Το κείμενο της έκκλησης έχει ως εξής:
«Παῦσον Ἐκκλησίας τὰ σκάνδαλα, καὶ
εἰρήνευσον αὐτήν ὡς ἀγαθή»
Ως πιστοί χριστιανοί, μέλη του
σώματος της Εκκλησίας και ενορίτες στην ενοριακή κοινότητα του Αγίου Νικολάου
του Ραγκαβά στην Πλάκα, με ιερατικώς προϊστάμενο τον π. Αλέξανδρο Καριώτογλου
(δρ. θρησκειολογίας), νιώθουμε την ανάγκη να απευθύνουμε την κάτωθι έκκληση.
Έκκληση στον ποιμένα, πατέρα μας
και επιχώριο επίσκοπό μας Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος
κ.κ. Ιερώνυμο, έκκληση στη διάκριση και στην εκκλησιαστική πατρότητα, έκκληση
προστασίας του πρεσβυτέρου και της ενορίας μας από αήθεις και αν-ορθόδοξες
διαδικτυακές επιθέσεις που σπέρνουν διχασμό στο σώμα της Εκκλησίας προκειμένου
να εισαγάγουν καινά ήθη στην εκκλησιαστική ζωή δια της μεθόδου της
ανθρωποφαγίας.
Αφορμή αποτελεί η επίθεση, ανωνύμων και επωνύμων, που δέχεται η ενορία μας της Αρχιεπισκοπής Αθηνών λόγω φωτογραφιών από τη Θεία Λειτουργία της Πεντηκοστής, στις οποίες εικονίζονται κορίτσια να κρατάνε λαμπάδες στον σολέα του ναού κατά τη διάρκεια της λειτουργίας ( = «λαοῦ τὸ ἔργον») ως «παπαδάκια».
Ποιες είναι οι κατηγορίες; Ότι
«παπαδάκια» μπορούν να είναι μόνο τα (αχειροτόνητα και αχειροθέτητα) αγόρια,
όχι τα (αχειροτόνητα και αχειροθέτητα) κορίτσια, τα οποία απαγορεύεται να
λάβουν ευλογία για κάτι τέτοιο, σύμφωνα με τις επιθέσεις.
Όσο κι αν ψάξαμε, αποτύχαμε να
εντοπίσουμε οποιαδήποτε βάση για μια τέτοια «απαγόρευση» γυναικών «παπαδακίων»
στο σολέα στη θεολογία, στη λειτουργική και στο κανονικό δίκαιο.
(Το παραδέχονται ακόμα και οι
επικριτές μας στο πεζοδρομιακότερο των κειμένων «δολοφονίας χαρακτήρος» που
δημοσιεύθηκε: επώνυμος λαϊκός και «παράγοντας στα εκκλησιαστικά πράγματα»
σημειώνει μεταξύ υβρεολογίων για την κοινότητά μας ότι «συμβαίνει στην επαρχία,
να μην υπάρχουν αγόρια να διακονήσουν στο ιερό βήμα τον ιερέα και να
επιστρατεύονται κορίτσια», καινοτομώντας κανονολογικά ότι η Ορθοδοξία
διασώζεται εάν… υπάρχει λειψανδρία και εάν… δεν είμαστε στην πρωτεύουσα του
κράτους). «Περί όνου σκιάς» δηλαδή.
Δεύτερη κατηγορία, ότι τα
κορίτσια φορούν ό,τι προβλέπεται για τα αχειροτόνητα και αχειροθέτητα άρρενα
παπαδάκια που βοηθούν στη λειτουργία, χωρίς να διευκρινίζεται από τους υβριστές
τι θα ήθελαν να φορούν: πάλι αποτύχαμε —όσο κι αν ψάξαμε— να εντοπίσουμε
οποιαδήποτε βάση σε κάτι τέτοιο. «Περί όνου σκιάς» δηλαδή.
Αν κάτι όμως προκαλεί
κατασκανδαλισμό των πιστών, αυτό είναι η συλλογική δολοφονία χαρακτήρος, ο
λίβελλος, η συκοφαντία και η διαβολή που υφίσταται η ενοριακή μας κοινότητα και
ο πρεσβύτερός μας: «καραγκιοζιλίκια, βλασφημία, αίρεση, ξέφραγο αμπέλι, κρίμα
στα πτυχία σου πάτερ μου, ας μαζέψουν τα κουβαδάκια τους, αδειάστε μας τη γωνιά».
Ως χριστιανοί, ως μέλη της
Εκκλησίας, απευθυνόμαστε στον Επίσκοπό μας για τέτοια φαινόμενα, όχι στα αστικά
δικαστήρια για τους επώνυμους υβριστές μας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ζητήματα
όπως η διαμάχη «προοδευτισμών» και «συντηρητισμών», λειτουργικής ανανέωσης,
αναβίωσης θεσμών που έπεσαν σε αχρησία και ούτω καθεξής είναι σημαντικά και
καίρια θέματα που είναι σημαντικό να συζητούνται, αλλά αποτελούν θέματα όλως
άσχετα με το ζήτημα που συζητούμε σήμερα εδώ και με την αφορμή του.
Δηλαδή, με το εάν μπορούν και
κορίτσια να βοηθούν στην εκκλησία δίπλα στα αγόρια, να κρατούν τις λαμπάδες
κλπ.
Εξ όσων γνωρίζουμε, το
συγκεκριμένο ζήτημα δεν είναι καν «λυμένο», διότι δεν υπήρξε ποτέ «πρόβλημα»
που έπρεπε να «επιλυθεί», θεολογικώς, κανονικώς ή άλλως πώς.
Αντ’ αυτού, αυτό που είναι
πρόβλημα προς επίλυση είναι ό,τι ονομάστηκε από διδάσκουσα της Θεολογικής
Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών ως η απόπειρα «ισλαμοποίησης» της
εκκλησιαστικής ζωής, δηλαδή η απόπειρα λαθραίας και αντι-παραδοσιακής εισαγωγής
νεοφανών αντιλήψεων στην εκκλησιαστική ζωή, σχετικά με καινοφανείς και
ανορθόδοξες απαγορεύσεις για το γυναικείο φύλο και για άλλα ζητήματα.
Αυτό είναι η κακώς νοούμενη
καινοτομία, αυτό είναι που συνιστά «καινά δαιμόνια» σε σύγκρουση με την
παράδοση της Εκκλησίας.
Θυμόμαστε εδώ πως παρόμοια
διαδικτυακή επίθεση είχε γίνει προ καιρού επειδή στην ενορία μας… βαφτίστηκε
Ορθόδοξο ένα παιδί, ως εάν να υπήρχε ποτέ το οποιοδήποτε έρεισμα —στη θεολογία,
στην παράδοση, στους κανόνες ή στην πάγια εκκλησιαστική πρακτική— να αρνηθεί η Εκκλησία
να βαφτίσει ένα παιδί Ορθόδοξο και να το αφήσει αβάπτιστο, επί τη βάσει του πώς
κρίνει τη βιοτή των κηδεμόνων του!
Κι όμως, το είδαμε να
υποστηρίζεται κι αυτό από όσους επιχειρούν να υφαρπάξουν τις αρμοδιότητες
Επισκόπων και Συνόδου δια του πληκτρολογίου, προκειμένου να εισαγάγουν
ανορθόδοξες καινοτομίες και ανορθόδοξα ήθη.
Εξυπακούεται πως στεκόμαστε
ολοθύμως στο πλευρό του άμισθου πρεσβυτέρου μας, τον οποίο θα μπορούσαμε να
μεγαλύνουμε εκτενώς — αλλά ούτε αυτό είναι το ζήτημα εδώ.
(Οποιοσδήποτε ιερέας θα μπορούσε
να συλλέξει «δημόσια λίστα υπογραφών» για οποιοδήποτε θέμα, είτε για καλό είτε
για κακό, συνήθεια που επίσης εντάσσεται στο αρνητικό φαινόμενο της απόπειρας
επηρεασμού των εκκλησιαστικών πραγμάτων με τον χειρισμό της «κοινής γνώμης»,
όπως ακριβώς πράττουν όσοι επιτίθενται στην κοινότητά μας «περί όνου σκιάς» —
δεν είναι αυτή η φύση της παρούσας έκκλησης.)
Στην παρούσα έκκληση καταθέτουμε
ως χριστιανοί τη μαρτυρία μας για το πράγμα καθ’ εαυτό, όχι τις εύλογες
συμπάθειές μας ή την αγάπη μας για τον πρεσβύτερο της ενορίας μας.
Ως πιστά μέλη της Εκκλησίας,
προσβλέπουμε για την πηδαλιουχία του Σώματός της και της ενοριακής μας
κοινότητας στους ποιμένες μας, δηλαδή εν προκειμένω στον επιχώριο επίσκοπό μας,
τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο.
Όχι στους αυτόκλητους
διαδικτυακούς ομολογητές της πίστεως δια της συστηματικής ανθρωποφαγίας.
Ανησυχούμε ως χριστιανοί γι’ αυτές τις γεννήτριες διχασμών, καθημερινού σκανδαλισμού των πιστών και απόπειρας επηρεασμού —με όρους άσκησης πίεσης στη δημόσια σφαίρα, δηλαδή με όρους πολιτικού παιχνιδιού— του πώς θα διαποιμάνουν οι ποιμένες και επίσκοποι το σώμα της Εκκλησίας, και απευθύνουμε εναγώνια έκκληση στον Μακαριώτατο και στην Ιεραρχία: «Παῦσον Ἐκκλησίας τὰ σκάνδαλα, καὶ εἰρήνευσον αὐτήν ὡς ἀγαθή».
Τα κορίτσια – «παπαδάκια» υπάρχουν στην Εκκλησία το λιγότερο από τις αρχές της δεκαετίες του ’80. Στην ενορία του Αγίου Δημητρίου της Κολωνίας η πρωτοβουλία του ιερέα συνοδεύτηκε και από σχετική απόφαση του τότε Πατριάρχη Αντιοχείας Ιγνατίου. Έκτοτε δεκάδες κορίτσια – παπαδάκια στην Ευρώπη αλλά και σ’ αυτή ακόμη, την Δαμασκό, έδρα του Πατριαρχείου Αντιοχείας το οποίο επισκέφθηκε μάλιστα πρόσφατα ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος αποτελούν σύνηθες γεγονός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα εδώ ξυπνήσαν οι γνωστοί ‘’αγωνιστές’’ των παραδόσεων.
Η είδηση της (έστω και προσωρινής) παύσης του π. Αλεξάνδρου μου φάνηκε τόσο εξωπραγματική που αναγκάστηκα να την γκουγκλάρω για να βεβαιωθώ ότι είναι αληθινή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι δυνατόν τα αντανακλαστικά της εκκλησιαστικής διοίκησης να είναι τόσο άμεσα για μερικά κοριτσάκια που κρατούσαν λαμπάδες, τη στιγμή που δεν κουνήθηκε φύλλο όταν πρόσφατα ιερέας της Μητροπόλεως Αθηνών υποδέχθηκε Ντούγκιν και Λαφαζάνη σε διαδικτυακή εκπομπή; Για να μη μιλήσουμε για ιερείς που με τα αντιεμβολιαστικά κηρύγματα έστειλαν πιστούς στον άλλο κόσμο ή για πρώην Μητροπολίτη με έκδηλη συμπάθεια προς τους Νεοναζί της Χ. Α.!
Αν αυτό δεν είναι ένδειξη της προϊούσας ομηρείας της εκκλησιαστικής διοίκησης σε φονταμενταλιστικούς κύκλους, δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσε να είναι...
* Περί της βαφτίσεως του τέκνου των δύο αρρένων γονέων, απλώς να υπενθυμίσουμε πως δεν ήταν απλώς η τέλεση ενός μυστηρίου, χάριν του νεοφώτιστου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο γεγονός ξεκάθαρα συνοδεύτηκε από τις ευχές και τον θαυμασμού του εν λόγω ιερέα περί του "περιβάλλοντος έρωτα αγάπης κλπ." της εν λόγω σχέσης την οποία εμμέσως και ευλόγησε.
* Κατά τα άλλα, όταν σαραντίζει ένα βρέφος, ο ιερέας είθισται να το βάζει μέσα στο ιερό εάν είναι αγόρι και μέχρι το τέμπλο εάν είναι κορίτσι.
Θα ήθελα να μου απαντήσουν οι φερέλπιδες της ανανέωσης εάν αυτή η συνήθεια/παράδοση αποτελεί πλάνη αστοιχείωτων και πρέπει να καταργηθεί και αυτή.
Εάν πάλι όχι, θα ήθελα να μου απαντήσουν που εδρεύει θεολογικά-λειτουργικά αυτή η συνήθεια και εάν αποτελεί "φρικτή ευχαριστιακή διάκριση".
Ευχαριστώ
Για μια ακόμη φορά κάποια άτομα που το παίζουν καλοί χριστιανοί. Δηλαδή ούτε στις περιφορές του επιταφίου εντός και εκτός ναού δεν πρέπει να υπάρχουν κορίτσια; Τα μικρόψυχα άτομα γνωρίζουν να κτυπούν μονάχα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι γνωστό ότι η Εκκλησία της Ελλάδος έχει άριστη νομική υπηρεσία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι θεμελιώδεις δικαιοκρατικοί κανόνες πρέπει να τηρούνται σε κάθε περίπτωση, η δε νομική υπηρεσία της Εκκλησίας της Ελλάδος να παρεμβαίνει, ώστε να αποφεύγεται η παραβίασή τους.
Δεν νοείται επιβολή ποινής χωρίς προηγουμένη απολογία.
Περαιτέρω, οι ποινές επιβάλλονται από θεσμικό όργανο που επιλαμβάνεται σχετικώς και αποφασίζει αμερολήπτως κατόπιν διαδικασίας που εξασφαλίζει την ισότητα των όπλων.
Η ποινή δε, πρέπει να είναι ανάλογη της βαρύτητας του αδικήματος, π.χ. στο ελαφρύ αδίκημα επιβάλλεται επίπληξη και όχι αργία.
Είναι δε σωστή η παρατήρηση ότι για την έντονη πολιτική, αντιεμβολιαστική, αντιεπισκοπική, αποτειχιστική κλπ. δράση πολλών ζηλωτών ιερέων, ουδεμία διαδικασία ποτέ δρομολογήθηκε, ενώ όσες τυχόν έχουν αρχίσει, δεν έχουν ακόμη τελειώσει, αν και ξεκίνησαν εδώ και πόσα έτη!! Έτσι π.χ., ακούγεται ότι φημισμένος πνευματικός συστήνει στα πνευματικά του τέκνα να μην κοινωνούν από χέρι εμβολιασμένου ιερέως ούτε να λειτουργούνται σε Ναό που την λειτουργία τελεί ή στην οποία συμμετέχει εμβολιασμένος για τον κόβιντ ιερεύς, χωρίς βεβαίως να φοβείται οποιαδήποτε κύρωση από οποιονδήποτε, αν όχι για τίποτε άλλο, τουλάχιστον για την παραβίαση ευαίσθητων ιατρικών δεδομένων, τα οποία ζητεί από τα τέκνα του να πληροφορούνται (κατασκοπευτικώς) οπωσδήποτε προτού επιλέξουν Ναό για να λειτουργηθούν.
Διάβασα αυτά που έγραψε ο Παντελής Kαλαϊτζίδης και σας τα μεταφέρω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλένη.
"Ναι, η γυναίκα είναι το πρόβλημα τους και όχι η τήρηση των κανόνων της Εκκλησίας, τους οποίους επιλεκτικά χρησιμοποιούν όπως και όπου θέλουν. ... Το πρόβλημα τους είναι η γυναίκα, διότι την θεωρούν μιαρή, βρώμικη και κατώτερη του άνδρα. Αυτή είναι όλη η αλήθεια. Όλα τα αλλά περί κανόνων είναι ένα ωραίο άλλοθι του μισογυνισμού και της ψυχοπαθολογίας τους. Κάθε γυναίκα είναι μέλος και μέρος του Αναστημένου Σώματος του Χριστού. Ο Χριστός την έχει ήδη συμπεριλάβει στην Έσχατη δόξα Του, την οποία βιώνουμε σε κάθε Θ. Λειτουργία". Είναι πολύ σημαντικό ότι έχει σηκωθεί ένα πελώριο κύμα συμπαράστασης στον π. Αλέξανδρο Καριώτογλου από κληρικούς, θεολόγους, απλούς πιστούς, αλλά και από την ευρύτερη κοινωνία. Ο Αρχιεπίσκοπος και η ιεραρχία πρέπει να το μετρήσουν πολύ καλά πριν επικυρώσουν τιμωρητικές αποφάσεις. Πλέον απέναντί τους στέκεται ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας, αλλά και η ίδια η αλήθεια!...
Ενορία Αγίου Νικολάου Ραγκαβά
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο σε συνεδρίασή του χωρίς την παρουσία του προέδρου αποφάσισε ομόφωνα την άρνηση συμμετοχής μέλους (κανονικού ή αναπληρωματικού) σε τηλεοπτικές εκπομπές.
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς που με ιδιαίτερη ευαισθησία και ευγένεια αγκαλιάζουν το συγκεκριμένο θέμα των ημερών και ελπίζουμε να αναδείξουν μέσα από το δικό τους θεσμικό ρόλο τις κοινωνικές, παιδοψυχολογικές και πολιτικές διαστάσεις που προκύπτουν αγκαλιάζοντας και βοηθώντας το θεσμό της Εκκλησίας με αγάπη και σεβασμό.
Δηλώνουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας εκ μέρους όλων στον Εφημέριο της Ενορίας μας. Με εμπιστοσύνη σεβόμαστε τις διαδικασίες που όρισε για την επίλυση του ζητήματος ο ποιμένας μας, ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κ.κ. Ιερώνυμος και τον ευχαριστούμε θερμότατα διότι μέσα από την προφορική «αργία» προστάτεψε στην ουσία τον π. Αλέξανδρο Καριώτογλου και την Εκκλησία από εκείνους όσους απειλούν.
Θεωρούμε ότι η Ιερά Σύνοδος λαμβάνοντας υπόψη τις ειλημμένες ήδη για το θέμα αποφάσεις του Πατριαρχείου Αντιοχείας, τις επιλογές επισκόπων της Αρχιεπισκοπής Κρήτης, τόσο την παγκόσμια και όσο και την ελληνική εκκλησιαστική πραγματικότητα, να λάβει με το φωτισμό του Παναγίου Πνεύματος την αρμόζουσα απόφαση.
Δηλώνουμε δε προκαταβολικά πως όποια και να είναι η απόφαση της Ιεράς Συνόδου εκείνη με τον επίσκοπο «ορθοτομούν τον λόγο της αλήθειας του Κυρίου».
Κωστόπουλε πώς το κατάντησες έτσι το blog σου; Ποιους προβάλλεις και ποιους υποστηρίζεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα δώσεις λόγο στο Θεό για αυτό.
Προς: 8 Ιουνίου 2023 στις 4:16 μ.μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ.
Δεν αντιστρέφω την κατηγορία σου.
Δειλούς ανώνυμος δεν τους υπολογίζω.
Αφού με διαβάζεις ελπίζω να έλθεις «εις εαυτόν»
Ως ταχυδρόμος μεταφέρω πολλά που σε άλλους αρέσουν και σε άλλους όχι.
Με την ευλογία του Πνευματικού προχωρώ.
Πάντα έχω μνήμη θανάτου, και είμαι έτοιμος εις απολογία, όχι σε εσένα άλλα στον Πανάγαθο Θεό.
Πρέπει να αποδώσουμε συγχαρητήρια στον Μακαριώτατο που ενήργησε με ταχύτητα καί προς την σωστή κατεύθυνση. Είναι αλήθεια ότι αρκετοί τον επικρίνουν για απραξία καί αφωνία σε διάφορα θέματα, αλλά επειδή οφείλουμε να είμαστε δίκαιοι, θα πρέπει να τού αποδίδουμε έπαινο, όταν επεμβαίνει καί χειρίζεται κάποιο θέμα με σωστό καί άμεσο τρόπο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟμως, είναι λυπηρό το περιεχόμενο της "Εκκλησης", που απευθύνουν μερικοί ενορίτες, διότι αντικατοπτρίζει τον βαθμό της εκκοσμίκευσης, που υπάρχει σε ένα τμημα του εκκλησιαστικού πληρώματος.
Μερικοί άνθρωποι θεωρούν την Εκκλησία σάν "Ιστορικό Λαογραφικό Σύλλογο" ή σάν "Σωματείο Θρησκευτικής Εξυπηρέτησης", όπου όλα τα μέλη, μικροί - μεγάλοι, άνδρες - γυναίκες, έχουν τα ίδια δικαιώματα, καί μπορούν να καταλαμβάνουν οποιαδήποτε θέση μέσα στο "Σωματείο", ενώ ο Εφημέριος παίζει το ρόλο του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου, καί μπορεί να αλλάζει το Καταστατικό όπως επιθυμεί, δηλαδή καθαρά εκκοσμικευμένη αντίληψη.
Επειδή αναφέρθηκε ότι ο Μακαριώτατος θα φέρει το θέμα στη ΔΙΣ πρός συζήτηση, χρήσιμο θα ήταν να φέρει καί το θέμα της βάπτισης παιδιών υιοθετημένων από ομοφυλικό ζευγάρι, που καί πάλι στον ίδιο ναό πραγματοποιήθηκε, όπως αναφέρει καί η "Εκκληση".
Τέτοια θέματα θα πρέπει να ξεκαθαρίζουν, για να μήν δημουργούνται σκοτεινές γωνίες μέσα στη διακονία της Εκκλησίας, αλλά καί σκανδαλισμός των πιστών.
Αν συγκρίνεις την «κατάντια» άλλων blog με του Αναστάσιου θα πεις βρε που κατάντησαν να ξεπέσουν έτσι και από εκκλησιαστικά να γίνουν βόθροι πολιτικών επιδιώξεων φονταμενταλιστών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚωστόπουλε κράτα καλά και γερά μην ακούς τους στρατευμένους εξωεκκλησιαστικούς. .
Η αγάπη μας Κωστόπουλε είναι σε εσένα. Σε γνωρίζω και σε παραδέχομαι ως αυθεντικό. Δεν παίζεις παιχνίδια όπως άλλα ιστολόγια. Δεν υπηρετείς συμφέροντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αργία δεν τίθενται κληρικοί που δεν σέβονται τις σεξουαλικές απαγορεύσεις της Εκκλησίας, ακόμη κι όταν ο κόσμος το έχει τούμπανο, εκτός εάν βγει κάτι στα ΜΜΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν τίθενται σε αργία παπάδες που εκστομίζουν δογματικές αστοχίες ή απλώς ηλιθιότητες στο κήρυγμα.
Δεν τίθενται σε αργία αγύρτες ψευτογέροντες, οπαδοί της Χρυσής Αυγής, αντισημίτες κληρικοί, χυδαία ομοφοβικοί ιεράρχες, δεν τίθενται σε αργία «πνευματικοί» που καταστρέφουν οικογένειες με τις διεστραμμένες απόψεις τους.
Δεν τίθενται σε αργία κληρικοί και ιδίως ιεράρχες που τρώνε με χρυσά κουτάλια.
Σε αργία τίθεται ένας κληρικός που μας θύμισε με μια απλή πράξη τιμαλφή και καημούς της θεολογίας μας. Αυτά.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΛΑΝΤΗΣ
Τι έχουν να που οι ευσεβείς ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ;;;;;;;; όπως ο 10:15 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την βάπτιση παιδιού ενός ζευγαριού γκέι, είπε ότι ο ένας από τους δυο είναι πνευματικό του παιδί και είναι ηθοποιός και πήραν το παιδάκι που ήταν ανιψάκι του άλλου από την αδερφή του που είχε δυστυχώς πρόβλημα με τα ναρκωτικά. «Θα το έδιναν σε ίδρυμα και αποφάσισαν να το πάρουν εκείνοι να το μεγαλώσουν. Και ήταν μεγάλη η χαρά τους. Και κάποια στιγμή μου είπαν: μπορούμε να το βαφτίσουμε; Με πολλή χαρά, είπα εγώ και έγινε η βάφτιση που σκανδάλισε κάποιους και μάλιστα έφτασαν να μου πουν ότι παραδέχομαι τον γάμο των ομοφυλόφιλων. Εγω δεν είπα τέτοιο πράγμα και σεβάστηκα τα πρόσωπα αυτό δεν μπορούν να καταλάβουν», τόνισε ο ιερέας.
Από το LiveNews