Αιμίλιος Πολυγένης: Υπό την έννοια αυτήν, η ποινή του Σεβ. Νικοδήμου είναι πιο αυστηρή.
Μητροπολίτης Νικόλαος: Αναντίρρητα. Και όχι μόνον αυτό. Είναι και άδικη. Του επεβλήθη, ενώ δεν προβλέπεται, και ενώ είχε δικαιωθεί περίπου τριάντα φορές στο Συμβούλιο Επικρατείας. Επιπλέον, είναι τριάντα πέντε χρόνια έκπτωτος και κοντά στα είκοσι ακοινώνητος. Και ισόβια να του είχαν βάλει θα είχε εκτίσει την ποινή του. Ο Παντελεήμων καταδικάστηκε σε εξαετή φυλάκιση και πριν περάσουν δύο χρόνια βγήκε από τη φυλακή. Για τον Νικόδημο γιατί δεν υπάρχει λίγο έλεος και λίγη χάρη; Το κοσμικό δίκαιο φαίνεται πιο ελεήμον.
Αιμίλιος Πολυγένης: Μα, ο Νικόδημος, Σεβασμιώτατε, με τα γραφόμενά του έχει αναστατώσει όλον τον κόσμο και δικαιολογημένα εδώ που τα λέμε.
Μητροπολίτης Νικόλαος: Ρωτήστε τον εαυτό σας, κ. Πολυγένη, αν εσείς ήσασταν ακοινώνητος από την Εκκλησία, χωρίς καμία δίκη και απολογία, για τόσα χρόνια, τί θα κάνατε; Αν οι Αρχιεπίσκοποι σας υπόσχονταν την αποκατάστασή σας και τελικά δεν γινόταν τίποτε, πώς θα αντιδρούσατε;
Αν βλέπατε αυτήν την κατάσταση που περιγράψαμε προηγουμένως ή ακόμη περισσότερο να ανακατεύεται μια ολόκληρη Εκκλησία, προκειμένου να δοθούν ευκαιρίες αποκαταστάσεως σε έναν Μητροπολίτη που, εκτός του τεράστιου σκανδαλισμού που προκάλεσε με την όλη πολιτεία του στην Εκκλησία μας και του παγκόσμιου διασυρμού της, εκτός του ότι με την επιμονή του παρατείνει όλως αδικαιολόγητα την εκκρεμότητα διαποιμάνσεως μιας τόσο εμπερίστατης εκκλησιαστικής επαρχίας, εκτός του ότι κατάφερε να διχάσει την Ιεραρχία μας, τελικά οδηγεί και σε επικίνδυνο σημείο εντάσεως τις σχέσεις της Εκκλησίας της Ελλάδος με το Οικουμενικό Πατριαρχείο, δεν θα αγανακτούσατε;
Αιμίλιος Πολυγένης: Δηλαδή τί θα έπρεπε να γίνει, Σεβασμιώτατε;
Μητροπολίτης Νικόλαος: Να σας αντιστρέψω το ερώτημα: εσείς δεν διερωτάσθε πώς ο πρ. Μητροπολίτης Παντελεήμων αντέχει το βάρος αυτής της ευθύνης; Πώς είναι δυνατόν, βλέποντας αυτήν την κατάσταση, να μην αποσύρει κάθε περαιτέρω διεκδίκηση. π.χ. το έκκλητον; Στο κάτω-κάτω ας αδικηθεί. Η ειρήνευση της Εκκλησίας δεν αξίζει παραπάνω από τα δικαιώματά μας; Ὁ Θεός που κηρύττουμε δεν είναι αδίκως καταδικασμένος και σταυρωμένος; Στο ευαγγέλιο δεν μακαρίζονται οι δεδιωγμένοι, μάλιστα ένεκεν δικαιοσύνης; Μήπως η αδυναμία του να υποχωρήσει επιβεβαιώνει το μέγεθος της πνευματικής και όχι μόνον ενοχής του;
Αιμίλιος Πολυγένης: Η ερώτησή μου ήταν τί θα πρέπει να γίνει σχετικά με τον Νικόδημο. Θεωρείτε ότι πρέπει να επιστρέψει;
Μητροπολίτης Νικόλαος: Δεν νομίζω ότι ο ίδιος θα ήθελε να επιστρέψει ως Μητροπολίτης. Από Αττικής και Μεγαρίδος να γίνει Ιλίου ή Κηφισίας, μου φαίνεται απίθανο. Να πάρει στα γεράματά του ένα κομματάκι από ολόκληρη την Αττική που είχε; Τί να το κάνει; Για ποιόν λόγο; Το ερώτημα δεν είναι τι πρέπει να κάνει ο Σεβ. Νικόδημος, αλλά τί πρέπει να κάνουμε εμείς. Κι εγώ πιστεύω ότι θα έπρεπε άμεσα να αρθεί το επιτίμιό του. Χωρίς καμία χρονοτριβή. Να έλθει να λειτουργήσει όπου λαχταρά η ψυχή του. Να συνεορτάσουμε, να συμπανηγυρίσουμε. Επιτέλους, να χαρούμε την ενότητά μας.
Προ καιρού έλαβα μία ενυπόγραφη επιστολή, όπου ο συντάκτης της έλεγε ότι για να φύγει το κακό που για χρόνια ταλαιπωρεί την Αττική, τώρα πλέον χρειάζεται ή ξόρκια ή θυσίες. Συμφωνώ με το δεύτερο. Κάποιος πρέπει κάτι να θυσιάσει. Ή ο Σεβ. Νικόδημος τις διεκδικήσεις του, ή εμείς τους εγωισμούς και τις φιλοδοξίες μας ή πιθανόν ένας τρίτος τη θέση του.
Εγώ δεν ξέρω αν μπορώ να βοηθήσω, αλλά έχω όλη τη διάθεση, αν ο ίδιος επιθυμεί, να παραιτηθώ να αναλάβει τη Μητρόπολη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής που είναι τόσο ωραία, έχει τόσο καλό κόσμο και τέτοια προοπτική. Και ικανότερος είναι και αδικημένος και το μεγαλύτερο πλέον κομμάτι της παλιάς Μητρόπολής του είναι αυτό. Του αξίζει.
Αιμίλιος Πολυγένης: Κάτι είχατε πει και στον ενθρονιστήριο λόγο σας, αν θυμάμαι καλά. Δεν πιστεύω όμως να το λέτε σοβαρά. Είναι δυνατόν, Σεβασμιώτατε, να δεχόσασταν αυτό το πράγμα;
Μητροπολίτης Νικόλαος: Εγώ; Με απέραντη χαρά. Αλλιώς δεν θα το έλεγα. Βέβαια, υποθέτω ότι ο Σεβασμιώτατος δεν θα επιθυμούσε κάτι τέτοιο. Ούτε το ήθος ούτε και η σύνεσή του συνηγορούν γι’ αυτό. Αν όμως αυτό αποτελεί λύση για το πρόβλημα, δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην το κάνουμε. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευλογία από το να συμβάλει κανείς στην ειρήνευση της Εκκλησίας. Θυσιάζεις μικρά προνόμια και παίρνεις μεγάλη χάρη. Μακάρι να γίνει! Θα ήμουν ο ευτυχέστερος άνθρωπος του ...σύμπαντος. Δόξα τω Θεώ, έχω κι άλλα πράγματα να κάνω στη ζωή μου. Αν πάλι η κατάσταση μπορεί να ειρηνεύσει και αλλιώς, τότε χαρά μου να συνεχίσω τη διακονία μου.
Μητροπολίτης Νικόλαος: Αναντίρρητα. Και όχι μόνον αυτό. Είναι και άδικη. Του επεβλήθη, ενώ δεν προβλέπεται, και ενώ είχε δικαιωθεί περίπου τριάντα φορές στο Συμβούλιο Επικρατείας. Επιπλέον, είναι τριάντα πέντε χρόνια έκπτωτος και κοντά στα είκοσι ακοινώνητος. Και ισόβια να του είχαν βάλει θα είχε εκτίσει την ποινή του. Ο Παντελεήμων καταδικάστηκε σε εξαετή φυλάκιση και πριν περάσουν δύο χρόνια βγήκε από τη φυλακή. Για τον Νικόδημο γιατί δεν υπάρχει λίγο έλεος και λίγη χάρη; Το κοσμικό δίκαιο φαίνεται πιο ελεήμον.
Αιμίλιος Πολυγένης: Μα, ο Νικόδημος, Σεβασμιώτατε, με τα γραφόμενά του έχει αναστατώσει όλον τον κόσμο και δικαιολογημένα εδώ που τα λέμε.
Μητροπολίτης Νικόλαος: Ρωτήστε τον εαυτό σας, κ. Πολυγένη, αν εσείς ήσασταν ακοινώνητος από την Εκκλησία, χωρίς καμία δίκη και απολογία, για τόσα χρόνια, τί θα κάνατε; Αν οι Αρχιεπίσκοποι σας υπόσχονταν την αποκατάστασή σας και τελικά δεν γινόταν τίποτε, πώς θα αντιδρούσατε;
Αν βλέπατε αυτήν την κατάσταση που περιγράψαμε προηγουμένως ή ακόμη περισσότερο να ανακατεύεται μια ολόκληρη Εκκλησία, προκειμένου να δοθούν ευκαιρίες αποκαταστάσεως σε έναν Μητροπολίτη που, εκτός του τεράστιου σκανδαλισμού που προκάλεσε με την όλη πολιτεία του στην Εκκλησία μας και του παγκόσμιου διασυρμού της, εκτός του ότι με την επιμονή του παρατείνει όλως αδικαιολόγητα την εκκρεμότητα διαποιμάνσεως μιας τόσο εμπερίστατης εκκλησιαστικής επαρχίας, εκτός του ότι κατάφερε να διχάσει την Ιεραρχία μας, τελικά οδηγεί και σε επικίνδυνο σημείο εντάσεως τις σχέσεις της Εκκλησίας της Ελλάδος με το Οικουμενικό Πατριαρχείο, δεν θα αγανακτούσατε;
Αιμίλιος Πολυγένης: Δηλαδή τί θα έπρεπε να γίνει, Σεβασμιώτατε;
Μητροπολίτης Νικόλαος: Να σας αντιστρέψω το ερώτημα: εσείς δεν διερωτάσθε πώς ο πρ. Μητροπολίτης Παντελεήμων αντέχει το βάρος αυτής της ευθύνης; Πώς είναι δυνατόν, βλέποντας αυτήν την κατάσταση, να μην αποσύρει κάθε περαιτέρω διεκδίκηση. π.χ. το έκκλητον; Στο κάτω-κάτω ας αδικηθεί. Η ειρήνευση της Εκκλησίας δεν αξίζει παραπάνω από τα δικαιώματά μας; Ὁ Θεός που κηρύττουμε δεν είναι αδίκως καταδικασμένος και σταυρωμένος; Στο ευαγγέλιο δεν μακαρίζονται οι δεδιωγμένοι, μάλιστα ένεκεν δικαιοσύνης; Μήπως η αδυναμία του να υποχωρήσει επιβεβαιώνει το μέγεθος της πνευματικής και όχι μόνον ενοχής του;
Αιμίλιος Πολυγένης: Η ερώτησή μου ήταν τί θα πρέπει να γίνει σχετικά με τον Νικόδημο. Θεωρείτε ότι πρέπει να επιστρέψει;
Μητροπολίτης Νικόλαος: Δεν νομίζω ότι ο ίδιος θα ήθελε να επιστρέψει ως Μητροπολίτης. Από Αττικής και Μεγαρίδος να γίνει Ιλίου ή Κηφισίας, μου φαίνεται απίθανο. Να πάρει στα γεράματά του ένα κομματάκι από ολόκληρη την Αττική που είχε; Τί να το κάνει; Για ποιόν λόγο; Το ερώτημα δεν είναι τι πρέπει να κάνει ο Σεβ. Νικόδημος, αλλά τί πρέπει να κάνουμε εμείς. Κι εγώ πιστεύω ότι θα έπρεπε άμεσα να αρθεί το επιτίμιό του. Χωρίς καμία χρονοτριβή. Να έλθει να λειτουργήσει όπου λαχταρά η ψυχή του. Να συνεορτάσουμε, να συμπανηγυρίσουμε. Επιτέλους, να χαρούμε την ενότητά μας.
Προ καιρού έλαβα μία ενυπόγραφη επιστολή, όπου ο συντάκτης της έλεγε ότι για να φύγει το κακό που για χρόνια ταλαιπωρεί την Αττική, τώρα πλέον χρειάζεται ή ξόρκια ή θυσίες. Συμφωνώ με το δεύτερο. Κάποιος πρέπει κάτι να θυσιάσει. Ή ο Σεβ. Νικόδημος τις διεκδικήσεις του, ή εμείς τους εγωισμούς και τις φιλοδοξίες μας ή πιθανόν ένας τρίτος τη θέση του.
Εγώ δεν ξέρω αν μπορώ να βοηθήσω, αλλά έχω όλη τη διάθεση, αν ο ίδιος επιθυμεί, να παραιτηθώ να αναλάβει τη Μητρόπολη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής που είναι τόσο ωραία, έχει τόσο καλό κόσμο και τέτοια προοπτική. Και ικανότερος είναι και αδικημένος και το μεγαλύτερο πλέον κομμάτι της παλιάς Μητρόπολής του είναι αυτό. Του αξίζει.
Αιμίλιος Πολυγένης: Κάτι είχατε πει και στον ενθρονιστήριο λόγο σας, αν θυμάμαι καλά. Δεν πιστεύω όμως να το λέτε σοβαρά. Είναι δυνατόν, Σεβασμιώτατε, να δεχόσασταν αυτό το πράγμα;
Μητροπολίτης Νικόλαος: Εγώ; Με απέραντη χαρά. Αλλιώς δεν θα το έλεγα. Βέβαια, υποθέτω ότι ο Σεβασμιώτατος δεν θα επιθυμούσε κάτι τέτοιο. Ούτε το ήθος ούτε και η σύνεσή του συνηγορούν γι’ αυτό. Αν όμως αυτό αποτελεί λύση για το πρόβλημα, δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην το κάνουμε. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευλογία από το να συμβάλει κανείς στην ειρήνευση της Εκκλησίας. Θυσιάζεις μικρά προνόμια και παίρνεις μεγάλη χάρη. Μακάρι να γίνει! Θα ήμουν ο ευτυχέστερος άνθρωπος του ...σύμπαντος. Δόξα τω Θεώ, έχω κι άλλα πράγματα να κάνω στη ζωή μου. Αν πάλι η κατάσταση μπορεί να ειρηνεύσει και αλλιώς, τότε χαρά μου να συνεχίσω τη διακονία μου.
Από: Romfea.gr
Όλοι τον πίκραναν φοβερά επί 36 χρόνια προσπαθούν να του σπάσουν της ψυχής τα φτερά μα ο Μητροπολίτης Αττικής και Μεγαρίδος Νικόδημος συνεχίζει να είναι ΦΩΣ, στοργικός ΠΑΤΕΡΑΣ, και ΟΔΗΓΟΣ ψυχών στην Μετάνοια και την Σωτηρία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο στον Μεσογαίας Νικόλαο για την τόλμη να πει ΑΛΗΘΕΙΕΣ.
Από τη μία εκθειάζει το μητροπολίτη Νικόδημο ο Νικόλαος Χατζηνικολάου κι απ την άλλη δέχθηκε να γίνει τοποτηρητής σε μη κανονικώς χηρεύουσα μητρόπολη και σε δημοσιογραφική του συνέντευξη πρότεινε για μητροπολίτη σε μία απ τις δύο αντικανονικώ τω τρόπω συσταθείσες μητροπόλεις(προερχόμενες από τη σαλαμοποίηση της μητροπόλεως Αττικής)τον Ιερόθεο Καλογερόπουλο.Επίσης στη σημερινή του συνέντευξη στη Ρομφαία προκαταλαμβάνει την αντίδραση του μητροπολίτη Νικοδήμου πράγμα τουλάχιστον άηθες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜ πράβο στον Μεσογαίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπόδειγμα ήθους και θυσίας.
Φοβερός και πάλι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάγκες να πω και γω τη βλακεία μου ? Ένα φιλαράκι μου σφύριξε να μπω εδώ μέσα. Με τους παπάδες και τις αγιαστούρες ποτέ δε τα πήγα καλά..! Όμως αυτός ο δέσποτας ο Νίκος μου φαίνεται ότι δε μασάει! Τον έχω ακούσει και στην τηλεόραση. Πολύ ξηγημένος, δε κρύβεται.. Από σεβασμό στο site δε θα πω γιατί τα λέει αντρίκια..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιλικρινά δεν καταλαβαίνω τι σόι υπόδειγμα ήθους είναι ο μητροπολίτης Νικόλαος Χατζηνικολάου όταν δέχτηκε να εκλεγεί σε μητρόπολη όπως αυτή της Μεσογαίας που δεν έχει εξ υπαρχής κανονική υπόσταση αφού ιδρύθηκε δίχως την έγκριση του κανονικού μητροπολίτη Νικοδήμου τον οποίον δήθεν υποστηρίζει ο κος Νικόλαος!Επίσης ανέλαβε και τοποτηρητής της μητροπόλεως Αττικής ζώντος του κανονικού μητροπολίτη Νικοδήμου.'Οσο για το αν μασάει ή όχι κι αν είναι ξηγημένος ή όχι ένα μόνο λέω.Με τα λόγια χτίζει κανείς ανώγια και κατώγια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτος ο Νικολαος ολο δεν θελει και ολο τελικα μπλεκεται παντου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝτροπή να λέτε αυτά τα λόγια για τον καλύτερο ιεράρχη της ελλαδικής εκκλησίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπακοή.
Ξέρετε τι σημαίνει αυτή η λέξη?
Τίποτε άλλο.
Ἔχει ἐκκλησιαστικό ἦθος ὁ ἐπίσκοπος Μεσογαίας καί τό μεταδίδει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ ιστολόγε,
ΑπάντησηΔιαγραφήη εμφάνιση των κατ' επάγγελμα γκρινιάρηδων δεν αποτελεί έκπληξη. Έκπληξη αποτελεί η τόσο καθυστερημένη εμφάνισή τους στο ιστολόγιό σου. Ειδικά αν το κοινό σου είναι χριστιανοί εκεί το ποσοστό βαράει κόκκινο. Έτσι λοιπόν όλοι αυτοί οι προασπιστές της "απόλυτης αλήθειας", της δικής τους δηλαδή, εμφανίζονται για να στηλιτεύσουν τους πάντες και τα πάντα. Ο Μεσογαίας δεν είναι καλός γιατί δεν τα έκανε όλα τέλεια, η λειτουργική αναγέννηση είναι κίβδηλη και επικίνδυνη γιατί δεν τους το κανονάρχισε ο γεροντάς τους, ο π. Βασίλειος Θερμός είναι επικίνδυνος, ο Στάχυς είναι άσχετος από ποίηση, οι πατρινοί είναι κλικαδόροι κλπ, κλπ, κλπ. Εννοείται πως όλοι αυτοί οι μηδενιστές συνήθως παραμένουν αφωνότεροι ιχθύος όταν πρόκειται να μιλήσουν δημόσια, παράγουν οι ίδιοι κάτι λιγότερο από το τίποτε και απολαμβάνουν τη σύλληση νεκρών και την διαπόμπευση ζώντων.
Και βέβαια μετά το σχόλιό μου θα επιτεθούν και σε εμένα για να με ξεσκίσουν με όπλα τους αγίους Πατέρας και την Αγία Γραφή. Λυπάμαι που δεν έχω την πνευματική ωριμότητα να τους αγαπώ. Απλώς τους λυπούμαι.
KOINΩΣ ΑΔΕΛΦΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ δεν λυπάμαι γιατί νομίζω ότι και μέσα από την γρίνια ακόμα και από αυτή την κατ’ επάγγελμα μπορεί να βγει κάτι καλό. Δεν πρέπει να επικρατεί μεταξύ των απόψεων των χριστιανών συμφωνία. Η κάθε άποψη είναι προς μελέτη ακόμη και η ποιο ακραία. Όσο υπάρχουν αντιδράσεις όλα θα πηγαίνουν καλά όταν θα υπάρχει απόλυτη ή σχετική συμφωνία τότε θα επικρατήσει ο ολοκληρωτισμός. Νομίζω ότι το περί αγάπης και πνευματικής ωριμότητας δεν είναι σωστό. Πολλές φορές ανώριμοι στην πνευματική ζωή έχουν περισσεύματα αγάπης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΑΝ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΣΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΛΑΘΗΤΟΣ ,ΓΙΑΤΙ ΚΡΙΝΕΤΕ ΕΜΑΣ;ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΕΓΑΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ...ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΓΡΑΦΑΤΕ ΔΗΛΑΔΗ;ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑΤΕ ΚΑΙ ΛΥΠΑΣΤΕ ΓΙΑ ΜΑΣ ΜΑΣ ΜΙΩΝΕΤΕ ,ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΟΙ...ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΞΕΣΚΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΗ;
ΑπάντησηΔιαγραφήkαλησπερα σας!θα ηθελα να πω κατι καιγω.Τι σημαινει αποψη; Αποψη σημαινει κατηγορω τον καθε ενα και ασκω κριτικη μεσα απο την αποψη;Αποψη σημαινει μιλω αμεροληπτα και γενικα περι ενος θεματος Χωρις να θυγω κανεναν αλλα να εχω και τη ευεληξια να επαινω μονον ; αποψη ειναι η ελευθερια να θυγω και να επαινω οπωτε θελω--αποψη ειναι μιλω αμεροληπτα και ουτε θυγω ουτε επαινω;ΤΕΛΙΚΑ τι ειναι για τον καθενα ΑΠΟΨΗ---Ας πουμε μια αποψη που δεν εχει κριτικη δεν μπορει να περιεχει στον πυρηνα της αυτη την λεγομενη''ευγενικη περιφρονυση''...;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε Θεέ 7:15 ποιος είσαι εσύ που κρίνεις όλους αυτούς?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό θα είναι οι υποστηρικτές του μητροπολίτη Νικολάου να καταθέσουν ουσιώδη αντιρρητικό λόγο στα καταγγελόμενα.Με το να χαρακτηρίζουμε τους διαφωνούντες κατ επάγγελμα γκρινιάρηδες ή να χρησιμοποιούμε γενικόλογες εκφράσεις του τύπου ο Μεσογαίας έχει εκκλησιαστικό ήθος χωρίς ταυτόχρονα να λέμε κάτι για την ταμπακιέρα φανερώνει μάλλον έλλειψη επιχειρημάτων.Το ίδιο ισχύει και για τον προλαλήσαντα ανώνυμο που μίλησε για υπακοή.Υπακοή αγαπητέ φίλε κάνουμε πρώτα στη συνείδησή μας και μετά στην οιανδήποτε δεσποτική κλίκα.Και φαντάζομαι ότι η συνείδηση του μητροπολίτη Νικολάου τον πληροφόρησε για το αντικανονικό των ενεργειών του.Δεν μπορεί απ τη μία μεριά να υποστηρίζεις ότι ο Νικόδημος είναι κανονικός μητροπολίτης Αττικής κι απ την άλλη να γίνεσαι τοποτηρητής στη μητρόπολή του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εκκρεμότητα με τη μητρόπολη Αττικής βαρύνει πρωτίστως άλλους και μετά το μητροπολίτη Νικόλαο Χατζηνικολάου που οπωσδήποτε επέδειξε επιπόλαιη συμπεριφορά αποδεχόμενος την τοποτηρητεία μη κανονικώς χηρευούσης μητροπόλεως!Ο τόσο εγκωμιασθείς από κάποιους κοιμηθείς πρώην αρχιεπίσκοπος είναι ο κύριος ένοχος για την παράταση της εκκρεμότητας στην πολύπαθη αυτή μητρόπολη!Σταματώ εδώ επειδή είναι κεκοιμημένος.Η ιστορία όμως επ ουδενί μπορεί να αλλοιωθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήO π.Νικόλαος είναι αληθινός.
ΑπάντησηΔιαγραφή