Ο πάπας Φραγκίσκος γελάει στη διάρκεια της συνέντευξης |REUTERS/Remo Casilli |
Δεν θα διστάσει να παραιτηθεί αν
η υγεία του δεν του επιτρέπει να ασκεί τα καθήκοντά του όπως θέλει ο ίδιος,
αλλά όχι άμεσα, είπε ο πάπας Φραγκίσκος, βάζοντας τέλος στις φήμες που τον
ήθελαν να δηλώνει παραίτηση τον Αύγουστο.
Τον τελευταίο καιρό κυκλοφόρησαν
φήμες, ότι προμηνύεται η ανακοίνωση της παραίτησης του, οι οποίες έγιναν πιο
έντονες σε συνάρτηση με την απόφασή του να συγκαλέσει απρογραμμάτιστη συνάντηση
των καρδιναλίων στη Ρώμη στα τέλη Αυγούστου, για να συζητηθεί ένα νέο σύνταγμα
του Βατικανού, μια τελετή νέων καρδιναλίων και μια επίσκεψη στην ιταλική πόλη
Λ΄Ακουιλα. Βατικανό:
Σε αναπηρικό αμαξίδιο εμφανίστηκε ο πάπας Πατήστε εδώ
Η Λ΄Ακουιλα, συνδέεται με τον πάπα Σελεστίνο Ε‘, ο οποίος παραιτήθηκε το 1294. Ο πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ’ επισκέφτηκε την πόλη πριν παραιτηθεί το 2013 και ήταν ο πρώτος πάπας που το έκανε μετά από περίπου 600 χρόνια.
Ο Φραγκίσκος μάλιστα, τον
συνεχάρη για την απόφασή του αυτή.
Σε συνέντευξή του στο Reuters
πάντως, ο 85χρονος ποντίφικας διέψευσε γελώντας τις φήμες που τον θέλουν να
ανακοινώνει την παραίτησή του σύντομα
«Ολες αυτές οι συμπτώσεις έκαναν
κάποιους να πιστεύουν ότι θα συμβεί το ίδιο», είπε. «Αλλά δεν πέρασε ποτέ από
το μυαλό μου. Προς το παρόν όχι, ή καλύτερα όχι προς το παρόν (απλά) όχι.
Αλήθεια!», είπε κατηγορηματικά.
Ο ποντίφικας επανέλαβε όμως, ότι
θα μπορούσε να παραιτηθεί κάποια μέρα, εάν η κακή υγεία του καθιστούσε αδύνατο
το να διευθύνει την Εκκλησία, κάτι που ήταν σχεδόν αδιανόητο πριν από τον
Βενέδικτο XVI.
Ωστόσο σε ό,τι αφορά κάποια
συγκεκριμένη ημερομηνία η απάντησή του ήταν, «δεν ξέρω. Ό,τι πει ο Θεός».
Ο πάπας διέψευσε επίσης τις φήμες ότι είχε
καρκίνο, αστειευόμενος ότι οι γιατροί «δεν μου είπαν τίποτα γι′αυτό». Οι φήμες
αυτές φούντωσαν πριν από έναν χρόνο, όταν υποβλήθηκε σε εξάωρη επέμβαση
αφαίρεσης μέρους του παχέος εντέρου του λόγω εκκολπωματίτιδας, μια πάθηση κοινή
στους ηλικιωμένους.
Ακόμα, για πρώτη φορά μίλησε για την κατάσταση
του γονάτου του, που τον εμπόδισε να εκτελέσει κάποια από τα καθήκοντά του τους
τελευταίους μήνες.
Το Σάββατο, ο πάπας επρόκειτο να
ταξιδέψει για τη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό και το Νότιο Σουδάν, ένα ταξίδι
που αναγκάστηκε να ακυρώσει λόγω της αποθεραπείας του για το γόνατό του.
Είπε ότι η απόφαση να ακυρώσει το
ταξίδι στην Αφρική τού στοίχισε, ιδιαίτερα επειδή ήθελε να προωθήσει την ειρήνη
και στις δύο χώρες.
Οταν ρωτήθηκε από τον δημοσιογράφο
πώς αισθανόταν, είπε αστειευόμενος: «Είμαι ακόμα ζωντανός!»
Ο ίδιος έδωσε λεπτομέρειες για
την πάθησή του για πρώτη φορά δημόσια, λέγοντας ότι είχε υποστεί «ένα μικρό
κάταγμα» στο γόνατο όταν παραπάτησε κατά λάθος, ενώ ένας σύνδεσμός είχε φλεγμονή.
«Είμαι καλά, σιγά σιγά
βελτιώνομαι», είπε, προσθέτοντας ότι για το κάταγμα έκανε λέιζερ και
μαγνητοθεραπεία.
Πηγή: Protagon.gr
Εύχομαι να μετανοήσει πρώτα, να επιστρέψει στην εκκλησία του Χριστού, να καταδικάσει όλες τις αιρέσεις που πρεσβεύει τόσους αιώνες ο παπισμός και να βαπτιστεί ορθοδόξως. Ο παπισμός ειναι μεγάλη αίρεση. Ο Πάπας είναι μέγας αιρεσιάρχης που κρατάει εκατομμύρια ανθρώπους ομήρους του διαβόλου και τους οδηγεί στην απώλεια. Ο Παπισμός είναι εφεύρεση των δαιμόνων που περιέχει πλήθος αιρέσεων όπως το actus purus (δηλαδή την ταύτιση ενέργειας και ουσίας στον θεό και επομένως ο Θεός επικοινωνεί με τον άνθρωπο με κτιστές ενέργειες και όχι με άκτιστες) και η οποία αποτελεί την βασική αίρεση των παπικών από την οποία προέρχονται όλες οι άλλες, το φιλιόκβε, η μαριολατρεία, το καθαρτήριο πυρ, τα συγχωροχάρτια , το πρωτείο, το αλάθητο, η άσπιλος σύλληψις της Θεοτόκου, ο δεσποτισμός του πάπα Ρώμης, η αντικανονική χειροτονία και ύψωσις του κλήρου, η υποχρεωτική αγαμία του κλήρου, η κακοποίηση των μυστηρίων του βαπτίσματος, χρίσματος ευχελαίου και θείας κοινωνίας, η ικανοποίση της θείας δικαιοσύνης από πλευράς του μετανοούντος στο μυστήριο της μετανοίας και ιεράς εξομολόγησης, η λανθασμένη αντίληψη και ερμηνεία του προπατορικού αμαρτήματος και αμέτρητες άλλες. Ο παπισμός δεν έχει χάρη Αγίου πνεύματος, μυστήρια και αποστολική διαδοχή. Είναι ΑΙΡΕΣΗ. Η ορθοδοξία είναι η μόνη αλήθεια και η μία και μοναδική εκκλησία που δημιούργησε ο Χριστός μας. Είναι μία, Αγία, καθολική και Αποστολική. Δεν έχει διαιρεθεί και τεμαχιστεί όπως κηρύττουν κάποιοι επηρεασμένοι από την θεωρία των κλάδων. Ο Χριστός μας διαιρείται; Όχι βέβαια. Η εκκλησία του Χριστού είναι μία, Αγία, καθολική και Αποστολική. Έξω από την εκκλησία βασιλεύει ο Άδης των αιρέσεων και των σχισμάτων. Καλή μετάνοια στον αιρεσιάρχη πάπα και στους δικούς μας φιλοπαπικούς και οικουμενιστές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπορώ γιατί ο κ. Χατζηγεωργίου έγραψε ένα ολόκληρο κατεβατό για κάποιον «αιρετικό» κατά την άποψή του. Γνωρίζω ότι καμιά Οικουμενική Σύνοδος δεν τον έχει καταδικάσει ως αιρετικό, ούτε βεβαίως και την Εκκλησία της Ρώμης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς μάθει τα όσα έγιναν στο Πατριαρχείο Αντιοχείας και μετά ας μιλάει αν τολμάει.
Όλα τα υπόλοιπα είναι ραπανάκια για την όρεξη.
Καταρχήν τα ραπανάκια σας τα χαρίζω με πολύ αγάπη για να σας ανοίξει η δική σας όρεξη, διαφορετικά να τα δώσετε στον φίλο σας και αιρεσιάρχη πάπα. Πολύ σύντομα θα σας αναφέρω συνόδους που καταδικάζουν τις αιρέσεις και τις κακοδοξίες του παπισμού. Η μεγάλη σύνοδος του 879 στην Κωνσταντινούπολη που είχε όλα τα χαρακτηριστικά οικουμενικής συνόδου (καταδίκασε την αίρεση του Φιλιόκβε). Η σύνοδος της Κωνσταντινουπολεως το 1054. Οι ησυχαστικες συνοδοι επί Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά το 1341, 1347 και 1351. Η σύνοδος του 1351 (είχε όλα τα χαρακτηριστικά στοιχεία οικουμενικής συνόδου) με την παρουσία του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά απεφάνθη για το ότι η ενέργεια του θεού είναι ακτιστη. Καταδίκασε την αίρεση του Βαρλααμ και Ακινδυνου (ταύτιση της ακτιστης ουσίας με την ακτιστη ενέργεια και ότι ο Θεός επικοινωνεί με τον άνθρωπο με κτιστες ενέργειες). Συνεχίζουν οι παπικοι να πιστεύουν στην αίρεση του actus purus. Σύνοδος της Κωνσταντινουπολεως το 1440, της Ρωσσιας το 1441, των Ιεροσολύμων το 1443, της Κωνσταντινουπολεως το 1450. Σύνοδος της Κωνσταντινουπολεως το 1484 (καταδίκασε την ψευδοσυνοδο της Φερραρας- Φλωρεντίας). Επίσης οι συνοδοι της Κωνσταντινουπολεως το 1722 και το 1727. Ακόμα η σύνοδος της Κωνσταντινουπολεως το 1756 με την συμμετοχή των πατριαρχων της Ανατολής που επανέφερε τον αναβαπτισμο όλων των δυτικών που επεστρεφαν στην εκκλησία. Ακολουθούν οι συνοδοι της Κωνσταντινουπολεως το 1838, το 1848 (καταδικάζει τον παπισμό ως αίρεση) και 1895. Καλή μετάνοια σας εύχομαι. Αν δεν σας αρέσουν τα κείμενά μου δεν είστε υποχρεωμένος να τα διαβάζετε.
ΔιαγραφήΤότε αδερφέ και οι ιεχωβαδες δεν είναι αιρετικοί...εφόσον δεν καταδικάστηκαν από καμιά Σύνοδο ...
ΔιαγραφήΔεν είναι ΑΙΡΕΣΗ πρόσεχε μην κατηγορείς γιατί σε περιμένει η κόλαση του πυρός του αιωνίου για τα όσα συκοφαντικά γράφεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι παντελώς άσχετος και αθεολόγητος. Μπορεί να επέμβει ο διαχειριστής να μας πει την γνώμη του. Είναι ο πάπας μέγας αιρεσιάρχης και ο παπισμός αίρεση;
ΔιαγραφήΣυμφωνώ και άσε τον Άγιο Μάρκο ευγενικό τον άγιο Νικόδημο τον άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς και τον Πατρο Κοσμά να λένε..Παίζει να ναι και στην κόλαση που το σκέφτομαι ..εκτός και αν την γλίτωσαν απ' το Καθαρτήριο με τις πρεσβείες του Οσίου Στέπινατς ..
Διαγραφή...οι αιρετικοί είναι "απαραίτητοι" για να αισθάνονται σιγουριά κάποιοι "ορθόδοξοι".
ΑπάντησηΔιαγραφήΙφ
Τα ίδια Παντελή μου τα ίδια Παντελάκη μου. Αν ήταν αιρετική η Εκκλησία της Ελλάδας θα έκανε ξανά Βάπτιση σε όσους προέρχονται από τον Καθολικισμό. Όμως παίρνουν ως βάση το Σύμβολο της Πίστεως που λέει Ὁμολογῶ ἓν βάπτισμα εἰς ἄφεσιν ἁμαρτιῶν. Η Εκκλησία κάνει δεκτή την ιεροσύνη των Καθολικών αν την αμφισβητούνε μερικοί δεν αλλάζει τίποτα. Εξάλλου κάθε Παπάς και Γέροντας στην Ορθοδοξία είναι η ‘’αυθεντία’’’. Γιαυτό γίναμε μια ρωσική σαλάτα χωρίς ραπανάκια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας απαντώ θεολογικά και ιεροκανονικά. Η εκκλησία εις όλους τους αιώνες ποτέ δεν αναγνώριζε το βάπτισμα των αιρετικών ως έγκυρο και υπόστατό που έχει σώζουσα χάρη. Ένα είναι το βάπτισμα κατά το σύμβολο της πίστεως και κατά τον Απόστολο Παύλο το οποίο γίνεται μέσα στην μία Αγία καθολική και Αποστολική εκκλησία. Η εκκλησία μέσα στους αιώνες επέτρεπε είτε την ακρίβεια, είτε την οικονομία ως προς τον τρόπο επιστροφής των ετεροδοξων. Οι κανόνες 7ος της Β οικουμενικής συνόδου και 95ος της πενθεκτης που αφορούν την κατά οικονομία εισδοχη των ετεροδοξων στην εκκλησία μόνο με άγιο χρίσμα και λιβελλο προϋποθέτουν το βάπτισμα των αιρετικών να έχει γίνει στο όνομα της Αγίας τριάδας και να τηρείται η τριπλή κατάδυση ως προς τον τύπο του βαπτίσματος. Ως γνωστό από την εν τριδεντου σύνοδο των παπικών έχει σταματήσει η τριπλή κατάδυση και υπάρχει η επίχυση και ο ραντισμός. Επομένως δεν πληρειται το κριτήριο που προϋποθέτουν οι κανόνες που προανέφερα. Όμως πάρα την οικονομία του θέματος η εκκλησία ποτέ δεν αναγνώριζε έγκυρο και υποστατο το βάπτισμα των αιρετικών. Η τελευταία απόφαση της εκκλησίας πάνω στο θέμα είναι η σύνοδος της Κωνσταντινουπολεως το 1756 με την συμμετοχή των πατριαρχων της Ανατολής που επανέφερε το βάπτισμα των δυτικών που επέστρεφαν στην εκκλησία. Δεν έχει αναιρεθει από καμιά οικουμενική ή πανορθόδοξο σύνοδο. Επομένως είναι σε ισχύ. Έχω γράψει την γνώμη μου που είναι η εμπειρία της εκκλησίας και την έχω στείλει και σε επισκόπους. Όλοι οι αιρετικοί που επιστρέφουν στην εκκλησία πρέπει να επιστρέφουν με άγιο βάπτισμα, διότι χωρίς ορθοδοξο βάπτισμα από ορθοδοξο κληρικο μέσα στην μία Αγία καθολική και Αποστολική εκκλησία δεν συγχωρείται ο προπατορικος ρυπος (ο ρυπος και η πνευματική αμαυροτητα που κληρονομησαμε από τους προπάτορες). Χωρίς να έχει συγχωρεθεί ο προπατορικος ρυπος δεν μπορούν να συγχωρεθούν τα επίκτητα αμαρτήματα του ανθρώπου. Πως θα προχωρήσει την μετάνοια του; Επομένως πρέπει να επιστρέφουν στην εκκλησία μόνο με άγιο βάπτισμα ώστε να συγχωρεθεί ο προπατορικος ρυπος και να σκηνωσει η χάρις του Αγίου πνεύματος στο λογικό μέρος της ψυχής του ανθρώπου και μετά να γίνεται το άγιο χρίσμα. Ας μας απαντήσουν οι επίσκοποι μας. Όσο αφορά για την ιερωσυνη των παπικων τι να πω. Αδελφέ δεν υπάρχει ιεροσυνη στους παπικους. Έχει διακοπεί η Αποστολική διαδοχή λόγω των αιρέσεων τους.
ΔιαγραφήΑναρωτιέμαι μήπως η ουνία δραστηριοποιείται και στη χώρα μας ...
ΑπάντησηΔιαγραφή