Ἐκεῖνο ποὺ πρέπει νὰ μᾶς ἀπασχολεῖ, παιδιά μου, εἶναι ἡ ἀγάπη γιὰ τὸν ἄλλο, ἡ ψυχή του.
Ὅ,τι κάνομε, προσευχή, συμβουλή, ὑπόδειξη, νὰ τὸ κάνομε μὲ ἀγάπη. Χωρὶς τὴν ἀγάπη ἡ προσευχὴ δὲν ὠφελεῖ, ἡ συμβουλὴ πληγώνει, ἡ ὑπόδειξη βλάπτει καὶ καταστρέφει τὸν ἄλλον, ποὺ αἰσθάνεται ἂν τὸν ἀγαπᾶμε ἢ δὲν τὸν ἀγαπᾶμε καὶ ἀντιδρᾶ ἀναλόγως.
Ἀγάπη, ἀγάπη, ἀγάπη!
Ἡ ἀγάπη στὸν ἀδελφὸ μᾶς προετοιμάζει ν’ ἀγαπήσομε περισσότερο τὸν Χριστό. Ὡραῖο δὲν εἶναι;
Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης
Η αγάπη προς τον άνθρωπο πρέπει να είναι πάνω από την αγάπη προς τα ζώα. Πολύ πιο πάνω. Η εξίσωση τους και ακόμα περισσότερο η αγάπη των ζώων περισσότερο από την αγάπη προς τον άνθρωπο έστω και τον πεσμένο σε παραπτώματα και παρεκτρεπόμενο δεν είναι ανθρώπινη, μα ούτε χριστιανική. Είναι νεοταξίτικο κουμάσι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκεπτόμενος Ελληνορθόδοξος
Ούτε σκεπτόμενος δεν είσαι ούτε ελληνορθόδοξος. Είσαι εμμονικός διότι σε ένα άσχετο θέμα βγάζεις τον ψυχαναγκασμό σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος μίλησε για την αγάπη στα ζώα;; Και κυρίως ποιος την συνέκρινε με την αγάπη στα ζώα;
Αλλά εσύ εκεί: Πώς θα κοντράρεις ! Όπως κάνεις σε όλα σου τα σχόλια! Φαντάζομαι ότι και ο ίδιος ο άγιος να σ' τα έλεγε εσύ θα είχες την αντίρρησή σου!
Τώρα γιατί δημοσιεύει ο Αναστάσιος τα σχόλιά σου; Τι να πω; Προφανώς για να εκτίθεσαι περισσότερο!
w
Εσύ δεν είσαι σκεπτόμενος αλλά ούτε και ελληνορθόδοξος "w.". Νεοεποχίτης εμμονικός φασίστας είσαι "w." και σε πειράζει η ελεύθερη κριτική και ο σχολιασμός στην νεοεποχίτικη υπερβολική ζωοφιλία με τους πρωτόγνωρους νεοεποχίτικους νόμους που ποτέ άλλοτε δεν ξαναφάνηκαν στην οικουμένη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρίς χαρακτηρισμούς και με ήρεμα επιχειρήματα δεν μπορείς να μιλήσεις γιατί στερείσαι κάθε επιχειρήματος και λογικής.
Και ναι δεν μίλησε κανείς για αγάπη στα ζώα εδώ, αλλά αν δεν είσαι τυφλός στο λίγο πιο πάνω άρθρο του ο π. Δανιήλ Αεράκης τα θίγει και τα δύο. Και την υπερβολική αγάπη στα ζώα και την έλλειψη αγάπης στον άνθρωπο.
Αλλά εσύ εκεί να κοντράρεις όποιον μιλήσει ορθόδοξα και σκέπτεται αντίθετα από τη Νέα Τάξη που αγαπάς όπως φαίνεται από τα σχόλια σου!
Τώρα γιατί ο διαχειριστής δημοσιεύει τα σχόλια σου. Είναι προφανώς για να εκτίθεσαι και να καταλαβαίνουμε τον τάραχο σου όταν βλέπεις την ελληνορθόδοξη άποψη.
Τα διαφόρων λογής νεοταξίτικα κουμάσια που αγαπάς δεν είναι υπεράνω κριτικής εκτός μόνο στα σταλινικά καθεστώτα όπου φαίνεται τα νοσταλγείς!
Και για να μην μας αποπροσανατολίζεις ξαναλέω αυτό που λέει ο τίτλος της ανάρτησης: Η αγάπη προς τον άνθρωπο πρέπει να είναι πάνω από όλα τα κτίσματα.
Σκεπτόμενος Ελληνορθόδοξος
Γιατί τόση κλάψα και φόβος από τον w. για μια ορθή τοποθέτηση πάνω σε κοινωνικό φαινόμενο από τον Σκεπτόμενο Ελληνορθόδοξο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό είναι να το ψάξει αυτό ο w. με καλό ψυχολόγο για να βρει τα αίτια και να τα λύσει.
Ο πρώτος σχολιαστής είναι Σκεπτόμενος Ελληνορθόδοξος. Απλά δεν είναι νεοεποχίτικα σκεπτόμενος όπως είσαι εσύ 7:39πμ. Αυτή είναι η διαφορά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον ανώνυμο w.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΑΜΠΡΟΣ ΣΚΟΤΖΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ
"Η Αγία Γραφή είναι ξεκάθαρη: όλα τα όντα, ορατά και αόρατα, έμψυχα και άψυχα, είναι δημιουργήματα του Θεού εκ του μηδενός. Τα ζώα είναι και αυτά θαυμαστά ποιήματα του Θεού, αποτέλεσμα της άμετρης αγάπης Του. Πλάστηκαν να είναι η χαρά και η εξυπηρέτηση του ανθρώπου, του κορυφαίου δημιουργήματός Του."
Σε άρθρο του για την ζωοφιλία.
Αν τον πείραξε τον φανατικό οικουμενιστή w. το πρώτο σχόλιο που δεν κάνει τίποτα άλλο από το να βάζει την αγάπη για τον άνθρωπο πάνω από όλα και να συμφωνεί με τον άγιο Πορφύριο, τότε φαντάζομαι πόσο προβληματικός και εμμονικός είναι ο ίδιος και πόσο θα τον πειράζουν άλλα σχόλια ορθόδοξα που μιλούν για την αγάπη μαζί με την αλήθεια κάτι που ξεχνούν οι οικουμενιστές...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑψυχολόγητη εμμονική και ψυχαναγκαστική είναι η αντίδραση του w.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πρώτο σχόλιο δεν είχε τίποτα το κακό για να δικαιολογείται η αψυχολόγητη αντίδραση του w.
Όλοι είμαστε μάρτυρες για το τί συμβαίνει στην κοινωνία και πόσο υποβαθμίζεται ο άνθρωπος με διάφορες νεοεποχίτικες "μόδες".
Έχουμε ανάγκη να βάζουμε τον άνθρωπο πολύ πιο πάνω από τα άλλα πλάσματα ως δημιουργημένο από τον Θεό με ξεχωριστή δημιουργική ενέργεια και ως μοναδικό πλάσμα με αθάνατη ψυχή.