Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Συνωμοσιολογία και αντισημιτισμός: ένα επείγον ποιμαντικό πρόβλημα - π. Βασίλειος Θερμός

Μερίδα του ελληνικού λαού χαρακτηριζόταν ανέκαθεν από την τάση να ανακαλύπτει παντού ξένο δάκτυλο, απόρρητα παρασκήνια, συνωμοσίες εις βάρος της πατρίδας μας και της πίστης μας, με έντονη τη συμμετοχή των Εβραίων σε αυτά. Τα τελευταία 2 χρόνια, όμως, το κακό παράγινε.

Τα βρώμικα νερά της συνωμοσιολογίας και του αντισημιτισμού πάντοτε και παντού επικρατούν σε καιρούς ανασφάλειας και φόβου. Η ξαφνική και ισοπεδωτική οικονομική κρίση έχει ωθήσει πολλούς συμπολίτες μας να βεβαιωθούν ότι σκοτεινά κέντρα, εμπνεόμενα από τον σιωνισμό, απεργάζονται τον αφανισμό της Ελλάδας, τόσο τον πολιτισμικό όσο και τον οικονομικό. Κάποιοι που πρόσφατα ανακάλυψαν τις δυνατότητες του διαδικτύου έχουν πλέον τραπή σε αχαλίνωτα σενάρια τα οποία διαδίδουν ηλεκτρονικά: πάντα κάτι πονηρό βρίσκεται πίσω από τα γεγονότα, πάντα κάποιοι «ειδήμονες» θα διαφωτισουν τους «αφελείς» για τις σκοτεινές πλευρές ορισμένων δημόσιων προσώπων, πάντα τα διάφορα μέτρα λαμβάνονται με απώτερο σκοπό να πληγή η πίστη και η πατρίδα. Αρχής γενομένης από τη περιβόητη (και τελικά διαψευσθείσα) δήλωση του Κίσινγκερ εναντίον του ελληνισμού μέχρι την άποψη ότι τα ταχυδρομικά τέλη των εντύπων αυξήθηκαν ώστε να χτυπηθή ο εκκλησιαστικός λόγος!
Κάθε κοινωνία διαθέτει τις παράνοιές της, κάθε λαός έχει τους συνωμοσιολόγους του. Αυτό που συμβαίνει στην ελληνική κοινωνία, όμως, ξεπερνά κάθε φαντασία. Με αφορμή το σοκ των οικονομικών μέτρων έχουν απελευθερωθή πλήθος από φοβίες που φώλιαζαν στο φαντασιακό των Ελλήνων. Με κορυφαίο σύμπτωμα την παλιά καταστροφική πληγή του αντισημιτισμού, η οποία κάποτε αιματοκύλισε τον κόσμο.

Το πρόβλημα θα ήταν σοβαρό έτσι κι αλλιώς, γίνεται όμως τραγικό όταν βλέπουμε να το υποδαυλίζουν και εκκλησιαστικά πρόσωπα. Μερίδα κληρικών, όλων των βαθμών, καθώς και λαϊκών θεολόγων και άλλων πιστών, έχουν προσχωρήσει άνευ όρων σε αυτή την παράνοια. Έχουν υιοθετήσει άκριτα τα «Πρωτόκολλα των σοφών της Σιών» αγνοώντας ότι αποτελούν χαλκευμένη προβοκάτσια εις βάρος των Εβραίων! Έχουν ασπαστή τη θεωρία ότι για όλα τα δεινά του ελληνισμού φταίνε οι Εβραίοι! (Το επικαλέστηκε και ο Χίτλερ για να κάνει τον λαό συνεργούς του). Έχουν αγκαλιάσει κάθε αλλοπρόσαλλη ή ανεύθυνη αντικαθεστωτική κίνηση, δηλαδή λένε αντανακλαστικά «όχι» σε ό,τι προέρχεται από φορείς της εξουσίας, νομίζοντας ότι ενσαρκώνουν ένα νέο αντιστασιακό φρόνημα. Δεν προκαλούν έκπληξη όλα αυτά αν σκεφθούμε πως υπήρξαν κληρικοί που προ ετών διατύπωσαν δημόσια την κατηγορία ότι όσοι προωθούν τη λειτουργική ανανέωση υπηρετούν τα σχέδια της «Νέας Εποχής»! Η είσοδος και κληρικών στην παράνοια συνιστά πραγματικότητα λίαν ανησυχητική για την Εκκλησία και για τον τόπο.

Ουδείς είναι τόσο αφελής ώστε να αγνοεί πως η πολιτική διαθέτει νοσηρά παρασκήνια και πως οι εξουσίες του αιώνος τούτου είναι πάντοτε βουτηγμένες στα συμφέροντα. Ουδείς επαρκώς ενημερωμένος πολίτης παραγνωρίζει τις ενίοτε σατανικές μεθοδεύσεις του καπιταλιστικού συστήματος. (Ο Παπαδιαμάντης ονόμαζε «διαρκή αντίχριστον» την πλουτοκρατία). Εδώ, όμως, πρόκειται για κάτι άλλο. Αυτό που ενοχλεί εδώ είναι η νοοτροπία εκείνων των χριστιανών (παρόμοια με της Αριστεράς) η οποία ωθεί κάποιους να γίνονται εκούσια περιθωριακοί, στο να διαλέγουν να στέκονται πάντα στο «αντί», για να μπορούν να βρίζουν ατεκμηρίωτα. Ενοχλεί η συλλήβδην στοχοποίηση ενός βασανισμένου λαού όπως ο εβραϊκός, τον οποίο ταυτίζουν με εγκλήματα της ηγεσίας του και των λίγων σιωνιστών. Ενοχλεί η μεγαλομανής αντίληψη πως η Ελλάδα αποτελεί κέντρο του κόσμου και άλλη δουλειά δεν έχουν οι ισχυροί παρά να βυσσοδομούν εις βάρος της.

Δεν είναι τυχαίο πως περισσότερο ευάλωτα στις προβληματικές αυτές στάσεις είναι άτομα τα οποία διαβάζουν λίγο, σκέφτονται υπεραπλουστευτικά, συνηθίζουν να ενημερώνονται αποκλειστικά ή κυρίως από το διαδίκτυο. Στην επαρχία και στα λαϊκά στρώματα των μεγαλουπόλεων φαίνεται πως η συνωμοσιολογία και ο αντισημιτισμός ανθούν περισσότερο.

Αυτές οι διαπιστώσεις έχουν κοινωνιολογικό και ψυχολογικό ενδιαφέρον, διότι δείχνουν πως υπάρχουν κοινωνικές ομάδες οι οποίες αποτελούν ευκολώτερο στόχο χειραγώγησης: απλά, όπως αυτή ελάμβανε χώρα από τους πολιτικούς στο παρελθόν, τώρα την επιχειρούν οι δήθεν «ειδήμονες» καθώς και πρόσωπα κύρους, όπως κληρικοί. Στην πραγματικότητα πρόκειται δηλαδή για μάζες, που δεν διαμορφώνουν προσωπική γνώμη αλλά άγονται και φέρονται από εκείνους που ξέρουν πώς να τις ξεσηκώνουν.

Τα προβλήματα με τις στάσεις που περιέγραψα είναι δύο. Από τη μια, αποπροσανατολίζεται ο πολίτης από την κύρια ευθύνη του, την μετάνοιά του δηλαδή για όσα δεινά και ο ίδιος, με την πονηριά ή με τη ολιγωρία του, επεσώρευσε στον δημόσιο βίο και στην οικονομία. Αποθαρρύνεται από την εσωτερική αλλαγή του για την οποία πρέπει να εργασθή ώστε να επικρατήσει κάποτε επιτέλους και στον τόπο αυτό η ευνομία αντί για τις διαπλοκές συμφερόντων. Με άλλα λόγια, η συνωμοσιολογία και ο αντισημιτισμός είναι κατ’ ουσίαν λαϊκιστικά μεγέθη, διότι χαϊδεύουν τον Έλληνα ψιθυρίζοντάς του πόσο σπουδαίος και αθώος είναι, ένα θύμα των κακών της εκάστοτε εποχής.

Το άλλο πρόβλημα είναι πνευματικό. Τα μεγέθη αυτά νοθεύουν την ίδια την ουσία του χριστιανικού μηνύματος. Αντί ο πολίτης να θέτει σε προτεραιότητα την ιδιότητα του πιστού και να αγωνίζεται να αποτελέσει «ζύμη» και «άλας» μέσα στην εποχή στην οποία εκλήθη από τον Θεό, εθίζεται στο αίσθημα του αδικημένου, του σπουδαίου, του εγωκεντρικού, του χολωμένου, του μισούντος, και εν τέλει του συκοφάντη. Αντί να θεραπεύονται, δηλαδή, διεγείρονται τα χαμηλά ένστικτα και πάθη του «φυσικού» ανθρώπου και ματαιώνεται η πνευματική ανάκαμψη του.

Απέναντι στην κατάσταση αυτή, και πριν γιγαντωθή περαιτέρω (αφού αγνοούμε για πόσο καιρό ακόμη η πατρίδα μας θα δοκιμάζεται από την οικονομική κρίση), φρονώ πως η ποιμαίνουσα Εκκλησία οφείλει να ενεργήσει άμεσα και κατάλληλα. Υπάρχει ένα επείγον ποιμαντικό πρόβλημα το οποίο οφείλουμε να μην υποτιμήσουμε καθόλου και ενώπιον του οποίου θα πρότεινα τις εξής δράσεις:

-Να καταδείξουμε στους πιστούς ότι αμαρτάνει ενώπιον του Θεού όποιος υιοθετεί στάσεις απορριπτικές ή προσβλητικές για κάποιο έθνος. Το έθνος μας είναι ένα από όλα, με τις αρετές του και με τα ελαττώματά του. Ευλογήθηκε μεν από τον Θεό πλουσιοπάροχα αλλά σαν τον αρχαίο Ισραήλ: όχι για καύχηση αλλά για να μεταδώσει τις δωρεές. Τελικά, είτε μας αρέσει είτε όχι, η σύγχρονη πραγματικότητα το αποδεικνύει μέχρι τώρα ανίκανο και ανάξιο των ευεργεσιών αυτών.

-Να επισημάνουμε πως η καχυποψία, η εμπάθεια, καθώς και η εύκολη αποδοχή και διάδοση αναπόδεικτων κατηγοριών, συνιστούν πνευματικό πρόβλημα, πιθανόν και κώλυμα Θείας Κοινωνίας.

-Να τονίσουμε πως με τη συνωμοσιολογία και τον αντισημιτισμό προσφέρουμε χείριστες υπηρεσίες στην πατρίδα μας: διατηρούμε για τους εαυτούς μας μεγαλειώδη εικόνα η οποία έρχεται σε γελοία αντίθεση με την τωρινή μας κατάντια, ακυρώνουμε τη όποια προσπάθεια ανασύνταξης και αλλαγής νοοτροπίας, εκκολάπτουμε το «αυγό του φιδιού» το οποίο κανείς δεν γνωρίζει τι μορφή θα λάβει στο μέλλον, και εν τέλει στοχοποιούμε την χώρα μας στην Ευρώπη ως μια κοινωνία ιδιόρρυθμη και άνομη που ζη με φαντασιώσεις και φέρνει στην εξουσία ακροδεξιούς.

-Να διδάξουμε ότι γινόμαστε άξιοι διάδοχοι των σπουδαίων προγόνων μας, όχι με εθνικιστικές και αδιέξοδες κορώνες, αλλά με συστηματική και μεθοδική εργασία ηθικής αναδιοργάνωσης και κοινωνικής ανασύνταξης.

-Να καταστήσουμε σαφές ότι σωστός πολίτης είναι ο υπεύθυνος πολίτης. Εκείνος δηλαδή που δεν επωφελείται ο ίδιος από την φαυλοκρατία και αναξιοκρατία, έτσι ώστε να έχει το ηθικό σθένος της διαμαρτυρίας και της καταγγελίας. Και φυσικά διατηρεί ακέραιη την ευθυκρισία του ως προς τους πολιτικούς αλλά με τρόπο νηφάλιο και ακριβοδίκαιο.

Καθώς οδεύουμε προς ριζικές αλλαγές του ελληνικού κομματικού χάρτη, πιθανόν και της κοινωνίας ως συνόλου, είναι καιρός νομίζω να συμβάλουμε ως Εκκλησία στη διαμόρφωση ενός Έλληνα ωριμότερου πολιτικά και κοινωνικά. Δυστυχώς, όπως η δεκαετία του 1980 (με τις αμέτρητες κοινοτικές επιδοτήσεις που διοχετεύθηκαν στην κατανάλωση και όχι στην ανάπτυξη) υπήρξε η μεγάλη χαμένη ευκαιρία για τη χώρα, έτσι και οι δεκαετίες του 1990 (με το «Μακεδονικό») και του 2000 (με τις ταυτότητες) υπήρξαν χαμένες ευκαιρίες για την Εκκλησία. Προωθήθηκε η εσωτερική «κατανάλωση» και όχι η γνήσια εκκλησιαστική ανάπτυξη και αναδιοργάνωση.

Ας μην συνεχιστή το κακό.  
Πρωτοπρεσβύτερος Βασίλειος Θερμός

Πηγή: Amen.gr


Ο π. Βασίλειος Θερμός απαντά στους σχολιαστές του ιστολογίου:  

Ευχαριστώ όσους σχολίασαν το άρθρο μου, είτε θετικά είτε αρνητικά. Ειδικά οι τελευταίοι νομίζω επιβεβαιώνουν όσα έγραψα με τη στάση τους. Δεν πειράζει, ο καθένας έχει δικαίωμα να εκτίθεται ή να ζη με αυταπάτες, αρκεί να μη βρίζει όσους διαφωνούν.
Για τους καλοπροαίρετους σημειώνω κάποια στοιχεία. Οι Εβραίοι, ως ευρισκόμενοι υπό δυσμένεια επί αιώνες στην Ευρώπη, δεν είχαν το δικαίωμα να κατέχουν γη ή να ασκούν ορισμένα άλλα επαγγέλματα, οπότε αναγκαστικά στράφηκαν στο εμπόριο και στα χρηματιστικά. Έτσι εξηγείται γιατί σήμερα μέρος του μεγάλου κεφαλαίου βρίσκεται στα χέρια τους. Από το σημείο αυτό μέχρι να κατηγορούνται για τα δεινά του κόσμου και της πατρίδας μας υπάρχει μεγάλη απόσταση. Δυστυχώς ο αντισημιτισμός είναι διαχρονικά ο ’ηρωισμός’ των ανασφαλών και φοβισμένων.
Για την ενημερωση των αναγνωστών προτείνω: Ως προς τα «πρωτόκολλα» τα βιβλία του Ταγκιέφ «Ο μύθος των σοφών της Σιων» και «Η νέα εβραιοφοβία», από τις εκδόσεις Πόλις. Ως προς τα παθήματα του εβραϊκού έθνους το βιβλίο του ρωμαιοκαθολικού Φλάννερυ «Η αγωνία των Εβραίων» από τις εκδόσεις Νησίδες και το του Μπερνάρ Πιερόν «Εβραίοι και χριστιανοί στη νεώτερη Ελλάδα» από τις εκδόσεις Πόλις. Για τις εν γένει θέσεις του άρθρου μου βλέπε τη μελέτη της Ρένας Πατρικίου «Οι φόβοι ενός αιώνα» από τις εκδόσεις Μεταίχμιο και το βιβλίο μου «Οι δικοί οι ξένοι» από τις εκδόσεις Εν πλω.
Και κάτι τελευταίο για όσους θεωρούν ότι πάντα κάποιοι άλλοι μας βάζουν να καταστρεφόμαστε: «Τον εαυτόν μη αδικούντα ουδείς παραβλάψαι δύναται» (Αγιος Ιωάννης Χρυσοστομος).

-----------------------------------------
Στους αγαπητούς σχολιαστές ο π. Βασίλειος Θερμός απαντά σε άρθρο του με θέμα:  ««Κεφάλαια» αποκρίσεως προς τους εγκαλέσαντας και παροργισθέντας (Δευτερολογία στο http://anastasiosk.blogspot.com/2011/12/blog-post_6488.html

105 σχόλια:

  1. Ώσρε χαμένες ευκαιρίες για την Ελλαδική Εκκλησία ο υπέροχος αγώνας για τη Μακεδονία μας και για τις ταυτότητες!Και αυτό να λέγεται από κληρικό!Που σαι Γερμανέ Καραβαγγέλη να δεις πώς εκφράζονται κάποιοι κληρικοί!Πού σαι Ίωνα Δραγούμη να δεις τους προσκυνημένους και συμβιβασμένους παπάδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο κάθε ένας στην εποχή του. Διάβασε τα απομνημονεύματα του Καραβαγγέλη και μετά ας κατακρίνεις τα όσα με νηφαλιότητα λέει ο π. Βασίλειος. Ας αναλάβει ο καθένας την ευθύνη του και να μην ψάχνει για δικαιολογίες σε απατηλές φαντασιώσεις. Δεν αντέχω κραυγές κληρικών για να προσπορισθούν όχι πιστούς αλλά οπαδούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μήπως έχει ο ΣΥΡΙΖΑ κλαδική ιερέων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Bλέπετε π.Βασίλειε, τί αναδείξατε με ένα σχετικά πολύ ήπιο, αλλά κατ'εμέ αληθές, κείμενο; Ακριβώς αυτό που θεωρείτε ως ένα απο τα μέγιστα ποιμαντικά προβλήματα της εν Ελλάδι Εκκλησίας η οποία περι άλλων μεριμνά και τυρβάζει, ομφαλοσκοπούσα,και ευλογούσα τους πώγωνάς της. Βλέπετε είναι εύκολο να μεταθέτεις τις ευθύνες των όποιων προβλημάτων σε άλλους-ο Αδάμ και η Εύα είναι οι πρώτοι διδάξαντες-,αλλά δεν είναι η λύση. Όσα δεινά υφίσταται η πατρίδα μας και ο λαός μας, τα υφίσταται εξ αιτίας μας. Πάντοτε οι άλλοι είναι επίβουλοι σε μας και εμεις σε αυτούς. Το θέμα είναι τί κάνουμε εμείς.
    Γελοίο και φαιδρό μου φαίνεται το επιχείρημα ότι θα αυξηθούν τα τέλη και μπλα,μπλα,μπλα.....ποιός εμπόδισε ποιόν να εκφέρει την πιο τεκμηριωμένη ή την πιο γελοία άποψη, κρίση,διαφωνία....στην εποχή του Ιντερνετ; Ποιός σήμερα ενημερώνεται πρωτίστως από τον έντυπο λόγο; Ελάχιστοι!
    Για όσους επικρίνουν τον π. Βασίλειο: αγνοείτε κύριοι το σύνολο του έργου του. Ασχοληθείτε έστω και για λίγο και θα δείτε για ποιά ποιμαντικά προβλήματα έχει μιλήσει και αγωνιστεί ο π.Βασίλειος και τότε απορρίψτε τον.
    ΕΠιτέλους ὲχουμε βαρεθεί μια Εκκλησία που κινδυνολογεί ανεύθυνα και ανώριμα, και αντί να μαρτυρεί Χριστό, αγωνίζεται να διασώσει τα σχήματα αυτού του κόσμου-αλλά το σχήμα του κόσμου παράγει.
    Τα προβλήματα της Εκκλησίας πάντοτε ήσαν εσωτερικά,όχι εξωτεικά. Τα εξωτερικά γεννούσαν μάρτυρες και μαρτυρία.
    Υάκινθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η απάντηση για την σημερινή κατάσταση της Ελλάδας έρχεται από τον ίδιο τον Κύριο στο Λευϊτικό, κεφ. 26,3-10. Π. Διαθήκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το κείμενο λέει την αλήθεια. Όμως ο κόσμος δεν αντέχει να ακούσει την αλήθεια διότι η προπαγάνδα κάποιων επί χρόνια τους έχει κάνει φοβικούς. Το μόνο καλέ μου πάτερ που θα καταφέρεις είναι να πάρεις πολλά μετάλλια κακολογίας από πνευματικά ευνουχισμένους πιστούς.
    Όμως καλά κάνεις και τα γράφεις πρέπει κάποιος να πάει αντίθετα στο ρεύμα φθάνει πια η κατρακύλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αφυπνίζει και καθοδήγει ο παπά Θερμός.
    Μακάριοι όσοι έχουν αυτιά ανοικτά και αδέσμευτα να τον ακούσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Υάκινθος με εκφράζει.

    Άγγελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απ τον πολέμιο του ράσου δεν περιμέναμε να ακοόσουμε κάτι διαφορετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ποιο Λευιτικό ρε φίλε;Έδώ έχουμε το κατά Θερμόν ευαγγέλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η πλειοψηφία των σχολίων αναδεικνύει περίπτρανα τα προβλήματα που διαγιγνώσκει ο π. Βασίλειος. Μια κοινωνία πολιτικοθρησκευτικά βαθύτατα νυχτωμένη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άσκοπα κουράζεται ο π. Βασίλειος να πει τα αυτονόητα. Σωστά τα λέει. Έλα όμως που οι περισσότεροι των Χριστιανών έχουν πιει το τρελό νερό των προτεσταντών και εδώ και χρόνια μας λένε μυθεύματα για αντίχριστους κλπ. Σε κάποιους εκκλησιαστικούς κύκλους περισσότερα ακούς για τον αντίχριστο παρά για τον Χριστό. Το ίδιο ποιηματάκι με τον σιωνισμό. Στα πολιτικά, εκκλησιαστικά, παιδαγωγικά, οικονομικά… παντού ο μπαμπούλας του σιωνισμού και όχι τα μαύρα μας τα χάλια.
    Πάω σε γεροντάδες του Όρους και μου βρίζουν ως σιωνιστές Επισκόπους και κληρικούς. Όταν λένε κάτι αντίθετο από την δικά τους θεωρία είναι προδότες σιωνιστές. Κανέναν δεν αφήνουν όρθιο. Αυτό είναι εκφυλισμός και δημιουργεί φοβικά σύνδρομα σε ευαίσθητους χριστιανούς.
    Έχω κάποιο γνωστό που κάθε 2-3 χρόνια πάει και γεμίζει το κλειστό γκαράζ του με πατάτες, ρύζια, φασόλια κλπ γιατί ο τάδε μεγάλος διορατικός γέροντας είπε για πόλεμο για επιβολή του πλαστικού χρήματος και ένα σωρό άλλες αηδίες.
    Φτάνει πια αυτή η κατηφόρα……
    Νεκτάριος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εθνικισμός,ξενοφοβία,ρατσισμός,φονταμενταλισμός!Σαν να ακούω τον Τσίπρα,τον Αλαβάνο και τον Κουβέλη.Δηλαδή ο σιωνισμός δεν αποτελεί εχθρό του χριστιανισμού;Ή θα μας βγάλετε και τα πρωτόκολλα πλαστά;Οταν αυτά επιβεβαιώνονται απ την πραγματικότητα τι χρείαν έτι έχομεν ματρύρων;Θέλουν δηλαδή κάποιοι να αναφέρουμε κατεβατά για να πειστούν ή τους αρέσει να απαξιώνουν όσους διαφώνούν μαζί τους χαρακτηρίζοντάς τους πνευματικά ευνουχισμένους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Aφυπνιστικά τα λεγόμενα του πατρός Βασιλείου! Όπου όμως και να ψάξει κανείς δεν βρίσκει την αλήθεια.Η μόνη αλήθεια είναι αυτή που μαρτυρούν τα γεγονότα.Και πάλι αυτά διαφορετικά θεωρούνται από τον καθένα.Π.χ αλλιώς βίωναν στα Δεκεμβριανά τότε την κατάσταση αναλόγως των πολιτικών στάσεων και συμφερόντων.Εδώ τώρα ο λαός βιώνει μια δύσκολη οικονομική κατάσταση και είναι φυσικό το μυαλό του να πηγαίνει στο κακό αλλά και από τα μέσα πληροφόρισης δεν γνωρίζει βαθύτερα την αλήθεια.Η πραγματικότητα ζείται αυτή τη στιγμή και δεν αμφισβιτείται.Ζει κανείς δηλαδή την καταφρόνηση των πνευματικών και ηθικών αξιών των ηγεσιών και του λαού.Ζει επίσης τον οικονομικό μαρασμό και μάλιστα με την επιβολή βίας.Όλο αυτό το συνοθύλευμα ,έφερε την ακαταστασία όχι μόνον στη χώρα μας αλλά και Παγκόσμια.Οι ευθύνες επιμερίζονται σε όλους.Και η ουσία είναι μία.Ότι δεν υπάρχει ειληκρινής αγάπη μεταξύ των λαών.Η έλλιψή της φέρνει την εκμετάλλευση. από κράτος σε κράτος και από άνθρωπο σε άνθρωπο.Η παρέμβαση Του Θεού είναι απαραίτητη και ή αλλαγή τρόπου ζωής των κοινωνιών.Αλλιώς υπάρχουν κίνδυνοι πολλοί.Τους κινδύνους αυτούς τους είχαν επισημάνει στην Παλαιά Διαθήκη οι προφήτες αλλά και Ο Κύριος ''θα γίνουν ακαταστασίες στον κόσμο''.Συνεπώς η κινδυνολογία δεν είναι καινούργιο φαινόμενο.Στη γη ζούμε!Το ζήτημα είναι πως θα αλλάξουμε στάση,όχι μόνον εμείς αλλά όλοι.Γιαυτό στις προφητείες του αγίου Κοσμά του Αιτωλού αναφέρεται πως κάποτε θα ζήσει ο λύκος και το πρόβατο μαζί εν Ορθοδοξία.Αλλά αυτό θα γίνει με παρέμβαση Θεού,όχι ότι θα το αξίζουμε κιόλας.Αλλά αυτή η Χάρη μας δίνει την δυνατότητα να καταλάβουμε πολύ πιό μπροστά ότι μόνον με την βίωση Του Χριστού αλλάζουν οι κοινωνίες.Δεν το καταλαβαίνουμε όμως και πάλι Ο Κύριος θα κάνει συγκατάβαση όπως πάντα επειδή γνωρίζει την αδυναμία του ανθρώπου.Τα γεγονότα πρέπει να τα ζει κανείς με νηστεία και προσευχή και εν Χριστώ ζωή για να αλλάξει κάτι.Ας θυμηθούμε τους Νινευίτες...π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νεκτάριε μάλλον πρέπει εσύ να σταματήσεις την κατηφόρα.Έχεις να πεις κάτι για τη διάθεση του σιωνισμού απέναντι στην Εκκλησία ή όχι;Ποιος μίλησε σ αυτό το μπλογκ για γεροντάδες διορατικούς και για γκαράζ με ρύζι και πατάτες;Αντί να απαντήσετε με επιχειρήματα και να αποδείξετε ότι ο σιωνισμός δε μισεί την Εκκλησία και το χριστιανισμό εσείς μιλάτε για ...όσπρια!Επίσης ο παπα-Θερμός είναι άριστος στο να εκτοξεύει μειωτικούς χαρακτηρισμούς για όσους διαφωνούν μαζί του αλλά τα επιχειρήματά του είναι έωλα.Απλά δυστυχώς πολλοί αρέσκονται να ακούν ψευτοπροοδευτικά και μεγάλα λόγια χωρίς ουσία.Είναι και της μόδας στις μέρες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η πλειοψηφία των σχολίων ανώνυμε των 12:11 π.μ. αναδεικνύει το μέγεθος της αλλοτρίωσης κάποιων μελών της Εκκλησίας απ το διεθνισμό και τον εθνομηδενισμό,τον ψευτοπροοδευτισμό και την ανθρωπαρέσκεια.Θα τρίζουν τα κόκκαλα του Καντιώτη και του Σεβαστιανού ανώνυμε των 3:21μ.μ. της 23ης Νοεμβρίου απ τα επιεικώς απαράδεκτα γραφόμενα του π.Θερμού.Και γιατί μας προκαλείτε να διαβάσουμε τα απομνημονεύματα του Γερμανού Καραβαγγέλη;Για πείτε μας σεις που τα διαβάσατε,το πνεύμα των γραφομένων συνηγορεί με τις εθνομηδενιστικές θέσεις του παπα- Θερμού;Ευτυχώς που ο Θεός ευδόκησε να ποιμαίνουν την Εκκλησία δεσποτάδες τύπου Ανδρέα Κονίτσης και Σεβαστιανού και Καντιώτη.Αν την ποίμαιναν μητροπολίτες τύπου Θερμού τότε κλάφτα Χαράλαμπε!Χαρακτηρίζουν εσωστρέφεια την επαγρύπνηση των ποιμένων.Αρχιστράτηγοι της ήττας και πεμπτοφαλαγγίτες πρέπει να χαρακτηριστούν.Λυπάμαι που μιλάω έτσι για κληρικούς αλλά όλα έχουν τα όριά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευτυχώς που εκφράστηκε για να προσέχουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΓΙΑ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΛΙΓΟ ΜΕΡΙΚΟΙ!ΘΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ!ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΕΜΠΤΟΥ.ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΤΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.ΠΙΟΝΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απ τον κόρακα κρα θα ακούσεις!Κι απ τον Υάκινθο που μας έχει φλομώσει με αρλουμπολογίες του Χαρκιανάκι και του Θερμού τι διφορετικό περιμέναμε ν ακούσουμε!Αμπελοφιλοσοφίες στη νιοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ματαιοπονείτε κ.Νάνη να πείσετε προκατειλημμένους χριστιανούς.Χρόνια κρατάει αυτή η κολόνια.Δεν πάει να καταθέτετε πλειάδα επιχειρημάτων,αυτοί το χαβά τους.Αρέσκονται στα μεγάλα λόγια.Είναι της μόδας σήμερα να χαρακτηρίζουμε τα ανησυχούντα μέλη της Εκκλησίας ξενοφοβικούς και τα ρέστα.Ο Τσίπρας και ο Αλαβάνος πιο μετριοπαθείς είναι από δαύτους.Είναι τέτοια η διαστροφή της σκέψης τους που απαξιώνουν θεολογικά και την αγάπη προς την πατρίδα.Αιδώς Αργείοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Προς τη σχολιάστρια π. που χαρακτήρισε αφυπνιστικά τα όσα κοιμιστικά και καθησυχαστικά είπε ο παπα-Θερμός:Χαίρομαι που μίλησες για νινευιτική μετάνοια με αφορμή τα λεγάμενα του παπα-Θερμού αν και ΠΟΥΘΕΝΑ ο εν λόγω κληρικός που ΕΠΑΞΙΩΣ θα πάρει τα εύσημα των Τσιπροαλαβανοκουβέληδων δε θίγει κάτι τέτοιο.Αυτή όμως η συναίσθηση της ευθύνης μας δεν πρέπει να μας οδηγήσει στο άλλο άκρο!Ευκολότατα οι νεροκουβαλητές της νέας τάξης πιπιλίζουν την καραμέλλα της συλλογικής ευθύνης!Όλοι φταίμε κατά τους κυρίους και τις κυρίες αυτές.Ακόμη και τα νήπια και οι ανάπηροι και οι συνεπείς προς τις φορολογικές τους υποχρεώσεις!Άλλωστε κι ο πρασινοφρούραρχος αρχιεπίσκοπος Αθηνών τα ίδια είπε.Κι έτσι ρίχνοντας το δηλητήριο της συλλογικής ευθύνης ο ευκολόπιστος ελληνικός λαός έπεσε στη λούμπα της γελοίας κυβέρνησης συνεργασίας που κουρέλιασε το Σύνταγμα που επέτασσε εκλογές.Και η κυριαρχία του διεθνούς κεφαλαίου συνεχίζεται με τις ευλογίες του ευκολόπιστου και πάντα προδομένου ελληνικού λαού που επιδοκιμάζει με βάση τις δημοσκοπήσεις τη κυβέρνηση του εντολοδόχου της τριμερούς Παπαδήμου!Κι όταν τα λες αυτά,για την ιδιότητα του Παπαδήμου ως μέλους της τριμερούς αλλά και ως τροφίμου της Μπίλντεμπεργκ με βάση στοιχεία που δε διαψεύστηκαν,σε χαρακτηρίζουν συνωμοσιολόγο και φοβικό.Χωρίς φυσικά να τεκμηριώνουν με ατράνταχτα επιχειρήματα τα όσα ισχυρίζονται.Έτσι κι ο εκλεκτός των προοδευτικών παπα-θερμός.Λόγια,συνθήματα,χαρακτηρισμοί χωρίς φυσικά τεκμηρίωση.Και οι πολλοί πέφτουν στη λούμπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Με το καλό να δούμε και τον πατέρα Βασίλειο με το ψηφοδέλτιο της ενωμένης αριστεράς στις επόμενες εκλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έλάτε μωρέ που θα μας πείσετε ότι μας μισούν τους χριστιανούς και μας υπονομεύουν οι σιωνιστές!Αυτά είναι φαντασιοπληξίες!Απλά στα περίφημα πρωτόκολλα μας ονομάζουν πρόβατα ενώ τους εαυτούς τους λύκους!Απλά λένε ότι θα ευνουχίσουν τους χριστιανικούς λαούς πείθοντάς τους ότι θα αφανίσουν τα αίτια της δυστυχίας τους δηλαδή τις εθνότητες,τα σύνορα και τα διάφορα νομίσματα!Απλά έχουν ιδρύσει πάμπολλες μασσωνικές στοές.Απλά μιλάνε για φορολογική λαίλαπα και για παγκόσμια μονοπώλια και παγκόσμια διακυβέρνηση σαν αυτή που υπαινίχθηκε ο απελθών πρωθυπουργός.Απλά μιλάνε για επιχείρηση απαξίωσης των κληρικών και για διακοπή της επίδρασης της ιερατικής τάξης στους λαού!Απλά,απλά,απλά!Έτσι απλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έπρεπε να τα πει αυτά ο π.Βασίλειος σε καμία ακριτική περιοχή!Τότε θα έπαιρνε ένα καλό μάθημα για την αμετροέπειά του.Καθώς φρόντισε μα τα λεγόμενά του να απαξιώσει τους κατοίκους της επαρχίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έχω απογοητευθεί από το επίπεδο κάποιων σχολιαστών.
    Η ανωνυμία, μας επιτρέπει να λέμε πράγματα που επώνυμα δεν θα λέγαμε;
    Ο σεβαστός π. Βασίλειος Θερμός καταθέτη σκέψεις προ συζήτηση.
    Όποιος έχει να άλλη άποψη το γράφει.
    Οι αφορισμοί δεν δείχνουν παιδεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ενώ το να χαρακτηρίζεις τους άλλους φοβικούς,ξενοφοβικούς,συνωμοσιολόγους και να αποφαίνεσαι απαξιώνοντάς τους ότι η περίπτωσή τους χρήζει ψυχιατρικής και κοινωνιολογικής ανάλυσης είναι δείγμα παιδείας!Το να προσάγεις το αναπόδεικτο επιχείρημα ότι τα πρωτόκολλα είναι πλαστά και χαλκευμένα είναι δείγμα επιστημονικότητας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ε όχι και πλαστά τα πρωτόκολλα!Κάθε μέρα που περνάει μ αυτά που βλέπουμε γύρω μας επιβεβαιώνεται η γνησιότητά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Στις 29 Νοεμβρίου σε λίγες ημέρες εορτάζεται η μνήμη του νεομάρτυρος Αγίου Φιλουμένου που δολοφονήθηκε από φανατικούς σιωνιστές στην αγία Γη της Παλαιστίνης τη δεκαετία του 1980.Μήπως κατά τη συλλογιστική του π.Θερμού και των ομοφρόνων του θα πρέπει να παύσουμε να εορτάζουμε τη συγκεκριμένη γιορτή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Να ακούει κανείς από διεθνιστές κι εχθρούς της ιδέας της πατρίδας τέτοια πράγματα το καταλαβαίνω.Να τα ακούει όμως κι από Έλληνες παπάδες πάει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ευτυχώς που και σήμερα υπάρχουν φωτισμένοι παπάδες που έχουν ξεπεράσει τα σύνδρομα τα φοβικά και προχωρούν μπροστά με γνώμονα την αλήθεια της Εκκλησίας.
    π. Βασίλειε σας έχει ανάγκη η Θεολογία και η εκκλησία. Ότι και να σας λένε συνεχίστε. Κάποτε αυτός ο δύσμοιρος λαός θα ξυπνήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γιατί βρε φίλε να δώσω σημασία στα πρωτόκολλα της Σιών. Ποιος τα έγραψε; Ποιος μου εγγυάται για την εγκυρότητα. Μια παλιοφυλλάδα σαν πολλές άλλες είναι που δεν έχουν καμιά αξία γιατί γράφει παραμύθια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Το ότι γράφουν τόσοι, τόσα σχόλια.
    Το ότι τον πολεμούν αυτόν το φωτισμένο παπά.
    Το ότι δεν μπορούν να του αντιτάξουν τίποτε το σοβαρό.
    Μου δίνει ελπίδα ότι αυτές οι σκληροπυρηνικές τάσεις θα απομονωθούν.
    Καιρός είναι πια αρκετό κακό έχουν προξενήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Φωτισμένος παπάς!Από πού κι ως πού;Έπειδή λέει παχειά και μεγάλα λόγια;Με τα λόγια χτίζει κανείς ανώγεια και κατώγια.Αν και ο εν λόγω γκρεμίζει και δε χτίζει.Γκρεμίζει τις αξίες που στήριξαν αυτόν τον τόπο σε δύσκολες στιγμές.Και με βάση αυτές τις αξίες αγωνίστηκαν οι πρόγονοί μας για να ναι τούτη η πατρίδα ελεύθερη και ελεύθεροι οι πολίτες και να μπορεί να μιλά και να ασχημονεί ελεύθερα ο καθένας με το λόγο του όπως ο συγκεκριμένος ιερέας.Αντί πάντως να είναι ομόθυμη η καταδίκη των επαίσχυντων δηλώσεών του βλέπουμε δυστυχώς για τούτον τον τόπο κάποιοι άκριτα και επιπόλαια να τον υποστηρίζουν.Στην εποχή μας οι άνθρωποι εντυπωσιάζονται απ την καινολογία δηλαδή την κενολογία,τη διαφοροποίηση απ τα παραδεδεγμένα,τις βαρύγδουπες λέξεις και εκφράσεις.Δύσμοιρε τόπε πού σε κατάντησε το σαράκι του διεθνισμού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ευχαριστώ όσους σχολίασαν το άρθρο μου, είτε θετικά είτε αρνητικά. Ειδικά οι τελευταίοι νομίζω επιβεβαιώνουν όσα έγραψα με τη στάση τους. Δεν πειράζει, ο καθένας έχει δικαίωμα να εκτίθεται ή να ζη με αυταπάτες, αρκεί να μη βρίζει όσους διαφωνούν.

    Για τους καλοπροαίρετους σημειώνω κάποια στοιχεία. Οι Εβραίοι, ως ευρισκόμενοι υπό δυσμένεια επί αιώνες στην Ευρώπη, δεν είχαν το δικαίωμα να κατέχουν γη ή να ασκούν ορισμένα άλλα επαγγέλματα, οπότε αναγκαστικά στράφηκαν στο εμπόριο και στα χρηματιστικά. Έτσι εξηγείται γιατί σήμερα μέρος του μεγάλου κεφαλαίου βρίσκεται στα χέρια τους. Από το σημείο αυτό μέχρι να κατηγορούνται για τα δεινά του κόσμου και της πατρίδας μας υπάρχει μεγάλη απόσταση. Δυστυχώς ο αντισημιτισμός είναι διαχρονικά ο ’ηρωισμός’ των ανασφαλών και φοβισμένων.

    Για την ενημερωση των αναγνωστών προτείνω: Ως προς τα «πρωτόκολλα» τα βιβλία του Ταγκιέφ «Ο μύθος των σοφών της Σιων» και «Η νέα εβραιοφοβία», από τις εκδόσεις Πόλις. Ως προς τα παθήματα του εβραϊκού έθνους το βιβλίο του ρωμαιοκαθολικού Φλάννερυ «Η αγωνία των Εβραίων» από τις εκδόσεις Νησίδες και το του Μπερνάρ Πιερόν «Εβραίοι και χριστιανοί στη νεώτερη Ελλάδα» από τις εκδόσεις Πόλις. Για τις εν γένει θέσεις του άρθρου μου βλέπε τη μελέτη της Ρένας Πατρικίου «Οι φόβοι ενός αιώνα» από τις εκδόσεις Μεταίχμιο και το βιβλίο μου «Οι δικοί οι ξένοι» από τις εκδόσεις Εν πλω.

    Και κάτι τελευταίο για όσους θεωρούν ότι πάντα κάποιοι άλλοι μας βάζουν να καταστρεφόμαστε: «Τον εαυτόν μη αδικούντα ουδείς παραβλάψαι δύναται» (Αγιος Ιωάννης Χρυσοστομος).

    π. Βασίλειος Θερμός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ότι και να πει ο παπα-Θερμός και οι υποστηρικτές του την ιστορία δεν μπορούν να τη διαγράψουν.Στις 29 Νοεμβρίου η Εκκλησία μας τιμά τη μνήμη του νεομάρτυρα αγίου Φιλουμένου που δολοφονήθηκε από φανατικούς σιωνιστές στην αγία γη της Παλαιστίνης στη δεκαετία του 1980.Τα συναξάρια αποτελούν πηγή γνώσης της ιστορικής αλήθειας αναφορικά με τη λύσσα με την οποία φανατικοί εθνικιστές Εβραίοι σε συνεργασία με τους άλλους φίλους μας τους Τούρκους δολοφόνησαν τον άγιο Γρηγόριο τον Ε και τον άγιο Κοσμά τον Αιτωλό.Μήπως κι η ιστορία είναι φατασιοπληξία και συγγαφείς της συνωμοσιολόγοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Το κακό θα συνεχισθεί. Τώρα μάλιστα με την οικονομική κρίση, που όλοι ζητούν κάποιο εξιλαστήριο θύμα ή κάποιο αποδιοπομπαίο τράγο, οι λαϊκιστές θα καταφύγουν στην εύκολη λύση. Είναι καλύτερα ο λαός να είναι μισοκοιμισμένος και όχι σε ετοιμότητα. Χρόνια ολόκληρα ο Άμβωνας, μας μιλά για τους εχθρούς, που θέλουν να καταστρέψουν την Ορθόδοξη Ελλάδα. Πιστεύουν οι δόλιοι ότι ό κόσμος κοιτάει την Ελλάδα. Έχω ζήση στο εξωτερικό, ορισμένοι αγνοούν την ύπαρξή μας, όπως και εμείς την δική τους. Όσα βιβλία και αν συστηθούν υπό του π. Βασιλείου Θερμού οι Έλληνες θα προτιμήσουν να ζήσουν όπως ζούσαν ως τώρα με μυθεύματα και καπηλεύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Γιατί τέτοιες συγκρίσεις 11.35.
    Σε παρακαλώ για εξήγησέ μου τις δολοφονίες χριστιανών εναντίων χριστιανών κατά την περίοδο της εικονομαχίας. Ο φανατισμός καταλήγει σε τέτοια αποτελέσματα. Ένοχοι δεν είναι μόνο οι Σιωνιστές αλλά και εμείς. Ας υπάρξει μετάνοια σκέψεως.
    Χ. Παρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μέσα στον πληθωρισμό των ενθέρμων κληρικών, υπάρχουν πολλοί νηφάλιοι ως ο π. Θερμός, που προσπαθούν να μας βγάλουν από παράνοιες, με τις οποίες μας έχουν εμποτίσει οι σκληροπυρηνικοί λευίτες που ως άλλοι Δον Κιχώτες βλέπουν παντού φαντάσματα αντιπάλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εσύ συγκρίνεις τα ασύγκριτα Χ.Παρ.Οι σιωνιστές μας μισούν επειδή είμαστε χριστιανοί και Έλληνες ενώ την περίοδο της εικονομαχίας η διαμάχη ξέσπασε για τη θέση των εικόνων,δηλαδή το θέμα είχε θεολογικο-δογματική διάσταση.Φυσικά ο φανατισμός είναι καταδικαστέος απ ό,που κι αν προέρχεται.Αλλά άλλο εν προκειμένω είναι το θέμα μας.Το αν δηλαδή οι σιωνιστές,ΚΙ ΟΧΙ ΣΥΝΟΛΟΣ Ο ΕΒΡΑΙΚΟΣ ΛΑΟΣ,επιβουλεύονται ή οχι τον ελληνισμό και το χριστιανισμό.Και δυστυχώς η απάντηση που μέχρι σήμερα δίδεται απ την ιστορία είναι καταφατική.Επαναλαμβάνω και πάλι άλλο εβραισμός και άλλο σιωνισμός.Πολλοί εβραίοι κατακρίνουν το σιωνισμό που προκαλεί ζημία και στον εβραισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ό,τι και να σοφισθούν κάποιοι η Ελλαδική Εκκλησία είναι και θα είναι μπροστάρισσα στους αγώνες του έθνους απέναντι σε όσους,και είναι πολλοί αυτοί, το επιβουλεύονται.Το ίδιο και το πλήρωμα της Εκκλησίας.Τα κηρύγματα του ενδοτισμού δεν έχουν πέραση.Ξέρουμε καλά τους διαχρονικούς εχθρούς μας και δεν έχουμε ανάγκη τους όψιμους αναθεωρητές της Ιστορίας που προσφέρουν χειρίστη υπηρεσία στην εθνική υπόθεση αποκοιμίζοντας τον ελληνικό λαό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Κοίτα εβραιοφιλία που μας προέκυψε ξαφνικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τα σημεία των καιρών είναι εμφανέστατα και δεν μπορούμε να κλείσουμε τα μάτια και τα αυτιά μας.
    Ευτυχώς που υπάρχει η Άνω Ιερουσαλήμ.
    Εκεί θα αποκαλυφθούν όλα και όλοι μας. Είμαστε έτοιμοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ας παραδεχθούμε,υποθετικά. ότι οι σιωνιστές μισούν τους χριστιανούς-λες κιο Χριστός είπε ότι θα μας προσκυνούν και θα μας λατρεύουν τα έθνη-, ποιά είναι η χριστιανική τοποθέτηση έναντι των σιωνιστών;Όλος αυτός ο εσμός των ανώριμων χριστιανών που νομίζουν ότι η οικουμένη τους χρωστάει προσκύνηση;
    Γιατί τόση έκπληξη απο το μίσος κάποιων; Έτσι δεν λειτουργούν τα κράτη; Το ελληνικό κράτος- αν υπήρξε ποτέ- έτσι δεν λειτουργεί έναντι των αντιπάλων του; Οι έλληνες δεν μισούν τους Τούρκους, Αλβανούς, Βούλγαρους.... και μάλιστα με προσπάθεια χριστιανικής ένδυσης του μίσους;
    Ισχυρίζονται κάποιοι: άν ζούσε ο Θερμός στα σύνορα..., μα καθορίζεται η αλήθεια και εν προκειμένω η χριστιανικότητά μας απο το χώρο και τον χρόνο απόλυτα ή απο το ευαγγέλιο; Δεν είπε ο Χριστός πως σ'αυτόν τον κόσμο θα διωχθούμε , θα συκοφαντηθούμε,κ.λπ.Όσο κι αν είμαστε εύκολοι στα κηρύγματα, πρέπει κάποτε να συνειδητοποιήσουμε ότι ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.
    Ένα ερώτημα: όσοι κατακεραυνώνουν τον π.Β.Θερμό,διάβασαν τα βιβλία περι σιωνισμού που παραθέτει και τα έβγαλαν επιστημονικώς αναληθή;
    Υάκινθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. π. Βασίλειε, δύο ερωτήσεις παρακαλώ.
    1. Πως μπορείτε να βασίζεστε και να προτείνετε συγγράμματα αιρετικών, χωρίς να έχετε αμφιβολίες;
    2. Δεν υπάρχει κίνδυνος πλάνης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Σχετικά με εκ νέου κριτική των απαράδεκτων απόψεων του π.Βασιλείου μπείτε στο http://orthodox-watch.blogspot.com/2011/11/blog-post_26.html.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μήπως προσωπικότητες όπως ο Μίκης Θεοδωράκης,ο Μισέλ Γκαρωντύ και άλλοι που έχουν καταφερθεί κατά του σιωνισμού και που σήμερα απαξιώνονται κατά τρόπο χυδαίο απ τους σιωνιστές και τους συνοδοιπόρους τους είναι ξενοφοβικοί,επαρχιώτες,συνωμοσιολόγοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δόξα τω Θεώ κι άλλα ιστολόγια έστω και με καθυστέρηση άρχισαν να κριτικάρουν τις απαράδεκτες δηλώσεις του π.Βασιλείου.Ο ελληνικός λαός παραμένει εδραίος και αμετακίνητος στα εθνικοθρησκευτικά ιδεώδη και δεν επηρεάζεται από ύποπτες φωνές που επιχειρούν να αποδομήσουν αυτά ακριβώς τα ιδεώδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πού καταντήσαμε!Ο συμβιβασμός και η δειλία να χαρακτηρίζονται νηφαλιότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Σκληροπυρηνικοί λευίτες και Δον Κιχώτες!Έτσι χαρακτηρίζονται οι άγρυπνοι ποιμένες απ τους προσκυνημένους και συμβιβασμένους.Εξπέρ έχουν γίνει στην τέχνη της ειρωνείας.Αλλοτριωμένοι μέχρι μυελού οστέων μ έναν αέρα αυτάρκειας για την διαμονή τους στην αλλοδαπή εκτοξεύουν τα βέλη της απαξίωσης για τους υπεύθυνους αρχηγέτες της Εκκλησίας.Μια ζωή θλιβερή ουρά των εκσυγχρονιστών και των φωταδιστών.Ειρωνεύονται τον αγώνα για το μακεδονικό και τις ταυτότητες οι κομπλεξικοί του ψευτοπροοδευτισμού.Οι θεράποντες του πολιτικώς ορθού.Αίσχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. πατέρα Βασίλειε,
    σας ευχαριστούμε που γράφετε, που μιλάτε, που μας βοηθάτε να σκεφτόμαστε εκκλησιαστικά.
    αποστάσαμε πια. δεν βαστάμε άλλα μεγάλα λόγια.
    τα βιβλία σας μας έχουν βοηθήσει πολύ.
    να σας έχει ο Θεός καλά, να συνεχίσετε.
    μαίρη μαρκάκη
    εκπαιδευτικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Βλέποντας την πληθώρα των μηνυμάτων είπα να δω τί γράφει ο κληρικός αυτός.

    Διαβάζοντας τα εν ομοβροντία πολεμικά μηνύματα -εκτός ελαχίστων λαμπρών εξαιρέσεων- ήλθαν στο νου μου τα λόγια του Στρατηγού Θεόδωρου Κολοκοτρώνη ««Έχετε δει βρε ποτέ να πετροβολούν τα πλατάνια; Τις καρυδιές πετροβολούν π’όχουν καρύδια».

    Για τη δόξα του Χριστού και της αλήθειας αξίζει να υποστείς αυτό το πετροβόλημα!!! Εξάλλου είναι και αυτό γνώρισµα των αγίων!

    «Ει εµέ εδίωξαν και υµάς διώξουσιν»

    Δημήτρης Σταματόπουλος
    Στρασβούργο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. "Για τους καλοπροαίρετους σημειώνω κάποια στοιχεία. Οι Εβραίοι, ως ευρισκόμενοι υπό δυσμένεια επί αιώνες στην Ευρώπη, δεν είχαν το δικαίωμα να κατέχουν γη ή να ασκούν ορισμένα άλλα επαγγέλματα, οπότε αναγκαστικά στράφηκαν στο εμπόριο και στα χρηματιστικά. Έτσι εξηγείται γιατί σήμερα μέρος του μεγάλου κεφαλαίου βρίσκεται στα χέρια τους. Από το σημείο αυτό μέχρι να κατηγορούνται για τα δεινά του κόσμου και της πατρίδας μας υπάρχει μεγάλη απόσταση. Δυστυχώς ο αντισημιτισμός είναι διαχρονικά ο ’ηρωισμός’ των ανασφαλών και φοβισμένων".

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΡΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΕΘΕΣΑ.
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ.
    Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ(ΓΕΝΙΚΩΣ) ΓΙΑ ΑΙΩΝΕΣ ΕΔΕΙΞΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΙΚΟ ΜΙΣΟΣ ΣΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ.
    ΑΣ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΤΗΣ Α Γ Α Π Η Σ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΥΔΕΙΣ ΕΒΡΑΙΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΒΥΣΣΟΔΟΜΕΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ.
    ΑΛΛΑ, ΕΙΜΑΤΕ ΛΑΟΣ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΩΝ ΡΑΓΙΑΔΩΝ ΑΚΟΜΗ, ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΑΘΛΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΤΟΧΕΣ ΜΑΣ.
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.
    ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΤΑΛΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ.
    Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΣ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ, ΑΝ ΤΗΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ, ΒΕΒΑΙΩΣ, ΒΕΒΑΙΩΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Η Ελλάδα κάνει αμυντικές συμφωνίες με το Ισραήλ εναντίον της Τουρκίας.
    Η Κύπρος καλεί το Ισραήλ σε οικονομική συνεργασία. Ξανά εναντία στα συμφέροντα των φίλων Τούρκων
    Που τους βλέπουν τους Ισραηλίτες ως εχθρούς δεν το κατάλαβα
    Ελλάδα – Κύπρος – Ισραήλ = Συμμαχία.
    ο παπά- Θερμός έχει δίκιο να ξεπεράσουμε τα συμπλέγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. π. Βασίλειε, δύο ερωτήσεις παρακαλώ.
    1. Πως μπορείτε να βασίζεστε και να προτείνετε συγγράμματα αιρετικών, χωρίς να έχετε αμφιβολίες;
    2. Δεν υπάρχει κίνδυνος πλάνης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Απόστολος Παύλος:
    "Τό δέ Πνεῦμα ῥητῶς λέγει ὅτι ἐν ὑστέροις καιροῖς ἀποστήσονταί τινες τῆς πίστεως, προσέχοντες πνεύμασι πλάνοις καί διδασκαλίαις δαιμονίων, ἐν ὑποκρίσει ψευδολόγων, κεκαυστηριασμένων τήν ἰδίαν συνείδησιν,". (Α΄ Τιμ.δ΄1-2).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ο Σιωνισμός αφορά τη δημιουργία του κρατους του Ισραήλ και δεν έχει καμία σχέση με υποτιθέμενες βλέψεις των Εβραίων να κυριαρχήσουν στον κόσμο ούτε βέβαια με τα (πλαστά) Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Μας φταίνε οι Σιωνιστές….
    Μας φταίνε οι Γερμανοί….
    Μας φταίνε οι Τραπεζίτες….
    Φτάνει πια …. το μόνο που μας φταίει είναι το μαύρο μας το χάλι.
    Τους Εφιάλτες εμείς τους γεννάμε και όχι οι άλλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. 27 Νοεμβρίου 2011 11:15 π.μ.
    Έχεις δίκιο αποτελούν κίνδυνο οι αιρετικοί. Να μαζευτούν όλα τα εκδοθέντα βιβλία που κυκλοφορούν στην Ελλάδααπό κάθε ιδιωτική και δημόσια βιβλιοθήκη καθώς και από τα βιβλιοπωλεία και να καούν στην πυρά. Όχι στο τζάκι (μην μας ζεστάνουν τα αιρετικά χαρτιά και μελάνια) να μην μολυνθεί αλλά σε δημόσιους χώρους και μετά να ριχθεί προς ευλογία του χώρου μεγάλος Αγιασμός. Όπως είχε γίνει με το βλάσφημο βιβλίο του Ανδρουλάκη από μουζαχεντίν της Θεσσαλονίκης.
    Αυτή η πρακτική είναι συνηθισμένη στους πιστούς του πάτριου εορτολογίου που ρίχνουν στην πυρά βιβλία καταδικασθέντων πρώην αδελφών τους που τους έχει καταδικάσει η σύνοδός τους.
    Όχι τίποτα άλλο να έλθει ετεροχρονισμένα ο μεσαίωνας στην Ορθόδοξη πατρίδα μας.

    Τι άλλο θα διαβάσω Θεέεεεεε μου πανοικτίρμων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. π. Βασίλειε διάβασα το άρθρο σας και σε λεπτομέρειες μπορώ να συμφωνήσω μαζί σας, ότι πολλές φορές υπάρχουν δημιουργοί θεωριών συνωμοσίας. Όμως εξαιτίας αυτών δεν μπορούμε να πούμε με αφορισμό ότι δεν υπάρχουν συνωμοσίες. Είναι δύσκολο να ερευνήσουμε το Μυστήριο της Ανομίας (επικοινωνία - συνεργασία δαιμόνων με ανθρώπους- η παρουσία της μαγείας στην ιστορία). Βλέπουμε όμως κάποιες θεωρίες συνωμοσίας που αποδεικνύονται από τα πράγματα που μόνο θεωρίες δεν είναι, όπως για παράδειγμα αναφέρθηκαν τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών. Συμφωνώ μαζί σας και πιστεύω ότι δεν ευθύνονται οι Εβραίοι για όλα τα κακά στο κόσμο, ή ειδικότερα στην Ελλάδα και στον Χριστιανισμό. Όμως υπάρχουν οι σιωνιστές που πολεμούν Ελλάδα- Ορθοδοξία επιδιώκοντας την εγκαθίδρυση της Νέας Τάξεως Πραγμάτων και το σχηματισμό της Παγκόσμιας Κυβέρνησης, και αυτοί είναι Εβραίοι ή έχουν κάποια συγγένεια ή καταγωγή με Εβραίους ή αν θέλετε ορθότερα για να μην κατηγορούμε τους Εβραίους γενικά, με Καμπαλιστές.
    Όταν ο πρώην Πρωθυπουργός της Ελλάδος κ Γεώργιος Παπανδρέου έλεγε σε δημόσιες ομιλίες του στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ότι"χρειαζόμαστε μια παγκόσμια οικονομική διακυβέρνηση και την χρειαζόμαστε γρήγορα" είναι συνωμοσία ο στόχος της Παγκόσμιας Κυβέρνησης;
    Όταν πρωτοακούσει κανείς το youtube video "Μεγάλες αλήθειες από τον Russo" σκέφτεται "τι θεωρία συνωμοσίας είναι πάλι αυτή με τον Ροκφέλερ να θέλει να έχει κάθε άνθρωπος εμφυτευμένο ένα τσιπ!"Όταν παράλληλα στον ίδιο περίπου χρόνο όλα τα έθνη ανεξάρτητα από την ιδεολογική τοποθέτηση των κυβερνώντων τους σπεύδουν για την υλοποίηση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης είναι συνωμοσία να πει κανείς ότι κάποιοι άλλοι το θέλουν αυτό , κάποιοι στους οποίους οι κυβερνήτες των κρατών κάνουν υπακοή; Όταν για 3-4 δεκαετίες τα ΜΜΕ μας βομβαρδίζουν με εικόνες για βία, σεξ και αποκρυφισμό μπορεί να πει κανείς ότι δεν πρόκειται για σχέδιο; Μπορεί να πει κανείς τότε ότι ο στόχος της Εωσφορικής μύησης των μαζών που έλεγε ο Ληντμπίτερ ήταν μια ακόμη θεωρία συνωμοσίας;
    Υπάρχουν οι τραπεζίτες Ρότσιλντ-Ροκφέλερ, ο Σόρος, η Goldman Sacs που κυβερνούν μέσω του χρήματος τα έθνη, υπάρχουν οι παραθρησκευτικές οργανώσεις που δρουν στη χώρα μας, υπάρχουν οι μασόνοι που μέσω του Οικουμενισμού βγάζουν Οικουμενιστές Επισκόπους αλώνοντας την Ορθοδοξία εκ των έσω. Όταν πριν μερικές δεκαετίες ο Πατριάρχης Αθηναγόρας είπε ότι πρέπει μέσω των Διαλόγων να προετοιμαστεί ο λαός θεολογικά και ψυχολογικά για την Οικουμενιστική ένωση (όλοι πιστεύουν στον ίδιο Θεό) και βλέπουμε αυτό να υλοποιείται στις μέρες μας, δεν μιλάμε πια για μια θεωρία συνωμοσίας αλλά για ένα σχέδιο που εκπληρώνεται. Δεν είναι τυχαίο το ότι ο Οικουμενισμός προάγει την ενοποίηση των θρησκειών και αυτός είναι και ο στόχος και της Θεοσοφίας που είναι η μεταφυσική της μασονίας. Οι δυνάμεις της ανομίας κάνουν το έργο τους αλλά εμείς οι Χριστιανοί τι κάνουμε; Και αυτό είναι το δυστύχημα, το ότι εμείς αποστατήσαμε από τον Θεό κάνοντας την αμαρτία μόδα, αποστατήσαμε από την Ορθή Πίστη αγκαλιάζοντας τον Οικουμενισμό. Και όταν στη πλειοψηφία του κόσμου, πάψει να θεωρείται ο Ιησούς Χριστός ως ο μοναδικός Θεάνθρωπος, στόχο που καλλιεργεί η Νέα Εποχή με την υποβάθμιση του Ιησού σε φωτισμένο μύστη και παράλληλα την ύπαρξη δήθεν αβατάρας-πολλών θείων ενσαρκώσεων, τότε πια έχει ανοιχτεί ο δρόμος για τον Αντίχριστο, για αυτόν που θα παρουσιαστεί ως Θεός και εξαιτίας της αποστασίας και της ανομίας οι άνθρωποι θα τον πιστέψουν και θα τον ακολουθήσουν... Δεν ξέρουμε και ούτε είναι ακίνδυνο να αναζητά κάποιος τον ακριβή χρόνο εμφάνισης του υιού της απωλείας αλλά γνωρίζουμε ότι θα έρθει, το γνωρίζουμε όχι από διάφορους παπάδες αλλά από την Αποκάλυψη του Ιωάννη. Το θέμα όμως εμείς να έχουμε την Ορθή Πίστη, να μην έχουμε καμία εκκλησιαστική επικοινωνία με αιρετικούς και αλλοθρήσκους και να αγωνιζόμαστε με τη Χάρη του Θεού για τη κάθαρση της καρδιάς μας προκειμένου να μην πλανηθούμε από τα ψευδοθαύματα του ανόμου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ορθοδοξία ή ορθολοξία ή λοξοδοξία ή πλανοδοξία ή κακοδοξία;
    Διαλέχτεεεεε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Τί ἐννοεῖ ἄραγε ο π. Θερμός, ὅταν μιλάει γιά τήν χαμένη εὐκαρία στό Μακεδονικπο; Μπορεῖ νά ἐξιδικεύσει λίγο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Στις περισσότερες από τις σκέψεις που καταθέτη ο πατήρ Βασίλειος έχει δίκιο. Ήλθε ο καιρός να καταργηθούν οι στερεότυπες καταδίκες και να γίνει αναψηλάφηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Δηλαδή κα Μαρκάκη όσοι διαφωνούν με τον π.Βασίλειο δε σκέφτονται εκκλησιαστικά;Τι σημαίνει καθ υμάς εκκλησιαστική σκέψη;Να εγκαλούμε την Εκκλησία για τον αγώνα της για το μακεδονικό και τις ταυτότητες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Μέχρι το σαράντα ζούσαν στην πατρίδα μας χιλιάδες εβραίοι. Στην περίοδο της κατοχής η εκκλησία και οι έλληνες προσπάθησαν να τους σώσουν με πολλούς τρόπους. Δεν υπάρχει κάποια έχθρα μεταξύ των λαών. Μπορεί ίσος μεταξύ κάποιων μεμονωμένων ανθρώπων. Όμως γενικά με τους εβραίους τα πάμε καλά. Από αυτές τις απλές σκέψεις νομίζω ότι και η δομή του όλου άρθρου του π. Βασιλείου ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Ας γίνει κάποια υπέρβαση από κάποιους που βλέπουν στους άλλους μόνο εχθρότητα προς το ανάδελφο έθνος μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμε των 10:23 π.μ.ο π.Βασίλεις ισχυρίζεται ότι υπάρχει αντισημιτισμός στο εκκλησιαστικό πλήρωμα.Αφού όπως ισχυρίζεσθε,ορθώς κατά τη γνώμη μου, ότι γενικά τα πάμε καλά με τους Εβραίους και ίσως μεμονωμένοι άνθρωποι έχουν αντισημιτικό προσανατολισμό τότε γιατί ο π.Βασίλειος που όπως λέτε η όλη δομή του άρθρου του ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα αναδεικνύει σαν μείζον ένα θέμα που αφορά μεμονωμένους ανθρώπους;Δηλαδή ένα έλασσον ζήτημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Αναφορικά με τις ταυτότητες:τον Οκτώβριο του 1999 ο τότε αρχιεπίσκοπος μακαριστός Χριστόδουλος στη σύνοδο της Ιεραρχίας επεσήμανε και κατήγγειλε την παρέμβαση του Εβραικού συμβουλίου των ΗΠΑ ,ειδικώς επισκεφθέντος την Αθήνα και ζητούντος τη μη αναγραφή του θρησκεύματος στις νέες ταυτότητες.Μάλιστα ο μακαριστός εξέφρασε τον προβληματισμό του εάν οι παραστάσεις του συμβουλίου απέδωσαν καρπούς κατά τη συνάντηση του εν λόγω συμβουλίου με τον τότε πρωθυπουργό Σημίτη.Κατά τα άλλα κάποια ηγετικά κλιμάκια των Εβραίων δεν είναι εχθροί μας!Τι έχει να πει επ αυτού ο π.Βασίλειος Θερμός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Στην ίδια μοίρα βάζει ο Υάκινθος τους Έλληνες που δεν έχουν επεκτατικές βλέψεις με τους Αλβανούς που μιλάνε για Μεγάλη Αλβανία και Τσαμουριά,τους Τούρκους που μας κατακρεούργησαν και τους Βούλγαρους που τόσα μας προξένησαν με τους κομιτατζήδες.Να διαγράψουμε και την ιστορία.Μήπως να πάψουμε να εορτάζουμε και τις εθνικές επετείους για να μη θιγούν οι ενταύθα διαμένοντες Τούρκοι,Αλβανοί και Βούλγαροι;Να σταματήσουμε να αναρτούμε και την ελληνική σημαία γιατί δεν αρέσει στους εχθρούς μας κάτι τέτοιο;Ισοπέδωση!Στο ίδιο σακί ο θύτης με το θύμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ξεκάθαρες απόψεις από άνθρωπο που δεν έχει παρωπίδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Η εκκλησία δεν μπορεί και δεν πρέπει να αντικαθιστά ούτε να υποκαθιστά το κράτος. Το μακεδονικό δεν είναι υπόθεση της Εκκλησίας. Ούτε οι ταυτότητες.
    Την εκκλησιαστική προδοσία των ταυτοτήτων την έζησαν οι πιστοί χριστιανοί από τον πρωτεργάτη της. Πόλεμος επί Σημίτη, όλα τα έφερε δεξιά ο Θεός επί Καραμανλή νεώτερου. Τι να πω για τα Κυριακάτικα σόου του Θεσσαλονίκης που έχει μετατρέψει τον Άμβωνα σε πολιτικολογία.
    π. Νεόφυτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Το ότι ο μακαριστός τελικά εγκατέλειψε τον αγώνα των ταυτοτήτων δεν αλλάζει την πραγματικότητα με βάση την οποία πίσω απ τη διαδικασία της μη αναγραφής του θρησκεύματος κρύβεται το συμβούλιο των Εβραίων της Αμερικής.Επίσης παντελώς άσχετη προς το συζητούμενο θέμα είναι η αναφορά στον Καραμανλή το νεώτερο.Για το ότι το μακεδονικό και οι ταυτότητες αποτελούν θέματα αποκλειστικά του κράτους ειλικρινά πρέπει να λυπάται κάποιος όταν διαπιστώνει ότι τέτοιες απόψεις βγαίνουν απ τη γραφίδα Ελλήνων κληρικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Δυστυχώς ο π.Βασίλειος ανέδειξε σε μείζον ένα έλασσον,μάλλον ανύπαρκτο κατ ουσίαν θέμα και δημιουργήθηκαν αντιδράσεις.Μετρημένοι στα δάχτυλα είναι οι αντισημίτες στη χώρα μας.Ας σταματήσει εδώ το θέμα κι ας εξαγάγει ο καθείς τα συμπεράσματά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Για την αγάπη προς την πατρίδα από ορθόδοξης χριστιανικής πλευράς βλέπε εξαίρετικό κείμενο του αρχιμ.Ιωήλ Κωνστάνταρου που βάζει τα πράγματα στη θέση τους.http://egolpio.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Και μόνο το ότι βάζεις τον π. Ιωήλ δίπλα στον παπα Βασίλη δείχνει το θεολογικό σου υπόβαθρο!
    w

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Είμαστε ως λαός για κλάματα. Ο π. Βασίλειος κάνει μια προσπάθεια να μας βγάλεις τις παρωπίδες που επί χρόνια τεχνηέντως μας έχουν φορέσει όλοι αυτοί οι ηγέτες που πάντα προσπαθούν στα λάθη τα δικά τους κατ’ αρχήν να βρουν δικαιολογίες. Βαρέθηκα να ακούω για συνομωσίες έξωθεν πιέσεων. Από την άλλη οι Έλληνες είμαστε ανώριμοι πάντα ζητάμε κάποια δικαιολογία. Παλιά οι προστάτιδες δυνάμεις. Μετά ο εκ βορρά κίνδυνος του κομουνισμού. Εσχάτως οι επεμβάσεις των ΗΠΑ. Πάντα μέσα στο μενού οι Σιωνιστές που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να θέλουν να καθυποτάξουν τον εργατικότερο και εξυπνότερο λαό του κόσμου την Ελλάδα.
    Ας ξυπνήσουμε προτού τελειώσει το παραμύθι και διαπιστώσουμε ότι μόνοι μας τελειώσαμε την πατρίδα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Το διάβασα το άρθρο του π. Ιωήλ που προτείνεις. Δεν βλέπω κάποια απάντηση στο κείμενο του π. Βασιλείου. Την ίδια αγάπη προς την πατρίδα διαπνέει και το άρθρο του π. Βασιλείου.
    Η διαφορά είναι πως ο πρώτος λέει τα γνωστά. Ενώ ο δεύτερος προσπαθεί να βγάλει κάποιες λανθασμένες αντιλήψεις που δεν ωφελούν το έθνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Δεν υπήρχε παλιά εκ Βορρά κίνδυνος;Συνωμοσιολογία ήταν κι αυτό;Οταν ο Ζαχαριάδης απ το ραδιοσταθμό Ελεύθερη Ελλάδα μιλούσε για τα όπλα παρά πόδα έκανε πλάκα;Ή τα τεράστια ποσά που δαπάνησε το κράτος διά της τότε ΚΥΠ για ηλεκρονικές παρακολουθήσεις στα σύνορα πήγαν στο βρόντο;Μήπως δεν υπάρχει εξ ανατολών κίνδυνος;Συνωμοσιολογία είναι το ότι οι Τούρκοι μας επιβουλεύονται σαν χώρα;Φαντασιοπληξία είναι και οι παραβιάσεις του εναέριου χώρου,τα γεγονότα των Υμίων κ.τ.ο.;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Πριν χρόνια ξεκίνησε πόλεμο κατά του ράσου.Τώρα ανακάλυψε τον ανύπαρκτο αντισημιτισμό.Ποιος ξέρει τι θα μας πει αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ο ελληνικός λαός μετά από τόση πλύση εγκεφάλου δεν είναι ώριμος να τα ακούσει όλα αυτά. Χρόνια τώρα, ο π. Χαράλαμπος Βασιλόπουλος με τα βιβλία του, μας μιλάει για τους εχθρούς της ορθόδοξης χριστιανοσύνης που είναι ο Σιωνισμός. Κοντά σε αυτόν πολλοί κληρικοί μικρού και μεγάλου βεληνεκούς από εκκλησίες, ραδιόφωνα και τηλεοράσεις, όλο μας λένε για τους Σιωνιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ο π.Χαράλαμπος Βασιλόπουλος κάθε μέρα που περνά δικαιώνεται.Δόξα τω Θεώ διαφώτισε επαρκώς και με στοιχεία τον ελληνικό λαό όπως και πολλοί άλλοι κληρικοί.Ωριμότατος και πανέξυπνος είναι ο ελληνικός λαός τον οποίο πάνε να βγάλουν κάποιοι αντισημίτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ο τρόπος που οι Θερμόφιλοι απαξιώνουν τους διαφωνούντες φανερώνει ελιτισμό και διάθεση περιφρόνησης. Μιλάνε για τα λαικά στρώματα των μεγαλουπόλεων και τους κατοίκους της επαρχίας που διαβάζουν λίγο και σκέφτονται υπεραπλουστευτικά.Ενώ αυτοί που διαβάζουν πολύ...πρόκοψαν!Ο w. πειράχτηκε γιατί αντιπαρέβαλε κάποιος σχολιογράφος τον π.Ιωήλ με τον π.Βασίλειο.Υπαινίσσεται σαφώς ότι κάτι τέτοιο φανερώνει το χαμηλό θεολογικό υπόβαθρο του σχολιογράφου.Κάποιοι άλλοι,προφανώς προσωπολάτρες,αντέδρασαν ανάλογα.Πρέπει να εννοήσουν ότι δεν μπορούν να απαξιώνουν κατά τέτοιο τρόπο τους συνομιλητές τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ο παπά Θερμός καταθέτη σκέψεις προς συζήτηση και όχι προς μάχη.
    Είναι επιστήμων που μπορεί να υπερασπισθεί τα πιστεύω του, αλλά και να τα διορθώσει αν σφάλει.
    Οι επιθέσεις χωρίς θέσεις, από τους υπέρ και τους κατά, δεν ωφελούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Συγνώμη,ο καθ όλα αξιοσέβαστος Μητροπολίτης Πειραιώς δεν είχε βγει στα παράθυρα σας παρακαλώ και μιλούσε για σιωνισμό και λέσχες κ.λ.π και μάλιστα τον είχαν συγχαρεί για κάποια μαρτυρία αν θυμάμαι καλά πέρισυ;Στo Youtube,το βίντεο με τίτλο[Ο ΡΑΒΒΙΝΟΣ REBBE,ANAΓΓΕΛΕΙ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΊΣΤΟΥ] που δείχνουν συναγωγές εβραικές που στο τέλος της συνάθρισης είναι εκεί στην πόρτα ο ραββίνος και όποιος βγεί έξω [παιδί είναι, ενήλικας η γέροντας]του δίνουν και ένα χρηματικό ποσό και τους λέν ''Αυτό είναι από τον Μεσσία''.Αυτό τι είναιδηλαδή;Όλο αυτό το χρήμα που μοιράζουν στις συναγωγές σε αντίθεση με τις δικές μας εκκλησίες που το βρίσκουν;Οι καιροί είναι πονηροί δυστυχώς και αυτά που γράφτηκαν είτε στη Γραφή είτε από προφητείες αυτό δεικνύουν.Αυτοί έχουν τα δικά τους σχέδια όμως και Ο θΕΌς ΤΑ ΔΙΚΆ ΤΟΥ.π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Άλλο που δεν ήθελαν κάποιοι φιλοεβραικοί κύκλοι!Νερό στο μύλο τους έριξε ο π.Βασίλειος και θ αρχίσουν τώρα να μιλάνε πάλι για τον ελληνικό λαό που διέπεται από αντισημητισμό και τα τοιαύτα.Δεν έπρεπε να μιλήσει έτσι ο κατά τα άλλα αξιόλογος π.Βασίλειος.Ελάχιστοι είναι οι αντισημίτες.Κυρίως κάποιοι αρχαιολάτρες και οπαδοί του δωδεκάθεου.Ο θόρυβος που έγινε είναι δυσανάλογος με την πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Πραγματικά, η συνωμοσιολογία και ο αντισημιτισμός όπως κάθε ακραία μορφή φανατισμού δεν ταιριάζουν σε έναν συνειδητοποιημένο ορθόδοξο χριστιανό, πού επαγρυπνεί πνευματικά, κρύβει στην καρδιά του συγχώρεση και αγάπη και δεν φοβείται συνωμότες και συνέδρια γιατί επαφίεται όλος στην μέριμνα και προστασία του Θεού. Θεωρώ πώς ναί! Η συνωμοσιολογία είναι μάστιγα στο ορθόδοξο σώμα. Δεν ταιριάζει σε γενναίους χριστιανούς και παράλληλα τους αποσυντονίζει από τον μόνο στόχο και την μόνη άσκηση πού είναι η εν Χριστώ ζωή και η ένωση με τον Χριστό. Καταντήσαμε αντί να ανταλλάσουμε πνευματικές ανησυχίες να ψάχνουμε ως ωροσκόποι χαλδαίοι στίγματα μελλόντων μέσα σε υπαρκτές ή και ανύπαρκτες συνήθως προρρήσεις γερόντων ή "γερόντων".Προσδοκούμε τον αντίχριστο λες και όχι τον Χριστό.Τα γαρ μέλλοντα ανήκουν στον Θεό, όπως και τα παρόντα. Χρειάζεται πνευματική επαγρύπνηση και όχι μονομανής εντριβή σε παραφυσικά και συνωμοσιολογικά x files, πού άλλωστε πολλές φορές δεν είναι καν ορθόδοξης , αλλά και προτεσταντικής πηγής και αμερικανικής προέλευσης.

    Αντικειμενικά και παράλληλα ο αντισιωνισμός δεν είναι αντισημιτισμός. Γενικά δεν θεωρώ ηθικό ή ορθόδοξο ο χριστιανός να είναι αντισιωνιστής(για αντισημίτης δεν το συζητώ καν) ή αντικείμενος σε κανέναν. Εκείνοι οι διώκτες εμείς, οι διωκόμενοι. Πολύ ορθά κάποιος φίλος επισήμανε παραπάνω πώς τα έθνη κατά την διαβεβαίωση του Κυρίου θα είναι αντικείμενα εναντίον μας και αυτό δεν αποτελεί κάτι νεό ή κάτι το καταπληκτικό. Εμείς όμως δεν καλούμαστε να τα μισήσουμε ή να τα πολεμήσουμε αλλά άφοβα να δώσουμε την μαρτυρία μας για να κατανικήσουμε το ψεύδος. Δεν είναι εχθρός του χριστιανού ο σιωνιστής, επειδή ο σιωνιστής θεωρεί τον χριστιανό φυσικό του εχθρό. Αντίπαλος είναι μόνον το ψεύδος. Όσο εμείς θα λάμπουμε τόσο αυτό θα μειώνεται.ΑΝτίστοιχα αν εμείς ως Έλληνες δεν ξεχνάμε το τί είμαστε και τό τί ωφείλουμε στην παρίδα ουδείς δύναται να μας βλάψει.


    Τέλος: Επείγον και φλέγον ή πρωτεύον ποιμαντικό ζήτημα;; Δεν νομίζω. Η συνωμοσιολογία είναι ένα φαινόμενο αρχαίο όπως ο κόσμος και θα εμφιλοχωρεί σε θρησκευτικά ή εξωθρησκευτικά περιβάλλοντα όσο η οικουμένη ζεί μέσα σε παραλογισμό, παραλογισμό όμοιο με των ημερών μας, δηλαδή πάντα.

    Άλλα πρωτεύουν: η πείνα για Χριστό και η πείνα για ψωμί. Να δύο επείγοντα ποιμαντικά ζητήματα του παρόντος τόπου και χρόνου.Να δύο επείγοντα ποιμαντικά ζητήματα κάθε τόπυ και χρόνου.Ας αφοσιωθούν οι ποιμένες σε αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Άλλα πρωτεύουν: η πείνα για Χριστό και η πείνα για ψωμί. Να δύο επείγοντα ποιμαντικά ζητήματα του παρόντος τόπου και χρόνου.Να δύο επείγοντα ποιμαντικά ζητήματα κάθε τόπου και χρόνου.Ας αφοσιωθούν οι ποιμένες σε αυτά.

    Και φυσικά πανεπιστημιακοί δάσκαλοι όπως ο πατήρ Βασίλειος.ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥΣ!

    Read more: http://iereasanatolikisekklisias.blogspot.com/2011/12/blog-post.html#ixzz1fP5iQBoX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Είμαι μείζων το θέμα της συνωμοσιολογίας π. Παντελεήμων διότι κατατρώγει μεγάλη μερίδα ευσεβών και τους οδηγεί σε δρόμους περίεργους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Αγαπητέ/η αληθεύοντες το μείζον πρόβλημα του σύγχρονου ποιμένα είναι να προστατέψει τους εβραίους από την καχυποψία των χριστιανών;Καλά με την συνωμοσιολογία πού όπως γράφεις οδηγεί σε περίεργες ατραπούς... Αλλά ο αντισημιτισμός; Δεν ζούμε στην Γερμανία του Μεσοπολέμου, αλλά στην Ελλάδα του πνευματικού και δυστυχώς του επικείμενου υλικού λιμού. Εκεί θα πρέπει να εστιαστεί η φροντίδα μας. Τα άλλα όλα εξαντλήθησαν ήδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Το σπουδαίο στο όλο αυτό κείμενο είναι ο συγγραφέας εκθέτει τις απόψεις του επώνυμα. Πολλοί στη θέση του λόγο της ιεροσύνης δεν θα τολμούσαν να το υπογράψουν. Μπορώ να πω ότι γενικά συμφωνώ μαζί του. Νομίζω ότι ο χρόνος θα δικαίωση της απόψεις του.
    Βασίλης Νικολόπουλος
    Μαθηματικός, Παπάγου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Αναφορικά με τη διάψευση της ύπαρξης των δηλώσεων κίσσινγκερ μπείτε στο:
    http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2011/12/blog-post_7167.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Με βάση τα όσα παραθέτει ο κος Τελεβάντος,μεταξύ των οποίων και τη μαρτυρία του π.Γεωργίου Μεταλληνού αναφορικά με τη γνησιότητα της δήλωσης Κίσσινγκερ,αυξάνει σοβαρά η πιθανότητα οι εν λόγω δηλώσεις να είναι γνήσιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ο Χριστός ήλθε για να καταργήσει τα είδωλα. Χρόνια τώρα μερίδα εκκλησιαστικών ανδρών βλέπου τα σύγχρονα είδωλα να πολεμούν την εκκλησία. Εχθρός της Εκκλησίας δεν είναι ο Σιωνισμός αλλά τα ίδια τα μέλη της που έχουν βλαφθεί από φαντασιώσεις ανύπαρκτων ή ελαχίστων σε δύναμη εχθρών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. (Tagarakis Christos -Ταγαράκης Χρήστος )9 Δεκεμβρίου 2011 στις 4:38 μ.μ.

    An thelete, deite edo kai ti nomiki kalipsi ton omoideaton tou p. Basileiou Thermou


    Κατάπτυστο τερατούργημα ο νόμος για την "εχθροπάθεια"


    Pigi:

    http://www.zoiforos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7305:kataptusto-teratourgima-o-nomos-gia-tin-qexthropatheiaq&catid=180&Itemid=247

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ο πατέρας Βασίλειος φαίνεται να έχει επηρεαστεί από το πνεύμα της εποχής μας, σύμφωνα με το οποίο απαγορεύεται σε κάποιον να είναι αντισημίτης, το οποίο όμως πνεύμα, δε δείχνει μια ανάλογη ευαισθησία σε παρόμοιες παρωπίδες, όπως αυτή του ανθέλληνα αλλά και του αντι-σε οποιοδήποτε έθνος.
    Επίσης βλέπω στο κείμενό του να συγχέονται οι έννοιες του "πολίτη" και του "πιστού", λες και πρόκειται για το ένα και το αυτό.
    Ακόμη, με θίγει η περιφρόνηση που δείχνει προς την "επαρχία" και προς τα "λαϊκά στρώματα". Είμαι από μια μικρή πόλη, επαρχιώτης (για τον πατέρα Βασίλειο), και ανήκω στα λαϊκά στρώματα, άρα είμαι άτομο που θα είχε ακαδημαϊκό ενδιαφέρον η ενασχόληση με τις ψυχολογικές μου ανωμαλίες (για τον πατέρα Βασίλειο).

    Αυτή είναι όμως η θέση του πατρός Βασιλείου.

    Διότι η δική μου θέση απέναντι σε αυτήν την άποψη είναι ότι υπάρχει μια μερίδα κληρικών που το μόνο που την ενδιαφέρει είναι να ακαδημαΐζει, χωρίς να έχει ούτε την απαραίτητη θεωρητική παιδεία για να το κάνει, ούτε την αναγκαία εμπειρία των αντικειμένων με τα οποία καταπιάνεται.

    Και για να κλείσω, αν μπροστά από το όνομα "Βασίλειος" δεν υπήρχε η λέξη "πατέρας" πολύς κόσμος θα ειρωνευόταν τα γραφόμενα με πολύ χειρότερους χαρακτηρισμούς.
    Καλά θα κάνει να μην παίζει με την υπομονή μας διότι δεν επιθυμούμε να επωμιστούμε μια τέτοια πνευματική ευθύνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Πρωτοποριακές σκέψεις. Στο μέλλον θα τις ακολουθούσουν πάμπολλοι τώρα δείχνουν κάπως περίεργες. Κάθε τι το νέο ή το αντίθετο στο πνεύμα δημιουργούν σύγχυση και πολεμική διάθεση από το κατεστημένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Στους αγαπητούς σχολιαστές ο π. Βασίλειος Θερμός απαντά σε άρθρο του με θέμα: ««Κεφάλαια» αποκρίσεως προς τους εγκαλέσαντας και παροργισθέντας (Δευτερολογία)» στο http://anastasiosk.blogspot.com/2011/12/blog-post_6488.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ο π. Βασίλειος έχει απόλυτο δίκιο. Ο Χριστός στο Ευαγγέλιο γιατί δεν μίλησε καθόλου για τους αλλόθρησκους αλλά κριτίκαρε μόνο τους ανθρώπους της Εκκλησίας (εκείνη την εποχή οι Φαρισαίοι ήταν οι άνθρωποι της Εκκλησίας, και ρασοφόροι ("Γραμματείς", δηλαδή Ραβίνοι) και λαϊκοί); Σίγουρα υπάρχουν και φανατικοί Ιουδαίοι που εχθρεύονται τον Χριστιανισμό. Αυτό είναι το θέμα; Και λοιπόν; Και ο σατανάς υπάρχει, και οι δαίμονες, και οι μασώνοι και όλα. Με αυτά θα ασχολούμαστε εμείς; Ή με τον Χριστό; Εμείς μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας - με την ανηθικότητά μας, την εγωπάθειά μας, τον κομπλεξισμό μας, την κακία μας, τον φθόνο μας, τον σκοταδισμό μας, τον σταρχιδισμό μας, τον εαυτουλισμό μας κλπ. Το τι προθέσεις έχουν ή δεν έχουν οι "σιωνιστές" περισσεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ουσιαστικά το θεμέλιο της "ευσεβούς" συνομωσιολογίας είναι η ιδέα πως εμείς είμαστε καλύτεροι από τους άλλους, πως όλοι μας ζηλεύουν, πως όλοι μαζί μας ασχολούνται, πως όλο το σύμπαν περιστρέφεται γύρω από μάς, πως όλοι μας αδικούν, πως υποφέρουμε γιατί οι άλλοι μας αδικούν και όχι γιατί θερίζουμε ό,τι σπείραμε. Η υπερηφάνεια και η αμετανοησία σε όλο τους το ηλίθιο "μεγαλείο". Τίποτε άλλο.
    Τί να πούμε και για τον αντιαμερικανισμό; Λες και η Αμερική φταίει για την κατάντια μας. Κι όμως, στην Αμερική μπορεί κανείς να συναντήσει πολλή περισσότερη ευθύτητα, εντιμότητα, ανθρωπιά και ειλικρινή πίστη στον Ιησού Χριστό. Δεν είναι τυχαίο που ο π. Πορφύριος είχε πει ότι ο Θεός είναι απογοητευμένος με την Ελλάδα και ότι η Αμερική είναι η εκλεκτή Του χώρα. Άλλο οι κυβερνήσεις τους. Εξάλλου, διαβολεμένοι άνθρωποι υπάρχουν σε όλες τις χώρες. Εκεί, όμως, βρίσκεις και ευσυνείδητους ανθρώπους. Ακούγοντας "ορθόδοξους" να μιλάνε για την Αμερική, είναι σαν να ακούει κανείς κομμουνιστές ή μουσουλμάνους! Άραγε, πού θα ήμασταν χωρίς την οικονομική βοήθεια των Ελλήνων της Διασποράς, τους οποίους απαξιώνουμε όλα τα χρόνια, αφού τους αφαιμάξαμε, και χωρίς το Σχέδιο Μάρσαλ; (Αν και μεγάλο μέρος από τα λεφτά του Σχεδίου Μάρσαλ φαγώθηκαν από αυτούς που εμείς ψηφίζαμε επανειλημμένα.) Ποιος ξέρει, αν όλα τα χρόνια δεν βρίζαμε την Αμερική ακολουθώντας τους κομμουνιστές και τον Ανδρέα Παπανδρέου, ίσως να είχαμε και την υποστήριξή της έναντι της Τουρκίας. Άρα κακώς παραπονιόμαστε.
    Πάντως, το μεγαλύτερο πλήγμα, σε επίπεδο διδασκαλίας, κατά της αγίας πίστης του Χριστού στα νεώτερα χρόνια το πραγματοποίησαν όχι οι Εβραίοι, αλλά ο Δημοσθένης Λιακόπουλος και τα αγιορείτικα (κυρίως βατοπαιδινά) ιστολόγια, που μετέτρεψαν τον Χριστιανισμό σε ένα αηδιαστικό συνοθύλευμα αποκρυφισμού και αυτοδικαίωσης. Διαβάστε τι προφήτευσε ο Απόστολος Παύλος για αιρετικούς που θα πλανέσουν τον κόσμο με κολακείες και "γραώδεις μύθους".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Κάποιος από τους προλαλήσαντες είπε: "Ωριμότατος και πανέξυπνος είναι ο ελληνικός λαός".

    Ρίξτε μια ματιά γύρω σας. Έτσι έχει το πράγμα; Ή μήπως ισχύει το ακριβώς αντίθετο; Κοιτάξτε πού βρισκόμαστε.

    Ξέρετε, κύριε, τί λέει ο Θεός;

    "Λαός μου, οι μακαρίζοντες υμάς πλανώσιν υμάς και τον τρίβον των ποδών υμών ταράσσουσιν." (Ησαϊας 3:12)

    Λίγη αυτοκριτική ρε παιδιά, λίγη αυτοκριτική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Χαίρετε και πάλι. Είμαι αυτός που έγραψε τα τρία προηγούμενα σχόλια. Παίρνω πίσω την αναφορά στον π. Πορφύριο, διότι υπάρχουν αμφιβολίες ως προς το πρόσωπό του, αντίθετα με τον π. Παϊσιο. Ο π. Πορφύριος είχε ταχθεί με τα μεγάλα μοναστήρια του Αγίου Όρους (Σιμωνόπτερα, Βατοπέδι κλπ) εναντίον του Οσίου π. Παϊσιου στο θέμα του σφραγίσματος και της πολυτέλειας (τζιπ, καλογερικά ασανσέρ, διαπλοκές με διεφθαρμένους πολιτικούς κ.ά.) στο Άγιον Όρος. Και γενικά η ζωή του και οι διδαχές του ήταν πολύ προβληματικές. Λυπάμαι που έκανα αυτό το λάθος. Ψάξτε το και θα δείτε. Η ουσία όμως παραμένει η ίδια. Αυτός ο αντιαμερικανισμός είναι μεγάλη ανοησία. Ο π. Παϊσιος μάλιστα είχε δει τον Χριστό όπως είναι σε διάσημο αμερικάνικο πίνακα (η διήγηση υπάρχει στην επισημότερη βιογραφία του, γραμμένη από τον μαθητή του ιερομόναχο Ισαάκ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Για του λόγου το αληθές δείτε εδώ: http://agioritikesmnimes.blogspot.gr/2012/12/2349-666-video.html (με τα σχόλια, ας σημειωθεί ότι δεν είναι δικά μου). Αν ψάξετε όμως στα βιβλία για τον π. Πορφύριο και τον μαθητή του π. Αμβρόσιο Λάζαρη θα δείτε και πολλά άλλα "περίεργα". Γνωρίζατε ότι ο π. Πορφύριος ήταν φίλος με τον μητροπολίτη Χίου Παντελεήμονα Φωστίνη, που μάζευε τα παιδιά στο "Τάγμα" του και τα μεταμόρφωνε σε ψυχικά ασθενείς, αν γίνομαι σαφής; Δέστε το βιβλίο του Ευάγγελου Καραδήμου για τον π. Πορφύριο.
    Συγκρίνετε τις θέσεις του π. Πορφύριου εδώ (http://www.oodegr.com/oode/pateres1/porfyrios/antixristos_1.htm) με τις θέσεις του π. Παϊσιου εδώ (http://gerontas-paisios-agioritis.blogspot.gr/2008/07/4.html, http://gerontas-paisios-agioritis.blogspot.gr/2008/07/5.html, http://gerontas-paisios-agioritis.blogspot.gr/2008/07/6.html κλπ) στα πλαίσια της ίδιας διένεξης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. http://antipliroforisi.blogspot.co.uk/2014/05/blog-post_1327.html
    Καλά θα κάνει ο π.Βασίλειος Θερμός να απαντήσει αναφορικά με τα όσα διαλαμβάνει η σχετική συγκλονιστική ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Είμαι αυτός που έγραψε τα μηνύματα κατά του π. Πορφυρίου από 1η Φεβρουαρίου. Έσφαλα. Είχα πάθει αυτό που λένε, ότι όποιος καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι. Καλό θα ήταν να διαγραφούν τα μηνύματα. Θέλει προσοχή όμως ως προς το τί πραγματικά είπε και έκανε ο π. Πορφύριος, ο π. Παϊσιος και άλλοι άγιοι και πώς τα παρουσιάζουν κάποιοι άνθρωποι του δικτύου της Μονής Βατοπεδίου. Ο Θεός να με λυπηθεί και να με συγχωρήσει, δι' ευχών των οσίων Του. Διότι ΕΙΝΑΙ όσιοί Του. Αυτά που έγραψα στα παλαιότερα μηνύματα ήταν τα σωστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. http://aktines.blogspot.gr/2015/09/22.html
    Να τον "χαιρόμαστε" τον π.Βασίλειο Θερμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  104. Προς: 10 Σεπτεμβρίου 2015 - 7:31 μ.μ.

    Βεβαίως και χαίρομαι που ο σεβαστός Πρωτοπρεσβύτερος Δρ. π. Βασίλειος Θερμός μεταφέρει με την γνώση και την εμπειρία του την ορθόδοξη θεολογία εις διεθνή συνέδρια όπως αυτό.

    Σας μεταφέρω προς ανάγνωση τον Χαιρετισμό του Αρχιεπισκόπου Κύπρου κ. Χρυσοστόμου εις το Συνέδριο αυτό:
    http://www.anastasiosk.blogspot.gr/2015/09/23.html
    Καθώς και την εισήγηση του Επισκόπου Μεσαορίας Γρηγορίου που εκπροσωπούσε την Εκκλησία της Κύπρου με θέμα: «Χριστιανική αγάπη και έλεος στο έργο της Εκκλησίας»:
    http://www.anastasiosk.blogspot.gr/2015/09/blog-post_58.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Το επείγον ποιμαντικό πρόβλημα είναι κάποιο άλλο, από εκεί ξεκινούν πολλά δεινά:

    Ο θεολογικός εκμοντερνισμός (στην Ορθοδοξία και στη Δύση), η Ι. Μητρ. Δημητριάδος και η ζωντανή Ιερή Παράδοση.

    Ταγαράκης Χρήστος

    Πηγή: http://www.antibaro.gr/node/2281

    Ελπίζω σύντομα το ιστολόγιο σας να αναρτήσει το κείμενο αυτό.

    Δρ. Ταγαράκης Χρήστος




    ΑπάντησηΔιαγραφή