Σάββατο 31 Ιουλίου 2021

ΕΜΒΟΛΙΟ ΚΑΙ … ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ!!! - π. Τιμόθεος Γ. Παπασταύρου

ΕΜΒΟΛΙΟ ΚΑΙ … ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ!!!

Δὲν κατηγορῶ ὅλους ἐκείνους ποὺ ἔκαναν τὸ ἐμβόλιο. Θὲς διότι "πείσθηκαν" περὶ τῆς ἀποτελεσματικότητός του, θὲς διότι ἀπειλήθηκαν, θὲς διότι δωροδοκήθηκαν, θὲς διότι ... !

Ἐκεῖνο ὅμως ποὺ θέλω νὰ κατηγορήσω, εἶναι, ἡ προσπάθεια ὅλων αὐτῶν, νὰ πείσουν καὶ ἄλλους, ἔστω καὶ ἂν εἶναι τόσες οἱ κραυγὲς τῆς ἀγωνίας, γιὰ τὶς τόσες ἐκτρώσεις ποὺ ἤδη ἔγιναν, ἀλλὰ καὶ ποὺ εἶναι ... προγραμματισμένες, προκειμένου νὰ ὑπάρχῃ τὸ ἐμβόλιο!

Ὕστερα ἀπὸ ὅσα ἐδιάβασα ... ὄχι ἀπὸ τυχαίους καὶ ἀνωνύμους, ἀλλὰ ἀπὸ ἐπωνύμους γιατροὺς κάθε εἰδικότητος, προσωπικῶς δὲν πρόκειται νὰ ἐμβολιασθῶ! Εἰδικῶς, στὴν πληροφορία, ὅτι θὰ πρέπῃ νὰ ... σκοτωθοῦν μικρὰ παιδάκια, προκειμένου ἐγώ νὰ προφυλαχθῶ (;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;) ἀπὸ ἐνδεχομένη νόσηση, ... προτιμῶ νὰ νοσήσω!

Εἶμαι ἱερέας καὶ θέλω τὴν ἱερωσύνη μου ... ΑΚΗΛΙΔΩΤΗ, χωρὶς συνειδησιακὰ βάρη!

Δὲν κρίνω κανέναν!

Δὲν συγκρίνομαι μὲ κανέναν!

Δὲν πρόκειται νὰ συστήσω σὲ κανέναν νὰ ἐμβολιασθῇ!

Ἐκτὸς καὶ μὲ πείσουν, ὅτι .... ὅλα ὅσα καταγγέλουν διὰ τὰ ἐμβόλια τοῦτα καὶ κυρίως γιὰ τὶς ἐκτρώσεις, εἶναι ἀνυπόστατα!

Ἤδη κατηγορήθηκα σὰν ἀντιεμβολιαστὴς πρὶν ἀκόμη ... γίνω, ἐξ αἰτίας τῆς "ἀνοικτῆς ἐπιστολῆς μου στὸν Πρωθυπουργό" !!! Τώρα ὰς τὸ κάνουν ... δὲν μὲ ἐνδιαφέρει!

Δὲν φοβήθηκα μήπως καὶ πεθάνω ἢ πάθω κάτι ἄλλο!

Φοβοῦμαι ὅμως τὴν ἀπολογία μου πρὸ τοῦ ἀδεκάστου Κριτοῦ!

Παρακαλῶ γονυπετῶς τὴν Ἐκκλησία μας καὶ δὴ τὰ μέλη τῆς Δ.Ι.Σ. νὰ ἐπανεξετάσουν ἐνδελεχῶς τὸ θέμα τῶν ἐμβολίων, διότι, ΕΑΝ ΕΥΣΤΑΘΟΥΝ ΟΣΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΣΧΕΣΕΩΣ ΤΟΥΤΩΝ ΜΕ ΤΑΣ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ, ... ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ!

 Ἀρχιμ. Τιμόθεος Γ. Παπασταύρου
Ἱεροκῆρυξ Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πατρῶν

 

51 σχόλια:

  1. Σεβαστέ μου π. Τιμόθεε. Κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος, ο Χριστιανός όμως την ελευθερία την ζει στην Εκκλησία. Οι Πατέρες μας λένε να κάνουμε υπακοή στην Εκκλησία και όχι στις προσωπικές μας θέσεις. Η Εκκλησία δια της Ιεράς Συνόδου έχει μιλήσει. Υπάρχουν κάποιοι που δεν κάνουν υπακοή εις αυτή. Όλο και περισσότερο διαπιστώνω γιατί έγιναν τα σχίσματα στην Εκκλησία και το πώς ακόμα και σήμερα σχίζουν την ενότητα της.
    Θα κλείσω με παραινέσεις του Αγίου Πορφυρίου:
    «Για να διατηρήσουμε την Ενότητά μας, θα πρέπει να κάνουμε υπακοή στην Εκκλησία, στους Επισκόπους της. Υπακούοντας στην Εκκλησία, υπακούουμε στον ίδιο τον Χριστό. Ο Χριστός θέλει να γίνουμε μία ποίμνη με ένα ποιμένα. Να πονάμε για την Εκκλησία. Να την αγαπάμε πολύ. Να μη δεχόμαστε να κατακρίνουν τους αντιπροσώπους της. Στο Αγιον Όρος , το πνευμα που έμαθα ήταν Ορθόδοξο, βαθύ, άγιο, σιωπηλό, δίχως έριδες, δίχως καυγάδες και χωρίς κατακρίσεις.»
    «Αν δεν έχης υπακοή, δεν έχεις την Χάρη του Θεού. Η έλλειψη υπακοής οφείλεται στον εγωισμό και την φιλαυτία. Στην ταπείνωση και την υπακοή βρίσκει ο άνθρωπος την αληθινή ελευθερία.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα περι υπακοής έχουν κουράσει ...Δλδ όταν έρθει ο Αντίχριστος αν η επίσημη εκκλησία προσκυνήσει και μας προτρέψει να το κάνουμε, εμείς θα υπακούσουμε ;;

      Διαγραφή
    2. Η υπακοή ποτέ δεν είναι απροΰπόθετη κε ιστολόγε.
      Αυτό προφανώς το γνωρίζεις.

      Διαγραφή
  2. ΜΕ αυτούς που παίρνετε στο λαιμό σας και σας ακολουθούν τυφλά, τι θα γίνει αν αρρωστήσουν και πεθάνουν; Θα λειτουργήσετε μετά πάλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ μου Αναστάσιε γιατί ενώ είστε πνευματικός άνθρωπος, συνεχώς εσείς και άλλοι πολλοί επικαλείσθε την "υπακοή" ως αναγκαίο συστατικό του Χριστιανού, ενώ ξέρετε ότι αυτή ισχύει με προϋποθέσεις, και όχι απροϋπόθετα. Ώς παράδειγμα σας δίνω τον άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή όπου δεν "υπήκουσε" όπως λέτε τόσο στον αιρετικό Πατριάρχη όσο και στον Αυτοκράτορα για την αίρεση του μονοφυσητισμού. Όμως αγίασε παρά την μη υπακοή του. Αντίστοιχα υπάρχουν και άλλα πολλά παραδείγματα. Γιατί λοιπόν μετά τα παραπάνω συνεχίζετε να επικαλείστε την υπακοή συνεχώς, και μάλιστα όταν απευθύνεστε σε ένα πολυμαθή και άξιο ιερέα, ενώ αυτή δεν ισχύει όταν αφορά δογματικά θέματα. Και ο εν λόγω ιερέας επικαλείται τέτοιο θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δογματικό θέμα το εμβόλιο;
    Σοβαρά το λέτε ή από κεκτημένη ταχύτητα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προτού διαμαρτυρηθεί κανείς και φέρει αντεπιχειρήματα καλό είναι,ιδιαίτερα αν πρόκειται όπως εδώ περί εμβολίων να τα στηρίζει(με ΕΓΚΥΡΑ πορίσματα ερευνών) για να έχουν και αξία...αλλιώς μια τρύπα στο νερό...

    Τι σημαίνει" Ὕστερα ἀπὸ ὅσα ἐδιάβασα ... ὄχι ἀπὸ τυχαίους καὶ ἀνωνύμους, ἀλλὰ ἀπὸ ἐπωνύμους γιατροὺς κάθε εἰδικότητος" η αναφορά αυτή δεν είναι επαρκής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είμαι από Καλαμαριά. Η θυγατέρα μου άκουσε τον πνευματικό της από το άγιο Όρος και δεν έκανε εμβόλιο. Τώρα είναι στο νεκροταφείο. Ο πόνος μας δεν λέει να μαλακώσει. Ο γαμπρός μου είναι μόνος με δύο παιδιά. μαζί με αυτόν βολοδέρνουμε η μάνα του και εγώ. Ο πνευματικός της συνεχίζει την ζωή του. Όταν πήγα να τον βρω μου είπε ‘’έτσι ήθελε ο Θεός, την αγαπούσε και την πήρε κοντά του’’ τέτοια αγάπη να μας έλειπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό που δεν καταλαβαίνει ο π. Τιμόθεος είναι οτι δε θανατωθηκαν τα εμβρυα επί τούτου. Αλλα επειδή ούτως ή άλλως θανατωνονται εμβρυα και σε αυτό δεν ευθυνεται ο π. Τιμόθεος αλλά η ελευθερια των ανθρωπων οσο και αν μας ποναει αυτό!!! ο Θεος το σέβεται μη το ξεχνάμε!!1 Λοιπον κάποια κυτταρα απο αυτά χρησιμοποιούνται σε ερευνες και οχι μονο τωρα ουτε μονο στα εμβόλια. Απλα δεν το ξερουμε για τα άλλα ή δε μας νοιάζει... Ειναι πάντως αν διαβασει μια συζητηση παλια και εν εξελίξει για το ζητημα της χρησης κυτταρων απο εκτρώσεις. Δεν ειδα τον π Τιμόθεο αλλοτε να διαμαρτυρεται. Διαβάστε Πάτερ και η παρασύρεσθε απο δηθεν επιστημονες τυπου facebook!!!! Επίσης αν νομίζετε οτι θα παραδώσετε ακηλίδωτη ιερωσύνη στον Κυριο sic είσαστε νομίζω βαθιά νυχτωμένος!!!! συγγνωμη για την έκφραση αλλα χαριτολογώντας το λέω. Ο Κυριος μας σώζει εμείς ....δεν.... bro+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ας πέσουν οι μάσκες όχι αυτές οι ιατρικές αλλά των ιερέων που τις φορούν ανάλογα με την περίσταση.
    Ο αγ. Μάξιμος έκανε αγώνα κ. Ιωαν. αλλά δεν μνημόνευε κανένα από αυτούς που θεωρούσε ως ενόχους.
    Ο π. Τιμόθεος αφού γράφει τα όσα πιστεύει υπογράφει ως Ἱεροκῆρυξ Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πατρῶν με πλάγιο τρόπο κατηγορεί μνημονεύει τον Μητροπολίτη του και κατά επέκταση την λανθάνουσα Σύνοδο.
    Το λοιπόν αν θέλει να είναι καθαρός να παραιτηθεί από την Μητρόπολη Πατρών, να μην παίρνει μισθό, να μην Λειτουργήσει με όσους κάνουν ‘’υπακοή’’ στον Μητροπολίτη που διάβασε την Εγκύκλιο.
    Δεν του λέω να βγει εκτός Εκκλησία αλλά να μην συμμετέχει σε όσα πιστεύει ως αμαρτήματα.
    Αν δεν το πράξει αυτό για μένα άλλα γράφει και άλλα κάνει. Δηλαδή είναι διπλωμάτης.
    Είμαι ένας κληρικός που δεν έλαβε για την ιεροσύνη του ούτε δεκάρα τσακιστή από το κράτος αλλά παραμένει σε υπακοή στο μοναστήρι του και όχι στο διαμέρισμά του.
    π. Νεόφυτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υποθέτουμε ότι έχει κυτταρικές μεμβράνες εκτρωμένων εμβρύων,ως ορθόδοξοι χριστιανοί και όχι ανθρωποφάγοι θα πρέπει να το κάνουμε κύριε Αναστάσιε , όταν η έκτρωση είναι αμάρτημα έκτος αν έπαψε να είναι και υιοθετούμε την άποψη της πολιτείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό θα ήταν ο π. Τιμόθεος να μας τα πει με ευθύτητα ως Ιερέας και όχι ως δικηγόρος. Ρίχνει της μπηχτές του στον κούτουπο και όχι ως μαχητής υπέρ των ιδεών του. Ξεκινά με το δεν κατηγορώ και μετά ποτάμι τα δήθεν υποθετικά τα οποία πιστεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το φυλλάδιο τής Συνόδου προς τον λαό,στην απάντηση της ερώτησης περί εμβρύων, αναφέρει ότι δεν περιέχει το εμβόλιο ιστό εμβρύου αλλά κάποια ουσία η οποία αφαιρείται μετά... δηλαδή όχι Γιάννης αλλά Γιαννάκης..... προσυπογράφω τα όσα λέει ο π. Τιμόθεος....Εν προκειμένω η "ανυπακοή "δεν είναι στην εκκλησία , αλλά στον υπουργό υγείας ο οποίος διά τής Συνόδου προτρέπει στον εμβολιασμό.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οπότε θέλουμε θυμόμαστε και τους Αγίους κατά το συμφέρον μας... Ο Θεός να ελεήσει. Χαίρε Αναστάσιε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπακοή στην αυτόνομη θεολογικά εκκλησία καί όχι στην εξαρτώμενη από τα υπουργεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Προσυπογράφεις 3.11 αλλά δεν υπογράψεις με ονοματεπώνυμο ούτε μας εξηγείς επιστημονικά τα όσα προσυπογράφεις. Το συμπέρασμα δεν γνωρίζει τι υπογράφεις. Είσαι ανίδεος επί του θέματος.
    Το αν δεν κάνει εμβόλιο ο π. Τιμόθεος είναι προσωπικό του θέμα. Γιατί το κοινοποιεί; Υποθέτω ότι έχει πτυχίο Θεολογίας και όχι ιατρικής ή φαρμακευτικής. Να παραμένει στα χωρικά του ύδατα και να μην προκαλεί ανακατωσούρα με τις φαντασιώσεις του.
    Παναγιώτης Μαρκόπουλος
    Δρ. Φαρμακευτικής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. π. Μάρκος Κριεζής31 Ιουλίου 2021 στις 6:13 μ.μ.

    Οι χιλιάδες ρασοφόροι (αρχιερείς, ιερείς, διάκονοι, μοναχοί, μοναχές) που το έκαναν το εμβόλιο στον κόσμο όλο. Τα εκατομμύρια των πιστών που το έκαναν στην Ελλάδα, μαρτυρούν τα εντελώς διαφορετικά από αυτά.
    Οι δημόσιες αυτές δηλώσεις σας παρασύρουν κόσμο. Στην ιερά προσκομιδή αύριο θα σας μνημονεύσω, όπως και στην Αγία Αναφορά ώστε ο Παράκλητος να σας φωτίσει και από το σκοτάδι να επιστρέψτε στο Φως.
    π. Μάρκος Κριεζής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το καλύτερο θα ήταν πλήρης χωρισμός εκκλησίας και κράτους, πλήρης αποδέσμευση χωρίς μισθοδοσία από το κράτος, τότε θα ήταν ο κλήρος ελεύθερος χωρίς την θηλιά στο λαιμό. Αυτό ίσως θα έπρεπε να είχε γίνει χρόνια πριν τώρα πλέον είναι αργά.Σωστά αναφέρθηκε στα σχόλια ότι όποιος διαφωνεί θα πρέπει να σταματήσει να μνημονεύει και να πάψει να μισθοδοτείται από την πολιτεία τότε θα είναι δίκαιος με όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Από αυτό κρίνει κάθε πιστός την ποιότητα των θεολόγων και αυτών που διδάσκουν τα λόγια του Ευαγγελίου. Δεν περιμένω τίποτα και από πουθενά…. δεν υπάρχει Σύνοδος Ιερά ούτε Μητρόπολη για να επέμβουν δραστικά. Στο όνομα ελευθερία του λόγου μπορεί να αυθαιρετεί κάθε υπάλληλος ιερέας στις αποφάσεις των προϊσταμένων του.
    Μπάχαλο μεγάλο δεν υπάρχει άλλο σαν αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όσα γράφει ο πατήρ Τιμόθεος για τις κυτταρικές σειρές δείχνουν ότι έχει μαύρα μεσάνυχτα για το θέμα και είναι κρίμα να τα δημοσιεύει και μάλιστα τόσο βαρύγδουπα.
    Κανένα έμβρυο δεν σκοτώνεται για να φτιάξουμε εμβόλια. Τα κύτταρα αυτά που πάρθηκαν κάποτε από ένα ήδη εκτρωμενο έμβρυο και έκτοτε πολλαπλασιάζονται με τεχνητό τρόπο στα τρυβλία πέτρι για να χρησιμοποιηθούν σε διάφορες επιστημονικές έρευνες είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτά που γράφει ο πατήρ Τιμόθεος.
    Επίσης καλό θα ήταν να γνωρίζει ότι για τα περισσότερα φάρμακα από αυτά που αγοράζει στο φαρμακείο το πρώτο στάδιο κλινικών δοκιμών για να δούμε αν είναι ασφαλή το κάναμε σε κυτταρικές σειρές. Μήπως να σταματήσεις να τα αγοράζει και όλα αυτά;
    Έλεος πια με την παραπληροφόρηση!
    Με τιμή
    Γιώργος Μαρκάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Διαφωνώ με τα όσα γράφει ο π. Τιμ. Παπασταύρου.
    Αν δεν γνωρίζει ας ρωτούσε να μάθει.
    Δεν μπορεί να γράφει δημόσια συνωμοσιολογίες οι οποίες πλήρους την Εκκλησία.
    Αρχιμ. Ιγνάτιος Παπασπύρου
    Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γουστάρω αρχαιοπρεπή ορθογραφία με η και υπογεγραμμένη. Αυτά είναι που δίνουν κύρος στο γραπτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φοβοῦμαι ὅμως τὴν ἀπολογία μου πρὸ τοῦ ἀδεκάστου Κριτοῦ!

    Άρα και τους θανάτους όσων σας υπακούσουν και δεν εμβολιαστούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συνωμοσιολογίας το ανάγνωσμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπράβο κ. Μαρκάκη!
    Ν αγιασει το στόμα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Επιτέλους μια φωνή με ουσία όπως αυτή του κ. Μαρκάκη. Δεν μπορούν να παραπληροφορούν άνθρωποι που δεν γνωρίζουν. Ας ρωτήσει ο κληρικός αυτός ένα γιατρό ερευνητή, ένα χημικό, ένα φαρμακοποιό. Και μετά να δω πόσα αχλάδια πιάνει ο σάκος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή



  25. Από τη στιγμή που υπάρχουν γιατροί που έχουν αντίθετη ἀποψη με το εμβόλιο, έχουν δίκιο οι Ιερείς που εκφράζονται αρνητικά για τα εμβόλια, άλλωστε κανένας δεν μπορεί αποδείξει την αποτελεσματικότητά τους.
    Κάνεις εμβόλιο και κολλάς κορωνοϊο και το περνάς ελαφρά, πώς είναι σίγουρο ότι οφείλεται στο εμβόλιο; Γιατί και άλλοι πολλοί κόλλησαν κορωνοιό και το πέρασαν ελαφρά χωρίς να κάνουν εμβόλιο.
    Παρόλα τα εμβόλια τα κρούσματα αυξάνονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Όλη η σκασίλα μας ήταν αν το έκανες ή αν δεν το έκανες. Δεν μας νοιάζει. Δεν είσαι κάποιο δημόσιο πρόσωπο. Δεν είσαι κάποιος επιστήμονας της ιατρικής. Είσαι από το σωρό που λένε ότι θέλουν για να αποκτήσουν δημοσιότητα. Κρίμα στον διαχειριστή που σε ανάρτησε. Κρίμα και στον προϊστάμενό σου που δεν σε απομάκρυνε.
    Οι λόγοι που επικαλείσαι είναι ψέματα, φαντασιοπληξίες, συνωμοσιολογίες …….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπογράφεις ως Ιεροκήρυκας.
    Πότε σε διόρισε η Ιερά Σύνοδος Ιεροκήρυκα;
    Σε ποιο ΦΕΚ λέει ότι διορίσθηκες Ιεροκήρυκας;
    Γνωρίζεις την διαδικασία που λαμβάνει κάποιος κληρικός την θέση του Ιεροκήρυκα σε μια Μητρόπολη;
    Πότε ο Μητροπολίτης σου υπέβαλε τα χαρτιά σου;
    Σταματήστε όλοι σας την καπηλεία του τίτλου και της θέσεως του Ιεροκήρυκα ιεράς Μητροπόλεως.
    Η Μητρόπολη Πατρών έχει όπως δηλώνει 2 Ιεροκήρυκες.
    Εσένα σε έχει ως Θείον Κήρυγμα και στο τέλος γράφει «καί οἱ θεολόγοι κληρικοί.»
    Είστε αναπληρωτής Γραμματέας του Επισκοπικού Δικαστηρίου.
    Υπεύθυνος αντιαιρετικής δράσης.
    Αν είσαι Ιεροκήρυκας γράψε μας τα σχετικά.

    Ιεροκήρυκας διορισμένος υπό της Ιεράς Συνόδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πάτερ, την σκέψη σας κρατήστε για τον εαυτό σας. Δεν έχετε σοβαρή και επαρκή ενημέρωση. Πώς μιλάτε με τέτοια σιγουριά; Είναι δυνατόν να λέτε άλλα από το δεσπότη; Ο λαός νιωθει σύγχυση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Έχουμε χάσει πια τον στόχο μας που είναι ο Χριστός κ ο Σταυρός Του κ χωρίστηκαν σε χριστιανους εμβολιασμένους κ Χριστιανους πολεμιους του εμβολίου. Τρωγόμαστε μεταξύ μας. Πάτερ Τιμόθεε με όλο τον σεβασμό στο πρόσωπό σας, σας έχουμε συνηθίσει να ασχολείστε με πνευματικά θέματα. Τις τελευταίες ημέρες όμως που εσείς προσωπικά πειστηκατε ότι το εμβόλιο είναι κακό, προσπαθειτε με ένα σωρό αναρτήσεις σας να πεισετε κ όσους σας διαβάζουν. Κουραστήκαμε νομίζω όλοι να βομβαρδιζομαστε από τις θεωρειες υπέρ κ κατά του εμβολίου. Χάνουμε τον Χριστό κ από αυτόν έχουμε ανάγκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Nτροπή και αίσχος σε εκείνους τους σχολιαστές που γράφουν κατά τρόπο επιεικώς αήθη για τον εκλεκτό ιεροκήρυκα που κοσμεί με την εν γένει παρουσία του την τοπική Εκκλησία των Πατρών.
    Ούτε το σχήμα του δεν σεβάστηκαν.
    Έδειξαν πανηγυρικά το "ήθος" τους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αφού μίλησε πρώτος άλλος σχολιαστής, θα το πω κι εγώ. Θλίβομαι από τη φτήνια και την εμπάθεια ορισμένων εκ των σχολίων, και μάλιστα ορισμένων υπογεγραμμένων υπό ιερατικών ονομάτων και οφφικίων, αληθών ή ψευδών ουκ οίδα, Κύριος οίδε.

    Δυστυχώς ο διχασμός μας είναι ακραίος, και το κατά κεφαλήν επίπεδό μας αποδεικνύεται για τα πανηγύρια. Για κλωτσιές.

    Δοξάζω το Θεό που η ενορία μου δεν έχει χωριστεί σε μασκομάχους, μασκολάτρες, εμβολιομάχους και εμβολιολάτρες. Ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι, τουλάχιστον εμείς σε τούτον δω το μικρό τόπο - και σε άλλους μικρούς τόπους, δεν μπορεί νά 'μαστε οι μόνοι - και ελπίζω ο Θεός να μας λυπηθεί όλους και να επέμβει σύντομα γιατί πάμε απ' το κακό στο χειρότερο και το βαρέλι δε φαίνεται νά 'χει πάτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Την καλύτερη απάντηση στα όσα γράφει ο Αρχιμανδρίτης Τιμόθεος Παπασταύρου την δίνει σε σχετικό του άρθρο ο Θεολόγος-συγγραφέας κ. Αθανάσιος Κοτταδάκης

    Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ
    ΚΑΙ ΟΙ … «ΣΩΣΤΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ»
    https://anastasiosk.blogspot.com/2021/07/blog-post_874.html

    καθώς και ο πρωτοπρεσβύτερος π. Βασίλειος Θερμός ιατρός και θεολόγος, Καθηγητής

    Εκκλησία και πανδημία: η επόμενη μέρα. Ή μήπως, η επόμενη νύχτα; - π. Βασίλειος Θερμός
    http://anastasiosk.blogspot.com/2021/05/blog-post_22.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Όταν αυτός 10,49 δεν σέβεται το σχήμα των Αγίων Αρχιερέων των συγκροτούντων την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος οι οποίοι έχουν κάνει το σχετικό εμβόλιο που κατά τον π. Τιμόθεο δεν φοβούνται «τὴν ἀπολογία πρὸ τοῦ ἀδεκάστου Κριτοῦ!» το ίδιο θα ισχύει και για τον Μητροπολίτη του αν το έχει κάνει δεν το γνωρίζω, γιατί θα πρέπει να σεβαστώ το σχήμα του π. Τιμοθέου που είναι ιερέας και όχι Αρχιερέας. Το «ντροπή και αίσχος» έχει άλλο παραλήπτη ο οποίος όχι δεν διαθέτη «ήθος» μα ούτε σεβασμό στους ανθρώπους που με τα άκριτα λόγια του θα παρασύρει.
    Σέβομαι τον χώρο εδώ και σταματώ. Σέβομαι την ιεροσύνη και σταματώ. Σέβομαι τον κληρικό που δεν με σεβάστηκε και σταματώ. Η υπομονή έχει και τα όριά της και η υπακοή στον πνευματικό μου να καλύπτω τα των ιερέων κάπου έχει σύνορα.
    Ένας εμβολιασμένος που άκουσε την φωνή της λογικής και την προτροπή της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ και όχι του παπαδαριού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κατάφεραν οι Νεοταξίτες την διχόνοια ημών τών χριστιανών καί είναι ακόμα η αρχή.ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αχ !!! όλοι μας πρόδωσαν κατά τον παπα Τιμόθεο αφού και ο Πατριάρχης Αντιοχείας έστελε Ευχαριστήρια επιστολή προς τον Μακαριώτατο Πατριάρχη Μόσχας και πασών των Ρωσιών κ.κ. Κύριλλο για την συμβολή του στην αποστολή παρτίδας του Ρωσικού εμβολίου κατά του κορωνοϊού «Sputnik-V» στον Λίβανο, απέστειλε ο Μακαριώτατος Πατριάρχης Αντιοχείας κ.κ. Ιωάννης Ι’.
    Μεταξύ άλλων, η επιστολή του Πατριάρχη Αντιοχείας αναφέρει:

    «Θα θέλαμε να Σας εκφράσουμε την ειλικρινή μας ευγνωμοσύνη για όλες τις προσπάθειες που καταβάλλετε για να βοηθήσετε τους αδελφούς σας στην Ορθόδοξη Εκκλησία της Αντιοχείας. Οι σχέσεις που συνδέουν τις Εκκλησίες μας εκδηλώνονται πλήρως και μεταφράζονται στη γλώσσα της δράσης. Με αυτήν την επιστολή, θα ήθελα να ευχαριστήσω την Μακαριότητα Σας για την βοήθεια που μας στείλατε με την μορφή του εμβολίου Sputnik, η οποία ήταν μια πραγματική έκφραση της ανησυχίας Σας και του γεγονότος ότι είστε κοντά στην Εκκλησία μας εν μέσω αυτής της δυσάρεστης δοκιμασίας που αντιμετωπίζει ολόκληρος ο κόσμος, ο οποίος υποφέρει από το βαρύ φορτίο της πανδημίας του κορωνοϊού.»

    Που πάει η κοινωνία, που πάει!!!! το είχε πει στην ταινία «Η ωραία των Αθηνών» του Νίκου Τσιφόρου ο Βασίλης Αυλωνίτης δεν υπάρχει «πνεύμα και ηθική»!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Θες διότι " πείσθηκαν", θες διότι απειλήθηκαν,θες διότι δωροδοκήθηκαν..
    Για ποιο λόγο θα πρέπει να ανήκω σε αυτές τις κατηγορίες ( αλήθεια πώς διαπιστώθηκαν;), έχοντας κάνει το εμβόλιο σεβαστε μου π. Τιμοθεε; Κατά τα άλλα συμφωνώ απολύτως με τον Γ. Μαρκάκη και με όσους σχολιαστές κινούνται στην ίδια γραμμή.
    Με σεβασμο
    π. Παναγιώτης Ρόδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Έργο του πνευματικού δεν είναι να προτρέπει ή να αποτρέπει από εμβόλια!

    Έργο του να διαμορφώνει ελεύθερους και υπεύθυνους πνευματικούς ανθρώπους εν Χριστώ.

    Όχι οπαδούς που άγονται και φέρονται από την ημιμάθεια, τις εμμονές, τις ιδεοληψίες και τα συμπλέγματα του κάθε "γέροντα".

    Όχι, πάτερ μου, δεν σας ρωτήσαμε για το αν θα κάνουμε το εμβόλιο. Έχουμε τον γιατρό μας και την κρίση μας.

    Κοπάδια ποιμενομένων, με φοβίες και ενοχές, συνωστίζονται πίσω από "γεροντάδες" εκχωρώντας την ελευθερία και την ευθύνη που τους χαρίστηκε.

    ...Για το ποιόν/α θα παντρευτούν, για το πού θα πάνε διακοπές, για το αν και πόσα παιδιά θα κάνουν, για το ποιο αυτοκίνητο θα αγοράσουν, τώρα, και για το εμβόλιο!

    Πόσα τραύματα και δράματα μέσα στην Εκκλησία από την καθοδήγηση και τον ευνουχισμό σεβάσμιων "γερόντων", εξόφθαλμα ανεπαρκών, οι οποίοι απολαμβάνουν αφειδώς αναγνώριση, τιμές, χειροφιλήματα, εξυπηρετήσεις,δώρα, χρήματα, τραπεζώματα... και υποψία αγιότητας.

    Δεν ενοχλεί διόλου η ανεπάρκειά τους όταν συνοδεύεται από επίγνωση και ταπεινό εκκλησιαστικό φρόνημα. Ενοχλεί κα προκαλεί η υπεροψία που ντύνεται "ευσέβεια" και "χαρίσματα" και ασκεί έλεγχο στις συνειδήσεις, τις ψυχές, το σώμα και τις... κρεβατοκάμαρες των πιστών.

    Κρίμα κι άδικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Άστοχες οι δηλώσεις σας αυτές π. Τιμόθεε. Πάνω στον ζήλο ή τον φανατισμό σας κάνατε λάθος. Τώρα πως θα νιώθουν τα πνευματικά σας παιδιά;
    Σας εκλιπαρώ να αναγνώστε το άρθρο του π. Δανιήλ Αεράκη (όχι τυχαίου κληρικού) «Γιατί ἐσύ ὑποχρεώνεις;» γιατί πάτερ μου, μου περνά στο μυαλό, ότι με αυτό διαφαίνεται μια υποχρεωτική γραμμή στα πνευματικά σας παιδιά και σε αυτούς που σας έχουν ως πρόσωπο εμπιστοσύνης.
    Εγώ δεν απαντώ. Σιωπώ σε ερωτήσεις που έχουν σχέση με ιατρικά. Πως μπορώ να απαντήσω σε κάποιον για μεταμόσχευση καρδιάς; Η άλλα παρεμφερή.
    π. Ανδρέας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @10:49
    Δεν ξέρω αν είσαι κατά σάρκα συγγενής ή πνευματικοπαίδι του π. Τιμοθέου αλλά θα ήθελα να σου πω τα εξής:
    1. Όπως κρίνει και μάλιστα ΑΙΧΜΗΡΟΤΑΤΑ ο π. Τιμόθεος έτσι μπορεί και να κριθεί. Ως κληρικός δεν είναι στο απυρόβλητο
    2. Για την ταμπακιέρα θα μας πεις κάτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τα περι "ιεροκήρυκα" θα τα απαντήσει ο π. Τιμόθεος;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πού τον είδες τον αήθη τρόπο;
    Γ. Βερόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πανοσ. π. Τιμόθεε Παπασταύρου όταν φοιτούσα στο Εκκλησιαστικό Πατρών εκκλησιαζόμουν στην Παντάνασσα. Είχα εξομολογηθεί στην Πάτρα στον π. Γεώργιο Παπασταύρου. Ήταν ευγενικός και σοφός σε ζητήματα πνευματικά. Με βοήθησε στην ζωή μου με τις διδαχές του. Εσάς σας γνώρισα ως λαικό εις την Ζωή.
    Τώρα γράψατε «Δὲν κατηγορῶ ὅλους ἐκείνους ποὺ ἔκαναν τὸ ἐμβόλιο. Θὲς διότι "πείσθηκαν" περὶ τῆς ἀποτελεσματικότητός του, θὲς διότι ἀπειλήθηκαν, θὲς διότι δωροδοκήθηκαν, θὲς διότι ... !»
    Είναι σωστό να λέτε ότι εμείς οι κληρικοί που κάναμε το εμβόλιο απειληθήκαμε ή δωρισθήκαμε; Γράψτε κάτι με αποδεικτικά στοιχεία. Διαφορετικά εν σεβασμό θα σας αποκαλέσω συκοφάντη.
    π. Παναγιώτης Τσέρμπος

    ΑπάντησηΔιαγραφή



  43. εκ του στόματός σου κρινώ σε πονηρέ δούλε, λέει ο Χριστός,
    τα σχόλια είναι καθρέφτης της ψυχής, ιδιαίτερα όταν σχολιάζουν το ράσο, μην κατηγοράτε τους παπάδες γιατί βάζετε φωτιά και καίγεστε λέει ο Πατροκοσμάς

    Ο π. Τιμόθεος είπε απλά την αποψή του, όπως και οι σχολιαστές λένε την άποψή τους, εφόσον το εμβόλιο σε προφυλάσσει, γιατί εμβολιασμένοι νοσηλεύονται στη ΜΕΘ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Το επίπεδο του blog και η κρίση του ιστολόγου για τα προς δημοσίευση σχόλια είναι πράγματι πολύ χαμηλό. Παρενέργεια του εμβολίου;
    Ε.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Θα έλεγα το ίδιο για την φιλοξενία της δημοσιεύσεως αυτής Ε.Α. η οποία μπάζει και επιστημονικά και θεολογικά και από ανθρωπιά.
    Ο Ιστολόγος για να κρατήσει το μπλοκ ψηλά και όχι χαμηλά θα πρέπει πολλά από όσα λαμβάνει να τα αφήνει στην μόνιμη αναμονή. Η δημοκρατικότητά του δεν ωφελεί. Αυτό δεν είναι παρενέργεια του εμβολίου αλλά της ΑΓΑΠΗΣ που έχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αναρωτιέμαι αλήθεια, ο π.Τιμόθεος και άλλοι γνωστοί κληρικοί εκεί στην Πάτρα έχουν ή δεν έχουν Επίσκοπο; Και είναι ή δεν είναι γι αυτούς εις ¨τύπον και τόπον Χριστού;"-Ιγνάτιος Θεοφόρος. Και με αυτά τα τερτίπια τους αμφισβητούν ή όχι τον και τα του Επισκόπου τους; Κι από κει τη σύνολη Ιεραρχία; Και το χειρότερο για να μην επαναλάβω του Αγιορείτη Ιβηρίτη Γέροντα ότι τα τοιαύτα μυρίζουν "πανδημία θράσους", και άλλα τινά, να ρωτήσω όμως, αδελφέ μου, πώς Λειτουργούν-Ιερουργούν στο όνομά του;-"Εν πρώτοις μνήσθητι Κύριε του Αρχιεπισκόπου ημών Χρυσοστόμου". Μην τρελαθούμε δηλαδή. Αθανάσιος Κοτταδάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πρέπει να έχη κανείς ευρύ πνεύμα και ταπεινό φρόνημα, για να καταλάβη ότι υπάρχουν Επίσκοποι, που θεωρούν τους Ιερείς Συμπρεσβυτέρους τους και όχι άβουλους υποτακτικούς, και αφήνουν σε αυτούς περιθώριο να αναπτύξουν την προσωπικότητα τους και τις απόψεις τους, χωρίς τον φόβο ποινών και διώξεων.
    Δόξα τω Θεώ στην Πάτρα υπάρχει, όπως φαίνεται, τέτοιος Επίσκοπος με αγάπη και διάκριση, και το γεγονός αυτό εντυπωσιάζει μερικούς με ολοκληρωτική νοοτροπία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Για την αγαπη και την αγια
    διακριση του Μητροπολιτη δες σχετικη ανάρτηση μου. Και ειναι τιμη και καμαρι του. Και ακριβως αυτη ειναι που κανει ακομα πιο δεινη τη θεση αυτων των κληρικων και λιαν ατυχη τα τερτιπια τους. Διο δεδομενης της πνευματικης ζημιας που προκαλεσαν η προκαλουν επιμενω και σε οσα εγραψα στην αναρτηση μου και στα του σχολιου μου. Και προσθετω, με τι προσωπο θα συναχισουν τη σχετικη διδαχη τους: "Θου κυριε φυλακην τω στοματι μου...". Δεν ειμαι πατρινος αλλα εχω κατι πολυ δικο μου στην Πατρα. Και εχω προσωπικους λογους να αγαπω και να τιμω αυτον το Δεσποτη. Περαστικα Σεβασμιωτατε. Ο Θεος στο πλευρο σας. Αθανασιος Κοτταδακης

    ΑπάντησηΔιαγραφή