Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2020

Οι Χριστιανοί καλούνται να αποκτήσουν σταθερές αντιλήψεις


 Πολλοί άνθρωποι στην εποχή μας δεν έχουν ξεκαθαρισμένες αντιλήψεις, σταθερές αρχές. Μετακινούνται συνεχώς. Η ζωή τους είναι ένα συνεχές «πήγαινε - έλα» μεταξύ Χριστού και κόσμου. Δεν μπορείς να καταλάβεις που ανήκουν. Στον Χριστό ή στον κόσμο; Πιστεύουν ή όχι; Εδώ ακριβώς χρειάζεται οπωσδήποτε ένα ξεκαθάρισμα.
Οι Χριστιανοί καλούνται να αποκτήσουν σταθερές αντιλήψεις. Καλούνται να διαλέξουν αποφασιστικά τον χριστιανικό τρόπο ζωής. Κάθε άλλη στάση τους παρουσιάζει αντιφατικούς και μη ισορροπημένους.
Ο αγώνας, μεταξύ του Χριστού και του Σατανά συνεχίζεται και στην εποχή μας σε όλη του την ένταση. Τα δυο στρατόπεδα συγκρούονται καθημερινά. Στις κρίσιμες στιγμές δεν είναι δυνατόν να μένει κανείς ουδέτερος, ή ακόμη χειρότερα, ν᾽ αλλάζει παρατάξεις. Χρειάζεται μια οριστική τοποθέτηση.
Εφ᾽ όσον παραδώσαμε την καρδιά μας στον Χριστό, δεν μπορούμε να την ξαναπάρουμε πίσω. Κάθε άλλη σκέψη είναι λιποταξία, είναι προδοσία. Καλούμεθα να μείνουμε πιστοί και αγωνιζόμενοι στο στρατό του Χριστού μέχρι τέλους.

10 σχόλια:

  1. Πολύ καλό!

    Φιλομακεδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λίγα λόγια.
    Σοφά και πνευματικά.
    Τύφλα να έχουν οι ιεροκήρυκες που ξεκινούν από Αδάμ και φτάνουν στο 2050 με όσα λένε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την αφορμή για το υπέροχο συνοπτικό και πνευματικό σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προς: 21 Σεπτεμβρίου 2020 - 10:12 μ.μ.

    Αγαπητέ μου "Εκκλησιολόγε"
    Αφορμή είναι ο εαυτός μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το σχόλιο σας είναι στη σωστή γραμμή και αντίθετο στην κοσμικοποίηση της Εκκλησίας που πολλοί έχουν δεχθεί.

    Αντύπας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμως το θέμα των μασκών, αγαπητέ μας ιστολόγε, άραγε ανήκει σε εκείνα τα τόσο σημαντικά που αντιπροσωπεύουν το «πήγαινε - έλα» μεταξύ Χριστού και κόσμου;
    Ή ο προβληματισμός σας είναι γενικός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι σωστές απόψεις του ιστολόγου είναι φανερό ότι είναι γενικές.

      Διαγραφή
  7. Ρωτάς Χάρη από τον αγαπητό Ιστολόγο μια απάντηση για τις μάσκες. Η ερώτηση σου είναι ρητορική ή περιμένεις απάντηση;
    Ο Ιστολόγος ως Διευθυντής Γηροκομείου, και Καθηγητής Νοσηλευτικής, τι αναμένεις να σου πει, όταν και οι Εκκλησιαστικοί παράγοντες φοράνε μάσκα. Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος στο γραφείο του δέχεται φορώντας μάσκα. Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος το ίδιο. Ο Πατριάρχης Αντιοχείας Ιωάννης το ίδιο. Ο Κύπρου Χρυσόστομος το ίδιο. Ο Αλβανίας Αναστάσιος το ίδιο. Γνωστή η άποψη επισκόπων που έχουν ιατρική γνώση όπως ο Μεσογαίας Νικόλαος. Για τον Ιστολόγο αν δεν δεχόταν την μάσκα ο μόνος δρόμος θα ήταν της παραίτησης. Μην τον εκπειράζεις με τις ερωτήσεις σου.
    Το θέμα της μάσκας έχει παραγίνει από μερικούς ασήμαντους κληρικούς, που σαν ντενεκέδες προσπαθούν να κάνουν θόρυβο, μήπως και τους δώσουν σημασία τινές των ευκολόπιστων του χριστιανικού όχλου.
    Κωνσταντίνος Κυριαζής
    Λευκωσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είπε ο ευλογημένος να γράψει δύο πνευματικές κουβέντες Κυριακή που ήταν. Και βλέπω να αρχίζει η ανάκριση. Λένε τόσα και τόσα οι άγιοι ιεροκήρυκες πανεπιστημίου, Λυκείου και Γυμνασίου και οι από κάτω κάνουν τις κότες. Τώρα ο Κωστόπουλος στο ιδιωτικό του μπλοκ γράφει δυο πνευματικές αράδες και πρέπει να απολογηθεί. Κύριε ελέησον. Ο παππούς μου έλεγε βρεγμένη σανίδα σας πρέπει!!! Μήπως πρέπει Κωστόπουλε να αρχίσεις τα κηρύγματα όπως έκανες επί Νικοδήμου στον Κατηχητικό Όμιλο για να κάνεις και διάλογο και να μαζέψεις κόσμο και κοσμάκη με την ευφράδεια και τις γνώσεις που έχεις;
    Φιλάκια πολλά σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ζητώ συγνώμη για την αναστάτωση, συμπαθώ (και συμπάσχω με) τον ιστολόγο και γενικά εκτιμώ την παρούσα του ανάρτηση.
    Αυτό που είπα, είναι πως ένας Χριστιανός μπορεί και πρέπει να αγωνίζεται να είναι σταθερός στα βασικά ζητήματα αλλά σε κάποια άλλα είναι λογικό να αμφιταλαντεύεται.
    Το επίκαιρο θέμα του κορονωιού ανήκει –σαφώς, σαφέστατα- στην δεύτερη κατηγορία.
    Ως εκ τούτου, ένα άρθρο που απαιτεί "πνευματική σταθερότητα" στην παρούσα συγκυρία μάλλον επιτείνει το μπέρδεμα.
    Γνώμη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή