Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2021

Οἱ ἄνθρωποι, σάν τά τρομαγμένα, σταβλισμένα, φιμωμένα καί σφραγισμένα ζῶα - Παναγιώτης Ν. Γκουρβέλος


 
Οἱ ἄνθρωποι, σάν τά τρομαγμένα, σταβλισμένα, 
φιμωμένα καί σφραγισμένα ζῶα
(Γιατί ἐκθειάζεται τό Κινέζικο μοντέλο ζωῆς;)

 

Βγαίνω περίπατο στήν πόλη μου, τήν Πάτρα ἤ στήν ὕπαιθρο γύρω ἀπ’ αὐτήν καί, άντικρύζοντας τούς συνανθρώπους μου νά φοροῦν παντοῦ καί συνεχῶς καί ἀπροϋποθέτως μάσκα, λύπη μοῦ κατακλύζει τήν ψυχή! Δέν λέω γιά τήν μασκοφορία μέσα στούς  κλειστούς χώρους ἤ  ἐκεῖ ὅπου ὑπάρχει συνωστισμός, ὁπότε αὐτή εἶναι ἀπαραίτητη καί ἀποδεκτή καί κατανοητή, ὡς μέτρο ὑγειονομικῆς μας προστασίας πού ὀρθῶς ἐλήφθη ἀπό τήν Πολιτεία, ἐφόσον βέβαια ἡ μασκοφορία δέν θά εἶναι παρατεταμένη καί διαρκής καί ἀσφαλῶς δέν θά ἰσχύει ἐπ’ ἀόριστον χρόνο. Ἀλλά ἐννοῶ τήν συνεχόμενη, ἀδιάλειπτη καί μακροχρόνια μασκοφορία, ἡ ὁποία εἶναι κρατική ἐντολή αὐταρχική, παράνομη καί ἀποκρουστική. Καί εὔλογα διερωτῶμαι: Ἀλήθεια, γιατί καί πῶς ἐπιβουλεύεται τήν ὑγεία τῶν συνανθρώπων του καί τούς διασπείρει τόν κορωνοϊό κάποιος πού περπατᾶ μόνος του σ’ ἕναν ἄδειο δρόμο ἤ ἔστω ἀπέχει ἱκανή ἀπόσταση ἀπ’ αὐτούς; Προσωπικά μοῦ εἶναι ἀδύνατο νά τό καταλάβω! 

  Κατ’ ἀρχήν ὀφείλω νά δηλώσω ὅτι ἡ ἀγάπη γιά τήν ζωή καί ὁ συνακόλουθος φόβος τοῦ θανάτου, τόν ὁποῖο αὐτό ὑπαρξιακό φόβο ἀναζωπυρώνει ἡ ἐπικίνδυνη λοιμώδης νόσος τοῦ κορωνοϊοῦ, μᾶς ἔχει ἐμφυτευθεῖ ἀπό τόν ἴδιο τόν Δημιουργό μας (ἔνστικτο τῆς αὐτοσυντήρησης) καί ἑπομένως εἶναι κοινός σέ ὅλους ἐμᾶς τούς θνητούς καί ἐφήμερους ἀνθρώπους. Ἀσφαλῶς ἐμεῖς οἱ χριστιανοί λυπούμαστε γιά τόν θάνατο, ὅπως ἀκριβῶς καί οἱ ὑπόλοιποι συνάνθρωποί μας, πλήν ὅμως δέν λυπούμαστε ὑπερβολικά, μέ τρόπο πού νά μᾶς συντρίβει καί νά μᾶς καταθλίβει, «καθώς λυποῦνται οἱ λοιποί (οἱ ἄθεοι ἀδελφοί μας) οἱ μή ἔχοντες ἐλπίδα (Ἀναστάσεως καί μετά θάνατον αἰώνιας ζωῆς)» (Α΄ Θεσσαλ. δ΄, 13-17). 

 Οἱ χριστιανοί δέν περιφρονοῦμε τήν ἐπίγεια ζωή, ὅπως τήν περιφρονοῦν οἱ Μανιχαῖοι καί οἱ Ἀπωανατολίτες (Ἰνδουϊστές, Βουδδιστές), ἀλλά οὔτε προσκολλώμαστε μέ πάθος στά φευγαλέα καί μάταια ἀγαθά αὐτοῦ τοῦ κόσμου, ὅπως κάνουν οἱ ὑλιστές καί οἱ ἄθεοι (Β΄ Κορ. ε΄, 1-10, Ρωμ. η΄, 23). Οἱ χριστιανοί ἀγαπᾶμε βέβαια αὐτή τήν πρόσκαιρη καί φθαρτή ζωή, πρῶτα ἀπ’ ὅλα ὅμως βάζουμε τήν αἰώνια καί ἀληθινή ζωή, τήν εὐλογημένη καί ἀπαρασάλευτη Βασιλεία τῆς Ἁγίας Τριάδας (Ματθ. 6, 33).

Ἐπίσης, μέ τήν πιθανῶς ἐσφαλμένη κρίση μου κρίνω ὅτι,  ὁ πρόσκαιρος, προληπτικός γιά τήν κοινή ὑγεία ὅλων μας ἐγκλεισμός μας στό σπίτι («ἡ καραντίνα»), καθώς καί ἡ λελογισμένη, γιά σύντομο χρόνο καί ἐφόσον ὑπάρχει συνωστισμός μασκοφορία συνιστᾶ μέτρο ὑγειονομικής μας προστασίας. Ἡ παρατεταμένη ὅμως καί διαρκής μασκοφορία, καθώς καί ὁ συνεχιζόμενος ἐγκλεισμός, ἡ ἐπ’ ἀόριστον χρόνο φυλάκισή μας στό σπίτι, ἀλλά καί ἡ ἔξοδός μας ἀπ’ αὐτό μόνο μετά ἀπό ἄδεια τῆς Κρατικῆς ἐξουσίας εἶναι αὐθαίρετη καί ἀπάνθρωπη κρατική καταστολή.

Ἡ λοιμώδης νόσος τοῦ κορωνοϊοῦ εἶναι ἀναντιρρήτως ἀφ’ ἑαυτῆς ἐπικίνδυνη καί δικαιολογημένα γεννᾶ τόν φόβο σέ μᾶς τούς φθαρτούς ἀνθρώπους. Ὅμως  ἡ Ἄρχουσα τάξη, οἱ πολιτικά καί οἰκονομικά Ἰσχυροί στήν Πατρίδα μας ἀλλά καί παγκοσμίως, συνεπικουρούμενοι καί ὑποστηριζόμενοι ἀπό τά φίλια Μέσα Μαζικῆς Ἐπικοινωνίας, ἐκμεταλλεύονται τήν λοιμική αὐτή νόσο γιά νά μεγεθύνουν καί νά γιγαντώνουν τόν ἐξ αὐτῆς ὑπάρχοντα φόβο στούς ἀνθρώπους, ὥστε μέσω τοῦ παραλυτικοῦ φόβου καί τρόμου νά τούς χειραγωγοῦν καί νά τούς καταδυναστεύουν. Καταντήσαμε ἔτσι οἱ πρώην ἐλεύθεροι καί ἀδούλωτοι ἄνθρωποι σάν τά κατατρομαγμένα, θλιμμένα, σταβλισμένα –λόγῳ τοῦ ὑποχρεωτικοῦ μας ἐγκλεισμοῦ (τοῦ Lockdown), φιμωμένα –λόγῳ τῆς ὑποχρεωτικῆς μασκοφορίας καί σφραγισμένα –λόγῳ τοῦ ψηφιακοῦ πιστοποιητικοῦ ὑποχρεωτικοῦ καί ὄχι προαιρετικοῦ ἐμβολιασμοῦ- ἀνελεύθερα καί σκλάβα ζῶα.

 

Ἀκόμα στίς μέρες μας διαφημίζεται καί προβάλλεται σέ ὅλους τούς τόνους ὁ Κινέζικος τρόπος ζωῆς. Στό περιβόητο βιβλίο: “Covid-19: The Great Reset”(=Κορωνοϊός: Ἡ Μεγάλη Ἐπανεκκίνηση), τῶν ἐπιφανῶν οἰκονομολόγων Klaus Schwab καί Thierry Malleret, πού προμηνύει καί προφητεύει(!!!) τή νέα μετα-κορωναϊκή, δυστοπική, τυραννική καί θηριώδη ἀνθρώπινη(;;;) κοινωνία, κατά κόρον ἐπαινεῖται καί ἐξυμνεῖται τό Κινέζικο μοντέλο ζωῆς. Γιατί ἄραγε; Διότι Κινέζικος τρόπος ζωῆς σημαίνει: α)κτηνώδης και ἀπάνθρωπος Καπιταλισμός καί συνεπαγόμενη οἰκονομική ἐξαθλίωση καί ἐξόντωση τῶν ἀδυνάτων καί τῶν πτωχῶν, β)πλήρης ὑποταγή τῶν ἱερῶν ἀνθρωπίνων προσώπων στήν ὁλοκληρωτική καί ἀντίχριστη Κομμουνιστική Κρατική ἐξουσία καί γ)κυριαρχία του ἀπρόσωπου ὁλισμοῦ (πανθεϊσμοῦ) -ὁλοκληρωτισμοῦ τῶν Ἀπωανατολικῶν θρησκειῶν (Ἰνδουϊσμοῦ-Βουδδισμοῦ-Κομφουκιανισμοῦ), πού κυριολεκτικά συνθλίβει καί διαλύει τά μοναδικά καί ἀνεπανάληπτα, κατ' εἰκόνα τοῦ Ἁγίου Τριαδικοῦ Θεοῦ κτισθέντα ἀνθρώπινα πρόσωπα.

 

Ὅλοι οἱ Ἕλληνες πολίτες καί μάλιστα οἱ συνειδητοί χριστιανοί λέμε ΝΑΙ στά λαμβανόμενα ἀπό τήν Πολιτεία μέτρα ὑγειονομικῆς μας προστασίας, ἀλλά ἀντιτάσσουμε ἕνα σθεναρό ΟΧΙ στόν στραγγαλισμό τῆς ἀνθρώπινης ἀξιοπρέπειας καί ἐλευθερίας. 

Ἐπίσης, ὅλοι ἀνεξαιρέτως οἱ χριστιανοί καλούμαστε: α)νά δεχθοῦμε αὐτή τήν φοβερή λοιμική νόσο ὡς ἐκ Θεοῦ τιμωρία, ὡς Οὐράνιο ἐπιτίμιο γιά τίς πολλές καί βαρειές ἁμαρτίες μας (Σεβασμιώτατος ποιμενάρχης τῶν Πατρῶν π. Χρυσόστομος), β)νά μετανοήσουμε μέ μετάνοια συντριπτική γιά τήν ἀπερίσκεπτη ἀπομάκρυνσή μας ἀπό τήν σωτήρια ὁδό τῶν ἐντολῶν τοῦ Πατρός ἡμῶν τοῦ ἐν τοῖς οὐρανοῖς καί γ)νά προσευχηθοῦμε θερμά στόν Κύριο γιά νά ἄρει τό δίκαιο ἐπιτίμιό Του καί νά μᾶς ἀπαλλάξει ἀπό αὐτή τήν τρομερή ἐπιδημία, ὥστε ὅλοι μαζί καί πάλι νά συναζόμαστε στίς Ἐκκλησίες μας γιά νά λατρεύουμε τό Θεό, ἀλλά καί νά συναθροιζόμαστε ἄφοβα στίς κοινωνικές καί πολιτικές μας συνάξεις καί ἀνθρώπινες συναναστροφές. Ἀμήν!

Παναγιώτης Ν. Γκουρβέλος
Καθηγητής –Θεολόγος

7 σχόλια:


  1. Πολλά καί θερμά συγχαρητήρια γιά το αληθινά φωτισμένο εκ Θεού άρθρο τού κ. Γκουρβέλου ! Πάντα τέτοια αντικειμενικά κείμενα να έχουμε από Ορθόδοξους Χριστιανούς πού δεν μασάνε τα λόγια τους !
    a

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτικό και καλά τεκμηριωμένο άρθρο.Στον κό Γκουρβελο αξίζουν θερμά συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλό άρθρο με καθαρή και διεισδυτική ματιά, που αναλύει εις βάθος τα φαινόμενα που συμβαίνουν σήμερα και τα παρουσιάζει στις σωστές διαστάσεις τους.
    Τέτοια διαφωτιστικά άρθρα πρέπει να γράφουν οι θεολόγοι, μέσα στο πνεύμα της Εκκλησίας, για να βοηθούν στην επίλυση των προβλημάτων, όχι άρθρα που δημιουργούν νέα προβλήματα και αμφισβητήσεις, και υποσκάπτουν την Παράδοση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από θεωρητικής πλευράς καλό. Από πρακτικής μπάζει. Οι θεολόγοι στα θεολογικά τους και οι γιατροί στα γιατρικά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο στον κύριο Γκουρβέλο!!!Το θέμα του κορωνοιου έχει καθαρά θεολογικό χαρακτήρα και όχι τόσο ιατρικό.Δημιουργηθηκε κατά παραγγελία σε εργαστήριο της Γουχαν για να εργαλιοποιηθει από τις ανα την υφήλιο κυβερνήσεις για να διωχθεί κυρίως και πρωτίστως η Ορθοδοξία.Η μάσκα αποτελεί στοιχείο του τελετουργικού της παγκόσμιας τελετής υποδοχής του Αντιχρίστου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια στον αξιότιμο συγγραφέα. Δημιουργεί την ανάγκη για περιταίρω αναζήτηση και εσωτερικό διαλογισμό παράλληλα με την κρίση των τεκταινομένων σε συνδυασμό με την κρατική επιδρομή ενάντια στην ανθρώπινη υπόσταση και τις παραδόσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και από εμένα ένα μεγάλο μπράβο στον θεολόγο κ. Παναγιώτη Γκούρβελο για τις διάφορες παρεμβάσεις του και για το πιο πάνω άρθρο του.

    Φιλομακεδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή