Προς: 28 Δεκεμβρίου 2023 στις 3:28 μ.μ Ευχαριστώ αν και είναι «άσχετο» με την δημοσίευση αυτή. Ισχύουν τα όσα είχα γράψει: https://anastasiosk.blogspot.com/2023/12/blog-post_203.html Δεν κάνω «διακοπές», αυτές θα γίνουν όταν κλείσω τα μάτια. Μετά την 5η Ιανουαρίου θα κατευθυνθώ αλλού… αφού στην Πάτρα πρώτα ο Θεός θα είμαι περί την 20η Ιανουαρίου 2024. Ελπίζω να σε δω αν σου «έλειψα»… γιατί κατά την 17ήμερη παραμονή μου στην Πάτρα προτού φύγω, μόνο τρεις με είδαν, και μία επίσκεψη όπου έκανα για να δω πρόσωπο που εκτιμώ βαθύτατα. Σε ευχαριστώ.
Για την Ορθόδοξη Εκκλησία, 4,26μμ, ο διαχωρισμός των αμαρτιών σε μικρές και μεγάλες, σε θανάσιμες και μη, σε βαριές και ελαφρές, δεν είναι ορθός γιατί μία είναι η θανάσιμη αμαρτία˙ η αμετανοησία. Το να μην υπάρχει η θέληση για μετάνοια της οποιασδήποτε αμαρτίας, είτε αυτές είναι σαρκική, είτε είναι πνευματική, όπως η υπερηφάνεια, ο φθόνος, η υποκρισία και η κατάκριση. Όπως τονίζουν οι Πατέρες της Ζ’ Οικουμενικής Συνόδου στον Ε’ κανόνα της, «αμαρτία προς θάνατον εστίν, όταν τινές αμαρτάνοντες, αδιόρθωτοι μένωσιν». Δηλαδή, η μόνη θανάσιμη αμαρτία είναι η αμετανοησία. Ο Χριστός είπε: «ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω» (Ιωάννης 8: 7). Ας κοιτάξει καθένας μας τα δικά του. Καιρός εστί.
Ο Απόστολος Παύλος, αγαπητέ 7 - 09, είπε ότι "μή πλανάσθε, ούτε πόρνοι, ούτε ειδωλολάτραι, ούτε μοιχοί, ούτε μαλακοί, ούτε αρσενοκοίται, ......, βασιλείαν θεού ού κληρονομήσουσιν". Μήπως έπρεπε να κοιτάξει καί αυτός τα δικά του ; Είτε αυτοί μετανοήσουν (πράγμα που ευχόμαστε), είτε όχι, η απαξία της πράξης παραμένει, καί θα πρέπει να λέγεται, ειδικά από Κληρικούς, όταν μάλιστα τούς δίνεται δημόσιο βήμα σε εκπομπές αυξημένης τηλεθέασης. Η ενημέρωση είναι καλό πράγμα, ειδικά σήμερα, που η μελέτη της Αγίας Γραφής δέν αποτελεί συνήθεια των ανθρώπων.
Μια συνετή φωνή στην Εκκλησία. Μια έντιμη παρουσίαση για φλέγοντα θέματα του σήμερα. Μας θερμαίνει την πίστη κάθε φορά που μιλάει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι άσχετο.Ποτε επιστρέφεις Τάσο
ΑπάντησηΔιαγραφήαπό τις διακοπές σου; Μας ελειψες
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Εκκλησία πρέπει να είναι ξεκάθαρη στο λόγο της.
Η ομοφυλοφιλία είναι θανάσιμη αμαρτία.
Προς: 28 Δεκεμβρίου 2023 στις 3:28 μ.μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ αν και είναι «άσχετο» με την δημοσίευση αυτή.
Ισχύουν τα όσα είχα γράψει:
https://anastasiosk.blogspot.com/2023/12/blog-post_203.html
Δεν κάνω «διακοπές», αυτές θα γίνουν όταν κλείσω τα μάτια.
Μετά την 5η Ιανουαρίου θα κατευθυνθώ αλλού… αφού στην Πάτρα πρώτα ο Θεός θα είμαι περί την 20η Ιανουαρίου 2024.
Ελπίζω να σε δω αν σου «έλειψα»… γιατί κατά την 17ήμερη παραμονή μου στην Πάτρα προτού φύγω, μόνο τρεις με είδαν, και μία επίσκεψη όπου έκανα για να δω πρόσωπο που εκτιμώ βαθύτατα.
Σε ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆκουσα τη συζήτηση, και συμφωνώ με τον 28 Δεκεμβρίου 2023 στις 4:26 μ.μ
Για την Ορθόδοξη Εκκλησία, 4,26μμ, ο διαχωρισμός των αμαρτιών σε μικρές και μεγάλες, σε θανάσιμες και μη, σε βαριές και ελαφρές, δεν είναι ορθός γιατί μία είναι η θανάσιμη αμαρτία˙ η αμετανοησία. Το να μην υπάρχει η θέληση για μετάνοια της οποιασδήποτε αμαρτίας, είτε αυτές είναι σαρκική, είτε είναι πνευματική, όπως η υπερηφάνεια, ο φθόνος, η υποκρισία και η κατάκριση. Όπως τονίζουν οι Πατέρες της Ζ’ Οικουμενικής Συνόδου στον Ε’ κανόνα της, «αμαρτία προς θάνατον εστίν, όταν τινές αμαρτάνοντες, αδιόρθωτοι μένωσιν». Δηλαδή, η μόνη θανάσιμη αμαρτία είναι η αμετανοησία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Χριστός είπε: «ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω» (Ιωάννης 8: 7). Ας κοιτάξει καθένας μας τα δικά του. Καιρός εστί.
Ο Απόστολος Παύλος, αγαπητέ 7 - 09, είπε ότι "μή πλανάσθε, ούτε πόρνοι, ούτε ειδωλολάτραι, ούτε μοιχοί, ούτε μαλακοί, ούτε αρσενοκοίται, ......, βασιλείαν θεού ού κληρονομήσουσιν".
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως έπρεπε να κοιτάξει καί αυτός τα δικά του ;
Είτε αυτοί μετανοήσουν (πράγμα που ευχόμαστε), είτε όχι, η απαξία της πράξης παραμένει, καί θα πρέπει να λέγεται, ειδικά από Κληρικούς, όταν μάλιστα τούς δίνεται δημόσιο βήμα σε εκπομπές αυξημένης τηλεθέασης.
Η ενημέρωση είναι καλό πράγμα, ειδικά σήμερα, που η μελέτη της Αγίας Γραφής δέν αποτελεί συνήθεια των ανθρώπων.
Τον διαβάζω και τον ακούω. Είναι κληρικός του μέτρου και όχι της υπερβολής.
ΑπάντησηΔιαγραφή