορά. Έθαψες κανονικά τα σχόλια ……..που δεν σου άρεσαν …….. Είσαι αδιόρθωτος τελικά»

2. «Νομίζεις ότι ασκώντας λογοκρισία αποκτάς αξία; Δεν ντρέπεσαι λιγάκι; Διπλό το κρίμα σου! ………… θάβεις την αντίθετη άποψη. Τελικά είσαι αδιόρθωτος. Κρίμα που πήγα να πιστέψω ότι άρχισες να αλλάζεις.»  



48 σχόλια:

  1. Ρωμιός Εκκλησιαστικός24 Φεβρουαρίου 2020 στις 2:48 μ.μ.



    Αν πρόκειται για προπαγανδιστικά σχόλια νεοταξίτικα, αντιεκκλησιαστικά και σκοτεινά που στόχο έχουν την Ελληνορθόδοξη Παράδοση μας, τότε άριστα έκανε ο Διαχειριστής και δεν επέτρεψε το αντιεκκλησιαστικό μένος και την νεοταξίτικη προπαγάνδα μέσα από το μπλογκ του. Αυτό έχει χρέος να κάνει απέναντι στον Θεό και την αλήθεια.
    Λόγο θα δώσει στον Δημιουργό του και Θεό του που σταυρώθηκε γι΄ αυτόν και όχι στους ανθρώπους επώνυμους ή ανώνυμους που έχουν και πάθη, και λάθος απόψεις και πολλές φορές επηρεάζονται από την νεοτάξιτικη πλύση εγκεφάλου. Και κάποιες φορές εκτός από τις νεοταξίτικες απόψεις πιθανόν να έχουν και άλλα πονηρά συμφέροντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν χρειάζεται να βάλεις τη λέξη αδιόρθωτος σε εισαγωγικά. Εκτός εισαγωγικών αποδίδει καλύτερα την πραγματικότητα. .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά έβαλε την λέξη εντός εισαγωγικών αν πρόκειται για κόψιμο σχολίων κακότροπων και αντι-ορθόδοξων. Η διόρθωση που νομίζει ο καθένας ότι πρέπει να κάνει ο Τάσος δεν είναι η αληθινή διόρθωση.
    Διόρθωση είναι μόνο η διόρθωση προς το καλό. Δεν είναι διόρθωση, η διόρθωση σύμφωνα με τις αμαρτωλές σκέψεις και τις πονηρές θελήσεις του καθενός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν πάλι πρόκειται για κόψιμο των ορθόδοξων σχολίων και των αντιοικουμενιστικών, εκεί ναι μάλιστα, χρειάζεται κάποια διόρθωση ο Τάσος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την αλήθεια της Εκκλησίας μας να κοιτάτε να υπηρετείτε ιστολόγε και να μην σας ενδιαφέρουν ουδόλως οι φωνασκίες και οι κραυγές διάφορων παρατρεχάμενων κοσμικών και κοσμικοσυλλογιζόμενων που θέλουν να περάσουν με το στανιό την δική τους γραμμή. Το ίδιο κάνουν πολλά ορθόδοξα μπλογκ και έχουν ήσυχη την συνείδηση τους.
    Δεν μπορείτε ν΄ αρέσετε και στον Θεό και στον κόσμο. Είναι αδύνατον αυτό λέει η Αγία Γραφή.

    Τιμόθεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απο το μπλογκ σου να λάμπει η λαμπρή Ορθοδοξία μας και η Ελλάδα μας όπως την ήθελαν οι ήρωες του 1821 και τίποτα άλλο!
    Αυτό να έχεις σαν πυξίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτές οι κουτσομπόλες να γράψουν στους ίδιους σωστά το γράφεις. Αλλά οι κουτσομπόλες μπροστά τους γλύφουν και πίσω ρίχνουν το φαρμάκι τους.
    Φίλος ιστολόγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προς "φίλο ιστολογο" :δεν ξέρεις προφανώς για τι πράγμα μιλάς. Και αδικείς κατάφωρα τους σχολιαστές.
    Ο ιστολογος όμως ξέρει.
    Αν έχει τα κότσια να δημοσιεύσει τα σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άστους στις πίκρες τους μην δίνεις σημασία να τα διαγράφεις και να μην απαντάς αλλά να γελάς με την κατάντια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κ. Αναστάσιε,
    1. Το δημοσιογραφικό και λοιπό σας ήθος το δείξατε για ακόμα μια φορά, όταν θάψατε τα σχόλια που δεν σας άρεσαν, εξαιτίας του υβριστικού περιεχομένου τους. Ευτυχώς που παραμένετε αδιόρθωτος. Και να είστε σίγουρος πως και οι ίδιοι οι λιβελογράφοι σας το ίδιο θα έκαναν σε παρόμοια περίπτωση. Με τη διαφορά πως εκείνοι θα εξαπέλυαν μεγαλύτερο μένος. Επειδή η ευγένεια και η διάκριση σπανίζουν..
    2. Η λογοκρισία που ασκείτε σας δίνει αξία εφόσον πρόκειται για σχόλια υβριστικά. Διπλό το κρίμα στους σχολιαστές αυτούς και κρίμα που επιπλέον νιώθουν κιόλας πως αδίκως φιμώνονται! Ευτυχώς που παραμένετε αδιόρθωτος. Ο σχολιαστής νούμερο 2 μπορεί να ελπίζει σε μια καλυτέρευση του χαρακτήρα σας, εφόσον γίνει και ο ίδιος καλό παιδί. Αλλά επειδή φαίνεται έντονα η απογοήτευσή του, ας αρχίσει από τώρα να...διορθώνεται...για να διορθωθούν και οι άλλοι γύρω του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συμφωνώ με το σχόλιο 6:26 μμ.
    Με έξυπνο τρόπο απαντά και κάνει στάκτη τις κατηγορίες των ανώνυμων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κότσια έχει ο ιστολόγος αν κόβει τα αλεπουδίστικα αντιεκκλησιαστικά σχόλια. Δεν ορίζεις εσύ την έννοια των κοτσιών.
    Κότσια δεν είναι να κάνει το μπλογκ του χωματερή αλεπουδίστικων σχολίων που μπερδεύουν τους αναγνώστες και μεταφέρουν το αντιεκκλησιαστικό μένος και την προπαγάνδα π.χ. του Σόρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα κουτσομπολίστικα σχόλια που προσβάλλουν την Εκκλησία να κόβονται χωρίς δεύτερη σκέψη._

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το 7:43 μμ είναι μια απάντηση στο 5:19 μμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα "κατάφερες" πάλι κε Κωστοπουλε να "βγεις λάδι", ενώ έθαψες μη υβριστικά σχόλια.
    Αποτελεί κατάντια για τους υποστηρικτές σου σχολιαστές να διασύρουν άλλους σχολιαστες χωρίς να έχουν υπόψη τα σχόλια που απέστειλαν.
    Κοιτάξου απόψε στον καθρέφτη.
    Το Θεό δεν μπορείς να τον ξεγελάσεις πάντως όπως ξεγέλασες τους υποστηρικτές σου.
    Εάν δημοσιευες τα μη υβριστικά σχόλια θα έλαμπε η αλήθεια.
    Τώρα έγινες εσύ ο καλός και μεις οι υβριστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μην δίνεις σημασία στα νεοεποχίτικα σχόλια, να τα διαγράφεις.

    Δίνε σημασία και μην κόβεις τα ορθόδοξα σχόλια. Αρκετές φορές τα έχεις κόψει, ενώ ήταν κόσμια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κατ'αρχην,δεν ειναι ευκολο να αλλαξεις καποιον εαν ο ιδιος δεν το θελει.
    Μου ελεγε μια παλιοημερολογιτισσα,πως εγω με το παλιο γεννηθηκα και με το παλιο θα πεθανω.

    Σε μια συνομιλια ειχε πει ο Αββας Σερηνος κατι απλο,οτι οπως ο ομιλιτης ειναι ελ ευθερος να συμφωνει με την γνωμη του ακροατη ,το ιδιο και ο ακροατης ειναι ελευθερος να δεχθη η οχι την γνωμη του ερμηνευτη.


    Το ζητουμενογια μενα ειναι να μην ερχομαστε αντιμετοποι με την πιστη.
    Η ενδιαμεση σταση,δεν πρεπει να ακυρωνει την πιστη.Αυτο νομιζω!

    ''Τα μπλογκ δεχονται μπορει και χιλιαδες μηνυματα καθημερινα,πλην ομως χιλιαδες ειναι και οι αποψεις των ανθρωπων που σχολιαζουν.Αυτο δεν σημαινει πως ειναι σωστες ολονων διοτι υπαρχουν ομαδες που δουλευουν για να διχασουν,να αποπροσανατολισουν,να αλλοιωσουν,να συνετισουν,να προβληματισουν,να ακυρωσουν,να συκοφαντησουν κλπ.''. Αυτα εκ του πν.μου πατρος.

    Ελευθερος ειναι και ο ιστιολογος,να φιλοξενει η οχι αποψεις ειτε για να μην μετατραπει το μπλοκ σε καφενειο οπου οι περισσοτεροι θα βριζουν οι μεν τους δε κ οι οι λοιποι ολους , γιατι θελει να κρατησει μια σταση ενδιαμεση.
    Δεν μπορεις τον αλλον να τον φορτωνεις με βρισιες ενω σε φιλοξενει,ουτε να τον πιεζεις να αλλαξει σταση ξαφνικα.Δεν ειναι ντεκες τα μπλοκ.Βλεπω και αλλου απαραδεκτες συμπεριφορες.Ουτε και ο ιδιος που ειναι ιστιολογος κ διαχειριζεται τα σχολια,να ειναι ρατσιστης η προκατειλημμενος και να κλεινει την πορτα στο Χριστο.Επειδη λοιπον ειναι εργο δυσκολο,ας αφησουμε τον καθενα να διαχειριζεται τον χωρο του οπως εκεινος νομιζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Προς 10:26 μ.μ.
    Καλέ μου άνθρωπε οι σχολιαστές που μιλάς για την δήθεν κατάντια τους, επαίνεσαν τον διαχειριστή μόνο αν έκοψε τα νεοεποχίτικα προπαγανδιστικά σχόλια.
    Σε διαφορετική περίπτωση, αν έκοψε τα ορθόδοξα σχόλια -που πράγματι κόβει αρκετές φορές- , τότε δεν ισχύει ο έπαινος ούτε η στήριξη. Η στήριξη αφορά μόνο το κόψιμο των νεοεποχίτικων αντιεκκλησιαστικών σχολίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Προς ORTHODOXIA ORTHO 8:18
    Δεν είναι οι μεν τους δε. Μην τηρείς ουδέτερη στάση. Απο τους Ορθόδοξους σχολιαστές δεν υπάρχουν ούτε βρισιές, ούτε κάτι το κακό. Υπάρχει καυστικότητα ναι. Όχι βρισιές. Μερικοί οικουμενιστές είναι αυτοί που δεν σταματούν να μειώνουν τον π. Άγγελο Αγγελοκόπουλο και τον π. Αναστάσιο Γκοτσόπουλο.
    Η ουδέτερη στάση είναι απαράδεκτη συμπεριφορά.
    Διαφορετικά σβήσε το ORTHODOXIA ORTHO και γράψε OUDETEROXIA OUDETERO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η δημοσίευση των σχολίων είναι στην διακριτική ευχέρεια του ιστολόγου. Είναι δικαίωμά του το τι θα δημοσιεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά φίλε 2:33 μμ. Συμφωνώ ότι είναι δικαίωμα του διαχειριστή η ανάρτηση των σχολίων.
      Αλλά και οι σχολιαστές έχουν δικαίωμα να κάνουν τις παρατηρήσεις τους στον διαχειριστή και να διαμαρτύρονται.

      Διαγραφή
  21. Ὑμεῖς γὰρ ἐπ᾿ ἐλευθερίᾳ ἐκλήθητε (Γαλ.5:13)

    Όλοι εμείς που έχουμε ιστολόγια, πιστεύουμε ότι ακολουθούμε τον ορθό δρόμο, και προβάλουμε κείμενα και ειδήσεις που ανταποκρίνονται στα πιστεύω μας. Αν δεν αφήσουμε ελεύθερα τα σχόλια των επισκεπτών, πως ο επισκέπτης, αν δεν γνωρίσει και την άλλη Πατερική διδασκαλία που κάποιος σχολιαστής παρουσιάσει, θα οικοδομηθεί εν Χριστώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ κ.Σίλβερ πιστεύετε στην πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης.
      Και συμφωνείτε με το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα.
      Αυτές είναι οι μεγαλύτερες πλάνες σας.
      Αφήνω ότι πρόσφατα είπατε ότι καλά κάνουν οι άλλοι ιστολόγοι και ασκούν λογοκρισία στα σχόλια.

      Διαγραφή
  22. Στον δικό του χώρο καθένας κάνει ότι θέλει. Είναι δυνατό να λέει καθένας ότι νομίζει σε μια σύναξη πνευματική και ο προϊστάμενος να μην επιβάλει την τάξη την οποία θέλει. Υπάρχουν χώροι πολλοί για να εκφράζει καθένας από μας τις θέσεις του. Πολλές φορές έχω γράψει σχόλια σε συγκεκριμένα ιστολόγια και δεν μου τις δημοσιεύουν επειδή οι διαχειριστές δεν συμφωνούν. Γιατί ο διαχειριστής του Ιστοχώρου αυτό να δημοσιεύει οποιονδήποτε;
    π. Νεόφυτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο π. Νεόφυτος έχει οικουμενιστικές απόψεις φαναριώτικες και φαίνεται θα έγραψε οικουμενιστικά σχόλια σε ορθόδοξα μπλογκς και θα του τα κόψανε όπως ήταν αναμενόμενο.
      Τώρα ίσως να θέλει να καλοπιάσει τον διαχειριστή για να κόβει τις ορθόδοξες απαντήσεις που θα τον περιποιούνται αναλόγως...

      Διαγραφή
  23. Είσαι αδιόρθωτος. Κόβε σχόλια και μην απολογείσαι για τις αποφάσεις σου. Σε όσους δεν αρέσει να πάνε σε άλλη πόρτα. Αλλά πάνε γυρεύοντας και αυτοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 2.06
    Εχω εκπαραθυρωθει τοσες φορες εδω και μια δεκαετια απο πολλα ιστιολογια αλλα και απο το Φ.Μ .
    Καποια στιγμη εφυγα και ξανα χτυπουσα την πορτα.Κανε και εσυ το ιδιο και μη ζητας διευκρυνησεις απο τους διαχειριστες γιατι ειναι καλυτερο να μην ξερεις.Ουτε να κατακρινεις γιατι δεν ξερεις τον χαρακτηρα του αλλου πολυ καλα.
    Οσο για το ουδετεροθρησκο,ποτε δεν δηλωσα πως ειμαι .Γιαυτο,μη βαζεις ταμπελες.Συμμετεχεις σε καποια σχολια,λες την αποψη σου και αυτο ειναι ελευθερια της γνωμης.Ολα τα αλλα ασε τα να τα χειριζονται αλλοι.Ο Κυριος ειναι η Κεφαλη μας και αυτος διοικει την Εκκλησια Του!
    Ευχομαι ολοψυχα να βρεις οχι μονον εσυ αλλα ολη η εκκλησια το ελεος Του Θεου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ORTHODOXIA ORTHO25 Φεβρουαρίου 2020 - 7:25 μ.μ.

      Δεν σε κατηγόρησε κανείς για ουδετεροθρησκεία. Για την ουδετερότητα σε κατηγόρησαν. Δεν μπορεί να κρατάς μεσοβέζικη στάση απέναντι στην διαμάχη ορθόδοξων και οικουμενιστών, αν είσαι αυτό που γράφεις ORTHODOXIA ORTHO.
      Τώρα με την εκπαραθύρωση σου δεν συμφωνώ γιατί βλέπω ότι μιλάς κόσμια. Αλλά ο κάθε διαχειριστής έχει δικαίωμα να επιλέγει την γραμμή που θα κρατήσει.

      Διαγραφή
  25. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Εσύ κ.Σίλβερ πιστεύετε στην πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης.


    Ο Κύριος:
    «Oυδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν· ή γάρ τον ένα μισήσει καί τον έτερον αγαπήσει, ή ενός ανθέξεται καί του ετέρου καταφρονήσει. ου δύνασθε Θεώ δουλεύειν και μαμωνά» (Mατθ. 6,24)
    Η Κυρία Θεοτόκος:
    Οι εχθροί εμού και του Υιού μου επλησίασαν. (Ποιοι είναι οι εχθροί; Οι λατινόφρονες).
    Οι 26 Οσιομάρτυρες της Ι. Μ. Ζωγράφου γνώριζαν την διδασκαλία της Ορθοδοξίας, αυτή που αποκαλείς πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχησις, γι’ αυτό και την ακολούθησαν, δεν μνημόνευαν τον λατινόφρονα Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννη Βέκκο, κάηκαν ζωντανοί, και εισήλθαν στην Θριαμβεύουσα Εκκλησία του Κυρίου! Για όσους από τους Μοναχούς δεν άντεχαν το Μαρτύριο η Κυρία Θεοτόκος τους υπέδειξε τον άλλο δρόμο σωτηρίας των: Την φυγή τους εις την κορυφήν του Όρους, μακράν των λατινοφρόνων. Αυτός είναι ο μόνος δρόμος των Ορθοδόξων.
    Για την κατηγορία των χλιαρών: «Οίδα σου τα έργα, ότι ούτε ψυχρός ει ούτε ζεστός• όφελον ψυχρός ης ή ζεστός. Ούτως ότι χλιαρός ει, και ούτε ζεστός ούτε ψυχρός, μέλλω σε εμέσαι εκ του στόματός μου» (Αποκ. γ´ 15-16 ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έχετε μπερδέψει πολύ κ. Silver.
      Συμφωνώ ότι οι λατινόφρονες είναι αιρετικοί. Αλλά μπερδεύεις τις τότε με τις σημερινές συνθήκες, όπως σου έχουν πει αλλά δεν θέλεις να καταλάβεις. Χωρίς να θέλω να πω ότι οι σημερινοί οικουμενιστές δεν είναι αιρετικοί. Ομως αν διαβάσεις ιστορία θα δεις ότι άλλα γεγονότα έγιναν τότε όταν είπε αυτόν τον λόγο η Παναγία στους Μοναχούς οσιομάρτυρες.


      Για το παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα.
      Αλλά μην ξεχνάς ότι ούτε αίμα μαρτυρίου δεν ξεπλένει το Σχίσμα, όπως λέει ο ι. Χρυσόστομος.

      Αντισχισματικός και Αντιοικουμενιστής

      Διαγραφή
    2. Ερώτηση στον Silver

      Δέχεσαι τους σύγχρονους αγίους Γέροντες Ιωσήφ Ησυχαστή, Παΐσιο, Πορφύριο, Ιάκωβο και Σωφρόνιο ως αγίους;
      Ενα πτηνό μου είπε ότι απο τα λόγια σου φάνηκε ότι κάποιους δεν τους δέχεσαι. Πές μας εσύ καλύτερα, ποιούς δέχεσαι σαν αγίους και ποιούς δεν δέχεσαι.

      Αντισχισματικός και Αντιοικουμενιστής

      Διαγραφή
  26. Γιατί κόψατε πριν λίγες ημέρες τις απαντήσεις στον οικουμενίσταρο ψευτοστουδίτη;;;;;;
    Είχε γράψει ένα κομμάτι απο 2-3 επιστολές του αγίου Θεόδωρου του Στουδίτη για να πείσει τους αφελείς για την σωστότητα της φιλοπαπικής του γραμμής....
    Γιατί τα κόψατε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ὁ Μητροπολίτης Κανάγκας κ.κ. Θεοδόσιος, κατὰ κόσμος Παῦλος Τσιτσιβός, γεννήθηκε στὸν Κυπάρισσο Αἰτωλοκαρνανίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό 10:14μμ έπρεπε να το γράψεις σε άλλη ανάρτηση όπου και ρώτησαν για τον επίσκοπο Θεοδόσιο.

      Διαγραφή
  28. Ο ανώνυμος 7:39 μ.μ. ανήκει σε κάποια μυστική υπηρεσία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι ευφάνταστε 10:31 μμ, δεν ανήκει σε μυστική υπηρεσία, απλά διαβάζει και παρακολουθεί το μπλογκ όταν εσύ βλέπεις την βρωμοτηλεόραση με τις διάφορες αντιευαγγελικές ανηθικότητες και την νεοταξίτικη πλύση εγκεφάλου...

      Διαγραφή
  29. Ο ανώνυμος 2:06 μ.μ. ας ανοίξει δικό του blogg: AMEROLIPSIA AMEROPIPTO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς 10:34 μμ
      Το σχόλιο του 2:06 μμ είναι ορθόδοξο και όχι ουδέτερο. Οπότε αν ανοίξει μπλογκ θα είναι Alithini Orthodoxia Ortho

      Διαγραφή
  30. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Τα έχετε μπερδέψει πολύ κ. Silver.
    Συμφωνώ ότι οι λατινόφρονες είναι αιρετικοί. Αλλά μπερδεύεις τις τότε με τις σημερινές συνθήκες,


    Εάν συμφωνείς ότι οι λατινόφρονες είναι αιρετικοί, πρέπει να ακολουθήσεις τον ένα και μοναδικό δρόμο που ακολούθησαν οι Άγιοι της Εκκλησίας μας. Ἰησοῦς Χριστὸς χθὲς καὶ σήμερον ὁ αὐτὸς καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας (Εβρ. 13: 8).
    Ίσως σε βοηθούσε : π. Θεόδωρος Ζήσης: Γένεσις και εξέλιξις της πατρομαχικής μεταπατερικότητας.
    Όπως καλώς γνωρίζεις έχω ιστολόγιο και ο χρόνος δεν μου επιτρέπει να είμαι συνεχώς εδώ να απαντώ.
    αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ (Τιτ.3,10)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Και οι δύο διαχειριστές της "Ορθόδοξης Φωνής" και του "Αναστάσιος" σήμερα δεν ανανέωσαν μέχρι στιγμής το μπλογκς τους. Τί έγινε; Εχουν πιάσει εκκλησιαστική συζήτηση μεταξύ τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  32. Εδώ βλέπω πόλεμο "χριστιανών αδελφών"...Αναστάσιε, γιά δοκίμασε για λίγο καιρό, τώρα μάλιστα πού μπαίνουμε στίς νηστείες, εάν αφαιρέσεις την θέση "Ανώνυμος" από την φόρμα σχολίων και επιτρέψεις μόνο τίς υπόλοιπες τότε μόνο ίσως επικρατήσει ησυχία !
    Καί δεν θα λέει ο ένας στον άλλον επικριτικά "άντε από εδώ ανώνυμε" πού κρύβεσαι, καί δεν έχεις το θάρρος να πείς ποιός είσαι" !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Προς: 26 Φεβρουαρίου 2020 - 7:38 μ.μ.

    Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας. Δεν έχω γνωριμία για να έχω συζήτηση και μάλιστα προσωπική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τάσο 9:08πμ, τα e-mail του καθενός διαχειριστή υπάρχουν στα μπλογκ σας και κάλλιστα θα μπορούσε να είχε αναπτυχθεί μια εκκλησιαστική συζήτηση μεταξύ σας, σαν αδελφοί Χριστιανοί που είστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πρός 8:31πμ
    Δεν είναι πόλεμος είναι συζήτηση.
    Ο Τάσος να μην αφαιρέσει την δυνατότητα σχολιασμού γιατί τα ορθόδοξα σχόλια ωφελούν. Όποιος δεν του αρέσει ας πάει αλλού. Τόσα μπλογκ υπάρχουν, πολλά θα βρει όπου εκεί δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού και ορθόδοξος αντίλογος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τί έγιναν οι απαντήσεις στον Σίλβερ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Είσαι ένα χρυσό και καλό παιδί παρόλο που η ηλικία σου πλέον προχώρησε. Έχεις καλή και ευλογημένη καρδιά. Να το ξέρεις ότι εμείς τον Κωστόπουλο τον χαιρόμαστε έτσι που ήταν και που συνεχίζει να είναι. Τώρα μην θες από όλους να είναι ικανοποιημένοι υπάρχουν και τα «σταυρόξυλα» ιδιαίτερα στον εκκλησιαστικό χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Είσαι ο ένας και μοναδικός Κωστόπουλος. Ο Κωστόπουλος που του αξίζει μια θέση στην καρδιά μας. για να μην τα δημοσιεύεις εσύ γνωρίζεις. Συμφωνώ μαζί σου για σε γνωρίζω και ξέρω την αμεροληψία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ‘’Πάντα στη πιο ψηλή κορφή χτυπά η οργή του ανέμου,
    γι’ αυτό στον Αναστάση μας Δίδε κουράγιο Θεέ μου…”

    ΑπάντησηΔιαγραφή