Σάββατο 29 Αυγούστου 2020

Ζούμε σε ένα εκκλησιαστικό χώρο αντιφατικό και παράλογο.


Χρόνια τώρα ζούμε σε ένα εκκλησιαστικό χώρο αντιφατικό και παράλογο.
Σε κάθε τι το οποίο συνέβαινε, οι γνωστοί μας από το παρελθόν συνωμοσιολογούν και τώρα, και όπως έβλεπαν παντού και πάντα υπονομευτές της πίστεως, της εκκλησίας, του Ευαγγελίου κ.λπ. έτσι μας τα λένε και τώρα.
Μας βομβάρδισαν το 1985-95 με τον Αντίχριστο. Έγραψαν τόσα για το 666 που χρειάζονται τόμοι για να αναδημοσιεύσεις τα όσα έγραφαν σοβαρά θρησκευτικά περιοδικά και εφημερίδες και  επεσήμαιναν σπουδαίοι κληρικοί.
Είδαν το 666 στα Barcodes στις συσκευασίες τροφίμων, στα πεντοχίλιαρα, στο ΕΚΑΜ.
Προέτρεπαν τους πιστούς (εμάς) να μην αγοράσουμε γάλατα, μακαρόνια, σοκολάτες κλπ που είχαν τους γραμμωτούς κώδικες (barcodes) με το 666 .
Έτρεχαν οι κακόμοιροι χριστιανοί να κάνουν υπακοή στο περιοδικό ή στον γέροντα και αγόραζαν σακιά με αλεύρι, φακές, φασόλια κ.λπ. για να έχουν να φάνε γιατί ο τάδε Γέροντας προέβλεψε ότι έφτασε η εποχή του αντίχριστου.
Ας μην τα ξεχνάμε αυτά. Όλα συνέβησαν στην Ελλάδα από Ορθοδόξους Χριστιανούς και «φωτισμένους» κληρικούς.

Μετά ανακάλυψαν τον αντίχριστο στο πλαστικό χρήμα. Γράφανε στα εκκλησιαστικά περιοδικά και τις εφημερίδες το βροντοφώναζαν και Μητροπολίτες μην παίρνετε κάρτες τραπεζικές υπάρχει ο αντίχριστος σε αυτές με το «χάραγμα». Μην σηκώστε συνταξιούχοι την σύνταξή σας από ΑΤΜ, υπάρχει κίνδυνος. Σας ελέγχουν με αόρατα μικροτσίπ που σας βάζουν στο μέτωπο ή στο χέρι κ.λπ. κ.λπ.
Έγραφε γνωστός Μητροπολίτης από το λιμάνι που είναι η έδρα του για την κάρτα του πολίτη «Φημολογείται ότι η συγκεκριμένη κάρτα θα φέρει τον δυσώνυμον αριθμόν του θηρίου της οριακής Αποκαλύψεως του Ευαγγελιστού Ιωάννου και ότι στόχος αυτής της διαδικασίας θα είναι να προετοιμασθεί ο κόσμος δια την διαδικασίαν του χαράγματος μέσω της εμφυτεύσεως microchip εις το ανθρώπινο σώμα.»
Τι άλλο θα ακούσω Χριστέ μου!
Αυτοί οι κληρικοί που συνιστούσαν στα περιοδικά τους «όχι στο πλαστικό χρήμα», τους βλέπεις με την κάρτα να σηκώνουν την σύνταξή τους ή να κάνουν αγορές στο σούπερ μάρκετ για να καλύψουν το αφορολόγητο.
Αυτά τα εκκλησιαστικά περιοδικά και οι εφημερίδες που μιλούσαν για αντίχριστο έχουν καταστήματα στο ιντερνέτ και κάνουν συναλλαγές με πλαστικό χρήμα, προς δόξα της ιεραποστολής.
Πότε είχαν δίκιο τότε που έγραφαν τα πύρινα κείμενα ή τώρα που πουλούν ανέμελα τα βιβλία τους, τα κεριά τους, τις εικόνες, τα καρβουνάκια τους κ.λπ. κ.λπ.
Σε ποιους να δείξω εμπιστοσύνη;
Όλοι μας γέλασαν φοβερά και τότε και σίγουρα και τώρα, που μας γράφουν τόσα για τον covid 19, άλλοι μας λένε ότι δεν υπάρχει, άλλοι ότι η μάσκα δεν βοηθά, άλλοι που καλούν σε αντίσταση. Συνιστούν να μην κάνουμε το εμβόλιο -όταν βρεθεί- γιατί με το εμβόλιο θα υπάρχει τσιπ.  
Ας κοιτάξουνε το παρελθόν τους και τις επιτυχίες στους στα όσα έγραφαν, και μετά από αρκετή προσοχή, και βαθιά προσευχή ας μας καθοδηγήσουν, αφού μας ζητήσουν συγνώμη για τα χθεσινά λάθη τους. 
Διαφορετικά να ασχοληθούν με την σωτηρία της ψυχής μας -γιατί την δικιά τους την έχουν σώσει- και τα ιατρικά να τα αφήσουν στους ειδικούς.
 Μας φτάνουν οι έως τώρα εκρήξεις θρησκευτικής παραφιλολογίας.
Αναστάσιος Κωστόπουλος

87 σχόλια:

  1. Δεν έγραψες ότι αυτοί οι ίδιοι κάνανε πορείες με ομιλίες στα προπύλαια για όλα αυτά και άλλα. Χειρότεροι από τους πολιτικάντηδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να κοιτάξεις πρώτα τα χάλια του ιστολογίου σου.
    Το υμνολόγιο στο Βαρθολομαίο, το αίσχος σου που πρόβαλλες και εξακολουθείς να προβάλλεις τον κακόδοξο Θερμό, τον πρώην Αυστραλίας, τους διάφορους οικουμενιστές.
    Και συ προκαλείς πνευματική ζημιά στους αναγνώστες σου με αυτά που αναρτάς.
    Γι αυτό άσε τους άλλους και κοίτα τα δικά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξεχνούν εύκολα οι νεοέλληνες τους λαοπλάνους. Σε ευχαριστούμε για τις θύμησες αυτές. Μην περιμένεις συγνώμη να μας πουν. Την αυτογνωσία ή την αυτοκριτική την προτείνουνε στους άλλους αλλά δεν την κάνουν οι ίδιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Χριστόδουλος ήταν συνομοσιολόγος;...ο Καντιώτης συνομοσιολόγος;.... δέν βλέπετε που βαδίζουμε;...για να έρθει το χάραγμα τής Αποκαλύψεως πρέπει να προηγηθούν κάποιες καταστάσεις... αλλά καί τότε θά πλανηθουν καί εκλεκτοί...η παγκοσμιοποίηση πού έλεγε ο μακαριστός Χριστόδουλος δουλεύει κανονικά...δεν αισθανόμαστε ότι ήδη μας κυβερνάει μία παγκόσμια κυβέρνηση;....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο χώρος της διοικούσας Εκκλησίας δεν νομίζω να έχει ασχοληθεί με αυτά. Οι διάφορες ομάδες προξενούν και προκαλούν αυτά που γράφεις.
    π. Νεόφυτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξεχάσατε τον Άγιο Παϊσιο από το άρθρο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρέσουν οι εκρήξεις που ομολογείς τις αλήθειες που άλλοι δεν τολμούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προσοχή:"Ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται".Γιατί μας τα λέτε αυτά τώρα κ μάλιστα δημόσια; Ποτέ οι κακόμοιροι χριστιανοί δεν ήταν τόσο κακόμοιροι κ οι κληρικοί τόσο κληρικοί.Να βάλουμε την κρίση μας να δουλέψει, να εργαστούμε σιωπηρά αλλά δυναμικά για το καλό της εκκλησίας κ όχι να ρίχνουμε λάδι στη φωτιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βρε μάνα πάρε κάρτα να παίρνεις την σύνταξή σου. –Όχι γιατί είναι του αντίχριστου μου το είπε ο πνευματικός και το γράφει το περιοδικό ….. το είπε και η κύρια στον κύκλο.
    Τι να της πω τώρα της γερόντισσας που πάει στο βιβλιοπωλείο και την ρωτούν –μετρητά ή με κάρτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οσον αφορά το 666 και την περίοδο 1985 - 1995, να μήν ξεχνάμε ότι έλαβε θέση για το θέμα αυτό και ο Οσιος Παίσιος με ειδικό φυλλάδιο που είχε εκδοθεί, γραμμένο με το ίδιο του το χέρι, ώστε να μήν υπάρξη καμμία αλλοίωση του κειμένου, και είχε συστήσει εγρήγορση και προσοχή.
    Εχοντας λοιπόν ως δεδομένο την ανησυχία του Οσίου, είναι φυσικό το θέμα να λάβη μεγάλες προεκτάσεις και να ειπωθούν και κάποιες υπερβολές.
    Ομως είναι θετικό ότι η Εκκλησία έδειξε ευαισθησία και ασχολήθηκε για το θέμα αυτό με θέρμη.
    Σήμερα κλείνονται οι ναοί με άνεση, ακόμη και αν είναι Μεγάλη Εβδομάδα και Πασχα, χωρίς να λαμβάνεται υπ' όψιν η γνώμη του ποιμνίου.
    Υπάρχει διαφορά νοοτροπίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στον Μόρφου να τα πεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελεγκτικές αλήθειες έλεγε και ο Ιωάννης ο Πρόδρομος και ο έλεγχος τον οδήγησε στην εορτή της σημερινής ημέρας την αποτομή της κεφαλής του όταν η Ηρωδιάδα έπεισε την κόρη της Σαλώμη να ζητήσει την «κεφαλήν του Ιωάννου επί πίνακι» (Μάρκου στ 25) ως δώρο γενεθλίων, και ο Ηρώδης Αντύπας, για να την ευχαριστήσει, διέταξε τον αποκεφαλισμό του Ιωάννη. Προετοιμάσου και για τον δικό σου «αποκεφαλισμό» με διαφορετικό.
    Στουδίτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγα την απωλεια!
      Κομπλεξικα πραγματα που δεν τα ξεκαθαρισε ο ιστολογος οταν επρεπε και του βγαινουν στα γεραματα.
      Τετοια περιοδικα και βιβλια πουλαγε, με τους συγγραφεις τρωγοπινε.
      Τωρα το θυμηθηκε;
      Κριμα και τον ειχα για εξυπνο ανθρωπο και σιωπηλο διακονο!

      Διαγραφή
  13. Και σε ένα εκκλησιαστικό χώρο γεμάτο οικουμενισμό και εκκοσμίκευση.
    Και τον πρώτο χωρίς ντροπή και αίσθημα ευθύνης αβαντάρει πολλές φορές το ιστολόγιό σου.
    Και βγαίνεις και από πάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια τώρα μας τρέλαναν με τις φαντασιώσεις τους. Τότε όμως δεν ήταν επικίνδυνοι. Τώρα αβαντζάρουν την πανδημία με τα όσα γράφουν και παρακινούν τον κόσμο με το να μην λαμβάνει μέτρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Προς: 29 Αυγούστου 2020 - 3:24 μ.μ.

    Σας ευχαριστώ.
    Θα συνεχίσω την ίδια πλεύση. Η συνείδησή μου είναι καθαρή. Με παροτρύνουν κορυφαίοι Ιεράρχες (Πατριάρχες, Αρχιεπίσκοποι, Μητροπολίτες), με επιστολές τις οποίες έχω λάβει. Επιστολές επαίνων. Ούτε μία έως σήμερα επικριτική.
    Υπηρετώ την Εκκλησία με τα εκλεκτά κείμενα κορυφαίων πνευματικών ανθρώπων.
    Τα διάφορα σχόλια ανωνύμων δεν τα λαμβάνω στα σοβαρά. Τους τιμώ μερικές φορές με απάντηση. Αλλά τίποτε παραπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προς: 29 Αυγούστου 2020 - 5:01 μ.μ.

    Ποτέ δεν πίστεψα σε παγκόσμιες κυβερνήσεις. Ο όσιος Θεοφάνης ο Έγκλειστος γράφει στο Απάνθισμα Επιστολών του ότι οι ποιμένες και οι άρχοντές μας είναι αυτοί που μας αξίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 29 Αυγούστου 2020 - 5:05 μ.μ.

    Ο όσιος Παΐσιος -τον οποίο δεν γνώρισα από κοντά- ας πρεσβεύει για την μετάνοιά μας, για να έλθει και η σωτηρία μας από τον φιλεύσπλαχνο Κύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστάσιε, ο Άγιος Παΐσιος, τον οποίο γνώρισα από κοντά, κι όχι μία φορά, δεν μιλούσε όλη την ώρα για σκοτεινές δυνάμεις που συνωμοτούν. Έχουν βγάλει διάφορα δικά τους ότι ήταν του Αγίου. Ο Χριστός και οι Άγιοι δεν συνωμοσιολογούσαν, γιατί αυτό δεν είναι χριστιανικό. Για άλλα πράγματα μιλούσαν, για την αγάπη, την ταπείνωση και τη θυσία, πράγματα που έχουμε ξεχάσει με τις ύβρεις των ημερών αυτών με αφορμή τον κορωνοϊό. Μωραίνει Κύριος όν βούλεται απωλέσαι.

      Διαγραφή
    2. Ο όσιος Παΐσιος -τον οποίο γνώρισα από κοντά, κι όχι μία φορά- δεν μιλούσε όλη την ώρα για συνωμοσίες, όπως διαδίδουν πολλοί. Μιλούσε για την αγάπη, την ταπείνωση και τη θυσία, πράγματα άγνωστα για τους σημερινούς υβριστές των πιστών με προστατευτικό αναπνευστικού συστήματος (και όχι φυσικά μάσκα, γιατί δεν στοχεύει σε μεταμφίεση).

      Διαγραφή
  18. 29 Αυγούστου 2020 - 5:29 μ.μ.

    Για την επιστολή του Αγίου Παϊσίου την γραμμένη από το άγιο ίδιο του χέρι όπως γράφεις, ψάξε σε παρακαλώ στην αγωνιστική εφημερίδα Ορθόδοξος Τύπος το 1986 και 1987. Γνωστός κληρικός, που βροντοφωνάζει σήμερα ότι δεν υπάρχει ο covid 19, και ανακαλεί στην τάξη την Ιερά Σύνοδο, και την Πολιτεία, έχει αμφισβητήσει τη γνησιότητα της επιστολής του Οσίου Παϊσίου, και έχει δημοσιεύσει, σε συνέχειες, κριτική εναντίον του κειμένου. Εκεί θα δεις τι είχαν πει αγωνιστές Μητροπολίτες και Αρχιμανδρίτες επί του θέματος.
    Δεν επιθυμώ να χρησιμοποιήσω συστηματικά το πλούσιο αρχείο μου για να γράψω κάτι παραπάνω γιατί το θέμα αυτό το οποίο δεν με αφορά.
    Για τα περαιτέρω που αναφέρεις έχω εμπιστοσύνη στην Διαρκή Ιερά Σύνοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο γνωστός κληρικός που αναφέρεις διαχειριστή (6:41 μμ) στο ζήτημα του αγίου Παϊσίου είχε λάθος και μην τον αναφέρεις για συνήγορο σου!

      Διαγραφή
  19. Προς: 29 Αυγούστου 2020 - 5:39 μ.μ.

    Η νοσηρά σας φαντασία πλάθει μύθους. Δεν είμαι αρμόδιος. Θα συνεχίσω να υπηρετώ με τις ελάχιστες δυνάμεις μου την Ορθόδοξη Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά σου λέει ο 6:43 μμ. διαχειριστή.
      Κοίταξε να διορθωθείς!!!
      Και να μάθεις να μην κόβεις τα ορθόδοξα σχόλια!!!

      Διαγραφή
  20. Βγάλε από την φαρέτρα σου κείμενα για να αποστομώσεις αυτούς που τολμούν να μιλούν. Οι απαντήσεις σου εξαιρετικές. Μην τους χαρίζεις κάστανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν σε είδα Αναστάσιε να σχολιάσεις αρνητικά την απαράδεκτη στάση της διοικούσας Εκκλησίας με αφορμή την υγειονομική κρίση που έφθασε στο σημείο να διατυπώσει συνοδικά τον αιρετικότατο και απαράδεκτο εκκλησιαστικά και θεολογικά ισχυρισμό ότι "«Ἐνώπιον τῆς ἀγωνίας τοῦ ἀνθρώπου νά διατηρήσει τό ὕψιστο ἐπί γῆς ἀγαθό τῆς ζωῆς καί τῆς ὑγείας sic , ταπεινώθηκε καί συμπορεύθηκε μέ τόν πόνο καί τήν ἀγωνία τοῦ ἀνθρώπου".
    Εκεί σε θέλω.
    Όχι να τοξεύεις τα βέλη σου σε εύκολους στόχους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μάλλον δεν ωφελούν τέτοια διχαστικά κείμενα.
    Αλλωστε και
    το blog σου δεν διακρίνεται για την αταλάντευτα ορθόδοξη γραμμή του.
    Οικουμενίζει δυστυχώς σε μεγάλο βαθμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κοίτα, εάν είχες λάβει τέτοιες επιστολές θα τις είχες αναρτήσει. Ψοφάς κι εσύ για δημοσιότητα όπως ο Κονάνος. Επιπλέον το κείμενό σου είναι πρόχειρο, χωρίς τεκμηρίωση, σαν να βγάζεις το άχτι σου....

    Μην τρελαίνεσαι... κοίτα να κάνεις κάπου υπακοή για να μην χαθείς.... έχω την εντύπωση ότι κι εσύ είσαι αέρα πατέρα....

    Συγγνώμη αν κάνω λάθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ αδελφέ με τα λεγόμενα σου δείχνει ότι δεν ξέρεις γρι τον κ. Κωστόπουλο.
      Πολύ λίγος είσαι φίλε για να πεις ποιος είναι ο Κωστόπουλος.

      Διαγραφή
  24. Προς: 29 Αυγούστου 2020 - 7:59 μ.μ.

    Τα ίδια λάθη έχουν κάνει και πολλοί άλλοι μεμονωμένα και συλλογικά. Δεν είναι ο μόνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Προς: 29 Αυγούστου 2020 - 8:06 μ.μ.

    Ποιος είμαι εγώ που θα διαφωνήσω με τις αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου. Θα περίμενα βέβαια η Ιερά Συνοδος να τιμωρήσει Μητροπολίτες και κληρικούς που παραβίασαν και παραβιάζουν τις αποφάσεις της. Αλλά έχει ειπωθεί η δυτική χριστιανοσύνη έχει έναν Πάπα στην Ορθόδοξη κάθε κληρικός είναι και Πάπας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρα δέχεσαι και συ κε διαχειριστή την απαράδεκτη και στρεβλότατη συνοδική θέση για την υγεία του σώματος.
      Τι να πει κανείς...
      Και μετά κριτικάρεις τους άλλους...

      Διαγραφή
  26. Μετανοείτε φωνάζει ο Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σας βολεύει η επικρατούσα κατάσταση ... όλα καλά καί κοιμόμαστε ήσυχοι.... καλή νύχτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Προς: 29 Αυγούστου 2020 - 8:29 μ.μ.

    Δεν κάνεις λάθος το κείμενό μου είναι πρόχειρο.
    Εργάσθηκα επί 26 χρόνια σε εκκλησιαστικό βιβλιοπωλείο και διάβαζα σχεδόν όλα τα περιοδικά Αδελφοτήτων, Μητροπόλεων, Μονών, Συλλόγων και τις εκκλησιαστικές εφημερίδες. Προτιμώ τα «αέρα πατέρα» γιατί δεν μου αρέσει να στοχεύω. Πάντα ήλπιζα και ελπίζω στην δικαιοσύνη του Θεού.
    Όσο για τις επιστολές «έρχου και ίδε» να βγάλουμε και μια φωτογραφία μαζί όταν τις διαβάζεις για να έχω δικαιολογία ως προς την δημοσιότητα τους. Σου εξομολογούμε ότι περίμενα μια τέτοια αφορμή.
    Σε περιμένω με ανυπομονησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Έρχεται "καύσωνας"πού όλοι θα νιώσουμε.... Και δεν θα βρίσκουμε "δροσιά"... μόνο ο θεός μπορεί να βάλλει φρένο στα σχέδια τα σκοτεινά διά τής μετανοίας μας ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  30. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ.
    ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΜΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ, ΠΑΛΑΒΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχε πει ο Άγιος Αντώνιος ότι θα έρθει καιρός πού οι τρελλοί θα θεωρούνται σωστοί καί οι σωστοί τρελλοί.Το μαύρο άσπρο καί τό άσπρο μαύρο... μήπως είναι στην εποχή μας;

      Διαγραφή
  31. Αγαπητέ φίλε Τάσο,

    συμφωνώ με το άρθρο σου, όπως και με το προηγηθέν άρθρο του Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως και σε στηρίζω για να συνεχίζεις.

    Προσωπικά, πάντως, αυτό που με ανησυχεί περισσότερο και από την πανδημία είναι η πνευματική κατάσταση του πληρώματος της εκκλησίας μας, όπως τουλάχιστον φαίνεται μεσα απο τα σχόλια στα διάφορα ιστολόγια.

    Η εμφανέστατη έλλειψη εκκλησιαστικής παιδείας και ιστορίας, ο φανατισμός και η εμπάθεια, η ελλειψη αγάπης για τον (έστω ασθενούντα ή και πλανημένο) αδελφό, η ευκολία με την οποία όποιος δεν συμφωνεί μαζί μας χαρακτηρίζεται αιρετικός και οικουμενιστής (ή άντε φιλοαιρετικός και φιλοοικουμενιστής), η απουσία πνεύματος ταπείνωσης και υπακοής στη εκκλησία...

    74 Μητροπολίτες στέκονται στη θέση των αποστόλων. Ολοι προδότες;; Και μείναν σωστοί μόνο 5 εμπαθείς ψωροφανατικοί;; Και η υπόσχεση του Χριστού ότι το Αγιο Πνεύμα θα καθοδηγεί την εκκλησία;;

    Κάτι δεν πάει καλά...
    Δεν χωράει τόσο μίσος στο πνεύμα της εκκλησίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Να συνεχίσεις να δείχνεις εμπιστοσύνη σε αυτούς που έδειχνες τόσα χρόνια... Ξεπέρασε τις οποίες πικρίες σου και επιτέλους αναγνώρισε κι εσύ τα πιθανά λάθη σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανστάσιε: Επειδή παρακολουθώ σχεδόν σε όλη του την πορεία το blog σου δεν θα ήθελα να αναφερθώ στην ουσία των όσων λες. Σε ξέρω σαν άνθρωπο,αφού εργαστήκαμε μαζί για πολλά χρόνια στο ποιμαντικό έργο της Εκκλησίας μας, ξέρω πως είσαι ένας ευθύς, ευγενής, αρχοντικός άνθρωπος. Ήξερα πολύ καλά πως θα ακούσω από το στόμα σου αυτό που, και εάν πονούσε, ήταν η αλήθεια. Μόνο αυτοί που σε ξέρουν και ως άνθρωπο κατάλαβαν την ουσία, την αλήθεια, του σημερινού σου άρθρου.
    όμως είπα δεν θέλω να αναφερθώ στην ουσιά....
    Αυτό που θέλω πολύ να τονίσω, φίλε Αναστάσιε, είναι πως θα ήθελα στο blog σου περισσότερα τέτοια άρθρα. Άρθρα που θα ανακινούσαν τα λιμνάζοντα ύδατα του Εκκλησιαστικού κατεστημένου, αλλά και θα δημιουργούσαν μια συζήτηση η οποία θα ήταν αφυπνιστική και ανοικοδομητική για όλους μας.Με σεβασμό.
    Ένας παλιός ομαδάρχης, ένας παντοτινός φίλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πάντως θα ήθελα να γίνει μία συζήτηση για το Φαινόμενο Κονάνος... Ένας άνθρωπος που έκανε την Εκκλησία να ξυπνήσει ένα πρωί και ξαφνικά να συνειδητοποιώντας την δύναμη του διαδικτύου αλλά ταυτόχρονα και το τέλος της ποιμαντικής τύπου ενορίας. Μίας ποιμαντικής που έχει να κάνει με τα τοπικά όρια (εν + όρια) που πλέον με την δύναμη του διαδικτύου έχουν αλλάξει.
    Όμως ταυτόχρονα είναι και ένας άνθρωπος που έκανε εμάς να ξυπνήσουμε το πρωί της 24ης Αυγούστου 2020 και να συνειδητοποιήσουμε πως όλες αυτές οι διαδικτυακές ρεκλάμες, οι διαδικτυακοί φωστήρες, οι ποιμένες της πολυθρόνας και του μικροφώνου, της προσεγμένης φωτογραφίας, του εντυπωσιακού λόγου, που όμως περνούν περισσότερη ώρα στον υπολογιστή, τον κινητό και λιγότερη μπροστά στο άγιο θυσιαστήριο δεν είναι ακριβώς αυτοί που εκφράζουν το Εκκλησιαστικό ασκητικό πνεύμα.
    Ας γίνει μία συζήτηση και γύρω από αυτό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεται πολύ συζήτηση, πολύ προσευχή χρειάζεται!
      Την προσευχή μας έχει αναγκη ο πατήρ Ανδρέας τωρα.

      Διαγραφή
  35. Κύριε Αναστασιε.
    Παρακολουθώ το blog σας εδώ και χρόνια. Αν θυμάμαι καλά, μια-δυο φορές είχα σχολιάσει κάποια θέματα.
    Ταπεινά θα ήθελα να εκφράσω κάποιες διαφωνίες με τις θέσεις σας.
    Σας γράφω από το "κρεββάτι του πόνου". Είμαι καρκινοπαθής και λόγω των χημειοθεραπειών έχω αλλεπάλληλες λοιμώξεις στο ουροποιητικό. Είμαι λοιπόν από τις ομάδες «υψηλού κινδύνου» για τον κορωνοϊο.
    Από την πρώτη στιγμή κατάλαβα την επικυνδινότητα του νέου αυτού ιού, ο οποίος, παρότι είχε (Δόξα τω Θεώ!) τόσο χαμηλή θνησιμότητα, σε σχέση με άλλους γνωστούς ιούς (γρίπης κοκ), ωστόσο μεταδιδόταν πολύ πιο εύκολα από αυτούς.
    Συγκρούστηκα σε σελίδες άλλων blog με ακραίους που έλεγαν ότι «δεν υπάρχει κορωνοϊός». Αν είχαν αμέτρητες ημέρες νοσηλείας σε νοσοκομεία και αν είχαν ζήσει την εμπειρία των χημειοθεραπειών, θα ήταν πιο προσεκτικοί στα λεγόμενα τους... Υπερασπιστηκα δε τα μέτρα της Συνόδου, από διάθεση υπακοής προς αυτήν, αν και δεν μπορούσα να δεχτώ την αδιανόητη κρατικη απαγόρευση της συμμετοχής στη Θεία Ευχαριστία... Παρά ταύτα έμεινα στην υπακοή, υφιστάμενος εντονότατες επιθέσεις επειδή έπραξα τοιουτοτρόπως...
    Ωστόσο, δεν μπορώ να μην εκφράσω την επιφύλαξη μου σε σχέση με κάποια από τα λεγόμενά σας.
    1ον) Η επιστολή του Αγίου Παϊσίου είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΓΝΗΣΙΑ. Ψάξτε το! Μη στηρίζεστε στις απόψεις λίγων, οι οποίοι ενδεχομένως να έχουν και άλλα κίνητρα. Η γνησιότητα της επιστολής ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ. Μπορείτε να πείτε ότι ο Άγιος Παΐσιος έκανε λάθος! Ακομη και ένας Άγιος μπορεί θεωρητικά να κάνει λάθος (μόνο ο Θεός είναι αλάνθαστος!). Ωστόσο, αυτά που λέει στην επιστολή του ο Άγιος Παΐσιος θα αποδειχθεί η ισχύς τους στο ΜΕΛΛΟΝ. Οι προορατικοί Άγιοι μας, ένα στοιχείο δεν ήταν σε θέση να ξέρουν: τον ακριβή χρόνο πραγματοποίησης των γεγονότων. Άρα, η ισχύς της επιστολής, θα αποδειχθεί στο μέλλον...
    2ον) Σχετικά με το εμβόλιο. Κατ' αρχάς, να τονίσω ότι θεωρώ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟ το αντιεμβολιαστικο κίνημα! Είμαι εναντίον του! Κάνω εδώ και χρόνια ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ το εμβόλιο της γριππης και του πνευμονιόκοκκου, και έχουν μειωθεί πολύ με αυτό τον τρόπο οι λοιμώξεις του αναπνευστικού, που με ενοχλούσαν συχνά σε παλαιότερα χρόνια (δυστυχώς δεν υπάρχει αντίστοιχο εμβόλιο για τις λοιμώξεις του ουροποιητικού, που με βασανίζουν ασταμάτητα...). Το εμβόλιο του κορωνοϊού όμως είναι μια διαφορετική ιστορία. Όχι διότι «θα βάλουν μέσα τσιπάκι»... ΑΛΛΟΥ είναι το πρόβλημα. Κύριε Αναστασιε, λόγω του καρκίνου που με τρέχει επανειλημμένα στα νοσοκομεία επί τέσσερα συναπτά ετη, έχω μάθει πολύ καλά τι σημαίνει η έκφραση που χρησιμοποιείται στις οδηγίες των φαρμάκων: «ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ»! Εγώ και γνωστοί μου καρκινοπαθείς έχουμε υποστεί ένα πολύ μεγάλο αριθμό παρενεργειών από τις διάφορες θεραπείες στις οποίες έχουμε υποβληθεί. Ορισμένες μάλιστα από τις παρενέργειες αυτές ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΟΥΣΑΝ στις οδηγίες των σχετικών φαρμάκων, διότι προφανώς δεν είχαν εντοπιστεί! Και όμως, επρόκειτο για ΠΟΛΥΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΑ φάρμακα, τα οποία πριν βγουν στο εμπόριο, είχαν δοκιμαστεί για χρόνια. Και εδώ είναι το πρόβλημα. Αρκούν μερικοί μήνες ή 1-2 χρόνια για την ευρεία εφαρμογή ενός φαρμάκου-εμβολιου, και μάλιστα σε «υψηλου κινδύνου» κατηγορίες, καρκινοπαθείς, ηλικιωμένους, ασθενείς του αναπνευστικού κοκ; Εφαρμόζονται άραγε τα ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ δημιουργίας των φαρμάκων; Έχουν εντοπιστεί οι οαρενερυ των εμβολίων; Μα πότε πρόλαβαν; Πότε πρόλαβαν να δημιουργήσουν το εμβόλιο και να το δοκιμάσουν;
    Έχω και κάποιες άλλες μικροεπιφυλάξεις σχετικά με αυτά που λέτε, ωστόσο δεν διαφωνώ με την υπερβολή της κινδυνολογιας σε κάποιες περιπτώσεις από αυτές που αναφέρατε. Όντως έχουμε ακούσει τα τελευταία σαράντα χρόνια κάποιες θέσεις παντελώς αστήρικτες, ανεύθυνες και αθεολόγητες. Είναι όμως όλες τέτοιες; Ο Άγιος Παΐσιος θα μπορούσε να χαρακτηριστεί «συνομωσιολόγος» και «κινδυνολόγος»... Κάτι τέτοιο όμως, ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ θα αποδειχθεί...

    Καλή σας ημέρα και συνεχίστε με το blog σας. Αν μη τι άλλο, φιλοξενείτε και απόψεις διαφωνούντων με σας. Δεν λογοκρίνετε και αυτό είναι ενδεικτικό ποιότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάτερ Νικόλαε την ευλογία σας καί ο θεός να σας χαρίζει υγεία...

      Διαγραφή
    2. Διόρθωση σφάλματος του πληκτρολογίου: «οαρενερυ των εμβολίων» --> «παρενέργειες των εμβολίων»

      Διαγραφή
    3. Πολύ σωστά τα γραφόμενα του π. Νικόλαου Καπνιά για την γνήσια επιστολή του αγίου Παϊσίου.

      Εκκλησιαζόμενος

      Διαγραφή
  36. Πάντα στον λόγο υπάρχει και αντίλογος αυτό είναι υγεία. Το ότι ταρακούνησε λιμνάζοντα νερά είναι καλό. Διάβασα με υπομονή την πληθώρα των σχολίων. Δεν διαφωνώ με τα όσα γράφεις. Είναι σωστή η τοποθέτησή σου και με ευγένεια τα γράφεις. Άλλοι θα έγραφαν ονόματα και θα προκαλούσαν θόρυβο. Νομίζω ότι πρέπει να ξυπνήσει ο λαός και να μην ακούει παθητικά τους όποιους ερμηνευτές ή καθοδηγητές.
    Χρήστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ο π.Παισιος με το χέρι του έγραψε την περι666 επιστολή του αλλά ήταν υποβολιμιαια από μακαρίτη πια αγιορείτη μοναχό που δραστηριοποιείτο εν Αθήναις, με καλό λογισμό και εμπιστοσύνη στον εν λόγω Μόναχο. Ο π. Β. Βολουδάκης, άσχετα από την κατάντια του τελευταία, με τευχιδιο που εξέδωσε αποδεικνύει ότι θεολογικά δεν στέκει η επιστολή. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο.π.Παισιος δεν είναι άγιος.
    Ιφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς "Ιφ" 11:50 πμ με τις τραγικές απόψεις.
      Δεν μας πείθουν καθόλου οι "αποδείξεις" κατ' εσέ του π. Β. Βολουδάκη.
      Θεολογικά στέκει και παραστέκει η επιστολή του αγίου Παϊσίου.

      Εκκλησιαζόμενος

      Διαγραφή
  38. Αντί για όλα αυτά,ας κοιτάξουμε να έχουμε μπροστά μας τον θάνατο διότι ανά πάσα στιγμή μπορεί κ να φύγουμε από την ζωή!
    Αυτό δεν σημαίνει ότι όσο ζούμε είμαστε τα πρόβατα που θα πιστεύουν ο,τι τους σερβίρει το σύστημα,ακόμα και οι προφητείες,έχουν μια ημερομηνία λήξεως γιατί κ το Ευαγγέλιο μιλά για ψευδοπροφητες ..
    Όσον αφορά για τα τελευταία γεγονότα που καθημερινά ακούμε περί κρουσμάτων και φορέων,της επικίνδυνης νόσου,υπάρχουν άνθρωποι που υποφέρουν κάτω από την μάσκα.
    Πραγματικά τρέχουν στους πνευμονολογους,λόγω ζέστης και υγρασίας...όταν την φορούν ώρες ....
    Στο μυαλό μας πάντα έχουμε τα λεγόμενα των αγίων Πατέρων.
    Μετά την απειθαρχία,έρχεται η πανολεθρια!Σιναιτης Αναστάσιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πολλά σχόλια σε ένα θέμα που κατά 90% έχει δίκιο ο διαχειριστής. Το πολύ χάιδεμα δεν είναι αναγκαίο. Κάποιος πρέπει να τα πει και αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γνωστή η ιστορία της επιστολής του Αγίου Παϊσίου σε πολλούς από εμάς. Γνωστός και ο υποβολέας που από ιερό ζήλο ζήτησε να την γράψει ο άγιος. Ας μην ξύνουμε τέτοια πράγματα τα οποία καλό δεν θα κάνουν. Ας αφήσουμε την πορεία να μας πει και περί αυτής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιός είναι δηθεν ο υποβολέας της επιστολής ανώνυμε 1:00 μμ;
      Και τί τον πέρασες τον άγιο Παΐσιο; Κανένα άβουλο ον, να γράφει αυτά που δεν εγκρίνει;

      Εκκλησιαζόμενος

      Διαγραφή
  41. Πολύ σωστά τα λες! Μπράβο σου!
    γδμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Προς: 30 Αυγούστου 2020 - 9:32 π.μ.
    π. Νικόλαο Καπνιά

    Σεβαστέ π. Νικόλαε. Σας ευχαριστώ όπου κατά καιρούς διαβάζω τα σχόλιά σας. Οι ευχές μου, για την αποκατάσταση της υγείας σας, θα γίνουν ταπεινές προσευχές, ώστε να σταματήσουνε οι λοιμώξεις και οι επιπλοκές τους.
    Σεβαστέ πάτερ, δεν έγραψα ότι η επιστολή του Αγίου Παϊσίου δεν ήταν γνήσια (σχόλιο 6.41 μ.μ.). Δεν εκφράζω προσωπική άποψη. Κάνω αναφορά στην αμφισβήτηση τον καιρό εκείνο υπό σεβαστού κληρικού, που και σήμερα αμφισβητεί την ύπαρξη του ιού και των μέτρων. Δημόσια εκφράστηκε τότε χωρίς να επανορθώσει. Δημόσια και σήμερα, από άμβωνος και από αίθουσας, ομιλεί περί του ιού εκφράζοντας τις θεολογικές και «ιατρικές(;)» του απόψεις. Δεν είναι ο μόνος. Οι κληρικοί μας είναι από πυρηνικοί φυσικοί, χειρουργοί, παιδαγωγοί, σύμβουλοι ζευγαριών, αρχιτέκτονες, μηχανικοί, διατροφολόγοι, νομικοί, γενικά γνωρίζουν τα πάντα.
    Όλοι μας έχουμε ιστορία το ίδιο και τα θρησκευτικά έντυπα και οι εκκλησιαστικοί άνδρες. Πολλά έντυπα στο παρελθόν, έγραψαν πολλά, για παρόμοια θέματα στα οποία γενικά κάνω αναφορά.
    Σεβαστέ πάτερ, σίγουρα τα φάρμακα έχουν παρενέργειες. Όχι όμως ενσωματωμένα τσιπ και άλλα τοιούτα. Λαμβάνω και εγώ καθημερινά αρκετά φάρμακα, με εγγεγραμμένες τις «γνωστές» παρενέργειες τις οποίες διαβάζω. Υπάρχουν και άγνωστες από παρενέργειες άλλων φαρμάκων που για άλλη ασθένεια παίρνει ο καθένας μας.
    Σεβαστέ μου πάτερ, έλεγα προ ημερών σε γιατρό που μου είπε ότι βρέθηκε το εμβόλιο, ευχαρίστως να το δοκιμάσω για να γίνω πειραματόζωο. Σωστή η επισήμανσή σας «πότε θα το δοκιμάσουν;». Οι δοκιμές θα γίνουνε. Αυτό δοκιμάζουν οι ερευνητές. Συμφωνώ ότι η πίεση του χρόνου δεν επιτρέπει σε δοκιμές ετών. Ας κρίνει ο καθένας μας, αν θα ζήσει με κοινωνική και οικογενειακή αποξένωση ή θα τολμήσει να το κάνει; Εδώ ταιριάζει το «παπάς κρεμάμενος έγραφε κι’ απόγραφε»
    Κλείνοντας επαναλαμβάνω τα λόγια σας «Όντως έχουμε ακούσει τα τελευταία σαράντα χρόνια κάποιες θέσεις παντελώς αστήρικτες, ανεύθυνες και αθεολόγητες.»
    Με σεβασμό,
    παρακαλώ για την ευλογία σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ευχή του Κυρίου μας να έχεις Αναστασιε. Πάντα πίστευα ότι η ευπρεπής διαφωνία δημιουργεί υγιή διάλογο! Και με τον τρόπο σας συμβάλλετε σε αυτόν.

      Δεν ήξερα την ιστορία με την αμφισβήτηση της γνησιότητας της επιστολής του Αγίου Παϊσίου, γι' αυτό παρεξήγησα τα λεγόμενα σας. Από την άλλη πλευρά, έχω ακούσει την ιστορία με τον φημολογούμενο τρόπο κατά τον οποίο εγραφη η επιστολή, όπου πιθανολογείται (;) η αρνητική επιρροή συγκεκριμένου ατόμου.

      Όντως ένας Άγιος μπορεί να κάνει λάθη. Μας δίνει ο Θεός το δικαίωμα να κάνουμε και κάποια λάθη στη ζωή μας (προσοχή: λάθη, όχι αμαρτίες συνειδητές...). Ωστόσο συνεχίζω να πιστεύω ότι το περιεχόμενο της επιστολής Παϊσίου θα αποδειχθεί στο μέλλον. Άλλωστε, αποτελεί μερικές φορές σφάλμα να εκλαμβάνουμε τα λόγια των Αγίων κατά γράμμα. Θέλει προσοχή...

      Θα δείξει το μέλλον...

      Διαγραφή
    2. Απολύτως σεβαστή και η άποψη σας για το εμβόλιο! Κατανοώ απολύτως και την «αδημονία» της Διεθνούς κοινότητας γι' αυτό, για να απαλλαγούμε επιτέλους από την ασθένεια του κορωνοϊού. Απλά, όσα γράφω πηγάζουν και από τις δικές μου αρνητικές εμπειρίες... Στις σοβαρές ασθένειες δίνονται φάρμακα τα οποία έχουν συχνά ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΕΣ επιπλοκές - συχνά δε, μετά από ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ... Είναι φαύλος κύκλος... Τουλάχιστον τα ΠΟΛΥΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΑ φάρμακα έχουν και μια μεγάλη βάση δεδομένων με ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΩΝ. Έτσι, αφ' ενός μεν ο ασθενής ξέρει τι να περιμένει και με το πρώτο σύμπτωμα παρενέργειας σπεύδει στο γιατρό του, αφ' ετέρου δε οι ίδιοι οι γιατροί παίρνουν εκ των προτέρων τα αναγκαία μέτρα για την προστασία του ασθενούς.

      Ο κορωνοϊός είναι μια καινούργια ασθένεια, εν πολλοίς ακόμη άγνωστη: θα την αντιμετωπίσουμε με ένα εμβόλιο αγνώστων παρενεργειών;
      Μακάρι τα εμβόλια που θα κυκλοφορήσουν να έχουν αμελητέες παρενέργειες. Αυτό όμως θα φανεί μερικά χρόνια μετά ...

      Αυτά...

      Διαγραφή
  43. Άρχισε να παρουσιάζεις κείμενα, περιοδικά, ονόματα.
    Ας ξεσκεπάσει επιτέλους κάποιος τους μόνιμα συνωμοσιολόγους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Η κόλαση σε περιμένει. Με τα όσα γράφεις εδώ σε πληροφορώ ότι έχεις ελευθέρας κάρτα μόνιμης διάρκειας. Δεν σε σώζουν ούτε τα δάκρια μετάνοιας. Είσαι αμαρτωλός. Είσαι όργανο του αντίχριστου δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό. Σε λυπάμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Σεβαστέ Αναστάσιε συγχαρητήρια για τον αγώνα σας. Η ποιμαντική προσφορά της ιστοσελίδας σας είναι τεράστια. Εκφράζετε με σαφήνεια και ποιμαντική αγωνία τις απόψεις σας, οι οποίες είναι ορθές θεολογικά. Ασφαλώς υπάρχουν και αυτοί που διαφωνούν. Ομοφωνία υπάρχει μόνο στις μασονικές στοές. Δεν μπορούμε να τα έχουμε καλά με όλους. Φανταστείτε ο Χριστός να τα είχε καλά με τους φαρισαίους.
    Ο Θεός να σας ενδυναμώνει στο υπεύθυνο έργο σας.
    Με τιμή και σεβασμό
    π. Χριστόφορος Χρόνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικότητες...οι απόψεις όλων είναι σχετικές όχι θεολογικά δόγματα... όποιος διαφωνεί δεν είναι πάντα φαρισαίος.... γιά την "αθωοτητα" των ηλεκτρονικών καρτών και τού αριθμού τού Αντιχρίστου μίλησε καί ο Άγιος Παϊσιος... δικαίωμα σας να μήν τα πιστεύετε τα περί ηλεκτρονικού φακελωματος, όπως οι πολλοί,ας είμαστε λίγοι οι "πλανεμενοι"καί από τούς πολλούς "αγραμμάτους"....

      Διαγραφή
    2. ΔΙΑΦΩΝΊΑ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΓΙΆ ΚΆΤΙ ΜΗ ΟΡΑΤΌ.... ΕΣΕΊΣ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΙΤΕ...Ο ΧΡΙΣΤΌΔΟΥΛΟΣ ,Ο ΚΑΝΤΙΏΤΗΣ Ο ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ ΚΑΙ ΆΛΛΟΙ ΠΟΥ ΛΈΓΑΝΕ ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΤΌ ΆΡΘΡΟ ΈΒΛΕΠΑΝ ΜΠΡΟΣΤΆ ΧΡΌΝΙΑ ....ΔΕΝ ΑΝΑΦΈΡΟΥΜΕ ΚΑΝ ΤΟΝ ΆΓΙΟ ΠΑΪΣΙΟ...

      Διαγραφή
  46. Κοιμηθείτε καί ένα πρωί θα ξυπνήσουμε καί θά πάμε τρέχοντας νά πάρουμε το σφράγισμα.Ετοιμαζεται τόσο ωραία το έδαφος πού μόνοι μας θά ζητούμε το χάραγμα μαζί με σούπερ χριστιανούς και κληρικους με περγαμηνές μάλιστα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Θα συμφωνήσω ότι μια χαρά και σωστά είναι τα όσα γράφεις. Την πραγματικότητα δεν μπορούν να την δεχθούν λόγω εγωισμού όσοι την πάτησαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Κύριε Κωστόπουλε, δεν δικαιούσαι δια να ομιλείς, για να θυμηθούμε και το μακαρίτη Κουτσόγιωργα!
    Γιατί όχι μόνο κατάπιες την προδοσία της Ορθοδοξίας τόσα χρόνια από τους οικουμενιστές φίλους σου (Ραβένα, Γροιλανδία, Σαμπεζύ, Πουσάν, Πόρτο Αλέγκρε, Κολυμπάρι κ. τ. ό.) αλλά τους πρόβαλλες κιόλας.
    Πρόσφατα ο αρχιεπίσκοπος Αμερικής προέβη σε ανήκουστες δηλώσεις και διέπραξε σημεία και τέρατα αναφορικά με τη Θεία Κοινωνία με αφορμή την πανδημία.
    Δεν σε είδα να αντιδράσεις.
    Στην περίπτωσή σου το σιγάν κρείσσον του λαλείν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μου αρέσουν τα ελεγκτικά θέματά που φέρουν την υπογραφή σας. Αν συνομιλούσατε με τους επικριτές σας θα τους κολλούσατε στο τοίχο. Αυτοί που σας γνωρίζουν δεν τολμούν να τα βάλουν με σας γιατί σας γνωρίζουν από την όψη αλλά περισσότερο από την κόψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ζούμε και θα ζούμε. Δεν βλέπω καλύτερες μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Προς: 30 Αυγούστου 2020 - 8:38 μ.μ.

    Κάνοντας υπακοή εις την εντολή σας «δεν δικαιούσαι δια να ομιλείς» δεν θα ομιλήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Α!!! βρε Κωστόπουλε είσαι γάτα. Σε πάω με χίλια για την απάντησή που έδωσες σε αυτόν που σου λέει ότι δεν δικαιούσαι να μιλάς. Σαν χέλι γλιστράς και σαν σουπιά ρίχνεις το μελάνι και φεύγεις.
    Ένας από τους πολλούς που σε θαυμάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ο αναγνώστης σας στο σχόλιο του, σας λέει να μην μιλήστε. Άνετα γράψτε του σχόλιο, για να πάρει και αυτός το μάθημά του. Δεν θα μιλήστε θα γράψτε.
    Χρ. Ασημακόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ πάλι τι είσαι;
      Ο παιδονόμος του ιστολόγου;

      Διαγραφή
  54. Η παρέμβαση του π. Χριστόφορου Χρόνη ήταν τέλεια. Με λίγα λόγια μας είπε πολλά. Όπως και τα κείμενα που δημοσιεύει εδώ και με προσοχή πάντα τα διαβάζω.
    Χρ. Ασημακόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσοι πιστεύουν στις γραφές είναι Φαρισαίοι λέει....

      Διαγραφή
  55. Όλοι στην κατηφοριά κανείς κόντρα στο ρεύμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Η φωνή σου κ. Κωστόπουλε είναι η φωνή μας, και η κατάθεση της διαμαρτυρίας σου αυτής είναι και δικιά μας. Να μάθουν να μιλούν αλλά και να σιωπούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Σε παραδέχομαι γιατί ψυχογράφησες με τελειότητα την εκκλησιαστική κατάσταση στην Ελλάδα και όχι μόνο. Η τρέλα επικρατεί σε όλους τους τομείς. Είμαι σε ναό ενορίτης που υπάρχουν δύο ιερείς. Άλλα ο ένας άλλα ο άλλος. Σε τίποτα δεν ταιριάζουν παρά μόνο ότι μας κουράζουν με την αντιπαλότητά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Απορώ που ο Μάρκος Σεφερλής δεν έχει κάνει μια επιθεώρηση με το αλαλούμ το εκκλησιαστικό. Θα έσπαγε ταμεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Συνέχισε να τα λες. Μην υπολογίζεις κανέναν γιατί σε πούλησαν πολλοί και θα σε πουλήσουν και αυτοί που σου κάνουν τον φίλο. Ας γίνει το ιστολόγιο σου χώρος που θα μπορούν να ξεστομίζουν τα όσα δεν τολμούσαν ως τώρα,
    Ριζοτόμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή