Σάββατο 24 Απριλίου 2021

ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΑΓΙΑΝΝΑΝΙΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΔΙΑΤΡΗΤΗ «ΔΙΑΨΕΥΣΗ» - ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΤΤΑΔΑΚΗΣ

 

ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ   ΑΓΙΑΝΝΑΝΙΤΩΝ  ΜΟΝΑΧΩΝ  ΔΙΑΤΡΗΤΗ  «ΔΙΑΨΕΥΣΗ»

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ  ΚΟΤΤΑΔΑΚΗΣ

      «Είναι ψέμα», “fake news”, να αποσυρθεί, απαιτούν οι «στυλοβάτες» της Ορθοδοξίας! «Αγαπητέ Αναστασιε, Νομίζω ότι επιβάλλεται να αναρτήσεις την αποκατάσταση της αλήθεια … Δυστυχώς η αθλιότητα στον εκκλησιαστικό χώρο δεν έχει όρια … Συγχαρητήρια, πάντως, στους Αγιορείτες για τον αντρίκιο λόγο τους» προσθέτει «αιδημόνως» και εδώ ο π. ΑΚΓ ως και στο, «Και αναστάντα την τρίτην ημέραν, κατά τας Γραφάς», όχι «ο Πρωτοπρεσβύτερος Αναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος» πια.

     Για φαντάσου! Αχ, αυτός ο άθλιος «Χαράλαμπος» τι πήγε κι έγραψε για τον μακαριστό πια Αγιορείτη Αγιαννανίτη Ιερομόναχο Χρύσανθο, που  οι εν τη Σκήτη του Τιμίου Προδρόμου αδελφοί του διαψεύδουν ηρωικά! Για να δούμε, λοιπόν, μαζί το τι και γιατί αυτής της περίφημης «διάψευσης»!

   Γράφουν οι εγκαταβιούντες εις την «Καλύβην του Τιμίου Προδρόμου Ιεράς Αγίας Άννης».  «… Ο πατὴρ Χρύσανθος ἀπὸ τὴν ἐμφάνισιν του  “κορωνοϊοῦ  δὲν ἐξῆλθε ἀπὸ τὸ Ἅγιον Ὄρος. Ἐξῆλθε ἐφ’ ὅσον ἐνόσησε καὶ ἐπιδεινώθηκε ἡ κατάστασις τῆς ὑγείας του, καὶ ἐπῆγε κατ’ εὐθεῖαν εἰς τὸ Νοσοκομεῖον Παπαγεωργίου τῆς Θεσσαλονίκης μὲ τὴν συνοδείαν ἀδελφοῦ μας χωρὶς νὰ συναντήσῃ κανέναν». Μάλιστα. Και πού ταξίδεψε μετά; Εμφανέστατο, τον πήρε κοντά του από αυτή την οδό ο Χριστός! Κοινώς, κοινότατα, πέθανε από κορονοϊό.

 

    Τι γράφει επ’ αυτού ο Άγιος Αργολίδος;  «Γνώριζα από παλιά έναν υπέροχο άνθρωπο, συμφοιτητή στο Πανεπιστήμιο. Πάντα τον θαύμαζα για την καλοσύνη, την ευγένεια, το μόνιμο χαμόγελο του. Πολύ νέος έφυγε για το Άγιον Όρος. Υπόδειγμα μοναχού. Πριν μερικές μέρες προσβλήθηκε από κορονοιό. Απ’ ότι έμαθα ταλαιπωρήθηκε αφάνταστα. Ο θάνατός μας προξένησε σε όσους τον γνωρίσαμε και τον αγαπήσαμε πολύ θλίψη». Ποια η διαφορά της «διάψευσης» Αγιαννατινών και Αρχιερέα στο καίριο θέμα και ουσιαστικό; Ασφαλώς καμιά! Απροκάλυπτα και συγκεκριμένα οι Αγιορείτες μοναχοί της «Καλύβης …» λένε ότι ο Ιερομόναχος Χρύσανθος νόσησε από κορονοιό πήγε στο Παπαγεωργίου, αλλά δε γύρισε πίσω, τον πήρε ο Χριστός στον ουρανό! Κοινώς, κοινότατα, πέθανε από κορονοϊό!

      Και πού του την έστησε, και τον βρήκε, και τον πέτυχε ο κορονοιός; Μα βέβαια στο Άγιο Όρος, σε τόπο του Θεού, Άγιο και Ιερό. «Στην «Καλύβην του Τιμίου Προδρόμου Ιεράς Αγίας Άννης». Όπου, προσέχουμε πολύ εδώ, γράφουν, ομολογούν, και δεν ξέρω αν καταλαβαίνουν αυτό που γράφουν. «Ὁ πατὴρ Χρύσανθος δηλώνουμε, ὅτι δὲν ἦτο ἐκτὸς πραγματικότητος καὶ δὲν ἀρνήθηκε τὴν ὕπαρξι τοῦ κορωνοϊοῦ. Ὅσον γιὰ τὸ μέτρον τῆς μασκοφορίας δὲν τοῦ ἐχρειάσθηκε ποτέ, ὅπως καὶ σὲ ὅλους μας ὅσοι ζοῦμε στὴν Σκήτη …» Δεν αρνείται, όπως κι αυτοί, ότι υπάρχει ο κορονοιός και είναι επικίνδυνος. Πώς να το κάνει, όταν έχουν πεθάνει ήδη στον έξω κόσμο μυριάδες, στο μέσα, στο Όρος, και τον περί τους κληρικούς έξω χώρο όχι λίγοι, και μάλιστα κάποιοι τρανταχτοί Επίσκοποι. Αλλά ο Γέροντας, όπως και οι γράφοντες είναι της μάσκας αρνητές! Η δική τους «θεολογία» λέει … και οι «φωτισμένοι» Γεροντάδες, έγραφε έτσι αόριστα έτερος άλλης Αγιορείτικης Μονής μοναχός εις προς τον Αρχιεπίσκοπο Επιστολή, λένε ότι δεν την έχει ανάγκη «ο χριστιανός ορθόδοξος». Ρίχνει πάνω τους, όπως και πάνω από τους ιερούς χώρους προστατευτικό δίχτυ ο Θεός! Και αυτά προεκτείνονται τώρα και στα εμβόλια, και Κύριος οίδε, τι άλλο πρόκειται στην επιφάνεια να βγει.

        Βάλτε, λοιπόν, στο πλάι την υπόθεση «Χαράλαμπος» και τα καθεξής-προσέξτε, στο πλάι απλώς, τίποτε άλλο. Πείτε, δηλαδή, ότι ούτε επικοινώνησε με το μακαριστό Γέροντα, ούτε του είπε όσα έγραψε ότι του είπε. Ήταν βλέπεις κέρβερος και το βεβαιώνει ο συνοδός του αδελφός! Πού βρίσκεται η «αχίλλειος πτέρνα» των όσων «διαψεύδουν» οι Αγιορείτες Αγιαννανίτες μοναχοί, ποιος ο κοινός τόπος, ο κοινός παρονομαστής αυτών και όσων κάνει να αναθαρρούν, ως οι παντός είδους «στυλοβάτες» της Ορθοδοξίας, και ζητούν από τον Ιστολόγο  το και το;  Ασφαλώς και βέβαια η μάσκα, και η εξ αυτής τόσο επικίνδυνη δι εαυτούς και αλλήλους μυθολογία τους!

      Πριν λίγο τέλειωνα σχόλιο στο γραπτό του Αγίου Αργολίδος με τα εξής. «Αυτές τις μέρες αναρωτιέμαι, αλήθεια. Ο Παράδεισος της Εδέμ, αυτός ο τόπος πλησμονής της θείας Αγάπης, όπου ο Θεός έβαλε τα δυο παιδιά Του να ζουν. Αλλά και!  Να είναι τόπος συνάντησης και συνομιλίας Του με αυτά-«Και ήκουσαν της φωνής Κυρίου περιπατούντος εν τω παραδείσω το δειλινόν … Και εκάλεσεν Κύριος ο Θεός τον Αδάμ και είπεν αυτώ. Αδάμ που ει»;-Γεν.3,8. Δεν ήταν έτσι και κάτι σαν Ναός;  Και «ο όφις», δεν πήγε και δεν κουλουριάστηκε εκεί στο δέντρο, και τελικά δεν έκανε και τη μεγάλη ζημιά, δυστυχώς;  Αυτό! Τάχα μου δε μας λέει κάτι πολύ σοβαρό για το αν μπαίνει ή δεν μπαίνει και σε ιερούς χώρους ο ιός;

 

   Σήμερα, γράφοντας αυτά, έπεσε το μάτι μου σε γραπτό του από τα νεανικά χρόνια λίαν αγαπητού και σε μένα, μακαριστού πια π, Ευσέβιου Βίτη, που κάνει λόγο κι εξηγεί τι εστί, ας πούμε, «απόνοια εωσφορική»! «Η κατάσταση, λέει, του Φαρισαίου χαρακτηρίζεται πρώτα-πρώτα ως απόνοια. Τι είναι η απόνοια; Είναι η παρέκκλιση από τη λογική και το σωστό. Είναι η κατάσταση τρέλας και παραφροσύνης, είναι η κατάσταση ανόητης υπερηφάνειας και αυταρέσκειας.

     Αλλά η μεν παραφροσύνη ενός ανθρώπου, που χωρίς να το θέλει στερήθηκε το λογικό του, αποτελεί μια άξια λύπης και συμπόνιας για το συνάνθρωπο παθολογική κατάσταση. Η πνευματική όμως απόνοια-η εσωτερική κατάσταση του Φαρισαίου-είναι αρρώστια αξιοκατάκριτη, και άξια αποστροφής. Ένα πρώτο εκδήλωμα αυτής της απόνοιας είναι η αλαζονική αυτοδικαίωση, η ανακήρυξη του Φαρισαίου από τον ίδιο του τον εαυτό ως δικαίου».

      Κλείνω, λοιπόν, και σήμερα και με συγχωρείτε για το εντελώς ακατάλληλο του καιρού, χίλια συγγνώμη όντως, λίγες ώρας πριν τη Μ. Εβδομάδα 2021 με τα εξής. «Οι μοναχοί του Αγίου Όρους και οι απανταχού της καθ’ ημάς Ορθόδοξης Ανατολής καλό είναι να ασχολούνται κυρίαρχα πια με το βασικό χρέος που είναι «η προσευχή της καρδίας του Ιησού, μάλιστα, με “ημάς” - “ελέησον ημάς τους αμαρτωλούς.” - αντί του “με” - “ελέησόν με τον αμαρτωλό”», και η Λειτουργική, ιδιαίτερα αυτά τα δίσεχτα χρόνια ακόμα πιο εντατικά. Και, να αφήσουν όλα τα άλλα, στη Συνοδική Ηγεσία της Εκκλησίας και το όλο συγκροτημένο Σώμα των μελών της που ζει εντός του κόσμου τούτου, ήτοι, στην πρώτη γραμμή μάχης αυτής της εποχής. Το αυτό και οι εκτός μοναχικής παρεμβολής «παραπλήσιοι» αυτών συνήθως ανώνυμοι ή ψευδώνυμοι κληρικοί και λαϊκοί. Σαν να παρατράβηξε η τακτική να τη βάζουν σε θέση παντοειδούς, ακόμα κι «αιρετικής» υποψίας, και εαυτούς σχεδόν ή περίπου σε θέση Αγίου Μάξιμου του Ομολογητή.  Αυτό μπορεί και να είναι «απόνοια εωσφορική»!

      Και πάλι αληθινά, πολύ αληθινά, «χίλια συγγνώμη» για το ακατάλληλο του καιρού! Αμοιβαία, «Καλή Μεγάλη Εβδομάδα, και Ανάσταση Χριστού.

Με «την αγάπην την πρώτην, ην ουκ αφήκα …»

Αθανάσιος Κοτταδάκης

28 σχόλια:

  1. Την περίμενα την απάντηση. Τοποθέτησε το θέμα όπως έπρεπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανέλαβε ο αυτόκλητος συνήγορος να σώσει την κατάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αποκάλυψη της αλήθειας με απλή συλλογιστική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ φαιδρό το σχόλιό σου 10:29.
      Κάνεις αντίστροφη ανάγνωση!

      Διαγραφή
  4. Για μια φορά ξανά ταράζει τα νερά και προσφέρει απαντήσεις. Αυτό του π. Βίττη για την «απόνοια» είναι επίκαιρο για τον καθένα. Ας το βάλουν στο νου τους οι αδελφοί, και εγώ που το συνιστώ περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου το κοινοποίησαν στο fb και μου άρεσε. Το ζήτημα είναι ότι κοιμήθηκε από κορονοιό και ότι στην σκήτη δεν φορούσαν μάσκες. Δεν θέλω κάτι άλλο. Μπορώ να συμπεράνω και εγώ. Ο Θεός να τον αναπαύσει γιατί ο μοναχός αυτός έφυγε για τον Ουρανό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όπως λένε για τα νεογνά που πεθαίνουν ‘’θες η μαμή θες λεχώνα το παιδί πάει’’. Ας βάλουν μυαλό οι υπαίτιοι. Διαφορετικά το κοιμητήριο χώρο έχει. Όλους τους χωράει ο μπαξές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Την αλήθεια είπε το κελί και κανένας άλλος.
    Έβαλαν στο στόμα του μακαριστού πράγματα που δεν είπε, ότι τάχα υπήρξε αρνητής του κορωνοϊού.
    Πρόκειται όντως για αθλιότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς 11:42: αυτή την αθλιότητα την αναπαρήγαγαν ιστολόγια, αρχιερείς, δυστυχώς, ιερείς θεολόγοι και ιστολόγοι.
      Και αντί να ζητήσουν συγγνώμη βγαίνουν και από πάνω και ζητάνε και τα ρέστα...
      Πού καταντήσαμε!

      Διαγραφή
  8. Τί να τα κάνουν τα "χίλια συγγνώμην" οι Αγιαννανίτες μοναχοί και οι αναγνωστες του ιστολογίου, μετά από την επίθεση που δέχτηκαν από τον γνωστό αρθρογράφο ?
    Διάτρητη είναι, λέει, η "διάψευση" (και η λέξη διάψευση εντός εισαγωγικών, δηλαδή ψεύτικη). Εχει ο αρθρογράφος ιδίαν αντίληψιν ότι ο μακαριστός Χρύσανθος είπε στον Χαράλαμπο αυτά τα λόγια ? Αν έχη ας την καταθέση. Αν δεν έχη, πώς αποφαίνεται ότι η διαψευση είναι "διάτρητη" και ψεύτικη ?
    Οι Αγιαννανίτες μοναχοί δεν ψεύδονται. Παραδέχονται ότι ο μακαριστός ενόσησε από κορωνοιό, και ότι δεν χρησιμοποιούσε μάσκα. Ο κ. Χαράλαμπος, που έγραψε αυτά τα λόγια και τά τοποθέτησε στο στόμα ενός κεκοιμημένου, που δεν μπορεί να απαντήση, τί κάνει ? Αληθεύει ή ψεύδεται ?
    Αυτό είναι το κυρίως θέμα για το οποίο πρέπει να γράψη ανάρτηση ο αρθρογράφος, για να αναδείξη την αλήθεια και να στηλιτεύση το ψεύδος, αν υπάρχη, όχι να εκτοξεύη βολές κατά των μοναχών.
    Κατά τα άλλα, Καλή Μεγάλη Εβδομάδα να περάση και Καλή Ανάσταση να έχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι ευχαριστίες προς τον κ. Κοτταδάκη είναι πολλές. Με τις σκέψεις του διάλυσε τα σύννεφα τα οποία προσπάθησαν ανεπιτυχώς να παρεμβάλουν οι κελλιώτες. Αν δεν απαντούσαν το όλο αυτό θέμα θα είχε περάσει στα αζήτητα. Το αναμόχλευσαν και κάηκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευτυχώς που απάντησαν οι κελλιώτες 3:33 και μάθαμε την αλήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να ασχοληθούν με την προσευχή οι μοναχοί και να αφήσουν τα υπόλοιπα σε όσους γνωρίζουν. Εκτός και αν είναι γιατροί μηχανικοί γεωπόνοι, γεωλόγοι χημικοί κλπ κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχουν ανάγκη τη συμβουλή σου οι μοναχοί 6:36.
      Να κοιτάξεις τον εαυτό σου εσύ, διορθωτή των άλλων!

      Διαγραφή
  12. Το θεολόγο Χαράλαμπο οι άγιοι μοναχοί τον περνούν γενναίες 14ρης τον σεβασμιότατο Αργολίδος γιατί δεν τον κατονομάζουν; Γιατί δεν του απάντησαν; Παίζουνε πολιτική και αυτοί, με τους μικρούς τα βάζουν, τους μεγαλόσχημους δεν τολμούν να τους αγγίξουνε. Από αυτό έβγαλα τα συμπεράσματά μου. Καλή τους μετάνοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βλέπω ένα πόλεμο λεκτικής αντιπαραθέσεως. Δίκιο έχουν που λένε ότι πρέπει να έχει κότσια για να πεις την γνώμη σου. Την είπε ο κ. Κοτταδάκης και έσπευσαν οι δημοκρατικοί χριστιανοί να τον κατασπαράξουν. Δεν αντέχουν την αντίθεση λογική. Θα πρέπει να μάθουνε οι κύριοι ότι «διδακτορίες δεν σηκώνει ο λαός»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το θέμα είναι πως ο άνθρωπος ουδέποτε είπε ότι του καταλογίζουν.
    Άλλο "αναιρείτε" εσείς, άλλο λένε οι μοναχοί.
    Ουδέποτε είχαν οι δεύτερη την διάθεση να κουβεντιάσουν τα του ιού, όπως πονηρά τους προκαλείτε
    Σαφώς λοιπόν, στο προκείμενο, το fake news παραμένει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητέ Αναστάσιε, με εξέπληξες αρνητικά.
    Θα περίμενα για λόγους δεοντολογίας αφού δημοσίευσες το ψευδές και συκοφαντικό κείμενο του "Χαραλάμπους" που προσβάλλει τη μνήμη του τεθνεώτος π. Χρυσάνθου, να δημοσιεύσεις και την τεκμηριωμένη διάψευση-αποκατάσταση της αλήθειας των κατά πνεύμα αδελφών και συμμοναστών του π. Χρυσάνθου. Δεν το έκανες ως ώφειλες!
    Και τώρα δημοσιεύεις το κείμενο του κ.Α.Κ. εναντίον του κειμένου της Αδελφότητος χωρίς να έχεις δημοσιεύσει, ως ώφειλες, το κείμενο στο οποίο ασκείται η κριτική του κ.Α.Κ.
    Ελπίζω και ο κ.Α.Κ. να συνηγορήσει στη δημοσίευση του κειμένου της Αδελφότητος ώστε να παρασχεθεί στους αναγνώστες η δυνατότητα να αξιολογήσουν οι ίδιοι τους εκατέρωθεν ισχυρισμούς και να κρίνουν αντικειμενικά.
    Δεν μας είχες συνηθίσει σε τέτοια συμπεριφορά. Τις υμάς εβάσκανε;
    Καλή Ανάσταση!
    π. ΑΚΓ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προς: 26 Απριλίου 2021 - 7:45 μ.μ.

    Σεβαστέ μου π. Αναστάσιε.
    Στο κείμενο «Ιερομόναχος Χρύσανθος Αγιαννανίτης: Στο λέω εγώ που ήμουν αρνητής του κορωνοϊού και της μάσκας» http://anastasiosk.blogspot.com/2021/04/blog-post_430.html
    Υπάρχουν σχόλια τα οποία παραπέμπουν στην απάντηση των Αγιορειτών.
    Σας τα επαναλαμβάνω.

    Εκτός Ορίων είπε...
    https://www.romfea.gr/agioritika-nea/43120-peri-dithen-dilosis-tou-makaristoy-xrysanthou-agiannanitou
    23 Απριλίου 2021 - 4:06 μ.μ.

    Ανώνυμος είπε...
    https://www.romfea.gr/agioritika-nea/43120-peri-dithen-dilosis-tou-makaristoy-xrysanthou-agiannanitou
    Αυτό το είδατε κύριε Κωστόπουλε;
    Μάλλον όχι!
    Το βλέπετε τώρα!
    Οφείλετε να κατεβάσετε την ανάρτηση.
    Το ίδιο και ο π. Εφραίμ Τριανταφυλλόπουλος.
    23 Απριλίου 2021 - 6:14 μ.μ.

    Σεβαστέ μου π. Αναστάσιε «την τεκμηριωμένη διάψευση-αποκατάσταση της αλήθειας» δεν την αποσιώπησα. Μπορούν όλοι οι αναγνώστες να δουν την απάντηση των Αγιορειτών στην ανωτέρω διεύθυνση.

    Ο κ. Κοτταδάκης, μου έστειλε το κείμενό του και το δημοσίευσα όπως και τα κατά καιρούς δικά σας.
    Εις το κείμενο του κ. Κοτταδάκη έκανα εγώ δύο εισαγωγές συνδέσμου. Μία για την απάντηση στην Ρομφαία και μία στο άρθρο του Αργολίδος Νεκταρίου.
    Έπραξα με το παραπάνω κατά την προσωπική μου άποψη ως όφειλα.
    Στην ερώτησή σας «Δεν μας είχες συνηθίσει σε τέτοια συμπεριφορά. Τις υμάς εβάσκανε;» Θα σας απαντούσα: άλλοι ιστολόγοι, που κατά καιρούς με υβρίζουν και με συκοφαντούν, και όταν τους απαντώ δεν βάζουν…. Ω!!! της χριστιανικής αντικειμενικότητάς τους, τα σχόλια που τους στέλνω. Απαξιούν να δημοσιεύσουν τα σχόλια μου τα ενυπόγραφα και επί άλλων θεμάτων που κατά καιρούς παρουσιάζουν και διαφωνώ «ώστε να παρασχεθεί στους αναγνώστες η δυνατότητα να αξιολογήσουν οι ίδιοι τους εκατέρωθεν ισχυρισμούς και να κρίνουν αντικειμενικά.» Αυτοί σεβαστέ πάτερ δεν παραλείπουν να δημοσιεύουν τα άρθρα σας. Όμως δεν μπορούν να ξεφύγουνε από την στρατευμένη ιδεολογία τους. Νομίζω ότι αυτή είναι και η διαφορά μου με αυτούς.
    ΑΚΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητέ και για το Λειτούργημα Σεβαστέ π. Αναστάσιε. Επιφυλάσσομαι μετά το Πάσχα να επανέλθω πιο αναλυτικά στο θέμα. Καλή Ανάσταση. Αθ. Κοτταδάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Διαβάζω τον κ. Κοτταδάκη γιατί δεν μασάει τα λόγια του.. δεν χαρίζει κάστανα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπητέ Αναστάσιε, δεν είναι μέρες και ώρες για αντιδικίες επί της δεοντολογίας.
    1. Πάντως δεν μπορεί να χρησιμοποιείται ως άλλοθι για τις παραλείψεις μας η κακή συμπεριφορά κάποιων άλλων!
    2. Σε παρακαλώ να δημοσιεύσεις τη συγγνώμη του Αγίου Αργολίδος για τη χρήση σε κείμενό του τού συκοφαντικού ισχυρισμού του "Χαράλαμπου" κατά του προσώπου και της μνήμης του αειμνήστου π. Χρυσάνθου. Ασφαλώς, και ο Άγιος Αργολίδος έπεσε θύμα της "Χαραλάμπειας" συκοφαντίας, αλλά είμαι βέβαιος ότι λόγω του ήθους του θα ζητήσει συγγνώμη για την ακούσια, έστω, αστοχία του.
    Καλή Ανάσταση!
    π. ΑΚΓ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Άλλα μας ενδιαφέρουν π. Αναστάσιε και όχι τα συγνώμη. Δείξτε εσείς το παράδειγμα και άστε τους άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπράβο στον Π.ΑΚΓ για το σχόλιό του.
    Περιμένουμε τη συγγνώμη του μητροπολίτη Αργολίδος όπως και του π. Εφραίμ Τριανταφυλλόπουλου.
    Αυτό απαιτεί η στοιχειώδης αξιοπρέπεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Οι ιερείς από πότε τολμούν να συμβουλεύουν επισκόπους. Θα τολμούσε να το κάνει στον δεσπότη του. Χάθηκε κάθε σεβασμός των ιερέων προς την προϊσταμένη αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Με τα όσα σου καταμαρτυρεί ο π. ΑΚΓ θα μπορούσα να σας πω κ. Κωστόπουλε «δόξα τη μακροθυμία σου».
    Το έλεγε ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός «Οι κληρικοί θα γίνουν οι χειρότεροι και ασεβέστεροι των όλων»
    («Ο Πατροκοσμάς», Προφητεία 57η , σελ. 39)
    Και ο Αββάς Μωϋσής: «Εν ταις ημέραις εκείναις... θέλουν προχειρίζεσθαι ποιμένες άνδρες αδόκιμοι αρετής, άπιστοι... μη διακρίνοντες την δεξιάν οδόν εκ της αριστεράς, αμελείς, φιλομέριμνοι, τα πρωτεία με δώρα αρπάζοντες... μη γνωρίζοντες κατηχείν και νουθετείν το ποίμνιον... εκ της τοιαύτης δε αμελείας και καταφρονήσεως των ποιμένων απολούνται οι αδελφοί...»
    (Δ. Παναγόπουλου, «Άγιοι και Σοφοί περί των μελλόντων να συμβώσι», σελ. 6).
    Αυτές τις μέρες να νιώσουν την ευθύνη της ιεροσύνης την οποία η Εκκλησία δια του επισκόπου τους εχάρισε.
    Εις τον κ. Κοτταδάκη υπομονή. Έχασαν το ήθος και την ευπρέπεια οι κληρικοί του σήμερα. Να συνεχίσει να τους νουθετεί μήπως και συμμορφωθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Με τα μέχρι σήμερα δεδομένα, είναι φανερό ότι έγινε δεινή συκοφαντία στο πρόσωπο του κεκοιμημένου πατρός Χρυσάνθου. Κανείς δεν έχει προσκομίσει στοιχεία, ότι ο μακαριστός Ιερομόναχος είπε αυτά τα λόγια.
    Επομένως, όσοι υπερασπίζονται την συκοφαντία (Κληρικοί, θεολόγοι, σχολιαστές) θα πρέπει να παύσουν, πολύ περισσότερο που διανύουμε την Μεγάλη Εβδομάδα, και οι σκανδαλισμοί και τα trolls δεν προσφέρουν καλή υπηρεσία στην ψυχική ηρεμία των αναγνωστών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ορθόδοξη η παραίνεση του Γέροντα Χρυσοστόμου. Δείχνει τον δρόμο σε όλους μας για προφυλάξεις. Οι ευχαριστίες μας ας είναι κερί στην μνήμη του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή