Ὅταν ἡ μία ρωτάει: «γιατί πληρώνουμε τοὺς ἱερεῖς, ἔναντι ποίας συμφωνίας;» καὶ ὅταν ὁ ἄλλος εἰσηγεῖται τὴν «κατάργηση τῆς Διευθύνσεως τῶν Στρατιωτικῶν Ἱερέων ἀπὸ τὶς Ἔνοπλες Δυνάμεις, ἡ ὕπαρξη τῆς ὁποίας προσιδιάζει σὲ θεοκρατικὸ καθεστώς», ὅταν δηλαδὴ τὸ μόνο ποὺ μπορεῖ ἡ παρηκμασμένη καὶ παλαιοσταλινικὴ λογική τους νὰ συνεισφέρει στὴν Κρίση εἶναι ἡ ἀηδιαστικὰ ἀχάριστη ὑπονόμευση τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἡ ὠμὴ ἔκφραση ἐχθροπάθειας, τότε εἴμαστε ἀκόμη πιὸ σίγουροι ὅτι δὲν βγαίνουμε ἀπὸ τὴν Κρίση οὔτε σὲ ἑκατὸ χρόνια.
. Ἐκτὸς κι ἂν ὁ Οἰκτίρμων καὶ Πολυεύσπλαγχνος σπλαγχνιστεῖ τὸ «ἀνώνυμο» τοῦ Θεοῦ καὶ παραβλέψει γιὰ χάρη του τὰ κρίματα ὅλων Ἡμῶν τῶν Γελοίων, Ἀνωνύμων καὶ Ἐπωνύμων Νεοφαρισαίων τῆς Δημοκρατικῆς Ἀλαζονίας καὶ τῆς Ἀποκρουστικῆς Ὑποκρισίας: «Προχθές, γυρίζοντας ἀπὸ ἕναν Ἑσπερινὸ πέρασα ἀπὸ τὴν Ὁμόνοια. Πλῆθος νέων ἦταν μαζεμένοι γύρω ἀπὸ ἕνα παιδί. Στὸ χέρι του κρατοῦσε τὴν τελευταία σύριγγα τοῦ θανάτου. Τὸν πλησίασα καὶ μὲ δακρυσμένα μάτια φώναξε: “ Βοήθεια, πεθαίνω…”. Ἔτρεξα κοντά του τὸν ἀγκάλιασα. Μὲ σπασμένη φωνὴ μοῦ εἶπε: “ Παππούλη, πεθαίνω διάβασέ μου μιὰ εὐχή” . Γονάτισα, τοῦ διάβασα μία εὐχή. Ψέλλισε δύο λέξεις: “ πὲς τοῦ Χριστούλη νὰ μὲ δεχτεῖ” καὶ ξεψύχησε μέσα στὴν ἀγκάλη μου, ἄγνωστος μεταξὺ ἀγνώστων.
. Ἐκτὸς κι ἂν ὁ Οἰκτίρμων καὶ Πολυεύσπλαγχνος σπλαγχνιστεῖ τὸ «ἀνώνυμο» τοῦ Θεοῦ καὶ παραβλέψει γιὰ χάρη του τὰ κρίματα ὅλων Ἡμῶν τῶν Γελοίων, Ἀνωνύμων καὶ Ἐπωνύμων Νεοφαρισαίων τῆς Δημοκρατικῆς Ἀλαζονίας καὶ τῆς Ἀποκρουστικῆς Ὑποκρισίας: «Προχθές, γυρίζοντας ἀπὸ ἕναν Ἑσπερινὸ πέρασα ἀπὸ τὴν Ὁμόνοια. Πλῆθος νέων ἦταν μαζεμένοι γύρω ἀπὸ ἕνα παιδί. Στὸ χέρι του κρατοῦσε τὴν τελευταία σύριγγα τοῦ θανάτου. Τὸν πλησίασα καὶ μὲ δακρυσμένα μάτια φώναξε: “ Βοήθεια, πεθαίνω…”. Ἔτρεξα κοντά του τὸν ἀγκάλιασα. Μὲ σπασμένη φωνὴ μοῦ εἶπε: “ Παππούλη, πεθαίνω διάβασέ μου μιὰ εὐχή” . Γονάτισα, τοῦ διάβασα μία εὐχή. Ψέλλισε δύο λέξεις: “ πὲς τοῦ Χριστούλη νὰ μὲ δεχτεῖ” καὶ ξεψύχησε μέσα στὴν ἀγκάλη μου, ἄγνωστος μεταξὺ ἀγνώστων.
Λύσσαξαν τα γκρουπούσκουλα του νεοταξισμού να εξοβελίσουν την ευεργετική παρουσία της Εκκλησίας απ τη δημόσια ζωή των Ελλήνων.Πότε τους ενοχλούν τα Θρησκευτικά,πότε οι καμπάνες,πότε οι ευθαρσείς παρεμβάσεις κάποιων θαρραλέων ιεραρχών που δεν προτιμούν την αγία σιωπή αλλά στοιχούνται με το Παύλειο,έλεγξον,επιτίμησον!.Και είναι λογικό να ξεσαλώσουν όταν η ΔΙΣ αντί να καλύψει με ανακοίνωσή της τους εν λόγω μητροπολίτες τους εγκαλεί κατά τρόπο αήθη ΔΗΘΕΝ να μην πολιτικολογούν και να μην υπερβαίνουν τη Σύνοδο μπροστά στην οποία ωχριά η ωραία κοιμωμένη του Γιαννούλη Χαλεπά.Το αγαθό είναι υπεύθυνο για το θρίαμβο του κακού λο΄γω ελλείψεως αγωνιστικότητας έγραφε ο Μπερδιάγιεφ!Σεισμός έπρεπε να είχε προκληθεί απ τις αντιδράσεις της διοικούσας Εκκλησίας.Μήπως επιβάλλεται να αποκοπούν απ την εκκλησιαστική κοινωνία τα εγχώρια,βαπτισμένα δυστυχώς στο όνομα της Αγίας Τριάδας όργανα του Αντιχρίστου,που πτύουν στην κολυμβήθρα που βαπτίστηκαν;Ρωτάω, μηπως;Ο υπουργός Υγείας υπερασπίστηκε με τη νομική του ιδιότητα τη ΣΑηεντολογία και τα γελάκια και οι διαχύσεις απ τη μεριά του κου Ιερωνύμου περισσεύουν κι ο εισηγητής της στραγγαλίζουσας την ελευθερία του προσώπου εικαζόμενης συναίνεσης στο θέμα των μεταμοσχεύσεων θα γίνει δεκτός στη σύνοδο δήθεν για διάλογο.Ντροπή για την τόση ανοχή στους εχθρούς της Εκκλησίας,στους χριστιανομάχους και εκκλησιομάχους!Σήκω Αυγουστίνε Καντιώτη απ τον τάφο και πάρε πάλι τη σφενδόνη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ