Τρίτη 4 Μαΐου 2021

Το αντιεμβολιαστικό κίνημα στην εκκλησία - Στέφανος Δημόπουλος


Το αντιεμβολιαστικό 
κίνημα στην εκκλησία
 
Στέφανος Δημόπουλος,
ιατρός και αναγνώστης
04.05.2021
 
Τελευταία ερώτηση-απάντηση απο μια συνέντευξη που ετοίμασα για την Πεμπτουσία και ακόμα δεν δημοσιεύτηκε.....

Ερώτηση 18η Σας γνωρίζομε και σαν επιστήμονα και σαν άνθρωπο της εκκλησίας φιλομόναχο και φίλο του Αγίου Όρους. Θέλω λοιπόν την γνώμη σας γιατί στον χώρο ειδικά τον εκκλησιαστικό βρίσκει έδαφος το αντιεμβολιαστικο κίνημα.
Ο Μισόκαλος εκμεταλλεύεται το παραμικρό για να μας ρίξει σε εγωισμό και υπερηφάνεια. Μου έκανε εντύπωση στην συναναστροφή μου με τους Αγίους της εκκλησίας μας η ταπείνωση και υπακοή τους απέναντι στον Ιατρό.  Θυμάμαι τον Παπα Εφραιμ Κατουνακιωτη , τον Όσιο Παΐσιο, τους Αγίους Γεροντάδες Αιμιλιανό, Ευμένιο τον Λεπρό, Αμβρόσιο Λάζαρη, Παπα Δημήτρη Γκαγκαστάθη, κοινος τόπος ήταν η εμπιστοσύνη στο λειτούργημα μου. Αφήνονταν με ταπεινωση υποτακτικού μοναχού στον Γέροντα του. Δεν ξεψειρίζανε την τέχνη μου. Απλά ταπεινώνονταν και αποδέχονταν ότι τους έλεγα και εγω και οι θεράποντες γιατροί τους. Δεν ρώτησε κανείς τους λεπτομέρειες για φάρμακα, εργαλεία, μέθοδο  και που δοκιμάστηκαν τα φάρμακα που τους δίναμε και όλα αυτά τα εξωφρενικά που ακούμε σήμερα. Με λυπει που βλεπω με την πανδημια του Κορονοϊου αυτη την ελειψη ταπεινωσης και υπακοης και προς τον Ιατρο και πρός τούς υπευθυνους πνευματικους οδηγους της εκκλησίας μας. Νά σας δωσω ενα παράδειγμα. Πηρε αποφαση ἡ Ιερά Σύνοδος οτι το θέμα ειναι ιατρικο και ο καθεις να αποφασίσει τι θα κάνει με το αυτεξουσιο του. Πετάχτηκαν οι αντιεμβολιαστές και τους χαρακτηριζουν αιρετικους, λατινοφρονες, προσκυνημένους, πλανεμένους και οτι αλλο υβρεολόγιο πεζοδρομιακο και απρεπες υπάρχει.  Γιατι;; Γιατι απλα ἡ κρίση τους και ο ζῆλος τους κατα την γνώμη τους ειναι ανωτερος απο ολη την Ιεραρχία... Δαιμονικη πλανη, επαρση και εγωισμος και αυτοι το βλεπουν σαν κατορθωμα αντιστοιχο με του Αγίου Μάρκου του Ευγενικου που εσωσε την Ορθοδοξία. Υπάρχουν σοβαρές αδελφότητες και μοναστήρια οπου ζηλωτες μοναχοι βγάζουν τον Γέροντα τους προδοτη και πλανεμένο και ή υπακοη μιας ζωης παει χαμένη. Νίκησε ο Μισόκαλος !!! Θά προτιμουσα δηλητήριο να πάρω απο τα αγια χέρια του Γέροντα μου παρα να χάσω την Υπακοη που ειναι ἡ σωτηρία μου. Μήπως σας θυμίζω Οσιο Εφραιμ Κατουνακιωτη, ἤ το Εφραιμ Φιλοθεϊτη-Αριζωνιτη;; Η τον Οσιο Ιωσήφ τον Σπηλαιώτη;;; Μηπως αυτά δεν διαβάζουμε σε Γεροντικα και συναξαρια;;
Υπάρχουν βέβαια και οι (κυρίως εν τω κόσμω) “Γεροντάδες” που βρηκαν ευκαιρία να αυξησουν και να συσπειρώσουν το ποίμνιό τους με φανατικές Κορωνες. Και εξασκουν πιέσεις φοβερες κατα του εμβολιου και μάλιστα με επιστημονοφανη επιχειρήματα τελειως λαθος και παραποιημενα και εγιναν ηδη αιτία να αρωστησουν και να πεθάνουν πολλοι αγιοι ιερεις που παρασύρθηκαν και δεν εκάναν το εμβόλιο. Ειναι λεπτα τα θέματα αλλα εχω δεκάδες ονοματα υπ οψιν μου και θλιβομαι για την απωλειά τους. Κι ομως οι αντι εμβολιαστες κοιμοῦνται ἥσυχοι το βραδυ γιατι ο μισόκαλος δεν τους αφήνει να  δουν την αυτουργία τους. Σου λενε ηταν θέλημα Θεου και τους επηρε κοντά του στον παράδεισο.... Απορω αλήθεια πιστευουν οτι οι Ιεράρχες μας στήν Σύνοδό τους, βγάζουν αποφάσεις χωρις φωτισμο του Αγίου Πνευματος το οποιο πνεει μονο στήν δική τους κεφαλη;;;
Με ἐπισκέφτηκε σάν ἀσθενής στό Ἰατρεῖο μου ἕνας πολιός καί λίαν σεβαστός μητροπολίτης. Με εὐχαρίστησε γιά τά αρθρα μου για τόν Κορονοϊό που ειχε διαβάσει και με παρότρυνε να συνεχίσω να γράφω γιατί όπως χαρακτηριστικά μου ειπε ο πόλεμος από το αντιεμβολιαστικο κίνημα στο χωρο της εκκλησίας συνεχίζει με επιστολές προς την Ιερά Σύνοδο οπου αρχιερεις κατηγορουνται για ανοχη στήν ανθρωποκτονο διαδικασία παραγωγης εμβολιων με θυσία αιματος εκτρωθέντων εμβρυων και οτι πρέπει να ενεργοποιήθουν και αφυπνίσουν  ολους τους πιστους.
Του δήλωσα πώς δέν συμφωνῶ καί ὅτι ἔχω ἤδη στείλει τίς ἀπόψεις μου στόν Ἅγιο Μεσογαίας καί ἄς πράξει ἡ Ἱερά Σύνοδος ὅτι κρίνει. Μου ἔκανε ἐντύπωση ὅτι στό τέλος με ρώτησε ἀνήσυχος -Πάντως Γιατρέ μου δέν ευσταθοῦν αὐτά πού λέγονται ,ἔτσι δέν εἶναι; Κατάλαβα πώς οἱ  ἐπιστολές των άντιεμβολιαστῶν ἐπηρεάζουν ἁγνές ψυχές πού μιά ζωή τήρησαν με εὐλάβεια τους κανόνες της Ἐκκλησίας, αλλα δεν εχουν τήν δική μου ιατρική ἐμπειρία και κλονίζονται μηπως και οντως κάνουν λάθος τωρα στά γεράματα και “κολασθουν λόγω εκπτωσης απο την ορθη πίστη και ζωη” και χάσουν την ψυχή τους οταν “βρεθουν μπροστα στον μόνο Αληθινο Κριτή”.
Και ενα δευτερο περιστατικό με εκανε τελικα να βγω απο το καβουκι μου και να μιλήσω. Μέ επισκέφτηκε στο Ιατρειο προ μηνός ἤ κα Χαρίκλεια ετων 80. Τήν ρώτησα αν εχει ηδη εμβολιασθει και ειπε οχι.
-Γιατι κα Χαρίκλεια;;
-Φοβαμαι γιατι ειμαι διαβητικιά καί εχω και καρδιά, και αλλα υποκειμενα....
-Τί ακριβως φοβάσαι;;;
-Νά με ολα αυτά που ακούω, φοβήθηκα μην παθω τίποτα απο το εμβόλιο.
-Καί τον Κορονοϊό δεν τον φοβάσαι;; Εσυ κα Χαρίκλεια αν κολήσεις Κορονοϊό σίγουρα θα πεθάνεις ενω απο το εμβόλιο ο κίνδυνος ειναι απειροελάχιστος ακομα καί αν δεχτουμε ολες τις φημες για επιπλοκες και θανάτους οτι ειναι αληθινες!
-Λοιπόν με επεισες πάω να κλεισω ραντεβου να εμβολιασθω.

38 σχόλια:

  1. Οι παλαιοί μοναχοί έκαναν υποταγή υπακοή στους Γέροντές τους. Πόσα δεν μας είχε διηγηθεί ο Άγιας Εφραίμ για την υπακοή στον Γεροντά του Νικηφόρο. Σήμερα γίναν όλοι Γέροντες χωρίς να κάνουν υπακοή σε Γέροντα ή Ηγούμενο. Όλοι γίναν Αρχιμανδρίτες από 28 και πνευματικοί. Που να ακούσουν τους γιατρούς; Δεν έχουν μάθει να ακούνε κανένα εκτός από το μυαλό τους. Στην περιοχή μου όλους αυτούς του μήνες αρχιμανδρίτης Λειτουργούσε σε μετόχι χωρίς προφυλάξεις. Το μετόχι είναι έξω από την πόλη μαζευόντουσαν πολλοί από διάφορα μέρη ούτε αστυνομία ούτε τίποτα. Το αν το γνώριζε ο ηγουμενος του δεν το γνωρίζω. Αυτό που γνωρίζω είναι ό Μητροπολίτης πήγε και Λειτούργησε στην καραντίνα προ μηνών δύο φορές στο Μετόχι. Λέει ότι πολλές φορές πάει η στάμνα στο νερό μια θα σπάσει. Μαζεύτηκε κόσμος στο Μετόχι την Μ. Εβδομάδα μετά καφές κλπ κλπ. Ανάσταση κάναν στις 12 μετά πολλούς φιλοξένησε στα κελιά την άλλη μέρα πάνω από 90 έφαγαν όλοι μαζί. Για την χαρά της Ανάστασης. Χθες έσπασε η στάμνα βρέθηκαν θετικοί 16 ως τώρα. Αν ο αρχιμανδρίτης αυτός είχε μάθει στην υπακοή θα άκουγε και τους γιατρούς. Τώρα καλά ξεμπερδέματα. Περιμένω να δω αν ο Ηγούμενος θα τον ανακαλέσει αν όχι ήταν συνένοχος όπως και ο μητροπολίτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς 4:37: τι σχέση έχουν τα όσα αναφέρεις με το θέμα των εμβολίων κατά της covid;

      Διαγραφή
  2. Πολλοί πιστοί δικαιολογημένα είναι επιφυλακτικοί ή/και αρνητικοί απέναντι στον εμβολιασμό με τα συγκεκριμένα εμβόλια των δέκα μηνών!!!, που δεν διαθέτουν οριστική άδεια χρήσης και των οποίων δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί οι κλινικές μελέτες φάσης ΙΙΙ.
    Επιπροσθέτως πολύ ορθώς έχουν συνειδησιακό πρόβλημα διότι για την παρασκευή κάποιων εξ αυτών αποδεδειγμένα έχουν χρησιμοποιηθεί κυτταρικές σειρές από εκτρωμένα έμβρυα.
    Κατόπιν τούτου, προξενεί αρνητική εντύπωση η επιμονή κάποιων να προπαγανδίζουν τον εμβολιασμό με τα συγκεκριμένα εμβόλια.
    https://www.globalresearch.ca/french-drug-assessment-center-demands-removal-all-four-widely-used-covid-vaccines/5743512.
    Ήδη, Γαλλικό Κέντρο αξιολόγησης φαρμάκων ζητά την απόσυρση τεσσάρων εμβολίων κατά της covid, με τεκμηριωμένο σκεπτικό.
    Αφήνω τις παρενέργειες των συγκεκριμένων εμβολίων.
    Αλήθεια, πώς κάποιοι εκκλησιαστικοί μετά από όλα αυτά συστήνουν την ανεπιφύλακτη διενέργεια των εμβολιασμών με τα συγκεκριμένα εμβόλια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι εκκλησιαστικοί που αναφέρεις 5:17 το κάνουν αυτό επειδή το είπαν οι "ειδικοί".
      Εδώ και ένα χρόνο έφθασαν στο σημείο να φέρονται δουλικά απέναντι στους "ειδικούς", ακόμη και στο θέμα της τέλεσης των ακολουθιών και των λειτουργιών.
      Είδαμε μητροπολίτη που ειρωνεύεται και αποκαλεί "τζάμπα μάγκες" όσους δεν σκέπτονται όπως εκείνος,να φορά μάσκα χωρίς να είναι προς τούτο υποχρεωμένος από την αμαρτωλή ΚΥΑ, ακόμη και τη στιγμή που κοινωνεί τον κόσμο!
      Αλλοι δύο μητροπολίτες ενώ χοροστατούσαν σε κηδεία αρχιμανδρίτη φορούσαν μάσκα χωρίς πάλι να είναι υποχρεωμένοι από την ελεεινή ΚΥΑ!
      Μιλάμε για τραγική κατάσταση!

      Διαγραφή
  3. Δεν θεωρώ ορθό τον τίτλο της ανάρτησης.
    Δεν βλέπω κανένα "αντιεμβολιαστικό κίνημα", υπό την έννοια του ότι όσοι έχουν επιλέξει να μην εμβολιασθούν με τα συγκεκριμένα εμβόλια απορρίπτουν συλλήβδην τον εμβολιασμό.
    Μάλλον έχουν επιφυλάξεις και αντιρρήσεις για τα συγκεκριμένα εμβόλια.
    Από κει και πέρα το θέμα είναι ηθικό, δεοντολογικό και ιατρικό.
    Ηθικό και δεοντολογικό αναφορικά με τα εκτρωθέντα έμβρυα και ιατρικό αναφορικά με την ασφάλεια και αποτελεσματικότητά τους,αφου ουσιαστικά είναι αδοκίμαστα σε βάθος χρόνου.
    Για το ηθικό και δεοντολογικό μέρος έχει λόγο φυσικά ο πνευματικός.
    Για το ιατρικό όχι.
    Το ίδιο και κάποιοι μητροπολίτες που προπαγανδίζουν το συγκεκριμένο εμβολιασμό και έχουν μετατραπεί σε εμβολιολόγους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή



  4. ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΟΤΙ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΟΥΝ ΟΙ ΤΥΧΟΝ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βαρέθηκα να διαβάζω ανοησίες 5.17 μμ οι οποίες με προσβάλουν ως χριστιανό.
    Περικλής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς Περικλή: και γω βαριέμαι να διαβάζω σχόλια κενά περιεχομένου σαν το δικό σου.
      Προφανώς δεν έχεις επιχειρήματα και γράφεις συνθήματα.

      Διαγραφή
  6. "Εσυ κα Χαρίκλεια αν κολήσεις Κορονοϊό σίγουρα θα πεθάνεις ενω απο το εμβόλιο ο κίνδυνος ειναι απειροελάχιστος ακομα καί αν δεχτουμε ολες τις φημες για επιπλοκες και θανάτους οτι ειναι αληθινες!"
    Τάδε έφη ο οφθαλμίατρος κ.Δημόπουλος στην κα Χαρίκλεια.
    Αυτό όμως δεν είναι σωστό.
    Γιατί πολλοί διαβητικοί με υποκείμενα νοσήματα δεν πέθαναν παρόλο που κόλλησαν τον ιό.
    Χρειάζεται μεγαλύτερη προσοχή τι λέμε και πώς το λέμε στους ασθενείς μας.
    Ασκληπιάδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Πήρε απόφαση η Ιερά Σύνοδος ότι το θέμα είναι ιατρικό και ο καθείς να αποφασίσει τί θα κάνει, με το αυτεξούσιο του".
    Η κυρία Χαρίκλεια αποφάσισε με το αυτεξούσιο της να μήν κανη το εμβόλιο, επειδή φοβάται τις επιπλοκές.
    Γιατί εμείς προσπαθούμε να της αλλάξουμε την απόφαση της, να παραβιάσουμε το αυτεξούσιο της, και να δείξουμε ανυπακοή στην απόφαση της Ιεράς Συνόδου ?
    Θα πρέπει να σεβαστούμε την απόφαση της και να μήν προπαγανδίζουμε ούτε πρός την μία ούτε πρός την άλλη κατεύθυνση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λύστε μου, σας παρακαλώ, μια απορία:
    Ιερέας της πόλης μου, νέος σχετικά αλλά με προβλήματα υγείας, νόσησε βαρειά από κορωνοϊό.
    Πνευματικός του είπε να μην πάει στο νοσοκομείο (για να μην μαθευτεί;). Η οικογένειά του ιερέα υπάκουσε και δεν πήγε στο νοσοκομείο, παρά την βαρύτητα των συμπτωμάτων.
    Ο Ιερέας, χωρίς σωστή ιατρική παρακολούθηση και αγωγή, πέθανε.

    Ο πνευματικός αυτός έχει ευθύνη για τον θάνατό του;
    Δεν είναι υποκρισία να λέει τώρα "τι να κάνουμε; ήταν θέλημα Θεού!" ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λύστε μου, σας παρακαλώ, μια απορία:
    Ιερέας της πόλης μου, νέος σχετικά αλλά με προβλήματα υγείας, νόσησε βαρειά από κορωνοϊό.
    Πνευματικός του είπε να μην πάει στο νοσοκομείο (για να μην μαθευτεί;). Η οικογένειά του ιερέα υπάκουσε και δεν πήγε στο νοσοκομείο, παρά την βαρύτητα των συμπτωμάτων.
    Ο Ιερέας, χωρίς σωστή ιατρική παρακολούθηση και αγωγή, πέθανε.

    Ο πνευματικός αυτός έχει ευθύνη για τον θάνατό του;
    Δεν είναι υποκρισία να λέει τώρα "τι να κάνουμε; ήταν θέλημα Θεού!" ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιατρέ διάλεξε ή Παππάς ή ζευγάς και όχι λίγα από όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιατρέ σαν συνταξιούχος που είσαι δεν δύνασαι να παρακολουθείς τις εξελίξεις της επιστήμης. Η ημιμάθεια χειρότερη της αμάθειας. Όσο για τα πνευματικά σου μηνύματα το ότι λές πως ήσουν και εσύ ένας από τους γιατρούς του Π. Εφραίμ του Κατουνακιώτη αυτό δεν λέει τίποτα γιατί και ο Ιούδας είχε δάσκαλο τον Χριστό αλλά δεν βοηθήθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  12. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ! Γιατρέ μου μεγάλη σου η χάρι, η ευσέβεια, καί η αγαθή πρόθεση δεν αμφιβάλουμε αλλά απ΄ότι ξέρουμε δεν είσαι καί γιατρός εξειδικευμένος σε λοιμώξεις. Οφθαλμίατρος είσαι, άν θυμάμαι καλά! Καί μπορεί τα αγαθά γεροντάκια του Αγίου Όρους να πείθονταν σε όσα έλεγε "ο γιατρός" αλλά εδώ στίς έξω Πολιτείες δεν μπορεί να πείσει ένας άσχετος στην ειδικότητα γιατρός επάνω σε άλλη ασθένεια! Καί κανείς με πνευμονία δεν πάει να τον εξετάσει ορθοπεδικός...Μή γενικεύουμε λοιπόν τα πράγματα προφανώς για να στηρίξεις τά εμβόλια, μιλώντας ώς γιατρός επί παντός επιστητού. Καί όπως λέει και η διαφήμιση "έκαστος στό είδος του καί ο Λουμίδης στούς καφέδες του" Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συνεχίστε παρακαλώ κ. Δημόπουλε την προσπάθεια σας. Μη σας πτοούν κάποιοι που είναι τόσο πεπεισμένοι για την αντί....γενικά και προς όλα άποψη τους. Εξάλλου ως ανώνυμοι εμφανίζονται. Δεν τολμούν να δείξουν το πρόσωπο τους. Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γεγονός ότι γράφουν ανώνυμα κάποιοι κε Θεόδωρε Μακάρι φανερώνει το κλίμα τρομοκρατίας που υπάρχει για όποιον έχει διαφορετική άποψη από την κρατούσα, τη συστημική.
      Ήδη έχει δημιουργηθεί τέτοιο κλίμα σε βάρος όσων δεν επιθυμούν να εμβολιασθούν.

      Διαγραφή
    2. Τρομοκρατία των πιστών υπάρχει από τους αρνητές μάσκας, εμβολίου, ιού,κλπ. Επηρεάζονται απλοί και ολιγογραμματοι άνθρωποι, δεν τηρούν μέτρα προστασίας, αντιδρούν σε όλα. Πασπαλίζετε τις απόψεις αυτές και με " ορθοδοξία", σντιπατριαρχισμο, αντιουκρανισμο, φιλορωσσισμο, όλα τα άσχετα, και δημιουργήσατε μια οιονεί αίρεση από την οποία θέλω να δω πως θα ξεφύγετε. Όσο για το ότι δεν επιθυμείτε εμβολιασμό, είναι ασφαλώς δικαίωμα σας, όμως θα δεχθειτε και τις συνέπειες της επιλογής σας. Δεν έχετε κανένα δικαίωμα να βάζετε άλλους σε κίνδυνο προπαγανδίζοντας τέτοιες απόψεις. Δε μπορεί να μην προσαρμοζεσθε και να απαιτείται πλήρη δικαιώματα. Η ελευθερία του καθενός από μας σταματά εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου. Ένα καθαρά ιατρικό θέμα το μετατρέψετε σε θέμα ομολογίας πίστεως. Και πάνω σε αυτό δείτε ποιοι σας εκμεταλλεύονται.

      Διαγραφή
    3. Προς Θεόδωρο Μακάριο: είναι αποκλειστικά δικό μου θέμα εάν θα εμβολιασθώ ή όχι.
      Και δεν ανέχομαι κανένα να μου κουνάει το δάχτυλο.
      Τα ανακάτεψες όλα στο σχόλιό σου.
      Και το Ουκρανικό και τους Ρώσους.
      Ρωσική σαλάτα τα έκανες.
      Δεν θα κάνω το εμβόλιο για ιατρικούς λόγους.
      Άλλοι δεν θα το κάνουν και για ηθικούς λόγους.
      Απόλυτα σεβαστό το δικαίωμά τους.
      Η τρομοκρατία των υποστηρικτών των εμβολίων, όποια ιδιότητα και να έχουν, δεν θα περάσει.

      Διαγραφή
    4. Ωραία. Συμφωνώ. Αλλά θα αναλάβετε και τις συνέπειες της πράξης σας οταν θα έρθουν. Και δεν εννοώ την ασθένεια, προς Θεού. Εννοώ τα εμβολιαστικα διαβατήρια, ελευθερία κινήσεων νησης κλπ

      Διαγραφή
    5. Θεόδωρε Μακάριε, είσαι υποστηρικτής της διάκρισης υπέρ των εμβολιασμένων και κατά των ανεμβολίαστων;
      Ευτυχώς, το Συμβούλιο της Ευρώπης σκέπτεται διαφορετικά από σένα.

      Διαγραφή
  14. Mεγαλος ο διχασμός... Να δω πως θα ξεμπλέξουμε τώρα... Και αν θα φανεί ποιος είχε δίκιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν ξέρω πού το είδε το "αντιεμβολιαστικό κίνημα" ο υπογράφων το άρθρο. Εκτός εάν έτσι βαφτίζει πολλούς συμπολίτες μας που είναι πολύ επιφυλακτικοί με ότι τους πλασάρεται με ωμό προπαγανδιστικό τρόπο από τα ΜΜΕ, και δη για ένα φάρμακο που δεν έχει δοκιμαστεί όπως προβλέπεται.
    Και η υπόθεση πάει πολύ πιο μακριά. Εάν συνηγορήσουμε προθύμως στην αξίωση της κάθε κυβέρνησης να κάνει επεμβάσεις στο σώμα μας με οποιοδήποτε ευκαιριακό πρόσχημα, τότε ο καιρός που θα μας επιβληθεί το ΧΑΡΑΓΜΑ δεν είναι πολύ μακριά. Κάποιος μας έχει προειδοποιήσει για αυτό 2000 χρόνια πριν. Δεν παίζει κανείς με αυτά τα θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χριστός Ανέστη. Η αντίθεση με το εμβόλιο στο χώρο της Εκκλησίας είναι ένα επεισόδιο ενός σήριαλ που κρατάει εδώ και ένα χρόνο. Στην αρχή δεν υπάρχει κορονοϊος, αλλά είναι διωγμός της Εκκλησίας. Μετά υπάρχει αλλά είναι γριππουλα και ο στόχος είναι η Θεία Κοινωνία. Όταν άνοιξαν οι εκκλησίες πέρυσι τον Μάιο δεν είχαν να πουν κάτι, αλλά δεν χρειάζεται να πούμε ότι κάναμε λάθος για όσα λέγαμε πριν. Το επόμενο επεισόδιο είναι η μάσκα που ακόμα και δαιμονικη την είπαν. Μετά ολόκληρο θέμα αν κολλάει στο ναο:βλάσφημος οποιος φορά μασκα εντός του ναού. Μετά το εμβόλιο. Τώρα τα SELF TEST. Και έπεται συνέχεια μέσα στην ίδια υπερβολή και καχυποψία. Δηλαδή οποιος το πήρε στραβά από την αρχή έτσι θα συνεχίσει, εκτός κι αν συμβεί και νοσησει κάποιος δικός του ή ο ίδιος, Θεός φυλαξοι. ΣΔ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια, συμφωνώ απόλυτα μαζί σας! Επιτέλους φτάνει η παρανοια!

      Διαγραφή
    2. Υπεραπλουστευτικό το σχόλιό σου 12:38.
      Τα έμπλεξες όλα, τα έβαλες όλα στο μίξερ.
      Ειδικά για τα self test μάθε ότι είναι ιατρική πράξη όπως τόνισε και η ένωση βιοπαθολόγων με ανακοίνωσή της και με δυνητικές παρενέργειες όπως τόνισε η Γαλλική Ακαδημία Ιατρικής αναφερόμενη γενικά στη λήψη επιχρισμάτων από τη μύτη.
      Για τις μάσκες υπάρχουν αντικρουόμενα επιστημονικά στοιχεία.
      Για τα συγκεκριμένα εμβόλια επιφυλάξεις και αντιρρήσεις από κορυφαίους επιστήμονες και ενώσεις.
      Μία συμβουλη:μάθε κάποτε να εγκύπτεις και στην άλλη άποψη.

      Διαγραφή
    3. Στην επιστήμη δεν υπήρξε ποτέ ομοφωνία, εσύ πόσο ήσουν διατεθειμένος να είσαι κλεισμένος στο σπίτι σου, πόσες επιχειρήσεις θα ήσουν διατεθειμένος να θυσιάσεις. Πόσα δις να δώσει το κράτος..... μέχρι να είσαι σίγουρος για όλα τα θέματα που αμφισβητουνται. Και κυρίως πόσους νεκρούς θα αντέχες να έχουμε μέχρι να φτάσουμε στην ουτοπία της απόλυτης βεβαιότητας; παντού ζυγίζουμε το ισοζύγιο τι χάνουμε τι κερδίζουμε. ΣΔ

      Διαγραφή
    4. Προς "ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ" :την παράνοια της τρομολαγνείας και τρομοΰστερίας την έχεις υπ όψιν;

      Διαγραφή
  17. Ότι αποφάσισε η πρώτη εξουσία τα ΜΜΕ ... τέλος δεν θα ξεφύγει κανένας δεν χωράει αντίθετη άποψη . Όποιος αρνήτε να κάνει το μπόλι να βρει τρύπα να κρυφτεί θα υποστεί και τις συνέπειες ή έχουμε δημοκρατία - ελευθερία ή δεν έχουμε τέλος ... ραντεβού για το μπόλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. https://kampanianews.gr/%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B4%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%87%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1-%CE%BC%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CE%B4%CF%85%CE%BF-%CE%B1%CE%BD%CE%AE
    Εξαιρετικά αφιερωμένο στους υπερμάχους του εμβολιασμού με τα συγκεκριμένα εμβόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν έχουμε ούτε κίνημα,ούτε εμπάθεια για κανέναν άνθρωπο ,ο οποίος εμβολιαστηκε.
    Είναι απλό και μη φορτώνετε με εμπάθεια ούτε σα μερικούς που λένε κάνε το εμβόλιο να ησυχάσει η χώρα!
    Γιατί και αυτοί εμεσως πλην σαφώς σπρώχνουν προς τον εμβολιασμό.
    Το εμβόλιο είναι σε πειραματικό στάδιο!
    Και ερευνάται....
    Αυτό ισχύει για όλους,μα,όλους!
    Τι θα πει ερευνάται και ποια η σχέση του με τους ανθρώπους!

    Πολύ απλά,ρίξτε μια ματιά στον προσδιορισμό ενός φαρμακευτικού προϊόντος.
    Θα δείτε μέσα την σύνθεση η οποία αποτελείται από ουσίες!
    Τι μορφή έχει!

    Ποιος είναι ο παρασκευαστής!
    Ποιος ο υπεύθυνος κυκλοφορίας!
    Τι πρέπει να γνωρίζετε για το φάρμακο αυτό,τις γενικές πληροφορίες!
    Τις ενδείξεις!
    Τις αντενδείξεις!
    Τις ειδικές προφυλάξεις κατά την χρήση!
    Τις αλληλεπιδράσεις με άλλα φάρμακα!
    Την δοσολογία!
    Την υπερδοσολογια!
    Τις ανεπιθύμητες ενέργειες!
    Ακόμη αναγράφει κ τι πρέπει να γνωρίζει ο ασθενής για την ημ.ληξεως του προϊόντος!
    Δηλαδή υπάρχει πλήρης έλεγχος ,έλεγχος χρόνων..
    Εδώ, μιλάμε για κάτι που ερευνάται!
    Μπορούμε να έχουμε πλήρη εικόνα?
    Αυτή τη στιγμή όχι!
    Από κάποιους που δεν έκαναν το εμβόλιο θα ησυχάσει η χώρα?
    Και πώς δικαιολογείται αυτοί που έκαναν το εμβόλιο να μπορεί να μεταδίδουν τον ιό?
    Πως δικαιολογούνται σε κάποιους οι παρενέργειες?
    Μας λένε μιαν πεθάνεις αν δεν κάνεις εμβόλιο?
    Και εγώ αυτή την ερώτηση κάνω ,την ίδια ακριβώς κ μάλιστα έχω δει αποτελέσματα θανάτων στην Ευρ.κοινοτητα.
    Μπορεί να απαντήσει κάποιος?
    Όχι!
    Το λοιπόν μένουμε πως το εμβόλιο ερευνάται!
    Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο Θεός να την αναπαύσει 2.05. Έχω πάει σε κηδεία τριών συγγενικών προσώπων που ήταν αρνητές του ιού και του εμβολίου. Από την Μ. Τρίτη φίλος μου αρνητής μάσκας κλπ είναι στο νοσοκομείο. Το δημοσίευμα που μας παρουσιάζεις δεν λέει και τίποτα. Υπάρχουν χιλιάδες που πέθαναν που δεν έκαναν εμβόλιο. Σε αυτά δεν υπάρχει συμψηφισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σκοπός της Κυβέρνησης, όπως έχει διακηρύξει επανειλημμένως, είναι το ποσοστό των εμβολιασμένων να φθάση το 70 % του πληθυσμού, ώστε να λειτουργήση η "ανοσία της αγέλης".
    Αυτό σημαίνει ότι 3.000.000 άνθρωποι θα παραμείνουν ανεμβολίαστοι, ούτως ή άλλως.
    Γιατί αυτοί οι άνθρωποι, που η πλειοψηφία τους θα είναι απολύτως υγιείς, να υποστή κυρώσεις και περιορισμούς, όπως επιθυμεί ο κ. Μακάριος ?
    Και άν συμβή κάτι τέτοιο, υπάρχει το Συμβούλιο της Επικρατείας για να προστατεύση τα δικαιώματα τους, και μετά από αυτό, το Ευρωπαικό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, για να τούς προστατεύση από αυθαιρεσίες της Διοίκησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Στην τηλεόραση είδα ότι σήμερα υπήρξαν 96 νεκροί. Όσοι είναι αντίθετοι στον εμβολιασμό θα συμπληρώσουν σύντομα τον αριθμό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγώ δεν επιθυμώ τίποτα.....απλά επισημαίνω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Παρατηρείται, ότι πεισματικά κάποιοι αρνούνται τον εμβολιασμό για λόγους προστασίας της υγείας, όντας φυσικά απολύτως σεβαστό προσωπικό τους δικαίωμα να προκρίνουν συγκεκριμένα επιστημονικά ή ηθικά ή άλλα δεδομένα που διαθέτουν και λαμβάνουν υπόψη τους, χωρίς να εξετάζεται, στο σχόλιο μου τουλάχιστον, η αξιοπιστία και σοβαρότητά αυτών (των επιχειρημάτων). Επίσης, είναι τιμητικό για τους ιδίους να θέλουν και το καλό της υγείας των άλλων και να τους εφιστούν την προσοχή μπροστά στον -κατ΄ αυτούς- κίνδυνο εκ του εμβολιασμού, ακόμη και με επιχειρήματα του τύπου "Εσύ θα πας να μπολιαστείς μιας και άνοιξε η πλατφόρμα ή Αγαπάς τη Ζωή σου;"
    Αλλά, να είναι ακριβώς οι ίδιοι που μόλις ένα χρόνο πριν, έλεγαν ότι δεν προέχει η υγεία και δεν κινδυνεύουν οι πιστοί και δεν είναι η υγεία το υπέρτατο αγαθό και πως, ούτως ή άλλως, το θέλημα του Θεού θα γίνει και μόνο αν Εκείνος επιτρέψει κάποιοι θα νοσήσουν ή θα αποδημήσουν, ε, συγχωρέστε με, αλλά αυτό με ξεπερνά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δοξάζω τον Θεό που μας έπλασε κατ' εικόνα Του, μας έδωσε λογική και ελευθερία, μας έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξουμε την επιστήμη, και που η επιστήμη προχωράει χάρη στις θυσίες και την εργασία τόσων ανθρώπων, χάρη στην τεχνογνωσία, και έφτιαξαν τόσους τύπους εμβολίων σε τόσο λίγο χρόνο.
    Δοξάζω τον Θεό και γιατί καθώς θα αναπτύσσω αντισώματα θα μπορώ στο μέλλον να συναντηθώ ξανά με ανθρώπους δίχως να κινδυνεύω να τους βάλω σε θανάσιμο κίνδυνο. Δοξάζω που η ανθρωπότητα θα επιβιώσει και δεν θα βιώσει την κατάσταση του Μαύρου Θανάτου που αφάνισε τα 2/3 του πληθυσμού της Ευρώπης.
    Δοξάζω επίσης τον Θεό που χάρη στο εμβόλιο δεν θα γίνω δολοφόνος, και μου χαρίστηκε άλλη μια φορά.
    Γιατί γνωρίζω πολύ καλά, και από προηγούμενους καιρούς, πως το να μη γίνεις δολοφόνος είναι συχνά θέμα τύχης, τόπου και χρόνου, κοινωνικής τάξης κοκ. Ιδίως σήμερα το να μη γίνεις δολοφόνος είναι το να μην έχεις ένα τεράστιο ΕΓΩ και να πιστεύεις ότι τα ξέρεις καλύτερα από γιατρούς και υπεύθυνους και να διασπείρεις τον θάνατο με τις ηλίθιες ιδέες σου και με το ίδιο το κορμί σου, και την αναπνοή σου, έτσι, για το γούστο. Για να συντηρείς τον μύθο ότι είσαι κάτι ξεχωριστό από τον μέσο όρο και γαία πυρί μειχθήτω.
    Εύη Βουλγαράκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μια κοινωνία δεν μπορεί να αφεθεί σε συνθήκες πανδημίες στην ατομική σκέψη και πρωτοβουλία, καλή ή κακή, πρέπει να εμπιστευθεί τους θεσμούς της. Αυτούς που έχει φτιάξει σε ήρεμους καιρούς. Εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τον γιατρό ή πόσο μάλλον τον επιδημιολόγο. Δεν μπορούμε εμείς να σχεδιάσουμε πολιτικές για την προστασία της κοινωνίας. Δεν έχουμε την επιστημονική σκευή για αυτό. Και μια επιστημονική συζήτηση έχει τις προϋποθέσεις της. Το ότι μπορεί κι εμείς να έχουμε πρόσβαση σε κάποια άρθρα ή βίντεο (τα τελευταία τα θεωρώ και εξ ορισμού, από τη φύση τους μη επιστημονικά, διότι δεν χωράει η τεκμηρίωση και εδώ η τεκμηρίωση είναι το παν) και αναζητούμε κάποια ενημέρωση, και εναλλακτική ενημέρωση, δεν σημαίνει ότι μπορούμε να βγάλουμε μόνοι μας επιστημονικά συμπεράσματα. Αυτό είναι μια ψευδαίσθηση του σύγχρονου ανθρώπου. Έχω βρεθεί σε χιλιάδες ψευδοθεολογικές συζητήσεις περί όνου σκιάς, με ανθρώπους που νομίζουν πως τα ξέρουν, διότι έμαθαν κάτι, αλλά τους διαφεύγει πλήρως η συστηματική γνώση και η μεθοδολογία. Θα σε κατατροπώσουν σίγουρα με τα σοφίσματά τους, διότι και η ανοησία είναι ακατανίκητη, και δυστυχώς δεν θα μπορέσεις να ψελλίσεις μήτε καν τις αντιρρήσεις σου, διότι δεν φτάνουν στα αφτιά τους, και δεν υπάρχει καμία βάση συνεννόησης. Είναι πολύ λάθος να νομίζουμε ότι μάθαμε κάτι και άντε γίναμε ειδικοί. Η κοινωνία αυτή για να ξεφύγει από την πανδημία χρειάζεται τα εμβόλια, τέλος. Έτσι επέζησε η ανθρωπότητα και από άλλες φοβερές αρρώστιες που τη βασάνιζαν. Το πριν την πανδημία ή εν μέσω πανδημίας είναι για τους ειδικούς επίσης. Μόνο αυτοί μπορούν να εκτιμήσουν τις σχέσεις κόστους οφέλους. Και όλοι οι ιοί κάνουν μεταλλάξεις, αλλά μεγάλο φάσμα αυτό καλύπτεται από τα υπάρχοντα εμβόλια, ή τα εμβόλια διαρκώς βελτιώνονται και καλύπτουν τις μεταλλάξεις. Δεν είμαστε μόνοι μας στον κόσμο, και αλίμονο αν τα ποσοστά εμβολιασμού μείνουν χαμηλά. Η αρρώστια θα κινείται ανάμεσά μας και θα τρυπώνει, όσες προφυλάξεις και να παίρνουμε. Επίσης, μιλάμε εν μέσω θρήνου για απώλειες ζωών, μιλάμε εν μέσω αφασίας πολλών θρησκευομένων, και ιδίως πνευματικών που την είδαν θεοφόροι, αλλά τελικώς είναι νεκροφόροι, μιλάμε εν μέσω θανάτων ιερέων, μοναχών, μοναζουσών και πολλών χριστιανικών οικογενειών, και δεν πρόκειται για συζήτηση με φυστικάκια στον κήπο. Πρόκειται για συζήτηση που σκοπό έχει να διαφυλάξει τη ζωή. Γι' αυτό δεν ξέρω και τι περιμένει κανείς σε μια συζήτηση που έχει θέμα της την πνευματική ευθύνη πνευματικών ηγετών που οδηγούν το ποίμνιό τους στον θάνατο. Και όταν πολύφερνοι γεροντάδες των Αθηνών που πέθαναν από κορωνοϊό έχουν το προσωπολατρικό τους ποίμνιο από γύρω να μην παραδέχεται το γεγονός, να αποκρύπτει στοιχεία, και να οδηγεί και άλλους στον θάνατο από έπαρση και αμετανοησία. Και όταν έχουμε ενορίες στην Αθήνα που μαντρώνουν μέσα τα πνευματικοπαίδια, κλείνουν και τις πόρτες και μήτε μάσκα μήτε τίποτα (αν και τι να κάνει η μάσκα σε κλειστό χώρο με πολύωρο συνωστισμό!), και λίγο παραδίπλα είναι το αστυνομικό τμήμα και δεν κάνει τίποτα. Αρκετά έχουν παίξει με τις ζωές του κόσμου. Και εγώ σήμερα, που έχω λίγη ταχυκαρδία, πόνο στο χέρι και κόπωση, θα μπορούσα μια χαρά να μην έχω κάνει εμβόλιο, αφού δεν βγαίνω και σχεδόν καθόλου από το σπίτι. Όμως, νιώθω πως το χρωστώ στην κοινωνία και τους γύρω μου, να πάρω κι εγώ το μερίδιο ευθύνης που μου αναλογεί. Λιποταξίες από στρατό, εμβόλια κλπ. ή άρνηση να στείλει κανείς τα παιδιά του στο σχολείο στο όνομα της ατομικής ελευθερίας δεν γίνονται δεκτές. Και την αποθέωση του ατομικού δεν τη βρίσκω καθόλου μα καθόλου χριστιανική.
    Ε. Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή